Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
BMW R1250RCLB schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 22:13:
[...]
[...]
En omdat dromen altijd leuk is, waar moet ik dan nog verder aan denken als we het hebben over naked bikes? Yamaha MT-07 en MT-09 ken ik, Honda CB1000 heb ik ook 'ontdekt', maar wat nog meer? Honda CB750 Hornet of CB650R? Suzuki GSX-S1000? KTM Super Duke, welk type? Triumph nog iets moois misschien, maar wel weer stukken prijziger?
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
Kawa z900 of Z1000CLB schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 22:13:
[...]
[...]
En omdat dromen altijd leuk is, waar moet ik dan nog verder aan denken als we het hebben over naked bikes? Yamaha MT-07 en MT-09 ken ik, Honda CB1000 heb ik ook 'ontdekt', maar wat nog meer? Honda CB750 Hornet of CB650R? Suzuki GSX-S1000? KTM Super Duke, welk type? Triumph nog iets moois misschien, maar wel weer stukken prijziger?
BMW f900r
Mv Agusta brutale 800
Ducati Monster
You can’t buy happiness… (but you can buy a motorcycle, and that’s the closest thing to buying happiness) | Suzuki Boulevard C50 & Yamaha FJR 1300
Ook op een 1300 GS die verlaagd was gezeten. Bijzonder om bijna met platte poten op de grond te kunnen staan. Maar de prijs... 25k

En voor hier...die plaatjes, keep them coming! We moeten de winter doorkomen. Hier druilerig en donker weer, dus perfect om nieuwe routes uit te zoeken.

Ik rij met zelfde combinatie op de GSA (1m89) - wel met Wunderlich verstevigingsbeugels. Voorheen reed ik altijd met een lage Rallye ruit, maar ik rij tegenwoordig vaker lange stukken snelweg en dan is dit veel chiller._eLMo_ schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 18:27:
[Afbeelding]
Ik heb een Puig Touring met spoiler. Die spoiler had ik echt nodig op de snelweg (1m95).
Als ik een binnenlands ritje doe haal ik ‘m wel eens af voor de looks, dacht ik. In de praktijk blijft hij gewoon zitten nu.
Behalve als het warmer wordt![]()
[Afbeelding]
In de praktijk laat ik hem ook vaak gewoon zitten, teveel gedoe om te wisselen.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Thanks! Qua prijsklasse wel wat minder fijn, althans aan waar ik zat te denken...
Ach ook nog wat dromen, maar een Z900 begint bij de 11.500, mooi voor mij om aan te houden. Ligt ook aan accessoires en paketten enzo, maar dat kan snel oplopen natuurlijk.
Z900 staat op de lijst, Z1000's zijn er nieuw niet meer volgens mij?s006110 schreef op zondag 22 december 2024 @ 08:39:
Kawa z900 of Z1000
Hoeft ook zeker niet nieuw als ik ooit wat koop, maar we zijn nog steeds aan het dromen natuurlijk.
Tof, staat op de lijst om verder uit te pluizen, nog geen 2025-versie op de site.BMW F900R
Die Agusta zie ik niet nieuw, maar wel erg mooie andere modellen. Wel een heel andere prijsklasse ook, net als Ducati, maar zeg nooit nooit (of tweedehands), dank ook. Ga ook eens op die sites rondstruinen alvast.MV Agusta brutale 800
Ducati Monster
EDIT: Augusta wel nieuw bij verschillende partijen zie ik, niet meer? bij fabrikant zelf.
EDIT II Dat motoren in België zo'n stuk betaalbaarder zijn wist ik nog niet, scheelt best wat. Kawasaki Z900 1200 euro, Kawasaki Z900 SE 1100 euro, Honda CB1000 Hornet 1600 euro of Honda CB1000 Hornet SP 1700 euro. Informatie over kosten en importeren is vrij conflicterend, vandeweek eens verder neuzen.
[ Voor 19% gewijzigd door CLB op 22-12-2024 21:48 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ja die verstevingsbeugel is zeker nodig op de GS.VidaR-9 schreef op zondag 22 december 2024 @ 10:00:
[...]
Ik rij met zelfde combinatie op de GSA (1m89) - wel met Wunderlich verstevigingsbeugels. Voorheen reed ik altijd met een lage Rallye ruit, maar ik rij tegenwoordig vaker lange stukken snelweg en dan is dit veel chiller.
In de praktijk laat ik hem ook vaak gewoon zitten, teveel gedoe om te wisselen.
Ik heb ook lang met Rally ruit gereden (die is zo kort dat het praktisch geen ruit is voor de non-GS-mensen).
Op lagere snelheden en offroad geweldig, maar snelweg bij wind of langs een vrachtwagen

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!
EU DNS: 86.54.11.100
Hogere prijs in Nederland komt door BPM. Als je in het buitenland een nieuw motor koopt, zul je die BPM alsnog moeten betalen.CLB schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:03:
[...]
Thanks! Qua prijsklasse wel wat minder fijn, althans aan waar ik zat te denken...
Ach ook nog wat dromen, maar een Z900 begint bij de 11.500, mooi voor mij om aan te houden. Ligt ook aan accessoires en paketten enzo, maar dat kan snel oplopen natuurlijk.
[...]
Z900 staat op de lijst, Z1000's zijn er nieuw niet meer volgens mij?
Hoeft ook zeker niet nieuw als ik ooit wat koop, maar we zijn nog steeds aan het dromen natuurlijk.
[...]
Tof, staat op de lijst om verder uit te pluizen, nog geen 2025-versie op de site.
[...]
Die Agusta zie ik niet nieuw, maar wel erg mooie andere modellen. Wel een heel andere prijsklasse ook, net als Ducati, maar zeg nooit nooit (of tweedehands), dank ook. Ga ook eens op die sites rondstruinen alvast.
EDIT: Augusta wel nieuw bij verschillende partijen zie ik, niet meer? bij fabrikant zelf.
