[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 117 ... 135 Laatste
Acties:
  • 208.339 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
LZ86 schreef op woensdag 24 april 2024 @ 14:51:
[...]

Zeg niet dat ze meteen in de basis staan. Maar potentie hebben ze.
Het is niet uniek dat spelers alvast voor een best bedrag gekocht worden alvorens ze verhuurd worden om te rijpen.

Als Slot het mag worden bij Liverpool mag ie als ie echt wil vast wel enkele spelers meenemen en of halen
En jij denkt dat 1 van die spelers uberhaupt voor zo'n constructie zou tekenen (heel misschien op Hartman na, maar goed die gaat nu natuurlijk sowieso niet)? Ik geloof er echt helemaal niks van. Nog los van dat Liverpool echt geen 40-50m voor dit soort spelers gaat betalen om ze vervolgens ergens anders te parkeren. Dat doen ze met <20 jarigen ofzo niet met spelers van 24.
Onze TD stuurt tenminste geen dickpicks en we hebben geen incompetente Sar die het daarna niet op kan vangen ;)
Hoe weet je dat zo zeker?
Durf te zeggen dat het succes van t Hag best wat problemen die er toen al waren bij Ajax heeft verbloemt. Dat is bij ons nu iig niet zo. Ik ben niet zo bang voor een totale implosie, die hebben we 15 jaar geleden al gehad.
Vulkanen barsten wel vaker dan eens uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
LZ86 schreef op woensdag 24 april 2024 @ 14:54:
[...]

V/d Beek en Klaassen vond ik bij Ajax al beperkte spelers. Nooit echt dragend geweest. Ik zeg nergens dat ze het wel even gaan redden. Maar die 5 zijn de besten bij Feyenoord op dit moment, en hebben de potentie. Of die potentie tot volle wasdom komt is natuurlijk altijd afwachten.
Best lastig om vanuit jouw bril iets 'positiefs' over Ajax nultwintig te zeggen natuurlijk. Maar beperkt waren ze bij Ajax zeker niet en op basis van wat ze gedaan gespeeld hebben hetzelfde niveau op dat moment als de door jou genoemde spelers nu.

Zelf zeg je 'zouden het daar goed kunnen doen' dat werd ook verwacht van al die andere spelers uit de eredivisie. Luuk de Jong Sevilla, Vincent Janssen Tottenham, zijn nog andere voorbeelden. Dus ja het kan, maar verwacht er niet veel van. Niet bij Liverpool in elk geval. En dat is niet vanwege feyenoord spelers, maar vanwege - eredivisie spelers -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Wie staat er naast van Dijk bij Liverpool? Ik denk dat alleen voor Hancko Liverpool nu een juiste stap zou zijn namelijk. Wieffer moet echt bij een iets mindere club minuten maken en Timber moet gewoon nog lekker een jaartje Feyenoord op sleeptouw nemen. Laat Slot daar lekker vanaf blijven

ps.
Gravenberch is wat dat betreft ook gewoon te vroeg weggegaan, die had best potentie.
Van de Beek lijkt me zo'n peler die echt maar binnen één systeem past waar hij zijn ding kan doen.

[ Voor 25% gewijzigd door D-e-n op 24-04-2024 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
D-e-n schreef op woensdag 24 april 2024 @ 15:20:
Wie staat er naast van Dijk bij Liverpool?
Konaté of Quansah. Die laatste is echt extreem talentvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:18
Ik wil gewoon dat Slot een Ten Hagje doet en een Feyenoord speler meeneemt voor veel te veel geld.
Wie boeit me op dit moment niet. Als hij toch weggaat wil ik dat we financieel maximaal profiteren. Een mooie transfersom voor de trainer en dat hij een speler meeneemt voor de absolute hoofdprijs.

Cruciaal voor Feyenoord wordt de volgende trainer. Nu Slot weggaat denk ik dat we ook een TD nodig hebben. Te Kloese kan niet eeuwig een dubbelrol vervullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:28
Millie-ano schreef op woensdag 24 april 2024 @ 15:04:
[...]

