Daar denkt Ziggo dus blijkbaar anders over. Ik ga het risico maar niet lopen om te downgraden, ik heb al genoeg problemen gehad na het verlengen van mijn abonnement m.b.t. 1 jaar gratis Ziggo Sport Compleet.Jay-B schreef op maandag 18 november 2024 @ 21:42:
[...]
Tja, dat is oude informatie tot 1,5 jaar geleden ging dat zo. Inmiddels is dat niet meer van toepassing. Dit verschilt overigens wel per korting. 9 × 20 en de 50% kortingen blijven gewoon staan.
Exact hetzelfde als wat jij ziet maar dan is de 6 een 9, ff gecheckt maar ons pakket wat we geselecteerd hebben komt volledig overeen.Pierre_nr1 schreef op maandag 18 november 2024 @ 19:52:
[...]
Ook met Internet + TV 6 maanden €50,- korting met een 1-jarig abonnement :
[Afbeelding]
Maak eens een screenshot wat jij ziet dan.
Nee, daar denkt Ziggo niet anders over. Je hebt helaas alleen iemand gesproken die niet up to date is met de laatste info. Dat is sneu maar helaas wat wel vaker gebeurt. De achterliggende gedachte is ook wel logisch. Het kwam erg vaak voor dat mensen achteraf toch liever een ander pakket wilde of bijvoorbeeld vergeten waren telefonie mee te bestellen. Dit moest dan handmatig weer opgelost worden door een klantenservicemedewerker. In plaats daarvan calculeert Ziggo in dat een percentage klanten downgradet of upgradet en laat de korting staan.Pierre_nr1 schreef op maandag 18 november 2024 @ 22:16:
[...]
Daar denkt Ziggo dus blijkbaar anders over. Ik ga het risico maar niet lopen om te downgraden, ik heb al genoeg problemen gehad na het verlengen van mijn abonnement m.b.t. 1 jaar gratis Ziggo Sport Compleet.
Er zijn een paar kortingen waarbij dat niet werkt. Zo was er een 12 maanden 1 euro,-. Hiermee kon je voor 1 euro extra bovenop het Kabel TV tarief een compleet pakket krijgen. Ik denk niet dat ik je hoeft uit te leggen wat dat betekent als je deze op het duurste pakket zou toepassen, dat wordt iets te gortig. In dat geval vervalt die korting
O ja nog een ander sceanrio, er zijn soms upgrade kortingen die je krijgt als je via Mijn Ziggo je pakket aanpast (maar dat gaat meestal om een upgrade). Deze kortingen vervangen dan wel je huidige korting en als je dan reeds een betere korting hebt dan kan je beter de klantenservice vragen om de wijziging door te voeren zonder de upgradekorting.
[ Voor 53% gewijzigd door Jay-B op 19-11-2024 00:30 ]
Die blackkfriday aanbieding is toch gewoon hetzelfde wat ze het hele jaar al aanbieden?
Ik hou het al een paar maanden in de gaten voor ons nieuwe huis en ik zie eigenlijk geen verschil.
Ik hou het al een paar maanden in de gaten voor ons nieuwe huis en ik zie eigenlijk geen verschil.
Spel en typfouten voorbehouden
Dank voor je uitgebreide uitleg, maar ik schiet er uiteindelijk niets mee op, Tegen Ziggo support vechten is bij b]voorbaat redelijk kansloos, ik durf het niet meer aan, ellende genoeg achter de rug n.a.v. mijn verlenging 1 maand geleden. Ik baal enorm dat ik nog 11 maanden vast zit vij deze vreselijke club.Jay-B schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 00:21:toon volledige bericht
[...]
Nee, daar denkt Ziggo niet anders over. Je hebt helaas alleen iemand gesproken die niet up to date is met de laatste info. Dat is sneu maar helaas wat wel vaker gebeurt. De achterliggende gedachte is ook wel logisch. Het kwam erg vaak voor dat mensen achteraf toch liever een ander pakket wilde of bijvoorbeeld vergeten waren telefonie mee te bestellen. Dit moest dan handmatig weer opgelost worden door een klantenservicemedewerker. In plaats daarvan calculeert Ziggo in dat een percentage klanten downgradet of upgradet en laat de korting staan.
Er zijn een paar kortingen waarbij dat niet werkt. Zo was er een 12 maanden 1 euro,-. Hiermee kon je voor 1 euro extra bovenop het Kabel TV tarief een compleet pakket krijgen. Ik denk niet dat ik je hoeft uit te leggen wat dat betekent als je deze op het duurste pakket zou toepassen, dat wordt iets te gortig. In dat geval vervalt die korting
O ja nog een ander sceanrio, er zijn soms upgrade kortingen die je krijgt als je via Mijn Ziggo je pakket aanpast (maar dat gaat meestal om een upgrade). Deze kortingen vervangen dan wel je huidige korting en als je dan reeds een betere korting hebt dan kan je beter de klantenservice vragen om de wijziging door te voeren zonder de upgradekorting.
Het product is prima, maar de klantenservice in echt vreselijk slecht. Beneden alle peil.
BlackFriday wordt ook enorm gehyped. Ik zie ook allemaal aanbiedingen voorbij komen die al maanden op en af rond die prijs zijn.FredvZ schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 00:30:
Die blackkfriday aanbieding is toch gewoon hetzelfde wat ze het hele jaar al aanbieden?
Hoewel bellen voor de nieuwe Ziggo pods 6, goedkoper was geweest. Toch maar gegaan voor toekomstbestendig en een super aanbieding, Beetje Tweaker eigenwijs/onverstandigangerfist-yentl schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 12:25:
[...]
Als ik jou was zou ik die m4 setje terug sturen naar Ziggo en vragen om een smartwifi-pods6 die werkt dan samen met je Segecom connectbox en zo hou je de betere en nieuwe wifi van de segecom.

:strip_exif()/f/image/mZMZM7ig0cUBZ1wWaMaOQ3sj.jpg?f=fotoalbum_large)
Koga F3 8.0, NAD M33, KEF R11, Asus Maximus Z790
Voor de liefhebbers van Sport en Netflix heeft Ziggo nu een combipakket. Deze is nu 3 maanden voor 5 euro korting bovenop de bundelkorting die je al krijgt:
https://www.ziggo.nl/tele...lix-en-ziggo-sport-totaal
https://www.ziggo.nl/tele...lix-en-ziggo-sport-totaal
9 maanden 50% korting zou ik mee akkoord gaan, maar moet zeker weer het hele circus van opzeggen eb dan als nieuwe klant aanmelden af?
Daar lijkt het wel op, nog niet gezien dat iemand dit gekregen heeft bij opzeggingen desk.Freshnub schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 16:20:
9 maanden 50% korting zou ik mee akkoord gaan, maar moet zeker weer het hele circus van opzeggen eb dan als nieuwe klant aanmelden af?
vooral interessant voor de mensen die Ziggo niet opzeggen;
De black friday acties van hollandsnieuwe staan live.
