O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zo te zien was er geen geld om beveiliging in te huren?carpebios schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 22:01:
[...]
Zo te zien zijn er veel hun begeleiding kwijt inderdaad. Waarom zou je daar nou zo bij gaan staan...
Ik snap dat ze blij zijn, maar laat die mensen even met rust zeg.
Het is echt bizar dat er werkelijk niemand staat. Bij PSV zag je echt mensen, hier wordt de trainer gezoend en geknuffeld. Ik zou er niet willen staan.
Staat het stadion bij Cambuur nog? Ook daar maak ik mij wel zorgen over.
Dank jetoolkist schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 22:02:
Gefeliciteerd @Harribo en andere Groningen supporters!
En de Willem II supporters uiteraard met het kampioenschap
Volgens mij heb ik Harribo op tv gezien
[Afbeelding]
Aanstellen is ook een vakHollowGamer schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 22:07:
[...]
Zo te zien was er geen geld om beveiliging in te huren?
Het is echt bizar dat er werkelijk niemand staat. Bij PSV zag je echt mensen, hier wordt de trainer gezoend en geknuffeld. Ik zou er niet willen staan.
Staat het stadion bij Cambuur nog? Ook daar maak ik mij wel zorgen over.
Laat die mensen lekker feesten
Overal vuurwerk hier in de stad.
Ik ben echt heel blij. Moet het nog even laten bezinken.
Zeker als je bedenkt dat Groningen nog begin dit seizoen op plaats 14 stond. Ongelooflijk verhaal dat je op de laatste speeldag dan plaats nr 2 pakt en promoveert.
Ik hoop voor Roda ook dat ze promoveren, zo'n club hoort ook op het hoogste niveau. Zitten inmiddels al 6 jaar in de kkd, echt medelijden met hun.
Toch waren ze vandaag de mindere ploeg.
Uiteraard supporters van Willem II ook gefeliciteerd.
[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 10-05-2024 23:02 ]
Van harte @HarriboHarribo schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 22:59:
Dank mensen voor alle felicitaties!![]()
Overal vuurwerk hier in de stad.
Ik ben echt heel blij. Moet het nog even laten bezinken.
Zeker als je bedenkt dat Groningen nog begin dit seizoen op plaats 14 stond. Ongelooflijk verhaal dat je op de laatste speeldag dan plaats nr 2 pakt en promoveert.
Ik hoop voor Roda ook dat ze promoveren, zo'n club hoort ook op het hoogste niveau. Zitten inmiddels al 6 jaar in de kkd, echt medelijden met hun.
Toch waren ze vandaag de mindere ploeg.
Uiteraard supporters van Willem II ook gefeliciteerd.
XXXVI
Verwijderd
Roda speelde om niet te verliezen. Na de 1-0 konden ze ook vrijwel geen vuist meer maken. Groningen terechte winnaar van vanavond en na een jaar weer terug in de Eredivisie
Ik ben blij dat Groningen directe promotie heeft bereikt. Anders heb je zaterdag herstel en zondag weer opmaken voor de wedstrijd van maandag. En dan heeft Roda nu ook nog eens de pech van een lange busreis naar Limburg.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Nee dat is Lukkien 😂🫡🤣🤪toolkist schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 22:02:
Gefeliciteerd @Harribo en andere Groningen supporters!
En de Willem II supporters uiteraard met het kampioenschap
Volgens mij heb ik Harribo op tv gezien
[Afbeelding]
Veldbestorming houd ik nooit zo van, maar het ging dit keer wel heel goed. Mooi feest voor ze! Een echte Eredivisieclub wat mij betreft.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Ja was echt groot feest!Quad schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 11:38:
Net de samenvatting gezien van FC Groningen. Ze hebben dik verdiend gewonnen en daarmee de promotie afgedwongen. Maar wat een sfeer was het zeg, ik denk dat dit een voor Groningen zelden vertoonde sfeer is geweest in de Euroborg.