Best lastig om vanuit jouw bril iets 'positiefs' over Ajax nultwintig te zeggen natuurlijk. Maar beperkt waren ze bij Ajax zeker niet en op basis van wat ze gedaan gespeeld hebben hetzelfde niveau op dat moment als de door jou genoemde spelers nu.

Zelf zeg je 'zouden het daar goed kunnen doen' dat werd ook verwacht van al die andere spelers uit de eredivisie. Luuk de Jong Sevilla, Vincent Janssen Tottenham, zijn nog andere voorbeelden. Dus ja het kan, maar verwacht er niet veel van. Niet bij Liverpool in elk geval. En dat is niet vanwege feyenoord spelers, maar vanwege - eredivisie spelers -
Nouja, je zag bij beiden dat ze in een elftal waarin een aantal dragende goeie spelers zitten ze prima meekunnen. Maar als ze zelf het voortouw moeten nemen, mwah. Beetje zoals Henderson nu. Zet m tussen de stellen en het lijkt heel wat, maar bij Ajax valt t tegen.

Verder eens hoor. Er zijn genoeg spelers met potentie gezakt voor de buitenland toets. De Jong mooi voorbeeld. Maar dat betekent niet dat je ze nu niet kan slijten voor een leuke prijs. 40-50 miljoen zal t echt niet worden. Maar 20 moet toch te halen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Russel88 schreef op woensdag 24 april 2024 @ 15:40:
Ik wil gewoon dat Slot een Ten Hagje doet en een Feyenoord speler meeneemt voor veel te veel geld.
Wie boeit me op dit moment niet. Als hij toch weggaat wil ik dat we financieel maximaal profiteren. Een mooie transfersom voor de trainer en dat hij een speler meeneemt voor de absolute hoofdprijs.

Cruciaal voor Feyenoord wordt de volgende trainer. Nu Slot weggaat denk ik dat we ook een TD nodig hebben. Te Kloese kan niet eeuwig een dubbelrol vervullen.
Dit inderdaad. Neem ze maar mee voor veel te veel geld. Kunnen wij dat weer investeren om verder te bouwen.

Zolang we het niet zo over de balk smijten als Mislintat of v Geel in oude tijden kan je daar echt wel weer een stap mee maken. De wens is er nog steeds om de Kuip in eigen bezit te krijgen. Jeugdcomplex is pas helemaal vernieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:37
Russel88 schreef op woensdag 24 april 2024 @ 15:40:
100M voor Paixao of Ueda?
LZ86 schreef op woensdag 24 april 2024 @ 14:09:
[...]

Nou inderdaad. AUB géén oud Feyenoorders. Er is er geen een die ik zie zitten op het moment.

Wellicht over een paar jaar v Persie als het goed gaat daar bij Heerenveen (als die geruchten kloppen)
Maar blijf weg van die Kuyt, v Bronckhorst etc.

Maar ik hoop juist dat Slot wel enkele spelers meeneemt voor de hoofdprijs. Wij bouwen wel weer verder. Eindelijk een keer oogsten na goede jaren en een duidelijk opwaartse trend.
Die is laatst wel kampioen geworden in België. Geef Dirk gewoon een kans joh, wat is nou het ergste wat kan gebeuren?

Alsjeblieft :>

Ik verwacht nog wel dat Slot bij Atalanta gaat aankloppen voor Koopmeijners en dat Wieffer dan de stap weer maakt naar Atalanta. Wieffer meteen naar Liverpool lijkt me een te grote stap voor hem op dit moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:37
Wie staat er naast van Dijk bij Liverpool? Ik denk dat alleen voor Hancko Liverpool nu een juiste stap zou zijn namelijk. Wieffer moet echt bij een iets mindere club minuten maken en Timber moet gewoon nog lekker een jaartje Feyenoord op sleeptouw nemen. Laat Slot daar lekker vanaf blijven

ps.
Gravenberch is wat dat betreft ook gewoon te vroeg weggegaan, die had best potentie.
Van de Beek lijkt me zo'n peler die echt maar binnen één systeem past waar hij zijn ding kan doen.
Gravenberch heeft die potentie nog steeds. Pakt nog steeds z'n minuten mee bij Liverpool en wordt daar rustig gebracht. Hopelijk gaat Slot (?) daar ook mee door. Hij is ook nog pas 21.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Millie-ano schreef op woensdag 24 april 2024 @ 15:04:
[...]

