Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petertje30
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 31-03 18:24
BTFD schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 12:21:
[...]

Nou, een beetje dan.. :+

Kreeg zojuist telefoon met de bekende aanbieding; 6x 10 euro korting op een nieuw jaarabonnement.
Gezegd dat ik dan ook met mobiel zou overgaan en toen kon er een 9x 10 euro korting vanaf..

Aangegeven dat ik het in de overweging zou meenemen (nog geen andere verglijkingen gedaan), maar denk dat ik het antwoord al weet.. :+
Het nadeel is dat je bij Ziggo en Vodafone 2x dit gesprek moet voeren.
Bij Kpn kan in 1 gesprek meteen je complete pakket voor vast en mobiel worden bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nougat
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 01:39
Pythoon1977 schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 11:28:
[...]

Beide hebben hetzelfde adres, KvK en BTW nummer.
Dus ik zou het wel aandurven. Vorig jaar Meervoordeel geprobeerd, maar dat werd geannuleerd op het moment dat er een actieve connectie op hetzelfde adres is (ook al is het op naam van iemand anders).
Welke hebben hetzelfde KvK nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noutie
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 06:37
BTFD schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 12:21:
[...]

Nou, een beetje dan.. :+

Kreeg zojuist telefoon met de bekende aanbieding; 6x 10 euro korting op een nieuw jaarabonnement.
Gezegd dat ik dan ook met mobiel zou overgaan en toen kon er een 9x 10 euro korting vanaf..

Aangegeven dat ik het in de overweging zou meenemen (nog geen andere verglijkingen gedaan), maar denk dat ik het antwoord al weet.. :+
Ik heb ook dit gesprek gekregen met dezelfde "aanbieding" en gratis het verhaal erbij dat overstappen niet loont i.v.m. het gedoe dat je ermee zou hebben. Dat wordt dus overstappen.

Panasonic 7kW J-Series Split op radiatoren. SWW: Remeha Tzerra CW4. PV: 6.3 kWp op Growatt 5000TL3-X en 1500TL-X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nougat
Pythoon1977 schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 11:28:
[...]

Beide hebben hetzelfde adres, KvK en BTW nummer.
Dus ik zou het wel aandurven. Vorig jaar Meervoordeel geprobeerd, maar dat werd geannuleerd op het moment dat er een actieve connectie op hetzelfde adres is (ook al is het op naam van iemand anders).
Ik kan dit inderdaad beamen... Vandaag ook een aanvraag gedaan bij Meervoordeel en ook afgewezen omdat er een bestaand actief abonnement op het adres aanwezig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-05 09:54
De afwijzing door meervoordeel ivm al een actief account op adres geldt alleen bij een zakelijke aansluiting of wordt je ook afgewezen als je bv als particulier het op naam van je partner zet? Er is dan immers ook al een bestaand actief account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nougat
Als particulier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Normaal bel ik ook elk jaar met Black friday voor een verlengaanbod, zakelijk in mijn geval. Meestal krijg ik 2 a 3 maanden 100% korting.

Als ik het zo lees gaat dat dit jaar weinig opleveren? Vrijdagmiddag maar eens bellen.

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blottle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-05 07:43
hk12nl schreef op maandag 18 november 2024 @ 15:35:

Edit: toen ik net de Ziggo site bezocht (met zelfde adres) stond er 6 maanden, nu staat er 7 maanden.
Dit had ik net ook. Wilde net gaan bestellen, staat er opeens 6 maanden. Morgen maar even bellen dan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pythoon1977
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 10:48
Nougat schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 12:58:
[...]

Welke hebben hetzelfde KvK nummer?
https://meervoordeel.nl/
https://meermetziggo.nl/

Dit omdat er gevraagd werd naar ervaring naar 'meermetziggo'. Die zou dus gelijk moeten zijn aan 'meervoordeel'.
'meermetziggo' heeft een hogere cashback (100 euro ipv 50 euro).
Jammer dat het niet gaat voor een particulier met een lopende aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferrando
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 09-05 22:59
Matige black friday deal. Vorig jaar was het 12 maanden 50% korting bij een 1-jarig abonnement. Eigenlijk best gek, als je ziet dat het marktaandeel van Ziggo al een lange tijd aan het verkleinen is.

Ik heb vorige week dan ook de 9 maanden 50% korting genomen + gratis tv pakket 12 maanden via Ziggo Partnervoordeel. Dit wordt standaard al een tijdje aangeboden via mijn werkgever :) Wellicht dat er meer werkgevers zijn die het ook hebben.

"A life without memes is not worth living." - Socrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-05 22:50
Ik heb de deal genomen via de link eerder gepost. Ik ga dan ook verhuizen en op het nieuwe adres abo op vriendin haar naam en gezamenlijke rekening nummer gebruikt.
6 maanden 50% korting en 100 euro cashback voor 1 jarig abo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:44
wokkelz schreef op woensdag 20 november 2024 @ 00:16:
Ik heb de deal genomen via de link eerder gepost. Ik ga dan ook verhuizen en op het nieuwe adres abo op vriendin haar naam en gezamenlijke rekening nummer gebruikt.
6 maanden 50% korting en 100 euro cashback voor 1 jarig abo
Cashback via?

Tot wanneer lopen de BF deals eigenlijk? Edit: gevonden: Deze actie is geldig t/m 8 december

[ Voor 11% gewijzigd door hk12nl op 20-11-2024 10:17 ]

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeonovA
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:05
Tip: Probeer eens via je telefoon een bestelling te plaatsen.

Zojuist heb ik namelijk een bestelling kunnen plaatsen met 9 maanden 50% korting met een 1-jarig contract.

Geen idee of dit voor iedereen het geval is, maar via mijn computer kreeg ik maar maximaal 6 maanden korting. 8)7

Overeenkomst zojuist ontvangen, ik vind het mooi. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rW4ebbCgVe1vU8UyYRZWcxBOfgA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/By9ElsOn4UN1PCveZUa5cZjh.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
NeonovA schreef op woensdag 20 november 2024 @ 10:03:

Zojuist heb ik namelijk een bestelling kunnen plaatsen met 9 maanden 50% korting met een 1-jarig contract.

Geen idee of dit voor iedereen het geval is, maar via mijn computer kreeg ik maar maximaal 6 maanden korting. 8)7

[Afbeelding]
Vergeet vooral niet te benoemen dat je gratis Disney+ hebt gekregen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorro
  • Registratie: November 2014
  • Nu online
stormfly schreef op woensdag 20 november 2024 @ 10:07:
[...]

Dit is bijna dezelfde aanbieding als vorig jaar, toen 12maanden 50% bij Elite met TV, en ook gratis Disney erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:58
Yorro schreef op woensdag 20 november 2024 @ 10:09:
[...]