Veldbestorming houd ik nooit zo van, maar het ging dit keer wel heel goed. Mooi feest voor ze! Een echte Eredivisieclub wat mij betreft.
En op een leuke normale manier dat was ook fijn.
Ik realiseer me dat ik blij ben dat Groningen nu gepromoveerd en klaar is.
Halverwege het seizoen waren alle wedstrijden finales zeg maar, eerlijk gezegd is zoveel spanning elke week niet meer leuk.
Ik heb dit nog nooit meegemaakt maar zoveel belangrijke spannende wedstrijden achter elkaar kan ik serieus niemand aanbevelen.
Eindelijk rust zo vreemd als dat klinkt.
Wel weer leuk dat ik zoveel felicitaties hier kreeg! 🙂
Nogmaals dank!
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 11-05-2024 20:37 ]
En al 6 jaar in de kkd, die mensen snakken echt naar de eredivisie. Best zuur voor ze.Mog schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 12:38:
Ik heb liever FC Groningen dan Roda JC in de Eredivisie. Maar wat zijn de druiven zuur voor Roda. Vorige week een promotiefeest op het veld en nu moeten ze de nacompetitie in. Roda JC, NAC of ADO Den Haag mag de 3e promovendus zijn van mij.
Moet die spelers zich na deze voor hun vervelende week ook nog opladen voor een aantal belangrijke wedstrijden in nacompetitie, ga er maar aan staan.
Waarin ik Dordrecht trouwens als gevaarlijke outsider zie
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Verwijderd
ESPN Extra.Gynnad schreef op zondag 12 mei 2024 @ 13:31:
Wel apart dat ze PSV en Feyenoord beide uitzenden gezien die nergens meer voor spelen. Wedstrijd van Sparta - Utrecht of Twente / AZ was logischer geweest qua spanning / die nog ergens voor spelen.
Misschien dat de tegenstanders nog voor iets spelenGynnad schreef op zondag 12 mei 2024 @ 13:31:
Wel apart dat ze PSV en Feyenoord beide uitzenden gezien die nergens meer voor spelen. Wedstrijd van Sparta - Utrecht of Twente / AZ was logischer geweest qua spanning / die nog ergens voor spelen.
9 wedstrijden tegelijk volgen vind ik best chaotisch, ook al staat er niks meer op het spel. (Luister meestal Langs de Lijn, dus je krijgt dan alles mee)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
De twee leukste speelrondes gaan beginnen. Zonnetje met een biertje erbij. Inderdaad jammer dat alles wel zo'n beetje gespeeld is. Maar dat hoort ook bij een competitie.Maarten_E schreef op zondag 12 mei 2024 @ 13:55:
[...]
9 wedstrijden tegelijk volgen vind ik best chaotisch, ook al staat er niks meer op het spel. (Luister meestal Langs de Lijn, dus je krijgt dan alles mee)
Volgens mij spelen AZ, FC Twente (plaats 3), Heracles Almelo, Excelsior, RKC Waalwijk (play-offs degradatie/promotie), Ajax, N.E.C., FC Utrecht, Go Ahead Eagles, Sparta en sc Heerenveen (Europees voetbal) nog ergens voor.
Beter nu dan in de 89e minuutMaarten_E schreef op zondag 12 mei 2024 @ 14:35:
Twente-Volendam 0-1. Oeps.
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Of je scoort, 1-1 Twente-Volendam.
Echt hoe dan
Edit: bij Ajax - Almere
[ Voor 9% gewijzigd door Terranova op 12-05-2024 14:42 ]
PSV en Feyenoord trekken nou eenmaal heel veel meer publiek dan die andere clubs.Gynnad schreef op zondag 12 mei 2024 @ 13:31:
Zal hetzelfde zijn als met natrappen etc. Het moet tegenwoordig kneiter hard zijn wil je er rood voor krijgen.Terranova schreef op zondag 12 mei 2024 @ 14:42:
Dit hoort toch rood te zijn? Breed maken kan en is echt geen rood, maar aankomen rennen met je elleboog uit is gewoon rood.
