Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
Gelukt en bevestiging van CashbackXL ook binnen meteen :)

Edit:
Samenvatting van de overeenkomst per mail ontvangen, maar daar staat geen naam, contractnummer of klantnummer of iets. Alleen wat ik besteld heb?

nog een editje: komt nu 2e mail binnen met klantnummer en ordernummer!

[ Voor 37% gewijzigd door Rohit op 27-11-2024 15:31 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 19:20
stin00 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 14:35:
[...]

Opzeggen kan te allen tijde en dus ook 11 maanden voor einddatum contract.. niets houd je tegen om hem na 1 jaar uitdienen contract te peren.

Nieuw contract aangaan kan met overstapservice tot maximaal 90 dagen vantevoren. Zonder overstap service kan voor de start datum maximaal een halfjaar in de toekomst worden gekozen.

Succes!
Onjuist. Ik wild dit ook, maar je kan Ziggo pas opzeggen vanaf 3 maanden van tevoren helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
Rohit schreef op woensdag 27 november 2024 @ 14:41:
[...]

Gelukt en bevestiging van CashbackXL ook binnen meteen :)

Edit:
Samenvatting van de overeenkomst per mail ontvangen, maar daar staat geen naam, contractnummer of klantnummer of iets. Alleen wat ik besteld heb?
Precies. En in die mail aansluitend (paar minuten later)staat dat je binnen 1-2 dagen je orderbevestiging met ordernummer ontvangt. Echter heb ik die niet gekregen ((nu al 4 dagen later)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
meermarco schreef op woensdag 27 november 2024 @ 15:31:
[...]

Precies. En in die mail aansluitend (paar minuten later)staat dat je binnen 1-2 dagen je order ontvangt. Echter heb ik die niet gekregen ((nu al 4 dagen later)
ik las ergens 1 dag voor aansluitdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
Rohit schreef op woensdag 27 november 2024 @ 15:31:
[...]

ik las ergens 1 dag voor aansluitdatum.
Sorry, de mail met je ordernummer.

NAV deze mail:

Bedankt voor je bestelling, we gaan aan de slag.
We zullen eerst een aantal administratieve aanpassingen moeten doen in onze systemen. Zodra dit is gedaan ontvang je de bestelbevestiging met een nieuw bestelnummer.

Doorgaans duurt dit 1 a 2 werkdagen. Mochten we extra informatie nodig hebben, dan nemen wij telefonisch contact met je op.

[ Voor 48% gewijzigd door meermarco op 27-11-2024 15:37 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MichaelTweak
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-09 05:24
Ik heb dit topic met heel veel interesse gevolgd en wil jullie mijn ervaringen meegeven. Ik heb nu een zakelijk abo bij Ziggo, tv+internet 400/50 voor € 75 per maand. Ik heb ook een Vodafone mobiel abonnement. Ik vond dat Ziggo abo veel te duur, maar heb gewacht op BF aanbiedingen. Na alles uit dit topic gelezen te hebben, durfde ik het aan om mijn abo op te zeggen en via breedbandwinkel een nieuw abo af te sluiten op hetzelfde adres. Vandaag Ziggo gebeld om op te zeggen. Eerste aanbieding van Ziggo was contract voor 12 maanden voor € 43/maand. Na nog een keer bellen om op te zeggen kwam de tweede aanbieding voor € 33/mnd (incl. btw). Dat heb ik maar gedaan. Mijn abo kosten zijn nu gehalveerd. Mijn dank aan de Tweakers community is groot. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
MichaelTweak schreef op woensdag 27 november 2024 @ 16:07:
Ik heb dit topic met heel veel interesse gevolgd en wil jullie mijn ervaringen meegeven. Ik heb nu een zakelijk abo bij Ziggo, tv+internet 400/50 voor € 75 per maand. Ik heb ook een Vodafone mobiel abonnement. Ik vond dat Ziggo abo veel te duur, maar heb gewacht op BF aanbiedingen. Na alles uit dit topic gelezen te hebben, durfde ik het aan om mijn abo op te zeggen en via breedbandwinkel een nieuw abo af te sluiten op hetzelfde adres. Vandaag Ziggo gebeld om op te zeggen. Eerste aanbieding van Ziggo was contract voor 12 maanden voor € 43/maand. Na nog een keer bellen om op te zeggen kwam de tweede aanbieding voor € 33/mnd (incl. btw). Dat heb ik maar gedaan. Mijn abo kosten zijn nu gehalveerd. Mijn dank aan de Tweakers community is groot. _/-\o_
Dus zakelijk kunnen ze wel meer aanbieden dan de 10-20 euro korting. Top geregeld iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
meermarco schreef op woensdag 27 november 2024 @ 15:29:
[...]