Best lastig om vanuit jouw bril iets 'positiefs' over Ajax nultwintig te zeggen natuurlijk.
Nee hoor, LZ stond een hele tijd bekend hier als de "Feyenoordse Ajaxfan" 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online

ps.
In principe Konaté. Misschien geen geweldenaar, maar ik zie van Dijk niet snel naar RCV verplaatsen en Hancko op RCV lijkt me ook niet handig.
Hancko zou ik juist eerder richting een Bayern ofzo zien vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JanW schreef op woensdag 24 april 2024 @ 15:52:
[...]

100M voor Paixao of Ueda?
[...]

Die is laatst wel kampioen geworden in België. Geef Dirk gewoon een kans joh, wat is nou het ergste wat kan gebeuren?

Alsjeblieft :>

Ik verwacht nog wel dat Slot bij Atalanta gaat aankloppen voor Koopmeijners en dat Wieffer dan de stap weer maakt naar Atalanta. Wieffer meteen naar Liverpool lijkt me een te grote stap voor hem op dit moment.
van Bommel kan natuurlijk ook :+
Verder heeft Liverpool volgens mij helemaal geen middenvelders nodig. Een RCV, een scorende spits en een vervanger voor Salah wellicht (die zie ik deze zomer wel vertrekken). Het middenveld heeft vorig seizoen een flinke injectie gekregen en staat nu volgens mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
@toolkist
Van Dijk is van origine toch rechtsbenig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op woensdag 24 april 2024 @ 16:15:
@toolkist
Van Dijk is van origine toch rechtsbenig?
Klopt, maar die speelt al zo enorm lang op LCV. Waarom dan veranderen als het al goed is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:43
JanW schreef op woensdag 24 april 2024 @ 15:52:
Atletico was concreet voor Wieffer van de winter, maar toen wilde Wieffer nog niet met het oog op het EK, dus die zullen wel terugkomen denk ik. Ik denk dat hij ook veel beter in Spanje past. Ik denk ook niet dat Slot dezelfde blinde vlek heeft als Ten Hag, helaas voor Feyenoord.

Potentiele vervangers genoeg voor Slot. Met Oosting, Jans en Jansen en Van Bommel kan ik allemaal leven. Overigens melden Engelse media dat Liverpool EUR 9M biedt maar dat Feyenoord op 15M wil uitkomen.

[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 24-04-2024 17:02 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

ph4ge schreef op woensdag 24 april 2024 @ 16:58:
[...]

Atletico was concreet voor Wieffer van de winter, maar toen wilde Wieffer nog niet met het oog op het EK, dus die zullen wel terugkomen denk ik. Ik denk dat hij ook veel beter in Spanje past. Ik denk ook niet dat Slot dezelfde blinde vlek heeft als Ten Hag, helaas voor Feyenoord.

Potentiele vervangers genoeg voor Slot. Met Oosting, Jans en Jansen en Van Bommel kan ik allemaal leven. Overigens melden Engelse media dat Liverpool EUR 9M biedt maar dat Feyenoord op 15M wil uitkomen.
Die ‘dus’ is bij grote clubs nou juist lang niet zeker.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ramzzz schreef op woensdag 24 april 2024 @ 17:04:
[...]

Die ‘dus’ is bij grote clubs nou juist lang niet zeker.
Niks is zeker, dat klopt als een zwerende vinger.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

Die zijn daarna toch doorgeschakeld naar Vermeeren van Antwerp?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:42

Agent47

I always close my contracts.

