Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://vodafoneziggo.scene7.com/is/image/vodafoneziggo/LOGO-1080x608_blackfriday_b2b_q4_2022?fmt=webp-alpha&qlt=100,0&bfc=off&wid=640&fit=constrain
https://www.ziggo.nl/campagne/blackfriday

Er is nog niet heel veel bekend, maar Ziggo lijkt ook dit jaar weer met een Black Friday aanbieding te komen. Binnenkort meer info vanuit Ziggo, maar nu alvast een topic. :)

TIP VOOR EXTRA KORTING

pino88 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:07:
Tip: (gelezen op Pepper)

Gebruik postcode 5044 DS bij breedbandwinkel. (of ziggo.nl)
Dit geeft je 9 maanden korting. Bij het daadwerkelijk bestellen voer je gewoon je eigen adresgegevens in. Getest en inmiddels de bevestiging van Ziggo zelf gehad met inderdaad 9 maanden korting.

Breedbandwinkel geeft nog eens 70 euro cashback en via scoupy/cashbackxl/etc krijg je nog eens minimaal 27,5 euro cashback op breedbandwinkel. Bij het goedkoopste internet/tv pakket krijg je dan dus gemiddeld 12 maanden 50% korting (iets meer zelfs) inclusief een gratis tv-pakket. :)
Update: Aanvragen met deze 'hack' worden geweigerd door Breedbandwinkel helaas.

[ Voor 52% gewijzigd door Yorinn op 21-11-2024 17:18 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16:13

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Afgelopen jaar de 1000mbit actie genomen, maar die verloopt nu natuurlijk. Idealiter blijf ik wel bij Ziggo want hartstikke tevreden, maar hoe schatten jullie de kans in dat ik opnieuw een deal kan afsluiten met hen?

Of is het altijd ‘alleen voor nieuwe klanten’?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Family Guy schreef op woensdag 13 november 2024 @ 18:19:
Afgelopen jaar de 1000mbit actie genomen, maar die verloopt nu natuurlijk. Idealiter blijf ik wel bij Ziggo want hartstikke tevreden, maar hoe schatten jullie de kans in dat ik opnieuw een deal kan afsluiten met hen?

Altijd alleen voor nieuwe klanten.

Een contract is echter persoongebonden en dus niet aan een adres. Dus het staat je vrij om een nieuw Ziggo contract af te sluiten op IBAN + naam van partner/huisgenoot/tweede ego.

Voordeel: weer 1 jaar volle bak korting!
Nadeel: Je modem & TV-ontvanger moeten retour, want je krijgt nieuwe toegestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Family Guy schreef op woensdag 13 november 2024 @ 18:19:

Ik kreeg bij navraag in de chat vanmiddag het advies om morgen te bellen ipv. vandaag in verband met een verlenging. Dus ik gok dat er vanaf morgen meer mogelijk is qua korting dan vandaag.

(Al is mijn situatie anders, gezien ik 3 maanden terug verhuisd ben en destijds geen gebruik heb kunnen maken van de verhuisdeal doordat ik nog een contract had.)

• rnark
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:26
stin00 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 18:26:
[...]

Een contract is echter persoongebonden en dus niet aan een adres. Dus het staat je vrij om een nieuw Ziggo contract af te sluiten op IBAN + naam van partner/huisgenoot/tweede ego.

Nadeel: Je modem & TV-ontvanger moeten retour, want je krijgt nieuwe toegestuurd.
Werkt dit ook als je ook Vodafone aansluitingen op je adres hebt?

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:59
stin00 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 18:26:
[...]

Die IBAN is erg belangrijk. Daarom ging het vorig jaar bij ons mis. We hebben namelijk een en/of rekening samen :)

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-05 23:27
ephymerous schreef op donderdag 14 november 2024 @ 08:53:
[...]

Die IBAN is erg belangrijk. Daarom ging het vorig jaar bij ons mis. We hebben namelijk een en/of rekening samen :)
Open een rekening bij bijvoorbeeld Revolut en dat probleem is ook opgelost.

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Weet iemand hoe het zit met de korting als ik ga verhuizen bij het Ziggo gebied? In Juni volgend jaar ga ik namelijk verhuizen en ik weet dat ik het contract kan opzeggen als ze niet meer kunnen leveren, maar moet ik dan ook mijn reeds genoten korting terug betalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 12-05 09:18
ephymerous schreef op donderdag 14 november 2024 @ 08:53:
[...]

zou je kunnen aangeven wat er precies verkeerd is gegaan?

Momenteel staat ziggo op mijn naam en betalen we via een en/of rekening. Ik wil dit overzetten naar de naam + iban van mijn partner, alleen is haar naam mogelijk ook bekend via het iban van de en/of rekening waarmee we nu betalen. Was dit bij jullie ook het geval?

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:00
Ik wacht ook met smart op ziggo, mijn contract loopt bijna af en we gaan verhuizen.
Ben benieuwd!
Normaal switch ik elk jaar tussen Ziggo en KPN, al heb ik op mijn nieuwe adres wel fiber, KPN levert er helaas niet. Daardoor is Odido ook nog een kanshebber,

Ik zie wel dat alle leverancier niet zo happig meer zijn op 1 jarige contracten..Tegenwoordig zie je beter kortingen met 2 jarige contracten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jewie
@Berry powel Ik heb zojuist eens geprobeerd om een nieuwe bestelling te plaatsen en het lijkt erop dat er enkel een controle plaatsvindt op adres + IBAN. De naam lijkt dus niet relevant te zijn.

• ephymerous
Berry powel schreef op donderdag 14 november 2024 @ 09:58:
[...]

zou je kunnen aangeven wat er precies verkeerd is gegaan?

