[Black Friday] Ziggo Internet & TV (2024) Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 42.573 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:04

MazeWing

The plot thickens...

Zojuist voor mijn overbuurman een verlenging (2 jaar) eruit weten te krijgen met het eerste jaar €20 korting. Indien het een verlenging van 1 jaar was dan betrof de korting €10 per maand.

Had het heel eerlijk gezegd erger verwacht en voor hem was dit voldoende om een hele rompslomp qua overstappen achterwege te laten.

[ Voor 13% gewijzigd door MazeWing op 29-11-2024 16:35 ]

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
MazeWing schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:29:
Zojuist voor mijn overbuurman een verlenging (2 jaar) eruit weten te krijgen met het eerste jaar €20 korting. Indien het een verlenging van 1 jaar was dan betrof de korting €10 per maand.

Had het heel eerlijk gezegd erger verwacht en voor hem was dit voldoende om een hele rompslomp qua overstappen achterwege te laten.
Dus je hebt nu €240 korting bedongen voor 24 maanden, je kon ook kiezen voor €120 korting voor 10 maanden. Effectief dus 10 euro korting per maand onafhankelijk van de looptijd.

Waarom kies je dan voor twee jaar? Denk je dat je over een jaar een slechtere korting krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Yorinn schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:16:
Hier is het gelukt om te verlengen met een jaarcontract.

Mijn abonnement kostte €78 per maand, maar gaat nu eerst 9 maanden naar €64 om daarna naar €74 te gaan.

Met als kleine noot dat hier momenteel nog geen glasvezel ligt en dit pas in het 2e kwartaal 2025 wordt aangelegd.
Oh en blijkbaar hebben ze er ook 2 tv-pakketten voor een jaar bijgedaan. Op het contract staat namelijk ook Film1 en TV Zenders Plus erbij als cadeau.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:04

MazeWing

The plot thickens...

Wolly schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:40:
[...]

Dus je hebt nu €240 korting bedongen voor 24 maanden, je kon ook kiezen voor €120 korting voor 10 maanden. Effectief dus 10 euro korting per maand onafhankelijk van de looptijd.

Waarom kies je dan voor twee jaar? Denk je dat je over een jaar een slechtere korting krijgt?
Eigenbelang! De overbuurman is me al weken aan het stalken en nu ben ik er voor de komende 2 jaar weer van af! *O* *O* oOo

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Olaf van der Spek schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:09:
[...]

Waarom? Het Odido aanbod is toch veel beter?
Ik heb helemaal geen zin om over te stappen, ben tevreden met Ziggo. Ging mij alleen om de korting. Weet helemaal niets eens wat Odido voor aanbieding heeft :D

[ Voor 9% gewijzigd door VanRoyal op 29-11-2024 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MixT2311
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-05 18:25
Voor de mensen die (via CashbackXL) de deal gesloten hebben, hoe lang duurde het voor je de bevestiging van Ziggo (en Cashback) in de digitale postbus kreeg? Zit alweer een tijdje vol verwachting te wachten of het gelukt is de truuk

"I'll leave the party in style and not to be carried out"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:53
Privé net alles opgezegd. Na invullen formulier werd ik binnen het uur gebeld. Daarna via cashbackxl weer een nieuw zakelijk abonnement aangevraagd met 12 maanden 50% korting en gratis Ziggo Sport en ESPN compleet.

Gelijk ook maar simonly zakelijk overgezet van Odido naar Vodafone - voor extra korting en gratis SkyShowtime. Prima deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pythoon1977
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 14-06 10:37
MixT2311 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:58:
Voor de mensen die (via CashbackXL) de deal gesloten hebben, hoe lang duurde het voor je de bevestiging van Ziggo (en Cashback) in de digitale postbus kreeg? Zit alweer een tijdje vol verwachting te wachten of het gelukt is de truuk
In mijn geval:
Ziggo: nog geen twee minuten.
CashbackXL: ongeveer 5 minuten

[ Voor 5% gewijzigd door Pythoon1977 op 29-11-2024 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cupra2001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-12-2024
Nadat ik een nieuwe bestelling bij ziggo had geplaatst, kreeg ik alleen een mail met ''de bestelling is in behandeling'' daarin staat dat het 1 a 2 werkdagen duurt voordat ik de uiteindelijke bestelbevestiging ontvang is dit bij jullie ook zo?

Vorig jaar werd mijn bestelling namelijk gelijk bevestigd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb net telefonisch een korting van 35 euro / maand gekregen voor het eerste jaar, bij een tweejarig contract. Bestaande klant. Dit op een abo van 72.5 euro / maand (400mbit + tv).

Dat is een korting van 420 euro op een looptijd van 2 jaar, best aardig. Ik had er meer uit kunnen halen door op te zeggen en een nieuw abo af te sluiten op naam van mijn vriendin, maar dat is me iets teveel gedoe.

Kreeg eerst via de standaard klantenservice een korting van 10 euro per maand voor het eerste jaar, maar daar uiteindelijk niet mee akkoord te gaan. Toen via de afdeling retentie een aanbod van 20 euro korting in de maand, maar ook dat afgewezen. Ik heb ze gewezen op hun Black Friday aanbiedingen voor nieuwe klanten en het feit dat een andere tweaker ook 35 euro korting voor het eerste jaar heeft gekregen. Zijn ze uiteindelijk dus akkoord mee gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:35

Videopac

Rommelt wat aan.

RoD schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 17:29:
Ik heb net telefonisch een korting van 35 euro / maand gekregen voor het eerste jaar, bij een tweejarig contract. Bestaande klant. Dit op een abo van 72.5 euro / maand (400mbit + tv).

Dat is een korting van 420 euro op een looptijd van 2 jaar, best aardig. Ik had er meer uit kunnen halen door op te zeggen en een nieuw abo af te sluiten op naam van mijn vriendin, maar dat is me iets teveel gedoe.

Kreeg eerst via de standaard klantenservice een korting van 10 euro per maand voor het eerste jaar, maar daar uiteindelijk niet mee akkoord te gaan. Toen via de afdeling retentie een aanbod van 20 euro korting in de maand, maar ook dat afgewezen. Ik heb ze gewezen op hun Black Friday aanbiedingen voor nieuwe klanten en het feit dat een andere tweaker ook 35 euro korting voor het eerste jaar heeft gekregen. Zijn ze uiteindelijk dus akkoord mee gegaan.
Kreeg ik ook! Ook niet gedaan, aangezien Disney+ er niet bij zat/kon.

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martao
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:42
Dat aanbod van 35 euro korting voor 2-jarig abonnement, dat kreeg ik ook. Hij ging er zogenaamd even over overleggen, maar eigenlijk kreeg ik dat zonder veel moeite (ik had eigenlijk alleen verteld wat ik afgelopen jaar betaalde). Voor 1-jarig abbokreeg ik maar een tientje korting. En Ziggo Sport Totaal was niet mogelijk. Best raar dat dit voor nieuwe klanten wel kan.