A.u.b. geen oud Feyenoorders. Gio is een kind van de club en alle respect, Maar Jezus wat een saai voetbal. Geen wissels ook inbrengen ook.

Kom maar met wat spannends aan. Feyenoord krijgt sowieso een leegloop deze zomer: ik ga uit van een tussenfase.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:56
Agent47 schreef op woensdag 24 april 2024 @ 17:25:
A.u.b. geen oud Feyenoorders. Gio is een kind van de club en alle respect, Maar Jezus wat een saai voetbal. Geen wissels ook inbrengen ook.

Kom maar met wat spannends aan. Feyenoord krijgt sowieso een leegloop deze zomer: ik ga uit van een tussenfase.
Heb bij de nieuwe generatie trainers vaak het gevoel dat dit hele wissel gedoe iets is wat ze bij de KNVB cursus leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Deadsy schreef op woensdag 24 april 2024 @ 17:33:
[...]

Heb bij de nieuwe generatie trainers vaak het gevoel dat dit hele wissel gedoe iets is wat ze bij de KNVB cursus leren.
Ik heb meer het idee dat de nieuwe trainers gewoon tactisch sterker zijn dan al die oud-voetballers die op hun naam zo'n baantje krijgen. Gio was ook een ramp op dat gebied. Die heeft twee jaar doorgeborduurd op het systeem wat Advocaat had bedacht na die tig verliespartijen achter elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
[...]
Jans is geen slechte trainer maar is die nu echt zo briljant? Van van Bommel ben ik ook niet overtuigd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
D-e-n schreef op woensdag 24 april 2024 @ 17:42:
[...]

Ik heb meer het idee dat de nieuwe trainers gewoon tactisch sterker zijn dan al die oud-voetballers die op hun naam zo'n baantje krijgen. Gio was ook een ramp op dat gebied. Die heeft twee jaar doorgeborduurd op het systeem wat Advocaat had bedacht na die tig verliespartijen achter elkaar.
Zou een stunt zijn als wij Ten Hag aantrekken en Ajax het met de Boer moet doen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
LZ86 schreef op woensdag 24 april 2024 @ 17:55:
[...]

Zou een stunt zijn als wij Ten Hag aantrekken en Ajax het met de Boer moet doen :+
Je mag hem hebben . Wil hem persoonlijk voor je ophalen op Rotterdam airport en afzetten. Vond bij Ajax ook niet bijzonder. Over tactiek en wissel beleid gesproken. Man man man

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:23

OMX2000

By any means necessary...

De vraag is of Feyenoord wil doorborduren op het “Slot dna” of dat ze weer een trainer zoeken met een eigen visie die ook bij de Feyenoord organisatie past. Bij dat laatste zie ik, van de Nederlandse trainers, alleen Bosz die daaraan voldoet. En dat is geen optie. Pascal Jansen is iemand die zou kunnen doorborduren, maar acht ik niet sterk genoeg voor Feyenoord.

Ik ben geen fan van Ron Jans als Feyenoord trainer. Leuk voor binnen Nederland, maar voor de CL lijkt me dat ongeschikt. En lijkt me ook wat minder aantrekkingskracht te hebben voor nieuwe spelers.

Ik hoop op een moderne trainer, die weer leuk voetbal wil spelen en dus ook spelers beter kan maken.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

OMX2000 schreef op woensdag 24 april 2024 @ 18:39:
De vraag is of Feyenoord wil doorborduren op het “Slot dna” of dat ze weer een trainer zoeken met een eigen visie die ook bij de Feyenoord organisatie past. Bij dat laatste zie ik, van de Nederlandse trainers, alleen Bosz die daaraan voldoet. En dat is geen optie. Pascal Jansen is iemand die zou kunnen doorborduren, maar acht ik niet sterk genoeg voor Feyenoord.

Ik ben geen fan van Ron Jans als Feyenoord trainer. Leuk voor binnen Nederland, maar voor de CL lijkt me dat ongeschikt. En lijkt me ook wat minder aantrekkingskracht te hebben voor nieuwe spelers.

