O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ah, de Saka-specialcarpebios schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:20:
Als die z'n voet nou niet opzichtig laat staan zou het een pingel geweest zijn.
Edit: Ja dacht ik wel, dan is het een pingel
[ Voor 67% gewijzigd door Terranova op 14-04-2024 18:24 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Twente komt eraan!
Ja nu zie ik wel dat hij hem trap, ik keek naar de duw.sNielz123 schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:24:
Als je hier dan weer een pingel voor geeft is het wel erg makkelijk. Hij valt over die voet omdat hij zelf de bal niet onder controle krijgt
Maarja, Twente geeft t zelf weg tegen een ploeg waar ze makkelijk van moeten winnen
Makkelijk? Kom op joh.LZ86 schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:25:
Makkelijke pingel.
Maarja, Twente geeft t zelf weg tegen een ploeg waar ze makkelijk van moeten winnen
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Als ie 2x telt dancarpebios schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:25:
Keeper van de lijn, opnieuw.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Tja je bent fan door dik en dun hecarpebios schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:26:
Zo, ik zag een supporter, als je daar een seizoenskaart naast heb.... dan mag je wel heel mager zijn.
BAM!
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Danku Salah Eddine toch nog club gevoelenstoolkist schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:26:
Danku meneer van Boekel...
Jaja, net zo makkelijk als dat Feyenoord vorige week 10 doelpunten had moet maken tegen AjaxLZ86 schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:25:
Makkelijke pingel.
Wij hebben net Nijhuis gehad die z'n fluit vergeten was, en vorige week een wedstrijd zonder VAR. Je kan hem geven wat mij betreft, maar waren ze altijd maar zo consequent.
[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 14-04-2024 18:28 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Nou dit was zeer duidelijk een oeps momentje. Ik heb vaak genoeg zelf op 't veld dat ik de bal wil spelen en er iemand tussenkomtMillie-ano schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:27:
[...]
Danku Salah Eddine toch nog club gevoelens
Nou hier komt niet eens iemand tussen. Was een mooie schoffel hahaha.Terranova schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:28:
[...]
Nou dit was zeer duidelijk een oeps momentje. Ik heb vaak genoeg zelf op 't veld dat ik de bal wil spelen en er iemand tussenkomt
Twente weer geen raad met de plotseling ontstane felheid van Ajax lijkt hetcarpebios schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:29:
Dat was toch een opzichtige duw.
Het moet die dorpsman zijn met die megafoon.Trishul schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:30:
[...]
Twente weer geen raad met de plotseling ontstane felheid van Ajax lijkt het
Die VAR check was al 45 min.sNielz123 schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:36:
Er heeft weer iemand aan het rad van de extra tijd gedraaid
Onverdiende winst. Snap niet dat Twente stopte met foeballe in de 2e helft.
En nu in de verlenging ook bizar dat ie er niet ingaat
Ik hoorde “niemand die ons stoppen kan”Jeroenvde89 schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:37:
“9 minuten lang, gekkenhuis op de tribune” zingen ze, toch?
Die hebben vorige week geen voetbal gekeken
LOL, met hun in de 40 puntensNielz123 schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:38:
[...]
Ik hoorde “niemand die ons stoppen kan”
Die hebben vorige week geen voetbal gekeken
Twente komt eraan!
Verwijderd
De eerste na een reeks van 16 competitiewedstrijden tegen PSV, Feyenoord, AZ en Twente zonder overwinning.carpebios schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:34:
Ajax wint zo van 1 van de topploegen. Ze zijn op de weg terug!

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Prima. Overigens leuk voor Taylor speelde een redelijke goede wedstrijd.
Mag ie van mij sowieso. Ben het totaal niet eens met het sentiment dat Kroes toch moet kunnen blijven.Jeroenvde89 schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:43:
Mag van Praag nu aanblijven?
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Beiden mogen wegtoolkist schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:46:
[...]
Mag ie van mij sowieso. Ben het totaal niet eens met het sentiment dat Kroes toch moet kunnen blijven.
Zullen wij dan maar de beker voor jullie winnen?

Bij uitzondering zal ik niet tegen Feyenoord zijnph4ge schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:48:
[...]
Ze zeggen het op espn wel mooi, zo slecht spelen en toch beste kansen…Maar goed, Ajax speelde voor hun doen vrij goed. Zeker kop van jut Taylor was erg goed.
Hup F.ph4ge schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:48:
[...]
Hup F...
nee sorry het lukt me toch niet
Het boeit me werkelijk niets. Als Ajax moet je playoffs sowieso aan je voorbij laten gaan. En Europa League of Confetti League vind ik beiden niet interessant. Je bent hoe dan ook niet aantrekkelijk voor spelers en het levert praktisch niets op.ph4ge schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:48:
[...]
