O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Lekker belangrijk, wedstrijd ging nergens meer over.carpebios schreef op zondag 14 april 2024 @ 16:22:
Feyenoord weer overtuigend gewonnen zie ik.
En het is niet alsof Fortuna ook maar wilde voetballen, 3 punten in de tas en volgende week die beker pakken dikke prima.
PSN: Finally_Chris
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
En Nijhuis was weer lekker inconsequent, zelfs de verslaggever (volgens mij doorgaans geen Feyenoorder) maakte er opmerkingen over, het ene moment heel voor een actie van Feyenoord. Een volgende moment (nog geen minuut later) van Fortuna weer niet. Echt geen touw aan vast te knopen.CR1691 schreef op zondag 14 april 2024 @ 16:25:
[...]
Lekker belangrijk, wedstrijd ging nergens meer over.
En het is niet alsof Fortuna ook maar wilde voetballen, 3 punten in de tas en volgende week die beker pakken dikke prima.
Maar gelukkig weer 3 punten, dat is lekker voor het veilig stellen van de tweede plaats.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Begint 't gezeik op de scheids nu alweer?toolkist schreef op zondag 14 april 2024 @ 16:55:
Lekker consequent alweer... Waardeloze scheids die echt to-taal niks kan
Twente komt eraan!
Steam ID = Ackerfiets
Geruild voor Drommel notabene.
Ja natuurlijk.
Als ie de ene partij (terecht) geel geeft en de ander 2 minuten later niet voor eenzelfde vergrijp....
Family Guy schreef op zondag 14 april 2024 @ 16:56:
Wat voor gek liedje zingen ze nu op repeat?
Ik mis de N van normen?
Hou toch eens op te janken op de scheids man, mijn god zeg.toolkist schreef op zondag 14 april 2024 @ 17:08:
Ook dat kan gewoon geel zijn, bewust je arm in Taylors lichaam planten onder het motto "ja maar die had ik tegen m'n zij"
Twente komt eraan!
Iedereen van Twente een kaart! Ze zijn wel beter gaan voetballen nu die "supporters" die bus hebben opgewacht.toolkist schreef op zondag 14 april 2024 @ 17:08:
Ook dat kan gewoon geel zijn, bewust je arm in Taylors lichaam planten onder het motto "ja maar die had ik tegen m'n zij"
Beetje vergezocht maar hij vangt hem wel op. Maar als Taylor meer biefstuk eet kan gaat die ook niet als een twijgje neertoolkist schreef op zondag 14 april 2024 @ 17:08:
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Lokale damvereniging in de leeftijd 90+ is spannenderOMX2000 schreef op zondag 14 april 2024 @ 17:11:
D’r zit weinig voetbal in deze wedstrijd…
Ik snap dat jij met je avatar dit allemaal prima vind... wacht maar tot de scheids straks (hopelijk) Twente een keer hard naait... Eens kijken hoe je dan over hem denkt.JoteW schreef op zondag 14 april 2024 @ 17:08:
[...]
Hou toch eens op te janken op de scheids man, mijn god zeg.
Hard naait? Speelt jong Ajax misschien ook?toolkist schreef op zondag 14 april 2024 @ 17:11:
[...]
Ik snap dat jij met je avatar dit allemaal prima vind... wacht maar tot de scheids straks (hopelijk) Twente een keer hard naait... Eens kijken hoe je dan over hem denkt.
Wat heeft de scheids fout gedaan? Die gele kaart voor Sutalo? Oprechte vraag; ik heb niets geks gezien?toolkist schreef op zondag 14 april 2024 @ 17:11:
[...]
Ik snap dat jij met je avatar dit allemaal prima vind... wacht maar tot de scheids straks (hopelijk) Twente een keer hard naait... Eens kijken hoe je dan over hem denkt.
Ajax lijkt te willen maar kan niet. Twente lijkt t wel best te vinden. Zeker nu na de 1-0.
Flickr PSN ID= cheironnl
Nee je moet gewoon reëel naar het spelletje kijken, of je nou een Twente avatar of één van Ajax hebt. Dat eeuwige geklaag om gele kaarten ja of nee. Als Ajax er een paar niet krijgt horen we je ook niet.toolkist schreef op zondag 14 april 2024 @ 17:11:
[...]
Wij hebben Joey Kooij al die ons hard naait, zijn we Gözübüyük niet voor nodig. Uiteindelijk gaat het om kansen afmaken, zoals Bergwijn had moeten doen na een paar minuten.
Twente komt eraan!
