Hét grote motortopic - Deel 26 (2024) Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 100 101 Laatste
Acties:
  • 470.959 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenathome
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:45

jeroenathome

Een regel tekst

HTT-Thalan schreef op maandag 23 december 2024 @ 11:48:
Dus ik dacht, zoiets kan ik zelf ook echt super eenvoudig. Maarrrrrr durven wij zoiets ook op de motor te gebruiken?
Ik zie het als een noodoplossing voor als je onderweg bent. De verhalen of dit het lang volhoudt ligt aan de persoon die je het vraagt. Er zijn mensen die hun enkele maanden oude band helemaal op hebben gereden met een prop erin. Met de bedrijfsbus ooit gehad dat de prop er op de snelweg eruit is geschoten. Wordt je even druk met sturen als je op de snelweg rijdt. Zoals altijd gebeuren zulke dingen als het rond het vriespunt is.
Diverse beroepschauffeurs zorgden toen wel voor extra verlichting toen zij langsreden. _/-\o_ Altijd handig in de donkere dagen.

Ik heb het setje wel, maar is niet te gebruiken in combinatie met mijn Teneré met binnenband. Ik kan niet veel anders dan de binnenband plakken of vervangen. Dit kon ik proberen tijdens de vakantie in Italië in september.

Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:05
En wat is jullie ervaring met spullen zoals rideon en dat schuim uit die reparatiesets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

_eLMo_

Formerly: marowi

HTT-Thalan schreef op maandag 23 december 2024 @ 13:43:
En wat is jullie ervaring met spullen zoals rideon en dat schuim uit die reparatiesets?
Imho is CO2 patronen onzin (zie mijn test), en schuim ook.

Enige wat betrouwbaar werkt: plug set en 12v compressortje. Laat kwam er een vriend zo bij mij aan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lyN3xh2B9-keg0iVj3eXHt3Y6do=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ef4nlkFudSlsXDA2GPHrMbXq.jpg?f=fotoalbum_large

Band lag er 2000km op. Band eraf, paraplu erin, balanceren, oprijden maar!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qEF3F_dMQ2w7Ii6zH-BJZgetAVY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mhrHkmGVICifc068AAH0zK3Q.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SeH1M2MvXJOxgZUydmQ70HxZsDs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u474dFs7I2SmT4f6MY6r2nYF.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y8t6kCwLVOL75JPW5MRKGfdw5do=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UvPbmVRzmrPgNQTwc3ahVlRx.jpg?f=fotoalbum_tile

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• WilbertNeems
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 28-05 22:32
@ToolkiT
Hardknott Pass, dat was inderdaad de naam van de pas die ik eerder noemde.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H2KYwtdFQlC6Bl1CqRAB2QFSpac=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S1Q0FHDkrkpEGBfopis1eok8.jpg?f=fotoalbum_large

Op jouw video zie je nog iets van de steilheid, op mijn foto niet:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lcvKd5xbJkOYSakimRRlWJoGa3M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yO9u2VIjYHRnTQcJZvzwQWTN.jpg?f=fotoalbum_large

Daarna even bijgekomen bij Hardknott bar:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DMEM658aKCnhiPkQwIldyMODEOw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jPdFqCFBjeUMz2k4Kpd7nhAR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!
WilbertNeems schreef op maandag 23 december 2024 @ 14:04:
@ToolkiT
Hardknott Pass, dat was inderdaad de naam van de pas die ik eerder noemde.
[Afbeelding]

Op jouw video zie je nog iets van de steilheid, op mijn foto niet:
[Afbeelding]

Daarna even bijgekomen bij Hardknott bar:
[Afbeelding]
Op foto en video komt stijlheid vaak slecht over... en de hobbeligheid ook niet.. pittig stukje, maar erg de moeite waard!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7llHU8yZ1TrKq2PY1ztkw81NiGI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vhdi1au6hbs9b9Sd5pgJAtqa.png?f=fotoalbum_large
Nu dus 3 van de 8 afgekruist :) de old coach road is een green lane.. dat was denk ik in de winter een brug te ver.. maar die ga ik nog wel een keer doen :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e6PShOBOY35l3aIZf6_X81UFQVM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/i3CjYLyfsS7uq5683uSqGgMC.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door ToolkiT op 23-12-2024 14:17 ]

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:43
Heren,

ik weet dat dit niet het auto topic is, maar na voor de derde keer in 3 maanden naar de garage te zijn gereden voor een langzaam leeglopende band zag ik vandaag hoe doodsimpel die jongen dat oplost in minder dan 5 minuten.

https://www.winparts.nl/o...40525.html#toepasbaarheid

Dus ik dacht, zoiets kan ik zelf ook echt super eenvoudig. Maarrrrrr durven wij zoiets ook op de motor te gebruiken?
Dit ligt standaard in de kofferbak van mijn auto, in de topkoffer (met compressortje), én onder mijn zadel met CO2 patronen ivm beschikbare ruimte.
2 keer heb ik er zelf een lekke band mee gerepareerd, één keer bleken de veters die ik bij me had te dun en het gat was wat stervormig. Toen heeft de wegenwacht me met een dikkere veter weer op weg geholpen.