XXXVI
Ik waardeer je poging!toolkist schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:53:
[...]
Hup F.
Hup F...
Conference League is makkelijk coëfficiënten scorenephymerous schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:53:
[...]
Het boeit me werkelijk niets. Als Ajax moet je playoffs sowieso aan je voorbij laten gaan. En Europa League of Confetti League vind ik beiden niet interessant. Je bent hoe dan ook niet aantrekkelijk voor spelers en het levert praktisch niets op.
EL/CoL heeft ook mijn voorkeur niet, maar in de huidige situatie heeft Ajax het gewoon nodig.ephymerous schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:53:
[...]
Het boeit me werkelijk niets. Als Ajax moet je playoffs sowieso aan je voorbij laten gaan. En Europa League of Confetti League vind ik beiden niet interessant. Je bent hoe dan ook niet aantrekkelijk voor spelers en het levert praktisch niets op.
"Als Ajax"ephymerous schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:53:
[...]
Even pas op de plaats met de Amsterdamse Arrogantie
Ajax past nu niets anders dan nederigheid. Ze hebben de inkomsten van een EL hard nodig om uit de beerput te komen. De huidige spelers hebben uberhaupt niets in Europa te zoeken.
[ Voor 5% gewijzigd door LZ86 op 14-04-2024 18:58 ]
Ik help je weltoolkist schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:53:
[...]
Hup Feyenoord!
Hup Feyenoord!
Juist met dit soort arrogantie kom je natuurlijk nooit uit de shit. En ook buiten de CL kun je mooie Europese campagnes draaien.ephymerous schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:53:
[...]
Ik heb er ook alle vertrouwen in dat Twente uitstekend gaat presteren in de EL!D-e-n schreef op zondag 14 april 2024 @ 19:08:
Sowieso. In de ideale wereld zijn er minimaal drie sterke topploegen in Nederland dus pist er vaak eentje naast de CL pot. Die kan dan lekker knallen in de EL
Tis natuurlijk wel jammer dat je zelf zoveel punten verzameld hebt voor die 3e CL plek, en daar nu dan niet zelf gebruik van weet te maken. Maar, volledig eigen schuld natuurlijk.D-e-n schreef op zondag 14 april 2024 @ 19:08:
Sowieso. In de ideale wereld zijn er minimaal drie sterke topploegen in Nederland dus pist er vaak eentje naast de CL pot. Die kan dan lekker knallen in de EL
In een helder moment noemt hij toch nog even dat hij “het niet had moeten doen”

Twee transfers verder en Ajax heeft meer binnen dan een schaamtevolle tocht door Europa op donderdagavond ooit gaat opleverenLZ86 schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:56:
[...]
"Als Ajax"
Even pas op de plaats met de Amsterdamse Arrogantie![]()
Ajax past nu niets anders dan nederigheid. Ze hebben de inkomsten van een EL hard nodig om uit de beerput te komen. De huidige spelers hebben uberhaupt niets in Europa te zoeken.
En arrogant zeker niet. Ik vind dat Ajax in geen enkele Europese competitie thuishoort. Volop de focus op de Eredivisie.
Helaas bestaat die ideale wereld bijna nooitD-e-n schreef op zondag 14 april 2024 @ 19:08:
[ Voor 35% gewijzigd door ephymerous op 14-04-2024 19:26 ]
XXXVI
Zou sowieso een keer leuk zijn als een Nederlandse club weer eens een Europese cup pakt. Die CL wordt hem toch niet, alleen leuk voor de centen.donleone83 schreef op zondag 14 april 2024 @ 19:18:
[...]
Ik heb er ook alle vertrouwen in dat Twente uitstekend gaat presteren in de EL!
Deze overwinning had ik niet ingecalculeerd. Met de koe in de kont had ik gisteren niet moeten retteketetten voor AZ, excuus.toolkist schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:44:
Kijk @Superkiwi , we hadden nu dus op 5 van AZ kunnen staan zie je? /believe
Aanvallend zag het er in de bererkte samenvatting wel goed uit. Verdedigend is het nog steeds een zootje.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Kans is trouwens aanwezig dat we later nog een keer jullie hulp nodig hebbenph4ge schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:48:
[...]
Zo 12 mei
Eredivisie
NEC - Feyenoord
Speelt feyenoord dan niet thuis?toolkist schreef op zondag 14 april 2024 @ 19:36:
[...]
Kans is trouwens aanwezig dat we later nog een keer jullie hulp nodig hebben
[...]
Nope, de enige uitwedstrijd in de beker spelen ze in de kuip.