EDIT II Dat motoren in België zo'n stuk betaalbaarder zijn wist ik nog niet, scheelt best wat. Kawasaki Z900 1200 euro, Kawasaki Z900 SE 1100 euro, Honda CB1000 Hornet 1600 euro of Honda CB1000 Hornet SP 1700 euro. Informatie over kosten en importeren is vrij conflicterend, vandeweek eens verder neuzen.
Koop je een gebruikte motor, dan bouwt het percentage verschuldigde BPM af op basis van de leeftijd van de motor.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Zijn ze een stuk stugger dan je oude laarzen? Je zult je voet anders moeten bewegen, omdat er vrij weinig beweging met de enkel mogelijk is.c-nan schreef op maandag 23 december 2024 @ 01:24:
Onlangs Alpinestars Tech 7 gekocht, ik kan er niet mee schakelen… gaat dat ooit lukken of beter terugsturen?
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Pookje anders afgesteld? Dat is voor mij een noodzaak als ik crosslaarzen gebruik.c-nan schreef op maandag 23 december 2024 @ 01:24:
Onlangs Alpinestars Tech 7 gekocht, ik kan er niet mee schakelen… gaat dat ooit lukken of beter terugsturen?
leeg
Dit zijn mijn eerste laarzen.Joris748 schreef op maandag 23 december 2024 @ 06:50:
[...]
Zijn ze een stuk stugger dan je oude laarzen? Je zult je voet anders moeten bewegen, omdat er vrij weinig beweging met de enkel mogelijk is.
Nee, niet gedaan, is dat de magische oplossing?4x2 schreef op maandag 23 december 2024 @ 07:30:
[...]
Pookje anders afgesteld? Dat is voor mij een noodzaak als ik crosslaarzen gebruik.
Ik gebruik tech 10's op mijn Norden, je moet je pookje afstellen. Die moet hoger en dan niet je enkel proberen te buigen maar meer je been omhoog trekken en omlaag "stampen".c-nan schreef op maandag 23 december 2024 @ 01:24:
Awesome
Inmiddels in ingelezen, vrij logisch natuurlijk, maar had er weinig weet van.Joris748 schreef op maandag 23 december 2024 @ 06:47:
Hogere prijs in Nederland komt door BPM. Als je in het buitenland een nieuw motor koopt, zul je die BPM alsnog moeten betalen. Koop je een gebruikte motor, dan bouwt het percentage verschuldigde BPM af op basis van de leeftijd van de motor.
Kijk ook eens naar de Aprilia Tuono 660. Die komt bij vergelijkende testen steevast als één van de aanraders uit de bus; zeker als het gaat om goede rij-eigenschappen en rijplezier.
ik weet dat dit niet het auto topic is, maar na voor de derde keer in 3 maanden naar de garage te zijn gereden voor een langzaam leeglopende band zag ik vandaag hoe doodsimpel die jongen dat oplost in minder dan 5 minuten.
https://www.winparts.nl/o...40525.html#toepasbaarheid
Dus ik dacht, zoiets kan ik zelf ook echt super eenvoudig. Maarrrrrr durven wij zoiets ook op de motor te gebruiken?
Ik heb 1 simpele stelregel:HTT-Thalan schreef op maandag 23 december 2024 @ 11:48:
Heren,
ik weet dat dit niet het auto topic is, maar na voor de derde keer in 3 maanden naar de garage te zijn gereden voor een langzaam leeglopende band zag ik vandaag hoe doodsimpel die jongen dat oplost in minder dan 5 minuten.
Dus ik dacht, zoiets kan ik zelf ook echt super eenvoudig. Maarrrrrr durven wij zoiets ook op de motor te gebruiken?
bij een auto heb ik 4 banden (+kreukelzones en airbags), dus als er geplugged kan worden (paraplu of weet ik veel hoe het heet) dan is dat prima.
op de motor heb ik 2 banden en alleen een pak en helm dus gaat er een nieuwe band op, fullstop.
Maar zo doe IK het
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison
Maar ik heb een compressor + reparatiesetje altijd bij mij. Dan kan ik altijd bij een garage/thuis komen
The client is not always right. - Enzo Ferrari; Design the Future
Een parapluutje is beter. Een nieuwe band nog beter.
PVoutput , Quatt L/W warmtepomp met alleen radiatoren
Zo gezegd, zo gedaan.. heated vest aan.. heel veel lagen aan (inclusief merino base layers) heated gloves en heated grips op standje toasty en gaan!
/f/image/dwdtKwaAkfNytoRZl2Kym0Zs.png?f=fotoalbum_large)
Het eerste gedeelte was het weer wat minder.. harde wind en (miezer) regen.. maar de route door de Yorkshire dales, welke ik puur als A->B had ingeplanned, was veel mooier en leuker om te rijden dan ik had verwacht
De route
/f/image/tCtiYYq6Kyz72JtYCOwzghUQ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/IHLp14GpvDqrE1cuECE7hmzC.png?f=fotoalbum_large)
De mountain passes zoals the Hardknott pass waren epic! not for the faint of heart.. zeker niet in december als de wek ook dient als rivier op veel plekken..