Edit: bij Ajax - Almere
Echt bijzonder weertoolkist schreef op zondag 12 mei 2024 @ 14:45:
[...]
Zal hetzelfde zijn als met natrappen etc. Het moet tegenwoordig kneiter hard zijn wil je er rood voor krijgen.
Joost Klein op het veld?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Makkelie zou de beste scheidsrechter van Nederland moeten zijn, man man man dan is het niveau wel heel laag
[ Voor 53% gewijzigd door Terranova op 12-05-2024 14:53 ]
⏩ PVOutput☀️
Ik ben benieuwd die in de poule daar 10 punten gaat pakken. Ik in elk geval nietQuad schreef op zondag 12 mei 2024 @ 14:54:
Wedstrijdje wel bij Twente Volendam.
Inkoppertje..toolkist schreef op zondag 12 mei 2024 @ 14:41:
Godts speelt de laatste tijd prima, Bergwijn is ruk++, en dus stelt van 't Schip Bergwijn op.
Echt hoe dan
⏩ PVOutput☀️
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ja dat was een lompe overtreding ja, de witte EnohMartinusz schreef op zondag 12 mei 2024 @ 15:02:
Die Mannsverk die pakt gewoon elke wedstrijd geel, lompe speler
Twente ook belangrijk voor CL-voetbal, dus die lijkt me ook erg spannend?
Ik snap even niet zo goed, maar vanaf plaats 9 speel je dus playoffs? Ik neem aan voor de CFL?
Allemaal vragen, maar er wordt net gedaan of alles wel al beslist is.
Prijs nog beetje opdrijven en verkopenTerranova schreef op zondag 12 mei 2024 @ 15:09:
waarom doe je dat nu pas Bergwijn, lamlul. We hadden je dit seizoen nog wel meer nodig dan alleen vandaag
Float like a butterfly, sting like a bee.
⏩ PVOutput☀️
Niemand denk ik.Bao_mi1 schreef op zondag 12 mei 2024 @ 14:55:
[...]
Ik ben benieuwd die in de poule daar 10 punten gaat pakken. Ik in elk geval niet
⏩ PVOutput☀️
Gewoon zorgen dat je van zijn salariskosten af bent. Dat brengt meer op
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
How it's going: Twente-Volendam 5-2
Die van Wolkswinkel blijft toch een fenomeen.Maarten_E schreef op zondag 12 mei 2024 @ 15:16:
How it started: Twente-Volendam 0-1
How it's going: Twente-Volendam 5-2
Steijn doet het daar ook erg goed, kan hij een niveau hoger?
Misschien naar Ajax, de naam van de familie Steijn in ere houdenHollowGamer schreef op zondag 12 mei 2024 @ 15:17:
[...]
Die van Wolkswinkel blijft toch een fenomeen.
Steijn doet het daar ook erg goed, kan hij een niveau hoger?
Reageren gewoon op het geschreeuw van de speler, stelletje prutsers
[ Voor 46% gewijzigd door toolkist op 12-05-2024 15:19 ]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
[ Voor 7% gewijzigd door LAD93 op 12-05-2024 15:42 ]
per aspera ad astra
[ Voor 25% gewijzigd door Maarten_E op 12-05-2024 16:27 ]
Volgende week beide uit tegen de nummers 1 en 2Maarten_E schreef op zondag 12 mei 2024 @ 16:27:
RKC gelijk in punten met Excelsior! (Excelsior 16e ipv 15e)
Ik denk dat het wel goed komt. Heracles moet thuis tegen Fortuna, maar Excelsior en RKC tegen resp Feyenoord en PSV.Maarten_E schreef op zondag 12 mei 2024 @ 16:04:
Oh oh Heracles...
Maar ja, de nummer 1 en 2 hebben nergens meer om te spelen. Excelsior en RKC wel.