Only fools are enslaved by time and space.
Die punten zijn natuurlijk ook verzameld door Feyenoord en AZ.toolkist schreef op zondag 14 april 2024 @ 19:19:
[...]
Tis natuurlijk wel jammer dat je zelf zoveel punten verzameld hebt voor die 3e CL plek, en daar nu dan niet zelf gebruik van weet te maken. Maar, volledig eigen schuld natuurlijk.
Ben benieuwd wat Feyenoord gaat doen met hun keepers komend seizoen. Lijkt erop dat er een nieuwe keeper komt.
LoneRanger schreef op zondag 14 april 2024 @ 19:50:
[...]
Nope, de enige uitwedstrijd in de beker spelen ze in de kuip.
Dit is voor de competitie.
Maar niet door Twente en dat was meer m'n puntD-e-n schreef op zondag 14 april 2024 @ 20:11:
[...]
Die punten zijn natuurlijk ook verzameld door Feyenoord en AZ.
Ajax weer geluk met het puntverliessNielz123 schreef op zondag 14 april 2024 @ 21:06:
NEC komt langs zij
Worden interessante playoffs waarin Utrecht de overduidelijke favoriet is.
5e plek is toch wel playoffs?FreakNL schreef op zondag 14 april 2024 @ 22:24:
Ajax gaat gewoon met gemak 5e worden kijkende naar hun schema. Dus ook geen gedoe met de Toppers.
Worden interessante playoffs waarin Utrecht de overduidelijke favoriet is.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik ga er vanuit dat Feyenoord de beker wint.
Verdeling Europese tickets Eredivisie
De kampioen en de nummer 2 plaatsen zich voor de groepsfase van de Champions League
De nummer 3 plaatst zich voor de 3e voorronde van de Champions League en is dus verzekerd van minimaal groepsfase Europa League.
De bekerwinnaar plaatst zich voor de groepsfase van de Europa League. Behalve als dit de nummer 1, 2 of 3 van de ranglijst betreft, want dan gaat dit ticket naar de nummer 4 op de ranglijst.
De nummer 4 plaatst zich voor de 2e voorronde van de Europa League. Mocht de bekerwinnaar in de top-3 eindigen dan plaatst de vierde op de ranglijst zich zelfs voor de groepsfase van het toernooi.
De winnaar van de play-offs plaatst zich voor de 2e voorronde van de Conference League. Aan de play-offs doen de nummers 5 t/m 8 mee. Indien de bekerwinnaar in de top-3 eindigt, dan plaatst de nummer 5 zeg voor de 2e voorronde van de Europa League en vechten de nummers 6 t/m 9 voor het laatste Europese ticket.
Nouja, kan me niks verrekken met de Toppers. Ik zou die uitdaging wel eens willen zien hoe dat opgelost gaat worden. Hup NEC.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
AZ
NEC (uit)
FC Twente (thuis)
GAE (uit)
FC Utrecht (thuis)
Ajax
Excelsior (thuis)
Volendam (uit)
Almere (thuis)
Vitesse (uit)
Zowel AZ als Ajax spelen tegen ploegen die nog ergens voor strijden, alleen de laatste speeldag kunnen die ploegen wellicht al ergens veilig voor zijn
Het gat is wellicht wat te groot, maar het zou zo maar eens dicht bij elkaar kunnen komen.
Mjah... voorlopig is kijken naar onderen gepaster dan naar boven kijken, NEC en Utrecht staan dichterbij. Die laatste is mogelijk nog een grotere bedreiging voor plek 5 dan NEC. FC Utrecht heeft ook niet echt een moielijk programma, de laatste wedstrijd tegen AZ is het zwaarst, waarbij Ajax belang heeft bij een verlies van beide partijen.Gynnad schreef op maandag 15 april 2024 @ 06:56:
Nu is het gat tussen AZ en Ajax groot, 7 punten met 4 wedstrijden te gaan. Ik zie Ajax ook zeker niet alles winnen, maar zeg nooit nooit. Het verschil in programma is wel groot tussen Ajax en AZ.
AZ
NEC (uit)
FC Twente (thuis)
GAE (uit)
FC Utrecht (thuis)
Ajax
Excelsior (thuis)
Volendam (uit)
Almere (thuis)
Vitesse (uit)
Zowel AZ als Ajax spelen tegen ploegen die nog ergens voor strijden, alleen de laatste speeldag kunnen die ploegen wellicht al ergens veilig voor zijn
Het gat is wellicht wat te groot, maar het zou zo maar eens dicht bij elkaar kunnen komen.