Dit is bijna dezelfde aanbieding als vorig jaar, toen 12maanden 50% bij Elite met TV, en ook gratis Disney erbij
Verwacht je dan dat het elk jaar beter wordt? Prima aanbieding lijkt me.
Benieuwd of deze straks ook reactief beschikbaar komt als je met de opzeggingen afdeling belt. Toen ik daar gister mee belde gaf ze aan dat ze deze 'nog' niet konden aanbieden.

[ Voor 9% gewijzigd door SirMemeAlot op 20-11-2024 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl

[Afbeelding]
Nieuwe klant? Of wel al Ziggo gebruiker maar dan via andere naam? :+

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormfly
  • Nu online
SirMemeAlot schreef op woensdag 20 november 2024 @ 10:12:
[...]

Benieuwd of deze straks ook reactief beschikbaar komt als je met de opzeggingen afdeling belt. Toen ik daar gister mee belde gaf ze aan dat ze deze 'nog' niet konden aanbieden.
Yorro schreef op woensdag 20 november 2024 @ 10:09:
[...]

Gaat alleen maar afbouwen deze vergoedingen, net zoals de tijdslijn van mobiele telefonie van 2004 tot 2024. Vroeger kreeg je soms 1 of 2 toestellen gratis of honderden euros vergoeding bij een mobiel abonnement. Moet je nu eens kijken als je een mobiel abonnement afsluit.

Bij Ziggo, als partij welke klanten ziet vertrekken, heb je nog wel de hoogste kans op een korting. In het KPN topic kan je het wel vergeten onder het mom "verlengen" wordt je met bedragen van 5 a 7,5euro per maand geconfronteerd. Bij KPN komen de klanten vanzelf binnenlopen ivm de glasvezel uitrol, waarom dan winst weggeven als korting :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonovA
[...]

Die optie zat er ook bij toen ik via de pc wilde bestellen, zelfs al koos ik het goedkoopste abonnement. ;)
hk12nl schreef op woensdag 20 november 2024 @ 10:16:
[...]

Nieuwe klant? Of wel al Ziggo gebruiker maar dan via andere naam? :+
Dat laatste ;)
Maar lijkt mij sterk dat ik daardoor meer korting zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Nu online
NeonovA schreef op woensdag 20 november 2024 @ 10:23:

Dat laatste ;)
Ik heb nog wat opheldering nodig, was je al klant en heb je het bestaande abonnement verlengd? Of heb je een nieuw abonnement op naam van een partner aangesloten waardoor je onder de nieuwe klantenkorting valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Laatst online: 09-05 16:57

Licko

ZVDK

stormfly schreef op woensdag 20 november 2024 @ 10:25:
[...]

Ik heb nog wat opheldering nodig, was je al klant en heb je het bestaande abonnement verlengd? Of heb je een nieuw abonnement op naam van een partner aangesloten waardoor je onder de nieuwe klantenkorting valt?
ben ook benieuwd of je je huidige abo al opgezegd had voordat je deze bestelling plaatste.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeonovA
stormfly schreef op woensdag 20 november 2024 @ 10:25:
[...]

Nieuw contract op naam partner.
Maar ik kan nu nog steeds hetzelfde abonnement met 9 maanden korting afsluiten op een ander adres, zelfs al kies ik een adres uit een andere plaats.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeonovA
Licko schreef op woensdag 20 november 2024 @ 10:27:
[...]

ben ook benieuwd of je je huidige abo al opgezegd had voordat je deze bestelling plaatste.
Wel al via het online formulier de opzegging gedaan, een paar minuten voor ik de nieuwe bestelling plaatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
NeonovA schreef op woensdag 20 november 2024 @ 10:23:
[...]

Die optie zat er ook bij toen ik via de pc wilde bestellen, zelfs al koos ik het goedkoopste abonnement. ;)

[...]

Dat laatste ;)
Nee dat denk ik ook niet hoor. Ging mij meer erom dat ik huiverig ben om te bellen en ze dan zeggen ‘er staat al een contract op dat adres met u naam meneer’ 😄

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
stormfly schreef op woensdag 20 november 2024 @ 10:17:
[...]

[...]

Gaat alleen maar afbouwen deze vergoedingen, net zoals de tijdslijn van mobiele telefonie van 2004 tot 2024. Vroeger kreeg je soms 1 of 2 toestellen gratis of honderden euros vergoeding bij een mobiel abonnement. Moet je nu eens kijken als je een mobiel abonnement afsluit.

Bij Ziggo, als partij welke klanten ziet vertrekken, heb je nog wel de hoogste kans op een korting. In het KPN topic kan je het wel vergeten onder het mom "verlengen" wordt je met bedragen van 5 a 7,5euro per maand geconfronteerd. Bij KPN komen de klanten vanzelf binnenlopen ivm de glasvezel uitrol, waarom dan winst weggeven als korting :P
Ik denk dat dit eerder voor Odido zal gelden, KPN is afgelopen kwartaal 1000 klanten verloren dus zo rooskleurig gaat het daar ook niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Nu online
SirMemeAlot schreef op woensdag 20 november 2024 @ 10:31:
[...]

Ik denk dat dit eerder voor Odido zal gelden, KPN is afgelopen kwartaal 1000 klanten verloren dus zo rooskleurig gaat het daar ook niet. :P
Heb ik ook gelezen, ik dacht misschien gaan ze weer wat hogere kortingen geven met BF... maar helaas. Maar wat is 1000 klanten marge in een kwartaal als je concurrent er 25.500 verliest in dezelfde periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
stormfly schreef op woensdag 20 november 2024 @ 10:47:
[...]

Heb ik ook gelezen, ik dacht misschien gaan ze weer wat hogere kortingen geven met BF... maar helaas. Maar wat is 1000 klanten marge in een kwartaal als je concurrent er 25.500 verliest in dezelfde periode.
Helaas, zolang er nog niet enorme aantallen vertrekken en ze het redelijk stabiel kunnen houden zullen ze het nog niet zo spannend vinden. Dat er bij Ziggo meer vertrokken zijn zal KPN niet specifiek blij om zijn, ze verdienen er geen cent meer of minder om want de klanten komen niet bij hun binnen maar bij andere partijen.

Ziggo <-> KPN zal relatief dezelfde partijen die zichzelf zien als premium provider. Tussen hun is het altijd stokje overgeven, keer plus 1000 bij KPN dan weer bij Ziggo, maar ze zullen straks eerder naar beneden moeten kijken naar de nieuwe partijen in de markt, want die zijn de grote winnaars althans zo lijkt het.

[ Voor 17% gewijzigd door SirMemeAlot op 20-11-2024 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-05 23:27

[Afbeelding]
Denk dat er telefonisch ook nog wel ruimte is want er zijn ook sites welke Cashbacks geven, die krijg je dan weer niet aan de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Nu online
SirMemeAlot schreef op woensdag 20 november 2024 @ 10:54:
[...]