Dus ik heb het maar niet gedaan en opgezegd. Daarna wilde ik de Cashback-XL route doen. Ik had het nu ibn een incognito-sessie gedaan, zodat die 9 maanden korting zou werken. Maar nu mis ik kennelijk een cookie, waardoor mijn cashback niet geregistreerd is.Ik kreeg daarover een mailtje van CashbackXL, maar die zag ik helaas te laat. :S

Iemand ervaring hier mee? Kan ik de cashback alsnog registeren, of zoiu ik wellicht kunnen cancellen en de aanvraag opnieuw doen!?

EDIT:
Oh, ik heb voor mijn beurt gesproken. De cashback is tóch gelukt, ondanks het eerdere mailtje over onbrekende cookies. De bevestigingsmail kwam alleen 10-15 minuten later binnen dan Ziggo.

[ Voor 15% gewijzigd door Martao op 29-11-2024 18:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:23
Hier weer terug naar Ziggo. In maart overgestapt naar Odido op het glas van Delta voor gemiddeld 37,50 per maand. Bevalt op zich gewoon prima. Korting van Odido is afgelopen, per half maart weer terug naar Ziggo. Heb nog even Delta overwogen voor 40 per maand met een 2-jaar contract, maar toch voor Ziggo gegaan.

6 maanden 33,50 betalen, daarna 67 per maand. Gratis Disney+ erbij. Als CashbackXL ook meewerkt kom ik op 47,33 per maand.

Ja Delta is goedkoper, maar met Ziggo weet ik wat ik heb. Daarnaast is het overstappen van glas naar coax en andersom mogelijk zonder onderbreking, bij overstappen tussen 2 providers op dezelfde glasvezel valt de verbinding weg en moet je dan maar zien of de nieuwe aanbieder direct zonder problemen werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martao
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:42
Olaf van der Spek schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:09:
[...]

Waarom? Het Odido aanbod is toch veel beter?
Het aanbod van Odido is misschien IETS beter, maar Ziggo heeft bij mij wel een iets betere reputatie. Bovendien krijg je - ik geloof als je ook Vodafone hebt - een jaar gratis Ziggo Sport Compleet (Dat is incl ESPN) er bij. Dat laatste heeft Odido niet (toch?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:01
Ja van alle aanbieders valt wel wat te zeggen, maar het netwerk van ziggo zelf is in principe wel inferieur vergeleken met de glasvezel alternatieven.
De latency is aanzienlijk hoger en maximaal 1000/100 mbit.
Maar als online competitive gaming niet belangrijk is en je niet vaak grote bestanden wilt uploaden is het meer dan prima.

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
JohanNL schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 18:47:
Ja van alle aanbieders valt wel wat te zeggen, maar het netwerk van ziggo zelf is in principe wel inferieur vergeleken met de glasvezel alternatieven.
De latency is aanzienlijk hoger en maximaal 1000/100 mbit.
Maar als online competitive gaming niet belangrijk is en je niet vaak grote bestanden wilt uploaden is het meer dan prima.
Het netwerk is prima, de laatste meters naar de gebruiker zijn technisch inferieur.
Latency is iets hoger, maar met die nieuwe modems van Ziggo is die gewoon stabiel en boeit het eigenlijk niet of je 12ms of 16ms hebt.
Ja 12ms is hoog voor glasvezel, maar dat is de praktijk bij Odido over het netwerk van Delta. Bij KPN glasvezel is de latency 3ms.

Televisie van Odido en Ziggo is redelijk vergelijkbaar, maar bij Odido wil je met de door hun gebruikte compressie geen voetbal kijken. Ik heb 14 jaar televisie gekeken via de coax van Ziggo en vanaf de overstap naar de Odido app op een Android TV kastje heb ik de Humax recorder en later de CI+ module geen dag gemist. Het zapppen gaat een stuk sneller dan bij DVB-C. Ik laat me dan straks ook verrassen met de Next Mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Videopac schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 17:57:
[...]

Kreeg ik ook! Ook niet gedaan, aangezien Disney+ er niet bij zat/kon.
Had dat er niet mee te maken dat er een storing zit/zat tussen Disney+ en Ziggo? Ik dacht dat ik daar eerder al iets over gelezen had in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:24
Nougat schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:10:
[...]

Alleen het beeldkwaliteit niet :-)
Ziggo kastje is ook geen coax meer maar ook via ethernet. Dus dat is ook niet meer een selling point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-06 19:56
Buurman heeft zojuist de opzeggen en opnieuw aanvragen trukje geprobeerd met een nieuwe IBAN en krijgt als melding:
Er is al een persoon bekend in dit adres. Heb je al Ziggo? Log dan hier in, en pas je huidige abonnement aan.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-06 12:04
Het cbxl truukje hier ook toegepast

Via ziggo alleen een mail gehad met een overzicht / samenvatting maar geen klantnummer en geen adres?

Van cbxl wel een mail ontangen met daarin de bevestiging en 85 cashback

Maar ook de text:

Je cashback wacht op goedkeuring
Bij Ziggo duurt het ongeveer 2 maanden voordat de cashback wordt gekeurd.

Kan ziggo dit nog tegenhouden dan?

En wanneer krijg je van ziggo een mail met een klantnummer?

Update:

De bevestigingsmail met klantnummer net binnen 💛

[ Voor 7% gewijzigd door joey82 op 29-11-2024 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Pythoon1977 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 17:14:
[...]

In mijn geval:
Ziggo: nog geen twee minuten.
CashbackXL: ongeveer 5 minuten
Bij mij ging het ook zo,

De mail van ziggo is alleen een overzicht,

Er staat geen adres of klantnummer etc op,

Vraag mij af hoe lang dit duurt 🙂

Update:

De bevestigingsmail met klantnummer net binnen 💛

[ Voor 8% gewijzigd door joey82 op 29-11-2024 22:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katseviool
Martao schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 18:40:
[...]

Het aanbod van Odido is misschien IETS beter, maar Ziggo heeft bij mij wel een iets betere reputatie. Bovendien krijg je - ik geloof als je ook Vodafone hebt - een jaar gratis Ziggo Sport Compleet (Dat is incl ESPN) er bij. Dat laatste heeft Odido niet (toch?)
Je krijgt Ziggo Sport Totaal en niet Compleet (met ESPN).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-06 11:54
Wolly schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:40:
[...]

Goeie catch. Dit is precies hoe Ziggo rekent: je geeft hetzelfde weg maar je hebt een cashstroom voor twee jaar bedwongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Jewie schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 22:31:
[...]

Goeie catch. Dit is precies hoe Ziggo rekent: je geeft hetzelfde weg maar je hebt een cashstroom voor twee jaar bedwongen.
Daarom niet akkoord gaan met een 2 jarig contract, dit zet alleen een precedent dat iedereen het pikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oculus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:51
Katseviool schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 17:07:
Privé net alles opgezegd. Na invullen formulier werd ik binnen het uur gebeld. Daarna via cashbackxl weer een nieuw zakelijk abonnement aangevraagd met 12 maanden 50% korting en gratis Ziggo Sport en ESPN compleet.

