Wat een toneel... Fantastisch weer.
Je kan wel drie minuten bijtrekken, maar dan nog zie ik ze niet terugkomen.
En die van NEC geeft hij geen tweede gele. Schoolvoorbeeld veelbelovende aanval onderbreken.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
NEC loopt veel te veel te breien. Ballen in de pot gooien moet je in deze fase
In de leer geweest bij Anthony en Tadic denk ik.. hahahatoolkist schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:18:
Wat een toneel... Fantastisch weer.
Goed uitgespeeld door Feyenoord. Na de rode kaart geen onnodig risico genomen en over de hele wedstrijd gezien misschien wel de terechte winnaar.
Gefeliciteerd aan de Feyenoordfans hier
Gefeliciteerd aan de Feyenoordfans hier
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Die Pereira snapt het niet helemaal. Die wil de bal zelf naar de 16 toe rennen volgens mij ipv em naar voren te peren.
Hahaha die Pereira. Twee keer balverlies waar er gewoon een lange bal moet volgen… echt zo dom…
Die nummer 2 van NEC 😂😂😂
Feyenoorders en Ajacieden gefeliciteerd! 🍸🥂
Feyenoorders en Ajacieden gefeliciteerd! 🍸🥂
uiteindelijk terechte overwinning. Maar dat ging wel een heel stuk moeilijker dan nodig weer.
Domme rode kaart van Minteh die de ploeg naait, en een zwalkende arbiter met die gele kaarten.
Domme rode kaart van Minteh die de ploeg naait, en een zwalkende arbiter met die gele kaarten.
idioot gozubuyk verpest het op het eind nog even extra. Jahanbahks in de 16 onderuit getrokken, Ueda nog een doodschop en niet ingrijpen. Pannenkoek.
Maar de beker is binnen en dat is mooi!
Uiteindelijk is het gewoon verdiend over de gehele wedstrijd.Verwijderd schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:20:
Onterechte winnaar zeg.
Nou, het is dat je hem wint, maar wat een ongenadig slechte wedstrijd. Over Ueda ga ik niks meer zeggen…
per aspera ad astra
Het is hun enige prijs dit jaar, mag je daar niet bij mee zijn?HollowGamer schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:20:
Tja, het is alsof je de CL wint.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Lekker zuur. Wees dankbaar dat Feyenoord jullie helptHollowGamer schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:20:
Maar niet over het hele toernooi.D-e-n schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:21:
[...]
Uiteindelijk is het gewoon verdiend over de gehele wedstrijd.
Zero.
Groepsfase EL voor Twente is nu sowieso binnen, daar ging het mij om vandaag. Edoch bedankt Feyenoord
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Kunnen de Rotterdammers na het eigen stadion afbranden van de stad een puinzooi maken
Anders ben je prijsvrij, snap dat het dan blij bentGonadan schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:21:
[...]
Het is hun enige prijs dit jaar, mag je daar niet bij mee zijn?
Helpt Feyenoord Arsenal? Hoe dan?LZ86 schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:22:
[...]
Lekker zuur. Wees dankbaar dat Feyenoord jullie helpt
Had die speler niet iets van 10 miljoen gekost?LAD93 schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:21:
Nou, het is dat je hem wint, maar wat een ongenadig slechte wedstrijd. Over Ueda ga ik niks meer zeggen…
Hij is weer vanouds druk bezig met bewijzen dat hij niet onder de indruk is van de Kuip. Wat een blamage. Gelukkig mocht het niet baten.dr.lowtune schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:21:
idioot gozubuyk verpest het op het eind nog even extra. Jahanbahks in de 16 onderuit getrokken, Ueda nog een doodschop en niet ingrijpen. Pannenkoek.
[ Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 21-04-2024 20:23 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik denk dan: ga gewoon even weg uit het topic als deze winst van Feyenoord je te veel in je zieltje raakt.LZ86 schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:22:
[...]
