[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 116 ... 135 Laatste
Acties:
  • 208.342 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Sagat

Is pappa x2!

Stadion:
Ik ben zeker voorstanders van het rouleren van het stadion. Dit is gewoon eerlijk.

Weg naar beker finale:
Vind toch dat 'we' een paar leuke clubs verslagen hebben onderweg!

Ueda:
Ik snap dat slot zijn spelers beschermt, maar Ueda nr1 als Gimenez weg gaat? Wow.
Goed je moet sowieso voor de breedte een spits erbij, en lijkt me dat er genoeg rondloopt in nederland voor weinig, of een talent een kans geven. Vind Sauer ook nog te licht met wat ik tot nu toe gezien heb.
Maar er is noodzaak voor een top spits (iig voor nl/fey begrippen) en denk dat er ook wat geld is, dus waarom zou je het niet doen? Misschien zelfs een spits aankopen voor de nr1 spot als Gimi blijft! Iedere spits heeft wel eens een vormcrisis, maar een bijna een half seizoen is wel heel extreem.

wedstrijd:
Gewoon binnengehaald zoals we zelf in europa verslagen zijn, Taai, en goed gebruik makend van de bredere selectie, en daarmee de voorsprong niet uit handen geven. Was niet mooi wel effectief.
1e helft had nec meer verdiend, op basis 2e helft imho niet. Maar goed zal ook met mijn bril te maken hebben :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:50
Chrisjuh_15 schreef op maandag 22 april 2024 @ 08:55:
[...]

Dit! Beker was wel een must, want met enkel de tweede plek was ik echt niet tevreden geweest.

Overigens is dat gejank over de Bekerfinale in De Kuip als Feyenoord daarin speelt wel een beetje een totale non-discussie. Kunnen we daar niet gewoon mee ophouden We hebben nu eenmaal geen nationaal stadion. Deal with it.

En het is wel weer typisch dat amsterdam en omgeving de beker niet als significante prijs zien als ze zelf niet in de finale staan. De KNVB Beker is altijd een significante prijs, voor welke club dan ook.
Eens dat Feyenorrd er niks aan kan doen dat de finale in de kuip is. Daar is lang geleden voor gekozen en bij gebrek aan nationaal stadion is het nou eenmaal zo. Ik vind dat alleen een bekerfinale en die 3x dat Oranje zinloze potjes speelt ook niet gerechtvaardigen voor een nationaal stadion. Al denk ik wel dat er gerust discussie mag zijn waarom de finale altijd in de kuip is, iets dat al lang bestaat hoeft niet om die reden zo te blijven. Van mij hoeft er ook geen vast stadion te zijn, maar kan je rouleren tussen de goed geoutilleerde stadia.

En ik als Ajacied zou de beker altijd een significante prijs vinden. Totaal andere opzet dan competitie en voor de top 3 zit er naast het winnen geen extra aan vast, maar dat moet ook geen belemmering zijn om de beker niet als prijs te beschouwen. Er zullen altijd mensen zijn die de beker geen prijs vinden, of die het geen prijs vinden als hun club het niet wint, maar daar heb ik dan geen boodschap aan.

Supercup beschouw ik wat minder als een prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:11

OMX2000

By any means necessary...

Er zijn in Nederland maar 2 stadions die voldoende capaciteit hebben. En dan is het kiezen tussen 2 kwaden. Ik zie persoonlijk geen alternatief om de Kuip aan te houden. Ja Feyenoord is zeker in het voordeel, maar het is ook weer niet zo dat tegenstanders kansloos zijn. En gisteren waren de NEC fans zeker hoorbaar en goed aanwezig.

Bij studio voetbal kwam de discussie ook langs, en ook daar kwamen ze niet met een goed alternatief. Het enige alternatief wat ik zou kunnen verzinnen is de hele boel in Duitsland te organiseren. Of dat haalbaar is weet ik niet, maar dat zou ik geen gek alternatief vinden. Neutrale grond, in een Stadion met een capaciteit van minimaal 50.000.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
OMX2000 schreef op maandag 22 april 2024 @ 10:27:
Er zijn in Nederland maar 2 stadions die voldoende capaciteit hebben. En dan is het kiezen tussen 2 kwaden. Ik zie persoonlijk geen alternatief om de Kuip aan te houden.
Dat is afhankelijk hoe je het definieert, als je als ondergens 47.500 klopt dat, leg je de grens lager op zegge 30.000 dan heb je 4 opties. Moet een bekerfinale meer dan 40.000 toeschouwers kunnen huisvesten? Naar mijn mening niet per defintie.
Ja Feyenoord is zeker in het voordeel, maar het is ook weer niet zo dat tegenstanders kansloos zijn. En gisteren waren de NEC fans zeker hoorbaar en goed aanwezig.
Het enige wat wel aangepast mag worden is deze uitzondering ;-)
. Als uitzondering hierop geldt dat indien de betaaldvoetbalorganisatie Feyenoord op basis van het bovenstaande in de finale als uitspelende deelnemer wordt aangemerkt, zij het recht hebben om wel gebruik te maken van de kleedkamer van de thuisspelende club.
Bij studio voetbal kwam de discussie ook langs, en ook daar kwamen ze niet met een goed alternatief. Het enige alternatief wat ik zou kunnen verzinnen is de hele boel in Duitsland te organiseren. Of dat haalbaar is weet ik niet, maar dat zou ik geen gek alternatief vinden. Neutrale grond, in een Stadion met een capaciteit van minimaal 50.000.
In het buitenland spelen lijkt me niet echt ideaal, hoewel Duitsland en Belgie nabij zijn ga je toch afstand tot de voetbalsupporter creeeren.

[ Voor 3% gewijzigd door Napo op 22-04-2024 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
OMX2000 schreef op maandag 22 april 2024 @ 10:27:
Het enige alternatief wat ik zou kunnen verzinnen is de hele boel in Duitsland te organiseren.
Maar dan heeft FC Twente weer thuisvoordeel. :+

Ik snap het probleem niet, volgens mij is het voor praktisch iedere club een happening om met bussen vol naar de kuip te gaan voor de bekerfinale. Of je nog van thuisvoordeel kunt spreken als de supporters van NEC in dit geval minimaal evenveel lawaai maakten?

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:42

Agent47

I always close my contracts.

Over het ludieke Andre van Duin spandoek gisteren:

Bij NEC zingen ze vaak een nummer van " De Sjonnies" ( Dans je de hele nacht met mij) dat gaat over dromen.

Andre van Duin ( Rotterdammer) heeft een nummer over dromen die snel voorbij zijn.

Veel Nijmegenaren vroegen zich afgelopen week al af waarom overal door de stad affiches met het hoofd van André van Duin opdoken. Het bleek een actie te zijn van de achterban van Feyenoord, die vlak voor tijd een spandoek uitrolden toen de overwinning bijna zeker was. Hierop was te lezen: "Ja, zo gaat dat met die dromerij, dromen gaan ook weer zo snel voorbij."

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J9BuogVFItUx9mJWwgwrDFgzedk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VNSNBNqKThgqQJOPFKgx7Xsq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qgu-uHq26sUbw5aJlJ1-Sq9a_20=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SyvIrXaXECSLxRmGRX5KAnqu.jpg?f=fotoalbum_large

Deze actie vind ik dan wel erg leuk bedacht _/-\o_

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Napo schreef op maandag 22 april 2024 @ 10:39:
[...]

Dat is afhankelijk hoe je het definieert, als je als ondergens 47.500 klopt dat, leg je de grens lager op zegge 30.000 dan heb je 4 opties. Moet een bekerfinale meer dan 40.000 toeschouwers kunnen huisvesten? Naar mijn mening niet per defintie.
Aangezien de bekerfinale volgens mij elke keer uitverkocht is, absoluut wel.
Het zou toch enorm jammer zijn geweest als NEC zowat de helft minder toeschouwers mee had kunnen nemen omdat de wedstrijd bv in het PSV stadion zou zijn gehouden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Agent47 schreef op maandag 22 april 2024 @ 10:52:

Bij NEC zingen ze vaak een nummer van " De Sjonnies" ( Dans je de hele nacht met mij) dat gaat over dromen.