Momenteel staat ziggo op mijn naam en betalen we via een en/of rekening. Ik wil dit overzetten naar de naam + iban van mijn partner, alleen is haar naam mogelijk ook bekend via het iban van de en/of rekening waarmee we nu betalen. Was dit bij jullie ook het geval?
Ja uiteindelijk hebben we het gefixed met een Revolut rekening :)
Jewie schreef op donderdag 14 november 2024 @ 08:58:
[...]

Precies dat :)

[ Voor 17% gewijzigd door ephymerous op 14-11-2024 13:27 ]

XXXVI

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:17
Yorinn schreef op woensdag 13 november 2024 @ 18:58:
[...]

Ik kreeg bij navraag in de chat vanmiddag het advies om morgen te bellen ipv. vandaag in verband met een verlenging. Dus ik gok dat er vanaf morgen meer mogelijk is qua korting dan vandaag.

(Al is mijn situatie anders, gezien ik 3 maanden terug verhuisd ben en destijds geen gebruik heb kunnen maken van de verhuisdeal doordat ik nog een contract had.)
Ben benieuwd.
Kpn en ziggo geven alleen de beste korting nu als je 2 jarig contract afsluit.. Slim, eerste jaar korting 2e jaar volle bak betalen. Waarschijnlijk om het hoppe elk jaar tegen te gaan..

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 11:46
Twijfel nog steeds erg om na 25 jaar over te stappen naar KPN, maar eigenlijk nooit problemen met Ziggo en tevreden.. Misschien maar eens een jaartje op naam van mijn wederhelft.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Berry powel
[quote]ephymerous schreef op donderdag 14 november 2024 @ 13:27:
[...]

[...]

Dus je hebt twee keer dezelfde iban gebruikt destijds?
Ik ga sowieso naam + iban veranderen. Alleen betalen we nu via een en/of rekening waar ook de naam van mijn partner aan gekoppeld is. Zou dit mogelijk tot problemen kunnen leiden?

• ephymerous
Berry powel schreef op donderdag 14 november 2024 @ 14:55:
[quote]ephymerous schreef op donderdag 14 november 2024 @ 13:27:
[...]

[...]

Dus je hebt twee keer dezelfde iban gebruikt destijds?
Ik ga sowieso naam + iban veranderen. Alleen betalen we nu via een en/of rekening waar ook de naam van mijn partner aan gekoppeld is. Zou dit mogelijk tot problemen kunnen leiden?
Ja, stom he. Ik verwacht dat je dan goed zit :)

XXXVI

• wokkelz
Toevallig vandaag ben ik gebelt door Ziggo, vanuit Maastricht blijkbaar.
Helaas niet op kunnen nemen, maar mochten ze weer bellen meld ik mij.

• Family Guy

Family Guy

Jewie schreef op donderdag 14 november 2024 @ 08:58:
[...]

Heb ik inderdaad. Maar wel op mijn eigen naam. Is dat een probleem?

En zo nee, kan ik dan met die andere IBAN ‘gewoon’ een nieuw abonnement afsluiten na het huidige opgezegd te hebben?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Family Guy schreef op donderdag 14 november 2024 @ 16:05:
[...]

Heb ik inderdaad. Maar wel op mijn eigen naam. Is dat een probleem?

En zo nee, kan ik dan met die andere IBAN ‘gewoon’ een nieuw abonnement afsluiten na het huidige opgezegd te hebben?
Die naam van de iban boeit niet, die kunnen ze helemaal niet zien zolang er niks van wordt afgeschreven.

Ik heb wel eens een fake iban gebruikt en deze naderhand gewoon gecorrigeerd in het portaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:02

St@m

@ Your Service

Vziw heb ik vorig jaar alleen op een ander mailadres + naam afgesloten. Wel gewoon dezelfde iban gebruikt. Uiteraard wel eerst opgezegd per datum x en contract in laten gaan per datum y.
Daar zat 1 dag tussen, opgelost met 5G.

Als het weer een jaar is voor 50% en ik dezelfde actie niet krijg als bestaande klant, dan doe ik hetzelfde truukje weer.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 16:58
[quote]St@m schreef op donderdag 14 november 2024 @ 20:27:
Vziw heb ik vorig jaar alleen op een andere mailadres + naam afgesloten. Wel gewoon dezelfde iban gebruikt. Uiteraard wel eerst opgezegd per datum x en contract in laten gaan per datum y.

Als het weer een jaar is voor 50% en ik dezelfde actie niet krijg als bestaande klant, dan doe ik hetzelfde truukje weer.
[/quote

Met een paar dagen overlap moet toch ook gewoon kunnen? Met een andere iban / naam / emailadres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

St@m schreef op donderdag 14 november 2024 @ 20:27:
Vziw heb ik vorig jaar alleen op een andere mailadres + naam afgesloten. Wel gewoon dezelfde iban gebruikt. Uiteraard wel eerst opgezegd per datum x en contract in laten gaan per datum y.

Nice, hier kan ik wat mee. Wanneer had je het huidige contract opgezegd?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Family Guy schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 08:17:
[...]

Nice, hier kan ik wat mee. Wanneer had je het huidige contract opgezegd?
Voordat ik het nieuwe ging afsluiten.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
St@m schreef op donderdag 14 november 2024 @ 20:27:

En dat ging hier dus mis. Iban aangepast en opgelost. Ik zou het risico niet meer nemen in ieder geval :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:28
Ik heb geprobeerd om te verlengen via de telefonische klantenservice. Via een aantal afdelingen helaas alleen 9 maanden €10 korting kunnen lospeuteren (1 jaar abonnement). Na 12 maanden korting vind ik dit helaas te karig. Er wordt heel erg gepusht op 2-jarige abonnementen. Iets wat ik absoluut niet wil.

We gaan weer terug naar KPN denk ik. Want de horrorverhalen over Odido durven we niet aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 12-02 20:38

shameblaster

BB4E^Cons

aschja schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 12:16:
Ik heb geprobeerd om te verlengen via de telefonische klantenservice. Via een aantal afdelingen helaas alleen 9 maanden €10 korting kunnen lospeuteren (1 jaar abonnement). Na 12 maanden korting vind ik dit helaas te karig. Er wordt heel erg gepusht op 2-jarige abonnementen. Iets wat ik absoluut niet wil.