Gelijk ook maar simonly zakelijk overgezet van Odido naar Vodafone - voor extra korting en gratis SkyShowtime. Prima deal :)
Welk formulier heb je gebruikt om op te zeggen? Ik kan het alleen via de chat of telefonisch doen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Mijn contract loopt in mei af, dan is nu aanvragen vast nog te vroeg?

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Katseviool
Oculus schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 07:34:
[...]

Welk formulier heb je gebruikt om op te zeggen? Ik kan het alleen via de chat of telefonisch doen...?
Via deze link:
Nss in "[Black Friday] Ziggo Internet & TV (2024)"Nss schreef op donderdag 28 november 2024 @ 21:22[/messagerr]:
[...]

Ja via website opgezegd: https://www.ziggo.nl/opzeggen/formulier. Kreeg ontvangstbevestiging dat er binnen 10 dagen gebeld zou worden.
Werd binnen 2 uur gebeld, na dat gesprek de bevestiging van de opzegdatum precies 1 maand later (27 dec).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theswitch
  • Laatst online: 18:59
Theswitch schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 10:53:
Ik krijg het vandaag niet voor elkaar om 9 maanden 50% korting 1 jaar te krijgen via de ziggo site. Verschillende mobiele browsers en postcodes geprobeerd.
Zonder ad-blockers en een variant op de bekende postcode lukte het toch vandaag 9 maanden te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oculus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:51
Ik heb Ziggo opgezegd. Wachten jullie op de bevestiging, alvorens jullie een nieuw abo bij Ziggo afsluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie!
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik heb deze topic met belangstelling een beetje gevolgd. Wat ik me dan afvraag. Ik zie dat mensen hier verschillende kortingen hebben aangeboden gekregen. Hoe kan dat? Ik heb samen met 2 andere collegas naar ziggo gebeld, maar verder dan 9 maanden 10 euro werd er niet gegegeven en een standaard tvpakket naar keuze voor 1 jaar en voor 2 jaar werd er eerst 10 euro voor 12 maanden aangeboden en daarna konden ze in overleg tot 20 euro gaan plus een standaard tvpakket naar keuze. Dit was het meer zat er echt niet in, ook gaven we allemaal aan dat er mensen zijn op tweakers, die voor 1 jaar 10 euro per maand kregen, maar daar wist geen 1 medewerker iets van af en ook 35 euro was voor hun allemaal onbekend. Ze gaven allemaal hetzelfde aan. Dit jaar was het voor 1 jaar 9 maanden 10 en voor 2 jaar max 20 euro. Dus mijn vraag is, voor de mensen bij wie hebben jullie dan 10 euro per maand voor 1 jaar aangeboden gekregen en waar ik helemaal naar benieuwd ben is die 2 jaar 35 euro aanbod. Dat is bijna hetzelfde aanbod, die nieuwe klanten ook krijgen. Uiteindelijk hebben mij 2 collegas gezegd er nog over na te willen denken, maar Ik heb wel al besloten om over te stappen naar odido met overstapservice. Ik wilde namelijk altijd al weten of glasvszel echt zoveel beter is dan coax en natuurlijk heeft de prijs ook meegespeeld😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Henkie! schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 12:24:
Ik heb deze topic met belangstelling een beetje gevolgd. Wat ik me dan afvraag. Ik zie dat mensen hier verschillende kortingen hebben aangeboden gekregen. Hoe kan dat? Ik heb samen met 2 andere collegas naar ziggo gebeld, maar verder dan 9 maanden 10 euro werd er niet gegegeven en een standaard tvpakket naar keuze voor 1 jaar en voor 2 jaar werd er eerst 10 euro voor 12 maanden aangeboden en daarna konden ze in overleg tot 20 euro gaan plus een standaard tvpakket naar keuze. Dit was het meer zat er echt niet in, ook gaven we allemaal aan dat er mensen zijn op tweakers, die voor 1 jaar 10 euro per maand kregen, maar daar wist geen 1 medewerker iets van af en ook 35 euro was voor hun allemaal onbekend. Ze gaven allemaal hetzelfde aan. Dit jaar was het voor 1 jaar 9 maanden 10 en voor 2 jaar max 20 euro. Dus mijn vraag is, voor de mensen bij wie hebben jullie dan 10 euro per maand voor 1 jaar aangeboden gekregen en waar ik helemaal naar benieuwd ben is die 2 jaar 35 euro aanbod. Dat is bijna hetzelfde aanbod, die nieuwe klanten ook krijgen. Uiteindelijk hebben mij 2 collegas gezegd er nog over na te willen denken, maar Ik heb wel al besloten om over te stappen naar odido met overstapservice. Ik wilde namelijk altijd al weten of glasvszel echt zoveel beter is dan coax en natuurlijk heeft de prijs ook meegespeeld😉
Als je een 2e persoon in huis hebt, kan je altijd op die naam en Iban een contract afsluiten en hebt een betere korting. Maar hier stappen we ook over naar odido voor een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:59
dutchnltweaker schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 13:26:
[...]

Als je een 2e persoon in huis hebt, kan je altijd op die naam en Iban een contract afsluiten en hebt een betere korting. Maar hier stappen we ook over naar odido voor een jaar.
Same here. Telefonisch opgezegd en Ziggo bood de tien euro om ons te behouden. Volgend jaar zien we wel eens weer :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:06
ephymerous schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 13:37:
[...]

Same here. Telefonisch opgezegd en Ziggo bood de tien euro om ons te behouden. Volgend jaar zien we wel eens weer :)
9 maanden of een jaar 10,- p/m korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:59
bsmpower schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:12:
[...]

9 maanden of een jaar 10,- p/m korting?
Negen maanden geloof ik. Maar beiden vond ik niet interessant. Voor ons is het de optelsom internet/tv + espn + mobiel + cashback en daarmee komt Odido dit jaar beter uit de bus :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:56
ephymerous schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:32:
[...]

Negen maanden geloof ik. Maar beiden vond ik niet interessant. Voor ons is het de optelsom internet/tv + espn + mobiel + cashback en daarmee komt Odido dit jaar beter uit de bus :)
Ik kreeg ESPN er gratis bij voor een jaar. 10 euro voor 9 maanden, 12 maanden ESPN compleet. Dat maakte dat het maar een paar euro boven Odido ligt, dus blijf ik maar. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
Prosac schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 16:05:
[...]

