Twente komt eraan!
En dat doen ze!JoteW schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 21:56:
Als die debielen nu al het veld opstormen alsof het klaar is zou je toch eigenlijk hopen dat Groningen er nog eentje in schiet
JoteW schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 21:56:
Als die debielen nu al het veld opstormen alsof het klaar is zou je toch eigenlijk hopen dat Groningen er nog eentje in schiet

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En wat een geweldige finaleronde wordt dit!
⏩ PVOutput☀️
Volgende week dan op doktersadvies maar niet kijken.Harribo schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 21:58:
Wat een wedstrijd, kreeg zo wat een hartverzakking
Eigenlijk wel jaSempy schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 21:58:
[...]
Volgende week dan op doktersadvies maar niet kijken.
Maar Groningen moet écht veeeeeel beter spelen dan dit, het was heel matig. Dan maak je Roda het niet moeilijk
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
[ Voor 8% gewijzigd door Yakolev op 03-05-2024 22:02 ]
Well, sir, on first sighting the French, I naturally gave the order to advance. That's my style, sir.
Verwijderd
Twente komt eraan!
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Twente komt eraan!
Roda - mvvYakolev schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 22:02:
Oef, zonde die gelijkmaker. Ik heb zin in een Limburgse Derby volgend seizoen, dus hup Roda.
Ik ben voor Groningen, dus hup Groningen!
Maar eerlijk gezegd... Zoals Groningen nu speelt, zie ik Roda niet verliezen volgende week
Daar kom ik niet binnen met mijn Fortuna seizoenskaartHarribo schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 22:10:
[...]
Roda - mvv
Ik ben voor Groningen, dus hup Groningen!
Maar eerlijk gezegd... Zoals Groningen nu speelt, zie ik Roda niet verliezen volgende week
Ben ook nog zuur van die bekerwedstrijd
Well, sir, on first sighting the French, I naturally gave the order to advance. That's my style, sir.
Twente komt eraan!
dat kunstgras.... In 1 woord : vreselijk.
De bal stuitert en stuitert maar, toch een ander soort voetbal dan op gewoon gras
[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 03-05-2024 22:26 ]
Ja, volgende week vrijdag 20:00 uur staat hier ook in de agenda. Ook maar 2 punten verschil in doelsaldo. Groningen thuis. 1-0 winnen is genoeg volgens mij, want RJC-GRO werd 1-1 eerder dit seizoen.Agent47 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 10:10:
Volgende week lekker Groningen Roda kijken zeg! Mogen er van mij allebei bij komen
Winst Groningen is Groningen op P2, gelijkspel of winst Roda JC = Roda JC op P2.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
1-0 Groningen is inderdaad afdoende. Bij winst is het doelsaldo per definitie beter dan dat van Roda JC. Onderling resultaat is pas relevant als ook het aantal doelpunten voor ook gelijk zou zijnMog schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 10:50:
[...]
Ja, volgende week vrijdag 20:00 uur staat hier ook in de agenda. Ook maar 2 punten verschil in doelsaldo. Groningen thuis. 1-0 winnen is genoeg volgens mij, want RJC-GRO werd 1-1 eerder dit seizoen.
Winst Groningen is Groningen op P2, gelijkspel of winst Roda JC = Roda JC op P2.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 4% gewijzigd door carpebios op 05-05-2024 12:14 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nog 10080 minuten tot de kampioenswedstrijd.
⏩ PVOutput☀️
(Excelsior-AZ in '07, Excelsior-Feyenoord in '17, en nu Sparta
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Was ik al hoor.
⏩ PVOutput☀️
Ergste is dat ie ws er wel 7k mee verdient.jeweetzelluf
Johan! 2-1
Bwahahaha wat een goal. Schitterend ingekopt!

[ Voor 16% gewijzigd door chim0 op 05-05-2024 12:45 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nu hoop ik al helemaal dat die gast niet naar Ajax komt (of uberhaupt ergens in NL nog aan de bak komt), bah wat een gewetenlozeKraay vraagt vervolgens of Jansen geen principiële bezwaren had tegen het werken in Rusland. "Zoals Jürgen Klopp al eens zei, moeten wij ons bezig houden met wat er op het veld gebeurt. Het is heel spijtig wat er op dit moment in de wereld gebeurt, maar ik heb met name vanuit dat oogpunt ernaar gekeken. Uiteraard heb ik ook die andere dingen meegewogen en heb ik vrede met de huidige situatie."