We gaan weer terug naar KPN denk ik. Want de horrorverhalen over Odido durven we niet aan.
Via de afdeling 'opzeggingen' kwam ik ook uit op dat aanbod bij een jaarcontract. ESPN compleet kon er ook nog 'gratis' bij voor de duur van 12 maanden.

Dus €90 korting én 12mnd ESPN compleet.

Vorig jaar had ik als bestaande klant nog 9 maanden €30 korting en ook een jaar ESPN compleet (het jaar ervoor ook een vergelijkbaar iets).

Bij 24mnd was er meer mogelijk maar daar begin ik inderdaad niet aan. Ik wacht het nog heel even af en probeer rond BF nog eens te bellen. Anders toch maar eens een jaartje KPN proberen.

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
djmartyn schreef op donderdag 14 november 2024 @ 21:26:
[quote]St@m schreef op donderdag 14 november 2024 @ 20:27:

[/quote

Met een paar dagen overlap moet toch ook gewoon kunnen? Met een andere iban / naam / emailadres.
Ik heb vorig jaar voor de zekerheid dus het nieuwe abo in laten gaan één dag nadat het oude abonnement is opgezegd. Of het 100% noodzakelijk is, twijfel ik over. Ik dacht destijds hier tegenstrijdige ervaringen over te lezen (als in: sommigen die overlap hadden tussen oude en nieuwe ingangsdatum, hadden soms gedoe met de aanvraag). Ben wel benieuwd naar uitsluitsel hierover, zover dat mogelijk is.
IBAN deed / doe ik sowieso veranderen, net als naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
draakhoofd schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 18:43:
[...]

Ik heb vorig jaar voor de zekerheid dus het nieuwe abo in laten gaan één dag nadat het oude abonnement is opgezegd. Of het 100% noodzakelijk is, twijfel ik over. Ik dacht destijds hier tegenstrijdige ervaringen over te lezen (als in: sommigen die overlap hadden tussen oude en nieuwe ingangsdatum, hadden soms gedoe met de aanvraag). Ben wel benieuwd naar uitsluitsel hierover, zover dat mogelijk is.
Ik liet mijn nieuwe abonnement twee dagen voor de oude ingaan, puur zodat ik het installatiepakket op tijd in huis had. Uiteindelijk op de dag dat het oude signaal wegviel alles omgestoken en bij de eerste factuur bleek dat het die dag was wanneer het nieuwe abonnement daadwerkelijk inging, ideaal dus.

Achteraf kwam ik erachter dat dit standaard is voor Ziggo; je hebt blijkbaar twee weken de keuze-tijd om je abonnement te laten ingaan door het modem live te laten gaan, daarna start het abonnement vanzelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 16:58
draakhoofd schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 18:43:
[...]

Mijn idee was om eerst een nieuw abonnement af te sluiten met andere naam en iban en dat over een maand in te laten gaan. Als dat bevestigd is, het huidige abonnement opzeggen een enkele dag na de ingang van het nieuwe. Gaat dat lukken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jewie
Teleurstellende BF-deal met een inzet op een tweejarig contract. Vorig jaar was dezelfde deal voor een 1 jarig contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
Jewie schreef op maandag 18 november 2024 @ 08:03:
Teleurstellende BF-deal met een inzet op een tweejarig contract. Vorig jaar was dezelfde deal voor een 1 jarig contract.
Deze aanbieding loopt al een hele tijd, er is in feite geen BF deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:02
Jewie schreef op maandag 18 november 2024 @ 08:03:
Precies, wat een prutsers zeg. Ik ben in ieder geval weg bij Ziggo na 12 jaar. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightfire
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 11-05 13:57
Aanbieding is er nu wel en ziet er goed uit. 9 maaanden 50% bij 1 jaar en 12 maanden 50% bij 2 jaar of 500 bij bol.com.

En een pakket voor 12 maanden erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thetomas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-05 10:11
Nightfire schreef op maandag 18 november 2024 @ 09:18:
Aanbieding is er nu wel en ziet er goed uit. 9 maaanden 50% bij 1 jaar en 12 maanden 50% bij 2 jaar of 500 bij bol.com.

Die 9 maanden is alleen bij internet only

Ik zie trouwens wel bij zakelijk een korting van 12 maanden van 50% op een jaar abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:48

En hoe ben je hieraan gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:02

Dit is helemaal geen goede aanbieding, het is maar 6 maanden 50% korting bij een 1 jarig abo.
Vorig jaar was het 12 maanden 50% korting op een abo van 1 jaar. Dat is nu voor een abo van 2 jaar.. en die €500,- BOL.com bon betaal je natuurlijk uit eigen zak.

[ Voor 5% gewijzigd door -Muncky- op 18-11-2024 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie

Ik zie max 7 maanden 50% korting bij een een-jarig contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightfire
Bij internet & tv met 1 jaar zie ik toch echt 9 maanden staan. Tv complete en internet xxl om precies te zijn.

Als je minder krijgt, helemaal eens. Dat is niks

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XfYLp1R_pAWC1zZvaogfOgaMKZU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HTRLv4j5PeMdNeLWLDtK26Aw.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 53% gewijzigd door Nightfire op 18-11-2024 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
Nightfire schreef op maandag 18 november 2024 @ 09:32:
Bij internet & tv met 1 jaar zie ik toch echt 9 maanden staan. Tv complete en internet xxl om precies te zijn.

Als je minder krijgt, helemaal eens. Dat is niks
Dat is vreemd ja. Ik zie nu ook de BF-deal van Odido, waarschijnlijk verschilt dat aanbod per glasvezelnetwerk maar Ziggo wordt weer aardig uit de markt geduwd op deze manier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sarlo
  • Laatst online: 11-05 10:24
Jewie schreef op maandag 18 november 2024 @ 09:34:
[...]