20Gig voor 7,50; 35GB voor 11 euro per maand.
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Voor de Ziggo Black Friday deals
[Black Friday] Ziggo Internet & TV (2024)
[Black Friday] Ziggo Internet & TV (2024)
Nog interessanter dit: Bestaande klanten kunnen hem ook aanpassen in Mijn Hollandsnieuwe. Ik heb hem net omgezet naar 20 GB voor 8.50 euro (jaar abo)Mistraller schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 16:29:
vooral interessant voor de mensen die Ziggo niet opzeggen;
Ja zo heb ik dat al vaker gedaan, ik had 30gig voor 10,38 (een oude BF deal 15+15 voor 10euro met inflatiecenten) en ben nu naar 35 gig voor 11 euro. Vrouwlief had 6gb voor 7,78 en is naar 20gb voor 7,50.king006 schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 19:39:
[...]
Nog interessanter dit: Bestaande klanten kunnen hem ook aanpassen in Mijn Hollandsnieuwe. Ik heb hem net omgezet naar 20 GB voor 8.50 euro (jaar abo)
Wat je niet online kan doen is als je al in een bepaalde bundel zit en die tegen de BF prijs activeren. Mijn zoon heeft 35GB voor 12 eur maar daar kan je geen 11 eur van maken
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Is er iets aan de hand met het ziggo netwerk.
Twitch doet het niet bij heel veel stream
Twitter laadt heel traag
Discord heeft problemen.
Allestoringen.nl meldt dit ook.
Op ziggo en mede vodafone 5g doet het heel lastig
Twitter laadt heel traag
Discord heeft problemen.
Niet alleen Ziggo, ik zit hier op KPN Glas en heb hetzelfde.maversne schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 22:45:
Twitter laadt heel traag
Discord heeft problemen.
Alleen op allestoringen zie ik meldingenApart schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 22:47:
[...]
Niet alleen Ziggo, ik zit hier op KPN Glas en heb hetzelfde.
Op downdetector.com niks
Iets in het nederlandse netwerk gaande?
We werden opeens gebeld door een medewerker van een afdeling die klanten actief aan het benaderen is om te kijken of we blijven bij Ziggo en tevreden waren. Ze gingen ons een voorstel via de mail doen en dat viel mij niet tegen. We kregen dan voor een 2 jarig contract 1 jaar 50% korting als bestaande klant en ik kon ook nog downgraden want we hebben TV eraf gehaald. Heb zitten vergelijken en getest met NLziet en dat beviel wel, we kunnen dan NPO Plus ook gelijk opzeggen. Zonder al teveel discussie toch een leuke korting ook al teken je voor 2 jaar
.
Blijft apart. Tegen mij zei Ziggo dat zij zelf niet actief mogen benaderen vanwege de telecomwet. Ze mogen alleen bellen om de kwaliteit te bespreken maar daar mag niet over een prijsvoorstel dan wel verlenging worden gesproken.supercrazy schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 23:18:
We werden opeens gebeld door een medewerker van een afdeling die klanten actief aan het benaderen is om te kijken of we blijven bij Ziggo en tevreden waren. Ze gingen ons een voorstel via de mail doen en dat viel mij niet tegen. We kregen dan voor een 2 jarig contract 1 jaar 50% korting als bestaande klant en ik kon ook nog downgraden want we hebben TV eraf gehaald. Heb zitten vergelijken en getest met NLziet en dat beviel wel, we kunnen dan NPO Plus ook gelijk opzeggen. Zonder al teveel discussie toch een leuke korting ook al teken je voor 2 jaar.
Het blijft allemaal grijs gebied.
Toch rare jongens. Dat zou voor mij een korting zijn van 435 over twee jaar. 217,50 per jaar. En als ik vraag om 9 maanden 20,- korting (als klant sinds 1994) dan doen ze daar moeilijk over (kan niet). Mij zijn ze inmiddels (voorlopig) kwijt. Ze willen schijnbaar alleen 2-jarige contracten.supercrazy schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 23:18:
We kregen dan voor een 2 jarig contract 1 jaar 50% korting als bestaande klant en ik kon ook nog downgraden want we hebben TV eraf gehaald.
Yup, hiero hetzelfde. Twitch is niet te doen.maversne schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 22:45:
Twitter laadt heel traag
Discord heeft problemen.
Gelukkig werkt het op KPN 4G wel prima.
Inmiddels alles weer okay!
[ Voor 3% gewijzigd door Nnoitra op 20-11-2024 10:57 ]
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Ze schijnen bij Ziggo, naast de afdeling opzeggingen/retentie, nog een aparte afdeling "final offer" te hebben
Bij bellen voor verlenging met korting geven ze tegenwoordig dus maximaal 9mnd €10. Maar na daadwerkelijk opzeggen worden ze wakker en krijg je de afdeling "final offer" aan de lijn. Toen was in een keer 12mnd €35 mogelijk. Helaas zijn ze met die afdeling dus vaak te laat want hier ligt inmiddels een werkende glasvezel aansluiting (opzegging heb ik zelf gedaan om overlap te hebben). Hopelijk worden ze bij Ziggo ooit een keer wakker en gaan ze (standaard) weer betere aanbiedingen geven.
Bij bellen voor verlenging met korting geven ze tegenwoordig dus maximaal 9mnd €10. Maar na daadwerkelijk opzeggen worden ze wakker en krijg je de afdeling "final offer" aan de lijn. Toen was in een keer 12mnd €35 mogelijk. Helaas zijn ze met die afdeling dus vaak te laat want hier ligt inmiddels een werkende glasvezel aansluiting (opzegging heb ik zelf gedaan om overlap te hebben). Hopelijk worden ze bij Ziggo ooit een keer wakker en gaan ze (standaard) weer betere aanbiedingen geven.
Ik heb verlengd, helaas was verlengen met 2 jaar met meer korting niet mogelijk. Dus meer dan 9 maal 10 euro heb ik er niet uitgehaald. Daadwerkelijk opzeggen-traject heb ik niet gestart. Eens met jouw hoop/wens.rvk schreef op donderdag 21 november 2024 @ 10:40:
Ze schijnen bij Ziggo, naast de afdeling opzeggingen/retentie, nog een aparte afdeling "final offer" te hebben![]()
Die afdeling kreeg ik ook aan de lijn bij het opzeggen. Maar volgens mij was dit 12mnd 35 euro bij een 2-jarig contract. Dat laatste zeiden ze overigens niet met veel woorden.rvk schreef op donderdag 21 november 2024 @ 10:40:
Ze schijnen bij Ziggo, naast de afdeling opzeggingen/retentie, nog een aparte afdeling "final offer" te hebben![]()
Slim ik heb die op NPO Extra teruggekeken, maar dan zit je met vervelende doventolk in beeldmeesje schreef op donderdag 21 november 2024 @ 19:32:
Storing bij Ziggo. Sinterklaasjournaal dan maar via de NPO app gekeken.
