[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 108 ... 135 Laatste
Acties:
  • 208.353 views

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 15:36:
[...]

Plek 3 sinds de aanstelling van Schip

[Afbeelding]
Je telt RKC mee die onder Schip 5 minuten uitgespeelt werd dus die moet er af aangezien er ook niks meer veranderde. De ronde van Volendam moet je dan ook bij de andere ploegen rekenen.

1. PSV 50
2. Fey 49
3. NEC 38
4. Ajax 37

Dan mis je geloof ik nog het feit dat er al 4 "zware" [PSV, Twente, AZ en Feyenoord] tegenstanders waren geweest voor zijn komst etc. Je kunt ook stellen dat Bob Peeters met Helmond Sport meer punten heeft gehaald dan vh Schip met Ajax, ook een vergelijking waar je niks mee kunt. :P

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ph4ge schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 15:54:
[...]

Ik denk dat je mn punt niet helemaal begreep. Laten we zeggen dat er 3 categorie trainers zijn voor Ajax:
- Een grote naam van buiten de club, al dan niet uit het buitenland. Die zie ik gewoon niet komen in de huidige chaos, bovendien is het geld ook elders nodig.
- Een clubman, iemand die op basis van zn reputatie een streepje voor heeft en wel wil instappen voor het belang van de club. Heitinga, Maduro, Van het Schip, allemaal mislukt. Blijven weinig clubmannen over zo.
- Een kleinere naam van buiten de club, zoals Steijn. Met risico bedoel ik dat je a) niet weet of iemand de stap naar een grote club kan maken en b) hij al op 2-0 achterstand begint want geen Ajax DNA.

Vergeet niet dat alle trainers die Ajax heeft versleten aanvankelijk op handen werden gedragen. Achteraf is het makkelijk om te zeggen dat iemand er niets van kan, maar als je zoveel trainers verslijt en zo lang kwakkelt dan is dat een teken dat het niet aan de trainer ligt.

Ik denk dat Ajax bij De Boer uit zal komen, dat is de enige clubman die ook nog enige status heeft. Hij heeft qua reputatie weinig te verliezen en zn clubhart zal hem ook een zetje geven om in het belang van de club in te stappen. Maar ook De Boer is overal mislukt behalve bij zn eerste club (hoewel hij veel kritiek kreeg), dus ook hij is makkelijk in het rijtje slechte trainers te plakken als hij de verwachtingen niet waarmaakt.
Ik ben er inmiddels heilig van overtuigd dat Dave Vos volgend seizoen de hoofdtrainer is. Wellicht ondersteund door de Boer ofzo. Zoals je terecht al zegt, met deze teringbende in ds top van de club gaat er geen enkele buitenstaander die iets kan het risico nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:18
Fred Grim is ook beschikbaar.. :+
Maar verder zou ik toch geweldig vinden als Ron Jans nog een flinke klus gaat doen. Lijkt me een fantastische kerel en heeft echt wel wat bewezen.

Namen in de categorie Xavi etc. lijken mij totaal onrealistisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 20:08:
Fred Grim is ook beschikbaar.. :+
Maar verder zou ik toch geweldig vinden als Ron Jans nog een flinke klus gaat doen. Lijkt me een fantastische kerel en heeft echt wel wat bewezen.

Namen in de categorie Xavi etc. lijken mij totaal onrealistisch.
Jans heeft ook wel rust nodig in de club. Maar die heeft wel het voordeel dat je hem steeds een jaar contract kan bieden ofzo. Hij wil niet te lang gebonden zitten toch? Daar hij wellicht al eerder met pensioen wilde of iets. Ik zou het ook wel tof vinden.

Als ik speler zou zijn had ik vroeger onder Jans, maar ook Verbeek willen trainen. Oh en ik vergeet Foppe. Ooit een clinic van gehad, machtig mooi.

[ Voor 4% gewijzigd door Millie-ano op 09-04-2024 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Vanavond maar is kijken naar Madrid - City. Op papier toch wel fantastische wedstrijd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:00

ZieMaar!