Ik kreeg ESPN er gratis bij voor een jaar. 10 euro voor 9 maanden, 12 maanden ESPN compleet. Dat maakte dat het maar een paar euro boven Odido ligt, dus blijf ik maar. :+
Ik heb nu Ziggo 400Mbit + tv (zonder kastje, alleen via ZiggoGo app op de tv) voor 60,- p/m. 10,- korting voor de eerste 9 maanden maakt dus 50,- (eerste 9mnd). KPN kost 52,50 p/m zonder tv en moet dus nog NLziet of iets bij gekocht. Krijg wel de eerste 6mnd 50% korting. Ziggo wordt dan 630,- voor een jaar en KPN 600,-. KPN is dan wel 1Gbit abbo. Maar scheelt dus erg weinig en is dat het gedoe van overstappen waard 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1983
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-01 20:15
Voor de mensen die Odido overwegen.
Ik heb niets dan problemen gehad met zowel stabiliteit internet als tv die niet werkt. Ga dan ook weer terug naar Ziggo. Voorheen ook met Kpn heeft alles probleemloos gewerkt.
De klantenservice van Odido is prima te bereiken maar wekken daar ook de indruk dat ik lang niet de enige ben met de zelfde ongemakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
appie1983 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 21:24:
Ik heb niets dan problemen gehad met zowel stabiliteit internet als tv die niet werkt. Ga dan ook weer terug naar Ziggo. Voorheen ook met Kpn heeft alles probleemloos gewerkt.
De klantenservice van Odido is prima te bereiken maar wekken daar ook de indruk dat ik lang niet de enige ben met de zelfde ongemakken.
Zal altijd iets persoonlijk zijn, de een heeft veel problemen met ziggo, kpn, odido, youfone etc etc. Je moet geluk of ongeluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
Hier geen enkel probleem, maar je kunt idd pech hebben (net zoals er mensen zijn die alleen maar ellende met Ziggo hebben).

Enige dingetje bij Odido is dat ze nog altijd geen zicht hebben op IPV6. Ziggo, KPN, Delta en Freedom hebben dat wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cupra2001
Weet iemand of je elk jaar een nieuwe iban moet gebruiken of kan je een iban van een paar jaar geleden hergebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2094984

cupra2001 schreef op zondag 1 december 2024 @ 08:07:
Weet iemand of je elk jaar een nieuwe iban moet gebruiken of kan je een iban van een paar jaar geleden hergebruiken?
Nieuwe Klant = Een Klant die in de afgelopen 6 maanden geen internet van Ziggo had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cupra2001
Anoniem: 2094984 schreef op zondag 1 december 2024 @ 08:12:
[...]

Nieuwe Klant = Een Klant die in de afgelopen 6 maanden geen internet van Ziggo had
Thanks, duidelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fooos
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 11-04 16:22
Ik heb ook via cashbackxl een zakelijk ziggo pakket genomen, wat een top deal zeg.

Ik kom er alleen net achter dat mijn adblocker aanstaat, betekend dit dat de online aankoop niet is geregistreerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:10
Een klantenservice bel je vaak ook alleen bij problemen, dus dat zij iedere dag kanten spreken met problemen is niet gek. Dit zal bij Ziggo/KPN/Delta etc. Niet anders zijn.

Ik heb toevallig ook hier mensen in de buurt die problemen hebben met Odido, maar Ziggo werkt hier goed. Maar 2 minuten scrollen door Ziggo topic en je zult zien dat ook daar genoeg problemen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Verdere discussie over Odido en hun klantenservice mag in [Odido Glasvezel] Ervaringen & Discussie worden gevoerd. Dan kunnen we hier de Ziggo aanbieding(en) bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Fooos schreef op zondag 1 december 2024 @ 11:11:
Ik heb ook via cashbackxl een zakelijk ziggo pakket genomen, wat een top deal zeg.

Ik kom er alleen net achter dat mijn adblocker aanstaat, betekend dit dat de online aankoop niet is geregistreerd?
Die kans is wel aanwezig. Is hij al zichtbaar bij Cashbackxl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fooos
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 11-04 16:22
darkdesign schreef op zondag 1 december 2024 @ 13:26:
[...]

Die kans is wel aanwezig. Is hij al zichtbaar bij Cashbackxl?
Jammer genoeg zie ik nog niks staan in cashbackxl. Hoe dan ook ben ik al blij met de actie zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker

Ad blocker blokkeert het inderdaad, ik doe altijd een nieuwe lose chrome installatie fresh om zo geen foute te maken met de registratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Yorinn schreef op woensdag 13 november 2024 @ 12:06:
[Afbeelding]
https://www.ziggo.nl/campagne/blackfriday

Er is nog niet heel veel bekend, maar Ziggo lijkt ook dit jaar weer met een Black Friday aanbieding te komen. Binnenkort meer info vanuit Ziggo, maar nu alvast een topic. :)

TIP VOOR EXTRA KORTING

[...]

Update: Aanvragen met deze 'hack' worden geweigerd door Breedbandwinkel helaas.
Die aanvraag van die hack, werkt die wel gewoon via cashbackxl met 90 euro cashback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorro
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 00:33
Anoniem: 2094984 schreef op zondag 1 december 2024 @ 08:12:
[...]

Iemand die dit toevallig al heeft uitgezocht mbt zakelijk abonnement?

Zit op mobiel en kan het 1-2-3 niet vinden.

Wil van nu privé weer naar zakelijk abonnement (op naam BV) maar die heeft tot januari dit jaar ook aansluiting bij Ziggo gehad. Dus langer dan 6maanden geleden, maar vaak zie je bij zakelijk andere voorwaarden dan privé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Hier net hetzelfde overkomen. Ik gebruik altijd incognitomodus voor cashbacks, maar om wat voor reden dan ook stond uBlock aan in incognitomodus op deze laptop. Het viel me pas later op, want CashbackXL is gewhitelist. Echt balen :-(, morgen Ziggo bellen en de bestelling annuleren, als dat niet teveel gedoe is voor €85.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
draakhoofd schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:00:
[...]

Hier net hetzelfde overkomen. Ik gebruik altijd incognitomodus voor cashbacks, maar om wat voor reden dan ook stond uBlock aan in incognitomodus op deze laptop. Het viel me pas later op, want CashbackXL is gewhitelist. Echt balen :-(, morgen Ziggo bellen en de bestelling annuleren, als dat niet teveel gedoe is voor €85.
Ziggo zakelijk kan je niet annuleren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-06 11:34
draakhoofd schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:00:
Hier net hetzelfde overkomen. Ik gebruik altijd incognitomodus voor cashbacks, maar om wat voor reden dan ook stond uBlock aan in incognitomodus op deze laptop.
Dat heb ik ook eens gehad, maar gelukkig voor een kleinere cashback, het verlies was maar een paar euro. Ik dacht dat de adblocker uitgeschakeld was maar kennelijk was dat niet zo. Het beste is om hem tijdelijk helemaal uit te schakelen, dus bij settings, extensions en dan het schuifje naar links zetten. Dat is maar een kleine moeite en nadat de cashback bevestigd is kun je hem weer aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Wolly schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:29:
[...]

Ziggo zakelijk kan je niet annuleren.
Oke, het is niet 100% hetzelfde dan, ik heb geen zakelijk gelukkig :).
grun93 schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:56:
[...]