PSV zal dit wel over de streep trekken, maar waarschijnlijk is er toch iets van stress.
Overigens gaan we de Jong nog missen, je kunt niet ontkennen dat het een goede spits is.
Niet iemand waarvoor je denkt 'wow, wat een techniek', maar gewoon een echte afmaker.
Tja. Je kan ook coachen in een land waar de overheid mensen hun huis uitjaagd en hun kinderen afpakt om ze vervolgens te laten verdwijnen.toolkist schreef op zondag 5 mei 2024 @ 12:46:
Pascal Jansen overwoog gewoon serieus om naar Rusland te gaan...
[...]
Nu hoop ik al helemaal dat die gast niet naar Ajax komt (of uberhaupt ergens in NL nog aan de bak komt), bah wat een gewetenloze
Ik vind dat sport volledig los moet staan van politiek. Anders kunnen we er wel mee stoppen.
Het mooie Rusland met ze geweldige voetbalclubssNielz123 schreef op zondag 5 mei 2024 @ 12:49:
[...]
Tja. Je kan ook coachen in een land waar de overheid mensen hun huis uitjaagd en hun kinderen afpakt om ze vervolgens te laten verdwijnen.
Ik vind dat sport volledig los moet staan van politiek. Anders kunnen we er wel mee stoppen.
Klopt, ik zou er geen problemen mee hebben als mijn familie of kennissen er niet meer zijn.sNielz123 schreef op zondag 5 mei 2024 @ 12:49:
[...]
Vrouwen moeten niet op hetzelfde niveau als mannen staan, en alle mensen die homo zijn, die voldoen niet.
Het is maar sport, de rest eromheen moet je vergeten.
/s
Ik had het over Nederland. 😀dglavimans schreef op zondag 5 mei 2024 @ 12:52:
[...]
Het mooie Rusland met ze geweldige voetbalclubs
Rusland zou ook niet mijn eerste keuze zijn hoor.
Heel fout allemaal.HollowGamer schreef op zondag 5 mei 2024 @ 12:52:
[...]
Klopt, ik zou er geen problemen mee hebben als mijn familie of kennissen er niet meer zijn.
Vrouwen moeten niet op hetzelfde niveau als mannen staan, en alle mensen die homo zijn, die voldoen niet.
Het is maar sport, de rest eromheen moet je vergeten.
/s
Maar mijn punt is: zullen we de nederlandse competitie ook maar afschaffen? In ieder land is er shit gaande. Heeft niks met sport te maken.
Het is niet zo dat als die man daar gaat trainen het ineens erger of beter wordt. Staat toch totaal los van elkaar.
Ik werk in Nederland. Een land waar de overheid 1100 kinderen uit huis haalt en niet meer weet waar ze zijn. Waar gas wordt gepompt en daardoor mensen worden gedupeerd en de overheid meer geld uitgeeft om die mensen niet te hoeven compenseren dan de compensatie eigenlikk gekost zou hebben.
En zo kun je nog 1000 andere dingen bedenken. Het is niet dat ik daar allemaal achtersta of invloed op heb.
Een echte kampioenswedstrijd.
We zijn zo'n beetje in oorlog met Rusland, da's net ff een trapje erger he...sNielz123 schreef op zondag 5 mei 2024 @ 12:49:
[...]
Tja. Je kan ook coachen in een land waar de overheid mensen hun huis uitjaagd en hun kinderen afpakt om ze vervolgens te laten verdwijnen.
En dat alles is in geen velden of wegen ook maar bijna even erg als een ander land binnenvallen, platbombarderen met vliegtuigen/raketten/drones, honderdduizenden doden etc.sNielz123 schreef op zondag 5 mei 2024 @ 13:00:
[...]
Heel fout allemaal.
Maar mijn punt is: zullen we de nederlandse competitie ook maar afschaffen? In ieder land is er shit gaande. Heeft niks met sport te maken.
Het is niet zo dat als die man daar gaat trainen het ineens erger of beter wordt. Staat toch totaal los van elkaar.
Ik werk in Nederland. Een land waar de overheid 1100 kinderen uit huis haalt en niet meer weet waar ze zijn. Waar gas wordt gepompt en daardoor mensen worden gedupeerd en de overheid meer geld uitgeeft om die mensen niet te hoeven compenseren dan de compensatie eigenlikk gekost zou hebben.