Jullie? Hij is Arsenal supporterLZ86 schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:22:
[...]
Lessen getrokken van wedstrijden tegen Roma.jbdeiman schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:20:
[...]
In de leer geweest bij Anthony en Tadic denk ik.. hahaha
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Mwoah, ik heb Wellenreuter toch meer grote reddingen zien maken dan Cilessen.D-e-n schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:21:
[...]
Uiteindelijk is het gewoon verdiend over de gehele wedstrijd.
Jahanbaks onderuit getrokken? Heb je de wedstrijd gekeken op een TV uit 1950 ofzo? En een doodschop?dr.lowtune schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:21:
Maar ja, gefeliciteerd! Ga het lekker vieren en laat die partijdige comments gewoon achterwege.
Hij bedoelt dat wij zijn uitgeschakeld voor de CL door BAY.
Maar wil best toegeven dat het redelijk kansloos was, benieuwd of dat ze bij FEY dat ook kunnen doen. Het was erg slecht en NEC had gewoon meer verdient.
NEC voetbalde lekker mee maar was niet echt bij machte om een goal te maken. Pas na de rode kaart, toen Feyenoord wat terughoudender ging spelen, begonnen ze meer aan te zetten.Exocet schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:21:
NEC had het meer verdiend, zo gaat dat helaas vaker in het voetbal.
Dus over de hele wedstrijd gezien denk ik dat Feyenoord wel de terechte winnaar is. Al had je mij bij een gelijkspel ook niet horen klagen hoor
Mwah. Als NEC had gewonnen had dat ook terecht geweest. De gelukkige heeft gewonnen.LZ86 schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:21:
uiteindelijk terechte overwinning. Maar dat ging wel een heel stuk moeilijker dan nodig weer.
Gekeken op de raboscannerBao_mi1 schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:24:
[...]
Jahanbaks onderuit getrokken? Heb je de wedstrijd gekeken op een TV uit 1950 ofzo? En een doodschop?
Maar ja, gefeliciteerd! Ga het lekker vieren en laat die partijdige comments gewoon achterwege.
Nee hij bedoelt dat Feyenoord Ajax helpt. En dat jij dus voor Ajax bent.HollowGamer schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:25:
[...]
Hij bedoelt dat wij zijn uitgeschakeld voor de CL door BAY.
Maar wil best toegeven dat het redelijk kansloos was, benieuwd of dat ze bij FEY dat ook kunnen doen. Het was erg slecht en NEC had gewoon meer verdient.
Hoe daar ff mee op! Je hoort een prijs te vieren, anders gewoon nie meedoen. Het is niet alsof Feyenoord zicht te goed voelt voor deze beker. En als PSV hem had gewonnen waren ze ook blij geweest.HollowGamer schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:20:
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Gewoon een handje op ‘m in de 16 hoor, en Ueda kreeg toch echt wel een flinke tik. Maar goed ik als Feyenoorder ben er inderdaad niet zo verdrietig van dat Feyenoord heeft gewonnen zoals velen van jullie dat lijken te zijn.Bao_mi1 schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:24:
[...]
Jahanbaks onderuit getrokken? Heb je de wedstrijd gekeken op een TV uit 1950 ofzo? En een doodschop?
Ik had ook wel zin in een verlengingSuperkiwi schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:25:
[...]
NEC voetbalde lekker mee maar was niet echt bij machte om een goal te maken. Pas na de rode kaart, toen Feyenoord wat terughoudender ging spelen, begonnen ze meer aan te zetten.
Dus over de hele wedstrijd gezien denk ik dat Feyenoord wel de terechte winnaar is. Al had je mij bij een gelijkspel ook niet horen klagen hoor
Een handje is nog niet meteen een overtredingdr.lowtune schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:26:
[...]