/f/image/ctXj4tJNeQswcPG098KGckxh.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/hJwY0dE5TzM1ON2psfCTjEI0.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ZUOySD3580FkQYJX0T4CdZCW.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/vmJjfp7kQcvdLjs5V6wYJs6k.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/XegNdfNFbe2CrV77DcG5pprk.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ID4RL9AvJWzVWUdtSxTKNLVs.png?f=fotoalbum_large)
Voordeel is dat deze tijd van het jaar er amper touristen zijn, dus je hebt de weg voor jezelf.. maar nadeel is dat het wel vroeg donker word.. dit was iets na vieren:
/f/image/RboJl2OP1U92lIJoDa2riuXc.png?f=fotoalbum_large)
(met de ferry over lake Windermere)
Op de hoge bergen (volgens mij is dit Scaffel Pike in de achtergrond, hoogste berg van Engeland) lag al sneeuw:
/f/image/4eO4jRYNxeWieknBSZ1yhIJC.png?f=fotoalbum_large)
Volgende dag de ferry weer terug (zie ook video voor Top Gun gevoel #Ifeeltheneedforspeed)
/f/image/puJNtSt0IEzXqJ1WHxjEkgZ1.png?f=fotoalbum_large)
Maar wel iets te ver doorgereden geloof ik
/f/image/D5h9dUeHUJqFDVEF0RlW19wr.png?f=fotoalbum_large)
Videos:
de terugweg was vooral snelweg.. en er zat geloof ik een stagiere achter de knoppen van de variable speed borden.. alle opties gezien op de borden, maar nooit iets aan de hand

/f/image/ivhKMG3ZgJG7uGSvBZ4kDmFh.png?f=fotoalbum_large)
Al met al een geslaagde trip
oh ja.. nog even de verplichter @BommesSelfie:
/f/image/yBxKhmaiL0F6TK8XSiPHvDcd.png?f=fotoalbum_large)
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
slecht weer bestaat niet.. slechte kleding welbotoo schreef op maandag 23 december 2024 @ 13:06:
@ToolkiT het leuke van die foto's is dat wij die kunnen bekijken zonder de kou en nattigheid te hoeven ervaren. Ziet er uit als leuke/mooie stukjes daar
Thanks, gaat op de checklist!WilbertNeems schreef op maandag 23 december 2024 @ 10:59:
@CLB Kijk ook eens naar de Aprilia Tuono 660. Die komt bij vergelijkende testen steevast als één van de aanraders uit de bus; zeker als het gaat om goede rij-eigenschappen en rijplezier.

@LankHoar @Chakotay @timmie271 kun je 'm updaten in de topicstart?
Ik zie het als een noodoplossing voor als je onderweg bent. De verhalen of dit het lang volhoudt ligt aan de persoon die je het vraagt. Er zijn mensen die hun enkele maanden oude band helemaal op hebben gereden met een prop erin. Met de bedrijfsbus ooit gehad dat de prop er op de snelweg eruit is geschoten. Wordt je even druk met sturen als je op de snelweg rijdt. Zoals altijd gebeuren zulke dingen als het rond het vriespunt is.HTT-Thalan schreef op maandag 23 december 2024 @ 11:48:
Diverse beroepschauffeurs zorgden toen wel voor extra verlichting toen zij langsreden.
Ik heb het setje wel, maar is niet te gebruiken in combinatie met mijn Teneré met binnenband. Ik kan niet veel anders dan de binnenband plakken of vervangen. Dit kon ik proberen tijdens de vakantie in Italië in september.
Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.
Imho is CO2 patronen onzin (zie mijn test), en schuim ook.HTT-Thalan schreef op maandag 23 december 2024 @ 13:43:
En wat is jullie ervaring met spullen zoals rideon en dat schuim uit die reparatiesets?
Enige wat betrouwbaar werkt: plug set en 12v compressortje. Laat kwam er een vriend zo bij mij aan:
:strip_exif()/f/image/Ef4nlkFudSlsXDA2GPHrMbXq.jpg?f=fotoalbum_large)
Band lag er 2000km op. Band eraf, paraplu erin, balanceren, oprijden maar!
![]() | ![]() | ![]() |
Hardknott Pass, dat was inderdaad de naam van de pas die ik eerder noemde.
:strip_exif()/f/image/S1Q0FHDkrkpEGBfopis1eok8.jpg?f=fotoalbum_large)
Op jouw video zie je nog iets van de steilheid, op mijn foto niet:
:strip_exif()/f/image/yO9u2VIjYHRnTQcJZvzwQWTN.jpg?f=fotoalbum_large)
Daarna even bijgekomen bij Hardknott bar:
:strip_exif()/f/image/jPdFqCFBjeUMz2k4Kpd7nhAR.jpg?f=fotoalbum_large)
Op foto en video komt stijlheid vaak slecht over... en de hobbeligheid ook niet.. pittig stukje, maar erg de moeite waard!WilbertNeems schreef op maandag 23 december 2024 @ 14:04:
@ToolkiT
Hardknott Pass, dat was inderdaad de naam van de pas die ik eerder noemde.
[Afbeelding]
Op jouw video zie je nog iets van de steilheid, op mijn foto niet:
[Afbeelding]
Daarna even bijgekomen bij Hardknott bar:
[Afbeelding]
/f/image/vhdi1au6hbs9b9Sd5pgJAtqa.png?f=fotoalbum_large)
Nu dus 3 van de 8 afgekruist
/f/image/i3CjYLyfsS7uq5683uSqGgMC.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 26% gewijzigd door ToolkiT op 23-12-2024 14:17 ]
Dit ligt standaard in de kofferbak van mijn auto, in de topkoffer (met compressortje), én onder mijn zadel met CO2 patronen ivm beschikbare ruimte.HTT-Thalan schreef op maandag 23 december 2024 @ 11:48:
Heren,
2 keer heb ik er zelf een lekke band mee gerepareerd, één keer bleken de veters die ik bij me had te dun en het gat was wat stervormig. Toen heeft de wegenwacht me met een dikkere veter weer op weg geholpen.
Alle andere keren waarbij dit setje tevoorschijn kwam, was op een lang motorweekend weg waarbij er 's ochtends iemand wel heel zwaar tegen de motor moest duwen. Prop er in, compressor er op, en het weekend kan met 20 minuten vertraging weer voortgezet worden.
Dus ja, ik gebruik ze zeker, vaker dan me eigenlijk lief is.
Maar als de reparatie niet meer lekt, dan rij ik zo'n band ook gerust nog op.