[Afbeelding]
Jammer, van de week zeiden ze nog dat ze hoopten vrijdag de black friday aanbieden te kunnen geven aan de telefoon. Maar dat lijkt er dus niet in te zitten, morgen maar eens proberen wat er te halen is.arj1o1 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:02:
[...]
Die afdeling kreeg ik ook aan de lijn bij het opzeggen. Maar volgens mij was dit 12mnd 35 euro bij een 2-jarig contract. Dat laatste zeiden ze overigens niet met veel woorden.
[ Voor 33% gewijzigd door SirMemeAlot op 21-11-2024 19:40 ]
Ik belde om op te zeggen. En ze geven aan dat ze dat pas kunnen doen 2-3 maanden van tevoren, en dat ze mij nu niet konden helpen.
Ik twijfel niet aan die beste man, maar MAG dat? dat je verplicht bent om pas 2-3 maanden van tevoren op te zeggen ipv al langer van tevoren?
Ik twijfel niet aan die beste man, maar MAG dat? dat je verplicht bent om pas 2-3 maanden van tevoren op te zeggen ipv al langer van tevoren?
Ik heb nog wel de 2 jaar aanbieding gekregen van 12 maanden 20 euro korting. Dat kwam wel pas nadat ik al zei niet akkoord te gaan met 9x10 euro korting. Ik zei dat ik dan toch even verder ging kijken en toen was het ineens, wacht even meneer ik ga even overleggen of ik dit mag aanbieden. Toen heeft ze even bakje thee gepakt en kwam terug dat het kon, maar heb nu wel 2 jaar contract dus eigenlijk maar 24 maanden 10 euro korting. Niet perse fan van 2-jarig contract maar het bevalt verder prima en geen intentie om over te stappen naar glasvezel.W1ck1e schreef op donderdag 21 november 2024 @ 12:34:
[...]
Ik heb verlengd, helaas was verlengen met 2 jaar met meer korting niet mogelijk. Dus meer dan 9 maal 10 euro heb ik er niet uitgehaald. Daadwerkelijk opzeggen-traject heb ik niet gestart. Eens met jouw hoop/wens.
Die willekeur van ziggo vind ik een beetje jammer.SirMemeAlot schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 13:13:
[...]
Ik heb nog wel de 2 jaar aanbieding gekregen van 12 maanden 20 euro korting. Dat kwam wel pas nadat ik al zei niet akkoord te gaan met 9x10 euro korting. Ik zei dat ik dan toch even verder ging kijken en toen was het ineens, wacht even meneer ik ga even overleggen of ik dit mag aanbieden. Toen heeft ze even bakje thee gepakt en kwam terug dat het kon, maar heb nu wel 2 jaar contract dus eigenlijk maar 24 maanden 10 euro korting. Niet perse fan van 2-jarig contract maar het bevalt verder prima en geen intentie om over te stappen naar glasvezel.
12 maanden 20 euro korting heeft bij een 24 maanden contract het voordeel dat je na 12 maanden geen korting meer hebt die je kwijt kunt raken als je weer gebruik wil maken van een andere kortings actie die binnen je contract past.
een 12 maanden contract heeft als voordeel dat je al na 12 maanden weer kunt onderhandelen.
maar helaas die keuze krijg je niet echt.
Je hebt kans dat ze na 12 maanden gewoon zeggen, pech je hebt een contract dus je krijgt geen korting. Wellicht heb je nog ergens een valide opzegreden zoals verhoging oid, maar ga er vanuit dat ik nu gewoon 2 jaar aan dit contract zit en dus niet na een jaar weer korting kan krijgen.W1ck1e schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 13:31:
[...]
Die willekeur van ziggo vind ik een beetje jammer.
12 maanden 20 euro korting heeft bij een 24 maanden contract het voordeel dat je na 12 maanden geen korting meer hebt die je kwijt kunt raken als je weer gebruik wil maken van een andere kortings actie die binnen je contract past.
een 12 maanden contract heeft als voordeel dat je al na 12 maanden weer kunt onderhandelen.
maar helaas die keuze krijg je niet echt.
Maar je moet dus goed je poot stijfhouden met opzeggen. Ik las hierboven nog ergens dat iemand 12x35 euro heeft kunnen regelen, als je daadwerkelijk opzegd. Er lijkt dus wat gelaagdheid te zitten in wanneer ze wat mogen aanbieden.
[ Voor 8% gewijzigd door SirMemeAlot op 23-11-2024 13:54 ]
Dat kon elk jaar met de prijsverhoging. Maar vorig jaar hebben ze met de prijsverhoging in een keer de AV aangepast en een jaarlijkse inflatiecorrectie er in opgenomen. Zolang ze het dus geen "prijsverhoging" noemen maar een "inflatiecorrectie" en de verhoging correctie niet boven de CBS inflatiecijfers komt kun je dus niet meer opzeggen.SirMemeAlot schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 13:52:
Wellicht heb je nog ergens een valide opzegreden zoals verhoging oid
Iemand recente ervaring met het doorgeven van een verhuizing? Is het slim om een zaterdag te kiezen of juist niet?
Als er evengoed/uiteindelijk een monteur moet komen, maakt het toch niet uit welke dag het iszunrob schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 14:36:
Iemand recente ervaring met het doorgeven van een verhuizing? Is het slim om een zaterdag te kiezen of juist niet?
Persoonlijk zou ik lekker een doordeweekse dag doen.
Ik heb de aansluiting nog niet gezien/bekeken, dus daar kan ik weinig over zeggen. Moet je van te voren aangeven of het AOP vernieuwd moet worden?CreativeS schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 14:38:
[...]
Als er evengoed/uiteindelijk een monteur moet komen, maakt het toch niet uit welke dag het is
Persoonlijk zou ik lekker een doordeweekse dag doen.
Dat kan pas na de verhuizing...zunrob schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 14:53:
Ik heb de aansluiting nog niet gezien/bekeken, dus daar kan ik weinig over zeggen. Moet je van te voren aangeven of het AOP vernieuwd moet worden?
Ah. Niet heel handig.
Weet je toevallig ook of als je kiest voor de korting je een nieuw contract aangaat? Zou niet weten wat ik anders van de voucher zou kopen.
“Verhuizen zonder zorgen” zegt Ziggo. Nou mooi niet.
In oktober al m’n verhuizing doorgegeven, zou gister omgezet worden, maar is niet gebeurd. “Door een administratieve fout”. Zet hem dan om als ik bel, ja dat kan niet. Moeten eerst de oude verhuizing annuleren voor er een nieuwe ingeschoten kan worden.