Alle andere keren waarbij dit setje tevoorschijn kwam, was op een lang motorweekend weg waarbij er 's ochtends iemand wel heel zwaar tegen de motor moest duwen. Prop er in, compressor er op, en het weekend kan met 20 minuten vertraging weer voortgezet worden. :)

Dus ja, ik gebruik ze zeker, vaker dan me eigenlijk lief is. :+ Ik moet wel zeggen: de banden die ik zélf kapot had, waren al zo ver op dat de vervangingsafspraak al was gemaakt en hoogstens een week later was. Daar zat nog maar voor zo'n 500km aan rubber op dus.
Maar als de reparatie niet meer lekt, dan rij ik zo'n band ook gerust nog op.

En 2 keer was ook nog eens met duo. Die kan ik dus beter maar preventief thuis laten. :+

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WilbertNeems
@ToolkiT
Mm, leuke suggesties. De noordelijkste, Tongue to Lairg, heb over geslagen om meer langs de kust te rijden. Achteraf gezien had ik gewoon beide in moeten plannen.

Duke's Pass was absoluut lekker sturen, ik zou die alleen niet avontuurlijk noemen in een All Road-opzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-05 19:16

A13X

Dude

HTT-Thalan schreef op maandag 23 december 2024 @ 13:43:
Was jij geen groot rideon fan way back when?

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
Inderdaad ja, nu je het zegt staat me daar ook iets van bij.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
A13X schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:07:
[...]

Was jij geen groot rideon fan way back when?
Zeker, maar andermans ervaringen zijn ook wat waard :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyntax
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Ik heb een Dynaplug pro, is eigenlijk een veel te dure draadplug maar wel compact en eenvoudig in gebruik. Die heb ik gekocht na twee keer in een jaar mijn achterband lek te hebben gereden. De keer daarop heeft het mij helaas niet kunnen redden omdat de scheur groter was dan 1cm in mijn achterband. Moest toen alsnog afgesleept worden. Maar voor simpele ronde gaten zal het vast ideaal werken.

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:14
Kerstman is langs geweest. MT10 SP!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/16t9WQnw5p6UQ34caW7Dj0vNtHw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/53g35JdmB84K8cED5SK5GZxU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibothead
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-05 22:46
ik moet hem nog gaan bouwen :/ Wordt een hell denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:57

4x2

lộn xộn quá

c-nan schreef op maandag 23 december 2024 @ 09:21:
[...]

Nee, niet gedaan, is dat de magische oplossing?
Zoals door andere mensen gezegd: yep
Tenzij je een MSX125/Grom hebt, dan past het gewoon niet :P
Kijk hoeveel 1e hand verhalen er zijn van een werkende reparatie en hoeveel 1e hand verhalen er zijn van een reparatie die ontploft is ;)
Die proppen die dr uit knallen zijn in 99,9% van de gevallen van de neef van de schoonbroer van de buurman van de vader van de achterneef van de zus van de plantsoenmedewerker ;)

Fortnine heeft dr overigens ook een filmpje van waar ze het uitproberen;
YouTube: This Tire Plug Can Kill You – How to Best Fix a Flat

Ik heb met langere ritjes bijna altijd een reparatiesetje en zo'n Xiaomi compressortje bij.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
ibothead schreef op maandag 23 december 2024 @ 23:05:
[...]

Als je een beetje Lego boekjes kunt lezen en niet te grote handen valt het mee. Uurtje of 12 denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-05 19:16

A13X

Dude

4x2 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 02:42:
[...]

[...]

Kijk hoeveel 1e hand verhalen er zijn van een werkende reparatie en hoeveel 1e hand verhalen er zijn van een reparatie die ontploft is ;)
Die proppen die dr uit knallen zijn in 99,9% van de gevallen van de neef van de schoonbroer van de buurman van de vader van de achterneef van de zus van de plantsoenmedewerker ;)

Ik heb met langere ritjes bijna altijd een reparatiesetje en zo'n Xiaomi compressortje bij.
Schakelen op een stock GS310 op ABR was met die tech 10 ook een flinke uitdaging :+

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:41
4x2 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 02:42:
[...]

[...]

1200 GS Adventure. Vandaag eens kijken of het makkelijker gaat na het stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-05 12:03
ibothead schreef op maandag 23 december 2024 @ 23:05:
[...]

Waarom koop je zoiets dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-05 11:27
Vette tour, @ToolkiT! Thanks voor het mini-verslag. Precies goed voor in de winter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Bij de aanschaf van een (nieuwe) motor, wat is jullie mening over accessoires direct erbij nemen of niet? Bij tig fabrikanten kun je kiezen uit pakketten of optionele losse extra's natuurlijk. Later inbouwen, bestellen lijkt me niet handig of juist wel, want goedkoper dan directe aanschaf? Vooral bij een uitlaat ofzo ben ik benieuwd wat nou slim is? 'Speciaal getuned voor motor [xxx]' lees je hier en daar. Marketing of wel de waarheid en een slimme keuze? Voorbeeldje is bijvoorbeeld eerder door mij aangehaalde Honda CB1000 Hornet (SP), waar je dan direct een andere uitlaat onder kunt laten plaatsen á 1200 / 1550 euro.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Niet online

noes

gek op benzine.

