Friezin schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 20:26:
[...]
Wanneer ik zo naar je geplaatste reacties kijk, zoek je niet echt: je reageert enkel hier bij Quatt.
Dat is niet handig wanneer je een wp zoekt toch?
Wanneer je zoekt (zoals je zelf steeds aangeeft), dan moet je op wat meer wp-fora je licht opsteken en ook elders vragen stellen en niet alleen in het Quatt en Adlar forum. Je geeft hier al maanden aan: "nog niet gevonden".
En een Quatt gaat het vermoedelijk dan nu ook niet meer worden.
Hier een tip, want er zijn meer merken dan Quatt.
Steek ook hier je licht op.
Veel merkenfora in de lijst:
Tip:
Lucht/Water warmtepomp om mee te verwarmen en te koelen #11
Edit: ik stel veel updates juist op prijs: dat is voor mij een teken dat er aan wordt gewerkt.
Jij zoekt, denk ik, daarom eerder een gevestigd merk )
@
Friezin
Fijn dat je ook zo meedenkt. Dat je mij samen met @
MacD007 probeert te sturen naar een tweakersforum en Facebook waar de echte informatie gevonden kan worden.
En inderdaad, zoals ik duidelijk aangeef; ik zoek een wp.
Wel aardig op weg geweest, na veel overwegen en een qauttofferte te hebben gehad, toch niet gekozen.
Ben blij. Het had een dubbele quatt moeten zijn ipv een enkele, ik moest zelf op zoek naar een installateur om mijn oude installatie aan te passen (ze wilden geen meerlagenpijp), en ik had moeite met gescheiden installateur voor cv en wp.
En goed gezien, ook bij adlar mijn licht opgestoken en uiteindelijk afgehaakt, een slechte adviseur, en met de dalende toekomstige gasprijzen economisch niet verantwoord.
Mijn grote probleem bij Quatt is nu echter dat waar jullie, tweakers, continue over schrijven. het wegvallen van de hele slimme sturing vanuit de bubbel naar de CIC, en de volgende update die het weer erger maakt.
Over HA, de Qauttwp, typische thermostaten hoor je mij niet, heb ik te weinig verstand van.
Waar ik naar zoek is technisch informatie, hoe werkt het, werkt het ook de volgende maand nog door als ergens in de bubbel, internetverbinding, qautt i.o. er echt de stekker uit getrokken wordt.
En dan nog dit,
Natuurlijk kijk ik ook op algemene tweaker wp sites, het valt echter niet mee een dread te volgen, als je niet de hele dag achter het scherm zit.
En dus beperk ik me vooral tot de quatt site, omdat ik me daar het meest op georienteerd heb, en ook sommige mensen een beetje kan volgen, zoals ook sommige mij menen te volgen!
Sinds aug 24: Quatt Duo, Thermo: Tado v4+, daarvoor 1100m3 gas. 1800kwh zon. Vrijstaand no brabant 1976, 150m2, nefit combi exellent 2004, Veel hr+ glas, vooral in serre, redelijke isolatie. Radiators t22, vvw in serre als bijverwarming.