Helaas, zolang er nog niet enorme aantallen vertrekken en ze het redelijk stabiel kunnen houden zullen ze het nog niet zo spannend vinden. Dat er bij Ziggo meer vertrokken zijn zal KPN niet specifiek blij om zijn, ze verdienen er geen cent meer of minder om want de klanten komen niet bij hun binnen maar bij andere partijen.

Ziggo <-> KPN zal relatief dezelfde partijen die zichzelf zien als premium provider. Tussen hun is het altijd stokje overgeven, keer plus 1000 bij KPN dan weer bij Ziggo, maar ze zullen straks eerder naar beneden moeten kijken naar de nieuwe partijen in de markt, want die zijn de grote winnaars althans zo lijkt het.
Ik deel je mening. Weet jij waar de klantaantallen van Odido/Delta te lezen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
stormfly schreef op woensdag 20 november 2024 @ 11:10:
[...]

Ik deel je mening. Weet jij waar de klantaantallen van Odido/Delta te lezen zijn?
Geen idee, ik moet zeggen dat ik voor de andere ook niet veel moeite heb gedaan maar Tweakers post het. Hangt af of deze bedrijven beursgenoteerd zijn of ze de resultaten moeten delen. Als ze dat beide niet zijn, dan denk ik niet dat ze dit delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFL92
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-05 08:41
Momenteel zowel een zakelijk Internet Only abonnement lopen als een particulier mobiel SIM Only abonnement. Diverse mails ontvangen om de abonnementen te verlengen. De aanbiedingen daar en tegen lijken ernstig tegen te vallen. Mobiel zou ik in ieder geval meer gaan betalen voor minder, dus dat laat ik lekker doorlopen.

Zakelijk Internet Only zou ik kunnen verlengen met '2 maanden 50% korting' bij 12 maanden óf ‘4 maanden 50% korting’ bij 24 maanden'. Wát een beroerde loyaliteit richting bestaande klanten. De enige interessante optie zou zijn om de korting van een 24 maanden particulier Internet XXL abonnement af te dwingen, wat gelijk staat aan 9 maanden 50% korting. Maar dat gaat natuurlijk nooit lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-04 11:13
[...]

En die moet je niet vergeten op te zeggen, er staat immers bij doorlopend, niet stopt automatisch,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid Vendetta
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:25
Op dit moment heb ik 12 maanden Ziggo Zakelijk met de 1200/120 verbinding voor €25,- ex btw (vorig jaar Black Friday).

Na ongeveer een uur aan de lijn te hebben gehangen en twee medewerkers te hebben gesproken werd het volgende aangeboden als verlenging:

12 maanden contract 800/70 met 12 maanden korting voor €37,- ex btw per maand.

Of

12 maanden contract 400/50 met 12 maanden korting voor €30,- ex btw per maand.

Niet bijzonder aangezien de totale jaar kosten voor nieuwe klanten lager zijn voor beide opties.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• pino88
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 07-05 16:44
Tip: (gelezen op Pepper)

Gebruik postcode 5044 DS bij breedbandwinkel. (of ziggo.nl)
Dit geeft je 9 maanden korting. Bij het daadwerkelijk bestellen voer je gewoon je eigen adresgegevens in. Getest en inmiddels de bevestiging van Ziggo zelf gehad met inderdaad 9 maanden korting.

Breedbandwinkel geeft nog eens 70 euro cashback en via scoupy/cashbackxl/etc krijg je nog eens minimaal 27,5 euro cashback op breedbandwinkel. Bij het goedkoopste internet/tv pakket krijg je dan dus gemiddeld 12 maanden 50% korting (iets meer zelfs) inclusief een gratis tv-pakket. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorro
  • Registratie: November 2014
  • Nu online
SirMemeAlot schreef op woensdag 20 november 2024 @ 10:12:
[...]

Ik heb helemaal geen verwachting, maar constateerde alleen dat het bijna dezelfde aanbieding is als vorig jaar BF aanbieding (maar dan 3 maanden minder korting: 9 ipv 12 bij een 1 jaar contract)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
pino88 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:07:

Dit geeft je 9 maanden korting. Bij het daadwerkelijk bestellen voer je gewoon je eigen adresgegevens in. Getest en inmiddels de bevestiging van Ziggo zelf gehad met inderdaad 9 maanden korting.

Breedbandwinkel geeft nog eens 70 euro cashback en via scoupy/cashbackxl/etc krijg je nog eens minimaal 27,5 euro cashback op breedbandwinkel. Bij het goedkoopste internet/tv pakket krijg je dan dus gemiddeld 12 maanden 50% korting (iets meer zelfs) inclusief een gratis tv-pakket. :)
Dit is toch weer goed gevonden he haha.

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:52

Dit is echt briljant! werkt inderdaad heel goed, dit is dé post van dit topic, kan deze in de topicstart @Yorinn ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
SuperCrisz schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:52:
[...]

Dit is echt briljant! werkt inderdaad heel goed, dit is dé post van dit topic, kan deze in de topicstart @Yorinn ?
done.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz

hmm via breedbandwinkel werkt het wel met 9 mnd, maar via ziggo zélf blijft het 6 maanden op basis van deze postcode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pino88
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 07-05 16:44
SuperCrisz schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:16:
[...]

hmm via breedbandwinkel werkt het wel met 9 mnd, maar via ziggo zélf blijft het 6 maanden op basis van deze postcode.
En in incognito-modus? Hier wel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
pino88 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:21:
[...]

En in incognito-modus? Hier wel namelijk.
aahh check!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry powel
  • Laatst online: 15:33

wat is de meerwaarde van de postcode 5044 DS? Als ik mijn eigen postcode gebruik krijg ik ook 9 maanden korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
Berry powel schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:32:
[...]

wat is de meerwaarde van de postcode 5044 DS? Als ik mijn eigen postcode gebruik krijg ik ook 9 maanden korting.
Dan kun je ook je eigen gebruiken natuurlijk. Het is meer voor de personen die in eerste instantie slechts 6 maanden krijgen.

Wel goed gevonden, prima voor de mensen die geen Ziggo zakelijk kunnen afsluiten.

[ Voor 10% gewijzigd door Jewie op 20-11-2024 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry powel
Jewie schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:35:
[...]