Dat heb ik ook eens gehad, maar gelukkig voor een kleinere cashback, het verlies was maar een paar euro. Ik dacht dat de adblocker uitgeschakeld was maar kennelijk was dat niet zo. Het beste is om hem tijdelijk helemaal uit te schakelen, dus bij settings, extensions en dan het schuifje naar links zetten. Dat is maar een kleine moeite en nadat de cashback bevestigd is kun je hem weer aanzetten.
Helemaal mee eens, ik was niet scherp toen ik de bestelling nog even snel wilde plaatsen én de gedeelde laptop die ik gebruikte heeft niet de goede settings zoals mijn eigen pc. Anyway, bestelling is geannuleerd en kreeg de tip om wel even 2 uur te wachten met het plaatsen van de nieuwe.

Update: 2e bestelling ging wel goed, cashbackxl pakte hem nu prima door uBlock uit te hebben in incognitomodus van Chrome. Ziggo echter gaf aan dat ik al klant was op mijn naam + IBAN combinatie, dus de oude aanvraag zat nog wel ergens in het systeem (nu bijna 12 uur geleden). Door een andere IBAN te gebruiken, kon ik de aanvraag wel doen

[ Voor 14% gewijzigd door draakhoofd op 02-12-2024 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:27
dutchnltweaker schreef op zondag 1 december 2024 @ 18:03:
[...]

Die aanvraag van die hack, werkt die wel gewoon via cashbackxl met 90 euro cashback?
ja zeker weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
Lisadr schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 19:51:
Buurman heeft zojuist de opzeggen en opnieuw aanvragen trukje geprobeerd met een nieuwe IBAN en krijgt als melding:

[...]
gewoon een andere postcode en huisnummer selecteren en later in het proces wijzigen naar daadwerkelijke postcode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remcoww
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13:55
RoD schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 17:29:

Goed om te horen. Met jouw verhaal net ook naar afdeling "Opzeggen" gebeld dat ik dit aanbod wilde of anders naar mn vriendin ging overzetten, daarna ging t erg soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasbehindu
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-12-2024
Remcoww schreef op maandag 2 december 2024 @ 11:23:
[...]

Goed om te horen. Met jouw verhaal net ook naar afdeling "Opzeggen" gebeld dat ik dit aanbod wilde of anders naar mn vriendin ging overzetten, daarna ging t erg soepel.
Zojuist ook gebeld en bij mij gingen ze niet verder dan 20 eu korting voor het 1ste jaar voor een 2 jaar contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Afgelopen zaterdag gebeld naar Ziggo om te vragen voor een goede aanbieding voor een 1-jarig of 2-jarig contract. Beste wat ik toen kreeg was 9 maanden 10 euro korting bij 1-jarig contract en ESPN Compleet voor 12 maanden.

Vandaag opnieuw gebeld en ik kreeg nu 35 euro korting voor 12 maanden bij een 2-jarig contract en ESPN compleet voor 12 maanden.

Aanbieding is wel echt (veel minder) dan wat ik kreeg aangeboden afgelopen 5 jaar bij mijn jaarlijkse Black-Frida- korting-smeken-rondje. Maar gezien het feit dat Ziggo (net als KPN) veel behoudener zijn geworden ben ik best tevreden met deze aanbieding. En uiteindelijk was ik wrs toch wel bij Ziggo gebleven en had ik die 10 euro per maand voor 9 maanden genomen. Ik ben ook gewoon erg tevreden over Ziggo en dan met name betreffende het TV gedeelte: de kwaliteit van de uitzendingen is erg goed, Mediabox Next vind ik heerlijk apparaat en ik heb daarnaast nog 3 (oude) smartcards die ik gewoon gratis kan gebruiken.

Via de IBAN truuk was de korting meer geweest, maar ik hoef nu verder helemaal niks meer te doen. Geen oude kastjes/modems opsturen en niks opnieuw installeren. En dat is me ook wel wat waard.

[ Voor 8% gewijzigd door silmaril8 op 02-12-2024 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Weer eens gebeld voor een betere verleng aanbieding maar meer dan 9 mnd 10,- korting voor 1 jaar zit er niet in... Toch maar verlengd omdat mijn vrouw nog een jaar aan Vodafone vast zit, incl voordelen icm Ziggo. Volgend jaar serieus overwegen om te vertrekken bij zowel Ziggo als Vodafone. Voor nu toch nog maar een jaartje Ziggo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
bsmpower schreef op maandag 2 december 2024 @ 20:18:
Weer eens gebeld voor een betere verleng aanbieding maar meer dan 9 mnd 10,- korting voor 1 jaar zit er niet in... Toch maar verlengd omdat mijn vrouw nog een jaar aan Vodafone vast zit, incl voordelen icm Ziggo. Volgend jaar serieus overwegen om te vertrekken bij zowel Ziggo als Vodafone. Voor nu toch nog maar een jaartje Ziggo...
Zonder de IBAN methode te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
SuperCrisz schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 09:01:
[...]

Zonder de IBAN methode te gebruiken?
Klopt. Ik zag het niet zo zitten dat truucje te proberen. Zit ik met overlap tussen oude en nieuwe abbo, nieuwe apparatuur en oude terugsturen. Nu gaat alles van onze gezamenlijke rekening en dat moet dan ook weer anders. Een hoop gedoe, dan kan ik net zo goed overstappen naar een andere provider. Dat doen we volgend jaar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-06 00:13
silmaril8 schreef op maandag 2 december 2024 @ 18:11:
Afgelopen zaterdag gebeld naar Ziggo om te vragen voor een goede aanbieding voor een 1-jarig of 2-jarig contract. Beste wat ik toen kreeg was 9 maanden 10 euro korting bij 1-jarig contract en ESPN Compleet voor 12 maanden.

Vandaag opnieuw gebeld en ik kreeg nu 35 euro korting voor 12 maanden bij een 2-jarig contract en ESPN compleet voor 12 maanden.

Aanbieding is wel echt (veel minder) dan wat ik kreeg aangeboden afgelopen 5 jaar bij mijn jaarlijkse Black-Frida- korting-smeken-rondje. Maar gezien het feit dat Ziggo (net als KPN) veel behoudener zijn geworden ben ik best tevreden met deze aanbieding. En uiteindelijk was ik wrs toch wel bij Ziggo gebleven en had ik die 10 euro per maand voor 9 maanden genomen. Ik ben ook gewoon erg tevreden over Ziggo en dan met name betreffende het TV gedeelte: de kwaliteit van de uitzendingen is erg goed, Mediabox Next vind ik heerlijk apparaat en ik heb daarnaast nog 3 (oude) smartcards die ik gewoon gratis kan gebruiken.

Via de IBAN truuk was de korting meer geweest, maar ik hoef nu verder helemaal niks meer te doen. Geen oude kastjes/modems opsturen en niks opnieuw installeren. En dat is me ook wel wat waard.
Gewoon gezegd dat je wilt opzeggen en dan vragen naar 2 jarige aanbieding?
Ik wil liefst ook niet weg, omdat ik geen zin heb om alles weer te retourneren en andersom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
kx22 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 09:11:
Gewoon gezegd dat je wilt opzeggen en dan vragen naar 2 jarige aanbieding?
Ik wil liefst ook niet weg, omdat ik geen zin heb om alles weer te retourneren en andersom.
Ik heb dit weekend gebeld en gezegd dat ik wil opstappen vanwege de goede Odido aanbieding. Nadat je dat dan zegt, zeggen zij dat ze even gaan kijken of er misschien financieel iets is te regelen bij Ziggo.
Gisteren dus voor 2de keer gebeld en ook gezegd dat collega's en mensen op Tweakers een aanbieding hadden gekregen van 35 euro korting 12 maanden en ESPN gratis. Nadat ze even gingen 'overleggen', kreeg ik te horen dat ik dat ook kon krijgen.