Nou prima, dan maar 3 dagen zonder internet. Ja, de annulering kan maandag pas verwerkt worden, dus bel dan einde dag op maandag en dan schieten we de nieuwe in. Daar gaat dan weer 3 dagen overheen en dan heb je ook nog de kans dat er een monteur langs moet komen omdat het een nieuwbouwhuis is en hij niet in de kast is aangesloten. Dan zit je al weer een week verder aldus de klantenservice.
Dan maar het contract opzeggen (vervroegd), want het is zonde om het nog allemaal te regelen, want gaan over een maand toch weg bij Ziggo. Ja, nee, dat kan niet. Want je hebt een contract en de fout ligt echt niet bij Ziggo zelf *ahum*. Dan maar ‘coulance’ over de dagen zonder internet. Wat een gedoe weer, alles gaat mis daar, maar de fout ligt niet bij hunzelf.
In oktober al m’n verhuizing doorgegeven, zou gister omgezet worden, maar is niet gebeurd. “Door een administratieve fout”. Zet hem dan om als ik bel, ja dat kan niet. Moeten eerst de oude verhuizing annuleren voor er een nieuwe ingeschoten kan worden.

Nou prima, dan maar 3 dagen zonder internet. Ja, de annulering kan maandag pas verwerkt worden, dus bel dan einde dag op maandag en dan schieten we de nieuwe in. Daar gaat dan weer 3 dagen overheen en dan heb je ook nog de kans dat er een monteur langs moet komen omdat het een nieuwbouwhuis is en hij niet in de kast is aangesloten. Dan zit je al weer een week verder aldus de klantenservice.

Dan maar het contract opzeggen (vervroegd), want het is zonde om het nog allemaal te regelen, want gaan over een maand toch weg bij Ziggo. Ja, nee, dat kan niet. Want je hebt een contract en de fout ligt echt niet bij Ziggo zelf *ahum*. Dan maar ‘coulance’ over de dagen zonder internet. Wat een gedoe weer, alles gaat mis daar, maar de fout ligt niet bij hunzelf.
Coulance heb ik nooit problemen mee gehad bij Ziggo. Ooit met die draak van een mediabox problemen gehad (dat Horizon ding), HDMI handshake issue met de televisie. Kreeg een complete maand aan abonnementskosten terug (en gelukkig een oudere en betere mediabox thuisgestuurd). Overigens, zoals iemand eerder opmerkte hier, is ook dat weer onderhevig aan willekeur. Zat mensen die geen cent krijgen als er iets mis gaat.
Om nog even terug te komen op de verhuizing.
Kiezen voor een van de twee cadeaus (6 maanden 10 Euro korting of 100 Euro smarthome voucher) heeft geen invloed op je contract; dit blijft gelijk. Dus je gaat geen nieuw jaarcontract aan.
Je kunt gratis een Deco M4 set (in bruikleen) krijgen voor de duur van je abonnement.
De nieuwe Deco X60 is geen optie. Van de zomer zijn er 10.000 klanten willekeurig gekozen om te testen met deze nieuwe versie. Zoals ik begreep is dit een pilot die nog steeds loopt. Deze kon ik dan ook niet krijgen.
Kiezen voor een van de twee cadeaus (6 maanden 10 Euro korting of 100 Euro smarthome voucher) heeft geen invloed op je contract; dit blijft gelijk. Dus je gaat geen nieuw jaarcontract aan.
Je kunt gratis een Deco M4 set (in bruikleen) krijgen voor de duur van je abonnement.
De nieuwe Deco X60 is geen optie. Van de zomer zijn er 10.000 klanten willekeurig gekozen om te testen met deze nieuwe versie. Zoals ik begreep is dit een pilot die nog steeds loopt. Deze kon ik dan ook niet krijgen.
Ik heb momenteel de witte Connectbox en heb een nieuwe Sagemcom toegestuurd gekregen. Met het verzoek om die binnen 2 weken aan te sluiten.
Dat is prima, maar, het huidige modem staat in bridgemode. Weet iemand of de bridgemode ook meekomt naar het nieuwe modem?
Dat is prima, maar, het huidige modem staat in bridgemode. Weet iemand of de bridgemode ook meekomt naar het nieuwe modem?
Hi,PhilipsFan schreef op zondag 24 november 2024 @ 23:42:
Ik heb momenteel de witte Connectbox en heb een nieuwe Sagemcom toegestuurd gekregen. Met het verzoek om die binnen 2 weken aan te sluiten.
Bridgemodus gaat niet standaard mee, deze zal je weer even opnieuw in moeten stellen.
Hierbij de link voor het formulier: https://www.ziggo.nl/klan...dus/bridge-modusformulier
O, dat is balen. Heeft iemand een idee hoe snel dat formulier verwerkt wordt? Ik ben liever niet mijn vpn-verbinding naar huis kwijt als ik onderweg ben.Boudewijn. schreef op zondag 24 november 2024 @ 23:52:
[...]
Hi,
Bridgemodus gaat niet standaard mee, deze zal je weer even opnieuw in moeten stellen.
Hierbij de link voor het formulier: https://www.ziggo.nl/klan...dus/bridge-modusformulier
Zal binnen 24 uur zijn. Toevallig vorige week nog moeten doen om 7:12 ingediend en om 9:24 verwerkt en doorgevoerd. Zou kunnen liggen aan dat het binnen kantooruren lag, maar ik gok dat wanneer je het nu invult hij morgenochtend iets na 9-en in bridgemodus staat.
Okee, ik heb het erop gewaagd en heb het nieuwe modem aangesloten. Guess what? 10 minuten knipperende lampjes in verschillende kleuren leverden uiteindelijk een continu brandend groen lampje op. Volgens ziggo.nl/lampje betekent dat, dat het modem in normaal bedrijf is en in bridgemode staat.Boudewijn. schreef op maandag 25 november 2024 @ 00:08:
Zal binnen 24 uur zijn. Toevallig vorige week nog moeten doen om 7:12 ingediend en om 9:24 verwerkt en doorgevoerd. Zou kunnen liggen aan dat het binnen kantooruren lag, maar ik gok dat wanneer je het nu invult hij morgenochtend iets na 9-en in bridgemodus staat.
Dat blijkt te kloppen: ik heb zelfs nog hetzelfde externe ip-nummer. Niks aan de hand dus. Bedankt voor de hulp!
Bridge komt wel mee, staat in het systeem en wordt naar je modem gepushed, net zoals je snelheid.
En anders even bellen, hoef je niet te wachten totdat iemand dat formulier oppakt.
En anders even bellen, hoef je niet te wachten totdat iemand dat formulier oppakt.
Ik heb vanmorgen opgezegd.rvk schreef op donderdag 21 november 2024 @ 10:40:
Kreeg wel de optie 12 maanden 50% korting (2 jaar contract), of 9 maanden 10 euro (1 jaar contract). Maar geen afdeling “final retention” gezien of gehoord…
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Misschien dat ze nog contact met je opnemen, of dat je al "final retention" aaan de lijn had. Heb je nu spijt (wilde je eigenlijk liever niet opzeggen) ?Pietervs schreef op maandag 25 november 2024 @ 12:32:
[...]