Dan kun je ook je eigen gebruiken natuurlijk. Het is meer voor de personen die in eerste instantie slechts 6 maanden krijgen.
bijzonder zeg, zal wel temaken hebben dat op mijn postcode ook glasvezel te krijgen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
Berry powel schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:36:
[...]

bijzonder zeg, zal wel temaken hebben dat op mijn postcode ook glasvezel te krijgen is
Nou, hier is ook glasvezel te krijgen en ik krijg slechts 6 maanden.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• SuperCrisz

Ik zie het al helemaal voor me.. wordt per ongeluk heel druk met de bezorging:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1dfr8i0XxnwsP6xavDodbnflYh8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QxQ0pPqXVezp2mGXwWN0eBhD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pythoon1977
  • Laatst online: 10:48

Super.
Ik zie alleen nergens de wifi-pod staan bij de order via de Breedbandwinkel.
Kijk ik daar overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
Goeie vraag. Ik zie alleen het volgende staan:

2 SmartWifi pods € 2,50

Dit lijkt erop dat je 2 Pods krijgt voor EUR 2.50 per maand, terwijl ze normaal EUR 2.50 per maand per stuk kosten. Lijkt te suggereren dat als je dat weglaat je er altijd 1 krijgt...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry powel
Jewie schreef op woensdag 20 november 2024 @ 18:55:
Goeie vraag. Ik zie alleen het volgende staan:

2 SmartWifi pods € 2,50

Dit lijkt erop dat je 2 Pods krijgt voor EUR 2.50 per maand, terwijl ze normaal EUR 2.50 per maand per stuk kosten. Lijkt te suggereren dat als je dat weglaat je er altijd 1 krijgt...?
Volgens mij krijg je vanaf internet start één smart wifi pod 'gratis'. Vervolgens betaal je voor elke extra pod 2,5. Zodoende 2 voor 2,5 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Laatst online: 10-05 22:50
Ondanks dat wij per 18 november de sleutels hebben van ons nieuwe huis en dus een nieuwe aanvraag deden via Meermetziggo, zijn ook wij daar gewijgerd,
Nu via braadbandwinkel bovenstaand foefje uitgehaald. 9 maanden 50% korting en gratis Sport compleet en 70 euro cashback. Bedankt voor de tip!

• Berry powel
wokkelz schreef op woensdag 20 november 2024 @ 22:25:
Ondanks dat wij per 18 november de sleutels hebben van ons nieuwe huis en dus een nieuwe aanvraag deden via Meermetziggo, zijn ook wij daar gewijgerd,
Nu via braadbandwinkel bovenstaand foefje uitgehaald. 9 maanden 50% korting en gratis Sport compleet en 70 euro cashback. Bedankt voor de tip!
Voor volgend jaar; via cashbackxl naar breedbandwinkel, levert nog iets meer op :)

• gertraaf
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07-05 14:54
Ik ben ook even aan het kijken wat ik ga doen. Heb al tijd een glasvezel aansluiting, maar twijfelde nog een beetje.
Zit nu bij Ziggo en werk nog met smartcard via CI+ module. Als ik echt ga opzeggen en nieuwe klant word, dan zit ik gelijk vast aan een next mini.... Dan is het voordeel mbt kpn ook wel weg (die werken ook niet meer met CI+ volgens mij)

Plus bij KPN moet ik mn dreammachine weer opnieuw instellen, maar goed. Keuzes.
Jammer dat Ziggo vaste klanten niet gewoon een goede korting geeft bij opbellen.

• Berry powel
gertraaf schreef op donderdag 21 november 2024 @ 09:18:
Ik ben ook even aan het kijken wat ik ga doen. Heb al tijd een glasvezel aansluiting, maar twijfelde nog een beetje.
Zit nu bij Ziggo en werk nog met smartcard via CI+ module. Als ik echt ga opzeggen en nieuwe klant word, dan zit ik gelijk vast aan een next mini.... Dan is het voordeel mbt kpn ook wel weg (die werken ook niet meer met CI+ volgens mij)

Jammer dat Ziggo vaste klanten niet gewoon een goede korting geeft bij opbellen.
Ik heb hetzelfde; voor slechts 2 euro per maand kan je een CI+ module bijbestellen.

• gertraaf
Berry powel schreef op donderdag 21 november 2024 @ 09:25:
[...]

Ik heb hetzelfde; voor slechts 2 euro per maand kan je een CI+ module bijbestellen.
Die CI+ module heb ik al en is het probleem niet. Ze maken geen gebruik meer van smartcards. Dat is het probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Family Guy schreef op woensdag 13 november 2024 @ 18:19:
Afgelopen jaar de 1000mbit actie genomen, maar die verloopt nu natuurlijk. Idealiter blijf ik wel bij Ziggo want hartstikke tevreden, maar hoe schatten jullie de kans in dat ik opnieuw een deal kan afsluiten met hen?

Of is het altijd ‘alleen voor nieuwe klanten’?
Om hier (een beetje laat) op terug te komen, in principe inderdaad alleen voor nieuwe klanten. Al is mijn eigen ervaring, als consument zijnde en zelf in een ver verleden bij een ISP klantenservice gewerkt te hebben, er nog wel eens wat mogelijk als je belt.

De afdeling die over opzeggingen gaat wil en kan vaak wat meer betekenen in coulance dan de 'standaard' klantenserviceafdeling, laatstgenoemde gaat je over het algemeen niet veel verder kunnen helpen dan 'dat is inderdaad alleen voor nieuwe klanten'.

Zo heb ik zelf vorig jaar (of het jaar ervoor) een half jaar minder hoeven te betalen, en legde ik de klant wel eens de woorden in de mond indertijd dat ze op wilden zeggen als ik het idee het dat ze echt ontevreden waren, zodat ik ze naar deze afdeling door kon zetten. Geen garantie natuurlijk, en zelf ben ik inmiddels al aardig wat jaren klant bij Ziggo, dus dat heeft mogelijk ook meegespeeld in de coulance, maar je zou het eens kunnen proberen.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
gertraaf schreef op donderdag 21 november 2024 @ 09:18:

Via in ieder geval Breedbandwinkel kan je kiezen voor een CI+-module met insteekkaart zonder extra kosten. Ik weet niet of dat ook gaat via de andere 3rd-party sites.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uTobPn8XUfnuvfdQLZf7S2XIypU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/mnWZ1BlY8Q3YBBBCwPxDsXc8.png?f=fotoalbum_large

• gertraaf
Yorinn schreef op donderdag 21 november 2024 @ 09:40:
[...]

Via in ieder geval Breedbandwinkel kan je kiezen voor een CI+-module met insteekkaart zonder extra kosten. Ik weet niet of dat ook gaat via de andere 3rd-party sites.
[Afbeelding]
Ik lees het meer als:

Je krijgt de CI+ module en dat is de "insteekkaart"
Maar ga wel even bellen als ik geen reactie krijg op mijn bericht via de ziggo app

• guero
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 29-11-2024
wokkelz schreef op woensdag 20 november 2024 @ 22:25:
Heb je vanuit ziggo hiervan ook een bevestiging gekregen of alleen breedbandwinkel ?