Moderator General Chat
Zo’n Jans kijkt toch naar het totaalplaatje? Wat vind ik van de club, past de omgang me, in hoeverre kan ik mijn eigen plan maken en volgen? Vind ik het überhaupt leuk? En wat betekent het voor mijn gezin?

Ajax heeft, behalve een wat hoger salaris, echt niets wat interessant is voor Jans. Een grote club trainen? Leuk, maar kampioen worden of mooie Europese avonturen is precies wat je dan de eerste tijd nog steeds niet doet…

En zelfs daarnaast, dit soort mannen heeft teveel hun eigen manier (geldt ook voor Verbeek, Adriaanse en dat soort mannen), die ruimte krijg je bij Ajax tot aan je eerste verliespartij.

[ Voor 17% gewijzigd door ZieMaar! op 09-04-2024 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ZieMaar! schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 22:06:
Zo’n Jans kijkt toch naar het totaalplaatje? Wat vind ik van de club, past de omgang me, in hoeverre kan ik mijn eigen plan maken en volgen? Vind ik het überhaupt leuk? En wat betekent het voor mijn gezin?

Ajax heeft, behalve een wat hoger salaris, echt niets wat interessant is voor Jans. Een grote club trainen? Leuk, maar kampioen worden of mooie Europese avonturen is precies wat je dan de eerste tijd nog steeds niet doet…

En zelfs daarnaast, dit soort mannen heeft teveel hun eigen manier (geldt ook voor Verbeek, Adriaanse en dat soort mannen), die ruimte krijg je bij Ajax tot aan je eerste verliespartij.
Jans heeft nog nooit de kans gehad bij een top 3 club, dus als die voorbij komt dan pakt ie die kans echt wel.
Ik zie hem echter niet slagen bij Ajax, dus van mij hoeft ie niet te komen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
ZieMaar! schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 22:06:

Ik heb geen idee hoe hij kijkt naar Ajax. Maar hij is niet te beroerd om een lastige klus aan te pakken. Hij kwam terug van zn sabbatical om FC Utrecht uit de degradatie zone te halen om maar wat te noemen. Maargoed ik zie dat hij niet de gewenste kandidaat is.

Grappig wel. 10 jaar geleden maakte hij met PEC Zwolle nog met 5-1 gehakt van Ajax in de bekerfinale. Wat hij de laatste jaren heeft gedaan met redelijk beperkte spelers vind ik indrukwekkend.

[ Voor 8% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 10-04-2024 08:05 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
toolkist schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 22:20:
[...]

Jans heeft nog nooit de kans gehad bij een top 3 club, dus als die voorbij komt dan pakt ie die kans echt wel.
Ik zie hem echter niet slagen bij Ajax, dus van mij hoeft ie niet te komen.
Ik denk dat voor veel trainers die top 3 drang helemaal niet zo aanwezig is, eigenlijk. Feyenoord, Ajax en in mindere mate PSV hebben veel meer last van allerlei mensen die zich bemoeien met dingen waar ze niet van zijn, maar doordat ze oud-speler of zaakwaarnemer zijn, korte lijntjes met de pers hebben etc, wel,degelijk een factor zijn, dan de rest van de clubs.

Ten Hag blijft een mooi voorbeeld, de beste trainer die Ajax afgelopen decennia gehad heeft, maar omdat ie weigerde mee te doen aan al dat gelek etc, vanaf dag 1 mikpunt van een grote groep. Dat soort destructieve krachten kennen de rest van de clubs, om verschillende redenen, niet of veel minder. En verwar dat aub niet met “niet kritisch zijn” :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 10 april 2024 @ 07:55:
[...]

Ik heb geen idee hoe hij kijkt naar Ajax. Maar hij is niet te beroerd om een lastige klus aan te pakken. Hij kwam terug van zn sabbatical om FC Utrecht uit de degradatie zone te halen om maar wat te noemen. Maargoed ik zie dat hij niet de gewenste kandidaat is.

