[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 122 ... 135 Laatste
Acties:
  • 208.337 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
T-MOB schreef op maandag 29 april 2024 @ 11:04:
[...]

Blijft toch een rare wereld die voetballerij. Niets tegen van Persie hoor, en misschien gaat hij het heel goed doen. Maar Heerenveen is een eredivisielub, speelt op het hoogste niveau van Nederland. En dan stellen ze een trainer aan die nog nooit een seniorenelftal heeft geleid.
Ik snap je punt maar de naam alleen kan natuurlijk ook voordelig werken wbt het aantrekken van spelers. Ach en hoe vaak zie je niet dat een trainer wordt ontslagen en door een andere club weer wordt opgepikt. In Italië gebeurt het zelfs regelmatig dat een ontslagen trainer later weer terugkeert bij dezelfde club en soms ook nog vaker dan 2 keer. Deze stap vind ik trouwens beter/logischer dan bij Feyenoord op de bank met een ervaren senior er naast.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:57

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Van Persie heeft in ieder geval wel wat jaren de jeugd getraind. Ik had hem ook liever eerst als assistent naast een hoofdcoach gezien.

Maar ik denk dat Heerenveen toch wel begrijpt waar ze aan beginnen en eventuele back-up voor Van Persie hebben achter de schermen.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 01-10 14:24
LoneRanger schreef op maandag 29 april 2024 @ 11:13:
[...]

Deze stap vind ik trouwens beter/logischer dan bij Feyenoord op de bank met een ervaren senior er naast.
Mwoa, dat weet ik niet. Gio heeft er volgens mij ook heel veel aan gehad om Dick Advocaat er even bij te hebben toen het niet goed ging.

Eerst als assistent op het hoogste niveau en daarna op eigen benen is imo een logischere stap, maar wie weet verbaast van Persie ons allemaal wel. Hij maakte als voetballer ook een vroege stap naar het buitenland, waar velen sneuvelen en hij bewees uiteindelijk dat hij het wel aankon.
Ik vind het een gedurfde keuze van Heerenveen (en van Persie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
tweakduke schreef op maandag 29 april 2024 @ 11:16:
Maar ik denk dat Heerenveen toch wel begrijpt waar ze aan beginnen en eventuele back-up voor Van Persie hebben achter de schermen.
Het gaat om een tweejarig contract toch? Lijkt me dat ze een weloverwogen keuze maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
JEightyFive schreef op maandag 29 april 2024 @ 11:35:
[...]

Mwoa, dat weet ik niet. Gio heeft er volgens mij ook heel veel aan gehad om Dick Advocaat er even bij te hebben toen het niet goed ging.
En van Bronckhorst traint welke club ook alweer? Niet dat het specifiek daar om gaat maar je moet het als topclub niet willen als je jezelf serieus neemt iig, club icoon of niet. Het doet ook altijd afbreuk als er ineens een nestor koffie met je gaat drinken of trainingen gaat bekijken of zelfs naast je gaat zitten op de bank. Heerenveen kan die gok prima nemen denk ik, kan me niet voorstellen dat RvP het slechter gaat doen dan Maarten Martens, van Wonderen of Danny Buijs om er maar even 3 te noemen die hun club zonder al te veel ideeën laten voetballen. Als RvP het goed doet kan hij altijd nog naar Feyenoord met 2 jaar ervaring erbij, flopt hij dan was hij ook niet goed genoeg voor Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
[...]

Blijft toch een rare wereld die voetballerij. Niets tegen van Persie hoor, en misschien gaat hij het heel goed doen. Maar Heerenveen is een eredivisielub, speelt op het hoogste niveau van Nederland. En dan stellen ze een trainer aan die nog nooit een seniorenelftal heeft geleid.
Ach we maakte ook mannen de trainer van het nationale elftal toch die 0,0 ervaring hadden ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:19
[...]

Kan in zijn algemeenheid best werken, mits die goed wordt begeleid en voldoende ervaring om zich heen heeft.

Qua persoonlijkheid vind ik Van Persie nog een vraagteken. Het was toch iemand die veel met zichzelf bezig was en gevoelig was voor conflicten. Zijn laatste seizoen bij Feyenoord was een verademing, zo ontspannen als hij erbij liep. Als de druk erop komt, dan moet ik het nog zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:45
JEightyFive schreef op maandag 29 april 2024 @ 11:35:
[...]

"even niet goed" is wel een understatement. Hij won negen wedstrijden niet geloof ik. Vervolgens heeft Advocaat het systeem omgegooid en heeft Gio daar twee jaar op geteerd. Op een tactische omzetting of enige ontwikkeling van spelers heb ik hem nooit kunnen betrappen dus uiteindelijk heeft het geen toptrainer van hem gemaakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
DeKever schreef op maandag 29 april 2024 @ 12:26:
[...]

Qua persoonlijkheid vind ik Van Persie nog een vraagteken. Het was toch iemand die veel met zichzelf bezig was en gevoelig was voor conflicten. Zijn laatste seizoen bij Feyenoord was een verademing, zo ontspannen als hij erbij liep. Als de druk erop komt, dan moet ik het nog zien.
Dat valt volgens mij wel mee. Met van Hooydonk heeft half Nederland wel eens mot gehad en in Engeland heeft zijn eigen plan toch prima getrokken (net als Seedorf in Italië).

Dat hij rustiger is is gewoon een kwestie van leeftijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKever
  • Laatst online: 22:19
D-e-n schreef op maandag 29 april 2024 @ 12:36:
[...]

Dat valt volgens mij wel mee. Met van Hooydonk heeft half Nederland wel eens mot gehad en in Engeland heeft zijn eigen plan toch prima getrokken (net als Seedorf in Italië).

Dat hij rustiger is is gewoon een kwestie van leeftijd.
Met Huntelaar boterde het ook niet altijd, ook niet de makkelijkste natuurlijk.

Hoe dan ook, we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
DeKever schreef op maandag 29 april 2024 @ 12:41:
[...]