• Rubke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 10:10
guero schreef op donderdag 21 november 2024 @ 09:49:
[...]

Heb je vanuit ziggo hiervan ook een bevestiging gekregen of alleen breedbandwinkel ?
vraag me ook af hoe lang dat dit duurt, nu alleen van breedbandwinkel een bevestiging (op 20-11 besteld)

• gertraaf
Nou Ziggo gebeld. Enige wat ze mij konden aanbieden was 90 euro korting totaal voor 1 jaar... Dus 7.50 per maand.

Nu denk toch maar naar KPN.

(en de smartcards gaan er idd uit bij Ziggo. Ondersteunen het nog wel, maar worden geen nieuwe meer gemaakt. Dus die CI+ module is straks niet meer te gebruiken helaas)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koploper07
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-05 19:14
Rubke schreef op donderdag 21 november 2024 @ 10:43:
[...]

vraag me ook af hoe lang dat dit duurt, nu alleen van breedbandwinkel een bevestiging (op 20-11 besteld)
Weet nog van vorig jaar dat het ook 2-3 dagen kon duren voordat je bevestiging vanuit Ziggo kreeg

• SirMemeAlot
gertraaf schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:06:
Nou Ziggo gebeld. Enige wat ze mij konden aanbieden was 90 euro korting totaal voor 1 jaar... Dus 7.50 per maand.

(en de smartcards gaan er idd uit bij Ziggo. Ondersteunen het nog wel, maar worden geen nieuwe meer gemaakt. Dus die CI+ module is straks niet meer te gebruiken helaas)
Weet niet waar dit verhaal vandaan komt, maar als dit officieel door Ziggo zijn gezegd zou je dat wel teruglezen op de bekende websites. Dat met het stoppen van productie (wat ik me niet kan voorstellen) ook betekent dat je de huidige niet meer kan gebruiken is ook sterk verhaal.

Denk dat dit het werk is geweest van een over ijverige verkoper van Ziggo ;)

• gertraaf
SirMemeAlot schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:14:
[...]

Weet niet waar dit verhaal vandaan komt, maar als dit officieel door Ziggo zijn gezegd zou je dat wel teruglezen op de bekende websites. Dat met het stoppen van productie (wat ik me niet kan voorstellen) ook betekent dat je de huidige niet meer kan gebruiken is ook sterk verhaal.

Denk dat dit het werk is geweest van een over ijverige verkoper van Ziggo ;)
Ik zeg nergens dat je ze niet meer kunt gebruiken. Ze geven alleen geen nieuwe meer uit. Dus stel ik stap nu over naar KPN en stap volgend jaar weer over naar Ziggo, dan zit ik dus vast aan een kastje en heb ik geen kaartje meer. En kan ik dus die CI+ module niet meer gebruiken.

• SirMemeAlot
gertraaf schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:20:
[...]

Ik zeg nergens dat je ze niet meer kunt gebruiken. Ze geven alleen geen nieuwe meer uit. Dus stel ik stap nu over naar KPN en stap volgend jaar weer over naar Ziggo, dan zit ik dus vast aan een kastje en heb ik geen kaartje meer. En kan ik dus die CI+ module niet meer gebruiken.
Op de website Ziggo.nl kan ik ze nog gewoon bestellen, dus waar haal je deze info vandaan?

• Jewie
Bovenstaande past toch in het verhaal dat ze weggaan van Coax binnenshuis aangezien de Next Mini op IPTV is gebaseerd?

• gertraaf
SirMemeAlot schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:32:
[...]

Op de website Ziggo.nl kan ik ze nog gewoon bestellen, dus waar haal je deze info vandaan?
Ik zie nergens dat ik een losse smarcard kan bestellen op de site, alleen een losse CI+ module volgens mij.

Info telefonisch gehoord van ziggo medewerkster.

Dus lang verhaal kort hoe ik het begrepen heb:

- Bestaande klanten kunnen gebruik maken van hun smartcards
- Nieuwe klanten krijgen next mini en geen smartcards meer

Mijn eigen conclusie is dus:

Als ik volgend jaar weer terug zou gaan naar Ziggo, dan kan ik geen gebruik meer maken van de CI+ module omdat er geen losse smarcards meer gegeven worden.

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-05 17:54
Je hoeft je smartcard ook niet terug te sturen als je opzegt.. Alleen mijn Next en Next Mini moet ik terugsturen.
Dus stiekem hoop ik dat mijn CI+ module het nog blijft doen op de slaapkamer bij mijn nieuwe Ziggo abo die volgende maand in gaat.

[ Voor 12% gewijzigd door M@cer op 21-11-2024 12:00 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• gertraaf
Hoop het voor je.
Ik vroeg ook dat ik het gek vind dat ik geen korting krijg, maar wel kan opzeggen en op naam vrouw verder kan gaan.
Medewerkster gaf aan dat dat zo lijkt, maar dat je uiteindelijk de korting niet krijgt....
Dat lijkt me dan wel weer erg sterk...

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:16
gertraaf schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:06:

Je zou opnieuw kunnen bellen, soms wil een andere medewerker je wel een beter aanbod geven.

Maar wat ze ook aanbieden, je gaat nooit een beter aanbod krijgen dan een nieuwe klant.
De nieuwe klant kan namelijk altijd gebruik maken van die extra cashbacks, van die breedbandwinkel bijvoorbeeld.

In vino veritas, in aqua sanitas

• hk12nl
gertraaf schreef op donderdag 21 november 2024 @ 12:05:
Hoop het voor je.
Ik vroeg ook dat ik het gek vind dat ik geen korting krijg, maar wel kan opzeggen en op naam vrouw verder kan gaan.
Medewerkster gaf aan dat dat zo lijkt, maar dat je uiteindelijk de korting niet krijgt....
Dat lijkt me dan wel weer erg sterk...
Die is dan zeker net gestart daar, nog geen weet dat dit gebeurd en er een eigen conclusie aan verbonden :+

©2004

• Koploper07
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-05 19:14
JohanNL schreef op donderdag 21 november 2024 @ 12:12:
[...]

Je zou opnieuw kunnen bellen, soms wil een andere medewerker je wel een beter aanbod geven.

Maar wat ze ook aanbieden, je gaat nooit een beter aanbod krijgen dan een nieuwe klant.
De nieuwe klant kan namelijk altijd gebruik maken van die extra cashbacks, van die breedbandwinkel bijvoorbeeld.
Net gebeld om op te zeggen, het enige wat ze me konden bieden om te blijven was:
1 jaar -> 9 maanden €10 korting
2 jaar -> 6 maanden €20 korting

• SirMemeAlot
Jewie schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:34:
Bovenstaande past toch in het verhaal dat ze weggaan van Coax binnenshuis aangezien de Next Mini op IPTV is gebaseerd?
Tsja net in het verhaal past dat Putin een kernbom gaat gebruiken op Ukraine, maar dat iets in een verhaal past wil niet zeggen dat het zo is. Vandaar dat ik benieuwd ben of het klopt wat hier gezegd wordt. :)
gertraaf schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:36:
[...]

