• jj85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:25
Vetifuro schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 11:55:
Ik lees nu een en ander over de druk. Mijn Quatt hangt inmiddels sinds november 2024 en in de tijd is mijn druk teruggelopen naar 1.2/1.3 bar. Binnenkort komt de installateur voor de 2-jaarlijkse controle/onderhoud van de CV-ketel. Ben benieuwd wat hij gaat zeggen over de Quatt en over de druk.
8)7 je kunt hem toch gewoon weer even opdrukken naar zo'n 1,8 bar? Daar is toch geen installeur voor nodig?
Quatt heeft daar sinds kort zelfs een mooi filmpje voor
https://support.quatt.io/...warmingssysteem-bijvullen

• Vetifuro
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13:15
jj85 schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 12:03:
[...]

8)7 je kunt hem toch gewoon weer even opdrukken naar zo'n 1,8 bar? Daar is toch geen installeur voor nodig?
Quatt heeft daar sinds kort zelfs een mooi filmpje voor
https://support.quatt.io/...warmingssysteem-bijvullen
Ja zeker, dat kan ook. Heb ik inderdaad geen installateur voor nodig _/-\o_

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

• yuehan
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 13:09
Kruimelvlaai schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 09:38:
Mijn quatt duo v2 is geïnstalleerd. Na een dag kreeg ik een melding per mail dat de druk te laag is en stond deze op 1.0 bar. Gister aangevuld tot 2.1bar en vanmorgen stond hij weer op 0.9bar. is dit een lekkage of kan het ook iets anders zijn?
Dit had ik ook bij 1 van mijn Quatt duo. Het bleek een lekke overdukklep te zijn. Het water liep er aan de rechter zijkant onder uit bij de Quatt na het bijvullen van de CV. Gemeld bij Quatt als spoed, 2 dagen erna is het verholpen. Destorings monteur vertelde dat dit een bekend probleem is. Als hij een installatie doet, dan vervangt hij deze klep direct uit voorzorg door 1 van een betere kwaliteit.
Pagina: 1 ... 344 345 Laatste

Let op:
op heel tweakers zijn referrals niet toegestaan; hier dus ook niet. Hengelen naar referrals doen we ook niet aan.

Ook mensen zonder Quatt zijn in dit topic welkom en kunnen waardevolle informatie hebben voor (toekomstige) Quatt gebruikers en overige bezoekers van dit topic. We willen dus geen reacties meer zien zoals: "wat doe je hier, je hebt geen quatt." Als je denkt dat iemand aan het trollen is, of zich op een andere manier misdraagt, maak je een Topic Report aan en dan lossen de mods het op en ga je dus niet zelf reageren. Veder hebben we respect voor elkaars mening en/of keuzes en houden we het vriendelijk.