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Twente speelt lekker rustig aan en gok dat ze op 70% spelen. Als Twente het wilt kan een 0-6 zomaar eens in de lucht hangen.
Ik zou zeggen, met 2. Zet gewoon Kaplan en Hato daar neer en de rest op de bank of de tribune want dat is allemaal brandhout. Je kan wel met meer verdedigers gaan spelen maar het wordt toch nooit wat. Dan kun je beter een paar extra aanvallers erbij zetten en gewoon elke wedstrijd op 4-3 proberen te gokken.cheiron schreef op zondag 14 april 2024 @ 17:18:
Misschien gewoon met 7 verdedigers gaan spelen
Zoals je ziet heb ik mijn roeping als coach nog niet gevonden
*wanneerJeroenvde89 schreef op zondag 14 april 2024 @ 17:18:
Ik zie de pleuris nog wel uitbreken daar als het 0-2 wordt.
Terwijl iedereen die een beetje voetbal volgt gewoon een 2’tje invult, vandaag.Jeroenvde89 schreef op zondag 14 april 2024 @ 17:18:
Ik zie de pleuris nog wel uitbreken daar als het 0-2 wordt.
Ajax moet punten halen tegen GAE, Fortuna, etc. Niet tegen ploegen die momenteel beter zijn.
Dat was precies ook mijn gedachte op dat moment.Millie-ano schreef op zondag 14 april 2024 @ 17:15:
Rulli geen zin om te lopen. Geeft gewoon een corner weg.. tekent de gezapigheid en gelatenheid van Ajax. Murw geslagen ploeg..
En bij die goal alle tijd voor een voorzet en kaplan die niet meeloopt...
Zucht, gaat nog een lange weg worden
Nee, niet die kaart voor Sutalo die was terecht. Vervolgens maakt er iemand van Twente een vergelijkbare overtreding tegen Taylor, wordt niet eens gefloten.ZieMaar! schreef op zondag 14 april 2024 @ 17:17:
[...]
Wat heeft de scheids fout gedaan? Die gele kaart voor Sutalo? Oprechte vraag; ik heb niets geks gezien?
Ajax lijkt te willen maar kan niet. Twente lijkt t wel best te vinden. Zeker nu na de 1-0.
Kaplan die van Wolfswinkel gewoon weg laat lopen?ParaDroid2 schreef op zondag 14 april 2024 @ 17:20:
[...]
Ik zou zeggen, met 2. Zet gewoon Kaplan en Hato daar neer en de rest op de bank of de tribune want dat is allemaal brandhout. Je kan wel met meer verdedigers gaan spelen maar het wordt toch nooit wat. Dan kun je beter een paar extra aanvallers erbij zetten en gewoon elke wedstrijd op 4-3 proberen te gokken.
Zoals je ziet heb ik mijn roeping als coach nog niet gevonden
3 leuke wedstrijden maakt hem nou niet meteen iemand waar volgend jaar maar eens op gebouwd moet worden.
Haha, ik kijk de wedstrijd niet maar Kaplan werd aangekondigd als de verlosser (zoals je zelf al aangeeft onterecht). Niet te serieus nemen mijn berichttoolkist schreef op zondag 14 april 2024 @ 17:22:
[...]
Kaplan die van Wolfswinkel gewoon weg laat lopen?
3 leuke wedstrijden maakt hem nou niet meteen iemand waar volgend jaar maar eens op gebouwd moet worden.
Maar ja, eigenlijk heeft Ajax dus maar 1 CB die niet van degradatieniveau is en dat is Hato? De rest is allemaal al meerdere keren afgeschreven...
Hato maakt ook veel fouten, maar dat vergeef je hem vanwege zjjn leeftijd. Al vind ik dat soms wel makkelijk.ParaDroid2 schreef op zondag 14 april 2024 @ 17:23:
[...]
Haha, ik kijk de wedstrijd niet maar Kaplan werd aangekondigd als de verlosser (zoals je zelf al aangeeft onterecht). Niet te serieus nemen mijn bericht
Maar ja, eigenlijk heeft Ajax dus maar 1 CB die niet van degradatieniveau is en dat is Hato? De rest is allemaal al meerdere keren afgeschreven...
Dat laatste komt vooral door zijn uitspraken meet een kop en blik die die trekt alsof het Maldini zelf is... Juist daardoor snap ik wel dat mensen een hekel hebben aan de air van Ajax.Vos schreef op zondag 14 april 2024 @ 17:24:
[...]