Grappig wel. 10 jaar geleden maakte hij met PEC Zwolle nog met 5-1 gehakt van Ajax in de bekerfinale. Wat hij de laatste jaren heeft gedaan met redelijk beperkte spelers vind ik indrukwekkend.
Ik denk ook dat het te laat is voor Jans. Ik denk dat hij echt een hele goede people manager is. Ik denk ook dat als Jans ipv Schreuder toen der tijd kwam dat Ajax geen ramp seizoen had gehad dat jaar. Er waren vele gevestigde spelers en veel ervaring in het team. En daar is Jans denk ik echt het beste in. Die gaat je echt niet uitleggen waar je moet lopen of welke hoek je moet schieten.

Voor een team als Ajax nu niet. Daar is hij te "oud" voor om van alles nog uit te leggen aan die broekies. Ik denk ook echt niet dat hij daar heel veel zin in heeft.
Je moet iemand hebben die dag en nacht bezig is met voetbal. Wat dat betreft zie ik dan een andere Schreuder of Oosting in Nederland als enige opties.

Verder hoop ik dat Potter het nog altijd wordt of eventueel een trainer die vooral spelers echt beter maakt en een plan heeft(Daarmee wil ik Jans niet te kort doen, want ik vind het een top trainer.) . En wat hier boven al gezegd heb gewoon zijn eigen plan trekt en dominant genoeg is om boven de groep en de media te staan. (Een type Ten Hag)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Gelukkig, Excelsior speelt zich veilig tegen Volendam. Het zou wat wezen als Volendam ineens toch playoffs zou mogen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 10:19
LZ86 schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 22:04:
Gelukkig, Excelsior speelt zich veilig tegen Volendam. Het zou wat wezen als Volendam ineens toch playoffs zou mogen doen.
Eerlijk gezegd, ik heb liever Volendam dan Excelsior. Als ik iets een niks zeggend, saai clubje vind...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
JanW schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 22:04:
[...]

Eerlijk gezegd, ik heb liever Volendam dan Excelsior. Als ik iets een niks zeggend, saai clubje vind...
Excelsior mag er nog uit in de nacompetitie. Maar Volendam..... Zoals Maarten van Rossem ooit zei: In Volendam wonen alleen maar krankzinnigen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:12

Quad

Doof

Maarten van Rossum is zelf een krankzinnige. Qua naam heb ik liever Vitesse in de Eredivisie, maar ik denk dat die club naar de amateurs gaat helaas.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
JanW schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 22:04:
[...]

Is vele paginas terug al eens gezegd dat het eigenlijk niet kan. 3 clubs in Rotterdam op zon klein stukje in dezelfde competitie. Maar met de middelen hoe ze het toch steeds doen is bewonderenswaardig en knap. Verdien je dan daarmee eigenlijk niet je plek ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:53

FreakNL

Well do ya punk?

Millie-ano schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 23:05:
[...]

Is vele paginas terug al eens gezegd dat het eigenlijk niet kan. 3 clubs in Rotterdam op zon klein stukje in dezelfde competitie. Maar met de middelen hoe ze het toch steeds doen is bewonderenswaardig en knap. Verdien je dan daarmee eigenlijk niet je plek ?
Is onzin als je naar de agglomeratie kijkt. Er zitten veel meer inwoners en bedrijvigheid dan bijvoorbeeld Brabant, waar er ook tig clubs zitten of een relatief klein oppervlak… en wat te denken van 3 clubs in Zuid-Limburg.

Drie clubs in Rotterdam kan prima. Er gaat er overigens wel 1 uit dit jaar, ondanks de mooie zege vanavond.

Qua toeschouwers-aantallen en stadions spelen er overigens een paar clubs in de KKD die ik er veel liever bij heb.

[ Voor 12% gewijzigd door FreakNL op 12-04-2024 23:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Quad schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 22:57:
Maarten van Rossum is zelf een krankzinnige. Qua naam heb ik liever Vitesse in de Eredivisie, maar ik denk dat die club naar de amateurs gaat helaas.
Ja Vitesse is wel klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
FreakNL schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 23:16:
[...]