Andre van Duin ( Rotterdammer) heeft een nummer over dromen die snel voorbij zijn.

Veel Nijmegenaren vroegen zich afgelopen week al af waarom overal door de stad affiches met het hoofd van André van Duin opdoken. Het bleek een actie te zijn van de achterban van Feyenoord, die vlak voor tijd een spandoek uitrolden toen de overwinning bijna zeker was. Hierop was te lezen: "Ja, zo gaat dat met die dromerij, dromen gaan ook weer zo snel voorbij."

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ja was leuk. vanuit de TV camera zag je in de cornervlag ook steeds een spandoek; ff wachten .. wat later werd aangepast .. nog ff wachten ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Millie-ano schreef op maandag 22 april 2024 @ 11:56:
[...]

Ja was leuk. vanuit de TV camera zag je in de cornervlag ook steeds een spandoek; ff wachten .. wat later werd aangepast .. nog ff wachten ...
Ja ik legde de link totaal niet. Ik dacht dat " effe wachten" ging over de wedstrijden die Feyenoord moest winnen voor de 2e plek. Vorige wedstrijden telden die ook af vanaf 5 naar 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Agent47 schreef op maandag 22 april 2024 @ 11:58:
[...]

Ja ik legde de link totaal niet. Ik dacht dat " effe wachten" ging over de wedstrijden die Feyenoord moest winnen voor de 2e plek. Vorige wedstrijden telden die ook af vanaf 5 naar 0
ken je nagaan als NEC gewonnen had :D .. al die moeite in dat lange spandoek voor niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Millie-ano schreef op maandag 22 april 2024 @ 12:20:
[...]

ken je nagaan als NEC gewonnen had :D .. al die moeite in dat lange spandoek voor niks.
Ja echt hoor haha, goede bluf wel.
Ik ben vooral benieuwd hoeveel loodsen een club als Feyenoord en Ajax hebben voor al die giga spandoeken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Exactor it schreef op zondag 21 april 2024 @ 22:45:
[...]

Eens hoor. De sfeer was niet echt een thuiswedstrijd voor Feyenoord. NEC fans maakten een hoop meer herrie dan Feyenoord. Kan ook komen omdat ik aan de kant van NEC zat (2 meter achter de camera voor de tv beelden overigens dus heb hetzelfde gezien als iedereen thuis :) ) maar was aardig stil buiten hun fans achter de goal.

Het grasmat was echt prachtig.
Grappig want dat hoor ik van meer mensen maar ik hoor dan letterlijk het tegenovergestelde van vrienden die aangaven dat het behoorlijk stil was vanuit de NEC kant. Ik heb TV gekeken en je hoorde beide kanten gewoon goed dus complimenten vooral aan NEC hierin. Feyenoord was iets georganiseerder qua liederen maar gewoon gelijkwaardig qua geluid (al zijn de mega spandoeken bij Feyenoord wel een aparte klasse in NL).

Wel met je eens dat de sfeer niet te vergelijken is met een thuiswedstrijd van Feyenoord want daar heb je meerdere fanatieke vakken verspreid over het stadion die naar elkaar zingen echter in sommige van deze vakken zaten nu NEC supporters dus die deden niet mee nu als er iets werd ingezet ;-) Dat voordeel had Feyenoord dus absoluut nu niet en dat merkte je wel heel duidelijk.

Mooie traditie dat de kuip het heeft en dat heeft NIETS met mijn club voorkeur te maken maar puur met de traditie en de ouderwetse sfeer die daar dan hangt. Er zijn maar 2 stadions in NL die dit kunnen organiseren namelijk de JC Arena en De Kuip. Persoonlijk vind ik De Kuip een mooiere atmosfeer/uitstraling hebben voor de beker finale en vind ik de akoestiek stukken beter in de De Kuip.

Dus lekker houden zoals het is want we hebben al zo weinig tradities meer en we moeten stoppen de club voorkeur de keuze voor een stadion te laten bepalen.
Millie-ano schreef op maandag 22 april 2024 @ 12:20:
[...]
Ik had begrepen dat er 2 versies waren van dit doek maar dat zullen we nooit zien ;-)

[ Voor 7% gewijzigd door rikoos op 22-04-2024 12:28 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:03

Superkiwi

Hoi doei

rikoos schreef op maandag 22 april 2024 @ 12:26:
[...]
Er zijn maar 2 stadions in NL die dit kunnen organiseren namelijk de JC Arena en De Kuip. Persoonlijk vind ik De Kuip een mooiere atmosfeer/uitstraling hebben voor de beker finale
100% met je eens d:)b

daarnaast is het ook wel handig dat de finale in een open stadion wordt gespeeld zodat de rook en brandlucht er makkelijk uit waaien :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:48
[...]
In het buitenland spelen lijkt me niet echt ideaal, hoewel Duitsland en Belgie nabij zijn ga je toch afstand tot de voetbalsupporter creeeren.
In Qatar of Saoudi Arabië voor een paar miljoenmiljard oliedollars, natuurlijk. Kan ESPN gelijk 40k extra televisiekijkers inboeken. Alleen maar winnaars /s

--
Nee, wat mij betreft is voetbal er voor de supporters, en dan is een bekerfinale in de kuip een prachtige traditie. Als die supporters dan ook gaan beseffen dat ze zich moeten gedragen om het zo te houden dan komt het vast goed.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:20

Chrisjuh_15

Facta non verba

Agent47 schreef op maandag 22 april 2024 @ 10:52:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Bril-jant deze actie. Dit is voetbalhumor! :D
[...]

Eh... Jawel.. En al helemaal als Feyenoord, Ajax en/of PSV in de finale staan.

[ Voor 14% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 22-04-2024 14:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:00

Quad

Doof

Met die spandoek is echt wel een mooie actie neergezet. 👍
Heb het alleen niet meegekregen vanaf de TV, of ik moet net even weggeweest zijn.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Chrisjuh_15 schreef op maandag 22 april 2024 @ 14:19:

[...]

Eh... Jawel.. En al helemaal als Feyenoord, Ajax en/of PSV in de finale staan.
Aaah, ik zie dat ik mijn mening foutief heb opgeschreven...

Meer bezoekers is niet altijd beter of de enige optie. Er spelen meer factoren mee en wat dat betreft zou het mooi zijn - zoals ook de verdeling van wedstrijden van het Nederlands elftal - niet louter op het maximum aantal bezoekers zou moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
He bah, Ultee naar TOP Oss.. als er nou 1 trainer is aan wie ik echt een schijthekel heb...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FreakNL
  • Laatst online: 08:52

FreakNL

Well do ya punk?

toolkist schreef op maandag 22 april 2024 @ 18:39:
He bah, Ultee naar TOP Oss.. als er nou 1 trainer is aan wie ik echt een schijthekel heb...
Prima toch dan? Of ben je voor TOP?

Ze hadden daar ooit wel een briljant spandoek:
“Nobody can sTOP Oss”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Napo schreef op maandag 22 april 2024 @ 17:07:
[...]

Aaah, ik zie dat ik mijn mening foutief heb opgeschreven...

Meer bezoekers is niet altijd beter of de enige optie. Er spelen meer factoren mee en wat dat betreft zou het mooi zijn - zoals ook de verdeling van wedstrijden van het Nederlands elftal - niet louter op het maximum aantal bezoekers zou moeten gaan.
Dat gaat het ook niet, want dan speelden ze wel altijd in het stadion dat de meeste bezoekers kan huisvesten. Maar dat er een ondergrens is kan ik me wel voorstellen. Immers genereert dat inkomsten en geeft dat een zo groot mogelijke groep de kans in het echt de wedstrijd bij te wonen.