En 2 keer was ook nog eens met duo. Die kan ik dus beter maar preventief thuis laten.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Mm, leuke suggesties. De noordelijkste, Tongue to Lairg, heb over geslagen om meer langs de kust te rijden. Achteraf gezien had ik gewoon beide in moeten plannen.
Duke's Pass was absoluut lekker sturen, ik zou die alleen niet avontuurlijk noemen in een All Road-opzicht.
Was jij geen groot rideon fan way back when?HTT-Thalan schreef op maandag 23 december 2024 @ 13:43:
En wat is jullie ervaring met spullen zoals rideon en dat schuim uit die reparatiesets?
Awesome
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Zeker, maar andermans ervaringen zijn ook wat waardA13X schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:07:
[...]
Was jij geen groot rideon fan way back when?
ik moet hem nog gaan bouwenozzynator schreef op maandag 23 december 2024 @ 21:38:
Kerstman is langs geweest. MT10 SP!
[Afbeelding]

Zoals door andere mensen gezegd: yepc-nan schreef op maandag 23 december 2024 @ 09:21:
[...]
Nee, niet gedaan, is dat de magische oplossing?
Tenzij je een MSX125/Grom hebt, dan past het gewoon niet
Kijk hoeveel 1e hand verhalen er zijn van een werkende reparatie en hoeveel 1e hand verhalen er zijn van een reparatie die ontploft isHTT-Thalan schreef op maandag 23 december 2024 @ 11:48:
Die proppen die dr uit knallen zijn in 99,9% van de gevallen van de neef van de schoonbroer van de buurman van de vader van de achterneef van de zus van de plantsoenmedewerker
Fortnine heeft dr overigens ook een filmpje van waar ze het uitproberen;
YouTube: This Tire Plug Can Kill You – How to Best Fix a Flat
Ik heb met langere ritjes bijna altijd een reparatiesetje en zo'n Xiaomi compressortje bij.
leeg
Als je een beetje Lego boekjes kunt lezen en niet te grote handen valt het mee. Uurtje of 12 denk ik.ibothead schreef op maandag 23 december 2024 @ 23:05:
[...]
ik moet hem nog gaan bouwenWordt een hell denk ik
zeker, zeker
Schakelen op een stock GS310 op ABR was met die tech 10 ook een flinke uitdaging4x2 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 02:42:
[...]
Zoals door andere mensen gezegd: yep
[...]
Kijk hoeveel 1e hand verhalen er zijn van een werkende reparatie en hoeveel 1e hand verhalen er zijn van een reparatie die ontploft is
Die proppen die dr uit knallen zijn in 99,9% van de gevallen van de neef van de schoonbroer van de buurman van de vader van de achterneef van de zus van de plantsoenmedewerker
Ik heb met langere ritjes bijna altijd een reparatiesetje en zo'n Xiaomi compressortje bij.
Awesome
1200 GS Adventure. Vandaag eens kijken of het makkelijker gaat na het stellen.4x2 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 02:42:
[...]
Zoals door andere mensen gezegd: yep
[...]
Kijk hoeveel 1e hand verhalen er zijn van een werkende reparatie en hoeveel 1e hand verhalen er zijn van een reparatie die ontploft is
Waarom koop je zoiets dan?ibothead schreef op maandag 23 december 2024 @ 23:05:
[...]
ik moet hem nog gaan bouwenWordt een hell denk ik
Hangt af. Als je leuke aanbiedingen op de accessoires erbij kan onderhandelen, kan t leuk zijn. Maar tegelijkertijd, al het spul wat je er makkelijk zelf op kan schroeven kan je ook bij de goedkoopste aanbieder scoren, en evt gebruikt. Zo heb ik mn kofferset op de R1250RS ook gebruikt gekocht, want was stukken goedkoper zo. Uitlaat heb ik wel bij dealer gekocht, had een vergelijkbare prijs met de online aanbieders.CLB schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 13:54:
Bij de aanschaf van een (nieuwe) motor, wat is jullie mening over accessoires direct erbij nemen of niet? Bij tig fabrikanten kun je kiezen uit pakketten of optionele losse extra's natuurlijk. Later inbouwen, bestellen lijkt me niet handig of juist wel, want goedkoper dan directe aanschaf? Vooral bij een uitlaat ofzo ben ik benieuwd wat nou slim is? 'Speciaal getuned voor motor [xxx]' lees je hier en daar. Marketing of wel de waarheid en een slimme keuze?
Voorbeeldje is bijvoorbeeld eerder door mij aangehaalde Honda CB1000 Hornet (SP), waar je dan direct een andere uitlaat onder kunt laten plaatsen á 1200 / 1550 euro.
K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i
Ik heb ervoor gekozen om alles bij aankoop te doen. Dat vond ik praktischer omdat je zo met één partij van doen hebt. Als je ooit garantie moet claimen, kunnen ze nooit naar elkaar wijzen.CLB schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 13:54:
Bij de aanschaf van een (nieuwe) motor, wat is jullie mening over accessoires direct erbij nemen of niet? Bij tig fabrikanten kun je kiezen uit pakketten of optionele losse extra's natuurlijk. Later inbouwen, bestellen lijkt me niet handig of juist wel, want goedkoper dan directe aanschaf? Vooral bij een uitlaat ofzo ben ik benieuwd wat nou slim is? 'Speciaal getuned voor motor [xxx]' lees je hier en daar. Marketing of wel de waarheid en een slimme keuze?
Voorbeeldje is bijvoorbeeld eerder door mij aangehaalde Honda CB1000 Hornet (SP), waar je dan direct een andere uitlaat onder kunt laten plaatsen á 1200 / 1550 euro.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Meestal zijn het gewoon accessoires (al dan niet in een pakket) gemonteerd door de dealer waar gebruikelijk flink marge op zit, bij aanschaf is het natuurlijk makkelijk daar over te onderhandelen. Ook achteraf kan je vaak wel korting krijgen maar is je onderhandelingspositie minder sterk want je hebt de motor immers al.