Gewoon een handje op ‘m in de 16 hoor, en Ueda kreeg toch echt wel een flinke tik. Maar goed ik als Feyenoorder ben er inderdaad niet zo verdrietig van dat Feyenoord heeft gewonnen als velen van jullie.
Aan de andere kant liet ie overduidelijk vasthouden van Feyenoordzijde ook onbestraft (in die zin, wel fluiten geen geel).
Ik niet, want het was niet best…
De druiven zijn inderdaad wel erg zuur bij sommige "neutrale" toeschouwersdr.lowtune schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:26:
[...]
Maar goed ik als Feyenoorder ben er inderdaad niet zo verdrietig van dat Feyenoord heeft gewonnen als velen van jullie.
Het is ook nooit goed met de KNVB-beker. Jaar en dag wordt er geklaagd dat er geen emotie om de prijs heen zit, niet de moeite waard is, troostprijs, etc. Is een club blij met het behalen van de prijs is het ook weer niet goed...OMX2000 schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:26:
[...]
Hoe daar ff mee op! Je hoort een prijs te vieren, anders gewoon nie meedoen. Het is niet alsof Feyenoord zicht te goed voelt voor deze beker. En als PSV hem had gewonnen waren ze ook blij geweest.
De basis begint met clubs die de prijs serieus nemen, en het dus ook vieren bij het binnenhalen. Enkel mooi dat het niet een moetje was en ze dus ook de winst vieren.
Oh serieus? Loltoolkist schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:26:
[...]
Nee hij bedoelt dat Feyenoord Ajax helpt. En dat jij dus voor Ajax bent.
Ben voor geen een club in Nederland. Voor mij mag je het vieren hoor, zou hetzelfde doen bij de League Cup.
Had hetzelfde gezegd bij Ajax of PSV. Het is niet om zuur te doen, maar ik heb Max Verstappen kampioen zien worden met minder show en met een microfoon in zijn hand.
Het is gewoon niet zo mijn ding, blijf liever met twee voeten op de grond staan.
Is dat zuur zijn? Waarschijnlijk wel, maar zo sta ik (helaas) ook bekend.
Eens kijken hoe hard plek 5 straks gevierd wordtOMX2000 schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:26:
[...]
Hoe daar ff mee op! Je hoort een prijs te vieren, anders gewoon nie meedoen. Het is niet alsof Feyenoord zicht te goed voelt voor deze beker. En als PSV hem had gewonnen waren ze ook blij geweest.

Wauw. 1 heel handje, we zullen hem een fruitmand sturen. ... Niet zo blijven hangen in dat verongelijkte 'tegen Feyenoord' mandr.lowtune schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:26:
[...]
Gewoon een handje op ‘m in de 16 hoor, en Ueda kreeg toch echt wel een flinke tik. Maar goed ik als Feyenoorder ben er inderdaad niet zo verdrietig van dat Feyenoord heeft gewonnen zoals velen van jullie dat lijken te zijn.
Ik heb ook nog nooit een club niet zien juichen bij het winnen van de beker.
Gewoon een schitterend feestje. Leuk om de beleving bij de spelers te zien.D-e-n schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:30:
Blijkbaar is de CL ook direct binnen?D-e-n schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:30:
Niet te serieus op ingaan.OMX2000 schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:26:
[...]
Hoe daar ff mee op! Je hoort een prijs te vieren, (...)
Er wordt hier altijd gegrapt dat de beker geen echte prijs is, totdat ze/we 'm zelf winnen. Is een soort van traditie ondertussen
*noot: de beker is geen echte prijs.
[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 21-04-2024 20:33 ]
Het is ook een officieus afscheid van spelers als Geertruida. Mooi om te zien inderdaad.LZ86 schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:32:
[...]
Gewoon een schitterend feestje. Leuk om de beleving bij de spelers te zien.
Toch opper ik voor een plan B m.b.t. de bekerfinale en Feyenoord in de Kuip. Blijft toch een thuisvoordeel in mijn ogen.