[ Voor 14% gewijzigd door Quad op 12-05-2024 16:35 ]
⏩ PVOutput☀️
:gifsicle():strip_exif()/f/image/vAqu5zUcz2pm4SuwDshxHd7Q.gif?f=user_large)
Toch nog even een verlate BAM voor Ajax. Niet om trots op te zijn, maar fijn dat de 5e plek beslist is.
⏩ PVOutput☀️
Zie een van mijn vorige posts, wordt idd moeilijk, maar met een gunstige loting is t niet onmogelijk. En groepsfase EL hebben ze alDeadsy schreef op zondag 12 mei 2024 @ 16:27:
Twente of Az, ik zie beide niet de groepsfase halen
Mooi interview met die keeper van Volendam trouwens. Zat op de schermen zijn reddingen en goals terug te kijken, vind de sfeer in Grolsch Veste fantastisch en speelt daar liever dan thuis. Ook zo mooi onder de indruk van Neuer
[ Voor 3% gewijzigd door ZieMaar! op 12-05-2024 17:14 ]
Ik denk dat het superslappe Heracles als 16e naar de nacompetitie gaat.Quad schreef op zondag 12 mei 2024 @ 16:34:
[...]
Ik denk dat het wel goed komt. Heracles moet thuis tegen Fortuna, maar Excelsior en RKC tegen resp Feyenoord en PSV.
Maar ja, de nummer 1 en 2 hebben nergens meer om te spelen. Excelsior en RKC wel.
Kijk eens naar het negatieve doelsaldo.
Verwijderd
Winst van Excelsior bij Feyenoord.964C2 schreef op zondag 12 mei 2024 @ 16:57:
Ik denk dat het superslappe Heracles als 16e naar de nacompetitie gaat.
Winst van RKC bij PSV.
En een thuis nederlaag van Heracles tegen Fortuna.
Dat is bij de TOTO
15,50 * 17,00 * 2,60 = 685,10 keer je inzet
Op zich wel leuk een totootje erop in te zetten. Weet ik zeker dat dit niet gaat gebeuren.Verwijderd schreef op zondag 12 mei 2024 @ 17:02:
[...]
Winst van Excelsior bij Feyenoord.
Winst van RKC bij PSV.
En een thuis nederlaag van Heracles tegen Fortuna.
Dat is bij de TOTO
15,50 * 17,00 * 2,60 = 685,10 keer je inzet
⏩ PVOutput☀️
* Voorronde 2: 25 juli en 1 augustus (indien verloren door naar de voorronde 3 van de Conference League)
* Voorronde 3: 8 en 15 augustus (indien verloren door naar de playoffs van de Conference League)
* Playoffs: 22 en 29 augustus (indien verloren naar de groepsfase Conference League)
* Start groepsfase: 25/26 sept
Start Eredivisie 10 augustus.
(Finale EK is 14 juli)
(voor zover ik alle schema's goed begrepen heb).
Wel pittig hoor gewoon 6 weken achter elkaar voetbal om naar de groepsfase in Europa te komen en de helft van de tijd ook nog in combinatie met Eredivisie. Én maar 1 1/2 week tussen einde EK en start voetbal (nu zullen de meeste voetballers eerder vakantie hebben maar toch). Wordt een kunststukje om het team klaar te hebben. Ik denk wel dat meteen potjes die er toe doen kan helpen om het team te vormen maar er is wel heel weinig tijd.
En bedankt Utrecht en NEC (of moet ik Feyenoord en Sparta bedanken?) voor het compleet eraf halen van de druk. Plek 5
[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 12-05-2024 18:01 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Vergeet wereldspeler Bergwijn niet.Superkiwi schreef op zondag 12 mei 2024 @ 18:00:
Bedankt PSV (of moet ik bedankt Fortuna zeggen?), nu houden wij een aantal oude records mooi in Amsterdam
En bedankt Utrecht en NEC (of moet ik Feyenoord en Sparta bedanken?) voor het compleet eraf halen van de druk. Plek 5
Heel eerlijk dit is wat ik van Bergwijn verwacht en wat hij volgens mij ook gewoon zou moeten kunnen laten zien in de Eredivisie. Maar het komt er echt maar alleen bij mooi weer en alles mee zit uit. Jammer, zonde van zijn talent.