Met Huntelaar boterde het ook niet altijd, ook niet de makkelijkste natuurlijk.
Was dat niet gewoon (begrijpelijke) frustratie van Huntelaar die een beter iemand op zijn plek zag staan?
Het waren natuurlijk allemaal egootjes in die tijd (Sneijder nog erger) maar uiteindelijk hebben ze het teambelang daarbij in Oranje niet verkloot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:59
rikoos schreef op maandag 29 april 2024 @ 12:25:
[...]
Ach we maakte ook mannen de trainer van het nationale elftal toch die 0,0 ervaring hadden ;-)
Ja , ik bedoelde het ook meer in het algemeen in de voetballerij dan deze aanstelling in het bijzonder. Bij de spelers wordt (bijna) niets aan het toeval overgelaten, maar bij coaches wordt vaak maar wat aangerommeld. Een willekeurige bekende naam zonder wezenlijke ervaring voor de groep gooien. Een trainer halen en hem binnen drie maanden ontslaan. Je zou als club ook verder kunnen kijken of er talent rondloopt in de voetbalpyramide. Of doe eens gek, (een) trainer(s) kunnen opleiden.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22:11
tweakduke schreef op maandag 29 april 2024 @ 11:16:
Van Persie heeft in ieder geval wel wat jaren de jeugd getraind. Ik had hem ook liever eerst als assistent naast een hoofdcoach gezien.

Volgens mij las ik dat hij een paar jaar als spitsentrainer/techniektrainer heeft gewerkt, en sinds afgelopen jaar jong Feyenoord trainde. Ik vind het erg mager om daarmee in te stappen op het hoogste niveau, maar ik wens hem het allerbeste.

Mijn verwachtingen zijn iig niet hooggespannen. :)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:24
Malfunctions schreef op maandag 29 april 2024 @ 13:33:
[...]

Volgens mij las ik dat hij een paar jaar als spitsentrainer/techniektrainer heeft gewerkt, en sinds afgelopen jaar jong Feyenoord trainde. Ik vind het erg mager om daarmee in te stappen op het hoogste niveau, maar ik wens hem het allerbeste.

Ach, het zal allicht beter zijn dan het saaie, nikszeggende voetbal onder Kees van Wonderen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:57

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Malfunctions schreef op maandag 29 april 2024 @ 13:33:
[...]

Het is ook een blinde gok als je als buitenstaander ernaar kijkt en ervaringen van andere trainers die als speler een grote naam hebben, meeneemt.

Ik hoop ook dan dat Heerenveen de begeleiding kan faciliteren, maar goed hij moet het uiteindelijk toch zelf laten zien en feeling voor het vak hebben.

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Millie-ano schreef op maandag 29 april 2024 @ 10:02:
[...]

Ja is afhankelijk van wie er zitten ... Mooie en tegelijkertijd kutte van voetbal is dat allemaal dubbel valt uit te leggen. Neem die "geweldige" pass van Boscagli op bakayoko. Bij de 0-6 ??
Slaat 5-6 spelers over ... Ik zat te kijken en ik dacht eerst. Pfoh.. kutbal, raakt hem verkeerd. Valt dan perongeluk goed en is het een geweldige pass :')
Nou, niet altijd hoor.. Zie die assist van Stengs op Ueda, buitenkantje voet. Echt een beauty en op maar 1 manier uit te leggen: briljant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Feyenoord neemt hoofd opleidingen (29) over van Rangers FC
Een 29 jarige die nu al 3 clubs achter de rug heeft, lijkt me nogal een job hopper dan?
https://www.vi.nl/nieuws/...en-29-over-van-rangers-fc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:50
toolkist schreef op maandag 29 april 2024 @ 14:08:
[...]

Een 29 jarige die nu al 3 clubs achter de rug heeft, lijkt me nogal een job hopper dan?
https://www.vi.nl/nieuws/...en-29-over-van-rangers-fc
Het is de voetbalwereld, een paar jaar bij dezelfde club is al veel.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:44
OMX2000 schreef op zondag 28 april 2024 @ 21:50:
Het maakt niet uit wie je er neerzet. “We” vinden het altijd niks.
Nee omdat "we", denk ik, niet zitten te wachten ook op analyses tussendoor in een programma wat juist leuk altijd was omdat je de samenvattingen naadloos achter elkaar kon bekijken.

En Leonne zelf... Tja ik heb ook niet echt het idee dat ik nu les krijg van de meesteres zelf zeg maar ondanks dat Leonne best aardig overkomt.

Ik hou er niet van als dingen die altijd leuk waren opeens zonodig moeten veranderen. Het is vaak achteruitgang
Tegelijkertijd zie ik er eigenlijk niks van. Ik kijk de zoveel mogelijk live, en ‘s avonds kijk ik naar Studio Voetbal, da’s soms leuk maar over het algemeen veel voorspelbaar gezwets.
Dat ook... Er zijn genoeg analyse en geneuzel programma's, laat het waar het was

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

'Dick Schreuder belangrijkste kandidaat om Slot op te volgen bij Feyenoord'

Uiteraard met een dik pak zout nemen, maar je zou bijna denken dat er ergens een handboek circuleert waain staat dat je na enkele succesvolle jaren een Schreuder moet aanstellen als hoofdtrainer :+

Kan het mij ook niet voorstellen dat iemand als Dick Schreuder uberhaupt in aanmerking komt voor het trainerschap bij Feyenoord. Deze man heeft een nog mindere trackrecord dat zijn broer Alfred, die geen idee had hoe te renderen bij een topclub.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op maandag 29 april 2024 @ 14:20:
[...]

Het is de voetbalwereld, een paar jaar bij dezelfde club is al veel.
maar voor een hoofd jeugdopleiding lijkt me dat nou net wel heel erg handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:50
toolkist schreef op maandag 29 april 2024 @ 17:51:
[...]

maar voor een hoofd jeugdopleiding lijkt me dat nou net wel heel erg handig
Ach, als je na elke 3 jaar naar een grotere club kan doe je iets goed. Als hij over 3 jaar naar Liverpool kan omdat hij het zo goed heeft gedaan klagen we niet.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Han schreef op maandag 29 april 2024 @ 15:58:
'Dick Schreuder belangrijkste kandidaat om Slot op te volgen bij Feyenoord'

Uiteraard met een dik pak zout nemen, maar je zou bijna denken dat er ergens een handboek circuleert waain staat dat je na enkele succesvolle jaren een Schreuder moet aanstellen als hoofdtrainer :+

Kan het mij ook niet voorstellen dat iemand als Dick Schreuder uberhaupt in aanmerking komt voor het trainerschap bij Feyenoord. Deze man heeft een nog mindere trackrecord dat zijn broer Alfred, die geen idee had hoe te renderen bij een topclub.
Wat ik er van lees is het in ieder geval een "moderne" trainer, een tactische vakidioot die een duidelijke manier van spelen heeft. En dat lijkt me anno 2024 toch wel vereiste. Ik heb liever dat ze het bij dat soort types zoeken dan een aantal van de clichés waar VI weer mee kwam aankakken zoals van Bommel en vsn Bronckhorst. Nee dank u, de tijden waarin men afgaat op een grote voetbalcarrière wil ik nooit meer terug.