Ik zie nergens dat ik een losse smarcard kan bestellen op de site, alleen een losse CI+ module volgens mij.

Info telefonisch gehoord van ziggo medewerkster.

Dus lang verhaal kort hoe ik het begrepen heb:

- Bestaande klanten kunnen gebruik maken van hun smartcards
- Nieuwe klanten krijgen next mini en geen smartcards meer

Mijn eigen conclusie is dus:

Als ik volgend jaar weer terug zou gaan naar Ziggo, dan kan ik geen gebruik meer maken van de CI+ module omdat er geen losse smarcards meer gegeven worden.
Als ik hier kijk en op direct bestellen krijg ik gewoon optie om een losse smartcard te bestellen: https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/extra

Als ik een nieuw pakket bestel krijg ik daar ook gewoon de optie om een CI+ module extra te bestellen en als je CI+ als hoofdbox wil moest je geloof ik altijd al bellen, weet niet of dit ooit zo op de website heeft gestaan.
Koploper07 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 13:06:
[...]

Net gebeld om op te zeggen, het enige wat ze me konden bieden om te blijven was:
1 jaar -> 9 maanden €10 korting
2 jaar -> 6 maanden €20 korting
Matig, valt er nog wel wat extra's te regelen zoals gratis zenderpakket?

[ Voor 18% gewijzigd door SirMemeAlot op 21-11-2024 13:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
De volgende die iets over smartcards en het mogelijk stoppen hiervan door Ziggo wilt zeggen/vragen/bediscussiëren mag dit in [Ziggo] Ervaringen & Discussie - Deel 10 doen.

• Maarten2212
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 15:53

Breedbandwinkel heeft mij gemaild dat ze het niet kunnen verwerken. Uit coulance kunnen ze een korting aanbieden van 7 maanden. En tevens zie ik dat het niet meer werkt om het adres in de laatste stap te wijzigen, je krijgt dan de melding: Helaas is dit abonnement op jouw adres niet beschikbaar.

[ Voor 9% gewijzigd door Maarten2212 op 21-11-2024 15:07 ]

• Justie
Maarten2212 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:57:
[...]

Breedbandwinkel heeft mij gemaild dat ze het niet kunnen verwerken. Uit coulance kunnen ze een korting aanbieden van 7 maanden. En tevens zie ik dat het niet meer werkt om het adres in de laatste stap te wijzigen, je krijgt dan de melding: Helaas is dit abonnement op jouw adres niet beschikbaar.
kun je ons iets meer info geven? Je had eerst je huidige abo opgezegd? ander email gebruikt? andere naam? andere IBAN? overlappende abonnement (oud vs nieuw)?

edit: op moment van schrijven krijg ik nu ook email van breedbandwinkel. Dezelfde info uit coulance 7 maanden. Ik blijf het irritant vinden dat sommige wel 9 maanden krijgen, andere weer 6 (of dus nu 7). alleen maar vanwege je woonplaats. (Hier heel veel concurrentie ivm glasvezel dus dan verwacht je hogere korting, maar nee..)

[ Voor 21% gewijzigd door Justie op 21-11-2024 15:28 ]

• Jewie
Hmm. Denk dat het komt door de wijze waarop BBW de order vervolgens doorzet - dit zullen zij doen met het daadwerkelijke postcode, Misschien lukt het wel via Ziggo.nl rechtstreeks icm de cashback van CashbackXL.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:34
Ik ben al 15 jaar trouwe klant bij Ziggo, toch maar eens gebeld of er voor mij ook nog een beetje korting inzat, het kwam erop neer dat ik niet moest zeuren! :o Zo ga je toch niet met trouwe klanten om?

Hallo KPN! :)

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:16
Danielson schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:40:
Ik ben al 15 jaar trouwe klant bij Ziggo, toch maar eens gebeld of er voor mij ook nog een beetje korting inzat, het kwam erop neer dat ik niet moest zeuren! :o Zo ga je toch niet met trouwe klanten om?

Hallo KPN! :)
Ik snap ze dan ook wel in jouw geval, al 15 jaar klant die gewoon altijd de volledige prijs heeft betaald, neem ik aan tenminste.
Dan kunnen ze er wel op gokken dat je niet iemand bent die makkelijk overstapt op iets anders, en dus uiteindelijk de komende 15 jaar nog wel klant blijft.
Ze hebben waarschijnlijk wel genoeg data bij elkaar verzameld om een goed beeld te krijgen en dit ' pokerspel ' succesvol te spelen.
Helaas is dit de keiharde realiteit hoe dit soort grote bedrijven het aanpakken, het is niet die lokale ondernemer om de hoek die jou écht waardeert door al jarenlang klant te zijn geweest.
Het zit er ook dik in dat je heel binnenkort een telefoontje krijgt, dat je bent overgestapt en ze je heel graag terug willen voor een paar kruimels korting.
Niet doen uiteraard :)

[ Voor 9% gewijzigd door JohanNL op 21-11-2024 15:58 ]

In vino veritas, in aqua sanitas

• Jewie
Of je wordt gepaaid met een gratis ESPN pakketje en een upgrade van je huidige modem.... Mits je even een jaartje bijtekent.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:08

St@m

@ Your Service

Helaas, hier ook de mail dat het niet de bedoeling is om met de loophole te bestellen. Ik krijg als alternatief 7 maanden 50% korting.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• kevinho040
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 15:12
St@m schreef op donderdag 21 november 2024 @ 16:30:
Helaas, hier ook de mail dat het niet de bedoeling is om met de loophole te bestellen. Ik krijg als alternatief 7 maanden 50% korting.
Hier helaas ook dezelfde mail. 7 maanden krijg je via ziggo ook als je ook bij Vodafone zit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TtpqGzrTeBpDFmivF8DW3F2dj2w=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/qBcPv1QTaOplOwVKd3Z4lwEF.jpg?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• grun93
  • Laatst online: 07:03
Danielson schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:40:
Je schrijft zelf al, 'het kwam er op neer'. Het woord 'zeuren' hebben ze vast niet letterlijk gezegd. Anders zou dat heel slecht zijn en reden voor een pittig gesprek met de leidinggevende.

Zelf stap ik ieder jaar over, dan krijg je de beste deals omdat je een nieuwe klant bent. Dat zou je ook kunnen doen, het scheelt honderden euro's per jaar. Daarnaast heb ik ook ervaring als callcenter medewerker, ik weet ook hoe het aan de andere kant van de lijn werkt.