CLB schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 13:54:
Bij de aanschaf van een (nieuwe) motor, wat is jullie mening over accessoires direct erbij nemen of niet? Bij tig fabrikanten kun je kiezen uit pakketten of optionele losse extra's natuurlijk. Later inbouwen, bestellen lijkt me niet handig of juist wel, want goedkoper dan directe aanschaf? Vooral bij een uitlaat ofzo ben ik benieuwd wat nou slim is? 'Speciaal getuned voor motor [xxx]' lees je hier en daar. Marketing of wel de waarheid en een slimme keuze?

Voorbeeldje is bijvoorbeeld eerder door mij aangehaalde Honda CB1000 Hornet (SP), waar je dan direct een andere uitlaat onder kunt laten plaatsen á 1200 / 1550 euro.
Hangt af. Als je leuke aanbiedingen op de accessoires erbij kan onderhandelen, kan t leuk zijn. Maar tegelijkertijd, al het spul wat je er makkelijk zelf op kan schroeven kan je ook bij de goedkoopste aanbieder scoren, en evt gebruikt. Zo heb ik mn kofferset op de R1250RS ook gebruikt gekocht, want was stukken goedkoper zo. Uitlaat heb ik wel bij dealer gekocht, had een vergelijkbare prijs met de online aanbieders.

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:43

Herman

FP ProMod
CLB schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 13:54:
Bij de aanschaf van een (nieuwe) motor, wat is jullie mening over accessoires direct erbij nemen of niet? Bij tig fabrikanten kun je kiezen uit pakketten of optionele losse extra's natuurlijk. Later inbouwen, bestellen lijkt me niet handig of juist wel, want goedkoper dan directe aanschaf? Vooral bij een uitlaat ofzo ben ik benieuwd wat nou slim is? 'Speciaal getuned voor motor [xxx]' lees je hier en daar. Marketing of wel de waarheid en een slimme keuze?

Voorbeeldje is bijvoorbeeld eerder door mij aangehaalde Honda CB1000 Hornet (SP), waar je dan direct een andere uitlaat onder kunt laten plaatsen á 1200 / 1550 euro.
Ik heb ervoor gekozen om alles bij aankoop te doen. Dat vond ik praktischer omdat je zo met één partij van doen hebt. Als je ooit garantie moet claimen, kunnen ze nooit naar elkaar wijzen.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilbertNeems
@CLB Denk dat er niet echt een algemene regel is. Wel opletten of er opties of pakketten af-fabriek zijn, die kun je niet altijd achteraf nog toevoegen.
Meestal zijn het gewoon accessoires (al dan niet in een pakket) gemonteerd door de dealer waar gebruikelijk flink marge op zit, bij aanschaf is het natuurlijk makkelijk daar over te onderhandelen. Ook achteraf kan je vaak wel korting krijgen maar is je onderhandelingspositie minder sterk want je hebt de motor immers al.

Ik zou dus vooral vooraf bedenken of de merkaccessoire een voordeel geeft, soms passen deze wel beter bij de motor qua styling of functionaliteit dan aftermarket. Bijvoorbeeld door pasvorm of integratie met het dashboard (bijvoorbeeld weergave van handvatverwarming in het instrumentencluster). Is dat niet zo kun je de afweging sowieso altijd later nog maken.

Wat betreft de uitlaat gaat het alleen om een slip on-demper en geen heel uitlaatsysteem dus gaat "speciaal ontworpen voor" maar beperkt op. Gezien de prijs kun je daar met aftermarket voor minder geld hetzelfde bereiken; meer stijl en ander geluid. Dan kun je ook eerst eens proberen hoe de originele uitlaat bevalt gedurende wat langere tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenathome
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:45

jeroenathome

Een regel tekst

@CLB Ik heb alles tegelijk met de aanschaf van de motor geregeld. Achteraf ben ik daar blij van. Om de navigatie en extra lampen te installeren moest de tank en valbeugels verwijderd worden om overal makkelijk bij te kunnen. Dat is voor een Teneré met dubbele tank wel een kleine uitdaging.
YouTube: Tank demontieren - Yamaha Ténéré 700 World Raid

De navigatie heb ik later zelf verplaatst van het stuur naar de beugel boven het display van de motor. Ik was bijna net zo lang bezig om de valbeugels te verwijderen en weer te plaatsen dan het verplaatsen van de navigatie.

Voor een uitlaat blijft het goed kijken of deze wel geschikt is. Het laatste wat je wilt is een boete vanwege teveel kabaal van de uitlaat. Door een fabrieksuitlaat is de kans daarop een stuk kleiner dat het gebeurt.

Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilbertNeems
https://nieuwsmotor.nl/ni...ltibrand-motordealers-op/

Daarmee zal Motoport Echt wel wegvallen en moet ik anderhalf uur rijden naar een Nederlandse Honda-dealer. Nu moeten ze wel echt weer een model met V4 aanbieden om überhaupt een nieuwe Honda te overwegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
Jammer inderdaad. Ik denk wel dat dit een herhaling van zetten betekent: minder dealers, minder verkopen, en over een paar jaar mogen andere dealers toch weer toetreden tot het Honda netwerk.