Dat is vreemd ja. Ik zie nu ook de BF-deal van Odido, waarschijnlijk verschilt dat aanbod per glasvezelnetwerk maar Ziggo wordt weer aardig uit de markt geduwd op deze manier.
Net nav de aanbieding contact gehad, ze willen de aanbieding echt niet doorzetten naar een bestaande klant. De dame die ik aan de lijn had, zei wel: ja als je wederhelft het afsluit, geldt hij/zij wel als nieuwe klant 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wokkelz
Ik zie bij ziggo alleen 6 maanden 50% korting bij 1 jarig abo als nieuwe klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ik krijg op mijn adres ook maar maximaal 6 maanden korting bij een 1-jarig abonnement. Dus Ziggo valt af voor mij.. hopelijk komt Odido of Breedbandwinkel nog met een echt leuke deal :-(

Edit: ah Odido geeft me 8 maanden korting, dat is al iets beter. Ze lijken allemaal op 2 jaar in te zetten..

[ Voor 23% gewijzigd door stin00 op 18-11-2024 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Hier 7 maanden, wel in combinatie met Vodafone (Purmerend)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3X_G8c8BmGWlQdojEDLMwKmaURc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oCDV7bxvsGKnflo91q2vfCOh.png?f=fotoalbum_large

Ga maar voor een jaartje Elite en TV Max incl ESPN.. Kost met dan gemiddeld 65 euro per maand.

[ Voor 11% gewijzigd door M@cer op 18-11-2024 10:19 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
M@cer schreef op maandag 18 november 2024 @ 10:12:
Hier 7 maanden, wel in combinatie met Vodafone (Purmerend)

[Afbeelding]
Hier dus hetzelfde. Zal het aanbod van 9 maanden misschien postcode afhankelijk zijn....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Wel gek, met elke postcode die ik invoer is het overal 6 maanden. Vorig jaar was de deal met cashback etc van breedbandwinkel gewoon onoverwinnelijk. Nu zou dit pakket 79,50 worden. Als je dan kijkt naar KPN glas heb je 1GB + tv etc voor 65. Uiteindelijk zou je zeggen dat ze toch wel met iets moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thetomas
Zojuist gebeld.
Hier is alleen 6 maanden 50% korting mogelijk op een jaar abbo. (telefonisch kon het evt naar 7 mnd)
Gevraagd waarom het kan verschillen; 'dit heeft met marketing doeleinden te maken' (wellicht nog met oude gebieden?)
Het kan dus verschillen.

Ik ga voor de zakelijke variant: 800mb internet, tv complete voor 37.25 ex btw een jaar lang (daar hebben ze dus wel 12 mnd 50% korting op een 12 maandscontract).
Vodafone moet nog online komen met bf deals, daar gaan we nog 2 sim only's afsluiten. (Dit kan zowel zakelijk als particulier om van de voordelen gebruik te kunnen maken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
thetomas schreef op maandag 18 november 2024 @ 10:18:
Zojuist gebeld.
Hier is alleen 6 maanden 50% korting mogelijk op een jaar abbo. (telefonisch kon het evt naar 7 mnd)
Gevraagd waarom het kan verschillen; 'dit heeft met marketing doeleinden te maken' (wellicht nog met oude gebieden?)
Het kan dus verschillen.

Ik ga voor de zakelijke variant: 800mb internet, tv complete voor 37.25 ex btw een jaar lang (daar hebben ze dus wel 12 mnd 50% korting op een 12 maandscontract).
Vodafone moet nog online komen met bf deals, daar gaan we nog 2 sim only's afsluiten. (Dit kan zowel zakelijk als particulier om van de voordelen gebruik te kunnen maken).
Bij zakelijk krijg ik alleen maar 1 maand korting, daarna is het gewoon volle pond.. Of kijk ik nu verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
- Correctie -

[ Voor 89% gewijzigd door Jewie op 18-11-2024 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thetomas
Jewie schreef op maandag 18 november 2024 @ 10:22:
Ook daar eens naar gekeken en ik zie alleen de 'eerste maand gratis'. Ook dat verschilt dan per regio?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WqkPknSHlw1eoBr4X98-CzM1cDU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EOY97Gwb0bahDjOaqKiruzMX.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
Klopt inderdaad. Maar als ik dan de BTW erbij optel (ik denk niet dat ik het zakelijk voor 100% kan aftrekken) dan is het voordeel niet meer zo heel groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guero
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 29-11-2024
Er staat ook een ps5 & iPad afgebeeld op de BF actie alleen je kan deze ook nergens selecteren als cadeau ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CQzbjIQOe4uDsNQSgie_vp5qXro=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QBIReNjbRHFkwVQZv27aB316.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thetomas
Jewie schreef op maandag 18 november 2024 @ 10:26:
[...]

Klopt inderdaad. Maar als ik dan de BTW erbij optel (ik denk niet dat ik het zakelijk voor 100% kan aftrekken) dan is het voordeel niet meer zo heel groot.
Het scheelt ongeveer een tientje per maand (incl btw). Maar dan heb je wel sneller internet:

12 maanden contract internet + tv complete (+ Disney+)
ZakelijkParticulier
ex btwincl btwXXLElite
Per jaar € 447,00 € 540,87 € 652,50 € 715,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
thetomas schreef op maandag 18 november 2024 @ 10:36:
[...]