En zo kun je nog 1000 andere dingen bedenken. Het is niet dat ik daar allemaal achtersta of invloed op heb.
Maar goed, gaat beetje offtopic dit
Weer iets van onze overheid waar ik het niet mee eens ben. Stimuleren van een oorlog. Ik ben meer voor vrede.toolkist schreef op zondag 5 mei 2024 @ 13:30:
[...]
We zijn zo'n beetje in oorlog met Rusland, da's net ff een trapje erger he...
Tot het je eigen kind is dat foetsie is.toolkist schreef op zondag 5 mei 2024 @ 13:32:
[...]
En dat alles is in geen velden of wegen ook maar bijna even erg als een ander land binnenvallen, platbombarderen met vliegtuigen/raketten/drones, honderdduizenden doden etc.
Maar goed, gaat beetje offtopic dit(mijn eigen schuld overigens)
Maar laten we het voor een andere keer bewaren 😀
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
[ Voor 30% gewijzigd door FreakNL op 05-05-2024 13:41 ]
Doet me denken aan die pot van Feyenoord tegen excelsior in 2017. Kan je kampioen worden verlies je
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Yep, maar dat was “uit”LZ86 schreef op zondag 5 mei 2024 @ 13:41:
PSV heeft genoeg aan gelijkspel toch?
Doet me denken aan die pot van Feyenoord tegen excelsior in 2017. Kan je kampioen worden verlies je
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
Nu kan het toch niet meer mis?! 4-2!

Plastic veld toch? Dan graag wel nacompetitieMaarten_E schreef op zondag 5 mei 2024 @ 13:57:
Ondertussen Heracles 0-4 achter. Toch niet weer nacompetitie voor hen?
En sowieso liever Heracles dan Real Waalwijk
[edit] In de nacompetitie dus
[ Voor 6% gewijzigd door toolkist op 05-05-2024 14:09 ]
Hoop het wel. Maar dan moeten ze blijven verliezen en moeten zowel Excelsior en rkc wel de punten pakkenMaarten_E schreef op zondag 5 mei 2024 @ 13:57:
Ik denk het niet.Maarten_E schreef op zondag 5 mei 2024 @ 13:57:
Excelsior moet nog tegen NEC, Heracles en tenslotte Feyenoord. Het gat is 6 punten.
⏩ PVOutput☀️
Heracles krijgt na dit seizoen een echte grasmat.toolkist schreef op zondag 5 mei 2024 @ 13:58:
[...]
Plastic veld toch? Dan graag wel nacompetitie
En sowieso liever Heracles dan Real Waalwijk
⏩ PVOutput☀️
Dan zou Excelsior - met Feyenoord en NEC nog te gaan - in elk geval 2 van de 3 wedstrijden moeten winnen. Al moeten ze ook nog tegen Heracles. Lijkt mij dat Heracles gewoon veilig is.Maarten_E schreef op zondag 5 mei 2024 @ 13:57:
Ik volg de Nederlandse-competitie niet zo, maar de beslissing voor promotie/degradatie is komende week toch?
Overigens hoop ik echt dat ze geen speler een microfoon geven, vind dat altijd zo gênant.
NEC kan zomaar misstap maken en Feyenoord speelt nergens meer voor maar kan kleine broertje ook nog helpen.Bao_mi1 schreef op zondag 5 mei 2024 @ 14:04:
[...]
Dan zou Excelsior - met Feyenoord en NEC nog te gaan - in elk geval 2 van de 3 wedstrijden moeten winnen. Al moeten ze ook nog tegen Heracles. Lijkt mij dat Heracles gewoon veilig is.
Ik sluit niks uit
Beste supporter? Valt mee, ben niet eens bij een wedstrijd geweestHollowGamer schreef op zondag 5 mei 2024 @ 14:06:
Proficiat PSV-supporters, jullie waren de beste dit seizoen.
Mooi dit, was weer even geleden en naar het seizoen kijkend verdiend.
⏩ PVOutput☀️
Tja, ik vond die supporters niet zo mooi toen ze in The Emirates waren.Maarten_E schreef op zondag 5 mei 2024 @ 14:08:
[...]
Beste supporter? Valt mee, ben niet eens bij een wedstrijd geweest
Mooi dit, was weer even geleden en naar het seizoen kijkend verdiend.
Dan schaam je wel als Nederlander.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024