Laten we eens kijken. Je schrijft dat je al 15 jaar trouwe klant bent. Het woord 'trouwe' geeft al aan dat je een zekere band voelt met Ziggo, misschien nog net geen kerstkaartje van de directeur himself, maar je voelt wel een zekere loyaliteit. Verder ben je kennelijk tevreden over de kwaliteit die Ziggo biedt, de snelheid van het internet, de beeldkwaliteit van de tv, de mogelijkheden die de software je biedt, de hoeveelheid zenders, de hardware enzovoort.
Maar voor Ziggo ben en blijf je gewoon een klantnummer die nooit overstapt, de ideale klant dus. Waarom zouden ze je ook maar iets moeten bieden, je blijft toch wel? Zij staan er anders in dan jij.

In de topics over providers staan relatief veel berichten waaruit een hoop emotie en frustatie blijkt. Het zijn vuile oplichters die de mensen afzetten en die ze geen eerlijke korting willen geven, maar dat is echt onzin. Je hebt toch een contract gesloten, een klein jaar geleden of iets langer? Daar hebben beide partijen zich aan te houden, de provider levert het produkt en de klant betaalt daarvoor het afgesproken bedrag.

Het wordt spannend tegen de tijd dat je contract afloopt, wil je blijven of is een andere provider ook goed? Daarbij, heb je zowel glasvezel als coax? Een prima positie om ze tegen elkaar te kunnen uitspelen. Tijd om je huiswerk te doen dus. De klantenservice heeft een script, dan moet jij die ook maken anders sta je al met 1-0 achter.
Een script is een flowchart waarmee de medewerkers op de klantenservice ieder antwoord kunnen pareren. Zegt de klant dit, dan zegt de medewerker dat. Dus verzamel argumenten die jij kunt aanvoeren. Glasvezel heeft een hogere upload bijvoorbeeld. Latency is vaak beter dan coax, belangrijk bij gaming. Gaat al tot 4K snelheid. Zo zijn er wel meer dingen, doe je huiswerk en schrijf die op. Dat kun je gebruiken tijdens het gesprek.

Bel met de juiste afdeling, dat is de afdeling opzeggen of retentie (=klantbehoud). Dus niet met de gewone klantenservice, die zijn minder ervaren en mogen ook minder. En doe dat alleen als je ook bereid bent om daadwerkelijk over te stappen. Meestal doen ze pogingen om je te behouden maar als je blufpoker speelt en de verkeerde treft, dan zit je straks zonder internet/tv.

En vergeet het belangrijkste niet: korting is geen recht maar coulance. Ze hoeven je geen cent korting te geven. Laat emoties achterwege, niet bellen met een slok op, of in een kwade bui. Niet schelden, het is gewoon onderhandelen en een zakelijk gesprek. En zeg tot slot: bedankt voor uw aanbod, ik ben er blij mee. Of: ik zeg niet vaarwel, maar tot ziens over een jaar. Fijne dag verder.

• Justie
Goed, dat wordt dus rekenen. Is de 7 maanden deal via breedbandwinkel duurder of goedkoper dan via een cashback website naar Ziggo te gaan en dan de postcode truc te doen. Zijn er mensen die via de Ziggo website al bevestiging hebben gekregen van de 9 maanden korting?

• Berry powel
Justie schreef op donderdag 21 november 2024 @ 17:30:
Goed, dat wordt dus rekenen. Is de 7 maanden deal via breedbandwinkel duurder of goedkoper dan via een cashback website naar Ziggo te gaan en dan de postcode truc te doen. Zijn er mensen die via de Ziggo website al bevestiging hebben gekregen van de 9 maanden korting?
Gister afgesloten, zowel van breedbandwinkel als ziggo bericht gehad :) (9 maanden korting)

De berekening is niet zo moeilijk, ligt echter wel aan het abonnement wat je gaat afsluiten. Denk dat de optie via een cashback site in combinatie met 9 maanden voordeliger is

[ Voor 17% gewijzigd door Berry powel op 21-11-2024 18:49 ]

• hk12nl
Voor de ‘overstappers’; zeggen jullie telefonisch op of via het online formulier?

@Yorinn kan je onderstaande link opnemen in de startpost? :)
fevaho schreef op maandag 18 november 2024 @ 14:41:
opzeggen kan online hoor, ze hebben het wel goed verstopt (is wettelijk verplicht dat als je iets online kan aanvragen dat je het dan ook online moet kunnen opzeggen)..
hier is bv de link :

https://www.ziggo.nl/opzeggen/formulier
En @Yorinn ik zie dat de tip over de andere postcode doorgestreept is in de OP maar deze werkt nog wel via ziggo punt nl toch?

[ Voor 82% gewijzigd door hk12nl op 21-11-2024 19:59 ]

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Berry powel
hk12nl schreef op donderdag 21 november 2024 @ 19:56:
Voor de ‘overstappers’; zeggen jullie telefonisch op of via het online formulier?

@Yorinn kan je onderstaande link opnemen in de startpost? :)

[...]

En @Yorinn ik zie dat de tip over de andere postcode doorgestreept is in de OP maar deze werkt nog wel via ziggo punt nl toch?
Ik heb opgezegd via het online formulier, alleen geldt dit volgens een medewerker niet als een definitieve opzegging. Of dit klopt weet ik niet. telefonisch gaat gemakkelijker vind ik, meteen vragen naar een bevestiging per mail.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grun93
  • Laatst online: 07:03
hk12nl schreef op donderdag 21 november 2024 @ 19:56:
Tot nu toe belde ik altijd, met een kleine overlap om verrassingen te voorkomen.

Maar tegenwoordig hebben de internetproviders samen met de overheid afspraken gemaakt over een soort overstapservice, net zoals bij providers voor mobiele telefonie en energie al gebruikelijk is.
Daar werkt het prima, is mijn ervaring, ook met nummerbehoud. Je krijgt een sms als het zover is, verwisselt de simkaart die je al eerder gekregen hebt, en klaar.

Je hoeft dus helemaal niet meer zelf op te zeggen, dat geeft de nieuwe provider door aan de huidige. En als het goed is, koppelt de huidige je pas af nadat de nieuwe werkt. Binnenkort ga ik dat eens proberen.

Hieronder staat een lijst met deelnemende providers aan de Overstapservice (bron: internetten.nl)

Budget Alles-in-1
Caiway
DELTA Fiber Nederland
EDPnet
Freedom Internet
Jonaz
KPN
Netvisit (Kabelnet Veendam)
Online.nl
Solcon
Stichting Kabeltelevisie Pijnacker
Odido
Youfone
Ziggo

Het deelnemen aan de Overstapservice is niet gratis voor telecomaanbieders. Vandaar dat enkele providers niet meedoen. Cheapconnect is hier bijvoorbeeld niet bij aangesloten. Bij deze provider moet je zelf je huidige contract opzeggen. Alleen het overzetten van het telefoonnummer wordt onderling geregeld.