Ik hoop op een moderne trainer, die weer leuk voetbal wil spelen en dus ook spelers beter kan maken.
Realiseer dat je staf evenveel waard is. Sinds die warming ups en die drones op trainingen zijn spelers veel fitter. Ron Jans hoef ik niet te zien. Doe mij die trainer van Groningen of Twente maar, anders een buitenlandse trainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:18
A.u.b. geen Ron Jans.
In het AD wordt de trainer van NEC ook genoemd.
Ik vind het gek om dit te constateren. Maar ik ga gewoon achterover leunen en heb vertrouwen in Feyenoord.
Ik kom er wel achter of de afgelopen 3 jaar een uniek moment was, of het begin van fatsoenlijk beleid. Tijd om erachter te komen hoe capabel Feyenoord is, zonder Slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
@Agent47
Ik vermoed dat je niet de trainer van Groningen bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
toolkist schreef op woensdag 24 april 2024 @ 17:20:
[...]

Die zijn daarna toch doorgeschakeld naar Vermeeren van Antwerp?
Dat is toch dat 19 jarige talent dat amper speelt bij Atletico? Ik volg ze niet op de voet maar ik kan me voorstellen dat ze een 'volwassen' middenvelder zoeken.
OMX2000 schreef op woensdag 24 april 2024 @ 18:39:
Je gaat echt geen "CL trainer" vinden bij Feyenoord. Slot was dat ook niet. Het is logisch om trainerschap te zien als spelers: je haalt een trainer die uitblinkt bij de subtop in de hoop dat je hem kan doorontwikkelen naar een niveau boven Feyenoord.

[ Voor 44% gewijzigd door ph4ge op 24-04-2024 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:52
Graham Potter schijnt vandaag of morgen in Amsterdam te zijn en zou de nieuwe trainer van Ajax moeten worden - aldus ESPN

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03-10 16:26
Ik weet niet van welke amateurvelden ze deze scheids weer uit de wei hebben geplukt maar het is me toch weer een drama :') , ondanks de 2-0 voorsprong

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

ph4ge schreef op woensdag 24 april 2024 @ 19:23:
[...]

Dat is toch dat 19 jarige talent dat amper speelt bij Atletico? Ik volg ze niet op de voet maar ik kan me voorstellen dat ze een 'volwassen' middenvelder zoeken.

[...]

Je gaat echt geen "CL trainer" vinden bij Feyenoord. Slot was dat ook niet. Het is logisch om trainerschap te zien als spelers: je haalt een trainer die uitblinkt bij de subtop in de hoop dat je hem kan doorontwikkelen naar een niveau boven Feyenoord.
Ik zeg niet dat ik een CL trainer wil. Maar een waarmee je goed voor de dag komt bij de CL. En dan vind ik Ron Jans te ligt, en Oosting ook.

Bij FC Afkicken werd Jessie Marsch genoemd, is ontslagen bij Leeds en heeft ook een uitgesproken voetbal filosofie. Dus ik hoop dat ze ook serieus buiten de grenzen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op woensdag 24 april 2024 @ 19:23:
[...]

Ze wilden toch 27m ofzo voor Wiefer betalen? Uiteindelijk op 26-1 18m en bonussen voor Vermeeren betaald. Ik kan me niet voorstellen dat ze allebei wilden halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
OMX2000 schreef op woensdag 24 april 2024 @ 20:03:
[...]

Ik zeg niet dat ik een CL trainer wil. Maar een waarmee je goed voor de dag komt bij de CL. En dan vind ik Ron Jans te ligt, en Oosting ook.

Bij FC Afkicken werd Jessie Marsch genoemd, is ontslagen bij Leeds en heeft ook een uitgesproken voetbal filosofie. Dus ik hoop dat ze ook serieus buiten de grenzen kijken.
Maar zo'n succesnummer is die Marsch ook niet, alleen zijn periode bij Salzburg was succesvol.