Wat mij betreft is het dealerschap met alle eisen die er aan horen sowieso een achterhaald concept.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan
WilbertNeems schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 16:41:
https://nieuwsmotor.nl/ni...ltibrand-motordealers-op/

Daarmee zal Motoport Echt wel wegvallen en moet ik anderhalf uur rijden naar een Nederlandse Honda-dealer. Nu moeten ze wel echt weer een model met V4 aanbieden om überhaupt een nieuwe Honda te overwegen.
Ik ben absoluut honda fan, maar ik vind dit gewoon raar. Waarom zo moeilijk doen als al eerder is bewezen dat het niet veel (extra) oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Wat een reacties, dank dus:@noes @Herman @WilbertNeems en @jeroenathome

Noes: Ja zo stel je het natuurlijk heel simpel en is ook de waarheid, zal natuurlijk wel aan de motor liggen of je er via andere partijen nog allerlei (officiële) accessoires voor kunt krijgen ook ga ik vanuit? Koop je een heel exclusief model, dan heb je daar minder kans op dan als je een populaire motor koopt die al jaren op de markt is. Ik koop voorlopig niks hoor (ik droom nog steeds), maar zal eens partnumbers Googlen voor shops bij sommige type motoren om te zien hoe of wat.

Herman en Wilbert: Ook een slimme ja en ook een goed uitgangspunt: 'met een motor erbij kun je meer afpingelen'. Ik ben me bewust van die 'pakketten' en bij sommige fabrikanten zijn dat hele fijne en overzichtelijke deals. Bij onder andere BWM en Ducati heb je zo immens veel opties, dat schrikt me gewoon af.

Sommige type accessoires heb je denk ik ook alleen van het merk zelf, terwijl je bij andere benodigde accessoires weer honderden third party-keuzes hebt, maar misschien zit ik wel verkeerd, ook eens onderzoeken. Daarnaast kun je natuurlijk ook nog eens aan de slag met accessoires of dingen die een fabrikant zelf niet eens biedt of (officiële) accessoires zo (laten) modificeren dat het helemaal anders wordt.

Jeroen: Ook een goed punt ja, ik zie mezelf geen halve motor uit elkaar slopen om iets te installeren wat ik zelf heb gekocht. Qua uitlaat zal ik met de tijd, mocht ik een motor kopen, eens verder kijken hoe dat precies allemaal werkt en wat er compatible is met elkaar. Rondrijden met de standaard gemonteerde uitlaat om later eventueel te vervangen is ook zeker geen gek idee, maar bij sommige motoren is die out-of-factory zo lelijk :o

Thanks weer!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Niet online

noes

gek op benzine.

HTT-Thalan schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 17:34:
[...]

Ik ben absoluut honda fan, maar ik vind dit gewoon raar. Waarom zo moeilijk doen als al eerder is bewezen dat het niet veel (extra) oplevert.
Jaloers op BMW en H-D denk ik? Vziw enige grote merken die alleen eigen dealers heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibothead
ozzynator schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 07:15:
[...]

Als je een beetje Lego boekjes kunt lezen en niet te grote handen valt het mee. Uurtje of 12 denk ik.
Maar die verschillende zakjes en toch niet de steentjes er in hebben die je net in zakje 2 weer moet vinden, totaal onlogisch verpakt of het ligt aan mijn |:( :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q7cLO8wNSt7slGRv7L14kErcNeE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/emtiSQ677X0ExaRUTeeUGdA6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

_eLMo_

Formerly: marowi

noes schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 22:03:
[...]

Jaloers op BMW en H-D denk ik? Vziw enige grote merken die alleen eigen dealers heeft.
BMW heeft ook multi-brand dealers toch? Motoport Goes bijvoorbeeld. Maar wel veel exclusief idd.

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:47
HTT-Thalan schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 17:34:
[...]

Omdat de opkomst van China.
Wel hilarisch ook voor motorcentrum Eibergen 😂 ben je en KTM en Honda dealer dit jaar 🫣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Niet online

noes

gek op benzine.

_eLMo_ schreef op woensdag 25 december 2024 @ 09:55:
[...]

BMW heeft ook multi-brand dealers toch? Motoport Goes bijvoorbeeld. Maar wel veel exclusief idd.
Dat zou kunnen hoor, weet niet wat de eisen zijn vanuit BMW. bijv Arie Molenaar heeft een aparte BMW dealer achter het multi dealer pand zitten. En Motor Houtrust in Den Haag doet niet anders dan BMW bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
ibothead schreef op woensdag 25 december 2024 @ 00:05:
[...]

Maar die verschillende zakjes en toch niet de steentjes er in hebben die je net in zakje 2 weer moet vinden, totaal onlogisch verpakt of het ligt aan mijn |:( :+
Heb je de Deense of die uit China? Ik die laatste, boekje gaat vanaf bladzijde 97 weer netjes naar 82, dus je mist bladzijde 97 tm 113. Heb daarom de originele pdf neer geladen, is ook stuk duidelijker.