Ik heb helemaal niet gezegd dat het vieren not done is. Ging mij op de manier waarop.D-e-n schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:30:
Dat geschreeuw in zo'n microfoon en dat gek doen, het is niet mijn ding. Maar volgens mij ook een generatie iets. Wees gewoon normaal.
Allemaal gebruikt als blusdeken?D-e-n schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:33:
Geen badjassen?
Wij hebben geen neutraal stadion zoals de Engelsen. Daar is Nederland te klein voorMillie-ano schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:34:
Toch opper ik voor een plan B m.b.t. de bekerfinale en Feyenoord in de Kuip. Blijft toch een thuisvoordeel in mijn ogen.
Dit geldt voor elke ploeg 😀D-e-n schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:31:
Dat NEC had overigens nog hoger gestaan in de eredivisie als ze wat beter gestart waren. Die ploeg is gegroeid

Joep Schreuder vraagt aan Feyenoord-beveiliger of hij weleens iemand gefouilleerd heeft #feynec https://t.co/v1I2ZAQmYw
— DeSpeldSport (@SpeldSport) 21 april 2024
Je ziet al lange tijd van de voren of Feyenoord de finale gaat halen.D-e-n schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:34:
[...]
Wij hebben geen neutraal stadion zoals de Engelsen. Daar is Nederland te klein voor
Stel je kiest 2 stadions en in de kleine kans dat beide in de finale staan dan gewoon over 2 wedstrijden.
Hier in huis gaat het dak eraf! Het levert me namelijk een hoop extra punten op in de Tweakers pouleph4ge schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:30:
[...]
Eens kijken hoe hard plek 5 straks gevierd wordt
Een beker is altijd een prijs. Al is het de Community Shield ofzo.Superkiwi schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:33:
[...]
Niet te serieus op ingaan.
Er wordt hier altijd gegrapt dat de beker geen echte prijs is, totdat ze/we 'm zelf winnen. Is een soort van traditie ondertussen
*noot: de beker is geen echte prijs.
Ik misgun echt Feyenoord deze beker niet. Had hetzelfde gezegd als dit Ajax of PSV was.
De beker is gewoon de een na grootste prijs van Nederland. Niks mis mee. Mag je zeker blij mee en trots op zijn!
Je kan toch in een ander stadion spelen als Feyenoord in de finale staat?Millie-ano schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:36:
[...]
Je ziet al lange tijd van de voren of Feyenoord de finale gaat halen.
Stel je kiest 2 stadions en in de kleine kans dat beide in de finale staan dan gewoon over 2 wedstrijden.
Ja nja. Snap dat het logistiek gezien mb.t. veiligheidsinstanties dat het wat geregel is en dat je het bijtijds wil weten.sNielz123 schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:39:
[...]
Je kan toch in een ander stadion spelen als Feyenoord in de finale staat?
En we hebben weer een beker gewonnen
Gewoon een heel mooi seizoen zo geworden. 2e plek met CL veiligstellen, 2 keer ajax nekken en de beker winnen. Top weekend weer.
Gewoon een heel mooi seizoen zo geworden. 2e plek met CL veiligstellen, 2 keer ajax nekken en de beker winnen. Top weekend weer.
Is al 30 jaar het geval. Hoezo thuis voordeel? Beide 40/40 qua kaarten en de overige kaarten gaan naar sponsoren. Beter veld ga je ook niet krijgen.Millie-ano schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:34:
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Het verbaast mij wel dat ze het nog willen organiseren. Meestal is het raak, zoals vandaag, en vraag mij af of ze het in Amsterdam en Eindhoven wel willen organiseren, als ze er zelf niet aan meedoen.Millie-ano schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:41:
[...]
Ja nja. Snap dat het logistiek gezien mb.t. veiligheidsinstanties dat het wat geregel is en dat je het bijtijds wil weten.