Kijkende naar het programma is het inderdaad niet ondenkelijk dat AZ punten gaat morsen in de komende 4 wedstrijden, maar dat geldt ook voor Ajax, ongeacht tegen wie ze moeten. Op papier ziet het er uit als 12 punten, maar dat is in de huidige vorm allerminst zeker.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
7 punten is te veel, dan hadden ze het gat al eerder moeten dichten maar juist toen heeft Ajax het na een goede inhaalrace ook weer laten liggen.Gynnad schreef op maandag 15 april 2024 @ 06:56:
Nu is het gat tussen AZ en Ajax groot, 7 punten met 4 wedstrijden te gaan. Ik zie Ajax ook zeker niet alles winnen, maar zeg nooit nooit. Het verschil in programma is wel groot tussen Ajax en AZ.
AZ
NEC (uit)
FC Twente (thuis)
GAE (uit)
FC Utrecht (thuis)
Ajax
Excelsior (thuis)
Volendam (uit)
Almere (thuis)
Vitesse (uit)
Nou is AZ ook wel wat wisselvallig maar ik verwacht niet dat ze Ajax nog langszij laten komen.
Eens. Ik maak mij het meeste zorgen om Utrecht, die winnen gewoon vrij veel de tweede seizoenshelft. NEC moet tegen AZ, Excelsior uit, Feyenoord en Almere uit. Twee hoog geklasseerde teams en twee mogelijk lastige uitwedstrijden op zo'n brak veld tegen een kat in het nauw. Die zie ik nog wel wat punten verliezen.Han schreef op maandag 15 april 2024 @ 07:30:
[...]
Mjah... voorlopig is kijken naar onderen gepaster dan naar boven kijken, NEC en Utrecht staan dichterbij. Die laatste is mogelijk nog een grotere bedreiging voor plek 5 dan NEC. FC Utrecht heeft ook niet echt een moielijk programma, de laatste wedstrijd tegen AZ is het zwaarst, waarbij Ajax belang heeft bij een verlies van beide partijen.
Kijkende naar het programma is het inderdaad niet ondenkelijk dat AZ punten gaat morsen in de komende 4 wedstrijden, maar dat geldt ook voor Ajax, ongeacht tegen wie ze moeten. Op papier ziet het er uit als 12 punten, maar dat is in de huidige vorm allerminst zeker.
Utrecht heeft RKC, Vitesse, Sparta en AZ uit. Op papier kan daar ook elke wedstrijd lastig zijn maar Utrecht is echt taai de laatste tijd. Go ahead heeft net zo'n programma als NEC en staat wel op voldoende afstand, daar maar ik mij niet zo'n zorgen om.
Ajax moet gewoon zelf eerst maar eens zien dat ze die vier laatste potjes winnen, dat is al lastig zat voor ze. Lukt dat dan hoef je in ieder geval niet naar beneden te kijken en merk je van zelf wel wat er gebeurd is als het stof neergedaald is.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dus zoals het er nu naar uit ziet (scenario dat Feyenoord de beker wint)Quad schreef op zondag 14 april 2024 @ 22:37:
Europese ticketverdeling
CL:
PSV
Feyenoord
Voorronde CL:
Twente
EL:
AZ
Voorronde EL:
Ajax
Play-offs:
NEC
Utrecht
GAE
Sparta
Almere is al 90% zeker van handhaving dus die zitten dan allang in party mode.Gonadan schreef op maandag 15 april 2024 @ 09:04:
[...]
Eens. Ik maak mij het meeste zorgen om Utrecht, die winnen gewoon vrij veel de tweede seizoenshelft. NEC moet tegen AZ, Excelsior uit, Feyenoord en Almere uit. Twee hoog geklasseerde teams en twee mogelijk lastige uitwedstrijden op zo'n brak veld tegen een kat in het nauw.
Die party mode kan natuurlijk ook verraderlijk zijn, in het begin van het seizoen (weinig druk nog) ging het daar ook best wel prima. Als straks de druk eraf is en ze zonder zenuwen/ vrijuit spelen, dan kan het ook wel een lastige tegenstander zijn.toolkist schreef op maandag 15 april 2024 @ 09:52:
[...]
Almere is al 90% zeker van handhaving dus die zitten dan allang in party mode.
Reglementair 3-0 verlies of worden de resultaten van de wedstrijden van Vitesse geschrapt?
Ik kan het nergens vinden, maar volgens mij worden alle resultaten dan geschrapt.johan1997 schreef op maandag 15 april 2024 @ 10:49:
Ik kan het zelf zo niet vinden, misschien dat iemand het hier weet. Wat gebeurt in het in het geval dat Vitesse het seizoen inderdaad niet kan afmaken en ze de laatste 2/3 wedstrijden niet kunnen spelen.
Reglementair 3-0 verlies of worden de resultaten van de wedstrijden van Vitesse geschrapt?
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024