Zaterdag besloten om maar richting Bels te rijden voor een rondje ardennen, de onroute bladiebla motorroute na een tijdje maar afgezet omdat ze totaal verouderd zijn en maar zelf wat gaan verzinnen, was iig wel weer een keer leuk (al blijven die rode kentekens bizar slechte bestuurders over het algemeen)
:strip_exif()/f/image/k7MA38OzVuU7qZCGy0DQU0Z9.jpg?f=fotoalbum_large)
Geen idee waar dit is trouwens, behalve Belgie
En net reed eoa vrouw met de auto de uitrit van het parkeerterrein van de school voor de deur af toen ik naar huis kwam, naar rechts kijkend (ik kwam van links) en rolde gewoon door, nu is de uitlaat van m'n Integra beschadigd.
Stilstaan, naar rechts kijken ipv links en vervolgens gewoon de weg op rollen terwijl je naar rechts blijft kijken, echt, sommige figuren in het verkeer......
:strip_exif()/f/image/k7MA38OzVuU7qZCGy0DQU0Z9.jpg?f=fotoalbum_large)
Geen idee waar dit is trouwens, behalve Belgie
En net reed eoa vrouw met de auto de uitrit van het parkeerterrein van de school voor de deur af toen ik naar huis kwam, naar rechts kijkend (ik kwam van links) en rolde gewoon door, nu is de uitlaat van m'n Integra beschadigd.
Stilstaan, naar rechts kijken ipv links en vervolgens gewoon de weg op rollen terwijl je naar rechts blijft kijken, echt, sommige figuren in het verkeer......

:strip_exif()/f/image/gG17c7a9Kh30uKCRifLTzBxJ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 1% gewijzigd door Notna op 11-06-2024 15:09 . Reden: Mag ook wel zonder de misogynie ]
leeg