Ik zou dus vooral vooraf bedenken of de merkaccessoire een voordeel geeft, soms passen deze wel beter bij de motor qua styling of functionaliteit dan aftermarket. Bijvoorbeeld door pasvorm of integratie met het dashboard (bijvoorbeeld weergave van handvatverwarming in het instrumentencluster). Is dat niet zo kun je de afweging sowieso altijd later nog maken.
Wat betreft de uitlaat gaat het alleen om een slip on-demper en geen heel uitlaatsysteem dus gaat "speciaal ontworpen voor" maar beperkt op. Gezien de prijs kun je daar met aftermarket voor minder geld hetzelfde bereiken; meer stijl en ander geluid. Dan kun je ook eerst eens proberen hoe de originele uitlaat bevalt gedurende wat langere tijd.
YouTube: Tank demontieren - Yamaha Ténéré 700 World Raid
De navigatie heb ik later zelf verplaatst van het stuur naar de beugel boven het display van de motor. Ik was bijna net zo lang bezig om de valbeugels te verwijderen en weer te plaatsen dan het verplaatsen van de navigatie.
Voor een uitlaat blijft het goed kijken of deze wel geschikt is. Het laatste wat je wilt is een boete vanwege teveel kabaal van de uitlaat. Door een fabrieksuitlaat is de kans daarop een stuk kleiner dat het gebeurt.
Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.
Daarmee zal Motoport Echt wel wegvallen en moet ik anderhalf uur rijden naar een Nederlandse Honda-dealer. Nu moeten ze wel echt weer een model met V4 aanbieden om überhaupt een nieuwe Honda te overwegen.
Wat mij betreft is het dealerschap met alle eisen die er aan horen sowieso een achterhaald concept.
Ik ben absoluut honda fan, maar ik vind dit gewoon raar. Waarom zo moeilijk doen als al eerder is bewezen dat het niet veel (extra) oplevert.WilbertNeems schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 16:41:
https://nieuwsmotor.nl/ni...ltibrand-motordealers-op/
Daarmee zal Motoport Echt wel wegvallen en moet ik anderhalf uur rijden naar een Nederlandse Honda-dealer. Nu moeten ze wel echt weer een model met V4 aanbieden om überhaupt een nieuwe Honda te overwegen.
Noes: Ja zo stel je het natuurlijk heel simpel en is ook de waarheid, zal natuurlijk wel aan de motor liggen of je er via andere partijen nog allerlei (officiële) accessoires voor kunt krijgen ook ga ik vanuit? Koop je een heel exclusief model, dan heb je daar minder kans op dan als je een populaire motor koopt die al jaren op de markt is. Ik koop voorlopig niks hoor (ik droom nog steeds), maar zal eens partnumbers Googlen voor shops bij sommige type motoren om te zien hoe of wat.
Herman en Wilbert: Ook een slimme ja en ook een goed uitgangspunt: 'met een motor erbij kun je meer afpingelen'. Ik ben me bewust van die 'pakketten' en bij sommige fabrikanten zijn dat hele fijne en overzichtelijke deals. Bij onder andere BWM en Ducati heb je zo immens veel opties, dat schrikt me gewoon af.
Sommige type accessoires heb je denk ik ook alleen van het merk zelf, terwijl je bij andere benodigde accessoires weer honderden third party-keuzes hebt, maar misschien zit ik wel verkeerd, ook eens onderzoeken. Daarnaast kun je natuurlijk ook nog eens aan de slag met accessoires of dingen die een fabrikant zelf niet eens biedt of (officiële) accessoires zo (laten) modificeren dat het helemaal anders wordt.
Jeroen: Ook een goed punt ja, ik zie mezelf geen halve motor uit elkaar slopen om iets te installeren wat ik zelf heb gekocht. Qua uitlaat zal ik met de tijd, mocht ik een motor kopen, eens verder kijken hoe dat precies allemaal werkt en wat er compatible is met elkaar. Rondrijden met de standaard gemonteerde uitlaat om later eventueel te vervangen is ook zeker geen gek idee, maar bij sommige motoren is die out-of-factory zo lelijk
Thanks weer!
Jaloers op BMW en H-D denk ik? Vziw enige grote merken die alleen eigen dealers heeft.HTT-Thalan schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 17:34:
[...]
Ik ben absoluut honda fan, maar ik vind dit gewoon raar. Waarom zo moeilijk doen als al eerder is bewezen dat het niet veel (extra) oplevert.
Maar die verschillende zakjes en toch niet de steentjes er in hebben die je net in zakje 2 weer moet vinden, totaal onlogisch verpakt of het ligt aan mijnozzynator schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 07:15:
[...]
Als je een beetje Lego boekjes kunt lezen en niet te grote handen valt het mee. Uurtje of 12 denk ik.

BMW heeft ook multi-brand dealers toch? Motoport Goes bijvoorbeeld. Maar wel veel exclusief idd.noes schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 22:03:
[...]
Jaloers op BMW en H-D denk ik? Vziw enige grote merken die alleen eigen dealers heeft.
Omdat de opkomst van China.HTT-Thalan schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 17:34:
[...]
Ik ben absoluut honda fan, maar ik vind dit gewoon raar. Waarom zo moeilijk doen als al eerder is bewezen dat het niet veel (extra) oplevert.
Wel hilarisch ook voor motorcentrum Eibergen 😂 ben je en KTM en Honda dealer dit jaar 🫣
Dat zou kunnen hoor, weet niet wat de eisen zijn vanuit BMW. bijv Arie Molenaar heeft een aparte BMW dealer achter het multi dealer pand zitten. En Motor Houtrust in Den Haag doet niet anders dan BMW bijv._eLMo_ schreef op woensdag 25 december 2024 @ 09:55:
[...]
BMW heeft ook multi-brand dealers toch? Motoport Goes bijvoorbeeld. Maar wel veel exclusief idd.