Is onzin als je naar de agglomeratie kijkt. Er zitten veel meer inwoners en bedrijvigheid dan bijvoorbeeld Brabant, waar er ook tig clubs zitten of een relatief klein oppervlak… en wat te denken van 3 clubs in Zuid-Limburg.

Drie clubs in Rotterdam kan prima. Er gaat er overigens wel 1 uit dit jaar, ondanks de mooie zege vanavond.

Qua toeschouwers-aantallen en stadions spelen er overigens een paar clubs in de KKD die ik er veel liever bij heb.
Ging er ook niet om wie je er liever in hebt. Blijkbaar presteren ze beter of in ieder geval voldoende om er toch alweer een aantal jaar in te blijven. Laat staan in de periode ervoor ook weer in te komen. Dus op basis van resultaat, ongeacht hoe groot/klein de club en het budget is. Verdienen ze het op basis daarvan wel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:14
De quickreply voor dit topic is uitgeschakeld, gaat altijd mis met PSV - Vitesse

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Die nare PSV hooligans hier altijd inderdaad

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N8X_rP_VOPdQWOlADgtHjNCfNyI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large

Hooligans!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06-10 19:45
carpebios schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 16:33:
De quickreply voor dit topic is uitgeschakeld, gaat altijd mis met PSV - Vitesse
Ik ga wel alvast rellen. In mijn leven heeft Vitesse nog in de Eerste divisie gespeeld dus dat mag wel toch?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N8X_rP_VOPdQWOlADgtHjNCfNyI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Ja ik zal maar ophouden he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Als die valt ja, maar het is toch een overtreding, dus een pingel?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:04
Dit is toch penalty. Ah 3-0 dus var grijpt niet in

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
sNielz123 schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 17:18:
Bizar. Die VAR mag goed geevalueerd worden aan het einde van het seizoen.
De Ajax-medelijden syndroom speelt weer op.

[ Voor 8% gewijzigd door carpebios op 13-04-2024 17:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-10 02:41
sNielz123 schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 17:18:
Bizar ja, dit is een 100% overtreding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Waarom geen quick reply? Maar goed, wat een belachelijke VAR weeral ja.... Ze doen echt week in week uit opnieuw hun best om aan te tonen dat alles niet beter is met een VAR....

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Capacitor
  • Laatst online: 11:56
Ruperti is de VAR jongens. Dat verklaart veel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Vast genoemd, maar als Feyenoord morgen verliest van Fortuna, dan is PSV officieus kampioen toch?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Was bij fey aja ook toch? Niet ingrijpen omdat het verschil al zo groot is?
Het is geen g-voetbal waarbij alles maar gelijk op moet gaan zodat iedereen het leuk vindt. (Dit is geen voorzet voor een Ajax-grap)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Quad schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 17:22:
Vast genoemd, maar als Feyenoord morgen verliest van Fortuna, dan is PSV officieus kampioen toch?
Volgens mij kan het dan nog op doelsaldo misgaan.
Maar die kans is net zo groot als dat Rob Jetten de aarde gaat redden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online
Dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Snowdog op 13-04-2024 17:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online
sNielz123 schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 17:24:
[...]

Volgens mij kan het dan nog op doelsaldo misgaan.
Maar die kans is net zo groot als dat Rob Jetten de aarde gaat redden.
Ja daarom officieus... Maja bedoel of Feyenoord nou wint of verliest, PSV is officieus al wel kampioen nu natuurlijk. Uiteindelijk moeten ze gewoon op punten genoeg hebben al komt Feyenoord nooit maar aan dit doelsaldo. Zou wel mooi zijn als PSV er iig nog even 100+ maakt, zou dit seizoen wel verdienen. Erg jammer dat ze hun ongeslagen status tegen NEC verspeeld hebben...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Ligt het aan mij of echoot het hier?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Bier bier bier?

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:50
Vier vier vier?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Capacitor schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 17:22:
Ruperti is de VAR jongens. Dat verklaart veel
Ik dacht 4e man dat de commentator zei?

Eerlijk gezegd vond ik het ook iets te makkelijk dat Tilman naar het gras ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
LoneRanger schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 17:33:
[...]