[ Voor 26% gewijzigd door grun93 op 22-11-2024 16:18 . Reden: lijst met deelnemers aangevuld ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Nou, nieuwe poging gedaan via cashbackxl en dan naar ziggo.
Postcode trucje voor 9 maanden 50% en via cashbackxl nog eens €35. Dat is dan 10 maanden 50%. Dat vind ik wel een prima deal.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspertd
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 30-04 05:35
St@m schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 09:22:
Nou, nieuwe poging gedaan via cashbackxl en dan naar ziggo.
Postcode trucje voor 9 maanden 50% en via cashbackxl nog eens €35. Dat is dan 10 maanden 50%. Dat vind ik wel een prima deal.
Heb je ook al de bevestiging gekregen van Ziggo zelf? Veel mensen hebben de 'je hebt bewust de verkeerde postcode gebruikt' mail gekregen en vervolgens een aanbod van 7 maanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

jaspertd schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:52:
[...]

Heb je ook al de bevestiging gekregen van Ziggo zelf? Veel mensen hebben de 'je hebt bewust de verkeerde postcode gebruikt' mail gekregen en vervolgens een aanbod van 7 maanden...
Waar jij het over hebt is de breedbandwinkelroute, die mail heb ik gisteren ook gehad.
Ik heb een bevestiging van Ziggo waarin staat dat ik een bestelling heb geplaatst met als bijlage de samenvatting van de overeenkomst. Er zal vast nog wel meer communicatie volgen, dus ik ben benieuwd.

[ Voor 24% gewijzigd door St@m op 22-11-2024 11:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jewie
St@m schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:06:
[...]

Waar jij het over hebt is de breedbandwinkelroute, die mail heb ik gisteren ook gehad.
Ik heb een bevestiging van Ziggo waarin staat dat ik een bestelling heb geplaatst met als bijlage de samenvatting van de overeenkomst. Er zal vast nog wel meer communicatie volgen, dus ik ben benieuwd.
Lijkt dat het zo dus wel werkt, Ziggo zal dat volledig hebben geautomatiseerd. Denk dat BBW op een bepaalde manier die order doorzet en het daar dan fout loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Jewie schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:10:
[...]

Lijkt dat het zo dus wel werkt, Ziggo zal dat volledig hebben geautomatiseerd. Denk dat BBW op een bepaalde manier die order doorzet en het daar dan fout loopt.
Yes, nu ook de definitieve bevestiging binnen. Reden dat ik niet voor Breedbandwinkel met 7 maanden en cashback van 70 euro ben gegaan is omdat ik pas in april het nieuwe abbo in wil laten gaan. Bij Breedbandwinkel kan het uiterlijk 3 maanden na huidige datum. Dus dit komt me beter uit.

En nu weer gewoon het abbo op mijn naam ipv mijn vrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-05 20:10
Gebeld, inderdaad €10 korting, voor 9 maanden, bij 1 jaar verlenging. Prima gesprek en was in een paar minuten geregeld, geen moeilijk gedoe.

Vorig jaar met Black Friday het Elite pakket genomen met alles erop en eraan, was toen het voordeligst. TV kastje nooit aangesloten, doe alleen streaming en is 100Mbit is voldoende. Dit jaar verlengt, met korting, naar internet only 100/25. Dit is met korting net iets goedkoper dan glasvezel.

Glasvezel ligt wel al in de straat, maar moet nog worden aangesloten na akkoord van verhuurder. Volgend jaar weer even de aanbiedingen bekijken, wellicht overstappen naar glasvezel als het is aangesloten.

[ Voor 6% gewijzigd door borstel op 22-11-2024 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-05 17:50
Voor de interne Ziggo overstappers - mijn huidige abbo loopt tot 22 december; laat ik dan het nieuwe abbo ingaan per 23 december en zeg het huidige op per 22? Ik probeer downtime te vermijden. Automatisch opzeggen zal niet werken aangezien het op een andere naam gaat toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 16:58
ZiSE schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:04:
Voor de interne Ziggo overstappers - mijn huidige abbo loopt tot 22 december; laat ik dan het nieuwe abbo ingaan per 23 december en zeg het huidige op per 22? Ik probeer downtime te vermijden. Automatisch opzeggen zal niet werken aangezien het op een andere naam gaat toch?
Ik heb het nieuwe eerste aangevraagd voor 20 dec en dag later het oude opgezegd per 23. Zit ook een weekend tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertraaf
djmartyn schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:07:
[...]

Ik heb het nieuwe eerste aangevraagd voor 20 dec en dag later het oude opgezegd per 23. Zit ook een weekend tussen.
Werkt dit echt? En hebben jullie dan alleen de naam veranderd? Met zelfde IBAN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
gertraaf schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:10:
[...]

Werkt dit echt? En hebben jullie dan alleen de naam veranderd? Met zelfde IBAN?
De check zit op de IBAN begrijp ik maar die kun je later wel weer wijzigen maar tijdens de aanvraag heb je een andere nodig dan de huidige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertraaf
ZiSE schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:11:
[...]

De check zit op de IBAN begrijp ik maar die kun je later wel weer wijzigen maar tijdens de aanvraag heb je een andere nodig dan de huidige.
Dit heb je dus al eerder gedaan? Misschien doe ik dat dan wel. Scheelt een hoop gedoe qua andere apparaten en wel mooi voordeel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZiSE
gertraaf schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:14:
[...]

Dit heb je dus al eerder gedaan? Misschien doe ik dat dan wel. Scheelt een hoop gedoe qua andere apparaten en wel mooi voordeel.
Nee nog niet maar ik lees de ervaringen van anderen in dit topic. Ik zit sinds vorig jaar bij Ziggo en de stap terug naar KPN is me te gortig dus ik ga de Ziggo 'overstap' doen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• runner83
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-02 13:14
Faal van de dag.
ik had gebruik gemaakt van de Meervoordeel actie icm de eerst genoemde postcode.
Gisterenavond maar eens mijn mail gecontroleerd en hierin stond een bevestiging en verzend label.
Met hierbij de informatie van het eerder genoemde postcode |:( |:( terwijl ik zeker weet dat ik deze had aangepast met bestellen.
Contact gehad met Ziggo en zal een nieuwe zending gepland worden hopelijk gaat de andere retour. 8)7
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Inhoudelijke en technische discussie over Ziggo mag in [Ziggo] Ervaringen & Discussie - Deel 11 worden gevoerd.
• Namen van medewerkers zijn niet van belang in de discussie(s) en mogen dus achterwege blijven.
• Linken naar aanbiedingen zien we het liefst met een directe link zonder (mogelijke) referral. Links die via pepper.com lopen, hebben meestal ook een referral.