*Mocht het niet op voorhand al vaststaan
[ Voor 4% gewijzigd door HollowGamer op 21-04-2024 20:44 ]
Afgelopen jaar gelijk met de JC Arena. Dit jaar is nog niet bekend?Agent47 schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:42:
[...]
Is al 30 jaar het geval. Hoezo thuis voordeel? Beide 40/40 qua kaarten en de overige kaarten gaan naar sponsoren. Beter veld ga je ook niet krijgen.
De supercup is ook 20 jaar lang in de Amsteradm ArenA gehouden wat ook per 2017 veranderd is. Dat iets al 30 jaar het geval is houdt niet in dat het per definitie zo dient te blijven.Agent47 schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:42:
[...]
Is al 30 jaar het geval. Hoezo thuis voordeel? Beide 40/40 qua kaarten en de overige kaarten gaan naar sponsoren. Beter veld ga je ook niet krijgen.
Dan klopt zijn statement toch ;-)Vos schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:50:
[...]
Afgelopen jaar gelijk met de JC Arena. Dit jaar is nog niet bekend?
Ja. Ik zeg ook niet dat het niet klopt
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 21-04-2024 21:11 ]
Niet?ph4ge schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:30:
[...]
Eens kijken hoe hard plek 5 straks gevierd wordt
Ach, kom op, jullie staan er best goed voor. Beetje zelfvertrouwen.
Ik mag toch hopen dat, als Ajax 5e wordt (of evt zelfs 4e) de spelers een rondje doen om de supporters te bedanken en dan heel snel van het veld afdruipenph4ge schreef op zondag 21 april 2024 @ 21:30:
[...]
Ach, kom op, jullie staan er best goed voor. Beetje zelfvertrouwen.
Eerlijk gezegd, na de seizoensstart die Ajax heeft gehad toch 5e worden, dat is best een prestatie. Het is misschien Ajax onwaardig, maar 2e rijtje leek veel waarschijnlijker dan top 5..toolkist schreef op zondag 21 april 2024 @ 21:32:
[...]
Ik mag toch hopen dat, als Ajax 5e wordt (of evt zelfs 4e) de spelers een rondje doen om de supporters te bedanken en dan heel snel van het veld afdruipen
Onzin. Ajax had op het dieptepunt de top 8 ofzo gehad qua 1e speelronde, zelfs Steijn zou die wedstrijden na z'n ontslag gewonnen hebben.dr.lowtune schreef op zondag 21 april 2024 @ 21:54:
[...]
Eerlijk gezegd, na de seizoensstart die Ajax heeft gehad toch 5e worden, dat is best een prestatie. Het is misschien Ajax onwaardig, maar 2e rijtje leek veel waarschijnlijker dan top 5..
Yup, jaarlijks rouleren tussen de 4 of 5 grootste stations, beetje zoals ze met de CL finale doen zegmaar ofzoMillie-ano schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:34:
Dit soort evenementen/data worden veelal al ruim van te voren vastgelegd allemaal. Met jouw suggestie moet je dus eigenlijk meerdere stadions boeken en afzeggen zodra de andere 2 opties niet meer nodig zijn. Beetje zonde geld allemaal dan.sNielz123 schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:39:
Je kan toch in een ander stadion spelen als Feyenoord in de finale staat?
Halve finale was in februari. Lijkt me voldoende tijd.Millie-ano schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:41:
[...]
Ja nja. Snap dat het logistiek gezien mb.t. veiligheidsinstanties dat het wat geregel is en dat je het bijtijds wil weten.
Op het moment dat er geloot wordt voor de halve finales is ook nog niet bekend waar gespeeld wordt. Na afloop van de loting pas.!mark schreef op zondag 21 april 2024 @ 22:15:
[...]
Yup, jaarlijks rouleren tussen de 4 of 5 grootste stations, beetje zoals ze met de CL finale doen zegmaar ofzo![]()
[...]