Het scheelt ongeveer een tientje per maand (incl btw). Maar dan heb je wel sneller internet:

12 maanden contract internet + tv complete (+ Disney+)
ZakelijkParticulier
ex btwincl btwXXLElite
Per jaar € 447,00 € 540,87 € 652,50 € 715,50
Ik zie nu inderdaad dat mijn BF-deal (ook met Vodafone optie) nu slechts 6 maanden korting betreft. Dan is zakelijk ineens weer interessant met dat tientje per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guero
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 29-11-2024
Zojuist was de korting hier nog 6 maanden voor een jaar, nu 7 maanden korting voor een jaar. Beide op dezelfde postcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:16
Vorig jaar ook de deal gescoord. Jaarlang 50% korting, waarbij het 1000mbit abonnement uiteindelijk het voordeligste was.

Als er dit jaar weer eenzelfde actie is stappen we gewoon weer over. Overstappen ja, op naam van mijn vriendin. Dat gaat waarschijnlijk vlotter dan aan de telefoon leuren voor dezelfde aanbieding bij het verlengen :P

Ik ben overigens niet zo gebonden aan Ziggo. Ik vind circa 35 á 40eu per maand voor internet en TV een mooi bedrag. Kan het bij een ander goedkoper vind ik dat ook prima.
Ook al een aantal jaren glasvezel gehad met een NLZiet abonnement er bij. Voor wat wij TV kijken helemaal prima. Sterker nog, ik vond de NL Ziet app op de TV/Chromecast fijner werken dan de Ziggo Next Mini....

Anyway, hopelijk zit er met BF een mooie deal tussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-05 09:54
Wat een slechte BF aanbieding. Je zou zeggen Ziggo biedt wat meer dan bv KPN, dan krijg je je klanten weer terug die je nu aan het verliezen bent.

Ik had 9 mnd 50% korting + 2de next mini gratis (slaapkamer) + Deco M4 bruikleen + sport/espn. Ik kan nu eventueel op naam van mijn partner zetten (gebruiken jullie dan meisjesnaam partner? of volledige naam?) en dan 6 mnd 50% korting krijgen, maar ik heb dan geen 2de next mini meer en geen Deco M4 (ik wacht dan wel op de rekening als ik deze niet terugstuur).

Wat mij ook opvalt: vroeger stopte het "cadeautje" (sport/espn) automatisch na 12 mnd. Nu staat dat er niet meer, en wordt het automatisch verlengd!! even oppassen dus!

Ben jij voetbalfan en wil je Zigoo sport totaal en ESPN, dan moet je dus bij een 2-jarig abo het 2de jaar volledig voor voetbal/sport betalen. 22,95 euro per maand! Is het dan niet goedkoper om 2x een 1 jarig abo te nemen, incl "gratis" sport? (mits Ziggo dit volgend jaar ook aanbiedt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Hoe werkt dat eigenlijk met het bestellen op een andere IBAN? Bestellen op partner is geen optie voor mij.

Maar als ik een andere rekening open met nieuwe IBAN en ik bestel daarop, kan ik dan later dit incasso rekening nummer zonder problemen wijzigen en is het alleen voor bestellen of gaat het voor de gehele looptijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightfire
Ik heb als bestaande klant gebeld. Aanbod is dan erg mager. Er kan een tientje voor 9 maanden lang vanaf bij 1 jaar abonnement. En espn voor 12 maanden. Voorlopig niet gedaan. Ga mij ook op andere oriënteren.

En optie van partner staat ook open. Als ik toch opnieuw moet installeren…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
rolandos582 schreef op maandag 18 november 2024 @ 11:20:
Hoe werkt dat eigenlijk met het bestellen op een andere IBAN? Bestellen op partner is geen optie voor mij.

Maar als ik een andere rekening open met nieuwe IBAN en ik bestel daarop, kan ik dan later dit incasso rekening nummer zonder problemen wijzigen en is het alleen voor bestellen of gaat het voor de gehele looptijd?
Kan je gewoon wijzigen, zelfs nog voor je eerste betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nougat
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 19:01
Als je bijv op naam van je partner een abo aanvraagt, kan je dan verder in de bestelling na rekeningnummer je aansluitdatum kiezen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noutie
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 20:48
Nougat schreef op maandag 18 november 2024 @ 11:39:
Als je bijv op naam van je partner een abo aanvraagt, kan je dan verder in de bestelling na rekeningnummer je aansluitdatum kiezen?
Ik vraag me af of dit allemaal nodig is. Vorig jaar gewoon aangegeven dat ik voor de KPN aanbieding ging bij de afdeling opzeggen. Toen was de KPN aanbieding bij Ziggo gewoon mogelijk.

Dit jaar is de aanbieding 50% voor een jaar.

Panasonic 7kW J-Series Split op radiatoren. SWW: Remeha Tzerra CW4. PV: 6.3 kWp op Growatt 5000TL3-X en 1500TL-X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
guero schreef op maandag 18 november 2024 @ 10:32:
Er staat ook een ps5 & iPad afgebeeld op de BF actie alleen je kan deze ook nergens selecteren als cadeau ?

[Afbeelding]
Gaat dat er niet om dat je het internet ook op die producten kan gebruiken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
guero schreef op maandag 18 november 2024 @ 10:32:

[Afbeelding]
Even harder doordenken, je kan die zaken met de bol.com bon kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloem1971
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 19-11-2024
Op 25 Oktober 2024 abonnement genomen op Ziggo.
Daar kreeg ik hetzelfde aanbod als nu.
Dus half jaar gratis, niets veranderd met Black Friday

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:16
Noutie schreef op maandag 18 november 2024 @ 11:45:
[...]

Ik vraag me af of dit allemaal nodig is. Vorig jaar gewoon aangegeven dat ik voor de KPN aanbieding ging bij de afdeling opzeggen. Toen was de KPN aanbieding bij Ziggo gewoon mogelijk.

Dit jaar is de aanbieding 50% voor een jaar.
Pick your battles. Elk jaar blijkt weer dat het soms in 1x lukt om een deal eruit te trekken via de telefoon. Soms kost het meerdere pogingen, met bijbehorende wachttijd omdat iedereen belt rondom Black Friday.