De Adelaarshorst is een prachtig stadionnetje maar voor dit soort potten wel aardig aan de kleine kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
jbdeiman schreef op maandag 22 april 2024 @ 19:38:
[...]
De Adelaarshorst is een prachtig stadionnetje maar voor dit soort potten wel aardig aan de kleine kant.
Er zit echter wel een groot gapend gat tussen 10.500 en 47.500 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
FreakNL schreef op maandag 22 april 2024 @ 19:32:
[...]

Prima toch dan? Of ben je voor TOP?

Ze hadden daar ooit wel een briljant spandoek:
“Nobody can sTOP Oss”
Ik woon in Oss ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

rikoos schreef op maandag 22 april 2024 @ 12:26:
[...]

Grappig want dat hoor ik van meer mensen maar ik hoor dan letterlijk het tegenovergestelde van vrienden die aangaven dat het behoorlijk stil was vanuit de NEC kant. Ik heb TV gekeken en je hoorde beide kanten gewoon goed dus complimenten vooral aan NEC hierin. Feyenoord was iets georganiseerder qua liederen maar gewoon gelijkwaardig qua geluid (al zijn de mega spandoeken bij Feyenoord wel een aparte klasse in NL).
Volgens mij moeten jouw vrienden dan even langs de audicien ;)
https://www.instagram.com/p/C6Et5ZWob-C/

Daarnaast had NEC twee van dat soort doeken:
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/19z39Gn/necdoek0.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/7CwtXTm/necdoek1.jpg
Dus lekker houden zoals het is want we hebben al zo weinig tradities meer en we moeten stoppen de club voorkeur de keuze voor een stadion te laten bepalen.
Tja, ik moet zeggen dat ik een traditie niet echt een goede reden vind om iets in stand te houden. Stierenvechten in Spanje is ook een traditie...of Zwarte Piet (zonder die discussie te willen oprakelen).

Het lijkt mij niet zo heel moeilijk als KNVB zijnde om twee stadions (of desnoods 3) zoals de Kuip en de Arena reserve te houden en zodra het duidelijk is dat Feyenoord of Ajax de finale niet haalt, dan het andere stadion te laten afvallen.

Wellicht kan daar het Philips stadion ook nog bij (al helemaal als ze die gaan uitbreiden) of de Grolsch Veste. Als het voor Champions League voetbal geschikt is, dan toch ook zeker wel voor de bekerfinale.

[ Voor 34% gewijzigd door Ruzor op 22-04-2024 23:20 ]

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 22 april 2024 @ 18:39:
Wat is er mis met Ultee. Gevoelsmatig vond ik het altijd wel redelijk gaan met hem bij fortuna ?? Beetje lullig hoe hij eruit is gewerkt, of dat heb ik dan mis. Daarna weer ongelukkig met dat gedoe bij Cambuur en Henk wel/niet wel/niet... Weet je ook niet waar je aan toe bent. Opzich knap hoe hij als 'nobody' staat waar ie staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Napo schreef op maandag 22 april 2024 @ 20:43:
[...]

Er zit echter wel een groot gapend gat tussen 10.500 en 47.500 ;)
Dat weet ik, was vooral gericht op de redenatie dat de capaciteit van het stadion niet zou moeten uitmaken, ik denk dat die wel degelijk uitmaakt, maar er zijn meerdere stadions die (voldoende) capaciteit hebben voor het huisvesten van een mooi aantal supporters.
Overigens kan daarnaast de capaciteit van de omliggende benodigde diensten (politie/ beveiliging, transport, eten/ drinken) wel eens een bottleneck zijn, of wellicht dat verschillende burgemeesters het 'niet willen' in hun stad, zoals iemand eerder als voorbeeld aanhaalde zal Halsema niet happig zijn om 25k (+) Feyenoord supporters naar de Arena te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
jbdeiman schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 09:18:
[...]

Dat weet ik, was vooral gericht op de redenatie dat de capaciteit van het stadion niet zou moeten uitmaken, ik denk dat die wel degelijk uitmaakt, maar er zijn meerdere stadions die (voldoende) capaciteit hebben voor het huisvesten van een mooi aantal supporters.
Wellicht is het goed om mijn eerste post erover dan te lezen, daar geef ik enkel aan dat een lagere ondergrens - en die zet ik daar op 30.000 - meer mogelijkheden zou geven om het spectakel ergens anders te organiseren.
Overigens kan daarnaast de capaciteit van de omliggende benodigde diensten (politie/ beveiliging, transport, eten/ drinken) wel eens een bottleneck zijn,
Lijkt me niet een heel grote factor, die stadion huisvesten nu ook al meermaals per jaar de maximale capaciteit. Het busvervoer maakt het iets lastiger maar ook daar hoef je niet iedereen voor het station af te zetten.
of wellicht dat verschillende burgemeesters het 'niet willen' in hun stad, zoals iemand eerder als voorbeeld aanhaalde zal Halsema niet happig zijn om 25k (+) Feyenoord supporters naar de Arena te halen.
En dat zal niet anders zijn in Rotterdam, of welke stad dan ook waar volgens komen die de boel verstieren. Dat is niet uniek voor de alternatieven van Stadion Feyenoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

jbdeiman schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 09:18:
[...]

Overigens kan daarnaast de capaciteit van de omliggende benodigde diensten (politie/ beveiliging, transport, eten/ drinken) wel eens een bottleneck zijn, of wellicht dat verschillende burgemeesters het 'niet willen' in hun stad, zoals iemand eerder als voorbeeld aanhaalde zal Halsema niet happig zijn om 25k (+) Feyenoord supporters naar de Arena te halen.
En dat is 1 van de oorzaken van de niet ( of nauwelijks) bestaande voetbalcultuur in Nederland.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
FreakNL schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 13:35:
[...]

En dat is 1 van de oorzaken van de niet ( of nauwelijks) bestaande voetbalcultuur in Nederland.
Onderdelen van de voetbalcultuur ( geweld & vandalisme ) is de oorzaak dat burgermeesters er waarschijnlijk minder happig op zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
FreakNL schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 13:35:
[...]

Voetbal cultuur met NL-elftal is er echt wel. Denk dat er genoeg burgemeesters zijn die 'plein views' organiseren etc. Maar dat is over het algemeen eensgezind.

De zwart gekleede capusjohnnies trekt het over het algemeen aan en die groep veroorzaakt ook de meeste overlast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Napo schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 13:36:
[...]

Onderdelen van de voetbalcultuur ( geweld & vandalisme ) is de oorzaak dat burgermeesters er waarschijnlijk minder happig op zijn.
Millie-ano schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 13:44:
[...]

Voetbal cultuur met NL-elftal is er echt wel. Denk dat er genoeg burgemeesters zijn die 'plein views' organiseren etc. Maar dat is over het algemeen eensgezind.

De zwart gekleede capusjohnnies trekt het over het algemeen aan en die groep veroorzaakt ook de meeste overlast.
Dat is allemaal een catch-22 en resultaat van de slappe hap die we hier hebben als handhaving.

En ook omdat we gewoon niet willen, als land.

De overheid in NL vind voetbalsupporters maar lastig. De overheid in Duitsland vind voetbalsupporters geweldig en onderdeel van de identiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
FreakNL schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 13:51:
[...]

[...]

Dat is allemaal een catch-22 en resultaat van de slappe hap die we hier hebben als handhaving.

De overheid in NL vind voetbalsupporters maar lastig. De overheid in Duitsland vind voetbalsupporters geweldig en onderdeel van de identiteit.
Ik mis even wat je nu wil zeggen. Eerst claim je dat er niet ( of nauwelijks) een bestaande voetbalcultuur in Nederland is en dat dat een oorzaak is maar dan ligt het aan de handhaving en het lastig vinden van voetbalsupporters. Welke invalshoek heb je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
FreakNL schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 13:51:
[...]

[...]

Tja. Dat komt dus door die capusjonnies. Wedstrijden in Duitsland o.a. Schalke bezocht, heel die stad elke kroeg. Weg naar stadion etc is afgeladen met blauw/wit. Al kan ik mij ook voorstellen dat de gemiddelde niet voetbal supporter daarvan wegblijft. Kinderen in een outfitje is leuk, papa een sjaaltje om ook.