En inderdaad, zit weinig logica in de zakjes, maar alles in 1 grote bak is ook niet handig. Zakjes zijn wel genummerd met subnummers, dus 2-1 enzovoorts.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ibothead
ozzynator schreef op woensdag 25 december 2024 @ 11:33:
[...]

Heb je de Deense of die uit China? Ik die laatste, boekje gaat vanaf bladzijde 97 weer netjes naar 82, dus je mist bladzijde 97 tm 113. Heb daarom de originele pdf neer geladen, is ook stuk duidelijker.

En inderdaad, zit weinig logica in de zakjes, maar alles in 1 grote bak is ook niet handig. Zakjes zijn wel genummerd met subnummers, dus 2-1 enzovoorts.
ik heb die ook uit china 8) :+
ik zal eens kijken of inderdaad die bladzijdes missen :o |:(

Nee ik heb gewoon bladzijde 97 tot 105 en dan plaatje 466 tot 485 is gewoon op volgorde Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/on1uXsPj-ff0nDlP6l6av5vMk9w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/clYESGasPtLjItw6FpAIbQS1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3weoK4BaDf7UpUwRPCVnpa2vtjU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n0MEPeovsn8pmVAiq6dIz9Ff.jpg?f=fotoalbum_large

Maar we gaan vanmiddag de tracer even uitlaten *O* })
Even kijken waarom die met een storing opeens nu in de winter wakker is geworden op het dashboard Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f7G9Ao2nXnPn5rNqt21TKZgE6Qw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eBJiE1EbSqi8lYOvd4OVH7EE.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 53% gewijzigd door ibothead op 25-12-2024 12:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

ozzynator schreef op woensdag 25 december 2024 @ 11:33:
[...]

Tsja dat is je straf voor de Chinezen spekken he ;)

Ontopic: vandaag 100ish km op de bronmert gezeten. Bijna geen anderen ermee gezien terwijl het hier 9°c was. Heerlijk ritje gemaakt (8>

[ Voor 11% gewijzigd door Boudewijn op 25-12-2024 17:51 ]

Ik heb elektra-inbouwmaterialen over? Kopen? Zie: hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ozzynator
Boudewijn schreef op woensdag 25 december 2024 @ 17:48:
[...]

Tsja dat is je straf voor de Chinezen spekken he
Nee, want een cadeau. Zelf zou ik wel een originele gekocht hebben, om precies die reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibothead
Storing was een speed sensor die storing gaf ?

Gereset en bleef weg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:21

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
thijsq schreef op maandag 23 december 2024 @ 13:35:
Hij is al even in mijn bezit, maar was vergeten om 'm te updaten hier. Ik heb na een schuiver mijn Monster 750 ingeruild voor een Monster S2R 1000 uit 2008. Ben echt mega tevreden over de upgrade. Daarnaast zijn de looks natuurlijk om bij te kwijlen.

[Afbeelding]
[Afbeelding]

@LankHoar @Chakotay @timmie271 kun je 'm updaten in de topicstart?
Aangepast. Leuk speelgoed! :)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• HTT-Thalan
https://lnkd.in/ev6sdY_D

Afbeeldingslocatie: https://media.licdn.com/dms/image/v2/D4E22AQHX7K1y_iM_ow/feedshare-shrink_2048_1536/feedshare-shrink_2048_1536/0/1733485780776?e=1738195200&v=beta&t=l7cn_PMTS9q4IpkZeeMKGcgm9z2s1CoWd9cMSMM5Ao0

Ik ben voor, maar dat is vooral omdat ik élke dag minimaal 10 personen zie die zich hieraan schuldig maken. Ik moet zeer regelmatig blikschade of potentieel erger voorkomen door in te houden of uit te wijken voor iemand die, mobiel in de hand, slingerend voorbij komt of te laat op iets reageert.

Yay or nay? Niet dat het heel veel uitmaakt, de trend is reeds ingezet :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LooneyTunes
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02:24
HTT-Thalan schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 18:42:
Ik ben voor, maar dat is vooral omdat ik élke dag minimaal 10 personen zie die zich hieraan schuldig maken.
En bij de 2e keer gepakt worden, handje er af.
Kopen ze maar een automaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Vandaag heb ik de Puig Touring ruit op de motor gezet. Het ziet er mooi uit, maar het werkt niet beter dan de standaard ruit + het Puig opzetstukje. De wind lijkt zelfs onrustiger te zijn. Die gaat dus terug.

Ik had wel meteen de kans om mijn nieuwe helm (HJC RPHA 91) en intercom (Cardo Edge) kort te proberen. Dat lijkt wel dik in orde. Deze helm zit een stuk comfortabeler dan mijn vorige helmen. En het geluid van de Cardo lijkt goed te zijn. Fijn ook dat ik nu de bril op kan houden wanneer ik de helm opzet. Hoewel het met deze temperatuur en luchtvochtigheid toch wel snel wil beslaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 27-05 13:48
Gister naast mijn (Privé) S1000R op een zaak een hele dikke Suzuki Vstrom 800 De aangeschaft. In de 2025 kleur zwart met het volledige adventure pack. Nu begint het wachten op levering :*) . Omdat ik de motor 2/3 dagen per week voor mijn werk wil gaan gebruiken heb ik een Dane volledige Gore-tex pak gekocht om zo goed beschermd te zijn tegen weer en wind. Als je dacht dat een leren pak duur was moet je eens Gore Tex gaan kopen :o

Gelijk maar een vraagje:
heeft er iemand ervaring met het stallen van de motor onder zo een ''tent'' die je her en der voorbij ziet komen?