Hij loopt hem achter tegen zijn been aan terwijl die rent. Geen intentie om de bal te spelen.
Dus van achter tegen iemand aanrennen is de beste manier om een aanval uit te schakelen vanaf nu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
sNielz123 schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 17:36:
[...]

Hij loopt hem achter tegen zijn been aan terwijl die rent. Geen intentie om de bal te spelen.
Dus van achter tegen iemand aanrennen is de beste manier om een aanval uit te schakelen vanaf nu?
Hij [Tilman] voelde hem aankomen ging tegen hem aanhangen en laat zich vallen, niet zoveel aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Hij had de bal ook nog. Tegenwoordig is de bal zijwaarts spelen als je op de keeper af komt en zelf over de keeper duikelen de meestvoorkomende gegeven strafschop. Die spelers zijn niet eens meer in scoringspositie maar krijgen hem 99% van de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
LoneRanger schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 17:39:
[...]

Hij [Tilman] voelde hem aankomen ging tegen hem aanhangen en laat zich vallen, niet zoveel aan de hand.
Hierin sta je waarschijnlijk alleen Loneranger 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Johan 4-0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
LoneRanger schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 17:39:
[...]

Het is trouwens wel enigszins aannemelijk dat je gelijk hebt want als zelfs Perez geen kritiek op de VAR geeft 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
LoneRanger schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 17:33:
[...]

Serieus???? Is die man VAR?????

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-10 20:33
Tweede keer dat ik compleet mis dat psv speelt

Niet dat ze me support nodig hebben schijnbaar :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sNielz123
dglavimans schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 17:46:
Tweede keer dat ik compleet mis dat psv speelt

Niet dat ze me support nodig hebben schijnbaar :p
Ik had het ook bijna gemist. Mijn vrouw herinnerde me eraan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-10 20:33
sNielz123 schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 17:47:
[...]

Ik had het ook bijna gemist. Mijn vrouw herinnerde me eraan.
Misschien ook maar een vrouw vinden dan -O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sNielz123
dglavimans schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 17:50:
[...]

Misschien ook maar een vrouw vinden dan -O-
Er zitten voordelen en nadelen aan. Maar de mijne heeft al een verberproces van 24 jaar doorgemaakt dus is nagenoeg perfect.👌🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Luuk 5-0!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:37

Agent47

I always close my contracts.

Als Ajax wint van Twente morgen en Feyenoord wint van Fortuna, dan is het gat 12 punten en Feyenoord heeft een doelsaldo van +53. Twente van +27

Feyenoord zou morgen dan officieel minimaal 2e eindigen, dus CL inkomsten.

[ Voor 21% gewijzigd door Agent47 op 13-04-2024 18:08 ]

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Agent47 schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 18:07:
Als Ajax wint van Twente morgen en Feyenoord wint van Fortuna, dan is het gat 12 punten en Feyenoord heeft een doelsaldo van +53. Twente van +27

Wie zou Feyenoord dan nog in moeten halen?

Zij zullen gewoon alles winnen, Twente of Ajax, misschien wel gelijk spelen morgen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ParaDroid2
Ik heb 6-0 voorspeld, kan die er nog even bij? Het maakt me allang niet meer uit wat Vitesse doet, bij een zuchtje wind valt de boel om.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
ParaDroid2 schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 18:21:
Ik heb 6-0 voorspeld, kan die er nog even bij? Het maakt me allang niet meer uit wat Vitesse doet, bij een zuchtje wind valt de boel om.
Daar is tie. Na 100 jaar scoort hij weer eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
ParaDroid2 schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 18:21:
Hij zat er al in toen je dit typte.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ParaDroid2
Ah mooi, dan schat ik in ieder geval mijn club juist in :+

[ Voor 5% gewijzigd door ParaDroid2 op 13-04-2024 18:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sNielz123
Goed interview met Isimat. Leuke gast zeg.
Heel mooi hoe die nog even naar de PSV supporters gaat en hoe zij hem bejubelen.
Mooie dingen aan voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