Volwassen kerels in een te klein shirtje met een glas bier lallend over straat vind ik maar sneu. Nog los wat er gebeurt als het clubke verliest i.c.m. alchohol. Dus je kan stellen dat ik bij die groep hoor dat je het niet moet willen als land.. in clubverband wel te verstaan. Maar ik heb dan ook niet de behoefte 'ergens bij te willen horen' of uit te willen dragen.

Bij NL-elftal is een dergelijke situatie ook sneu. Maar vind ik het aankleden van een stad/woonwijk anders en gezelliger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

De invalshoek die ik heb is het volgende;

In Nederland vinden "we" (driehoek) supporters maar lastig. Zie ook het debat wat gaande is omtrent het verbieden van uit-supporters.

In andere landen (niet eens ver weg) worden supporters omarmt. Ook uit-supporters. Omdat ze het daar als "maatschappij" gewoon superbelangrijk vinden In Duitsland wordt ook niet gemiept over politie-kosten bij wedstrijden. Dat is gewoon gemeenschapsgeld, punt. In Nederland willen we de clubs ervoor op laten draaien.

Ik kan nog talloze voorbeelden verzinnen, maar we hebben en willen gewoon geen voetbalcultuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

FreakNL schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 14:21:

In Nederland vinden "we" (driehoek) supporters maar lastig. Zie ook het debat wat gaande is omtrent het verbieden van uit-supporters.

In andere landen (niet eens ver weg) worden supporters omarmt. Ook uit-supporters. Omdat ze het daar als "maatschappij" gewoon superbelangrijk vinden In Duitsland wordt ook niet gemiept over politie-kosten bij wedstrijden. Dat is gewoon gemeenschapsgeld, punt. In Nederland willen we de clubs ervoor op laten draaien.

Ik kan nog talloze voorbeelden verzinnen, maar we hebben en willen gewoon geen voetbalcultuur.
Mee eens. Ik ken ook een paar agenten die niks bij die voetbal wedstrijden te maken willen hebben. Die vinden dat ze te weinig verdienen voor de hoeveelheid risico die er aan zit.

We hebben al te weinig agenten, dan gooien ze het Maar op de clubs. Dit is enkel een voorbeeld. Een burgemeester als Halsema en Aboutaleb hebben een hekel aan de clubs, al zullen ze dat nooit toegeven. Die werken ook totaal niet mee.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

We "vinden" supporters niet lastig, ze* zijn lastig. Dat ze in het buitenland minder lastig zijn komt (waarschijnlijk) door strengere regelgeving zoals bv de voetbalwet in Engeland.
Ja, je zou het kunnen schuiven op het gebrek aan handhaving hier in Nederland. Je zou ook kunnen stellen dat een deel van de supporters gewoon asociaal is en in dat laatste geval vind ik het niet de taak van de overheid om daar wat aan te doen, dan zou ik ze ook liever gewoon weren.
Als ze (lees: de supporters) een mooie voetbalcultuur willen moeten ze in eerste instantie eens naar hun eigen gedrag kijken en elkaar op wangedrag aanspreken. Een mooie voetbalcultuur creëer je immers zelf.

*voordat het weer verkeerd geïnterpreteerd wordt: ik doel dus op de in het zwart geklede capusjonnies waar @Millie-ano het ook al over had.

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 23-04-2024 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online

, we hebben en willen gewoon geen voetbalcultuur.
Correct en kan ik mij prima in vinden.

Ik vind het een leuke sport. Heb het zelf jarenlang (relatief hoog) beoefend en kijk het nog graag (wel minder). Ik vind het gepush op voetbal (als "grootste" sport) niet zo nodig. Helaas trekt hoe groter de sport wordt het meer figuren aan die je er niet bij wil hebben en zich niet kunnen gedragen. Zoals gezegd; Ik snap die behoefte niet ergens bij te willen horen in de vorm van een clubsupporter, niveautje hullie-tegen-zullie. Dus die cultuur die het met zich meebrengt, hoeft niet.

Al kijk ik prima een potje club/CL voetbal met vrienden. NL-elftal in de kroeg, sure. Liever niet, want je ziet geen moer. Dat is voor mij cultuur genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online

Quelle surprise, een deel van de supporters heeft zich gedurende langere tijd bijzonder twijfelachtig gedragen, zo erg dat we zelfs wedstrijden stil hebben moeten leggen omdat ze het niet konden laten om objecten naar spelers te gooien. Het voelt als de oorzaak en het gevolg om te draaien.
Hoe is het verschil tussen inzet van algemene middellen in Nederland in vergelijking met Duitsland ( e.g. politieinzet )? We hebben natuurlijk wel de MBVEO maar de burgermeesters willen zich daar vaak niet aan wenden, dus ook de welwillendheid van de burgermeesters ontbreekt, clubs doen mijn inziens te weinig om afstand te nemen. Dat dan er discussie ontstaat over de politiekinzet is niet een raar gevolg.
Wat is jouw definitie van een (voetbal)cultuur dan? Wat maakt iets een cultuur?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Millie-ano schreef op maandag 22 april 2024 @ 23:32:
[...]

Wat is er mis met Ultee. Gevoelsmatig vond ik het altijd wel redelijk gaan met hem bij fortuna ?? Beetje lullig hoe hij eruit is gewerkt, of dat heb ik dan mis. Daarna weer ongelukkig met dat gedoe bij Cambuur en Henk wel/niet wel/niet... Weet je ook niet waar je aan toe bent. Opzich knap hoe hij als 'nobody' staat waar ie staat.
Enorm veel blabla maar presteren ho maar. En oh zo loyaal geweest naar Hofland, toen die wegmoest bij Fortuna. Zeggen dat je zelf ook gaat (hij was assistent) en dan toch blijven en zelf hoofdtrainer worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Millie-ano schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 14:20:
[...]

Tja. Dat komt dus door die capusjonnies. Wedstrijden in Duitsland o.a. Schalke bezocht, heel die stad elke kroeg. Weg naar stadion etc is afgeladen met blauw/wit. Al kan ik mij ook voorstellen dat de gemiddelde niet voetbal supporter daarvan wegblijft. Kinderen in een outfitje is leuk, papa een sjaaltje om ook.

Volwassen kerels in een te klein shirtje met een glas bier lallend over straat vind ik maar sneu. Nog los wat er gebeurt als het clubke verliest i.c.m. alchohol. Dus je kan stellen dat ik bij die groep hoor dat je het niet moet willen als land.. in clubverband wel te verstaan. Maar ik heb dan ook niet de behoefte 'ergens bij te willen horen' of uit te willen dragen.

Bij NL-elftal is een dergelijke situatie ook sneu. Maar vind ik het aankleden van een stad/woonwijk anders en gezelliger.
Gelukkig zijn er in Duitsland verder nooooooit supportersrellen ofzo.. Google maar eens, meer dan genoeg voorbeelden van rellen met 30+ gewonden incl politie agenten.
NL is echt niet erger dan omringende landen, je hoort alleen minder berichten uit die landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 15:06:
[...]

Gelukkig zijn er in Duitsland verder nooooooit supportersrellen ofzo.. Google maar eens, meer dan genoeg voorbeelden van rellen met 30+ gewonden incl politie agenten.
NL is echt niet erger dan omringende landen, je hoort alleen minder berichten uit die landen.
Dat zeg ik toch ook nergens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 14:56:
[...]

Enorm veel blabla maar presteren ho maar. En oh zo loyaal geweest naar Hofland, toen die wegmoest bij Fortuna. Zeggen dat je zelf ook gaat (hij was assistent) en dan toch blijven en zelf hoofdtrainer worden
Dat wist ik niet. Nieuws rondom hem niet zo gevolgd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yakolev
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 14:56:
[...]

Als Fortunees ben ik nooit ontevreden geweest over Sjors Ultee, echt wel een stuk beter dan Hofland en Velasquez. Fortuna had na het afketsen met Illcali zeer beperkte middelen, en mede dankzij Ultee (maar voornamelijk gewoon Zian Flemming) zijn we erin gebleven.

