Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Kunnen ze echt niet beter? Is dit het niveau van de KKD? Je wilt toch ook zijn minst op doel schieten?
Voor mij hebben beide niets te zoeken in de Eredivisie. Maar zo te zien wel gelukkig op tijd naar bed.
Edit: tja, moet je maar niet zo spelen.
[ Voor 5% gewijzigd door HollowGamer op 17-05-2024 20:50 ]
Roda heeft echt 10x keer beter voetbal dan dit laten zien. Heel het seizoen.HollowGamer schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 20:39:
Je verheugd je op een en spannende wedstrijd. Roda moet echt aanvallen en hun best doen om er op zijn minst een gelijkspel uit te slepen..
Kunnen ze echt niet beter? Is dit het niveau van de KKD? Je wilt toch ook zijn minst op doel schieten?
Voor mij hebben beide niets te zoeken in de Eredivisie. Maar zo te zien wel gelukkig op tijd naar bed.
Edit: tja, moet je maar niet zo spelen.
Ze laten het afweten op het moment suprème. Geknakt na die onterechte viering. Zo lijkt.
Ik vind het vooral beschamend dat ze het stadion niet eens vol krijgen voor deze wedstrijd. Dat was bij NAC wel anders , op een maandagavond nota bene. In die zin gun ik het dus NAC veel meer.
[ Voor 16% gewijzigd door FreakNL op 17-05-2024 20:55 ]
Hoe kan dit? Ik volg de KKD niet, maar het niveau is heel erg laag. Als ze niet oppassen dan maakt NAC nog wel 2/3 goals.FreakNL schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 20:53:
[...]
Roda heeft echt 10x keer beter voetbal dan dit laten zien.
Ze laten het afweten op het moment suprème
Ja leg het maar uit. Dat is toch ook het mooie van voetbal en sport. Soms is het ongrijpbaar. Als ik een gokje mag wagen is het een mentale kwestie bij Roda.HollowGamer schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 20:54:
[...]
Hoe kan dit? Ik volg de KKD niet, maar het niveau is heel erg laag. Als ze niet oppassen dan maakt NAC nog wel 2/3 goals.
In de reguliere competitie won Roda twee keer simpel van NAC.
[ Voor 7% gewijzigd door FreakNL op 17-05-2024 20:57 ]
Achja, maar schakelen naar de Championship playoffs. Dit is wel gespeeld.FreakNL schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 20:57:
[...]
Ja leg het maar uit. Dat is toch ook het mooie van voetbal en sport. Soms is het ongrijpbaar. Als ik een gokje mag wagen is het een mentale kwestie bij Roda.
In de reguliere competitie won Roda twee keer simpel van NAC.
Inderdaad ongrijpbaar, maar ook onbegrijpelijk.
Als het zo'n wedstrijd gaat worden als gisteren kan je idd veel beter championship playoffs kijken. Ben benieuwd naar de finale op Wembley straks. Southampton won een paar weken geleden nog van Leeds dus dat zou een mooie finale zijn.HollowGamer schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 21:14:
[...]
Achja, maar schakelen naar de Championship playoffs. Dit is wel gespeeld.
Inderdaad ongrijpbaar, maar ook onbegrijpelijk.
Bekertjes op het veld gegooid.HollowGamer schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 21:30:
Waarom is het tijdelijk gestaakt?
Roda heeft het zelf laten liggen tegen Groningen, ze hadden daar meer ballen moeten tonen.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ah, de jaarlijkse bekertjes regen.Agent47 schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 21:36:
[...]
Bekertjes op het veld gegooid.
Roda heeft het zelf laten liggen tegen Groningen, ze hadden daar meer ballen moeten tonen.
Het zijn er maar een paar.. de rest spreekt elkaar niet aan, maar dat is niet het punt. /sMaarten_E schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 21:39:
Wat laten de Roda fans zich kennen.. Erg jammer.
preciers wat de verslaggever ook al zegt..... misschien nu gewoon keertje bikkel-snoei-draconisch hard zijn en zeggen "Hey Roda supporters.... dankzij jullie speelt Roda seizoen 2024/2025 voor jan lul. Jullie zijn dat seizoen uitgesloten van promotie en/of nacompetitie..... En ook de beker"Quad schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 21:57:
Tsja nu geef je die lui wat ze willen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Juist door de clubs draconisch hard te raken ga je de supporters aanpakken.Quad schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 22:01:
Of bekers ruimen en door.