Ze spelen geen nacompetitie dus valt allemaal wel mee toch? Na volgend weekend is er tijd voor wat vakantie. Verder zijn er maar een paar spelers die naar het EK gaan en die zijn (meestal) ook geen basis speler.PolarBear schreef op zondag 12 mei 2024 @ 17:43:
Nu Ajax definitief vijfde zijn geworden, en de kans dat we direct de EL in gaan vrij klein is, de road to the Europa League groepsfase is:
* Voorronde 2: 25 juli en 1 augustus (indien verloren door naar de voorronde 3 van de Conference League)
* Voorronde 3: 8 en 15 augustus (indien verloren door naar de playoffs van de Conference League)
* Playoffs: 22 en 29 augustus (indien verloren naar de groepsfase Conference League)
* Start groepsfase: 25/26 sept
Start Eredivisie 10 augustus.
(Finale EK is 14 juli)
(voor zover ik alle schema's goed begrepen heb).
Wel pittig hoor gewoon 6 weken achter elkaar voetbal om naar de groepsfase in Europa te komen en de helft van de tijd ook nog in combinatie met Eredivisie. Én maar 1 1/2 week tussen einde EK en start voetbal (nu zullen de meeste voetballers eerder vakantie hebben maar toch). Wordt een kunststukje om het team klaar te hebben. Ik denk wel dat meteen potjes die er toe doen kan helpen om het team te vormen maar er is wel heel weinig tijd.
We vliegen er in de kwartfinale uit begin juli, heb je nog 3 weken tot Voorronde 2.
Nou ja de meeste teams spelen nog 2 oefenwedstrijden voor het EK, er zitten echt nog wel wat internationals in dit team. En er is nog geen trainer. Dus een aantal spelers kan nu drie weken vrijnemen en inderdaad beschikbaar zijn. Maar spelers die EK spelen, verkocht/gekocht gaan worden. Je hebt echt maar weinig tijd waarbij je de hele selectie bij elkaar hebt en een systeem kan oefenen.Advizor schreef op zondag 12 mei 2024 @ 18:29:
[...]
Ze spelen geen nacompetitie dus valt allemaal wel mee toch? Na volgend weekend is er tijd voor wat vakantie. Verder zijn er maar een paar spelers die naar het EK gaan en die zijn (meestal) ook geen basis speler.
We vliegen er in de kwartfinale uit begin juli, heb je nog 3 weken tot Voorronde 2.
Volgende week AZ met 1 doelpunt verschil winnen en Twente zelfde aantal doelpunten maken in een gelijkspel is nog wel humor. Krijgen we een play off om het ticket🫣Deadsy schreef op zondag 12 mei 2024 @ 16:27:
Twente of Az, ik zie beide niet de groepsfase halen
Het lijkt wel alsof hij er geen zin in heeft.
Laatste wedstrijd winnen en Slot een mooie afscheid geven.
Las het net, zou wel gaaf zijn.brothermaynard schreef op zondag 12 mei 2024 @ 19:42:
[...]
Volgende week AZ met 1 doelpunt verschil winnen en Twente zelfde aantal doelpunten maken in een gelijkspel is nog wel humor. Krijgen we een play off om het ticket🫣
⏩ PVOutput☀️
Hopelijk morgen weer een lijstje met punten onder v/h Schip. Bergwijn heeft wel meer hattricks gemaakt onder van het schip dan onder Ten Hag, over lijstjes gesproken.
Only fools are enslaved by time and space.
Ik denk dat zelfs Mislintat deze had laten lopen voor 5 euro.