Ik respecteer Hofland als speler en alles wat hij voor de club gedaan heeft, maar ik vond hem na zijn vertrek heel erg zuur gedragen tegenover Fortuna. (maar vergeleken met Sunday Oliseh viel het mee gelukkig :D )

[ Voor 4% gewijzigd door Yakolev op 23-04-2024 15:14 ]

Well, sir, on first sighting the French, I naturally gave the order to advance. That's my style, sir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Napo schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 10:01:
[...]

Wellicht is het goed om mijn eerste post erover dan te lezen, daar geef ik enkel aan dat een lagere ondergrens - en die zet ik daar op 30.000 - meer mogelijkheden zou geven om het spectakel ergens anders te organiseren.

[...]

Lijkt me niet een heel grote factor, die stadion huisvesten nu ook al meermaals per jaar de maximale capaciteit. Het busvervoer maakt het iets lastiger maar ook daar hoef je niet iedereen voor het station af te zetten.

[...]

En dat zal niet anders zijn in Rotterdam, of welke stad dan ook waar volgens komen die de boel verstieren. Dat is niet uniek voor de alternatieven van Stadion Feyenoord.
En de bijbehorende kosten (politie-inzet, schade, etc.) elk jaar weer in Rotterdam deponeren is ook wel bijzonder.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Paniek bij Feyenoord? :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Nee joh, Maurice Steijn is nog vrij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:22
Nee hoor, want dit wordt een duur afkoopsommetje voor Liverpool. En gezien de bestuurlijke rust van Feyenoord staat het lijstje met opvolgers gewoon klaar. Niks paniek, gewoon beleid uitvoeren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

wokkelz schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 18:47:
Nee hoor, want dit wordt een duur afkoopsommetje voor Liverpool. En gezien de bestuurlijke rust van Feyenoord staat het lijstje met opvolgers gewoon klaar. Niks paniek, gewoon beleid uitvoeren.
Met een beetje geluk doet Slot een “ten Hagje” en neemt ie Timber mee voor 60 miljoen. 😋

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Dat zal wel meevallen, clubs van het statuur Liverpool betalen dat zonder moeite.
Opvplgers die klaar staan houd niet in dat je er niet op achteruit gaat natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Napo schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 14:55:
[...]

[...]

Wat is jouw definitie van een (voetbal)cultuur dan? Wat maakt iets een cultuur?
Dat als ik in Duitsland naar een wedstrijd ga er 1000-en mensen van beiden clubs door elkaar lopen genietend van een pils.

Ik was in januari bij Cadiz - Valencia. Idem dito, groot plein met wel 1000 mensen. alhoewel er maar 150 Valencia supporters waren vanwege de afstand.

In Nederland krijgen we dat niet voor elkaar omdat er geen werkende voetbalwet is.

Ik weiger te geloven dat we als NLers een crimineel en asociaal volk zijn. Volgens mij moet bovenstaand ook prima in Nl kunnen zolang we de raddraaiers eruit halen. Maar er is (nogmaals) geen werkende voetbalwet en wat ik ook vind; het gaat maar bij een paar clubs mis maar bij de meeste gaat het prima. Toch wordt alles over 1 kam geschoren. Dat je Ajax en Feyenoord niet door elkaar laat lopen, okay… Maar waarom moet ik als Spartaan in een verplichte combi naar Volendam? Dat gaat echt nergens over…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:22
dutchgio schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 19:00:
[...]

Dat zal wel meevallen, clubs van het statuur Liverpool betalen dat zonder moeite.
Opvplgers die klaar staan houd niet in dat je er niet op achteruit gaat natuurlijk.
Klopt, bedoelde ook dat als hij weg gaat dat Feyenoord er iig (voor) een trainer veel geld voor krijgt. Verzacht de pijn enigszins, dat hij nog jaren zou blijven zou natuurlijk nooit gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:15
Dat zou wel een verlies van jewelste zijn als Slot weggaat. Ik ben benieuwd wie er op de short list van Feyenoord staat.
Ik vond de ontslagen trainer van AZ wel een sympathieke vent en heb nou niet het gevoel dat het daar beter gaat sinds hij ontslagen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:57
Russel88 schreef op woensdag 24 april 2024 @ 07:26:
Dat zou wel een verlies van jewelste zijn als Slot weggaat. Ik ben benieuwd wie er op de short list van Feyenoord staat.
Ik vond de ontslagen trainer van AZ wel een sympathieke vent en heb nou niet het gevoel dat het daar beter gaat sinds hij ontslagen is.
Ik heb het idee dat hij wat voortborduurde op wat Slot daar heeft neergezet en dat het langzaam maar zeker steeds wat minder ging. Natuurlijk, de selectie was ook wat minder, maar ik zou in hem niet meteen iemand zien die het verlies van Slot kan opvangen (maar goed, wie wel). Volg AZ verder niet zo enorm goed, dus misschien dat ik het helemaal verkeerd zie.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Slot moet je nu laten gaan. Die heeft boven verwachting gepresteerd en verdient een stap. Feyenoord krijgt er een klap geld voor ook.

Je moet een keer doorpakken . Zie jorgensen verhaal paar jaar terug.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Agent47 schreef op woensdag 24 april 2024 @ 07:36:
Slot moet je nu laten gaan. Die heeft boven verwachting gepresteerd en verdient een stap. Feyenoord krijgt er een klap geld voor ook.

Dit is allemaal begrijpelijk. Maar Slot hielp ook de organisatie beter te maken. Daar bedoel ik mee dat hij niet alleen maar denkt aan Feyenoord 1 top te laten presteren, maar ook hoe Feyenoord meer waarde kan creeeren en meedenkt in hoe de jeugd ontwikkeld kan worden. Hij doet er alles aan om spelers goed te laten presteren, en weet dat te doen zonder dat er gemor ontstaat. Goed voorbeeld vond ik dat hij Gimenez adviseerde over wanneer een vlucht te nemen zodat ie zo min mogelijk last van een jetlag zou hebben. Het is iemand die niks aan het toeval overlaat.

Een trainer als Slot kan echt nog wel jaren blijven een succesvol zijn. Maar of hij dat zelf interessant vind is maar de vraag. Zeker als clubs als Liverpool lonken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
10m zijn de geruchten. Wisselgeld voor Liverpool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
FreakNL schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 19:25:
[...]

Maar waarom moet ik als Spartaan in een verplichte combi naar Volendam? Dat gaat echt nergens over…
Zie Volendam-NEC vorig jaar (meen ik me te herinneren). Was genoeg gedoe rondom die wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
SterqVerhael schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 12:27:
[...]

Totdat Liverpool zich voor Slot meldt bij Feyenoord. ;)
toolkist schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 13:09:
[...]

Gaat niet gebeuren, die gaan voor Amorim of de Zerbi.
https://www.nu.nl/voetbal...ijstje-van-liverpool.html

[ Voor 19% gewijzigd door SterqVerhael op 24-04-2024 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
OMX2000 schreef op woensdag 24 april 2024 @ 08:19:
[...]

Dit is allemaal begrijpelijk. Maar Slot hielp ook de organisatie beter te maken. Daar bedoel ik mee dat hij niet alleen maar denkt aan Feyenoord 1 top te laten presteren, maar ook hoe Feyenoord meer waarde kan creeeren en meedenkt in hoe de jeugd ontwikkeld kan worden. Hij doet er alles aan om spelers goed te laten presteren, en weet dat te doen zonder dat er gemor ontstaat. Goed voorbeeld vond ik dat hij Gimenez adviseerde over wanneer een vlucht te nemen zodat ie zo min mogelijk last van een jetlag zou hebben. Het is iemand die niks aan het toeval overlaat.

