Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jj85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:41
OmeJoyo schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 16:20:
[Afbeelding]

Krijg net dit ticket binnen van Quatt, had al wel raar gedrag gezien in HP1.

Nu kan ik me herinneren ergens te hebben gelezen dat dit bij een andere Tweaker ook was en gratis is opgelost. Aangezien de discussie voor de Quatt Care ook nog steeds loopt.

Weet verder iemand wat die ODU disconnect is? Druk in koudemiddel circuit die snap ik wel.
OutDoor Unit
Waarschijnlijk valt de modbus verbinding af en toe weg

• TeslaNerd
  • Registratie: Maart 2020
  • Nu online
jj85 schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 18:53:
[...]

OutDoor Unit
Waarschijnlijk valt de modbus verbinding af en toe weg
Kan ook een slechte verbinding zijn van de drie draadjes AGB tussen de ODU en de CiC. Kan je ook zelf even losmaken en weer goed aansluiten

120m2 bovenwoning met 6 radiatoren en vvw in de badkamer. Intergas HRE 36/30A met Honeywell Round Modulation en Quatt hybrid op het dak van de dakkapel

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Magreet1 schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 17:20:
Hier een update over de status van de plaatsing van de AE. Afgelopen vrijdag kreeg ik een mail. Ik had, ik denk toevallig, ook die dag nog gebeld met de vraag of er al meer duidelijkheid was over de plaatsing. Kreeg toen te horen dat er niet meer ingepland wordt…

Korte samenvatting van de mail:

‘Dit jaar worden er geen plaatsing van de all electric meer ingepland. Ter compensatie krijg je 200 euro korting op de rekening.’

Dan een bla bla verhaal over dat het zo druk is. En een bla bla verhaal over een steeds slimmere AE. En de mededeling dat plaatsing in 2026 plaats vindt…

Kortom ik heb een aanbetaling van 70 procent gedaan. En geen idee wanneer dat ding komt.

Tegelijk een en al reclames voor nu nog subsidie op 2 duo en in plannen in 2025!
Dus dat kan wel… in 2025…?

Ben er best een beetje klaar mee… die 200 euro is dan wel weer netjes, tegelijk vind ik deze manier van werken echt geen stijl…
Op de installatie van die duo’s verdienen ze waarschijnlijk smerig veel dus beter om daar nog het jaar even mee vol te maken totdat de subsidieregelingen worden gecorrigeerd om dit geitenpaadje te voorkomen.

• pietjm
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 19:37
clubeddie schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 18:13:
[...]

Neem laatste update informatie is 3.14.0 beta, denk dat ze wat bugfixes hebben gedaan?
Is er een nieuwere versie dan 3.14.0? Ik ben betatester, maar heb nog steeds die versie.

NH, vrijstaand, 182 m2 incl verw garage, 1 Quatt met T6, alles OT, besparen in Quatt app aan met echte tarieven, HRE 36/30, 4950 wp panelen, vvw beneden met HR++, radiatoren boven, de koffie nog steeds op z’n Italiaans.

• jj85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:41
pietjm schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 19:37:
[...]

Is er een nieuwere versie dan 3.14.0? Ik ben betatester, maar heb nog steeds die versie.
3.14.3

• Hambo
  • Registratie: Juni 2025
  • Nu online
Erik1805 schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 09:16:
[...]

Dit schema heb ik al sinds het begin en gaf nooit een probleem
Springt de cv niet bij vanwege hoge dynamische elektriciteitstarieven? Dat zou verklaren waarom de cv nu meer bij springt dan bij vaste tarieven.
CPM schreef op maandag 24 november 2025 @ 20:16:
[...]

Post dan even de rest van de afbeelding uit de app, want daar staat meer info. 8)
Haha soepel, Hierbij de uitdraai. Cv staat op alleen tapwater dus waarom die in het overzicht staat is mij niet duidelijk. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BeHEVLQlIAEE66YbeIiVYmt_rvM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Fb0VXpwsI1zEPDFf7Y9AnYhG.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 308 309 Laatste

Let op:
op heel tweakers zijn referrals niet toegestaan; hier dus ook niet. Hengelen naar referrals doen we ook niet aan.

Ook mensen zonder Quatt zijn in dit topic welkom en kunnen waardevolle informatie hebben voor (toekomstige) Quatt gebruikers en overige bezoekers van dit topic. We willen dus geen reacties meer zien zoals: "wat doe je hier, je hebt geen quatt." Als je denkt dat iemand aan het trollen is, of zich op een andere manier misdraagt, maak je een Topic Report aan en dan lossen de mods het op en ga je dus niet zelf reageren. Veder hebben we respect voor elkaars mening en/of keuzes en houden we het vriendelijk.