Je kan de club an sich hier niet voor straffen. Dus moet je supporters aanpakken.
Hoe snel denk je dat de clubs met echte maatregelen komen om de structurele raddraaiers te weren als dit soort gedrag bijvoorbeeld tot verplichte degradatie kan leiden of jaar voor jan lul in de KKD spelen?
Hier in Nederland mag je alles, dat is helaas een feit.Quad schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 22:01:
Of bekers ruimen en door.
Je kan de club an sich hier niet voor straffen. Dus moet je supporters aanpakken.
Bedoel, die gasten die alles gesloopt hebben op uni's, daar is er één opgepakt.
De rest van de groep allemaal niet.
Toine maakt het nog een tikje erger.
[ Voor 4% gewijzigd door HollowGamer op 17-05-2024 22:26 ]
Ja compleet willekeurig straffen uitdelen die compleet buiten elke proportie zijn. Goed idee. Dit soort berichten komen elke keer als er weer een incident is, zal wel in de emotie zitten. Maar dit slaat natuurlijk helemaal nergens op.Player1S schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 21:59:
[...]
preciers wat de verslaggever ook al zegt..... misschien nu gewoon keertje bikkel-snoei-draconisch hard zijn en zeggen "Hey Roda supporters.... dankzij jullie speelt Roda seizoen 2024/2025 voor jan lul. Jullie zijn dat seizoen uitgesloten van promotie en/of nacompetitie..... En ook de beker"
Lees dan ook even 2e post van mij hierover voor je begint te krijssen als een klein kind. Zet er zware straffen op en opeens kunnen de clubs wel oplossingen vinden. Mark my words.Bao_mi1 schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 22:47:
[...]
Ja compleet willekeurig straffen uitdelen die compleet buiten elke proportie zijn. Goed idee. Dit soort berichten komen elke keer als er weer een incident is, zal wel in de emotie zitten. Maar dit slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Rustaaagh.Player1S schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 22:54:
[...]
Lees dan ook even 2e post van mij hierover voor je begint te krijssen als een klein kind. Zet er zware straffen op en opeens kunnen de clubs wel oplossingen vinden. Mark my words.
Maar even eerlijk. Hoe Roda de laatste 3 wedstrijden speelt verdienen ze het ook totaal niet. Komen gewoon te kort.
Ja natuurlijk kun je dat Vitesse aanrekenen. Verwijtbaar of niet is wat anders, maar ze hebben er gewoon jaren lang enorm veel voordeel van gehad dus dat mag best (moet) bestraft worden.forzav schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 16:44:
Er is bewijs dat er geld van Abramovich naar Oyf is gegaan en dat er dus een link tussen die 2 zit. Maar volgens mij is er geen direct bewijs (na al die onderzoeken de afgelopen jaren) dat dit is geweest om Abramovich in charge te hebben bij Vitesse..
Wat dan overblijft is een financiering van Abramovich aan Oyf, waarmee Vitesse misschien is gekocht / betaald. Kun je dit de club aanrekenen? Ik denk het niet aangezien Oyf zelf ook over voldoende middelen beschikte om deze aankoop te doen.
Je kan je ook (of misschien vooral) afvragen wat er van de ziel van je club overblijft.toolkist schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 10:55:
[...]
Ja natuurlijk kun je dat Vitesse aanrekenen. Verwijtbaar of niet is wat anders, maar ze hebben er gewoon jaren lang enorm veel voordeel van gehad dus dat mag best (moet) bestraft worden.
In Duitsland worden deze clubs verketterd.
Twente komt eraan!
Dat vond Emmen ookJoteW schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 18:01:
Dordrecht, die hebben toch ook helemaal niks in de Eredivisie te zoeken.
Twente komt eraan!
Maar ondertussen lopen Hilgers, Salah-Eddine en Unuvar nog altijd schaamteloos op Freshtival rond ..