Een trainer als Slot kan echt nog wel jaren blijven een succesvol zijn. Maar of hij dat zelf interessant vind is maar de vraag. Zeker als clubs als Liverpool lonken.
Als je wint is het gemor al wat minder natuurlijk. Voor wat betreft Gimenez en die vlucht kan je ook scharen onder micromanagement. Iets wat een zaakwaarnemer ook zou kunnen regelen. Het valt nu allemaal in het pulletje en eerlijk is eerlijk Slot heeft daar zeker een groot aandeel in. Maar dat had Ten Hag ook bij Ajax en blijkt bij Man U toch ook niet een 100% match.

De club feyenoord heeft het op dit moment gewoon goed voor elkaar, waardoor zulke prestaties ook haalbaar zijn zonder al te veel van 'randzaken'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:00
Ach joh niet reageren op elk roddeltje ;)
Niks aan de hand
Media vulling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
FreakNL schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 19:25:
[...]

Dat als ik in Duitsland naar een wedstrijd ga er 1000-en mensen van beiden clubs door elkaar lopen genietend van een pils.

Ik was in januari bij Cadiz - Valencia. Idem dito, groot plein met wel 1000 mensen. alhoewel er maar 150 Valencia supporters waren vanwege de afstand.

In Nederland krijgen we dat niet voor elkaar omdat er geen werkende voetbalwet is.

Ik weiger te geloven dat we als NLers een crimineel en asociaal volk zijn. Volgens mij moet bovenstaand ook prima in Nl kunnen zolang we de raddraaiers eruit halen. Maar er is (nogmaals) geen werkende voetbalwet en wat ik ook vind; het gaat maar bij een paar clubs mis maar bij de meeste gaat het prima. Toch wordt alles over 1 kam geschoren. Dat je Ajax en Feyenoord niet door elkaar laat lopen, okay… Maar waarom moet ik als Spartaan in een verplichte combi naar Volendam? Dat gaat echt nergens over…
Dat maakt het niet dat er in Nederland geen voetbalcultuur is, maar wel dat de cultuur rond het voetbal op een niveau is waar ikzelf niet heel blij van wordt waardoor er ook consequenties zijn zoals bus/autocombis naar wedstrijden waar dat niet nodig zou hoeven zijn ( terwijl dat voor geen enkele wedstrijd nodig zou hoeven zijn ).

Zou ik graag zien dat de voetbalcultuur verandert? Zeker, kan me amper voorstellen dat iemand tevreden is met de huidige staat maar nog steeds is dat niet het niet hebben van een voetbalcultuur.

Het is overigens ook niet dat alles over één kam geschoren wordt maar er wordt helaas ogenschijnlijk wel gretig gebruik gemaakt van de mogelijkheid om uitsupporters te beperken danwel de bewegingsvrijheid in te dammen. De situatie na de corona-maatregelen hebben ook aangetoond dat het te lang op zijn beloop is gegaan en dat clubs onvoldoende bezig waren met de orde in het stadion.

Er is een lange weg te gaan om tot een betere cultuur te komen, de middellen zijn er alleen moet dan ook de club, de KNVB, en de burgermeester daar gebruik van gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10 19:37
Harribo schreef op woensdag 24 april 2024 @ 09:18:
[...]

Niks aan de hand
Media vulling
De journalist in kwestie is wel goed geïnformeerd. Ik zou het niet vreemd vinden als 't daadwerkelijk zo is dat Slot bezig is aan z'n laatste wedstrijden bij Feyenoord en binnenkort naar Liverpool vertrekt. Een roddeltje vind ik 't niet.

Er zijn ook weinig topcoaches beschikbaar. Klopp gaat dan weg, Zidane is beschikbaar, Mourinho mag je niet meer in dat rijtje plaatsen wat mij betreft. Marco Rose, Inzaghi van Inter vind ik een goede, maar die zal wel blijven bij Inter. Dan kom je al snel in een lijstje met coaches die daar net onder zitten, zoals De Zerbi, Emery (vind ik wel een topcoach, maar die blijft bij Villa), en ook Arne Slot.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Hé leuk, een Feyenoord topic :D

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:47
Harribo schreef op woensdag 24 april 2024 @ 09:18:
[...]

Niks aan de hand
Media vulling
Geruchten worden toch hardnekkiger dat Liverpool al een openingsbod neer heeft gelegd bij Feyenoord, Feyenoord wil echter 15 miljoen zien.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:47
Maar groter nieuws - een echte clubicoon stopt na dit seizoen:
PEC-icoon Van Polen zet na zeventien seizoenen punt achter carrière
Bram van Polen stopt na dit seizoen als profvoetballer. De 38-jarige verdediger van PEC Zwolle is momenteel bezig aan zijn zeventiende seizoen in het betaald voetbal. Hij speelde in zijn loopbaan meer dan 500 wedstrijden, allemaal voor de Zwollenaren.
https://nos.nl/artikel/25...enen-punt-achter-carriere

[ Voor 7% gewijzigd door Gynnad op 24-04-2024 12:19 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:29
Agent47 schreef op woensdag 24 april 2024 @ 07:36:
En GImenez nu ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op woensdag 24 april 2024 @ 12:10:
[...]

Geruchten worden toch hardnekkiger dat Liverpool al een openingsbod neer heeft gelegd bij Feyenoord, Feyenoord wil echter 15 miljoen zien.
Feyenoord heeft het inmiddels zelf ook bevestigd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Jep, Liverpool heeft zich officieel gemeld. De dag waarvan je wist dat hij zou komen. Ik wil niet dat Slot gaat, maar Liverpool, damn. Daar kan je geen nee tegen zeggen. Liverpool is het Feyenoord van Engeland.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Nu online

Sagat

Is pappa x2!

Mog schreef op woensdag 24 april 2024 @ 12:46:
Jep, Liverpool heeft zich officieel gemeld. De dag waarvan je wist dat hij zou komen. Ik wil niet dat Slot gaat, maar Liverpool, damn. Daar kan je geen nee tegen zeggen. Liverpool is het Feyenoord van Engeland.
Yup, had Arne graag nog 1-2 seizoenen langer gehouden, maar ik snap het volkomen en het is het van harte gegund. Als psv dit seizoen niet zo bizar goed was had hij zeker die 2e titel ook in de pocket.

Heel benieuwd wie hem gaat opvolgen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Sagat schreef op woensdag 24 april 2024 @ 12:54:
[...]

Yup, had Arne graag nog 1-2 seizoenen langer gehouden, maar ik snap het volkomen en het is het van harte gegund. Als psv dit seizoen niet zo bizar goed was had hij zeker die 2e titel ook in de pocket.

Heel benieuwd wie hem gaat opvolgen.
Kees en JP? ;)
Zijn allebei beschikbaar

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:15
Feyenoord kan natuurlijk ook Twente boos maken en zich melden voor hun trainer.
Hoe dit John Dahl Tomassen het? Vorig jaar hoorde ik ook al geruchten over hem.
Welke spelers zal Slot meenemen? Wieffer? Timber? Hancko?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Dat wordt in ieder geval geen categorie Liverpool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Nu online

Sagat

Is pappa x2!

toolkist schreef op woensdag 24 april 2024 @ 13:07:
[...]

Kees en JP? ;)
Zijn allebei beschikbaar
Haha Jp ken ik niet qua trainer (meen dat hij wel is wat wedstrijden gedaan heeft bij ziekte of interim ofzo maar heeft niet heel veel indruk gemaakt?)