Ik zag gisteren toevallig een stukje van Oosting bij Studio Voetbal waarbij hij moest uitleggen wat hij aan het spel van Twente had veranderd. Dat ging vrij gedetailleerd en dat zie ik al die oud internationals dus echt niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:05

OMX2000

By any means necessary...

Xavi Alonso enters the chat ;)

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op maandag 29 april 2024 @ 19:11:
[...]

Wat ik er van lees is het in ieder geval een "moderne" trainer, een tactische vakidioot die een duidelijke manier van spelen heeft. En dat lijkt me anno 2024 toch wel vereiste. Ik heb liever dat ze het bij dat soort types zoeken dan een aantal van de clichés waar VI weer mee kwam aankakken zoals van Bommel en vsn Bronckhorst. Nee dank u, de tijden waarin men afgaat op een grote voetbalcarrière wil ik nooit meer terug.

Ik zag gisteren toevallig een stukje van Oosting bij Studio Voetbal waarbij hij moest uitleggen wat hij aan het spel van Twente had veranderd. Dat ging vrij gedetailleerd en dat zie ik al die oud internationals dus echt niet doen.
Waarom alleen Nederlandse namen? Er zijn toch zoveel meer geschikte buitenlanders dan die anderhalve NL coach? Er zullen er genoeg geïnteresseerd zijn. Grote club, veel supporters, team staat lekker, CL voetbal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:55
toolkist schreef op maandag 29 april 2024 @ 19:48:
[...]

Waarom alleen Nederlandse namen? Er zijn toch zoveel meer geschikte buitenlanders dan die anderhalve NL coach? Er zullen er genoeg geïnteresseerd zijn. Grote club, veel supporters, team staat lekker, CL voetbal
Precies. Mourinho is nog vrij trouwens...
... ok nu ren ik snel weg })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
toolkist schreef op maandag 29 april 2024 @ 19:48:
[...]

Ik heb niks tegen een buitenlandse trainer hoor, was ook bij Oranje al voorstander. Zolang hij dus maar in de categorie past van de moderne tactisch vaardige vakidioot.

@Trishul
En graag een beetje de stijl van spelen van de eerste drie van de eredivisie dus. En daar valt M******* niet onder ;)

[ Voor 11% gewijzigd door D-e-n op 29-04-2024 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Laatst online: 09-09-2024
D-e-n schreef op maandag 29 april 2024 @ 19:11:
[...]
Ik had liever Oosting bij Ajax gezien dan Potter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op maandag 29 april 2024 @ 20:21:
[...]

Ik heb niks tegen een buitenlandse trainer hoor, was ook bij Oranje al voorstander. Zolang hij dus maar in de categorie past van de moderne tactisch vaardige vakidioot.

@Trishul
En graag een beetje de stijl van spelen van de eerste drie van de eredivisie dus. En daar valt M******* niet onder ;)
Was niet specifiek naar jou toe bedoeld, maar het valt me op dat er in de media veel NL prutsers genoemd worden ipv een buitenlandse trainer die wel wat kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
SterqVerhael schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 08:55:
[...]

Oh nee absoluut niet. Leuk dat Oosting het nou 1 seizoen goed doet bij Twente maar dat bewijst voor mij nog niet dat ie top 3 aankan. Was een 'gespreid bed' waar ie bij Twente in terecht kwam

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JEightyFive
Is dat Xavi met Alonso als assistent? :+
Of Xabi Alonso? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
SterqVerhael schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 08:55:
[...]

https://www.voetbalzone.n...r-volgende-trainer/434163
En Potter lijkt ook nog ver weg.

Mijn voorspelling: We worden lekker gemaakt met allerlei namen, niemand komt en in the end zit Frank de Boer toch op de bank ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:17

Quad

Doof

toolkist schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 09:48:
[...]

Oh nee absoluut niet. Leuk dat Oosting het nou 1 seizoen goed doet bij Twente maar dat bewijst voor mij nog niet dat ie top 3 aankan. Was een 'gespreid bed' waar ie bij Twente in terecht kwam
En wie had die basis nou neergezet? Precies, Ron Jans. 8)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:12

Player1S

Probably out in the dark

vd Brom trouwens nieuwe trainer Vitesse (mits ze licentie krijgen). Riep al tijden dat hij zijn grote liefde Vitesse wou helpen. Maar tekent vervolgens voor 1 jaar 8)7

Zet dan daad bij woord en teken voor paar jaar en trek ze uit dat dal. :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22:11
Quad schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 09:56:
[...]

En wie had die basis nou neergezet? Precies, Ron Jans. 8)
I've said it before, and I'll say it again. Als er dan een Nederlandse trainer bij Ajax zou moeten komen, dan vind ik Ron Jans voetbaltechnisch de beste keuze.

Of hij de slangenkuil overleeft is een heel groot vraagteken, maar voetballend is hij wat mij betreft veruit de beste (Nederlandse) keuze.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
Malfunctions schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 11:45:
[...]

I've said it before, and I'll say it again. Als er dan een Nederlandse trainer bij Ajax zou moeten komen, dan vind ik Ron Jans voetbaltechnisch de beste keuze.

Of hij de slangenkuil overleeft is een heel groot vraagteken, maar voetballend is hij wat mij betreft veruit de beste (Nederlandse) keuze.
Zou Jans ook graag aan het werk willen zien bij Ajax. De man heeft een sympathieke uitstraling en liet zijn teams altijd voetballen. Probleem is dat je bij Ajax meteen moet presteren en bij andere teams die moet er niet zo achter zit. En over de slangenkuil bij Ajax hoef je niet eens te discussieren. Die is er en is er altijd geweest en zal nooit te nimmer verdwijnen. Of Jans daar tegen kan betwijfel ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:02
Het is niet iedere dag dat er 10.000(!) man naar een training komt kijken.