Twente komt eraan!
Twente komt eraan!

Twente komt eraan!
Hilgers zou ik graag bij Feyenoord zien. Stabiele speler.JoteW schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 21:25:
Morgen nog een belangrijke pot die we nog niet zomaar gewonnen hebben, kijkend naar de resultaten in het verleden tegen Zwolle uit.
Maar ondertussen lopen Hilgers, Salah-Eddine en Unuvar nog altijd schaamteloos op Freshtival rond ..
Dat is echt beetje KKD samengevat wel imo, heel seizoen beetje voetballen, aan het eind die playoffs toch vrij random, daarom playoffs en periodetitels gewoon afschaffen imo (gelijk ook die om Europees voetbal), die extra wedstrijden hebben we niet nodig en het slaat gewoon nergens op dat een ploeg die op dat moment ff in vorm is een andere ploeg die het hele seizoen beter heeft gepresteerd eruit kan knallen...Agent47 schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 22:22:
Jammer van Dordrecht. Gunde hun meer dan Emmen. Dordrecht speelde het hele seizoen erg leuk.
Het blijft wat mij betreft een slecht systeem om iets meer wedstrijden te spelen en zo meer geld binnen te halen.
Totaal niet met je eens. Je zou op plek 6 dan dus met een puntje meer, of zelfs op doelsaldo direct wel/niet Europees spelen. Dat is nogal wat. Zeker voor de subtop in Nederland.Snowdog schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 22:28:
[...]
Dat is echt beetje KKD samengevat wel imo, heel seizoen beetje voetballen, aan het eind die playoffs toch vrij random, daarom playoffs en periodetitels gewoon afschaffen imo (gelijk ook die om Europees voetbal), die extra wedstrijden hebben we niet nodig en het slaat gewoon nergens op dat een ploeg die op dat moment ff in vorm is een andere ploeg die het hele seizoen beter heeft gepresteerd eruit kan knallen...
Het blijft wat mij betreft een slecht systeem om iets meer wedstrijden te spelen en zo meer geld binnen te halen.
Of als nr 3 of 4 van de KKD geen kans meer hebben op promotie. Zo creëer je een enorm niemandsland op de ranglijst met ploegen die niets meer kunnen halen al ver voor het einde van de competitie.
Juist als je die nacompetitie gehaald hebt moet je er staan, want dan gaat het om de knikkers.
Je zou op plek 2 staan met een puntje minder, dan verdien je ook gewoon de titel toch? Of je zou net in de eerste ronde van de CL eruit zijn gevlogen omdat je een tegendoelpunt kreeg in de laatste minuut, gewoon extra tussenronde toevoegen. Het probleem is dat je daarmee niets oplost en het allemaal alleen maar complexer maakt. We hebben een systeem dat je prestaties beoordeelt op basis van een heel jaar/hele ronde en dat lijkt me heel redelijk. Door uitzonderingen te maken, wordt het hele systeem alleen maar slechter...Advizor schreef op zondag 19 mei 2024 @ 00:25:
[...]
Totaal niet met je eens. Je zou op plek 6 dan dus met een puntje meer, of zelfs op doelsaldo direct wel/niet Europees spelen. Dat is nogal wat. Zeker voor de subtop in Nederland.
Of als nr 3 of 4 van de KKD geen kans meer hebben op promotie. Zo creëer je een enorm niemandsland op de ranglijst met ploegen die niets meer kunnen halen al ver voor het einde van de competitie.
Juist als je die nacompetitie gehaald hebt moet je er staan, want dan gaat het om de knikkers.
Verwijderd
Er is geen probleem. Het is vooraf duidelijk dat er een reguliere competitie + play-offs zijn. Er zijn grofweg 25 competities in Europa die play-offs hebben voor het kampioenschap danwel de Europese plekken.Snowdog schreef op zondag 19 mei 2024 @ 00:30:
Het probleem is dat je daarmee niets oplost en het allemaal alleen maar complexer maakt. We hebben een systeem dat je prestaties beoordeelt op basis van een heel jaar/hele ronde en dat lijkt me heel redelijk. Door uitzonderingen te maken, wordt het hele systeem alleen maar slechter...