Cees herinner ik me liever als speler
offtopic:
(was ook erg goed in een oude pro evo soccer...pes(0)2?)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-10 17:47
Slot gaat dan wel weg, een club als Liverpool zeg je niet zomaar nee tegen. Kans ook heel groot dat ze komend seizoen weer CL spelen. Spelen al drie Nederlanders, zelfs de Captain spreekt Nederlands. Slot heeft ervaring met vele nationaliteiten in de selectie, ook weer een plus.
Ze hebben ook nog wel interesse in extra verdedigers, kan hij mooi Hancko meenemen. Wieffer als echte 6 zou ook nog kunnen, niet alleen voor de breedte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
De kans dat Wieffer naar Liverpool gaat is echt 0%. De spelers op dat middenveld zijn stuk voor stuk van een veel hoger niveau. Je zou Hartman een goede kans hebben gegeven, maar die kan je doorstrepen na zijn blessure. Dan blijven in mijn ogen alleen Hancko en Geertruida over. Alleen ik vind het nooit een goed teken als een trainer meerdere spelers meeneemt naar een nieuwe club. Slot lijkt me bij uitstek iemand die dat om die reden dan ook niet gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Trishul schreef op woensdag 24 april 2024 @ 13:21:
Slot gaat dan wel weg, een club als Liverpool zeg je niet zomaar nee tegen. Kans ook heel groot dat ze komend seizoen weer CL spelen. Spelen al drie Nederlanders, zelfs de Captain spreekt Nederlands. Slot heeft ervaring met vele nationaliteiten in de selectie, ook weer een plus.
Ze hebben ook nog wel interesse in extra verdedigers, kan hij mooi Hancko meenemen. Wieffer als echte 6 zou ook nog kunnen, niet alleen voor de breedte.
Ze doen mee voor het kampioenschap, het is al lang zeker dat ze CL halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Dennis te kloese heeft net 9 miljoen afgewezen…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:20

Chrisjuh_15

Facta non verba

Agent47 schreef op woensdag 24 april 2024 @ 13:35:
Dennis te kloese heeft net 9 miljoen afgewezen…
En terecht.

Wel mooi hoe we van 4 miljoen euro voor Berghuis (sterspeler destijds; en weliwaar gelimiteerd maar toch) naar 9 miljoen afwijzen voor de trainer(!) gaan. In drie jaar tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 20:37

MeNTaL_TO

The future is not set

. Liverpool is het Feyenoord van Engeland.
Sorry hoor, maar dit vind ik complete onzin, ongeveer heel Engeland heeft een hekel aan Manchester en Liverpool (tenzij zie voor 1 van die 3 clubs zijn). De prijzenkast van Liverpool is ook iets groter dan die van Feijenoord.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Ik heb het hele jaar geroepen dat Slot volslagen gek was om niet voor de Spurs te kiezen, want zo'n grote club komt nooit meer langs.

Nu is Liverpool zeer concreet (als de berichtgeving klopt), een club met 10x meer status dan Spurs, en ook een veel beter managed ook.

Laten we het hopen. Voor het aanzien van Nederlandse trainers zou het ook goed zijn, want de laatste hebben niet echt een goede indruk gemaakt.. TH is nog maar de vraag of hij volgend jaar daar nog coach is.

[ Voor 8% gewijzigd door HollowGamer op 24-04-2024 13:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:55
Russel88 schreef op woensdag 24 april 2024 @ 13:16:
Dat gerucht ging toch al? Dat Feyenoord boos wordt vind ik overigens geen argument het niet te doen. Laat ze gewoon de beste nemen, wie het ook is.
Niet goed genoeg om op te vallen in elk geval. Laten we in godsnaam niet naar oud-Feyenoorders gaan kijken omdat ze oud-Feyenoorder zijn
Een leger spelers meenemen lijkt me voor zijn carrière het slechtste wat hij kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
D-e-n schreef op woensdag 24 april 2024 @ 13:51:
[...]

Dat gerucht ging toch al? Dat Feyenoord boos wordt vind ik overigens geen argument het niet te doen. Laat ze gewoon de beste nemen, wie het ook is.

[...]

Niet goed genoeg om op te vallen in elk geval. Laten we in godsnaam niet naar oud-Feyenoorders gaan kijken omdat ze oud-Feyenoorder zijn

[...]

Een leger spelers meenemen lijkt me voor zijn carrière het slechtste wat hij kan doen.
Die drie zijn momenteel wel de beste spelers, en vooral Timber heeft veel potentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

MeNTaL_TO schreef op woensdag 24 april 2024 @ 13:48:
[...]

Sorry hoor, maar dit vind ik complete onzin, ongeveer heel Engeland heeft een hekel aan Manchester en Liverpool (tenzij zie voor 1 van die 3 clubs zijn). De prijzenkast van Liverpool is ook iets groter dan die van Feijenoord.
Liverpool is net als Rotterdam een havenstad, beide clubs hebben een arbeidersachtergrond, zijn rauw en zijn inderdaad niet geliefd bij de gemiddelde supporter. Je bevestigt alleen maar mijn idee :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
De laatste zin is nogal verrassend.

Liverpool is toch in Engeland erg groot, maar dat zijn City, Utd, Chelsea, Arsenal, etc. ook.

Daarnaast heb je een Engeland heel veel gevallen clubs. Die waren ontzettend groot, maar helaas nu Championship of lager.

Al die clubs in de PL zijn groot, helaas zelfs Spurs is al een upgrade t.o.v. Feyenoord. Zowel in geld, als in druk die je daar voelt. Een RKC hier, speelt daar onderaan de Championship, zo hoog is het niveau.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Russel88 schreef op woensdag 24 april 2024 @ 13:16:
Geen van de 3 zou spelen bij Liverpool dus lijkt me niet verstandig.
Hancko heeft ene van Dijk voor zich, Timber/Wieffer onder andere Alexander Arnold, Szoboszlai en Mac Allister

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
toolkist schreef op woensdag 24 april 2024 @ 13:59:
[...]

Timber/Wieffer onder andere Alexander Arnold, Szoboszlai en Mac Allister
Endo, Gravenberch, Jones, Thiago.. noem ze allemaal maar op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op woensdag 24 april 2024 @ 13:50:
Ik heb het hele jaar geroepen dat Slot volslagen gek was om niet voor de Spurs te kiezen, want zo'n grote club komt nooit meer langs.

Nu is Liverpool zeer concreet (als de berichtgeving klopt), een club met 10x meer status dan Spurs, en ook een veel beter managed ook.

Laten we het hopen. Voor het aanzien van Nederlandse trainers zou het ook goed zijn, want de laatste hebben niet echt een goede indruk gemaakt.. TH is nog maar de vraag of hij volgend jaar daar nog coach is.
Beter gemanaged dan Spurs? :D
Door Klopp ja, de rest heeft Liverpool momenteel niet. Ze krijgen een nieuwe "CEO of Football" en een nieuwe TD eind dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
SterqVerhael schreef op woensdag 24 april 2024 @ 14:00:
[...]

Endo, Gravenberch, Jones, Thiago.. noem ze allemaal maar op.
Ik kan de hele selectie wel noemen maar dat wil niet zeggen dat die allemaal beter zijn. Endo/Gravenberch/Jones zijn wat dat betreft op z'n minst dubieus. En Thiago gaat bv niet verlengen dacht ik, die wil richting zandbak toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
D-e-n schreef op woensdag 24 april 2024 @ 13:51:
[...]

[...]

[...]

Nou inderdaad. AUB géén oud Feyenoorders. Er is er geen een die ik zie zitten op het moment.

Wellicht over een paar jaar v Persie als het goed gaat daar bij Heerenveen (als die geruchten kloppen)
Maar blijf weg van die Kuyt, v Bronckhorst etc.

Maar ik hoop juist dat Slot wel enkele spelers meeneemt voor de hoofdprijs. Wij bouwen wel weer verder. Eindelijk een keer oogsten na goede jaren en een duidelijk opwaartse trend.

[ Voor 10% gewijzigd door LZ86 op 24-04-2024 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
toolkist schreef op woensdag 24 april 2024 @ 14:04:
[...]

Ik kan de hele selectie wel noemen maar dat wil niet zeggen dat die allemaal beter zijn. Endo/Gravenberch/Jones zijn wat dat betreft op z'n minst dubieus. En Thiago gaat bv niet verlengen dacht ik, die wil richting zandbak toch?
Ik noem ze omdat die in mijn ogen allemaal beter zijn. Daarover kunnen we van inzicht verschillen. Alleen dat de concurrentie op dat middenveld moordend is, dat blijkt daaruit sowieso. En dan moet je als nieuwe speler echt wel van de buitencategorie zijn, wil je daar komen boven drijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
HollowGamer schreef op woensdag 24 april 2024 @ 13:52:
[...]