Heb je de Deense of die uit China? Ik die laatste, boekje gaat vanaf bladzijde 97 weer netjes naar 82, dus je mist bladzijde 97 tm 113. Heb daarom de originele pdf neer geladen, is ook stuk duidelijker.ibothead schreef op woensdag 25 december 2024 @ 00:05:
[...]
Maar die verschillende zakjes en toch niet de steentjes er in hebben die je net in zakje 2 weer moet vinden, totaal onlogisch verpakt of het ligt aan mijn![]()
En inderdaad, zit weinig logica in de zakjes, maar alles in 1 grote bak is ook niet handig. Zakjes zijn wel genummerd met subnummers, dus 2-1 enzovoorts.
zeker, zeker
ik heb die ook uit chinaozzynator schreef op woensdag 25 december 2024 @ 11:33:
[...]
Heb je de Deense of die uit China? Ik die laatste, boekje gaat vanaf bladzijde 97 weer netjes naar 82, dus je mist bladzijde 97 tm 113. Heb daarom de originele pdf neer geladen, is ook stuk duidelijker.
En inderdaad, zit weinig logica in de zakjes, maar alles in 1 grote bak is ook niet handig. Zakjes zijn wel genummerd met subnummers, dus 2-1 enzovoorts.
ik zal eens kijken of inderdaad die bladzijdes missen

Nee ik heb gewoon bladzijde 97 tot 105 en dan plaatje 466 tot 485 is gewoon op volgorde
:strip_exif()/f/image/clYESGasPtLjItw6FpAIbQS1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/n0MEPeovsn8pmVAiq6dIz9Ff.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar we gaan vanmiddag de tracer even uitlaten

Even kijken waarom die met een storing opeens nu in de winter wakker is geworden op het dashboard
:strip_exif()/f/image/eBJiE1EbSqi8lYOvd4OVH7EE.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 53% gewijzigd door ibothead op 25-12-2024 12:02 ]
Tsja dat is je straf voor de Chinezen spekken heozzynator schreef op woensdag 25 december 2024 @ 11:33:
[...]
Heb je de Deense of die uit China? Ik die laatste, boekje gaat vanaf bladzijde 97 weer netjes naar 82, dus je mist bladzijde 97 tm 113. Heb daarom de originele pdf neer geladen, is ook stuk duidelijker.
Ontopic: vandaag 100ish km op de bronmert gezeten. Bijna geen anderen ermee gezien terwijl het hier 9°c was. Heerlijk ritje gemaakt
[ Voor 11% gewijzigd door Boudewijn op 25-12-2024 17:51 ]
Nee, want een cadeau. Zelf zou ik wel een originele gekocht hebben, om precies die reden.Boudewijn schreef op woensdag 25 december 2024 @ 17:48:
[...]
Tsja dat is je straf voor de Chinezen spekken he
zeker, zeker
Gereset en bleef weg!
Aangepast. Leuk speelgoed!thijsq schreef op maandag 23 december 2024 @ 13:35:
Hij is al even in mijn bezit, maar was vergeten om 'm te updaten hier. Ik heb na een schuiver mijn Monster 750 ingeruild voor een Monster S2R 1000 uit 2008. Ben echt mega tevreden over de upgrade. Daarnaast zijn de looks natuurlijk om bij te kwijlen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
@LankHoar @Chakotay @timmie271 kun je 'm updaten in de topicstart?
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Ik ben voor, maar dat is vooral omdat ik élke dag minimaal 10 personen zie die zich hieraan schuldig maken. Ik moet zeer regelmatig blikschade of potentieel erger voorkomen door in te houden of uit te wijken voor iemand die, mobiel in de hand, slingerend voorbij komt of te laat op iets reageert.
Yay or nay? Niet dat het heel veel uitmaakt, de trend is reeds ingezet
En bij de 2e keer gepakt worden, handje er af.HTT-Thalan schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 18:42:
Ik ben voor, maar dat is vooral omdat ik élke dag minimaal 10 personen zie die zich hieraan schuldig maken.
Kopen ze maar een automaat
Ik had wel meteen de kans om mijn nieuwe helm (HJC RPHA 91) en intercom (Cardo Edge) kort te proberen. Dat lijkt wel dik in orde. Deze helm zit een stuk comfortabeler dan mijn vorige helmen. En het geluid van de Cardo lijkt goed te zijn. Fijn ook dat ik nu de bril op kan houden wanneer ik de helm opzet. Hoewel het met deze temperatuur en luchtvochtigheid toch wel snel wil beslaan.
Gelijk maar een vraagje:
heeft er iemand ervaring met het stallen van de motor onder zo een ''tent'' die je her en der voorbij ziet komen?
[ Voor 26% gewijzigd door bakkie1985 op 28-12-2024 07:49 ]
Een tent niet, maar ik heb een houten overkapping gebouwd waar ik containers, fietsen en de BMW onder stal. Waar gaat je vraag specifiek over?bakkie1985 schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 07:47:
Gister naast mijn (Privé) S1000R op een zaak een hele dikke Suzuki Vstrom 800 De aangeschaft. In de 2025 kleur zwart met het volledige adventure pack. Nu begint het wachten op levering. Omdat ik de motor 2/3 dagen per week voor mijn werk wil gaan gebruiken heb ik een Dane volledige Gore-tex pak gekocht om zo goed beschermd te zijn tegen weer en wind. Als je dacht dat een leren pak duur was moet je eens Gore Tex gaan kopen
![]()
Gelijk maar een vraagje:
heeft er iemand ervaring met het stallen van de motor onder zo een ''tent'' die je her en der voorbij ziet komen?
@saviour heb ik ook, fijn ding
Een overkapping bouwen behoort ook tot de opties. Ben ooit mijn werkleven begonnen als timmerman en heb alle benodigde gereedschappen, echter mag dit niet in de voortuin, en dat is waar de motor moet gaan komen.HTT-Thalan schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 08:05:
[...]