[ Voor 26% gewijzigd door bakkie1985 op 28-12-2024 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
bakkie1985 schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 07:47:
Gister naast mijn (Privé) S1000R op een zaak een hele dikke Suzuki Vstrom 800 De aangeschaft. In de 2025 kleur zwart met het volledige adventure pack. Nu begint het wachten op levering :*) . Omdat ik de motor 2/3 dagen per week voor mijn werk wil gaan gebruiken heb ik een Dane volledige Gore-tex pak gekocht om zo goed beschermd te zijn tegen weer en wind. Als je dacht dat een leren pak duur was moet je eens Gore Tex gaan kopen :o

Gelijk maar een vraagje:
heeft er iemand ervaring met het stallen van de motor onder zo een ''tent'' die je her en der voorbij ziet komen?
Een tent niet, maar ik heb een houten overkapping gebouwd waar ik containers, fietsen en de BMW onder stal. Waar gaat je vraag specifiek over?

@saviour heb ik ook, fijn ding :). Heb de bijbehorende HJC 50B set erin laten bouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 27-05 13:48
HTT-Thalan schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 08:05:
[...]

Een tent niet, maar ik heb een houten overkapping gebouwd waar ik containers, fietsen en de BMW onder stal. Waar gaat je vraag specifiek over?

@saviour heb ik ook, fijn ding :). Heb de bijbehorende HJC 50B set erin laten bouwen.
Een overkapping bouwen behoort ook tot de opties. Ben ooit mijn werkleven begonnen als timmerman en heb alle benodigde gereedschappen, echter mag dit niet in de voortuin, en dat is waar de motor moet gaan komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:55

mphilipp

Romanes eunt domus

bakkie1985 schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 08:14:
[...]
Een overkapping bouwen behoort ook tot de opties. Ben ooit mijn werkleven begonnen als timmerman en heb alle benodigde gereedschappen, echter mag dit niet in de voortuin, en dat is waar de motor moet gaan komen.
Dan is een motorhoes nog de enige optie als je niets mag plaatsen in de voortuin. Is ook een redelijke diefstalbeveiliging. Mijn motoren hebben ook altijd onder een hoes geslapen, maar dat was dan nog onder een afdakje. Roesten doen ze nog steeds, want vocht komt er nog steeds bij.

System 1” is fast, instinctive and emotional; “System 2” is slower, more deliberative, and more logical.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Laatst online: 12:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q7N40tewD80gKugGmCmhIJGlo-c=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Vy71lGmo3A1MZZsZCHiNXv9i.jpg?f=user_large

Tis beetje frisjes, maar het zonnetje schijnt! O-)

[ Voor 26% gewijzigd door Pyr0_ op 28-12-2024 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Hier was het vooral fogging mistig :/

Nog wel een stukje gereden met de motor. Door de steeg, een keertje de straat heen en weer en daarna heb ik 'm achterin m'n bus gezet. Thuis even de ruimte nodig dus de motor staat nu in een loods die ik met vrienden heb. Niet de enige motor die daar nu overwintert, kan ook prima want de motorhoek van onze werkplaats gebruiken we in deze tijd van het jaar toch al niet :) Voordeel is dat het ding voor na de winter (lees: pekeltijd) meteen op de juiste plaats staat om z'n pre-season checks te krijgen :P

[ Voor 13% gewijzigd door Destruction op 28-12-2024 19:08 ]

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

CLB schreef op woensdag 18 december 2024 @ 12:06:
Zag dat de 2025-prijzen van de Kawasaki Z900's (eindelijk) online staan:
- Z900 SE vanaf 13.449 euro
[Afbeelding: Kawasaki Z900 SE 2025]
- Z900 zwart vanaf 11.999 euro
- Z900 zwart/groen vanaf 11.399 euro
- Z900 zwart/rood vanaf 11.399 euro

Beetje dromen mag altijd toch!?
Iemand ergens online reallife video's of foto's gespot van het volledig zwarte model?
Ik vind alleen groen/zwart, rood/zwart en SE-content, helaas.

Rood/zwart is best mooi, behalve dat alles zo shiny is afgewerkt :o Dat is stukken mooier imo bij het groen/zwarte model, maar ik wil geen groen.

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 28-12-2024 22:19 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

_Apache_

For life.

[Afbeelding]

Ik ben voor, maar dat is vooral omdat ik élke dag minimaal 10 personen zie die zich hieraan schuldig maken. Ik moet zeer regelmatig blikschade of potentieel erger voorkomen door in te houden of uit te wijken voor iemand die, mobiel in de hand, slingerend voorbij komt of te laat op iets reageert.