AZ maakt het spannend. Om plek 5 weliswaar

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krissie100
  • Laatst online: 12:27
Toch knap om met 2.5 wedstrijd 12 tegengoals te krijgen... Wat een bende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Laatst online: 13:04
Player1S schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 19:30:
AZ maakt het spannend. Om plek 5 weliswaar
Nou idd zeg, staan doodleuk 2-0 achter bij rust tegen RKC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Laatst online: 13:04
krissie100 schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 19:36:
Toch knap om met 2.5 wedstrijd 12 tegengoals te krijgen... Wat een bende.
Kroes heeft twee clubs in puin achter gelaten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Trishul schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 19:37:
[...]

Kroes heeft twee clubs in puin achter gelaten :+
Kan je wel zeggen ja :p

Noord-Hollandse clubs zijn dit jaar allemaal slecht.
Zat Kroes niet ook bij Volendam? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Agent47 schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 18:07:

Plek 1, 2, 3 en 4 staan wel vast. AZ is erg slecht, maar goed, 6 punten moet genoeg zijn? Voor plek 5 wordt het spannend, tussen NEC, GAE, FC Utrecht en Ajax. Denk dat NEC nog het stabielst presteert, maar wordt interessant.

AZ gaat denk ik met NEC en heel misschien Ajax een beetje spannend maken voor plek 4….

[ Voor 8% gewijzigd door ZieMaar! op 13-04-2024 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
ZieMaar! schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 19:43:
[...]

Plek 1, 2, 3 en 4 staan wel vast. AZ is erg slecht, maar goed, 6 punten moet genoeg zijn? Voor plek 5 wordt het spannend, tussen NEC, GAE, FC Utrecht en Ajax. Denk dat NEC nog het stabielst presteert, maar wordt interessant.

AZ gaat denk ik met NEC en heel misschien Ajax een beetje spannend maken voor plek 4….
Daar ben ik niet zo zeker van.... Over twee weken nog Nec-az 12:15..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Ja. Janssen eruit gooien heeft echt het gewenste effect gehad. Kunnen toch wel stellen dat de huidige coach het ook (nog) niet is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Az is wel koning voetbalpoules verkloten zeg. Man man man. Wat een drama.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

krissie100 schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 19:47:
[...]

Daar ben ik niet zo zeker van.... Over twee weken nog Nec-az 12:15..
En az moet nog tegen Twente. NEC kan straks zomaar 3 punten voor staan op az.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:50
Player1S schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 19:57:

En az moet nog tegen Twente. NEC kan straks zomaar 3 punten voor staan op az.
Stel je voor dat je dat aan het begin van het seizoen had voorspeld.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Millie-ano schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 19:49:
Ja. Janssen eruit gooien heeft echt het gewenste effect gehad. Kunnen toch wel stellen dat de huidige coach het ook (nog) niet is.
Nu gaat het wel heel slecht maar laten we niet vergeten dat wanneer je je 5 beste [veruit] spelers verkoopt en je beste aankoop is Ruben van Bommel dat je dan natuurlijk niet sterker op bent geworden. Dat kon je Jansen niet aanrekenen maar ook de huidige trainer niet. Volgend seizoen zal echt iets moeten gebeuren want als Pavlidis weg is blijft er helemaal een grijze middenmoter over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
LoneRanger schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 20:11:
[...]

Nu gaat het wel heel slecht maar laten we niet vergeten dat wanneer je je 5 beste [veruit] spelers verkoopt en je beste aankoop is Ruben van Bommel dat je dan natuurlijk niet sterker op bent geworden. Dat kon je Jansen niet aanrekenen maar ook de huidige trainer niet. Volgend seizoen zal echt iets moeten gebeuren want als Pavlidis weg is blijft er helemaal een grijze middenmoter over.
Nou het verval is gewoon groot en net als ajax. Ik zie er gewoon niks in. Geen patronen, geen lijnen. Zijn van die eenheidsworst wedstrijden

Ouderwetse zwabber! . Lekker hoor.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Hahaha. Nou ik zeg niks meer. Prima coach die Martens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Ze buigen het wel mooi om.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hOnRP01E2AL6dsZ2eov5VUnxAPU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UTJ4Yd9RfoSw0tbHlnGzhkeW.png?f=user_large

oOo

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Dat publiek loopt massaal weg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• krissie100
Dat is altijd zo, welke stand dan ook.