N.B.: dit was dus wel gisteren, op Cyber Monday, de laatste dag van de Black Friday periode. Ik weet niet of je dit nog vandaag kan krijgen. Maar ik neem eigenlijk aan van wel. Gewoon zeggen dat je gisteren op de laatste dag Odido hebt besteld en dat je wilt opzeggen. En dan kijken wat ze zeggen. Als je geen aanbieding krijgt, dan uiteraard ook niet opzeggen. Maar ik gok dat je nog gewoon diezelfde aanbieding zal krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-06 16:14
silmaril8 schreef op maandag 2 december 2024 @ 18:11:

Tsja, ieder z’n ding, maar voor €400,- doe ik wel wat moeite (lees; de oude apparatuur naar een postpunt brengen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
-Muncky- schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 13:02:
[...]

Tsja, ieder z’n ding, maar voor €400,- doe ik wel wat moeite (lees; de oude apparatuur naar een postpunt brengen).
Niet te vergeten: je krijgt ook weer mooi de nieuwste hardware terug, dat zou weer allemaal wat beter en sneller moeten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:50
JohanNL schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 14:57:
[...]

Niet te vergeten: je krijgt ook weer mooi de nieuwste hardware terug, dat zou weer allemaal wat beter en sneller moeten lopen.
Ik heb niet het idee dat Ziggo elk jaar betere versies van de Next en modems inkoopt en naar nieuwe klant verstuurd. :+

Ik sluit niet uit dat je een Next bakje en/of modem krijgt die eerder al eens is teruggestuurd (wel grondig nagekeken, gereset en opnieuw verpakt).

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
Nnoitra schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 15:34:
[...]

Ik heb niet het idee dat Ziggo elk jaar betere versies van de Next en modems inkoopt en naar nieuwe klant verstuurd. :+

Ik sluit niet uit dat je een Next bakje en/of modem krijgt die eerder al eens is teruggestuurd (wel grondig nagekeken, gereset en opnieuw verpakt).
Nou elk jaar zal het niet zijn nee, maar ik heb nu wel een ander/nieuwer type router ontvangen vergeleken met toen ik 2 jaar geleden klant was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
JohanNL schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 15:38:
[...]

Nou elk jaar zal het niet zijn nee, maar ik heb nu wel een ander/nieuwer type router ontvangen vergeleken met toen ik 2 jaar geleden klant was.
En hoe lang heb je het vorige modem gehad, en had je hetzelfde abonnement (snelheid)? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
Nnoitra schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 15:41:
[...]

En hoe lang heb je het vorige modem gehad, en had je hetzelfde abonnement (snelheid)? :)
Slechts een jaar, had toen wel het 100mbit abbo terwijl ik nu gigabit heb gekozen.
Maar ik dacht dat nu iedereen hetzelfde modem krijgt ongeacht snelheid, destijds hadden ze nog een speciale voor de gigabit klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
JohanNL schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 15:44:
[...]

Slechts een jaar, had toen wel het 100mbit abbo terwijl ik nu gigabit heb gekozen.
Maar ik dacht dat nu iedereen hetzelfde modem krijgt ongeacht snelheid, destijds hadden ze nog een speciale voor de gigabit klanten.
Zou kunnen dat iedereen nu die zwarte Sagemcom krijgt, maar er was (als ik het mij goed herinner) een tijd dat abonnementen met een lagere snelheid dat witte ding kregen.
Dus als je van 100mbit naar 1gbit gaat, kreeg je idd een ander modem (wat niet persé wil zeggen dat ie beter is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
De Black Friday en Cyber Monday aanbieding zijn inmiddels voorbij. Gezien het hier alleen nog maar gaat over het verschil in modems, doe ik dit topic op slot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Ziggo vind dat het t/m zondag nog Black Friday is en heeft hun aanbieding verlengd. Dit topic doe ik dan ook weer open.

Technische discussie mag wel nog elders worden gevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorro
Heb maandag (2/12) via CashbackXL een ZiggoZakelijk abonnement afgesloten:
  • In “clean” Chrome browser vanuit CBXL naar Ziggo
  • Daar alles vanaf start ingevuld en direct ingediend
  • Meteen bevestiging per mail vanuit Ziggo
  • Bevestiging vanuit CBXL nog steeds niet binnen
  • Sinds vanochtend (4/12) zie ik de sessie binnen CBXL wel als mogelijkheid om te kiezen als ik op ‘claim indienen’ klik
Heb in dit topic gezien dat sommigen al vrijwel direct een bevestiging vanuit CBXL krijgen. Vraag me af of:
  • Ik beter nog even kan wachten, of nu direct een claim indienen?
  • Het eigenlijk ook nog relevant is dat het mailadres bij de Ziggo-aanvraag (zakelijk mailadres) een andere is dan bij CBXL geregistreerd (privé-mailadres)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
Yorro schreef op woensdag 4 december 2024 @ 10:07:

• Het eigenlijk ook nog relevant is dat het mailadres bij de Ziggo-aanvraag (zakelijk mailadres) een andere is dan bij CBXL geregistreerd (privé-mailadres)
[/list]
Bij mij was dat niet relevant, kreeg de bevestiging van CBXL direct binnen terwijl ik bij Ziggo een ander mailadres heb gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Yorro schreef op woensdag 4 december 2024 @ 10:07:
Heb maandag (2/12) via CashbackXL een ZiggoZakelijk abonnement afgesloten:
  • In “clean” Chrome browser vanuit CBXL naar Ziggo
  • Daar alles vanaf start ingevuld en direct ingediend
  • Meteen bevestiging per mail vanuit Ziggo
  • Bevestiging vanuit CBXL nog steeds niet binnen
  • Sinds vanochtend (4/12) zie ik de sessie binnen CBXL wel als mogelijkheid om te kiezen als ik op ‘claim indienen’ klik
Heb in dit topic gezien dat sommigen al vrijwel direct een bevestiging vanuit CBXL krijgen. Vraag me af of:
  • Ik beter nog even kan wachten, of nu direct een claim indienen?
Dan is er iets misgegaan in je browser (cookies of andere tracking verkeerd ingesteld) of CBXL is weer eens waardeloos met registreren.

Inderdaad een claim indienen en hopen op het beste. De laatste tijd gebruik ik liever scoupy omdat ze beter Cashbacks registeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorro
Wolly schreef op woensdag 4 december 2024 @ 10:16:
[...]

Bij mij was dat niet relevant, kreeg de bevestiging van CBXL direct binnen terwijl ik bij Ziggo een ander mailadres heb gebruikt.
Thanks, dan ligt het niet daar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorro
stin00 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 10:17:
[...]