Zijn er buiten de traditionele top-3 wel eens geluiden geweest van clubs die tegen de Europa play-offs zijn?
En in de KKD heb je een play-off systeem nodig zolang het een competitie is met veel clubs zonder degradatie mogelijkheid. Dat kan prima met periodekampioenen.
Inderdaad, zo complex is het allemaal niet.Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2024 @ 07:03:
[...]
Er is geen probleem. Het is vooraf duidelijk dat er een reguliere competitie + play-offs zijn. Er zijn grofweg 25 competities in Europa die play-offs hebben voor het kampioenschap danwel de Europese plekken.
Zijn er buiten de traditionele top-3 wel eens geluiden geweest van clubs die tegen de Europa play-offs zijn?
En in de KKD heb je een play-off systeem nodig zolang het een competitie is met veel clubs zonder degradatie mogelijkheid. Dat kan prima met periodekampioenen.
Als je in de playoffs 'uit vorm' bent dan kom je gewoon te kort.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
The memories we made?
— Feyenoord Rotterdam (@Feyenoord) 19 mei 2024
They will last. Forever. 🙏#MakingMemories pic.twitter.com/1qsSan9Ngu
Hij gaat echt weg…
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Nee joh, briljant systeem juist.Snowdog schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 22:28:
[...]
Dat is echt beetje KKD samengevat wel imo, heel seizoen beetje voetballen, aan het eind die playoffs toch vrij random, daarom playoffs en periodetitels gewoon afschaffen imo (gelijk ook die om Europees voetbal), die extra wedstrijden hebben we niet nodig en het slaat gewoon nergens op dat een ploeg die op dat moment ff in vorm is een andere ploeg die het hele seizoen beter heeft gepresteerd eruit kan knallen...
Anders is er na 15 wedstrijden voor 80% van de KKD al geen zak meer te behalen, ze kunnen tenslotte ook niet degraderen, en zijn ze 'klaar'. Leuke wedstrijden krijg je dan het halve seizoen...
Nu kan elke club nog wat behalen het hele seizoen lang.
edit: spuit 11
Moeten ze dan na sesamstraat op bed liggen ofzo? Zo lang ze niet tot 2 uur 's nachts blijven en zich helemaal krom zuipen maakt dat toch allemaal niet zoveel uit?JoteW schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 21:25:
Morgen nog een belangrijke pot die we nog niet zomaar gewonnen hebben, kijkend naar de resultaten in het verleden tegen Zwolle uit.
Nog los van dat ze dit prima vooraf afgestemd kunnen hebben met de trainer.

Hato is geschorst en wordt door Gaaei vervangen. Voor de rest niet zoveel geks.
⏩ PVOutput☀️
Snap ik, nog een extra thuiswedstrijd voor FeyenoordAgent47 schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 22:22:
Jammer van Dordrecht. Gunde hun meer dan Emmen. Dordrecht speelde het hele seizoen erg leuk.
Wel eens hoor dat Dordrecht een goed seizoen speelt. Hebben ook paar leuke huurlingen.

Rulli wordt geraakt maar die vent blijft door klagen over het feit dat Vitesse een penalty moet krijgen ondanks dat het vrij duidelijk was
Je vraagt je steeds meer af waarom er zoveel medische ongevallen zijn. Is het gewoon puur pech, wordt dit ergens bijgehouden?
Ze gunnen het Vitesse wel om de laatste eredivisie wedstrijd te winnen tegen Ajax...Terranova schreef op zondag 19 mei 2024 @ 14:33:
Michiel Teeling![]()
![]()
![]()
Rulli wordt geraakt maar die vent blijft door klagen over het feit dat Vitesse een penalty moet krijgen ondanks dat het vrij duidelijk was
Welke wedstrijd?HollowGamer schreef op zondag 19 mei 2024 @ 14:34:
Naar begin zeg.
Je vraagt je steeds meer af waarom er zoveel medische ongevallen zijn. Is het gewoon puur pech, wordt dit ergens bijgehouden?
PSV-RKC 0-1
Ach, was iemand in het publiek bij PEC Twente.