Welkom bij de slechte infrastructuur rondom het stadion, waardoor je veelal te lang vast staat als je gaat bij het fluitsignaal. Ik blijf gewoon zoals het hoort wat langer ;)

Verder geen idee hoe we deze alsnog gewonnen hebben, maar des te mooier.

[ Voor 9% gewijzigd door krissie100 op 13-04-2024 20:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hoezo ben je nou weer blij dat een concurrent voor plek 4 geen punten verliest? ;)
Rare figuren die kiwis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

1. Ik vind AZ een leuk clubje.
2. Kramer verliest. *champagne ontkurken doet
3. Punten in de poule!

AZ een concurrent? Met een voorsprong van 7 (gisteren nog niet meegeteld) punten. Nee, een concurrent zijn ze niet.

[ Voor 35% gewijzigd door Superkiwi op 14-04-2024 10:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
@Outerspace zijn we zo stout geweest dat de quickreply er nog steeds achter slot en grendel moet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:45

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

LZ86 schreef op zondag 14 april 2024 @ 11:42:
@Outerspace zijn we zo stout geweest dat de quickreply er nog steeds achter slot en grendel moet?
Het is wel merkbaar rustiger qua aantal ingrepen e.d. Ik had er eigenlijk niet meer op gelet, ik kom er op terug.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Zo dit was lomp! Die hand viel wel mee maar hij haalt met zijn been ook nog door.
Geen enkele intentie om de bal te spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sNielz123
Superkiwi schreef op zondag 14 april 2024 @ 10:51:
3. Punten in de poule!

AZ een concurrent? Met een voorsprong van 7 (gisteren nog niet meegeteld) punten. Nee, een concurrent zijn ze niet.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik Kramer tegenwoordig wel sympathiek vind.
Sowieso een uitgesproken persoon, beter dan een hoop eenheidsworst.

Eigenlijk al sinds de zelfspot met dat broodje kroket. Hij neemt het allemaal niet zo serieus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
sNielz123 schreef op zondag 14 april 2024 @ 13:04:
[...]

Ik moet eerlijk toegeven dat ik Kramer tegenwoordig wel sympathiek vind.

Eigenlijk al sinds de zelfspot met dat broodje kroket. Hij neemt het allemaal niet zo serieus.
Wellicht omdat je niks met Ajax hebt. Zodra hij zn mond open doet over Ajax komt er bijster weinig sympathieks uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
sNielz123 schreef op zondag 14 april 2024 @ 13:04:
[...]

Ik moet eerlijk toegeven dat ik Kramer tegenwoordig wel sympathiek kleurrijk vind.

Sympathiek niet echt maar verder wel eens hoor dat ik 10 keer liever naar hem luister dan het gros van de spelers. Wat dat betreft kijk ik ook wel uit naar een terugkeer van Weghorst. Niet dat ik het met die mannen eens ben wat ze zeggen maar wel schijt hebben aan hun mediatraining. Ik hou best wel van een mening uit emotie die je wellicht later wat moet afzwakken. Spelers genoeg die veel woorden gebruiken om niks te zeggen. Veerman en van Polen zijn ook wel van die spelers die wat durven zeggen vanuit de emotie maar wel iets minder kleurrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Fortuna bied een stuk meer weerstand dan Ajax zover

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
BAM!

Weer Hancko

[ Voor 65% gewijzigd door LZ86 op 14-04-2024 14:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Volgende week de apotheker weer centraal achterin, Hancko naar de spits positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op zondag 14 april 2024 @ 10:51:
3. Punten in de poule!