Hato maakt ook veel fouten, maar dat vergeef je hem vanwege zjjn leeftijd. Al vind ik dat soms wel makkelijk.
De rest valt inderdaad te snel naar de grond.ParaDroid2 schreef op zondag 14 april 2024 @ 17:26:
Vind ik ook hoor, maar hij is wel de enige van wie ik zou zeggen dat het een stabiele verdediger kan worden.
Rood in de 90e minuut ofzo, is Ajax ook gelijk even van em afsNielz123 schreef op zondag 14 april 2024 @ 17:31:
Twente speelt niet eens een goede wedstrijd…
Jeetje Bergwijn. Geef die gast gewoon geel
Is gewoon een frustratieschop. Lekker doorvoetballencarpebios schreef op zondag 14 april 2024 @ 17:31:
Hoezo krijgt Bergwijn niet geel?
Schop die gast een keer hard! (Maar dat mag nie) Wat een crappy speler is datsNielz123 schreef op zondag 14 april 2024 @ 17:31:
Twente speelt niet eens een goede wedstrijd…
Jeetje Bergwijn. Geef die gast gewoon geel
Ik vind jou ook niet altijd lief tegen Johancarpebios schreef op zondag 14 april 2024 @ 17:34:
Mooi toegloten door je thuispubliek. Dat aanmoedigen werkt wel om die gelijkmaker te maken.
Dit snap ik wel. Ongenoegen uiten bij rust is nie heel gek. Maar moedig ze dan ook aan!carpebios schreef op zondag 14 april 2024 @ 17:34:
Mooi toegloten door je thuispubliek. Dat aanmoedigen werkt wel om die gelijkmaker te maken.
Tja. Zou jij je eigen club toejuichen als je wederom wanprestatie ziet op het veld? We zitten ook niet meer in de eerste speelronde he.carpebios schreef op zondag 14 april 2024 @ 17:34:
Houdt een keertje op.
Only fools are enslaved by time and space.
Geen idee, misschien dat toolkist er een antwoord op heeft?carpebios schreef op zondag 14 april 2024 @ 17:31:
Hoezo krijgt Bergwijn niet geel?
Twente komt eraan!
Eindelijk consistentie bij de scheids, geen geel geven voor geelwaardig overtredingenJoteW schreef op zondag 14 april 2024 @ 17:38:
[...]
Geen idee, misschien dat toolkist er een antwoord op heeft?
Oh nu mag klagen ineens wel?JoteW schreef op zondag 14 april 2024 @ 17:38:
[...]
Geen idee, misschien dat toolkist er een antwoord op heeft?

ik hoorde je net namelijk wel toen Twente geel had moeten krijgen, dus ik dacht wellicht wil je dan over Bergwijn ook even je oordeel vellen
Twente komt eraan!
Er gaven al 10 hyena's een antwoordJoteW schreef op zondag 14 april 2024 @ 17:42:
[...]
ik hoorde je net namelijk wel toen Twente geel had moeten krijgen, dus ik dacht wellicht wil je dan over Bergwijn ook even je oordeel vellen
Sterkte! Ik sta te koken, het is bijna klaar!sNielz123 schreef op zondag 14 april 2024 @ 17:46:
[...]
Ik moest hierom lachen.
Terwijl ik al een half uur naar dit icoontje zit te staren en daar word ik normaal gezien niet vrolijk van
[Afbeelding]
En wat ist geworden? Want dan bestel ik daar in ieder geval niet.sNielz123 schreef op zondag 14 april 2024 @ 17:46:
[...]
Ik moest hierom lachen.
Terwijl ik al een half uur naar dit icoontje zit te staren en daar word ik normaal gezien niet vrolijk van
[Afbeelding]
Twente komt eraan!
Normaal zijn ze heel snel maar ik wacht nog.JoteW schreef op zondag 14 april 2024 @ 17:53:
[...]
En wat ist geworden? Want dan bestel ik daar in ieder geval niet.
Hoop vooral dat de bezorger oke is en geen ongeluk heeft gehad
Twente komt eraan!
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Twente komt eraan!
Nou die was er buiten.Terranova schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:02:
Benieuwd of 't inderdaad binnen was, ik twijfel
Twente komt eraan!
Hahaha die schreeuwert is weer wakker geworden van de HeinikenJeroenvde89 schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:08:
Het publiek heeft z’n stem opeens ook weer hervonden daar.

Maar Twente mag wel even wakker worden weer. Ajax was helemaal niks, en nu laat je ze gewoon terugkomen
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024