Dan is er iets misgegaan in je browser (cookies of andere tracking verkeerd ingesteld) of CBXL is weer eens waardeloos met registreren.

Inderdaad een claim indienen en hopen op het beste. De laatste tijd gebruik ik liever scoupy omdat ze beter Cashbacks registeren.
Het gekke is dat ik voor de cashback nog de check heb gedaan in CBXL of alles goed stond, plus dat ik een ‘clean’ Chrome browser gebruikt heb (die ik normaal niet gebruik)

Overigens, eerder deze week duurde het bij een bestelling op Amazon via CBXL ook al twee dagen voordat de bevestiging kwam.

Het vreemde is dat tot vanochtend de sessie bij Ziggo ook niet geregistreerd was (althans: niet zichtbaar om een claim in te dienen)

Denk dat ik het nog maar 1 of 2 dagen afwacht en dan alsnog claim indien indien geen bevestiging.

PS: Dank voor het wijzen op Scoopy, die was ik helemaal vergeten. Bieden nog hogere cashback op ZiggoZakelijk ook! Onthouden voor volgend jaar dan maar

[ Voor 7% gewijzigd door Yorro op 04-12-2024 10:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
Yorro schreef op woensdag 4 december 2024 @ 10:23:
[...]

Het gekke is dat ik voor de cashback nog de check heb gedaan in CBXL of alles goed stond, plus dat ik een ‘clean’ Chrome browser gebruikt heb (die ik normaal niet gebruik)

Overigens, eerder deze week duurde het bij een bestelling op Amazon via CBXL ook al twee dagen voordat de bevestiging kwam.

Het vreemde is dat tot vanochtend de sessie bij Ziggo ook niet geregistreerd was (althans: niet zichtbaar om een claim in te dienen)

Denk dat ik het nog maar 1 of 2 dagen afwacht en dan alsnog claim indien indien geen bevestiging.
Ik verwijder overigens wel altijd alle cookies uit mijn “CBXL” browser voor ik een nieuwe sessie start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorro
Wolly schreef op woensdag 4 december 2024 @ 10:24:
[...]

Ik verwijder overigens wel altijd alle cookies uit mijn “CBXL” browser voor ik een nieuwe sessie start.
Hmm. Dat ga ik voortaan ook maar doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
[...]

PS: Dank voor het wijzen op Scoopy, die was ik helemaal vergeten. Bieden nog hogere cashback op ZiggoZakelijk ook! Onthouden voor volgend jaar dan maar
Dat is niet gek, Amazon cashback bevestiging kan tot 3 dagen duren. Zie ook: https://www.cashbackxl.nl/webshops/amazon .

Voor Ziggo Zakelijk staat hier 10 minuten voor. Je moet dus gewoon een claim indienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorro
stin00 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 10:52:
[...]

Dat is niet gek, Amazon cashback bevestiging kan tot 3 dagen duren. Zie ook: https://www.cashbackxl.nl/webshops/amazon .

Voor Ziggo Zakelijk staat hier 10 minuten voor. Je moet dus gewoon een claim indienen :)
Helder, dit had ik niet scherp. Dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakr
  • Laatst online: 14-06 11:17
bsmpower schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 09:04:
[...]

Klopt. Ik zag het niet zo zitten dat truucje te proberen. Zit ik met overlap tussen oude en nieuwe abbo, nieuwe apparatuur en oude terugsturen. Nu gaat alles van onze gezamenlijke rekening en dat moet dan ook weer anders. Een hoop gedoe, dan kan ik net zo goed overstappen naar een andere provider. Dat doen we volgend jaar wel.
Dat hoeft geen gedoe te zijn. Als je er voor zorgt dat je het huidige abonnement eerst opzegt en vervolgens de opzegdatum uit de opzegbevestiging hanteert als aansluitdatum voor het nieuwe abonnement dan zou er geen overlap moeten zijn. En dus ook geen dubbele kosten.

Het rekeningnummer mag overigens altijd tussentijds gewijzigd worden zodra het abonnement actief is, dit kan eenvoudig uitgevoerd worden via Mijn Ziggo. Geen haan die er naar kraait, een reminder in de agenda en je bent weer klaar voor een jaar.

Enige is dat je de oude apparatuur moet terugsturen, maar hier krijg je netjes een retourdoos voor om dit kosteloos te retourneren. Enige is dat het iets tijd kost om te installeren, maar het voordeel kan dan ook zijn dat je weer gebruik gaat maken van de nieuwste apparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Tweakr schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 10:39:
[...]
maar het voordeel kan dan ook zijn dat je weer gebruik gaat maken van de nieuwste apparatuur.
weet niet wat er beter wordt aan 1x een CI+ Module + kaart, en een ubee modem in bridge...

meest basic setup eigenlijk... meer heb ik ook niet eens nodig.. en zal gegarandeerd niet de enige zijn...

voor de niet ziggo apps heb ik gewoon een chromecast met google tv.. die vreet niet meer stroom dan een next mini maar kan voor mijn situatie meer...

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakr
  • Laatst online: 14-06 11:17
SMSfreakie schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 10:45:
[...]

weet niet wat er beter wordt aan 1x een CI+ Module + kaart, en een ubee modem in bridge...

meest basic setup eigenlijk... meer heb ik ook niet eens nodig.. en zal gegarandeerd niet de enige zijn...

voor de niet ziggo apps heb ik gewoon een chromecast met google tv.. die vreet niet meer stroom dan een next mini maar kan voor mijn situatie meer...
In jouw situatie zal dat geen verbetering zijn, maar ik kan mij voorstellen dat veel mensen nog gebruik maken van verouderde apparatuur en hierdoor wel bepaalde functionaliteiten kunnen missen.

Maar buiten dat zou ik altijd voor de hoogst mogelijke korting kiezen en dus het abonnement opnieuw bestellen. Het levert mijn inziens een dusdanig voordeel op dat dit het waard is, daarnaast hoeft er niet meer gesmeekt te worden bij de klantenservice om korting. Een korting die meestal slechter uitpakt dan het aanbod voor nieuwe klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Tweakr schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 11:05:
[...]

In jouw situatie zal dat geen verbetering zijn, maar ik kan mij voorstellen dat veel mensen nog gebruik maken van verouderde apparatuur en hierdoor wel bepaalde functionaliteiten kunnen missen.

Maar buiten dat zou ik altijd voor de hoogst mogelijke korting kiezen en dus het abonnement opnieuw bestellen. Het levert mijn inziens een dusdanig voordeel op dat dit het waard is, daarnaast hoeft er niet meer gesmeekt te worden bij de klantenservice om korting. Een korting die meestal slechter uitpakt dan het aanbod voor nieuwe klanten.
zeker mee eens, hier net maar even gebeld, en de boel aangepast, lekker oude apparatuur behouden, en ja overstappen zou financieel gunstiger zijn geweest maar ook een hoop gedoe...

maar over 2 jaar uitgesmeerd toch nog een 500 euro besparing..

overstappen naar VDSL van KPN zou rond de 900 hebben gedaan, echter dan is het ook van 1000/100 terug naar 200/60 (en een modem welke niet in bridge kan... dus nog weer 100 euro weg voor een modem die dat wel kan en de duidelijk lagere snelheid..)