⏩ PVOutput☀️

Flickr PSN ID= cheironnl
Ik wacht nog.. schakelprogramma.cheiron schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:05:
Haha, Vitesse voor. Dit Ajax...echt.
Maar Ajax sluit het seizoen af in stijl, dat wel.
Eindelijk eens een keer.ParaDroid2 schreef op zondag 19 mei 2024 @ 15:57:
Klassiek, de Wit weer eens met een ontzettend lompe overtreding. Dit keer rood.
Verdedigen is bij beide teams een optie. Alleen van Ajax verwacht je meer. Echt, die hele verdediging moet vervangen worden hoor.cheiron schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:05:
34e wedstrijd op rij dat het lijkt alsof ze 11 spelers opstellen die elkaar nooit eerder gezien hebben.HollowGamer schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:06:
[...]
Ik wacht nog.. schakelprogramma.
Maar Ajax sluit het seizoen af in stijl, dat wel.
Flickr PSN ID= cheironnl
Hopelijk dreigt ook niet een BAY scenario. Zomaar gaat die nieuwe trainer naar B&H..cheiron schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:07:
[...]
34e wedstrijd op rij dat het lijkt alsof ze 11 spelers opstellen die elkaar nooit eerder gezien hebben.
RKC moet niet op de telefoon kijken. Dit PSV heeft nog alcohol en moeheid in de benen van de vakantie.
Misschien eens kijken in de Championship..
Mooie afscheid beelden van iconen, was ook bij Rues zo.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Zelfs de Zwolle spelers protesteerden amper…toolkist schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:16:
Krijgt die Zwolle speler nou geel? Het is toch Regeer die z'n been ineens voor hem uitsteekt en daardoor geraakt wordt? Heel raar dit.
Was spannende pot, eind goed al goed. Fijne sfeer tijdens en na de wedstrijd, voetbal kan mooi zijn…
Yup, denk dat je minderjarige vriend wel iets met zo’n 17 jarige kan!Jeroenvde89 schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:49:
Is dat de dochter van Slot? Ik vraag dit voor een vriend.
per aspera ad astra
Ik weet dat vrouwen tegenwoordig alles op het internet gooien, maar het kan niet meer normaal?Jeroenvde89 schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:49:
Is dat de dochter van Slot? Ik vraag dit voor een vriend.
Een van de redenen dat ik nooit kinderen zou willen.
Feyenoord 2de met 2 punten meer dan vorig jaar.
Ajax 5de met 56 punten en Europees voetbal.
Sparta vorig seizoen 6de met 59 punten en playoffs .
Extra Europees plekje helpt natuurlijk mee hier in.
Degradanten hadden vorig seizoen 18 en 19 punten
En nacompetitie was 28 punten.
Interesseert geen hond toch? Samenvatting zat niet voor niks in het gedeelte na het journaal. Wedstrijd om niks.cheiron schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:05:
[ Voor 3% gewijzigd door FreakNL op 19-05-2024 20:41 ]
per aspera ad astra

Meerdere keren niet fluiten waar Excelsior wat verdiende, incl. een pingel voor neerhalen Driouech in de zestien op de achterlijn.
En dan wel een werkelijk vederlichte, als het er al een moest zijn, aan de andere kant…

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Wat heeft ze op internet gezet dan?HollowGamer schreef op zondag 19 mei 2024 @ 17:23:
[...]
Ik weet dat vrouwen tegenwoordig alles op het internet gooien, maar het kan niet meer normaal?
Een van de redenen dat ik nooit kinderen zou willen.
Dat meteen om elke dame gevraagd wordt naar haar Instagram of OF.
Ongelofelijk als je Feyenoord vergelijkt voor en na Slot.
Hopelijk trekt Feyenoord goede vervangers aan en halen we structureel directe plaatsing voor de CL.
Moment met Driouech zat niet in de samenvatting, maar dat was toch gewoon een pingel die overtreding op Sauer?Ramzzz schreef op zondag 19 mei 2024 @ 21:03:
Wat een ongelooflijke thuisfluiter, Lindhout bij Feyenoord-Excelsior.