Ik heb geen zin meer om de tijd erin te stekken. Nieuw abo afsluiten op een andere naam/rekeningnummer binnen het huishouden. Oude spul retour sturen, nieuwe spul aansluiten. Is zo gepiept, want het is tegenwoordig echt allemaal plug&play bij Ziggo.

Neemt niet weg dat ik wellicht telefonisch ook nog wel een poging waag in een verloren moment, maar als er tig minuten wachttijd is en/of ik een medewerker aan de lijn krijg waar je geen stap verder mee komt dan bespaar ik mijzelf de moeite.

Kleine disclaimer: ik ben niet de typische Tweaker. Internet is net als stroom en gas bij mij. Het moet er zijn, het moet altijd werken en het moet niet te duur zijn.
Ik heb geen ingewikkelde netwerken en/of eigen apparatuur echter die verbinding hangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-05 23:37
Was van plan om weer een jaar lang 50% korting te kiezen bij Ziggo maar die actie is er dus niet.
Even verder gekeken. Odido 100mbit internet en tv komt hier uiteindelijk op €27 per maand. Nog goedkoper dan Ziggo.
Dit is dan incl 61 euro cashbackxl en breedbandwinkel
en 5 euro korting vanwege mobiel abbo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Noutie
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 20:48
B-Real schreef op maandag 18 november 2024 @ 13:13:
[...]

Pick your battles. Elk jaar blijkt weer dat het soms in 1x lukt om een deal eruit te trekken via de telefoon. Soms kost het meerdere pogingen, met bijbehorende wachttijd omdat iedereen belt rondom Black Friday.

Ik heb geen zin meer om de tijd erin te stekken. Nieuw abo afsluiten op een andere naam/rekeningnummer binnen het huishouden. Oude spul retour sturen, nieuwe spul aansluiten. Is zo gepiept, want het is tegenwoordig echt allemaal plug&play bij Ziggo.

Neemt niet weg dat ik wellicht telefonisch ook nog wel een poging waag in een verloren moment, maar als er tig minuten wachttijd is en/of ik een medewerker aan de lijn krijg waar je geen stap verder mee komt dan bespaar ik mijzelf de moeite.

Kleine disclaimer: ik ben niet de typische Tweaker. Internet is net als stroom en gas bij mij. Het moet er zijn, het moet altijd werken en het moet niet te duur zijn.
Ik heb geen ingewikkelde netwerken en/of eigen apparatuur echter die verbinding hangen :)
Zeker waar. Ik vind het zo zonde van alle apparatuur en alle e-waste die dit hele circus veroorzaakt. Vandaar dat ik het altijd eerst probeer. Hier is ook alles binnen 10 min gewisseld als het moet.

Panasonic 7kW J-Series Split op radiatoren. SWW: Remeha Tzerra CW4. PV: 6.3 kWp op Growatt 5000TL3-X en 1500TL-X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jewie
Voor de mensen die overwegen naar Ziggo te gaan - via Meervoordeel.nl is er nog een cashback van EUR 50,- op te pakken. Overigens was die vorig jaar EUR 100,-. Toen was er al met al een hele goeie jaardeal binnen te halen, omgerekend EUR 30,- per maand.

[ Voor 36% gewijzigd door Jewie op 18-11-2024 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Jewie schreef op maandag 18 november 2024 @ 13:27:
Voor de mensen die overwegen naar Ziggo te gaan - via Meervoordeel.nl is er nog een cashback van EUR 50,- op te pakken. Overigens was die vorig jaar EUR 100,-. Toen was er al met al een hele goeie jaardeal binnen te halen, omgerekend EUR 30,- per maand.
Hmm ja, 400Mbit en start tv zit je dan omgerekend op 46,08 per maand. Wel okay maar die deal van vorig jaar was beduidend beter. Maar eens kijken wat er nog gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Nou de opzegging is inmiddels gedaan. Blijf het lastig vinden dat dat telefonisch moet en niet gewoon online kan. Kreeg nog als aanbod de bekende 9 maanden 10 euro korting, meer zat er niet in.

Maandje opzegtermijn en dan per 18 december het nieuwe Ziggo contract in laten gaan. Mocht dat, om wat voor reden dan ook, niet lukken wordt het KPN, maar ik blijf liever bij Ziggo.

[ Voor 3% gewijzigd door M@cer op 18-11-2024 14:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fevaho
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 29-04 16:27
opzeggen kan online hoor, ze hebben het wel goed verstopt (is wettelijk verplicht dat als je iets online kan aanvragen dat je het dan ook online moet kunnen opzeggen)..
hier is bv de link :

https://www.ziggo.nl/opzeggen/formulier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:35

Licko

ZVDK

michaeltb schreef op maandag 18 november 2024 @ 13:16:
Was van plan om weer een jaar lang 50% korting te kiezen bij Ziggo maar die actie is er dus niet.
Even verder gekeken. Odido 100mbit internet en tv komt hier uiteindelijk op €27 per maand. Nog goedkoper dan Ziggo.
Dit is dan incl 61 euro cashbackxl en breedbandwinkel
en 5 euro korting vanwege mobiel abbo.
Ik overweeg ook Odido met Ben mobiel. Ik zag op CashbackXL een cashback voor zowel mobiel als vast; waarom heb je dan breedbandwinkel nog nodig?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry powel
fevaho schreef op maandag 18 november 2024 @ 14:41:
opzeggen kan online hoor, ze hebben het wel goed verstopt (is wettelijk verplicht dat als je iets online kan aanvragen dat je het dan ook online moet kunnen opzeggen)..
hier is bv de link :

https://www.ziggo.nl/opzeggen/formulier
Mijn werd telefonisch medegedeeld dat je niet via de bovenstaande link kan opzeggen, maar alleen telefonisch. Ik had het online formulier wel ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Laatst online: 15:21
Hmmm valt mij toch tegen die 50% korting voor 6 maanden bij een jaar abbo. Afgelopen jaren een no brainer geweest om bij Ziggo te blijven gezien de 50% voor een jaar, maar hier wordt ik niet echt blij van.