Dit soort evenementen/data worden veelal al ruim van te voren vastgelegd allemaal. Met jouw suggestie moet je dus eigenlijk meerdere stadions boeken en afzeggen zodra de andere 2 opties niet meer nodig zijn. Beetje zonde geld allemaal dan.
En kijk naar de playoffs, soms weet je niet eens of je al dan niet de volgende ronde haalt en dan pas weet je als club (en stad) of er 3 dagen later een wedstrijd in je stadion/stad gespeeld wordt.
De bekerfinale rouleren is een kwestie van willen, niet een kwestie van niet kunnen.
Eens hoor. De sfeer was niet echt een thuiswedstrijd voor Feyenoord. NEC fans maakten een hoop meer herrie dan Feyenoord. Kan ook komen omdat ik aan de kant van NEC zat (2 meter achter de camera voor de tv beelden overigens dus heb hetzelfde gezien als iedereen thuisAgent47 schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:42:
[...]
Het grasmat was echt prachtig.
[ Voor 10% gewijzigd door Exactor it op 21-04-2024 22:46 ]
Je kunt het hebben over thuisvoordeel, te weinig toiletten, oude bende etc.Exactor it schreef op zondag 21 april 2024 @ 22:45:
[...]
Eens hoor. De sfeer was niet echt een thuiswedstrijd voor Feyenoord. NEC fans maakten een hoop meer herrie dan Feyenoord. Kan ook komen omdat ik aan de kant van NEC zat (2 meter achter de camera voor de tv beelden overigens dus heb hetzelfde gezien als iedereen thuis) maar was aardig stil buiten hun fans achter de goal.
Het grasmat was echt prachtig.
Maar de Kuip is gewoon het mooiste stadion van Nederland om een bekerfinale in te spelen.
Verwijderd
Bij een dergelijke wedstrijd komt er een uitvak aan supporters van de andere club en niet twee even grote groepen. Welke gemeente zou een bekerfinale Fey - PSV/Utr/Ajax etc. willen organiseren ?FreakNL schreef op zondag 21 april 2024 @ 22:29:
Op het moment dat er geloot wordt voor de halve finales is ook nog niet bekend waar gespeeld wordt. Na afloop van de loting pas.
En kijk naar de playoffs, soms weet je niet eens of je al dan niet de volgende ronde haalt en dan pas weet je als club (en stad) of er 3 dagen later een wedstrijd in je stadion/stad gespeeld wordt.
De bekerfinale rouleren is een kwestie van willen, niet een kwestie van niet kunnen.
Heb de KNVB beker nooit een prijs gevonden, en nu nog niet. Zag dat Feyenoord op 14 bekers staat nu, ik dacht 16, maarja...(nee niet in war met kampioenschap, ik heb gister een lijst opgezocht daar stond 15, helaas kan ik die lijst niet meer vinden, die lijst zei ook 10 voor Psv dat klopt ook al niet).
Gefeliciteerd aan alle Feyenoorders! De beker is gewoon een prijs waar om gestreden wordt en ondanks alle thuiswedstrijden hadden jullie niet de makkelijkste weg er naar toe
Mooi dat een fysieke prijs, die je wint na het winnen van een finale van een bekertoernooi, iets compleets subjectiefs kan zijn
Tuurlijk is het een prijs. Voor mij alleen geen die het seizoen 'goed maakt' als dat de enige prijs is die je gewonnen hebt.
Klopt, dat bedoel ik, het is voor de Top-3 absoluut geen prijs die het seizoen kan dragen, voor een club als NEC of ADO of Groningen is het dat natuurlijk wel.
Heb nog nooit een ajacied een feyenoorder zien wijzen op het aantal KNVB bekers, heb ze trouwens ook nooit horen wijzen op het aantals EC bekers dankzij Cruyff....LOL.
Heb nog nooit een ajacied een feyenoorder zien wijzen op het aantal KNVB bekers, heb ze trouwens ook nooit horen wijzen op het aantals EC bekers dankzij Cruyff....LOL.