Een tent niet, maar ik heb een houten overkapping gebouwd waar ik containers, fietsen en de BMW onder stal. Waar gaat je vraag specifiek over?
@saviour heb ik ook, fijn ding. Heb de bijbehorende HJC 50B set erin laten bouwen.
Dan is een motorhoes nog de enige optie als je niets mag plaatsen in de voortuin. Is ook een redelijke diefstalbeveiliging. Mijn motoren hebben ook altijd onder een hoes geslapen, maar dat was dan nog onder een afdakje. Roesten doen ze nog steeds, want vocht komt er nog steeds bij.bakkie1985 schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 08:14:
[...]
Een overkapping bouwen behoort ook tot de opties. Ben ooit mijn werkleven begonnen als timmerman en heb alle benodigde gereedschappen, echter mag dit niet in de voortuin, en dat is waar de motor moet gaan komen.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Vy71lGmo3A1MZZsZCHiNXv9i.jpg?f=user_large)
Tis beetje frisjes, maar het zonnetje schijnt!

[ Voor 26% gewijzigd door Pyr0_ op 28-12-2024 14:55 ]

Nog wel een stukje gereden met de motor. Door de steeg, een keertje de straat heen en weer en daarna heb ik 'm achterin m'n bus gezet. Thuis even de ruimte nodig dus de motor staat nu in een loods die ik met vrienden heb. Niet de enige motor die daar nu overwintert, kan ook prima want de motorhoek van onze werkplaats gebruiken we in deze tijd van het jaar toch al niet
[ Voor 13% gewijzigd door Destruction op 28-12-2024 19:08 ]
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Iemand ergens online reallife video's of foto's gespot van het volledig zwarte model?CLB schreef op woensdag 18 december 2024 @ 12:06:
Zag dat de 2025-prijzen van de Kawasaki Z900's (eindelijk) online staan:
- Z900 SE vanaf 13.449 euro
[Afbeelding: Kawasaki Z900 SE 2025]
- Z900 zwart vanaf 11.999 euro
- Z900 zwart/groen vanaf 11.399 euro
- Z900 zwart/rood vanaf 11.399 euro
Beetje dromen mag altijd toch!?
Ik vind alleen groen/zwart, rood/zwart en SE-content, helaas.
Rood/zwart is best mooi, behalve dat alles zo shiny is afgewerkt
[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 28-12-2024 22:19 ]
Je kan de boete / impact nog zo hoog maken.HTT-Thalan schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 18:42:
https://lnkd.in/ev6sdY_D
[Afbeelding]
Ik ben voor, maar dat is vooral omdat ik élke dag minimaal 10 personen zie die zich hieraan schuldig maken. Ik moet zeer regelmatig blikschade of potentieel erger voorkomen door in te houden of uit te wijken voor iemand die, mobiel in de hand, slingerend voorbij komt of te laat op iets reageert.
Yay or nay? Niet dat het heel veel uitmaakt, de trend is reeds ingezet.
Als men niet het gevoel gepakt te worden (pakkans) doet men het alsnog. Je geeft het zelf aan, je ziet er dagelijks een hoop, hier ook.
Liever een boete die een fractie van het bedrag is, maar gegarandeerd gepakt, dan deze situatie.
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
CLB schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 22:16:
[...]
Iemand ergens online reallife video's of foto's gespot van het volledig zwarte model?
Ik vind alleen groen/zwart, rood/zwart en SE-content, helaas.
Rood/zwart is best mooi, behalve dat alles zo shiny is afgewerktDat is stukken mooier imo bij het groen/zwarte model, maar ik wil geen groen.
:strip_exif()/f/image/mBmZQ87LzRtltBplXFTlxoQ6.jpg?f=fotoalbum_large)
Staat toch gewoon op hun site?
zeker, zeker
Dat zijn wat renders waarop alles er mooi uitziet, geen reallife foto's of video's. Wat is er glimmend afgewerkt, wat heeft een matte finish enzovoort, dat is vooralsnog niet goed te zien zo.ozzynator schreef op zondag 29 december 2024 @ 08:43:
Staat toch gewoon op hun site?
Gisteren ook een rpha 91 aangeschaft, twijfel nog over de communicatie. Is die 50b set goed, vooral met de mesh?HTT-Thalan schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 08:05:
[...]
heb ik ook, fijn ding. Heb de bijbehorende HJC 50B set erin laten bouwen.
Heb anders nog een Sena liggen, maar dat is geen inbouw, is toch net wat cleaner natuurlijk.
zeker, zeker
Wat voor een is dat er nu. Zie het niet helemaal goed.4x2 schreef op maandag 30 december 2024 @ 16:56:
[Afbeelding]
Weer een motor succsesvol ingevoerd, nu nog wachten tot de zooi door de RDW verwerkt is, ik de BPM aangfite kan doen (0 euro, maar het moet) en wachten op het kenteken.
Vroeger de 50 cc uitvoering gehad, altijd trappen en lopen dat ding. Toen verkocht want wilde een auto, nu natuurlijk spijt maarja.4x2 schreef op maandag 30 december 2024 @ 16:56:
[Afbeelding]
Weer een motor succsesvol ingevoerd, nu nog wachten tot de zooi door de RDW verwerkt is, ik de BPM aangfite kan doen (0 euro, maar het moet) en wachten op het kenteken.
zeker, zeker
Ik den een Honda MTXll roel j schreef op maandag 30 december 2024 @ 17:35:
[...]
Wat voor een is dat er nu. Zie het niet helemaal goed.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Ik zag vorige week op de snelweg een auto met heldere binnenverlichting. was de bestuurder op zijn laptop bezigHTT-Thalan schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 18:42:
https://lnkd.in/ev6sdY_D
Yay or nay? Niet dat het heel veel uitmaakt, de trend is reeds ingezet.