Aangezien ik Ziggo sport wil behouden zal ik nergens anders goedkoper uit zijn dus dan pak ik deze 'deal' toch maar weer. Of misschien komen ze begin volgend jaar nog met 50% korting voor een jaar maar dat is even afwegen of ik dat risico wil nemen :D

Bellen voor korting doe ik al jaren niet meer. Dit gaat sneller en je haalt er met bellen bijna altijd minder uit :+

Edit: toen ik net de Ziggo site bezocht (met zelfde adres) stond er 6 maanden, nu staat er 7 maanden.

[ Voor 8% gewijzigd door hk12nl op 18-11-2024 15:36 ]

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-05 23:37
Licko schreef op maandag 18 november 2024 @ 14:54:
[...]

Ik overweeg ook Odido met Ben mobiel. Ik zag op CashbackXL een cashback voor zowel mobiel als vast; waarom heb je dan breedbandwinkel nog nodig?
Is de cashback even hoog?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nougat
Net gebeld voor een verlenging... 24 maanden contract - 12 maanden €20 korting.
Ik ga wel een contract aan op mijn vrouw dr naam :-)

Als nu het contract van mij op laten we zeggen 14-02-2025 afloopt, datum wat in mijn Ziggo staat, kan ik dan het contract op haar naam op de 14e in laten gaan?

[ Voor 37% gewijzigd door Nougat op 18-11-2024 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Laatst online: 16:35

Licko

ZVDK

Volgens mij € 36,00 bij een glasvezel aansluiting wat overeen komt met de 3600 punten die krijgt via een koop op breedbandwinkel

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:21
Vorige maand en gister contact gehad, ze willen niet veel bij Ziggo. Geen zin overstap naar KPN maar contract op naam van mijn vrouw is wel een optie wellicht.. Kost ze wel een geld zeg.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
Verschrikkelijk wat er allemaal uit de kast wordt gehaald om je aan boord te houden. Zelfs het argument dat ze op glasvezel zitten.

De inzet voor de korting is overigens verlengen met twee jaar inderdaad en het downgraden van je abonnement naar een Start aansluiting. Overigens akelig om te zien wat ze allemaal kunnen uitlezen op je modem - welke TVs, laptops, multimedia apparaten etc.

[ Voor 49% gewijzigd door Jewie op 18-11-2024 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1638126

jjonkie schreef op maandag 18 november 2024 @ 16:25:
Vorige maand en gister contact gehad, ze willen niet veel bij Ziggo. Geen zin overstap naar KPN maar contract op naam van mijn vrouw is wel een optie wellicht.. Kost ze wel een geld zeg.. 8)7
Ze bieden een tientje en met het overzetten op de naam van je vrouw bespaar je 15? euro p/m over de lengte van het contract ? Hoog spel van Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-05 20:35
Ik denk dat voor mij een overstap naar Ziggo het voordeligst gaat zijn:
- Ik heb genoeg aan 100 mbit
- Mijn dochters kijken Disney+. Scheelt me toch weer €139 per jaar
- Ik ga sowieso altijd voor jaar contracten, sowieso zie ik dat een 2 jaar contract niet voordeliger voor me gaat zijn

Dus voor 1 jaar internet lite + tv ga ik gemiddeld per maand € 29 betalen. Dat heb ik dan verrekend met het niet zelf hoeven te betalen voor Disney. Dat vind ik een keurige deal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Helaas, geen interessante actie. Ook niet bij de andere aanbieders. Dit is allemaal redelijk gelijkwaardig met wat je de rest van het jaar ook wel kunt krijgen. Zit nu bij Ziggo met 1000mbit internet en ESPN compleet voor 37,50p/m. Geen idee welk tv-pakket, volgens mij gewoon de basis. Dat krijg ik nergens, moet overal meer betalen. Gelukkig loopt dit abbo nog tot april, dus ik wacht wel even af. Er komt vast nog wel iets mooiers voorbij aankomend half jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nougat
Werkt het op je partners naam zetten overigens ook als je zij mijn achternaam "Klaas" en haar meisjesnaam in haar achternaam heeft (op het rekeningnummer)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Uiteindelijk zal het ze niet zoveel uitmaken, je blijft toch klant. Zo lang dit niet door duizenden mensen gedaan wordt zullen ze het vast we gedogen. Beter iets meer korting via een omweg dan een klant naar de concurrent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eric BBF
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Meermetziggo.nl heeft nog een mooie cashback van € 100,00 of Netflix tegoed twv € 108,00

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marco1994
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:29
Ik heb vanmiddag via de telefoon een 1 jarig abonnement en toen ik vroeg naar de 7 maanden ipv 6 maanden actie werd die zonder enige moeite toegepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-05 22:43
Jewie schreef op maandag 18 november 2024 @ 10:53:
[...]

Ik zie nu inderdaad dat mijn BF-deal (ook met Vodafone optie) nu slechts 6 maanden korting betreft. Dan is zakelijk ineens weer interessant met dat tientje per maand.
Ik zie hier meer mensen praten over Ziggo Zakelijk.. hebben jullie een eigen bedrijf dan? Ik zie een Ziggo Zakelijk abbonement is echt 12 mnd korting dus zeker interessant. Heb nooit iets met zakelijk gedaan, maar je moet een KvK nummer opgeven. Gewoon kwestie van een lege eenmanszaak opstarten zonder dat je er iets mee doet? (en dat mag dan gewoon?) Btje offtopic.. maar ik zou dat alleen doen voor de Ziggo korting ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thetomas
SuperCrisz schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 10:15:
[...]

