Als dit geen buitenspel is. Mag je Chery excuses aanbieden
Lijkt geen buitenspel
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dat is nog maar de vraag.
Tegenwoordig is het mede afhankelijk of je armen bewegen als het opstijgen van een vliegtuig.
Wtf
Weinig aan de hand. Speelt gewoon de bal, daarna wat ongelukkig contact. Eerste was helemaal geen geel.
Weinig aan de hand. Speelt gewoon de bal, daarna wat ongelukkig contact. Eerste was helemaal geen geel.
[ Voor 94% gewijzigd door ph4ge op 21-04-2024 19:54 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Tien tien tien!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Denk dat de kuip nog eerder zelf van ellende uit elkaar valt dan dat ze beslissen voor een nieuw stadion.toolkist schreef op zondag 21 april 2024 @ 19:48:
[...]
Een affikkende Kuip zou wel de beslissing over nieuwbouw/renovatie versnellen.
Leuk voor de sfeer dat stadion maar het is wel een en al armoede dat ding.
Deze was volgens mij wel heel simpel... Gemakkelijk gegeven, al staat hij ook wel wat op de voet..
Geertruida mag ook nog wel een kaartje krijgen...
En dit had ook direct rood kunnen zijn voor Minteh dus hoezo dat gezeur bij de scheids?
En dit had ook direct rood kunnen zijn voor Minteh dus hoezo dat gezeur bij de scheids?
Wat denkt ie nou, als ik genoeg roep, trekt ie de kaart in ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Minteh bedoel je? Hij raakt m helaas toch echt eerst op de enkel...
Twente komt eraan!
Hoezo hij gaat vol op z'n voet staan bij die 1e kaart. Is gewoon geel.LZ86 schreef op zondag 21 april 2024 @ 19:54:
Ok nu ik de herhaling zie is die 2e wel terecht.
Maar die eerste was bullshit
Echt onhandige actie, je kan er gewoon een kaart voor geven.
Klopt, en aangezien gozebuyuk nu ineens met kaarten aan het strooien is, dan moet hij deze ook wel geven. Dat Nec nog met elf staat was niet zo geweest als hij eerder zo scheutig met kaarten was.
Hoezo afwachten? De var grijpt niet in bij geel.
Ik voorzie weer een brandje
Ik voorzie weer een brandje
Domme actie van Minteh, die rode kaart is natuurlijk gewoon dik terecht. Ik zie Feyenoord het nog wel winnen though.
Ik zou de herhaling nog een keer kijken. Beide kaarten 100% terecht.ph4ge schreef op zondag 21 april 2024 @ 19:53:
Wtf
Eerst 70 minuten kaarten op zak houden en dan twee ongelukkige momentjes ineens geel trekken. Mafkees.
Dat is een beetje voetabller eigen toch? Vroeger - bij de introductie van de VAR - zag je spelers wel eens opgelucht kijken als een gele kaart werd ingetrokken ( om vervolgens rood te krijgen), die zichtbare opluchting en dan bewustwoording mis ik stiekem wel eensloekf2 schreef op zondag 21 april 2024 @ 19:54:
Wat denkt ie nou, als ik genoeg roep, trekt ie de kaart in ?
2x vol lomp op de voet, tja, niet echt slim dit, kan je weinig tegen in brengen lijkt me.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Volgens mij is er nog weinig aan de hand voor Feyenoord. Nec komt niet eens in de 16
Onzin. Zo lomp is het niet.jbdeiman schreef op zondag 21 april 2024 @ 19:55:
[...]
Klopt, en aangezien gozebuyuk nu ineens met kaarten aan het strooien is, dan moet hij deze ook wel geven. Dat Nec nog met elf staat was niet zo geweest als hij eerder zo scheutig met kaarten was.
Precies dat. En zal niet de 1e scheids zijn die dan niet nog een keer geel zou geven.LZ86 schreef op zondag 21 april 2024 @ 19:54:
Ok nu ik de herhaling zie is die 2e wel terecht.
Maar die eerste was bullshit
Had ie Messi geheten had ie niks gekregen.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dat is dan de fout van die scheidsrechter. Deze tweede moet je altijd geven.OMX2000 schreef op zondag 21 april 2024 @ 19:56:
[...]
Precies dat. En zal niet de 1e scheids zijn die dan niet nog een keer geel zou geven.
Had ie Messi geheten had ie niks gekregen.
Wat doet Minteh en de Feyenoord staf raar met zijn aftocht. Wat was daar aan de hand?