Meerdere keren niet fluiten waar Excelsior wat verdiende, incl. een pingel voor neerhalen Driouech in de zestien op de achterlijn.
En dan wel een werkelijk vederlichte, als het er al een moest zijn, aan de andere kant…
Ik snap niet helemaal wat je nou wilt zeggen met deze comment. Het is 4-0 geworden, Excelsior kansloos.
Maar toch nog even afgeven op de arbiter, want ja dat hoort erbij.
En dan voor het gemak PSV vergeten te vergelijken met vorig jaar?Vrietje schreef op zondag 19 mei 2024 @ 20:40:
Nou even vergelijken met vorig seizoen:
Ajax 5de met 56 punten en Europees voetbal.
Sparta vorig seizoen 6de met 59 punten en playoffs .
Extra Europees plekje helpt natuurlijk mee hier in.
Degradanten hadden vorig seizoen 18 en 19 punten
En nacompetitie was 28 punten.
Geen idee bij welke stand die (vermeende) overtreding op Driouech was, maar het maakt nogal wat verschil of dat bij 1-0 of 4-0 was natuurlijk.Advizor schreef op maandag 20 mei 2024 @ 10:24:
[...]
Moment met Driouech zat niet in de samenvatting, maar dat was toch gewoon een pingel die overtreding op Sauer?
Ik snap niet helemaal wat je nou wilt zeggen met deze comment. Het is 4-0 geworden, Excelsior kansloos.
Feyenoord heeft een heel goed seizoen gedraaid, petje af. Alleen balen voor iedereen in Rotterdam-Zuid dat je er geen kampioen mee wordt. Gaat ooit nog een leuke quizvraag worden denk ik; "In welk seizoen werd er het hoogste puntenaantal gehaald door Feyenoord?" Niet veel mensen gaan het afgelopen seizoen noemen denk ik.Vrietje schreef op zondag 19 mei 2024 @ 20:40:
Nou even vergelijken met vorig seizoen:
Edit: Naast PSV is NEC de ploeg van het jaar voor mij, als je kijkt naar de chaos aan het begin van het seizoen, en vertrouwen houden in de trainer na een slechte start. Zo voer je beleid.
En leuk dat Fortuna redelijk stabiel blijft draaien in de ED, tiende is fantastisch voor hen.
[ Voor 21% gewijzigd door Maarten_E op 20-05-2024 12:06 ]
Die zat wel in de samenvatting.Advizor schreef op maandag 20 mei 2024 @ 10:24:
[...]
Moment met Driouech zat niet in de samenvatting, maar dat was toch gewoon een pingel die overtreding op Sauer?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik vond psv een beetje overbodig , iedereen weet wel wat voor fantastische eerste helft van het seizoen die gemaakt hebben.toolkist schreef op maandag 20 mei 2024 @ 11:33:
[...]
En dan voor het gemak PSV vergeten te vergelijken met vorig jaar?
Niet in de online samenvattingen die ik heb gezien. Daarin was het eenrichtingsverkeer richting het doel van Excelsior.
En Almere natuurlijk. Vooraf denk ik voor iedereen degradatiekandidaat nr 1.Maarten_E schreef op maandag 20 mei 2024 @ 12:03:
[...]
Feyenoord heeft een heel goed seizoen gedraaid, petje af. Alleen balen voor iedereen in Rotterdam-Zuid dat je er geen kampioen mee wordt. Gaat ooit nog een leuke quizvraag worden denk ik; "In welk seizoen werd er het hoogste puntenaantal gehaald door Feyenoord?" Niet veel mensen gaan het afgelopen seizoen noemen denk ik.
Edit: Naast PSV is NEC de ploeg van het jaar voor mij, als je kijkt naar de chaos aan het begin van het seizoen, en vertrouwen houden in de trainer na een slechte start. Zo voer je beleid.
En leuk dat Fortuna redelijk stabiel blijft draaien in de ED, tiende is fantastisch voor hen.
Oeps, helemaal gelijk!toolkist schreef op maandag 20 mei 2024 @ 15:15:
[...]
En Almere natuurlijk. Vooraf denk ik voor iedereen degradatiekandidaat nr 1.