Het weer, de meivakantie en het aanstaande kampioenschap zullen er mee te maken hebben, maar dan nog.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JEightyFive
Voor mij geen Jans. Jans lijkt mij typisch zo'n trainer die het leuk doet wanneer het mag, maar gaat bezwijken wanneer het moet. Een jolige vent waarbij het altijd gezellig is maar niet de echte winnaarsmentaliteit heeft. "Goed geprobeerd jongens, volgende keer beter". Een beetje dat idee. En dan speel je met Utrecht op het nippertje 2-2 tegen RKC.
Dat kan misschien bij Zwolle, Heerenveen, Groningen en Utrecht (en in mindere mate Twente) maar niet bij Feyenoord en Ajax.
Daarnaast is het volgens mij nogal een gevoelsmens en ik denk dat dat bij de slangenkuil die Ajax is niet gaat werken. Als ik het mij goed herinner heeft ie een tijdje terug zelf ook al aangegeven er niet voor open te staan.

Misschien zit ik er helemaal naast, maar dat is mijn indruk van Jans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:16
ElPaco schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 12:52:
Het is niet iedere dag dat er 10.000(!) man naar een training komt kijken.

Het weer, de meivakantie en het aanstaande kampioenschap zullen er mee te maken hebben, maar dan nog.
Perfecte timing zo lijkt het inderdaad (vakantie, mooi weer en kampioenschap kan niet misgaan).

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

In een analyse van Voetbal International over de opvolger van Arne Slot zijn ze tot 9 namen gekomen. Daarbij hebben ze de trainers beoordeeld op visie, leiderschap, stressbestendigheid en jeugd. Bron: VI.nl. Wat vinden jullie?

Poll: Welke trainer moet Arne Slot opvolgen?
Mark van Bommel (FC Antwerp)
Marcel Keizer (clubloos)
Giovanni van Bronckhorst (clubloos)
Mario Pusic (Shakhtar Donetsk)
Dick Schreuder (Castellon)
Jelle Marsch (clubloos)
Bo Svensson (clubloos)
Graham Potter (clubloos)
Kevin Muscat (Shanghai Port)
Iemand anders, namelijk...
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=406530&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Laatst online: 21:22

ZieMaar!

Moderator General Chat
[...]

Nou ja, met het aanstaande vertrek van de td, het vertrek van Zerrouki, Cerny en Misidjan had menig Twente fan een iets zwaarder seizoen verwacht dan dit, denk ik.

Er zijn 2 dingen die bij top 3 clubs lastig zijn:
- het vaak onrealistische verwachtingspatroon
- het feit dat er continu aan je stoelpoten wordt gezaagd (heeft PSV veel minder)

Die eerste kennen clubs als Twente natuurlijk ook. Daar is de druk ook groot, vergis je niet. Maar daar blijven de gelederen meer gesloten, daar zitten niet allerlei oud voetballers scherp commentaar te geven op van alles en nog wat, daar heb je niet een toxisch relatie met de pers. Daarnaast kampt Ajax natuurlijk met een vacature voor TD. Dan stappen mensen als Jans niet snel in. Voor de beeldvorming: Jans en Van Staa vertrouwden elkaar blind. Dat zijn belangrijke randvoorwaarden voor dit soort mannen.

Tegelijk, iedereen heeft zijn ijdelheid…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:05

OMX2000

By any means necessary...

Mog schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 13:40:
In een analyse van Voetbal International over de opvolger van Arne Slot zijn ze tot 9 namen gekomen. Daarbij hebben ze de trainers beoordeeld op visie, leiderschap, stressbestendigheid en jeugd. Bron: VI.nl. Wat vinden jullie?

Poll: Welke trainer moet Arne Slot opvolgen?
Mark van Bommel (FC Antwerp)
Marcel Keizer (clubloos)
Giovanni van Bronckhorst (clubloos)
Mario Pusic (Shakhtar Donetsk)
Dick Schreuder (Castellon)
Jelle Marsch (clubloos)
Bo Svensson (clubloos)
Graham Potter (clubloos)
Kevin Muscat (Shanghai Port)
Iemand anders, namelijk...
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Van dit lijstje zie ik Pusic het liefst. De rest ken ik gewoon echt niet, of vind ik niet bij Feyenoord passen. Van Bommel bij Feyenoord heb ik mijn twijfels over. Schreuder, die vaak genoemd wordt, zie ik gevoelsmatig niet zo zitten.

Daarmee wil ik dus niet zeggen dat er verder geen goede kandidaten op die lijst staan. Maar Slot opvolgen is misschien nog wel lastiger dan Klopp opvolgen ;) Iemand die welbespraakt is, en vrijwel altijd zinnige persconferenties geeft, is heel fijn voor supporters. Ook iemand die spelers beter kan maken, is ZEER belangrijk voor Feyenoord.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
[...]

Sowieso heeft Oosting het nu beter voor elkaar bij Twente (voor komend seizoen) dan bij Ajax. Waarom zou hij overstappen naar Ajax?

Van een club die voorronde CL gaat spelen en waar enigszins rust is naar een club die (waarschijnlijk) EL gaat spelen, maar waar verder vooral onrust is. Ik snap helemaal dat hij dan lekker verder wil bouwen met Twente!

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
ElPaco schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 15:00:
[...]

Sowieso heeft Oosting het nu beter voor elkaar bij Twente (voor komend seizoen) dan bij Ajax. Waarom zou hij overstappen naar Ajax?

Van een club die voorronde CL gaat spelen en waar enigszins rust is naar een club die (waarschijnlijk) EL gaat spelen, maar waar verder vooral onrust is. Ik snap helemaal dat hij dan lekker verder wil bouwen met Twente!
Blijft toch Ajax, Net als feyenoord en psv toch buitencategorie in NL.
Pech is dat zoals hierboven is gemeld, de bedrijfstop is onrustig, hierdoor haken trainers als een Jans af. Stel dat stond, dan kan ik mij voorstellen dat het lekkerder instappen is en je een ploeg naar je hand kan zetten. Slechter wordt het op dit moment (hopelijk) niet.

Neem je Feyenoord, geef het je te doen Slot op te volgen. Met een beetje pech gaat dat alleen maar slechter + de leegloop die er mogelijk nog is.

In beide gevallen ben jij 'die trainer' kan je maken of breken. Veiliger is dan inderdaad blijven zitten, maar goed. Ook de trainerstrein stopt niet vaak. Net als dat gedoe met Barca en Koeman.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-e-n
Mog schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 13:40:
Ik vind het sowieso bezopen dat Keizer en Gio op dat lijstje staan. Keizer is bij Ajax geflopt en Gio heeft in zijn vorige periode laten zien dat hij weinig tactisch inzicht heeft en in niets lijkt op de moderne trainer die Feyenoord anno 2024 zou moeten zoeken. Terug naar de jaren van voor Arnesen en Slot? Nee dank u.