Ik zie hier meer mensen praten over Ziggo Zakelijk.. hebben jullie een eigen bedrijf dan? Ik zie een Ziggo Zakelijk abbonement is echt 12 mnd korting dus zeker interessant. Heb nooit iets met zakelijk gedaan, maar je moet een KvK nummer opgeven. Gewoon kwestie van een lege eenmanszaak opstarten zonder dat je er iets mee doet? (en dat mag dan gewoon?) Btje offtopic.. maar ik zou dat alleen doen voor de Ziggo korting ;)
Ik ben zelf op mijn thuisadres ingeschreven als eenmanszaak, daarom is het voor mij mogelijk. Een bedrijf inschrijven voor de korting zou ik niet doen. KVK kosten (80 euro) en je krijgt ook een belastingnummer waar je je op moet verantwoorden.

Trouwens via CashbackXL krijg ik ook nog eens 67 euro terug! Kwam ook nog eens 5% extra korting op de factuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01:21
Eric BBF schreef op maandag 18 november 2024 @ 23:19:
Meermetziggo.nl heeft nog een mooie cashback van € 100,00 of Netflix tegoed twv € 108,00
Toevallig ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
jjonkie schreef op maandag 18 november 2024 @ 16:25:
Vorige maand en gister contact gehad, ze willen niet veel bij Ziggo
Ze lachen mij net niet uit als ik bel voor korting :P krijg er nooit wat uit waar het aan ligt ik weet het niet( toch aan mij denk ik :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
thetomas schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 10:37:
[...]

Ik ben zelf op mijn thuisadres ingeschreven als eenmanszaak, daarom is het voor mij mogelijk. Een bedrijf inschrijven voor de korting zou ik niet doen. KVK kosten (80 euro) en je krijgt ook een belastingnummer waar je je op moet verantwoorden.

Trouwens via CashbackXL krijg ik ook nog eens 67 euro terug! Kwam ook nog eens 5% extra korting op de factuur.
Krijg je die Cashbackxl korting ook voor een Zakelijk abonnement?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jewie
*edit* Ik heb alleen ervaring met Meervoordeel.nl

[ Voor 35% gewijzigd door Jewie op 19-11-2024 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
bie100 schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 10:57:
[...]

Ze lachen mij net niet uit als ik bel voor korting :P krijg er nooit wat uit waar het aan ligt ik weet het niet( toch aan mij denk ik :+ )
Afgelopen jaren altijd met succes maar dit jaar is het me niet gelukt.. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:23
jjonkie schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 11:09:
[...]

Afgelopen jaren altijd met succes maar dit jaar is het me niet gelukt.. :-(
Hier ook niet, 15 jaar trouwe klant, maar met een tientje korting moest ik het doen!

Hoi KPN! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
*knip* Offtopic. Dit gaat niet meer over de aanbieding, maar is een technische vraag over een andere provider.

[ Voor 73% gewijzigd door Yorinn op 19-11-2024 11:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pythoon1977
  • Laatst online: 22:23
Jewie schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 10:59:
[...]

*edit* Ik heb alleen ervaring met Meervoordeel.nl
Beide hebben hetzelfde adres, KvK en BTW nummer.
Dus ik zou het wel aandurven. Vorig jaar Meervoordeel geprobeerd, maar dat werd geannuleerd op het moment dat er een actieve connectie op hetzelfde adres is (ook al is het op naam van iemand anders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petertje30
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 31-03 18:24
Voor de overstappers:

Heb je nu ook Vodafone mobiel icm Ziggo, en stap je dan ook met mobiel over naar Kpn? Ivm de combinatie voordelen hangt dit samen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:42
Vanmorgen hebben ze hier de glasvezelaansluiting gerealiseerd en dus mooi moment om rond te kijken. Zodoende een bericht gestuurd naar Ziggo wat hun aanbod is om het contract te behouden. Gezien de berichten hier voel ik een overstap aankomen..
petertje30 schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 11:40:
Voor de overstappers:

Heb je nu ook Vodafone mobiel icm Ziggo, en stap je dan ook met mobiel over naar Kpn? Ivm de combinatie voordelen hangt dit samen.
Dat is dan wel de bedoeling ja. Zie het nut er niet van om dan Vodafone aan te houden, als ik er ergens anders meer voordeel uit kan halen..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petertje30
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 31-03 18:24
BTFD schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 11:45:
Vanmorgen hebben ze hier de glasvezelaansluiting gerealiseerd en dus mooi moment om rond te kijken. Zodoende een bericht gestuurd naar Ziggo wat hun aanbod is om het contract te behouden. Gezien de berichten hier voel ik een overstap aankomen..

[...]

Dat is dan wel de bedoeling ja. Zie het nu er niet van om dan Vodafone aan te houden als ik er ergens anders meer voordeel uit kan halen..
Hier hetzelfde. Je zou zeggen dat dit een provider dubbel pijn doet als je vast en ook nog eens mobiel overstapt. Dat zijn hier meteen 5 mobiele abonnementen.

Het lijkt ze niets te interesseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:42
petertje30 schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 12:13:
[...]

Het lijkt ze niets te interesseren.
Nou, een beetje dan.. :+

Kreeg zojuist telefoon met de bekende aanbieding; 6x 10 euro korting op een nieuw jaarabonnement.
Gezegd dat ik dan ook met mobiel zou overgaan en toen kon er een 9x 10 euro korting vanaf..

Aangegeven dat ik het in de overweging zou meenemen (nog geen andere verglijkingen gedaan), maar denk dat ik het antwoord al weet.. :+

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Inhoudelijke en technische discussie over Ziggo mag in [Ziggo] Ervaringen & Discussie - Deel 11 worden gevoerd.
• Namen van medewerkers zijn niet van belang in de discussie(s) en mogen dus achterwege blijven.
• Linken naar aanbiedingen zien we het liefst met een directe link zonder (mogelijke) referral. Links die via pepper.com lopen, hebben meestal ook een referral.