Tuurlijk wel. 7 punten, nog 4 vervelende wedstrijden te gaan voor AZ.
NEC uit, AZ thuis, Go Ahead uit, Utrecht thuis. Met 5 punten verschil was dat nog absoluut te doen. Nu met 7 alweer een eind moeilijker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Wat is jouw voorspelling bij AZ-AZ dan? Dat verliest AZ niet hoor :+

Het verschil was 7 (geen 5) en is nu 10. Ook al had AZ gisteren verloren, dan waren die 7 punten nog steeds teveel denk ik.

[ Voor 58% gewijzigd door Superkiwi op 14-04-2024 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:37

Agent47

I always close my contracts.

Nijhuis fluit weer zoals hij wil.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op zondag 14 april 2024 @ 15:11:
Wat is jouw voorspelling bij AZ-AZ dan? Dat verliest AZ niet hoor :+

Het verschil was 7 (geen 5) en is nu 10. Ook al had AZ gisteren verloren, dan waren die 7 punten nog steeds teveel denk ik.
Bedoelde natuurlijk Twente en vanavond is het verschil weer 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
toolkist schreef op zondag 14 april 2024 @ 13:15:
[...]

Wellicht omdat je niks met Ajax hebt. Zodra hij zn mond open doet over Ajax komt er bijster weinig sympathieks uit
Misschien dat ik hem daardoor extra mag. 😉

Het enige positieve aan Ajax voor mij zijn de meeste supporters in dit topic. Voor de rest heb ik bijna net zo lief een seizoenskaart voor het uitvak in de arena als voor een plekje in ons stadion in Eindhoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
LoneRanger schreef op zondag 14 april 2024 @ 14:03:
[...]

Sympathiek niet echt maar verder wel eens hoor dat ik 10 keer liever naar hem luister dan het gros van de spelers. Wat dat betreft kijk ik ook wel uit naar een terugkeer van Weghorst. Niet dat ik het met die mannen eens ben wat ze zeggen maar wel schijt hebben aan hun mediatraining. Ik hou best wel van een mening uit emotie die je wellicht later wat moet afzwakken. Spelers genoeg die veel woorden gebruiken om niks te zeggen. Veerman en van Polen zijn ook wel van die spelers die wat durven zeggen vanuit de emotie maar wel iets minder kleurrijk.
Ik zweer je dat ik daar ipv uitgesproken eerst kleurrijk had getypt maar aangepast naar uitgesproken voordat ik postte.
Van Veerman en van Polen ben ik ook fan. Hou helemaal niet van dat politiek correcte. Iedereen kijkt daar toch doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Als Gae en Utr gelijk spelen heeft Ajax echt wel weer geluk zeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:22

Vos

AFCA

sNielz123 schreef op zondag 14 april 2024 @ 15:55:
Als Gae en Utr gelijk spelen heeft Ajax echt wel weer geluk zeg.
Hoezo is dat geluk? En weer? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Fraaie stift van Paixao :D
Zo'n goal verdient het niet afgevlagd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nou ik hoop echt dat Utrecht nog even wint, want dat is dan het verschil tussen 5/7 of 0 punten.. :(

PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

sNielz123 schreef op zondag 14 april 2024 @ 15:47:
[...]
Het enige positieve aan Ajax voor mij zijn de meeste supporters in dit topic.
Ik kan voor nu ook zo snel niks positiefs over Ajax bedenken en ik zou dit seizoen ook liever in het Philips stadion zitten dan bij ons. We verschillen niet zo veel :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op zondag 14 april 2024 @ 16:01:
[...]

Ik kan voor nu ook zo snel niks positiefs over Ajax bedenken en ik zou dit seizoen ook liever in het Philips stadion zitten dan bij ons. We verschillen niet zo veel :+
Mooier shirt
Mooier logo
Mooier stadion
Mooiere historie

Helemaal niet subjectief beoordeeld ofzo O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Quad schreef op zondag 14 april 2024 @ 15:59:
Nou ik hoop echt dat Utrecht nog even wint, want dat is dan het verschil tussen 5/7 of 0 punten.. :(
Niks daarvan. Ik heb een gelijkspel staan, Typhone een overwinning Utrecht. Ik wil verder uitlopen! :p
Pagina: 1 ... 108 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024