Over van Bommel heb ik wat dat betreft ook mijn twijfels. Is die nu zo geweldig bij Antwerp? Verder staan er een aantal buitenlandse namen bij waarvan ik me afvraag "wie ben jij?" en in het verlengde daarvan "waarom heb je dan geen club?". Ik heb helemaal niks tegen een buitenlandse trainer maar hij moet het natuurlijk wel hebben laten zien.

Blijven vooral over Schreuder (wel de goede graag...), Pusic en Potter. Waarbij ik me bij Pusic afvraag wat we dan gaan missen zonder Slot.

[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 30-04-2024 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Zou zomaar kunnen dat Feyenoord stiekem Potter wegkaapt voor de neus van Ajax. Slot was misschien wel de best verdienende trainer van de eredivisie dit seizoen, en gecombineerd met CL voetbal kan Feyenoord dus behoorlijk wat bieden.
Maar: speculatie natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ik moet toch wel een beetje lachen om het advies der "kenners" dat Slot toch vooral geen Nederlanders mee moet nemen. Wat een onzin, ik denk dat Slot toch wel prima weet wie op dat niveau mee zou kunnen als daar überhaupt mee bezig is. Volgens mij heeft vooral Ten Hag het beeld geschept dat eredivisiespelers/Nederlanders geen versterking zijn. Ten Hag nam natuurlijk ook al 2 lichtgewichten mee uit Utrecht naar Ajax en doet dat dan nog een keer naar United. Volgens mij heeft Slot toch wel bewezen kijk te hebben op versterkingen en dat met beperkte middelen. Ik denk dat alleen v/d Belt ietwat geflopt is? Ueda vind ik kwa spelminuten wat moeilijk te beoordelen. Het praat elkaar ook allemaal na, bij Studio voetbal riepen ze het, bij Offside en Inside. [rondo heb ik niet gezien] Voor Ten Hag was Koeman de enige manager in de EPL en die heeft volgens mij van Dijk gehaald [succes], Tadic uit de eredivisie [Goed] en Pelle die het ook niet onaardig deed toch? Dan moet het toch wel Ten Hag zijn die in zijn eentje voor dat imago heeft gezorgd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 19:04:
Voor Ten Hag was Koeman de enige manager in de EPL en die heeft volgens mij van Dijk gehaald [succes], Tadic uit de eredivisie [Goed] en Pelle die het ook niet onaardig deed toch? Dan moet het toch wel Ten Hag zijn die in zijn eentje voor dat imago heeft gezorgd.
Koeman heeft ook Clasie, Martina en Klaassen rechtstreeks uit de Eredivisie gehaald.

Overigens wordt Slot de 10e Nederlandse manager in de Premier League.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
D-e-n schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 18:32:
[...]

Ik vind het sowieso bezopen dat Keizer en Gio op dat lijstje staan. Keizer is bij Ajax geflopt en Gio heeft in zijn vorige periode laten zien dat hij weinig tactisch inzicht heeft en in niets lijkt op de moderne trainer die Feyenoord anno 2024 zou moeten zoeken. Terug naar de jaren van voor Arnesen en Slot? Nee dank u.

Over van Bommel heb ik wat dat betreft ook mijn twijfels. Is die nu zo geweldig bij Antwerp? Verder staan er een aantal buitenlandse namen bij waarvan ik me afvraag "wie ben jij?" en in het verlengde daarvan "waarom heb je dan geen club?". Ik heb helemaal niks tegen een buitenlandse trainer maar hij moet het natuurlijk wel hebben laten zien.

Blijven vooral over Schreuder (wel de goede graag...), Pusic en Potter. Waarbij ik me bij Pusic afvraag wat we dan gaan missen zonder Slot.
Op zijn kampioenschap na is Gio de Frank de Boer of wellicht Schip van Rotterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 03-10 15:21
Vitesse heeft een akkoord met John van den Brom. De coach tekent voor één jaar in Arnhem. De overeenkomst wordt gesloten onder het voorbehoud dat de club de proflicentie behoudt. De club heeft het nieuws inmiddels bevestigd.

https://www.ad.nl/nederla...niet-verdwijnen~a1c575bf/

John is nog hoopvol.......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JEightyFive
[...]

Nu hoef ik Oosting nog niet bij Ajax te zien, laat die nog maar meer ervaring opdoen bij Twente, maar met Beuker, Kroes en De Lang als driehoek zou er bij Ajax zowaar meer rust in de tent kunnen komen.
En hoe groot acht je de kans dat Twente de voorronde CL overleeft? Die zitten in the end gewoon in hetzelfde toernooi als Ajax, mocht Ajax P5 vasthouden.

1 goede transferzomer kan al heel veel veranderen voor Ajax en dan kan je zomaar weer meedoen om de titel.
Het kan net zo goed nog steeds een rotzooi zijn na de zomer, maar Ajax zou ik nog niet meteen afschrijven voor volgend seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
JEightyFive schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 09:41:
[...]

1 goede transferzomer kan al heel veel veranderen voor Ajax en dan kan je zomaar weer meedoen om de titel.
Het kan net zo goed nog steeds een rotzooi zijn na de zomer, maar Ajax zou ik nog niet meteen afschrijven voor volgend seizoen.
1 goede transferzomer waar ze een aantal spelers weten te strikken die bij hun spel passen en ze kunnen zomaar weer een geruime tijd meedoen om de titel. Het kan ook een rotzooi zijn na de zomer als er te veel dragende spelers vertrekken maarik zou FC Twente niet meteen afschrijven voor volgend seizoen.

En de bestuurlijke onzekerheid bij Ajax is de laatste jaren een gegeven maar ook daarvoor was er al voldoende reuring bij de FC Hollywood van Nederland. Never a dull moment, een situatie die bij FC Twente toch compleet anders is.

En ja, het potentieel van Ajax is veel groter dan FC Twente maar of dit het moment is om in te stappen na 2 seizoenen met 5 verschillende trainers, een club die sinds 7 feb 2022 een uiterst twijfelachtige staat heeft gehad met de invulling van de TD. Afbreukrisico is er zeker en daar moet je maar van houden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 03-10 15:38

Stimulate14

⭐⭐⭐

Willem30 schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 08:56:
Vitesse heeft een akkoord met John van den Brom. De coach tekent voor één jaar in Arnhem. De overeenkomst wordt gesloten onder het voorbehoud dat de club de proflicentie behoudt. De club heeft het nieuws inmiddels bevestigd.