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Minimaal 5 minuten extra, van minuut 70 tot 75 naar niks zitten kijken

Float like a butterfly, sting like a bee.
Ehm, NEC heeft 'gewoon' al 2 gele kaarten anders?ph4ge schreef op zondag 21 april 2024 @ 19:55:
Eerst 70 minuten kaarten op zak houden en dan twee ongelukkige momentjes ineens geel trekken. Mafkees.
Ik was het al bijna vergeten, maar die achterlijke badjassen komen natuurlijk ook weer van stal straks?
Twente komt eraan!
Het is niet lomp, wel onhandig. Hij kan geel geven en doet dat ook. Maar waarom hij er ineens mee moet beginnen is gewoon gek.
Wel typisch voor Guzubuyuk....jbdeiman schreef op zondag 21 april 2024 @ 19:58:
[...]
Het is niet lomp, wel onhandig. Hij kan geel geven en doet dat ook. Maar waarom hij er ineens mee moet beginnen is gewoon gek.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Omdat hij er geen pepernoot van kan. Die eerste gele vond ik ook wat teveel. De tweede was wel oranjejbdeiman schreef op zondag 21 april 2024 @ 19:58:
[...]
En wanneer kregen ze die? Ook pas ergens rond de 70e minuut.toolkist schreef op zondag 21 april 2024 @ 19:57:
[...]
Ehm, NEC heeft 'gewoon' al 2 gele kaarten anders?
Voor de overtreding werd een Feyenoorder vast gehouden, hij fluit niet, snerige ovetreding, dus geen geel voor Minteh hij had al moeten fluiten tegen NEC
Hij zelf ook, stampte nog vrolijk tegen een reclamebord aan.Mog schreef op zondag 21 april 2024 @ 19:57:
Wat doet Minteh en de Feyenoord staf raar met zijn aftocht. Wat was daar aan de hand?
Dit is ook weer typisch Nederlands voetbal. Om een terechte rode kaart voor 2x geel, helemaal door het lint gaan en dan de scheidsrechter de schuld geven.
Nou Timon, gaat wel weer he..?
Twente komt eraan!
Ik kreeg ooit geel voor het trappen tegen een reclamebord. Ik neem aan dat Minteh nog een 3e gele kaart krijgt van de var na de wedstrijd.HollowGamer schreef op zondag 21 april 2024 @ 19:59:
[...]
Hij zelf ook, stampte nog vrolijk tegen een reclamebord aan.
Dit is ook weer typisch Nederlands voetbal. Om een terechte rode kaart voor 2x geel, helemaal door het lint gaan en dan de scheidsrechter de schuld geven.
Zero.
Zowaar nec bij het doelPelox schreef op zondag 21 april 2024 @ 19:59:
Daar was de 1-1 al bijna! Snel even tijdrekken Feyenoord.
Volgens mij is dat niet meer, aangezien sponsoren er niet zo blij mee waren. Maar kan mij vergissen.JoteW schreef op zondag 21 april 2024 @ 19:57:
Ik was het al bijna vergeten, maar die achterlijke badjassen komen natuurlijk ook weer van stal straks?
Dat zal dan wel gelijk worden getrokken jaPelox schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:00:
[...]
Ik kreeg ooit geel voor het trappen tegen een reclamebord. Ik neem aan dat Minteh nog een 3e gele kaart krijgt van de var na de wedstrijd.
Nou Ueda, veel meer panklaar krijg je ze niet.. een miskoop is steeds harder te ontkennen
per aspera ad astra
Wie dat ooit had verzonnen die had het allemaal niet op een rijtjeJoteW schreef op zondag 21 april 2024 @ 19:57:
Scheelt niet meer dan 1,5 meter dus bijna... Als spits moet die toch een stuk dichter bij de goal uit komen...
Hopelijk heb je ervan geleerd, een vrijwilliger mag meestal het probleem oplossen.Pelox schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:00:
[...]
Ik kreeg ooit geel voor het trappen tegen een reclamebord. Ik neem aan dat Minteh nog een 3e gele kaart krijgt van de var na de wedstrijd.
Ook zo'n ploeggenoot gehad, die vond het nodig onze eigen zitplaatsen kapot te maken, aangezien hij werd gewisseld ofzoiets.
Na een paar frisse (hagel)buitjes op die kop lijkt me zo'n badjas straks wel lekker hoor
Stengs zakt nu ook erg weg. Gaat niets van uit.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ik heb hem niet kapotgetrapt en mijn excuses aangeboden.HollowGamer schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:03:
[...]