Die drie zijn momenteel wel de beste spelers, en vooral Timber heeft veel potentie.
Wieffer, Timber, Hancko en Geertruida zijn echt wel spelers die het daar goed kunnen doen.

Hartman jammer van zijn blessure, die heeft ook enorme potentie.

Er zal wel een leegloop(je) komen bij Feyenoord, maar zolang Te Kloese blijft zitten zal t goedkomen. Er ligt een plan en het gaat gewoon goed.

Met de juiste aankopen doen we komend jaar gewoon weer mee voor het kampioenschap. En dat voelt luxe, want de tijden hiervoor zijn bar geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
SterqVerhael schreef op woensdag 24 april 2024 @ 14:13:
[...]

Ik noem ze omdat die in mijn ogen allemaal beter zijn. Daarover kunnen we van inzicht verschillen. Alleen dat de concurrentie op dat middenveld moordend is, dat blijkt daaruit sowieso. En dan moet je als nieuwe speler echt wel van de buitencategorie zijn, wil je daar komen boven drijven.
Sterk verhaal wel.

Je kan je daar in de luwte opwerken op die manier. Als ze de potentie zien ga je invallen en uiteindelijk de eerste keus worden. Kan je rustig wennen aan het land en de trainingsintensiteit voordat je in het diepe gegooid word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Feyenoord heeft de CL gewonnen en meteen de trainer gekaapt? Ik hoop niet dat ze net als PSV vaak doet een oud voetballer pakken. Het wil niet zeggen dat je tegen een bal kan trappen dat je dan direct een goede trainer bent.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
LZ86 schreef op woensdag 24 april 2024 @ 14:21:
[...]

Je kan je daar in de luwte opwerken op die manier. Als ze de potentie zien ga je invallen en uiteindelijk de eerste keus worden. Kan je rustig wennen aan het land en de trainingsintensiteit voordat je in het diepe gegooid word.
Alles kan, gaat alleen niet gebeuren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
carpebios schreef op woensdag 24 april 2024 @ 14:21:
Feyenoord heeft de CL gewonnen en meteen de trainer gekaapt? Ik hoop niet dat ze net als PSV vaak doet een oud voetballer pakken. Het wil niet zeggen dat je tegen een bal kan trappen dat je dan direct een goede trainer bent.
Die trainer van Twente zou ik ansich wel ok vinden.
Tenzij we Klopp kunnen krijgen, dan die maar. 8)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op woensdag 24 april 2024 @ 14:15:
[...]

Wieffer, Timber, Hancko en Geertruida zijn echt wel spelers die het daar goed kunnen doen.

Je geloof toch niet serieus dat Feyenoord 4-5 spelers heeft die wel even bij Liverpool in de basis zouden staan?
Tadic speelde (zeker qua statistieken) de Eredivisie op een hoopje, maar kwam daarvoor niet verder dan middelmaat bij Southampton. Ziyech idem, faalde bij Chelsea. Vd Beek was zeker niks minder dan Timber nu, zie het succes bij Utd. Of Malacia toen ie nog fit was, ook zo'n groot succes bij Utd.

Als er 2 van die 5 die je noemt zouden slagen is het al veel.
Met de juiste aankopen doen we komend jaar gewoon weer mee voor het kampioenschap. En dat voelt luxe, want de tijden hiervoor zijn bar geweest.
En dat dachten we bij Ajax ook na het vertrek van Ten Hag. Wacht nou eerst maar eens af wie er de nieuwe trainer wordt.

[ Voor 15% gewijzigd door toolkist op 24-04-2024 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

LZ86 schreef op woensdag 24 april 2024 @ 14:35:
[...]

Die trainer van Twente zou ik ansich wel ok vinden.
Tenzij we Klopp kunnen krijgen, dan die maar. 8)
Joseph Oosting is een goede tweede na Jürgen Klopp. En heel eerlijk zou ik het Ron Jans gunnen om een keer bij een topclub aan de gang te gaan. Maar liever bij PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
LZ86 schreef op woensdag 24 april 2024 @ 14:15:
[...]

Er zal wel een leegloop(je) komen bij Feyenoord, maar zolang Te Kloese blijft zitten zal t goedkomen. Er ligt een plan en het gaat gewoon goed.

Allemaal goede spelers. Maar denk dat je door je wellicht gekleurde bril de spelers teveel credits geeft. Die val hebben ajax spelers ook gemaakt met een vd beek en klaassen. Op dat moment goed, maar blijkt dan later toch tegen te vallen. Stap van Eredivisie naar een topclub in UK/DE/SP is vaak te groot.

Vergelijk een Gravenbergh bij Bayern en nu bij Liverpool. Musiala speelt gewoon en is even oud. Waarom hij wel en Gravenbergh niet. Je moet gewoon buitengewoon zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
toolkist schreef op woensdag 24 april 2024 @ 14:40:
[...]

Je geloof toch niet serieus dat Feyenoord 4-5 spelers heeft die wel even bij Liverpool in de basis zouden staan?
Tadic speelde (zeker qua statistieken) de Eredivisie op een hoopje, maar kwam daarvoor niet verder dan middelmaat bij Southampton. Ziyech idem, faalde bij Chelsea. Vd Beek was zeker niks minder dan Timber nu, zie het succes bij Utd. Of Malacia toen ie nog fit was, ook zo'n groot succes bij Utd.

Als er 2 van die 5 die je noemt zouden slagen is het al veel.
Zeg niet dat ze meteen in de basis staan. Maar potentie hebben ze.
Het is niet uniek dat spelers alvast voor een best bedrag gekocht worden alvorens ze verhuurd worden om te rijpen.

Als Slot het mag worden bij Liverpool mag ie als ie echt wil vast wel enkele spelers meenemen en of halen
toolkist schreef op woensdag 24 april 2024 @ 14:40:
[...]
En dat dachten we bij Ajax ook na het vertrek van Ten Hag. Wacht nou eerst maar eens af wie er de nieuwe trainer wordt.
Onze TD stuurt tenminste geen dickpicks en we hebben geen incompetente Sar die het daarna niet op kan vangen ;)

Durf te zeggen dat het succes van t Hag best wat problemen die er toen al waren bij Ajax heeft verbloemt. Dat is bij ons nu iig niet zo. Ik ben niet zo bang voor een totale implosie, die hebben we 15 jaar geleden al gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Mog schreef op woensdag 24 april 2024 @ 14:41:
[...]

Joseph Oosting is een goede tweede na Jürgen Klopp. En heel eerlijk zou ik het Ron Jans gunnen om een keer bij een topclub aan de gang te gaan. Maar liever bij PSV.
Gunnen zeker. Maar niet bij ons idd.
Zo gun ik Kuyt en Gio ook zeker een mooie trainersbaan. Maar zeker niet meer bij ons.

Wellicht kan Dirkie lekker bij Ajax aan de slag als ze daar toch de Boer niet nogmaals willen (wat ik me heel goed kan voorstellen) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Millie-ano schreef op woensdag 24 april 2024 @ 14:42:
[...]

Allemaal goede spelers. Maar denk dat je door je wellicht gekleurde bril de spelers teveel credits geeft. Die val hebben ajax spelers ook gemaakt met een vd beek en klaassen. Op dat moment goed, maar blijkt dan later toch tegen te vallen. Stap van Eredivisie naar een topclub in UK/DE/SP is vaak te groot.

Vergelijk een Gravenbergh bij Bayern en nu bij Liverpool. Musiala speelt gewoon en is even oud. Waarom hij wel en Gravenbergh niet. Je moet gewoon buitengewoon zijn.
V/d Beek en Klaassen vond ik bij Ajax al beperkte spelers. Nooit echt dragend geweest. Ik zeg nergens dat ze het wel even gaan redden. Maar die 5 zijn de besten bij Feyenoord op dit moment, en hebben de potentie. Of die potentie tot volle wasdom komt is natuurlijk altijd afwachten.
Pagina: 1 ... 116 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024