Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ffk
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:52

ffk

beezjeh schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 02:30:
Dit is overigens een snelle test op mijn tablet S8+ op WiFi 6e.

[Afbeelding]
Maar is het dus wél mogelijk om de volle 2 Gbit via WiFi 6E te halen? Ik neem aan dat je je eigen router achter het modem van Ziggo hebt hangen want 802.11ac/ax is het hoogste wat ik kan instellen op het Sagemcom-modem en heb daarbij ook het hoogste 5Ghz-kanaal gekozen.
Is het niet zo dat je tablet de 6Ghz-band gebruikt?
Wat ik mij eigen afvraag is of het überhaupt mogelijk om met het Sagemcom-modem de volle 2Gbit via WiFi te halen of moet ik allemaal extra apparatuur aanschaffen? Ik ben helaas niet meer zo goed op de hoogte van de laatste techniek zoals ik vroeger was, dus misschien dat het een domme vraag is.

[ Voor 36% gewijzigd door ffk op 25-11-2025 10:42 ]

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:24
ffk schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 07:29:
[...]

Maar is het dus wél mogelijk om de volle 2 Gbit via WiFi 6E te halen? Ik neem aan dat je je eigen router achter het modem van Ziggo hebt hangen want 802.11ac/ax is het hoogste wat ik kan instellen op het Sagemcom-modem en heb daarbij ook het hoogste 5Ghz-kanaal gekozen.
Is het niet zo dat je tablet de 6Ghz-band gebruikt?
Wat ik mij eigen afvraag is of het überhaupt mogelijk om met het Sagemcom-modem de volle 2Gbit via WiFi te halen of moet ik allemaal extra apparatuur aanschaffen? Ik ben helaas niet meer zo goed op de hoogte van de laatste techniek zoals ik vroeger was, dus misschien dat het een domme vraag is.
Ik heb inderdaad een router im gebruik en Sagemcom staat in bridge.
Pagina: 1 ... 82 83 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ziggo ervaringen met betrekking tot coax, andere onderwerpen horen thuis in:
- Glasvezel: [Ziggo Glasvezel] Ervaringen & Discussie
- Overstappen, prijsvergelijking en aanbiedingen: [Ziggo] Prijzen, overstappen en aanbiedingen