Je kan de boete / impact nog zo hoog maken.
Als men niet het gevoel gepakt te worden (pakkans) doet men het alsnog. Je geeft het zelf aan, je ziet er dagelijks een hoop, hier ook.
Liever een boete die een fractie van het bedrag is, maar gegarandeerd gepakt, dan deze situatie.

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
CLB schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 22:16:
[...]

Iemand ergens online reallife video's of foto's gespot van het volledig zwarte model?
Ik vind alleen groen/zwart, rood/zwart en SE-content, helaas.

Rood/zwart is best mooi, behalve dat alles zo shiny is afgewerkt :o Dat is stukken mooier imo bij het groen/zwarte model, maar ik wil geen groen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hTrtde9ZV1gubzD7gyJxo4kgKQ4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mBmZQ87LzRtltBplXFTlxoQ6.jpg?f=fotoalbum_large

Staat toch gewoon op hun site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dat zijn wat renders waarop alles er mooi uitziet, geen reallife foto's of video's. Wat is er glimmend afgewerkt, wat heeft een matte finish enzovoort, dat is vooralsnog niet goed te zien zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
HTT-Thalan schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 08:05:
[...]

heb ik ook, fijn ding :). Heb de bijbehorende HJC 50B set erin laten bouwen.
Gisteren ook een rpha 91 aangeschaft, twijfel nog over de communicatie. Is die 50b set goed, vooral met de mesh?

Heb anders nog een Sena liggen, maar dat is geen inbouw, is toch net wat cleaner natuurlijk.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u564iw_CKybJlCIXXz2oaBFW1lc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/13PHWXNqodQv1jaDZ1qJK7eE.jpg?f=fotoalbum_large

Weer een motor succsesvol ingevoerd, nu nog wachten tot de zooi door de RDW verwerkt is, ik de BPM aangfite kan doen (0 euro, maar het moet) en wachten op het kenteken.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ll roel j
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:39
4x2 schreef op maandag 30 december 2024 @ 16:56:
[Afbeelding]

Weer een motor succsesvol ingevoerd, nu nog wachten tot de zooi door de RDW verwerkt is, ik de BPM aangfite kan doen (0 euro, maar het moet) en wachten op het kenteken.
Wat voor een is dat er nu. Zie het niet helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
4x2 schreef op maandag 30 december 2024 @ 16:56:
[Afbeelding]

Vroeger de 50 cc uitvoering gehad, altijd trappen en lopen dat ding. Toen verkocht want wilde een auto, nu natuurlijk spijt maarja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:43

Herman

FP ProMod
ll roel j schreef op maandag 30 december 2024 @ 17:35:
[...]

Wat voor een is dat er nu. Zie het niet helemaal goed.
Ik den een Honda MTX :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazertje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 15:01

Ik zag vorige week op de snelweg een auto met heldere binnenverlichting. was de bestuurder op zijn laptop bezig :X
Zal wel een tweaker zijn geweest >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan
ozzynator schreef op maandag 30 december 2024 @ 15:19:
[...]

Gisteren ook een rpha 91 aangeschaft, twijfel nog over de communicatie. Is die 50b set goed, vooral met de mesh?

Heb anders nog een Sena liggen, maar dat is geen inbouw, is toch net wat cleaner natuurlijk.
Geen idee, nooit getest. Maar gewoon bluetooth prima natuurlijk, het geheel voelt allemaal kwaliteit aan, geen Ali gehalte en ook muziek getest (niet tijdens het rijden) - klinkt ook best aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
ozzynator schreef op maandag 30 december 2024 @ 15:19:
[...]

Die HJC 50B intercom is in feite een Sena (50S). In principe het model dat tegenwoordig in de meeste merken standaard te integreren is.

Bij de meesten werkt dat prima, al weet ik wel bij iemand in een schuberth helm dat die eerst een leeg batterijtje had, en na vervanging van die unit liep de accu in no-time leeg. Ook hierbij zijn er dus maandagmorgen modelletjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ibothead
ik blijf bij Cardo kwa geluid en kwaliteit!

Vele 10duizende kmters er mee gereden en van zomers 35+ tot regen gehele dag en het blijft het gewoon doen en zelfs een 8 jaar oude cardo freecom 4 doet het nog steeds 8 uur on afgebroken per lading!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-05 15:07
Tylen schreef op woensdag 13 november 2024 @ 18:09:
[...]

Ik hoop het voor je. Maar ik vrees het ergste.
Hier nog even op terugkomend, we hebben echt waanzinnig geluk gehad met 3 dagen strak blauwe hemel, een lekker zonnetje en 18 graden :Y Bijna geen gele of rode vlaggen gezien, leuke groep mensen in de pitbox, alles perfect geregeld door 2TE. Super mooie tijd gehad d:)b

De fotograaf van Wegraceinfo.nl heeft helaas wel een hele nare smak gemaakt naast de baan waar hij waarschijnlijk nog wel een tijd last van gaat hebben. Maar de volgende dag stond hij er gewoon weer om foto's te maken, wat een held.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vj92Eeegb5O4dZiRNxDYPqphfg0=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/tiloWSdJcjZKbJ2vRrMmXXIj.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gq9SX4hM0fdZkegM-yQ5HgJs8Ww=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/gfCyD9Mbkqy0o1rLD2ji91Wn.png?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Inderdaad, in de volksmond een MTX-ot (oud type) om 'm te onderscheiden van de Nederlandse MTX-sh (50cc) en watergekoelde MTX-R (50, 80, 125 & 200cc)
Maar eigenlijk is het een MTX80s.