Zal wel een tweaker zijn geweest
Geen idee, nooit getest. Maar gewoon bluetooth prima natuurlijk, het geheel voelt allemaal kwaliteit aan, geen Ali gehalte en ook muziek getest (niet tijdens het rijden) - klinkt ook best aardig.ozzynator schreef op maandag 30 december 2024 @ 15:19:
[...]
Gisteren ook een rpha 91 aangeschaft, twijfel nog over de communicatie. Is die 50b set goed, vooral met de mesh?
Heb anders nog een Sena liggen, maar dat is geen inbouw, is toch net wat cleaner natuurlijk.
Die HJC 50B intercom is in feite een Sena (50S). In principe het model dat tegenwoordig in de meeste merken standaard te integreren is.ozzynator schreef op maandag 30 december 2024 @ 15:19:
[...]
Gisteren ook een rpha 91 aangeschaft, twijfel nog over de communicatie. Is die 50b set goed, vooral met de mesh?
Bij de meesten werkt dat prima, al weet ik wel bij iemand in een schuberth helm dat die eerst een leeg batterijtje had, en na vervanging van die unit liep de accu in no-time leeg. Ook hierbij zijn er dus maandagmorgen modelletjes.
Vele 10duizende kmters er mee gereden en van zomers 35+ tot regen gehele dag en het blijft het gewoon doen en zelfs een 8 jaar oude cardo freecom 4 doet het nog steeds 8 uur on afgebroken per lading!
Hier nog even op terugkomend, we hebben echt waanzinnig geluk gehad met 3 dagen strak blauwe hemel, een lekker zonnetje en 18 gradenTylen schreef op woensdag 13 november 2024 @ 18:09:
[...]
Ik hoop het voor je. Maar ik vrees het ergste.

De fotograaf van Wegraceinfo.nl heeft helaas wel een hele nare smak gemaakt naast de baan waar hij waarschijnlijk nog wel een tijd last van gaat hebben. Maar de volgende dag stond hij er gewoon weer om foto's te maken, wat een held.
/f/image/tiloWSdJcjZKbJ2vRrMmXXIj.png?f=fotoalbum_medium)
/f/image/gfCyD9Mbkqy0o1rLD2ji91Wn.png?f=fotoalbum_medium)
Inderdaad, in de volksmond een MTX-ot (oud type) om 'm te onderscheiden van de Nederlandse MTX-sh (50cc) en watergekoelde MTX-R (50, 80, 125 & 200cc)
Maar eigenlijk is het een MTX80s.
Nu eerst even 3 bromscootertjes uit elkaar slopen (Marktplaats en alcohol, altijd een slecht idee...) en wachten tot ik een kenteken heb.
En dan ouderwets opvoeren
leeg
Hoeveel kosten die ongeveer in de BRD?4x2 schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 08:46:
[...]
Inderdaad, in de volksmond een MTX-ot (oud type) om 'm te onderscheiden van de Nederlandse MTX-sh (50cc) en watergekoelde MTX-R (50, 80, 125 & 200cc)
Maar eigenlijk is het een MTX80s.
Nu eerst even 3 bromscootertjes uit elkaar slopen (Marktplaats en alcohol, altijd een slecht idee...) en wachten tot ik een kenteken heb.
zeker, zeker
Gaaf!UTwizard schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 01:07:
[...]
Hier nog even op terugkomend, we hebben echt waanzinnig geluk gehad met 3 dagen strak blauwe hemel, een lekker zonnetje en 18 gradenBijna geen gele of rode vlaggen gezien, leuke groep mensen in de pitbox, alles perfect geregeld door 2TE. Super mooie tijd gehad
![]()
De fotograaf van Wegraceinfo.nl heeft helaas wel een hele nare smak gemaakt naast de baan waar hij waarschijnlijk nog wel een tijd last van gaat hebben. Maar de volgende dag stond hij er gewoon weer om foto's te maken, wat een held.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
K to the KillaZ
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison
You saw what i did there
Heb hier nu ook 2 snor scootertjes staan, 1 had al 3 jaar niet meer gelopen en hoewel ik duidelijke sporen zag dat ik bepaald niet de eerste ben die 'm geprobeerd heeft te fixen, was het uiteindelijk vrij simpel om 'm te fixen4x2 schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 08:46:
[...]
Beiden gaan keihard. 32
[ Voor 16% gewijzigd door Destruction op 31-12-2024 12:30 ]
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Weet ik niet, deze komt uit Frankrijk
Heb er overigens 1000€ voor betaald, maar dat zit er nog een keer in aan onderdeeltjes.
Ik heb dus 3 Honda X8R'en gekocht, wil er 1 fatsoenlijk maken voor mezelf, misschien een keer 70cc dr op en op motorkenteken butsen als boodschappenscooter in de buurt (want 2-takt is gewoon leuk)Destruction schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 12:21:
Heb hier nu ook 2 snor scootertjes staan, 1 had al 3 jaar niet meer gelopen en hoewel ik duidelijke sporen zag dat ik bepaald niet de eerste ben die 'm geprobeerd heeft te fixen, was het uiteindelijk vrij simpel om 'm te fixenAls ik de prijzen op MP zo zie kan 't ding nog aardig wat opleveren, dus binnenkort de verkoop in. Die andere is niet in geweldige staat maar rijdt nog wel prima en als die me dan toch niks meer kost laat ik 'm misschien wel staan, misschien wel handig om er zo'n hok bij te hebben als runabout in de stad. Lekker op de 2takt een rondje door 't centrum hier scheuren, omdat m'n diesel bus er voortaan niet meer mag komen
En dan hoop ik er nog 1 redelijk te kunnen maken, te verkopen zodat ik m'n eigen gratis heb en nog wat reservedelen heb.
[ Voor 74% gewijzigd door 4x2 op 31-12-2024 14:16 ]
leeg
zeker, zeker

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 10:41
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
[ Voor 7% gewijzigd door We Are Borg op 01-01-2025 00:58 ]
Dit topic is gesloten.