Ik heb vanmorgen opgezegd.
Kreeg wel de optie 12 maanden 50% korting (2 jaar contract), of 9 maanden 10 euro (1 jaar contract). Maar geen afdeling “final retention” gezien of gehoord…
12 maanden (van de 24) 50% korting vind ik wel een mooi aanbod. In mijn geval zou dat 12 x 35 euro zijn geweest. Een viervoud van wat ik nu heb geaccepteerd (zonder te willen opzeggen)
Dat komt nog wel. Ik kreeg ze een uur na de ontvangstbevestiging aan de lijn. Maar het kan natuurlijk ook een paar dagen later nog gebeuren.Pietervs schreef op maandag 25 november 2024 @ 12:32:
[...]
Ik heb vanmorgen opgezegd.
Maar of er dan iets beters uitkomt dan die 12mnd 50% bij 2 jaar weet ik niet. Hier hadden ze het wel over €35 voor 12mnd maar dat zal dus waarschijnlijk ook wel voor 2 jaar geweest zijn (niet eens gevraagd want ze waren gewoon te laat want ik was al geswitched).
Je merkt wel dat ze dus echt aan het hameren zijn op die 2 jaar. 12x35 = 420 = 210 p/j. Dat is op zich zelfs beter dan de 9x20 die ik normaal kreeg, maar ik wil geen 2 jaar vast zitten. Maar goed... de 9x20 voor 1jr doen ze dus niet meer. Hun verlies
@W1ck1e @rvk zou goed kunnen dat ze nog bellen: ik heb aangegeven dat ik nog niet weet waar ik naar toe over ga stappen.Tegelijkertijd: ik heb ook gezegd dat ik een jaarcontract wil, geen 2 jaar. Dus kan zijn dat ik daarmee onderop de stapel kom (of zelfs helemaal niet meer op de stapel lig).
Ik wacht het rustig af. Vrijdag is het BF, dan ga ik kiezen.
Ik wacht het rustig af. Vrijdag is het BF, dan ga ik kiezen.
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Ik heb vorige week opgezegd en ben sindsdien niet meer gebeld.
Medewerker vroeg me: 'zal ik dan in het systeem zetten dat u de korting niet voldoende vindt?'
Ik: 'Zet er maar in dat ik nooit een 2-jarig contract wil'.
Denk dat ik voor een jaartje naa Odido+Ben ga.
Medewerker vroeg me: 'zal ik dan in het systeem zetten dat u de korting niet voldoende vindt?'
Ik: 'Zet er maar in dat ik nooit een 2-jarig contract wil'.
Denk dat ik voor een jaartje naa Odido+Ben ga.
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Zo, weer een jaartje verlengd bij Ziggo. Opgezegd bij Ziggo een maand geleden, maandje Odido 5G Klik en Klaar geprobeerd, maar nu toch weer terug. 1-jarig abo met 9 maanden 50% korting, 1 jaar lang Disney+ gratis en cashback via CBXL.
Heb met Ziggo toch eigenlijk geen problemen gehad en wil gewoon een stabiele verbinding hebben, met 5G Klik en Klaar toch wat issues gehad.
Heb met Ziggo toch eigenlijk geen problemen gehad en wil gewoon een stabiele verbinding hebben, met 5G Klik en Klaar toch wat issues gehad.
Lol, na weer een half uur met de klantenservice aan de lijn gehangen te hebben, die niks konden betekenen want ja, het is niet hun fout, maar ook niet de mijne, waren we het spoor bijster en kwamen we overeen later deze week weer te bellen en het maar te accepteren.Cordon schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 20:58:
“Verhuizen zonder zorgen” zegt Ziggo. Nou mooi niet.![]()
Werd ik vanmiddag teruggebeld door Ziggo afdeling “Nieuwbouw en kabels” of iets dergelijks. Die vroegen “Zit er al een Ziggo aansluitpunt in uw meterkast?” waar ik bevestigend op reageerde. Toen werd het snel duidelijk, de aannemer heeft nooit gemeld dat de aansluiting is opgeleverd.

Krijg wel compensatie voor de dagen dat die het niet doet in het nieuwe huis, dus vanaf vrijdag. Woo, wat een feest! Koste wel 2,5 uur tijd met die klantenservice om hier achter te komen.
Ziggo half september opgezegd. ze probeerden ook nog november te incasseren dit heb ik teruggehaald.
Ze sturen foute eindafrekening dat ze van mij nog geld tegoed hebben terwijl ik geld van hun tegoed heb.
Veel over moeten bellen.
Kortom het is daar een janboel.
Heb nu eindelijk een maand glasvezel op mijn adres. van kpn en heb nu eindelijk mijn snelheden waar ik voor betaal.
Dit is bij Ziggo nooit gelukt.
Het verbaast mij niet dat Ziggo zo leegloopt
Medewerkers zeggen en doen daar in Paramaribo met hun helpdesk.
Door de jarenlange monopolie positie die ze hadden, hebben ze hun klanten financieel uitgemolken tot op het bot.
ook dit vergeten mensen niet.
Ze hebben jarenlang hun netwerk lopen verklooien.
Het laatste stukje coax is sterk verouderd.
En is al lang aan vervanging toe (glasvezel)
Zolang dit alles niet veranderd zal de leegloop
blijven doorgaan.
Door mijn jarenlange slechte ervaringen met Ziggo.
Zal ik nooit meer terug gaan naar Ziggo.
Ze sturen foute eindafrekening dat ze van mij nog geld tegoed hebben terwijl ik geld van hun tegoed heb.
Veel over moeten bellen.
Heb nu eindelijk een maand glasvezel op mijn adres. van kpn en heb nu eindelijk mijn snelheden waar ik voor betaal.
Door de jarenlange monopolie positie die ze hadden, hebben ze hun klanten financieel uitgemolken tot op het bot.
blijven doorgaan.
[ Voor 32% gewijzigd door Chrismaclinux op 26-11-2024 09:59 ]
Heb je dan al die jaren nooit gebeld met Ziggo om naar jouw snelheid te kijken ?Chrismaclinux schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 08:57:
...
Heb nu eindelijk glasvezel van kpn en heb nu eindelijk mijn snelheden waar ik voor betaal.
Welk percentage van de geadverteerde snelheid kreeg je dan wel ?
Bij mij komt het zelden voor dat ik de geadverteerde snelheid niet haal. En dat zal voor het merendeel van de klanten gelden.
Waarom jarenlang blijven als het niet bevaltChrismaclinux schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 08:57:toon volledige bericht
Ziggo half september opgezegd. ze probeerden ook nog november te incasseren dit heb ik teruggehaald.
Veel over moeten bellen.
Heb nu eindelijk een maand glasvezel van kpn en heb nu eindelijk mijn snelheden waar ik voor betaal.
blijven doorgaan.