Hopelijk heb je ervan geleerd, een vrijwilliger mag meestal het probleem oplossen.
Ook zo'n ploeggenoot gehad, die vond het nodig onze eigen zitplaatsen kapot te maken, aangezien hij werd gewisseld ofzoiets.
Zero.
Kost een goede badjas ook niet boven de 30 euro? Ik zou er voor tekenen.Superkiwi schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:04:
Na een paar frisse (hagel)buitjes op die kop lijkt me zo'n badjas straks wel lekker hoor
Poh, fraaie kopbal 
Stuk minder hard dan ie leek.
Stuk minder hard dan ie leek.
Timber speelt sterk vandaag. Mooi steekballetje bij die kans van Ueda en nu verdedigend weer erg sterk.
Inmiddels wel inderdaad.sNielz123 schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:07:
Ik vind Wellenreuter beter dan Bijlow
Bijlow mag van mij verkocht worden. Dat word nooit meer iets. Als de wind uit t zuidoosten komt raakt ie al geblesseerd
Ik heb ooit een fakkel gegooid en 30 min blessuretijd gehadPelox schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:07:
Ben erg benieuwd naar de blessuretijd.
Ik denk +9Pelox schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:07:
Alleen voor deze wissel al meer dan een minuutPelox schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:07:
Ik ook, en veel minder blessuregevoeligsNielz123 schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:07:
Ik vind Wellenreuter beter dan Bijlow
Blinde joekel, leg die bal dan terug op Chery.
Twente komt eraan!
Gewoon een overtreding op Timber, waarom geeft ie daar nou voordeel?
Waar gaat Timber volgend jaar naartoe? Kan mij niet voorstellen dat hij nog een jaar blijft.
Dit is de betere Timber. Beter dan zijn broer.LZ86 schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:09:
Eindelijk Stengs eruit.
Timber by far de beste man op t veld.
Vind vandaag Wellenreuter de beste
Sporting GijonHollowGamer schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:10:
Waar gaat Timber volgend jaar naartoe? Kan mij niet voorstellen dat hij nog een jaar blijft.
Zero.
Aan Feyenoord zijde ja.. Sendler vind ik em wel evenaren aan NEC zijde.LZ86 schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:09:
Eindelijk Stengs eruit.
Timber by far de beste man op t veld.
Stoke City.HollowGamer schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:10:
Beter dan zijn broer ja... ook alleen omdat die geblesseerd is.sNielz123 schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:10:
[...]
Dit is de betere Timber. Beter dan zijn broer.
CV vergelijken met een midmid..sNielz123 schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:10:
[...]
Dit is de betere Timber. Beter dan zijn broer.
Sowieso wel.toolkist schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:11:
[...]
Beter dan zijn broer ja... ook alleen omdat die geblesseerd is.
8 minuten is te weinig voor NEC. Het Nijmeegs offensiefje is alweer wat gaan liggen.
Wat staan ze nou te prutsen. Willen ze niet winnen?
Er moet toch serieuze interesse zijn vanuit de PL of Bundesliga?
Grappig is dat we nu echt goede spelers daar hebben. Helaas is Koeman niet de juiste om deze spelers te begeleiden in mijn ogen. Zo'n Frimpong laat het ook zien, maar Koeman stelt nog liever Blind of Geertruida op.
Het is wel gespeeld, jammer voor NEC. Ben altijd wel voor de underdog.
Ha, ik dacht even dat Kaka daar op de tribune zat
Klopt zit een hoop kaka op de tribuneSuperkiwi schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:14:
Ha, ik dacht even dat Kaka daar op de tribune zat
Klopt, de ene broer speelt in de Eredivisie, toch wel de beste league van de wereld.toolkist schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:11:
[...]
Beter dan zijn broer ja... ook alleen omdat die geblesseerd is.
De andere speelt in de PL, een nietszeggende competitie.
Die capaciteiten heb ik gewoon.
Vind Messi ook beter dan Trauner. Niet iedereen ziet dat en sommige mensen kunnen alleen mensen op dezelfde positie vergelijken. Is niet erg.
Verdonk durft niet.d-vine schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:14:
NEC moet die ballen gewoon de 16 in pompen anders gaat het niets meer worden
Ik las het even verkeerd omsNielz123 schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:15:
[...]
Die capaciteiten heb ik gewoon.
Vind Messi ook beter dan Trauner. Niet iedereen ziet dat en sommige mensen kunnen alleen mensen op dezelfde positie vergelijken. Is niet erg.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024