Nu eerst even 3 bromscootertjes uit elkaar slopen (Marktplaats en alcohol, altijd een slecht idee...) en wachten tot ik een kenteken heb.
En dan ouderwets opvoeren :+

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
4x2 schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 08:46:
[...]

Inderdaad, in de volksmond een MTX-ot (oud type) om 'm te onderscheiden van de Nederlandse MTX-sh (50cc) en watergekoelde MTX-R (50, 80, 125 & 200cc)
Maar eigenlijk is het een MTX80s.

Nu eerst even 3 bromscootertjes uit elkaar slopen (Marktplaats en alcohol, altijd een slecht idee...) en wachten tot ik een kenteken heb.
Hoeveel kosten die ongeveer in de BRD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:20
UTwizard schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 01:07:
[...]

Hier nog even op terugkomend, we hebben echt waanzinnig geluk gehad met 3 dagen strak blauwe hemel, een lekker zonnetje en 18 graden :Y Bijna geen gele of rode vlaggen gezien, leuke groep mensen in de pitbox, alles perfect geregeld door 2TE. Super mooie tijd gehad d:)b

De fotograaf van Wegraceinfo.nl heeft helaas wel een hele nare smak gemaakt naast de baan waar hij waarschijnlijk nog wel een tijd last van gaat hebben. Maar de volgende dag stond hij er gewoon weer om foto's te maken, wat een held.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Gaaf! :)

K to the KillaZ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert
  • Laatst online: 12:42

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

You saw what i did there ;)
4x2 schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 08:46:
[...]

Heb hier nu ook 2 snor scootertjes staan, 1 had al 3 jaar niet meer gelopen en hoewel ik duidelijke sporen zag dat ik bepaald niet de eerste ben die 'm geprobeerd heeft te fixen, was het uiteindelijk vrij simpel om 'm te fixen :+ Als ik de prijzen op MP zo zie kan 't ding nog aardig wat opleveren, dus binnenkort de verkoop in. Die andere is niet in geweldige staat maar rijdt nog wel prima en als die me dan toch niks meer kost laat ik 'm misschien wel staan, misschien wel handig om er zo'n hok bij te hebben als runabout in de stad. Lekker op de 2takt een rondje door 't centrum hier scheuren, omdat m'n diesel bus er voortaan niet meer mag komen :Y)

Beiden gaan keihard. 32 :+

[ Voor 16% gewijzigd door Destruction op 31-12-2024 12:30 ]

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

ozzynator schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 11:28:
[...]
Hoeveel kosten die ongeveer in de BRD?
Weet ik niet, deze komt uit Frankrijk :P
Heb er overigens 1000€ voor betaald, maar dat zit er nog een keer in aan onderdeeltjes.
Destruction schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 12:21:
Heb hier nu ook 2 snor scootertjes staan, 1 had al 3 jaar niet meer gelopen en hoewel ik duidelijke sporen zag dat ik bepaald niet de eerste ben die 'm geprobeerd heeft te fixen, was het uiteindelijk vrij simpel om 'm te fixen :+ Als ik de prijzen op MP zo zie kan 't ding nog aardig wat opleveren, dus binnenkort de verkoop in. Die andere is niet in geweldige staat maar rijdt nog wel prima en als die me dan toch niks meer kost laat ik 'm misschien wel staan, misschien wel handig om er zo'n hok bij te hebben als runabout in de stad. Lekker op de 2takt een rondje door 't centrum hier scheuren, omdat m'n diesel bus er voortaan niet meer mag komen :Y)
Ik heb dus 3 Honda X8R'en gekocht, wil er 1 fatsoenlijk maken voor mezelf, misschien een keer 70cc dr op en op motorkenteken butsen als boodschappenscooter in de buurt (want 2-takt is gewoon leuk)
En dan hoop ik er nog 1 redelijk te kunnen maken, te verkopen zodat ik m'n eigen gratis heb en nog wat reservedelen heb.

[ Voor 74% gewijzigd door 4x2 op 31-12-2024 14:16 ]

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
Das een hele nette prijs! Als ik zie wat ze hier kosten, ook inclusief die onderdeeltjes, loont het zich dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:19

Vrijdag

De Zwarte

Mooi nieuw motor jaar gewenst allemaal *O* *O* *O*

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:21

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
We gaan hier verder:

Hét grote motortopic - Deel 27 (2025)

Gelukkig Nieuwjaar iedereen :)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:36

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Gelukkig nieuwjaar :)

[ Voor 7% gewijzigd door We Are Borg op 01-01-2025 00:58 ]

Pagina: 1 ... 100 101 Laatste

Dit topic is gesloten.