Dat staat er lijkt mij al? "Heb nu eindelijk een maand glasvezel". Niet iedereen heeft natuurlijk die luxe dat er glasvezel beschikbaar is.josefine schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 09:55:
[...]
Waarom jarenlang blijven als het niet bevaltJe bent niet verplicht om klant te blijven....
Nu ben ik zelf al jaren tevreden Ziggo klant. Maar als ik ontevreden was had ik alsnog "geen" keuze. Het enige alternatief is DSL waarbij KPN etc al aangeven "maximaal 27Mbit/s downloadsnelheid". En dat is uhm, wel heel weinig.
Nu heeft Delta 2 jaar terug wel een haalbaarheidsonderzoek gedaan, en zijn ook gaan aanleggen, en blijkbaar zijn er ook mensen die daar echt op zitten te wachten omdat ze nu nog DSL hebben. Dus blijkbaar is hun haat naar Ziggo zo groot dat ze zelfs met DSL genoegen nemen. Zelf heb ik me dan weer niet eens aangemeld. Ben tevreden over Ziggo en qua kosten is het, buiten acties, om het even. Alleen de upload is bij Delta dan hoger.
Maar als je ontevreden was dan zou je toch eerst klagen bij Ziggo ? Zodat ze het konden fixen.RobertMe schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 10:05:
...
Nu ben ik zelf al jaren tevreden Ziggo klant. Maar als ik ontevreden was had ik alsnog "geen" keuze.
...
hoe kun je nou jarenlange slechte ervaringen hebben?Chrismaclinux schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 08:57:toon volledige bericht
Veel over moeten bellen.
blijven doorgaan.
Toen ik in 2016 in het nieuwbouwhuis kwam wonen was er direct een probleem met de Ziggo aansluiting, ze zijn toen binnen 2 dagen gekomen en hadden geconstateerd dat het aansluitpunt in de meterkast niet het nieuwste type was en dat in de woonkamer ook een verouderd type aansluiting zat. Dat hebben ze toen direct opgelost.
Na ongeveer een jaar ineens een soort klapperende lijn, zijn ze weer netjes binnen 2 dagen gekomen en hebben ze gemeten dat er buiten een breuk in de kabel zat. Hebben ze netjes opgegraven en gemaakt. Bleek door het trekken van glasvezel te zijn.
Sindsdien echt nooit geen problemen meer gehad. En ja inderdaad jaarlijkse bellen voor korting
Gebeld met Ziggo en uitgelegd dat ik meer bereik met wifi nodig had. Na een beetje uitleg over Sagecom en Wifi 6, de nieuwe wifi pod gekregen van het zelfde merk. Valt mij wel op dat deze niet spontaan te vinden is op de Ziggo site. Enfin, werkt prima! Stekker erin en na een paar minuten de volle snelheid in het hele huis!
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/b4tvOwaTpv9S5MYkTbRPaUoC.jpg?f=user_large)
https://www.ziggo.nl/klan...iboosters/smartwifi-pods6
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/b4tvOwaTpv9S5MYkTbRPaUoC.jpg?f=user_large)
Koga F3 8.0, NAD M33, KEF R11, Asus Maximus Z790
Heb deze ook , bekabeld aangesloten, in het hele huis super bereik. Had dat niet verwacht.onzichtbaar schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 20:15:
Gebeld met Ziggo en uitgelegd dat ik meer bereik met wifi nodig had. Na een beetje uitleg over Sagecom en Wifi 6, de nieuwe wifi pod gekregen van het zelfde merk. Valt mij wel op dat deze niet spontaan te vinden is op de Ziggo site. Enfin, werkt prima! Stekker erin en na een paar minuten de volle snelheid in het hele huis!
[Afbeelding]
Had mij voorgenomen een ubi setje te bestellen. Gelukkig niet nodig
Enige jammere is dat hij niet monteerbaar
is aan de muur, opgelost met zon goedkope ali router beugel
[ Voor 5% gewijzigd door eenhoorntje op 26-11-2024 20:51 ]
Ziggo belde vandaag omdat ik nog niet heb getekend. Maar heb 12 maanden 50% korting voor een 12 maand abbo gekregen. Ingang per direct.Pierre_nr1 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 12:13:
Ik heb nog nooit gehoord dat een bestaande klant 12 maanden 50% korting krijgt voor 1 jaar verlenging, zoals @jantje112 zegt te hebben ontvangen. Het meeste wat ik er uit kon slepen was 9x€20,- korting per maand.
En 1 maand na mijn contractverlenging werd de glasvezel, dat al anderhalf jaar als sprietjes op de stoep uitstak, geheel onverwacht afgemonteerd bij mij thuis. Ik heb op dit moment twee weken Odido glasvezel op proef, en de snelheid van 2000/2000 bevalt me wel......En mocht ik het Odido abonnement voortzetten dan betaal ik €30,- per maand met een contract voor 1 jaar.
Als ik dat had geweten dan had ik mijn Ziggo abonnement niet verlengd. Maar ik denk dat ik Odido er naast neem, dan heeft mijn vrouw de Ziggo verbinding en ik zelf Odido. En mocht één van de twee een keertje uitvallen dan is er altijd een backup. Een redelijk luxe oplossing, maar goed.
Ik moet erbij zeggen, Ziggo heeft mij nooit teleurgesteld, altijd een prima verbinding. Het kost wat, maar betrouwbaar is het zeker.
Heb er totaal niet voor hoeven pingelen, dit was gelijk het aanbod. Ik heb een zakelijk abbo, misschien heeft dat invloed gehad. (betaal nu 26 ex voor 800 down)
Overigens heb ik Odido aangehouden. Draai nu Dual WAN op de dreamrouter met load balance
[ Voor 3% gewijzigd door jantje112 op 27-11-2024 11:30 ]
Ik heb mijn Ziggo abonnement opgezegd! Ben langer klant bij Ziggo dan dat Ziggo bestaat. Toen ik klant werd waren ze @Home.
De Black Friday actie konden ze niet aanbieden voor bestaande klanten en bij Budget Energie kan ik 500/500 glasvezel krijgen voor 40 euro per maand (8 maanden 34 en 4 maanden 52) bij een 1-jarige contract of 1000/1000 voor 44,67 euro. Goedkoper dan Ziggo en met een veel hogere uploadsnelheid.
Het ergste vond ik dat de medewerker van afdeling opzeggen zei “Mij interesseert het niet hoe lang je klant bent, je bent al klant. Actie is voor nieuwe klanten”.
De Black Friday actie konden ze niet aanbieden voor bestaande klanten en bij Budget Energie kan ik 500/500 glasvezel krijgen voor 40 euro per maand (8 maanden 34 en 4 maanden 52) bij een 1-jarige contract of 1000/1000 voor 44,67 euro. Goedkoper dan Ziggo en met een veel hogere uploadsnelheid.