Of Oosting CL potentie heeft weet je volgens mij niet. Dat zou best kunnen maar dat weet je pas als hij de trainer zou worden. Bij zowel RKC als Twente lijkt hij echter de ploeg beter te maken dus ik zou het ook weer niet zo gek vinden.

Bij het AD noemen ze Stuivenberg overigens ook nog maar die is in de top volgens mij enkel succesvol geweest als assistent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:01
BAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:47
Mooie aanval wel, eindeloos combineren en zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:53
Van Excelsior bedoel je? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Bergwijn toch, je zou beter moeten weten :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:47
Bergwijn idioot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:55

ST10©DE

Dus.............

Wat zegt de var?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wisselen maar... hoe haal je het in je hoofd om zo vast te houden....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
Nee geen VAR nodig, domme actie Bergwijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Rood doen ze hier in principe toch niet meer voor, lijkt mij overigens ook niet een 100% scoringskans anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:10
Deze lange VAR lijkt toch wat onnodig.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
100% pingel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Huh is gewoon een strafschop toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Gynnad schreef op woensdag 24 april 2024 @ 21:34:
Rood doen ze hier in principe toch niet meer voor, lijkt mij overigens ook niet een 100% scoringskans anders
Die die double/triple punishment was er toch uit ? .. als het een pingel dan geen rood ofzo. ??

Bedoel geef die pingel en geel ? ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

300% penalty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:46
Straks 10 minuten extra tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
flikker toch op man, dit is toch geen rood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
Hoppa rood en pingel, terecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 21:22

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Wat is voetbal toch een karikatuur van een sport tegenwoordig zeg. _O-

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Ik dacht dat er niet meer dubbel gestraft werd bij een pingel?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Megupe
Bergwijn er uit is geen gemis, staan nog steeds met 10 man Erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Terranova schreef op woensdag 24 april 2024 @ 21:36:
flikker toch op man, dit is toch geen rood
Speelt de bal niet, dus tsja. puur op basis van regels wel.
Zwaar? Zeker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Karma na die klap tegen nieuwkoop. Dit krijg je als aanvallers gaan verdedigen.

Die gaat ook niet mee naar het EK

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:32

Vos

AFCA

cheiron schreef op woensdag 24 april 2024 @ 21:37:
Ik dacht dat er niet meer dubbel gestraft werd bij een pingel?
Wel als er geen intentie is om de bal te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Bergwijn gewoon per direct ontslaan, ook al was het geen rood. Maar zo'n domme overtreding maak je toch niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Vind rood en een penalty wel heel erg zwaar. Ja zuiver een penalty, maar rood? Al had de speler de bal dan was dat vanuit die hoek toch nooit een 100% scoringskans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Huh en nog rood erbij??? Penalty 100% terecht, maar dit toch ongelooflijk

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 21:01
Volgens veel kenners is deze rode kaart een versterking voor Ajax ;)

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Klopt.
Maar nog 1% . Rood ?? .. maar goed als ik de presentator mag geloven dan zijn het de regels.

Maar goed. Het zal. Toch een drol eerste klas had die nog te goed van Feyenoord zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Dit is toch nooit een 100% scoringskans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 21:22

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
alexbl69 schreef op woensdag 24 april 2024 @ 21:37:
Volgens veel kenners is deze rode kaart een versterking voor Ajax ;)
Dat is dan wel weer waar, goed punt. *O*

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Trishul schreef op woensdag 24 april 2024 @ 21:37:
Huh en nog rood erbij??? Penalty 100% terecht, maar dit toch ongelooflijk
Doorgebroken lijkt me, dus terecht. Bij vasthouden geldt de double punishment wel gewoon.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Hopelijk was dit de laatste pot van Bergwijn voor Ajax.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

toolkist schreef op woensdag 24 april 2024 @ 21:38:
[...]