Helemaal mee eens, hij is topfit want moe van het seizoen kan hij niet zijn. Hopelijk speelt ie een fantastisch toernooi en wordt ie gekocht door een club met teveel geldAdvizor schreef op zondag 12 mei 2024 @ 21:12:
Tsja Bergwijn. Heel zwak seizoen gedraaid, schiet er 3 in tegen Almere City en hij moet mee naar het EK hoor ik Leone Stentler zeggen
En nee het slaat natuurlijk nergens op om Bergwijn te selecteren. Alleen met Koeman weet je het maar nooit.
[ Voor 11% gewijzigd door ephymerous op 12-05-2024 21:25 ]
XXXVI
Hoeveel spelers van Ajax zullen er überhaupt mee gaan en echt aan spelen toe komen op het EK?PolarBear schreef op zondag 12 mei 2024 @ 17:43:
maar 1 1/2 week tussen einde EK en start voetbal (nu zullen de meeste voetballers eerder vakantie hebben maar toch).
Ideaal is het niet maar ik denk dat het wel losloopt. De meesten die mee gaan zullen niet verder komen dan een paar trainingen.
Ajax is ook niet de enige club die hier last van heeft.
I call your bluff and raise you: GabrichPWM schreef op zondag 12 mei 2024 @ 21:23:
Ik wilde dit topic alleen nog even openen om te zeggen dat Ueda de aller aller aller allerslechtste spits is die ooit op de Nederlandse velden heeft rondgelopen.
Hij en Zerrouki, samen gewoon 18 miljoen door de plee he.....PWM schreef op zondag 12 mei 2024 @ 21:23:
Ik wilde dit topic alleen nog even openen om te zeggen dat Ueda de aller aller aller allerslechtste spits is die ooit op de Nederlandse velden heeft rondgelopen.
Ik denk dat zelfs Mislintat deze had laten lopen voor 5 euro.
Zerrouki heeft één goede pot gehad en dat was Atletico uit. Nu moet ik wel zeggen dat hij hier op een andere plek staat dan bij Twente, hier staat hij op 8...
Vd belt komt er ook niet.
Ik hoop dat Minteh nog een seizoen gehuurd kan worden ook.
[ Voor 5% gewijzigd door Agent47 op 13-05-2024 08:11 ]
Hier ga ik over heen:
Luque, en ik dacht dat gabrich een middenvelder was.
[ Voor 10% gewijzigd door Megupe op 13-05-2024 08:33 ]
Zelfs bij NOS Langs de Lijn waren ze gisteren aan het klagen hoe slecht Heracles wel niet speelde. Jammer dat de kans wel heel klein is dat ze de nacompetitie in moeten. Lekker met die saaie Van De Looij, ik wil 't ze wel zien doen.964C2 schreef op zondag 12 mei 2024 @ 16:57:
[...]
Ik denk dat het superslappe Heracles als 16e naar de nacompetitie gaat.
Ik win: Lucas Pratto.Megupe schreef op maandag 13 mei 2024 @ 08:32:
[...]
Hier ga ik over heen:
Luque, en ik dacht dat gabrich een middenvelder was.
Overigens gaat Ueda er volgend jaar gewoon 20+ maken, let maar op.
[ Voor 14% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 13-05-2024 08:49 ]
Denk hooguit 2 of 3 ofzo? Brobbey lijkt me wel zeker eigenlijk en heel misschien Hato en Taylor? Berghuis is halve seizoen geblesseerd geweest en Bergwijn is echt heel matig geweest. Al weet je het met Koeman nooit.JEightyFive schreef op maandag 13 mei 2024 @ 07:52:
[...]
Hoeveel spelers van Ajax zullen er überhaupt mee gaan en echt aan spelen toe komen op het EK?
Ideaal is het niet maar ik denk dat het wel losloopt. De meesten die mee gaan zullen niet verder komen dan een paar trainingen.
Ajax is ook niet de enige club die hier last van heeft.
Sowieso zullen die allemaal niet heel veel gaan spelen al zouden ze meegaan en vooral als invaller gebruikt worden.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024