Wel benieuwd of ze het vol kunnen houden, vaak is het tweede seizoen moeilijker dan het eerste. En ging Maduro ook niet weg?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Brenet heeft toch nog een celstraf staan, hoezo zou hij dan het land uit mogen voor een interland?Dick Advocaat heeft Joshua Brenet (30) direct bij de nationale ploeg van Curaçao gehaald. De verdediger was pas sinds kort beschikbaar voor De Kleine Generaal, maar is voor de interlands met Barbados en Aruba direct bij het keurkorps gehaald.
[ Voor 197% gewijzigd door toolkist op 20-05-2024 19:30 ]
Hij gaat ook niet het land uit? Tegen Barbados is thuis en Aruba is ook Nederland natuurlijktoolkist schreef op maandag 20 mei 2024 @ 19:09:
[...]
Brenet heeft toch nog een celstraf staan, hoezo zou hij dan het land uit mogen voor een interland?
De veroordeling is nog niet definitief. Er is beroep aangetekend.toolkist schreef op maandag 20 mei 2024 @ 19:09:
[...]
Brenet heeft toch nog een celstraf staan, hoezo zou hij dan het land uit mogen voor een interland?
--nu.nlFC Twente-speler Joshua Brenet moet een maand de cel in. De dertigjarige rechtsback is dinsdag door de rechter schuldig bevonden aan het tweemaal rijden zonder geldig rijbewijs. Hij gaat in hoger beroep en mag zijn berechting in vrijheid afwachten.
Regeren is vooruitschuiven
Maar dan wordt je legitimatie toch nog ingehouden? (ja die had hij niet eensT-MOB schreef op maandag 20 mei 2024 @ 20:19:
[...]
De veroordeling is nog niet definitief. Er is beroep aangetekend.
[...]
--nu.nl
Zal wel weer 2x uitstel aanvragen en dan niet op komen dagenMegupe schreef op maandag 20 mei 2024 @ 20:21:
[...]
Maar dan wordt je legitimatie toch nog ingehouden? (ja die had hij niet eens)
Poll: Wie wint de play-offs?
• NEC
• Go Ahead Eagles
• FC Utrecht
• Sparta
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik ben echt zeer benieuwd hoe hij het in Liverpool gaat doen. Las vanmorgen een gerucht dat hij Bakayoko wil halen. Hoop toch niet dat hij dezelfde fout gaat maken als Ten Hag.Agent47 schreef op maandag 20 mei 2024 @ 20:40:
Definitief weg:
https://www.voetbalprimeu...ol-en-volgt-klopp-op.html
Oh Arne
Ook zeer benieuwd naar de opvolger die Feyenoord gaat presenteren. Ben zelf geen Feyenoord supporter dus volg het half, maar gaat het Pusic worden? Deed het bij Twente niet echt geweldig toch?
Op de Oekraïense competitie heb ik niet echt zicht dus ik weet niet hoe ik zijn prestaties daar moet beoordelen.
Ajax en Feyenoord dus met nieuwe trainers komend seizoen, PSV met Bosz. Die zijn in mijn ogen torenhoog favoriet om weer kampioen te worden (ook al moet de transferzomer nog losbarsten).
Bakayoko is echt overschat. Heeft een paar mooie momenten gehad, maar hij zet dat nooit 3 wedstrijden achter elkaar door.JEightyFive schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 09:55:
[...]
Ik ben echt zeer benieuwd hoe hij het in Liverpool gaat doen. Las vanmorgen een gerucht dat hij Bakayoko wil halen. Hoop toch niet dat hij dezelfde fout gaat maken als Ten Hag.
Ook zeer benieuwd naar de opvolger die Feyenoord gaat presenteren. Ben zelf geen Feyenoord supporter dus volg het half, maar gaat het Pusic worden? Deed het bij Twente niet echt geweldig toch?
Op de Oekraïense competitie heb ik niet echt zicht dus ik weet niet hoe ik zijn prestaties daar moet beoordelen.
Ajax en Feyenoord dus met nieuwe trainers komend seizoen, PSV met Bosz. Die zijn in mijn ogen torenhoog favoriet om weer kampioen te worden (ook al moet de transferzomer nog losbarsten).
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024