Doorgebroken lijkt me, dus terecht. Bij vasthouden geldt de double punishment wel gewoon.
Hij kwam inderdaad alleen voor de keeper anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Zullen wel een paar Rotterdammers juichen nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Vos schreef op woensdag 24 april 2024 @ 21:38:
Lekker je verlies nemen en naar de zandbak ermee :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

OMX2000 schreef op woensdag 24 april 2024 @ 21:39:
Zullen wel een paar Rotterdammers juichen nu!
Heel veel van Excelsior inderdaad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
toolkist schreef op woensdag 24 april 2024 @ 21:38:
[...]

Daar heb je wel gelijk in, Benita werd 1 op 1 gezet voor de keeper met die pass uit de hoek, hij hoefde alleen nog maar naar links af te leggen

[ Voor 7% gewijzigd door Trishul op 24-04-2024 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrietje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:39
Wanneer was de laatste keer in de eredivisie dat Ajax een penalty tegen kreeg in de ArenA?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Vrietje schreef op woensdag 24 april 2024 @ 21:40:
Wanneer was de laatste keer in de eredivisie dat Ajax een penalty tegen kreeg in de ArenA?
Sparta 1986

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Tegen Sparta in 1986 ?? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
Ik wordt er ondertussen een beetje strontziek van dat Ajax wel makkelijk rood krijgt maar vervolgens al 3 jaar geen rode kaart "mee" heeft gehad terwijl er meerdere roodwaardige overtredingen zijn geweest.

https://www.voetbalnieuws...-geen-rode-kaart-mee.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 15:37

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

Vos schreef op woensdag 24 april 2024 @ 21:38:
Ik denk dat je beter met 10 man kunt voetballen dan met Bergwijn in je team.
Opgeleid projectiel })

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Terranova schreef op woensdag 24 april 2024 @ 21:41:
Ik wordt er ondertussen een beetje strontziek van dat Ajax wel makkelijk rood krijgt maar vervolgens al 3 jaar geen rode kaart "mee" heeft gehad terwijl er meerdere roodwaardige overtredingen zijn geweest.

Ach.. ook tegen 11 moet je kunnen winnen. WZAWZDB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online

Ik zal happen: Waar had de tegenstander van Ajax dan een rode kaart moeten krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Vos schreef op woensdag 24 april 2024 @ 21:37:
[...]

Wel als er geen intentie is om de bal te spelen.
Dat is dan weer typisch zo'n extra regel die het ingewikkeld maakt want hoe bepaal je dat. En qua rechtvaardigheid lijkt me een penalty en geel me prima

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Napo schreef op woensdag 24 april 2024 @ 21:42:
[...]

Ik zal happen: Waar had de tegenstander van Ajax dan een rode kaart moeten krijgen?
Sparta 1986 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:53
Brobbey is er klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

D-e-n schreef op woensdag 24 april 2024 @ 21:43:
[...]

Dat is dan weer typisch zo'n extra regel die het ingewikkeld maakt want hoe bepaal je dat. En qua rechtvaardigheid lijkt me een penalty en geel me prima
In dit geval was het niet zo ingewikkeld :p. Bij twijfel dus geel trekken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
[...]

Jij wil zeggen dat in 3 jaar tijd geen enkele tegenstander ook maar een roodwaardige overtreding heeft gemaakt? Dat is onmogelijk. Maar sowieso als je een voorbeeld wil. Hartman, die gespaard werd en gewisseld mocht worden.

[ Voor 12% gewijzigd door Terranova op 24-04-2024 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Terranova schreef op woensdag 24 april 2024 @ 21:43:
[...]

Jij wil zeggen dat in 3 jaar tijd geen enkele tegenstander ook maar een roodwaardige overtreding heeft gemaakt? Dat is onmogelijk.
Jij stelt het vandaar dat ik eht je vraag. Of je doet de aanname dat dat wel moet zijn geweest maar hoe kan je dan roepen dat er onrecht wordt aangedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

Meer dan genoeg voorbeelden. Oa Hartman vorig jaar na 15 minuten ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Napo schreef op woensdag 24 april 2024 @ 21:44:
[...]

