- OMX2000
- Registratie: Januari 2001
-
Laatst online: 07:43
De vraag is of Feyenoord wil doorborduren op het “Slot dna” of dat ze weer een trainer zoeken met een eigen visie die ook bij de Feyenoord organisatie past. Bij dat laatste zie ik, van de Nederlandse trainers, alleen Bosz die daaraan voldoet. En dat is geen optie. Pascal Jansen is iemand die zou kunnen doorborduren, maar acht ik niet sterk genoeg voor Feyenoord.
Ik ben geen fan van Ron Jans als Feyenoord trainer. Leuk voor binnen Nederland, maar voor de CL lijkt me dat ongeschikt. En lijkt me ook wat minder aantrekkingskracht te hebben voor nieuwe spelers.
Ik hoop op een moderne trainer, die weer leuk voetbal wil spelen en dus ook spelers beter kan maken.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in
[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in
[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters:
[Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog
Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024