Hij krijgt gewoon geen andere aanbieding, wellicht is dat zijn probleem ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

Hallo 4x zo hoog salaris...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Player1S schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 10:55:
vd Brom trouwens nieuwe trainer Vitesse (mits ze licentie krijgen). Riep al tijden dat hij zijn grote liefde Vitesse wou helpen. Maar tekent vervolgens voor 1 jaar 8)7

Zet dan daad bij woord en teken voor paar jaar en trek ze uit dat dal. :X
vd Brom wilde hoger mikken (top 2-3 kkd) dan Vitesse zelf (plek 5-8). Dan kan ik me prima voorstellen dat je niet meteen voor 5 jaar gaat tekenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Waar blijft de bevestiging van Liverpool en Slot? Het was voor het weekend al mondeling akkoord. Een definitief akkoord zou maandag komen. Het is nu al woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Trishul schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 19:01:
Zou zomaar kunnen dat Feyenoord stiekem Potter wegkaapt voor de neus van Ajax. Slot was misschien wel de best verdienende trainer van de eredivisie dit seizoen, en gecombineerd met CL voetbal kan Feyenoord dus behoorlijk wat bieden.
Maar: speculatie natuurlijk.
Potter en Kroes klikte blijkbaar, zie Potter niet ineens in Rotterdam tekenen nu.
ZieMaar! schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 14:18:
[...]

Nou ja, met het aanstaande vertrek van de td, het vertrek van Zerrouki, Cerny en Misidjan had menig Twente fan een iets zwaarder seizoen verwacht dan dit, denk ik.

Er zijn 2 dingen die bij top 3 clubs lastig zijn:
- het vaak onrealistische verwachtingspatroon
- het feit dat er continu aan je stoelpoten wordt gezaagd (heeft PSV veel minder)

Die eerste kennen clubs als Twente natuurlijk ook. Daar is de druk ook groot, vergis je niet.
De druk bij Twente is echt nihil als je die vergelijkt met de top 3 (2 eigenlijk, bij PSV lijkt het al langer te duren voor er echt stront aan de knikker is als er niet gepresteerd wordt).
LoneRanger schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 19:04:
Ik moet toch wel een beetje lachen om het advies der "kenners" dat Slot toch vooral geen Nederlanders mee moet nemen. Wat een onzin, ik denk dat Slot toch wel prima weet wie op dat niveau mee zou kunnen als daar überhaupt mee bezig is. Volgens mij heeft vooral Ten Hag het beeld geschept dat eredivisiespelers/Nederlanders geen versterking zijn.
Genoeg andere NL/Eredivisie spelers die het niet maken in de PL, dat ligt echt niet alleen aan Ten Hag. Weghorst vanaf AZ om er maar eens 1 te noemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:30

Agent47

I always close my contracts.

Mog schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 14:15:
Waar blijft de bevestiging van Liverpool en Slot? Het was voor het weekend al mondeling akkoord. Een definitief akkoord zou maandag komen. Het is nu al woensdag.
Het zou deze week bekend worden gemaakt. We hebben nog even.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Willem30 schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 08:56:

Ik denk eerlijk gezegd dat het meer te maken heeft met (het gezicht zijn van) de crowdfunding dan met het daadwerkelijk trainer zijn.

Het getuigt wel van enige lef om al vanaf de eeuwwisseling honderden miljoenen er doorheen te jagen om dan nu een crowdfunding te starten onder de trouwe supporters.

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Laatst online: 21:58
Mijn oplossing is gewoon, Ajax lost onze schuld af. Het kost slechts één Sutalo en Vitesse levert je wel punten op!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
toolkist schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 15:23:
[...]

De druk bij Twente is echt nihil als je die vergelijkt met de top 3 (2 eigenlijk, bij PSV lijkt het al langer te duren voor er echt stront aan de knikker is als er niet gepresteerd wordt).
Het is wat ik zeg, het is minder groot, absoluut, maar dat er nihil druk is bij een club als Twente, dat klopt ook niet. Wellicht dat dat buiten de regio minder zichtbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
ZieMaar! schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 17:56:
[...]

Het is wat ik zeg, het is minder groot, absoluut, maar dat er nihil druk is bij een club als Twente, dat klopt ook niet. Wellicht dat dat buiten de regio minder zichtbaar is?
Een club als Twente heeft nauwelijks tot geen last van landelijke media zoals Telegraaf en AD. Dat komt natuurlijk omdat er voor die media ook weinig te halen valt bij Twente. Je hebt geen zaakwaarnemers die richting Twente gaan zitten pushen via die twee genoemde media bv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Trishul schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 19:18:
[...]

Een club als Twente heeft nauwelijks tot geen last van landelijke media zoals Telegraaf en AD. Dat komt natuurlijk omdat er voor die media ook weinig te halen valt bij Twente. Je hebt geen zaakwaarnemers die richting Twente gaan zitten pushen via die twee genoemde media bv.
Klopt, maar dat van die zaakwaarnemers is meer het tweede gedeelte van mijn vorige betoog. Qua druk: de Telegraaf bemoeit zich inderdaad alleen met Ajax. Op een kleinere schaal heeft de Tubantia dat natuurlijk ook wel weer gewoon voor Twente. Da's een regionale krant, maar de Telegraaf heeft 'slechts' ruim 2x zoveel abonnees.

Dus eens: minder landelijk en op totaal natuurlijk minder druk. Maar nihil? Absoluut niet.

En ik heb t vooral over Twente nu, maar ik denk dat dit mogelijk voor nog wel 2 of 3 clubs geldt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ZieMaar! schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 17:56:
[...]