Jij stelt het vandaar dat ik eht je vraag. Of je doet de aanname dat dat wel moet zijn geweest maar hoe kan je dan roepen dat er onrecht wordt aangedaan?
Nouja ik gaf al 1 voorbeeld, ik kan wel voor je 3 jaar aan wedstrijden terug gaan kijken, vast leuker dan Ajax nu, maar het is gewoon echt onmogelijk dat tegenstanders van Ajax al 3 jaar geen rode kaart hebben gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Terranova schreef op woensdag 24 april 2024 @ 21:43:
[...]

Jij wil zeggen dat in 3 jaar tijd geen enkele tegenstander ook maar een roodwaardige overtreding heeft gemaakt? Dat is onmogelijk. Maar sowieso als je een voorbeeld wil. Hartman, die gespaard werd en gewisseld mocht worden.
Tegen een goede ploeg heeft het helemaal geen zin om 'hard' te spelen met het risico op een rode kaart. Zullen best een paar missers van de scheids bij hebben gezeten. . Maar je kan beter met 11 man de bus parkeren dan met 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrietje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:39
Ik vraag mij dat serieus af. En in 1986 speelde Ajax nog in de Meer ofzo, dus jullie weten het ook niet.🤡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Millie-ano schreef op woensdag 24 april 2024 @ 21:46:
[...]

Tegen een goede ploeg heeft het helemaal geen zin om 'hard' te spelen met het risico op een rode kaart. Zullen best een paar missers van de scheids bij hebben gezeten. . Maar je kan beter met 11 man de bus parkeren dan met 10
Maar duels moet je juist wel aangaan tegen op papier sterkere ploegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Terranova schreef op woensdag 24 april 2024 @ 21:46:
[...]

Nouja ik gaf al 1 voorbeeld, ik kan wel voor je 3 jaar aan wedstrijden terug gaan kijken, vast leuker dan Ajax nu, maar het is gewoon echt onmogelijk dat tegenstanders van Ajax al 3 jaar geen rode kaart hebben gehad.
Na mijn post met een edit ja ;-)

Ik geloof best dat er mogelijkheden zijn geweest maar of het evidente fouten zijn geweest is een tweede. Je houdt altijd wel dat je ergens wel of niet een tweede gele of directe rode kaart voor geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul

Dat is wel een bizarre statistiek...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Millie-ano schreef op woensdag 24 april 2024 @ 21:46:
[...]

Nou, daar vergis je je in. Als je een Nijhuis als scheids heb mag je zo hard mogelijk spelen, want regels gelden niet. Ik vind het gewoon frappant dat lichte dingen zoals dit bij Bergwijn rood zijn en zelf krijg je al 3 jaar zo'n beslissing niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Sjeeee.. Akpom wat een zaadbal. Die geef je toch niet zo af in een counter man.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cheiron
Leuk om naar te kijken die Godts, maar hij mist wel het overzicht steeds.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Wel mooi dat het publiek helemaal wild wordt bij een counter van Ajax. Ajax speelt op de counter tegen Excelsior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

ST10©DE schreef op woensdag 24 april 2024 @ 21:49:
Wel mooi dat het publiek helemaal wild wordt bij een counter van Ajax. Ajax speelt op de counter tegen Excelsior.
Tjah 10 man en dit seizoen, niet heel gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Trishul schreef op woensdag 24 april 2024 @ 21:47:
[...]

Dat is wel een bizarre statistiek...
Zeker als je bedenkt dat er in die 3 jaar 20 penalties aan Ajax zijn gegeven. Kan mij niet voorstellen dat er niet eentje tussen zat die lijkt op die van Bergwijn vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Lacht in Feyenoord - Ajax. Hou ff op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Fijn dat Taylor nog ff handje omhoog doet na die zaadbal terug op Rulli... 8)7 |:(

Ik ga naar bed.
Pagina: 1 ... 117 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024