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
De volgende die iets over de technische kant van Ziggo wil bediscussiëren mag dit in [Ziggo] Ervaringen & Discussie - Deel 11 doen. Dan kunnen we hier de aanbieding zelf bespreken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
Tweakr schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 10:39:
[...]

Dat hoeft geen gedoe te zijn. Als je er voor zorgt dat je het huidige abonnement eerst opzegt en vervolgens de opzegdatum uit de opzegbevestiging hanteert als aansluitdatum voor het nieuwe abonnement dan zou er geen overlap moeten zijn. En dus ook geen dubbele kosten.

Het rekeningnummer mag overigens altijd tussentijds gewijzigd worden zodra het abonnement actief is, dit kan eenvoudig uitgevoerd worden via Mijn Ziggo. Geen haan die er naar kraait, een reminder in de agenda en je bent weer klaar voor een jaar.

Enige is dat je de oude apparatuur moet terugsturen, maar hier krijg je netjes een retourdoos voor om dit kosteloos te retourneren. Enige is dat het iets tijd kost om te installeren, maar het voordeel kan dan ook zijn dat je weer gebruik gaat maken van de nieuwste apparatuur.
Vind het wel even goed zo, maar bedankt voor de uitleg. Grappige is dat mijn snelheid nog steeds hoog is. Heb eerder een 1GBs abbo gehad. Tijdje terug alweer laten verlagen naar het 400MBs abbo, maar de bedrade snelheid is nog steeds boven de 800MBs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arj1o1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17:26
[...]

Amazon bevestiging komt pas na het verzenden door Amazon. Die Ziggo cashback komt er niet meer (automatisch) bij. Het is binnen 10 min of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorro
arj1o1 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 18:44:
[...]

Amazon bevestiging komt pas na het verzenden door Amazon. Die Ziggo cashback komt er niet meer (automatisch) bij. Het is binnen 10 min of niet
Thanks, gisteren claim ingediend bij CBXL. Even afwachten. Maar wel vaag, want gebruik Chrome hiervoor (wat CBXL aanraadt) en heb nog cookies getest etc. Ook niet meerdere tabbladen open, enkel CBXL en daarna Ziggo. Meteen bestelling afgerond…

Ach, we gaan het zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joey82
Er ging wat verkeerd aan de kant van ziggo,

Nu 12 van de 12 maanden 50% korting 😊🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 01-06 21:24
joey82 schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 20:25:
Er ging wat verkeerd aan de kant van ziggo,

Nu 12 van de 12 maanden 50% korting 😊🙂
Hoe kreeg je dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joey82
Via de telefoon,

Onze order stond niet goed in het systeem,

Ze kregen het ook niet goed,

Vandaag nog maar is gebeld dat ik het wel lang vond duren en dat ik anders wel gewoon zou annuleren,

Toen zei de vriendelijke dame dat ze de fout gelopen order kon annuleren en dan een nieuwe order kon aanmaken met 12 maanden 50% korting 😊🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badjakker
  • Laatst online: 19:36
Black Friday aanbieding via CBxl met 9 maanden 50% via speciale PC. Eerst bevestiging Ziggo en ook van CBxl bevestiging dat Ziggo CB had bevestigd.Nu dagen later opeens mail van CBxl dat Ziggo Cashback toch heeft afgekeurd. Meer mensen deze ervaring?

[ Voor 3% gewijzigd door badjakker op 11-12-2024 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
badjakker schreef op woensdag 11 december 2024 @ 17:04:
Black Friday aanbieding via CBxl met 9 maanden 50% via speciale PC. Eerst bevestiging Ziggo en ook van CBxl bevestiging dat Ziggo CB had goedgekeurd.Nu dagen later opeens mail van CBxl dat Ziggo Cashback toch heeft afgekeurd. Meer mensen deze ervaring?
Het is onmogelijk dat een goedkeuring wordt ingetrokken, die kan je namelijk direct uitbetalen. Maar dat duurt doorgaans 2 maanden, dus ik gok dat je cashback bevestiging is afgekeurd?

Afkeuringen zie ik eigenlijk alleen als je al eerder klant bent geweest of achteraf telefonisch een abonnement aanpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badjakker
  • Laatst online: 19:36
stin00 schreef op woensdag 11 december 2024 @ 17:09:
[...]

Het is onmogelijk dat een goedkeuring wordt ingetrokken, die kan je namelijk direct uitbetalen. Maar dat duurt doorgaans 2 maanden, dus ik gok dat je cashback bevestiging is afgekeurd?

Afkeuringen zie ik eigenlijk alleen als je al eerder klant bent geweest of achteraf telefonisch een abonnement aanpast.
Sorry, inderdaad verkeerde term gebruikt.Was inderdaad een bevestiging, inmiddels aangepast in vorige mail. Ik was het laatste jaar geen klant van ziggo. Mijn partner wel met een ander IBAN, wel zelfde adres.

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-06 09:26
Mensen die de overstap hebben gemaakt op andere naam hun pakket met modem al ontvangen? Mijn abonnement gaat 14 december in, maar voorlopig nog niets ontvangen..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-06 16:19
M@cer schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:48:
Mensen die de overstap hebben gemaakt op andere naam hun pakket met modem al ontvangen? Mijn abonnement gaat 14 december in, maar voorlopig nog niets ontvangen..
Je krijg dit vaak pas 1 dag van te voren. Dus vandaag of morgen denk ik.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-06 11:54
Soms ook op de dag zelf... Neem daar nog eens drukte van PostNL in mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcop23
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:02
Koploper07 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 13:06:
[...]

Net gebeld om op te zeggen, het enige wat ze me konden bieden om te blijven was:
1 jaar -> 9 maanden €10 korting
2 jaar -> 6 maanden €20 korting
Ter informatie:

Ik had gisteren gebeld voor verleging van een internet + TV Start abonnement. Bij een verlenging kreeg ik eerst 12 maanden €10 korting aangeboden. Nadat ik had aangegeven dat ik dat niet genoeg vond, ging ze "in gesprek met haar manager" (waarschijnlijk gewoon een kop thee zetten of poepen...). Na 5 minuten kwam ze terug met 12 maanden €20 korting.

Nog steeds wat duur t.o.v. nieuwe klanten of b.v. Odido, maar mijn vriendin vind de Ziggo TV fantastisch en ik heb zelf geen zin om het circus van modem opsturen te ondergaan. Dus ik heb dit maar geaccepteerd :)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Inhoudelijke en technische discussie over Ziggo mag in [Ziggo] Ervaringen & Discussie - Deel 11 worden gevoerd.
• Namen van medewerkers zijn niet van belang in de discussie(s) en mogen dus achterwege blijven.
• Linken naar aanbiedingen zien we het liefst met een directe link zonder (mogelijke) referral. Links die via pepper.com lopen, hebben meestal ook een referral.