Daarom zei ik dat ook niet. Ik zei dat de druk vergeleken met de top 3 nihil is, die is gewoon vele malen hoger. Zoals de druk bij Twente bv weer vele.malen hoger is dan bv TOP Oss. En vergelijk je Man Utd met Ajax dan is daar weer veel meer druk.
Hoe groter de club hoe hoger de druk die erbij komt kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ParaDroid2 schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 16:57:
Mijn oplossing is gewoon, Ajax lost onze schuld af. Het kost slechts één Sutalo en Vitesse levert je wel punten op!
Laat PSV en Feyenoord dat lekker opknappen, die hebben CL voetbal volgend jaar met de enorm gestegen prijsgelden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Wellicht hebben we een andere betekenis bij nihil :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Ik lees op de NOS dat Twente nog steeds geen kampioen is. Misschien volgend jaar? O nee, het gaat weer over het vrouwenvoetbal.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
carpebios schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 00:33:
Ik lees op de NOS dat Twente nog steeds geen kampioen is. Misschien volgend jaar? O nee, het gaat weer over het vrouwenvoetbal.
Ik vind dat ook heel storend bij de NOS. Zet er dan ff vrouwenvoetbal voor, dan weet ik dat ik die kop/link/artikel verder compleet kan negeren.
Dan klik ik nu op zo'n link, terwijl ik het al een gekke titel vind, en blijkt het dan inderdaad over vrouwenvoetbal te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 15:23:
Genoeg andere NL/Eredivisie spelers die het niet maken in de PL, dat ligt echt niet alleen aan Ten Hag. Weghorst vanaf AZ om er maar eens 1 te noemen.
Wel grappig dat je Weghorst noemt en dat het niet alleen aan Ten Hag lag, toch door hem naar ManU gehaald. Het punt was dan ook meer dat Ten Hag relatief veel spelers heeft gehaald die gewoon niet voldoen en daar had hij bij Ajax ook een handje van door Kleiber en Labyad mee te nemen uit Utrecht. Dat heeft nogal meegewerkt aan de beeldvorming en waarom het nu gaat over Slot en het advies geen Nederlandse spelers mee te nemen.

Overigens vind ik Weghorst wel een apart verhaal in deze want bij elke stap die hij maakte vanaf Heracles waren er wel twijfels of hij dat niveau aan kon. ManU was toch echt wel een stapje te hoog maar volgens mij doet hij het weer prima in de Bundesliga.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ik denk dat Weghorst volgend jaar bij Twente gewoon meer dan 25 goals gaat maken. That is, als Boadu hem niet uit de basis houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
ZieMaar! schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 09:10:
Ik denk dat Weghorst volgend jaar bij Twente gewoon meer dan 25 goals gaat maken. That is, als Boadu hem niet uit de basis houdt.
Klinkt als een heerlijk luxeprobleem :) Ben echt benieuwd naar het Twente van volgend jaar, de basis daar is vooralsnog prima. Veel zal afhangen van wie ze kunnen behouden.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
ZieMaar! schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 09:10:
Boadu is gehuurd. Dus niet ondenkbaar dat hij ergens anders hen gaat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
LoneRanger schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 08:48:
[...]

Wel grappig dat je Weghorst noemt en dat het niet alleen aan Ten Hag lag, toch door hem naar ManU gehaald.
Dat was ook een noodgreep want er was toen helemaal geen geld meer

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:59
Megupe schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 08:40:
[...]

Ik vind dat ook heel storend bij de NOS. Zet er dan ff vrouwenvoetbal voor, dan weet ik dat ik die kop/link/artikel verder compleet kan negeren.
Dan klik ik nu op zo'n link, terwijl ik het al een gekke titel vind, en blijkt het dan inderdaad over vrouwenvoetbal te gaan.
Het is weerzinwekkend dat iets waar relatief weinig markt voor is zo wordt gepusht. Maar mag ik deze mening eigenlijk wel hebben? :o

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
ephymerous schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 10:27:
[...]

Het is weerzinwekkend dat iets waar relatief weinig markt voor is zo wordt gepusht. Maar mag ik deze mening eigenlijk wel hebben? :o
Is het een mening dat er relatief weinig markt voor is of is dat een feit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
LoneRanger schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 08:48:
[...]

Wel grappig dat je Weghorst noemt en dat het niet alleen aan Ten Hag lag, toch door hem naar ManU gehaald. Het punt was dan ook meer dat Ten Hag relatief veel spelers heeft gehaald die gewoon niet voldoen en daar had hij bij Ajax ook een handje van door Kleiber en Labyad mee te nemen uit Utrecht. Dat heeft nogal meegewerkt aan de beeldvorming en waarom het nu gaat over Slot en het advies geen Nederlandse spelers mee te nemen.

Overigens vind ik Weghorst wel een apart verhaal in deze want bij elke stap die hij maakte vanaf Heracles waren er wel twijfels of hij dat niveau aan kon. ManU was toch echt wel een stapje te hoog maar volgens mij doet hij het weer prima in de Bundesliga.
Ik noemde Weghorst vanaf AZ, bedoelde natuurlijk Vincent Jansen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 10:31:
[...]

Er is iig geen flink grote betalende markt voor zoals er wel is voor het mannenvoetbal.
Maar volgens mij ging z'n mening meer over de hoeveelheid aandacht dan of er een markt voor is of niet ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JEightyFive
Napo schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 10:31:
[...]

Hoeveel uitverkochte Arena's, Kuips en Philips stadions weten de vrouwen te genereren?
Qua kijkcijfers stelt het ook niks voor. Alleen de Oranje dames weten nog wel eens wat kijkers te trekken op een EK of WK.
Feitelijk gezien is er inderdaad (nog) geen grote markt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JEightyFive schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 10:50:
[...]

Hoeveel uitverkochte Arena's, Kuips en Philips stadions weten de vrouwen te genereren?
Qua kijkcijfers stelt het ook niks voor. Alleen de Oranje dames weten nog wel eens wat kijkers te trekken op een EK of WK.
Wat dat betreft pakken ze de uitzendingen ook niet heel handig aan. Gisteren bij Fortuna Twente 3 lege zijdes die in beeld kwamen, de camera zijde was waar het publiek ook zat. Zet ze dan iig aan de overzijde neer zodat het nog wat lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
D-e-n schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 09:49:
[...]

Boadu is gehuurd. Dus niet ondenkbaar dat hij ergens anders hen gaat
Ik denk dat die kans eigenlijk heel groot is, hoor. Maar, er zijn toch best wat spelers die eigenlijk te duur waren, maar water bij de wijn wilde doen omdat ze graag bij Twente wilden voetballen. Volgens mij staat Boadu daar in de basis ook voor open.

Kan me ook voorstellen dat t interessant zou zijn voor Feyenoord om Stengs en Boadu te herenigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:12

Player1S

Probably out in the dark

ZieMaar! schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 11:29:
[...]