Het ergste vond ik dat de medewerker van afdeling opzeggen zei “Mij interesseert het niet hoe lang je klant bent, je bent al klant. Actie is voor nieuwe klanten”.
GoT, You have to love it!
Serieus? Hopelijk gaan meer mensen - ook ik mijn omgeving - beseffen dat die loyaliteit echt niet wordt opgemerkt. Uiteindelijk is het een bedrijf en draait het om omzet, klantaantallen. Voor jou komt gewoon echt wel iemand anders.Lisadr schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:45:
Serieus? Voorlopig zeggen de kwartaalcijfers al jaren lang iets anders...Jewie schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 12:29:
[...]
Voor jou komt gewoon echt wel iemand anders.
In theorie dan. Maar je hebt helemaal gelijk...DON PAPA schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 12:33:
[...]
Serieus? Voorlopig zeggen de kwartaalcijfers al jaren lang iets anders...
Relatie boude opmerking voor een klantenservicemedewerkerLisadr schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:45:
Ik heb mijn Ziggo abonnement opgezegd! Ben langer klant bij Ziggo dan dat Ziggo bestaat. Toen ik klant werd waren ze @Home.

@Lisadr
Jij hebt de slechtste helpdesk medewerker aan de lijn gehad! Die moeten ze lozen.
Budget is best duur voor een prijsvechter, en tv is helemaal beroerd. Maar dat is met NLZiet op te lossen.
Ik hoop dat het bevalt en je geen spijt krijgt.
Jij hebt de slechtste helpdesk medewerker aan de lijn gehad! Die moeten ze lozen.
Budget is best duur voor een prijsvechter, en tv is helemaal beroerd. Maar dat is met NLZiet op te lossen.
Ik heb een jaar bij Budget gezeten.
Dat is prima bevallen. Ook de TV. Het is alemaal KPN met een andere naam.
Dat is prima bevallen. Ook de TV. Het is alemaal KPN met een andere naam.
Kun je trouwens nog eenvoudig wisselen van die streaming dienst die je cadeau krijgt? Heb gisteren Sport Totaal aangeklikt maar twijfel nu over Disney+
Volgens mijn zou je 1x per maand kunnen veranderen in je keuze wat je met combinatie van Vodafone kunt kiezen.
Je bedoelt de introductiepromo? Een zenderpakket of streamingdienst welke je 12 maanden gratis krijgt bij het afsluiten van een abonnement? Nee, die kan je naderhand niet aanpassen.Katseviool schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 17:37:
Kun je trouwens nog eenvoudig wisselen van die streaming dienst die je cadeau krijgt? Heb gisteren Sport Totaal aangeklikt maar twijfel nu over Disney+
Disney+ is geen optie bij Vodafone combi gratis pakket.Katseviool schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 17:37:
Bij mij wel…W1ck1e schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 17:50:
[...]
Disney+ is geen optie bij Vodafone combi gratis pakket.
/f/image/TJqom8ycHOwTZ3sGSe3uM9ch.png?f=fotoalbum_large)
Inderdaad introductie promo. Thx dan houden we gewoon SportJay-B schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 17:46:
[...]
Je bedoelt de introductiepromo? Een zenderpakket of streamingdienst welke je 12 maanden gratis krijgt bij het afsluiten van een abonnement? Nee, die kan je naderhand niet aanpassen.
Volgens de medewerkster van de klantenservice die ik aan de lijn had, kan je niet meer wisselen.Katseviool schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 17:37:
Ik was vergeten Disney+ aan te klikken en heb de volgende dag Ziggo maar gebeld om het aan te laten passen. Dat heeft me overigens wel 20 minuten gekost omdat ik een keer of drie door verbonden moest worden.
Maar het was uiteindelijk dus niet gelukt? Ik zou denken dat met een toekomstige leverdatum het allemaal niet zo’n probleem zou hoeven zijn.Pythoon1977 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 23:27:
[...]
Volgens de medewerkster van de klantenservice die ik aan de lijn had, kan je niet meer wisselen.
Ik was vergeten Disney+ aan te klikken en heb de volgende dag Ziggo maar gebeld om het aan te laten passen. Dat heeft me overigens wel 20 minuten gekost omdat ik een keer of drie door verbonden moest worden.
Jawel. Uiteindelijk wel gelukt, maar je moet de goede afdeling treffen. Ze hebben blijkbaar niet allemaal de autorisatie om het aan te passen.Katseviool schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 23:52:
[...]
Maar het was uiteindelijk dus niet gelukt? Ik zou denken dat met een toekomstige leverdatum het allemaal niet zo’n probleem zou hoeven zijn.
Hier is mijn gratis jaar HBO max (die sinds maart loopt) ineens uitgevallen, log opnieuw in. En via de app/website werkt het niet want geen actieve streamingsdiensten. Met klantenserive geappt, dit is een storing in het systeem, kreeg een maandje film1 als compensatie.
Laat ik net gisteren hebben opgezegd, zou dat er mee te maken hebbe?
Dat zou zo maar kunnen. Ik heb de ervaring dat wanneer je iets wijzigt bij Ziggo er ook zaken geraakt kunnen worden terwijl je dat niet verwachtte (en je contact bij Ziggo ook niet, als die het voor je aanpast).Theswitch schreef op zondag 1 december 2024 @ 11:37:
Hier is mijn gratis jaar HBO max (die sinds maart loopt) ineens uitgevallen, log opnieuw in. En via de app/website werkt het niet want geen actieve streamingsdiensten. Met klantenserive geappt, dit is een storing in het systeem, kreeg een maandje film1 als compensatie.
Laat ik net gisteren hebben opgezegd, zou dat er mee te maken hebben?
In principe kan alles uiteindelijk natuurlijk handmatig rechtgezet worden met de juiste handeling. Binnen 14 dagen kan je zelfs je complete order annuleren. Om die reden kan er best hier en daar een uitzondering gemaakt worden. Maar in principe is het zo dat als je een keuze hebt gemaakt dat je deze niet meer kan aanpassen.Pythoon1977 schreef op zondag 1 december 2024 @ 01:35:
[...]
Jawel. Uiteindelijk wel gelukt, maar je moet de goede afdeling treffen. Ze hebben blijkbaar niet allemaal de autorisatie om het aan te passen.
Nee dat heeft er niets mee te maken. Er is een algemene storing gaande tussen HBO en Ziggo. Ook mensen die geen opzegging hebben gedaan kunnen daar hinder van ondervinden.Theswitch schreef op zondag 1 december 2024 @ 11:37:
Ja en niet alleen bij HBO, ook bijvoorbeeld de Netflix klanten kunnen hier last van hebbenJay-B schreef op zondag 1 december 2024 @ 12:33:
[...]
Er is een algemene storing gaande tussen HBO en Ziggo. Ook mensen die geen opzegging hebben gedaan kunnen daar hinder van ondervinden.
