* Bommes komt de zaak ff opschudden:HTT-Thalan schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 08:56:
[...]
.
Ik zal hem zometeen appen dat ik zondag langskom.
Een Guzzi V50, precies wat je zoekt, gevoel, geluid, emotie.
* Bommes rent
@KillaZ ik bedoelde niet eens echt offroad, maar meer op de design, als in uiterlijk dingetjes.
Er is duidelijk 1 kant van de motor boven de ander kant ontworpen, die ene kant zie te mooi clean uit de andere kant is kabeltjes, leidingen en van alles overal.
Ook is het dashboard nog al plastic fantastic, niet echt duurzaam en of premium.
Maar nogmaals ik zou er graag eens mee willen rijden, ik ben namelijk erg benieuwd, volgens mij kun je er flink mee boenderen
Zoals met mijn V85 maar die miste wel de oempf aan vermogen die het rijwiel gedeelte makkelijk aan kan/kon. Daar liep ik in de bergen voor en in elke bocht steevast in op de motoren met meer vermogen.
Bocht uit moest ik helaas wel steeds lossen om dat 85 pk's dan toch wel merkbaar weinig is ten opzichte van de meeste echt grote adventure fietsen.
@Grubeater bij mij in het dorp zit een autobekledingzaakje, daar kunnen ze je zadel misschien van een nieuw dekje voorzien?
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.