Ik denk dat die kans eigenlijk heel groot is, hoor. Maar, er zijn toch best wat spelers die eigenlijk te duur waren, maar water bij de wijn wilde doen omdat ze graag bij Twente wilden voetballen. Volgens mij staat Boadu daar in de basis ook voor open.
Boadu waarschijnlijk wel. Zeker met mogelijk CL en iig EL in het vooruitzicht. Maar Monaco wil graag de hoofdprijs.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
JEightyFive schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 10:50:
[...]

Vergelijk dan ook nog eens de sponsorgelden en bedragen die worden neergeteld voor de uitzendrechten en ik durf te beweren dat de markt voor vrouwenvoetbal gerelateerd aan mannenvoetbal relatief klein is.

Voldoende onderbouwing @Napo of wil je graag een methodologisch correct wetenschappelijk onderzoek? ;)

[ Voor 8% gewijzigd door ephymerous op 02-05-2024 14:38 ]

XXXVI

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
ephymerous schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 14:37:
[...]

Vergelijk dan ook nog eens de sponsorgelden en bedragen die worden neergeteld voor de uitzendrechten en ik durf te beweren dat de markt voor vrouwenvoetbal gerelateerd aan mannenvoetbal relatief klein is.

Voldoende onderbouwing @Napo of wil je graag een methodologisch correct wetenschappelijk onderzoek? ;)
Als je je verveelt mag je dat wel doen hoor ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Vandaag de VI eens doorgelezen. Mooi interview met Jans en die gaat echt niet naar Ajax of Feyenoord, dat is heel duidelijk :). Ook interessant interview met Beuker. Zegt, naast enorm veel open deuren, ook hier en daar zinnige dingen over de verhoudingen in de staf tussen expertise en ervaring (de oud voetballers). Ook is de scheiding tussen inhoud en deals wel creatief bedacht, maar als dat een werkend model was, was het er misschien al geweest? Maar goed, met die gedachte sloop je alle innovatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ZieMaar! schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 18:23:
Vandaag de VI eens doorgelezen. Mooi interview met Jans en die gaat echt niet naar Ajax of Feyenoord, dat is heel duidelijk :). Ook interessant interview met Beuker. Zegt, naast enorm veel open deuren, ook hier en daar zinnige dingen over de verhoudingen in de staf tussen expertise en ervaring (de oud voetballers). Ook is de scheiding tussen inhoud en deals wel creatief bedacht, maar als dat een werkend model was, was het er misschien al geweest? Maar goed, met die gedachte sloop je alle innovatie.
Ik krijg bij Jans vooral het idee dat ie dat eigenlijk gewoon niet aandurft, top 3, niet dat z'n contract oh zo heilig is. Zo blijft ie toch een trainer die het nooit in de top 3 heeft laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Van Bommel en Antwerp na twee jaar uit elkaar
Mark van Bommel stopt als trainer van Antwerp FC. Dat bevestigen bronnen aan VI. Na twee seizoenen hebben beide partijen besloten om de samenwerking na dit seizoen te beëindigen.
Bron: VI.nl

Gelijk de vervolgvraag: Van Bommel op weg naar Feyenoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mog schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 17:04:
[...]

Bron: VI.nl

Gelijk de vervolgvraag: Van Bommel op weg naar Feyenoord?
Hij is niet weg om de baan vrij te maken naar Feyenoord, maar omdat de eigenaar blijkbaar flink in de financiële problemen zit. Grote kans dat Overmars ook opstapt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

toolkist schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 18:00:
[...]

Hij is niet weg om de baan vrij te maken naar Feyenoord, maar omdat de eigenaar blijkbaar flink in de financiële problemen zit. Grote kans dat Overmars ook opstapt.
Net nou er al een TD in Amsterdam aangenomen is. Grrr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mog schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 18:05:
[...]

Net nou er al een TD in Amsterdam aangenomen is. Grrr.
Ach kan ie toch algemeen directeur worden, hebben we nog wat langer gezeik in de media :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
toolkist schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 18:27:
[...]

Ach kan ie toch algemeen directeur worden, hebben we nog wat langer gezeik in de media :+
Oioi alleen de gedachte aan alle reacties doen me al glimlachen :o

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Groningen is aan het prutsen

Verschrikkelijk trouwens weer dat kunstgras... Stuiter stuiter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ja de beslissingen lijken zo te zijn gevallen.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 20:41:
Groningen is aan het prutsen

Verschrikkelijk trouwens weer dat kunstgras... Stuiter stuiter
Zonde, maar lijkt erg weinig in te zitten vandaag. Groningen verdient gezien het spelbeeld niet anders dan een verlies.

Het is weleen voordeel, als het na vandaag klaar is, kan Lukkien de spelers klaar gaan stomen voor de playoffs. Dan komt het waarschijnlijk minder hard aan dan na de wedstrijd tegen Roda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Laatst online: 03-10 16:26
Willem II en Roda JC dus bij de huidige tussenstanden, ook voor laatst genoemde toch ontzettend mooi na al die jaren!

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
Tsja, nu krijgt Roda het ook nog cadeau van de voltallige verdediging en keeper van Cambuur, mijn god wat een niveau. Denken dat je uit kan verdedigen a la City :')

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
JoteW schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 21:38:
Tsja, nu krijgt Roda het ook nog cadeau van de voltallige verdediging en keeper van Cambuur, mijn god wat een niveau. Denken dat je uit kan verdedigen a la City :')
Roda heeft wel vaker heel veel mazzel gehad, misschien heb je dat gewoon nodig als team

Gezien het spel van Groningen vandaag , verdient Groningen niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
Harribo schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 21:40:
[...]

Roda heeft wel vaker heel veel mazzel gehad, misschien heb je dat gewoon nodig als team

Gezien het spel van Groningen, verdient Groningen niks.
Geluk* van de bijna kampioen :P

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
JoteW schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 21:41:
[...]

Gelukkig van de bijna kampioen :P
Yep. Limburg zeker? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
Hoe bedoel je? Gelukkig moest geluk zijn :P

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Stelletje hersenlozen die al het veld op lopen om een feestje te vieren terwijl er nog 5 minuten bij Groningen bezig zijn.

Edit; whahah heerlijk! Groningen gelijk!

[ Voor 15% gewijzigd door Quad op 03-05-2024 21:56 ]

PVOutput☀️

Pagina: 1 ... 122 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024