[ Voor 32% gewijzigd door DON PAPA op 01-12-2024 12:56 ]
@DON PAPA Dat is een compleet ander probleem en niet van dezelfde orde van grootte als HBO.
@Jay-B Ziggo schrijft anders wel "er is recent een ticket gelogd bij onze technische dienst voor deze foutmelding. Dit speelt bij meerdere klanten." en "Het heeft er schijn van dat er sprake is van een mismatch tussen Netflix en ons."
En hoe weet jij dat dit niet van dezelfde orde van grote is als HBO? Ziggo zegt zelf dat alles nog in onderzoek is...
En hoe weet jij dat dit niet van dezelfde orde van grote is als HBO? Ziggo zegt zelf dat alles nog in onderzoek is...
@DON PAPA ik heb wat meer inzichten dan de gemiddelde Tweaker hier
De link van het probleem met Netflix speelt alleen voor een kleine groep die reeds een abonnement had bij Netflix via een andere aanbieder.
Dat van HBO kan potentieel iedereen last van hebben en is niet afhankelijk van of je al een HBO abonnement had in het verleden.
Zijn twee compleet verschillende problemen.
Ik heb op dit moment Videoland, Disney+, Skyshowtime en Netflix via Ziggo en ervaar gelukkig geen problemen.
Dat van HBO kan potentieel iedereen last van hebben en is niet afhankelijk van of je al een HBO abonnement had in het verleden.
Zijn twee compleet verschillende problemen.
Ik heb op dit moment Videoland, Disney+, Skyshowtime en Netflix via Ziggo en ervaar gelukkig geen problemen.
Dat is helemaal niet waar, ik ken al twee mensen in mijn kennissenkring die op eens geen Netflix meer konden kijken wat ze al maanden via Ziggo in hun pakket hadden zitten. En omdat Ziggo totaal geen inzicht kon geven wanneer ze een oplossing zouden hebben voor dit probleem, hebben ze nu rechtstreeks bij Netflix een abonnement lopen.Jay-B schreef op zondag 1 december 2024 @ 13:29:
het probleem met Netflix speelt alleen voor een kleine groep die reeds een abonnement had bij Netflix via een andere aanbieder.
Geen idee wat de exacte situatie is bij die twee kennissen ik zeg je alleen dat het twee zaken zijn die losstaan van elkaar en ook los van elkaar opgelost zullen worden. Het maakt verder ook niet uit. Laten we hopen dat het snel opgelost is voor eenieder. Ziggo is sowieso bezig met verbeteringen op dat vlak. Zou in de toekomst veel beter moeten gaan.
Heb meerdere medewerkers de afdeling opzeggen en verkoop van Ziggo aan de lijn gehad en ze waren allemaal even onvriendelijk.ikweethetbeter schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 14:55:
@Lisadr
TV heb ik niet nodig, het gaat mij alleen om internet. Als jij een betere actie weet dan Budget, deel het aub. Het is veel goedkoper dan Ziggo met een veel hogere upload. Hun 500/500 is goedkoper dan 100/25 voor bestaande Ziggo klanten. 5x sneller download en 20x sneller upload. Voor nieuwe klanten kosten ze hetzelfde als de Ziggo 400/40, maar wel 1,25x sneller download en 12,5x sneller upload.
Ziggo is bijna wanhopig cadeaus aan het uitdelen. Ik kreeg Disney+ cadeau ivm verhuizing. Vervolgens film 1 gekregen voor een jaar. En nu ziggo sport voor een jaar. Je merkt aan alles dat ze klanten aan het verliezen zijn, anders deel je dat echt niet allemaal uit. En het is kansloos, want ik kijk dus nooit naar Film1, terwijl het natuurlijk wel geld kost om dit weg te geven.
Kan je een bestaand Disney+ account omzetten naar een Ziggo betaald Disney+ account mocht je die gratis krijgen van Ziggo of moet je een compleet nieuw account maken zodat al je profielen en kijkhistory weg zijn?
Edite: Foutje van mij, dat ging over HBO
[ Voor 98% gewijzigd door DON PAPA op 02-12-2024 15:02 ]
Odido 400/400 voor €40 per maand, €30 voor de eerste 8 maanden.Lisadr schreef op maandag 2 december 2024 @ 10:48:
Als jij een betere actie weet dan Budget, deel het aub.
Budget 500/500 kost €49,50 per maand*, €34 voor de eerste 8 maanden.
Ziggo kent helaas alleen nog interessante aanbiedingen als je een 2-jarig verlenging van je abonnement doet.
Ziggo is wel interessant als je lineaire tv belangrijk vindt.
*Edit: die €49,50 per maand is met combi-korting, zonder andere Budget-diensten betaal je €52.
[ Voor 9% gewijzigd door ikweethetbeter op 02-12-2024 14:10 . Reden: Uitleg combikorting ]
Helaas kreeg ik die keuze niet.ikweethetbeter schreef op maandag 2 december 2024 @ 14:08:
...
Ziggo kent helaas alleen nog interessante aanbiedingen als je een 2-jarig verlenging van je abonnement doet.
...
@W1ck1e
Misschien kreeg ik dat omdat ik:
* de juiste persoon aan de lijn kreeg
* ook glasvezel in de meterkast heb
* ook Vodafone heb
* ook Vodafone heb
* "Sigrid"ikweethetbeter schreef op maandag 2 december 2024 @ 14:45:
@W1ck1e
* ook Vodafone heb
* heb ik ook
* wel hollandsnieuwe (ook de vodafone deal)
Odido is via Glasvezel is bij ons geen optie, alleen KPN en Budget gaat via KPN. De volgende wat eruit gaat zijn meerdere Vodafone-Ziggo abonnementen.ikweethetbeter schreef op maandag 2 december 2024 @ 14:08:
[...]
Odido 400/400 voor €40 per maand, €30 voor de eerste 8 maanden.
Budget 500/500 kost €49,50 per maand*, €34 voor de eerste 8 maanden.
Ziggo is wel interessant als je lineaire tv belangrijk vindt.
*Edit: die €49,50 per maand is met combi-korting, zonder andere Budget-diensten betaal je €52.
Odido gaat gewoon via kpn glasvezel Als ODF niet beschikbaar is.Lisadr schreef op maandag 2 december 2024 @ 15:32:
[...]
Odido is via Glasvezel is bij ons geen optie, alleen KPN en Budget gaat via KPN. De volgende wat eruit gaat zijn meerdere Vodafone-Ziggo abonnementen.
Of Odido heeft nog niet helemaal in de gaten dat er via WBA geleverd kan worden.
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ziggo ervaringen met betrekking tot coax, andere onderwerpen horen thuis in:
- Glasvezel: [Ziggo Glasvezel] Ervaringen & Discussie
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ziggo ervaringen met betrekking tot coax, andere onderwerpen horen thuis in:
- Glasvezel: [Ziggo Glasvezel] Ervaringen & Discussie