Ben blij dat ik gisteren lekker de wedstrijd heb gekeken en even niet in dit topic zat. Wat een zure reacties gisteren zeg.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Natuurlijk is het gewoon een prijs. Dat is een feit. De waarde die je er als club aan geeft, zal verschillend zijn. Ik kan me voorstellen dat Feyenoord met het behalen van de Beker en tweede plek in de competitie (en dus CL) tevreden is over dit seizoen.
Klopt, op Psv stond geen maat, en dus moet je zwijgen. Toch zal een Arne Slot ontevreden zijn, die loert op een trainerschap bij de Engelse Top 5 clubs , vermoed ik, en heeft verdomd weinig fout gedaan dit jaar.
[ Voor 12% gewijzigd door Sjah op 22-04-2024 08:18 ]
Dit! Beker was wel een must, want met enkel de tweede plek was ik echt niet tevreden geweest.Soulizer schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:41:
En we hebben weer een beker gewonnen![]()
Overigens is dat gejank over de Bekerfinale in De Kuip als Feyenoord daarin speelt wel een beetje een totale non-discussie. Kunnen we daar niet gewoon mee ophouden We hebben nu eenmaal geen nationaal stadion. Deal with it.
En het is wel weer typisch dat amsterdam en omgeving de beker niet als significante prijs zien als ze zelf niet in de finale staan. De KNVB Beker is altijd een significante prijs, voor welke club dan ook.
[ Voor 14% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 22-04-2024 09:07 ]
Volgens mij was dat niet direct uit Amsterdam en gaven bijvoorbeeld @toolkist en @Superkiwi aan dat 't juist wel een echte prijs is. Maar ik kan gisteren wat berichten hebben gemist.Chrisjuh_15 schreef op maandag 22 april 2024 @ 08:55:
[...]
Dit! Beker was wel een must, want met enkel de tweede plek was ik echt niet tevreden geweest.
Overigens is dat gejank over de Bekerfinale in De Kuip als Feyenoord thuis speelt wel een beetje een totale non-discussie. Kunnen we daar niet gewoon mee ophouden We hebben nu eenmaal geen nationaal stadion. Deal with it.
En het is wel weer typisch dat amsterdam en omgeving de beker niet als significante prijs zien als ze zelf niet in de finale staan. De KNVB Beker is altijd een significante prijs, voor welke club dan ook.
Het jammere is denk ik ook dat je naast de prestige 'beker gewonnen' er geen incentive tegenover staat. CL spelen ze al. De plek in EL schuift door etc.toolkist schreef op maandag 22 april 2024 @ 08:01:
Tuurlijk is het een prijs. Voor mij alleen geen die het seizoen 'goed maakt' als dat de enige prijs is die je gewonnen hebt.
Als je het topic wat langer had gevolgd weet je dat dit ook geroepen wordt als Ajax zelf de beker wintChrisjuh_15 schreef op maandag 22 april 2024 @ 08:55:
Dit! Beker was wel een must, want met enkel de tweede plek was ik echt niet tevreden geweest.
Overigens is dat gejank over de Bekerfinale in De Kuip als Feyenoord daarin speelt wel een beetje een totale non-discussie. Kunnen we daar niet gewoon mee ophouden We hebben nu eenmaal geen nationaal stadion. Deal with it.
Dat staat dus los van eigen succes of niet.
Qua Kuip als bekerfinale locatie, lijkt mij niet meer dan logisch gezien de 'historie'.
Maakt me verder ook weinig uit, en die thuisvoordeel wel/niet discussie... /boeiend.
Beetje jammer dat er weer zo geprojecteerd moet worden. Zo onnodig. Heb hier nauwelijks tot geen mensen gezien die vinden dat het geen prijs is.Chrisjuh_15 schreef op maandag 22 april 2024 @ 08:55:
[...]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024