Onjuist. Ik wild dit ook, maar je kan Ziggo pas opzeggen vanaf 3 maanden van tevoren helaas
Onjuist. Ik heb deze week mijn jaarcontract per april 2025 opgezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
Wolly schreef op woensdag 27 november 2024 @ 17:43:
[...]

Onjuist. Ik heb deze week mijn jaarcontract per april 2025 opgezegd.
Bij mij kon dat 2x niet. Bijzonder. Volgens chatgpt kan dat niet bij ziggo ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
meermarco schreef op woensdag 27 november 2024 @ 17:47:
[...]

Bij mij kon dat 2x niet. Bijzonder. Volgens chatgpt kan dat niet bij ziggo ook.
Zeker bijzonder. Ik heb gewoon online opgezegd.

In de algemene voorwaarden staat ook niets dat het belemmert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolly schreef op woensdag 27 november 2024 @ 17:50:

Online als in het formulier? Daar kon je tot voorheen geen datum invullen. Dat was en is(?) standaard een opzegtermijn van 1 maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nougat
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 10-09 09:49
Wolly schreef op woensdag 27 november 2024 @ 17:50:
[...]

Hoe heb je dat online gedaan? Via formulier? Zoja, ik kan daar geen datum invullen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2024 @ 17:56:
[...]

Online als in het formulier? Daar kon je tot voorheen geen datum invullen. Dat was en is(?) standaard een opzegtermijn van 1 maand.
Exact, gewoon dat formulier.

Dan krijg je een mail met het volgende:
Goed om te weten
Je opzegtermijn is 1 maand. Ligt de einddatum van je contract verder dan 1 maand in de toekomst? Dan zeggen we per die datum op. Bekijk je opzegtermijn in Mijn Ziggo.
Precies 7 dagen later kreeg ik deze mail (exacte kalenderdag weggehaald):
Wat jammer dat je stopt met het Ziggo abonnement, maar fijn dat je klant bij ons was. Per xx april 2025 zeggen we je abonnement op, zoals je ons vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
Wolly schreef op woensdag 27 november 2024 @ 18:11:
[...]

Exact, gewoon dat formulier.

Dan krijg je een mail met het volgende:

[...]

Precies 7 dagen later kreeg ik deze mail (exacte kalenderdag weggehaald):

[...]
Oh okee. Bijzonder. Goed voor jou iig :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
meermarco schreef op woensdag 27 november 2024 @ 18:29:
[...]

Oh okee. Bijzonder. Goed voor jou iig :-)
Vraag anders de medewerkers die anders beweren waar in de voorwaarden deze regel staat beschreven.

Daarnaast zeggen ze zelf ook dat het kan in de 1e mail die je krijgt na de opzegging.
Je opzegtermijn is 1 maand. Ligt de einddatum van je contract verder dan 1 maand in de toekomst? Dan zeggen we per die datum op. Bekijk je opzegtermijn in Mijn Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
meermarco schreef op woensdag 27 november 2024 @ 15:34:
[...]

Sorry, de mail met je ordernummer.

NAV deze mail:

Bedankt voor je bestelling, we gaan aan de slag.
We zullen eerst een aantal administratieve aanpassingen moeten doen in onze systemen. Zodra dit is gedaan ontvang je de bestelbevestiging met een nieuw bestelnummer.

Doorgaans duurt dit 1 a 2 werkdagen. Mochten we extra informatie nodig hebben, dan nemen wij telefonisch contact met je op.
Maar iemand een idee wat je het beste wat je kan doen als je deze mail niet ontvangen hebt na 3-4 dagen? Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
stin00 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 14:35:
[...]

Opzeggen kan te allen tijde en dus ook 11 maanden voor einddatum contract.. niets houd je tegen om hem na 1 jaar uitdienen contract te peren.

Nieuw contract aangaan kan met overstapservice tot maximaal 90 dagen vantevoren. Zonder overstap service kan voor de start datum maximaal een halfjaar in de toekomst worden gekozen.

Succes!
Oke, dat gaat dan wel lukken. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raafje68
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 27-08 12:33
Met de nadering van black friday word hun black friday aanbieding steeds slechter.

Eergisteren nog 9 maanden 50% bij een jaarcontract nu nog maar 7 maanden 50% bij een jaarcontract. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:07
Hier hebben we Ziggo, (plus vodafone etc).

De Deals die ze nu hebben zijn niet echt super, dus wat is wijsheid om te doen? Nu internet en TV elite dat na het een jarig contract 95 per maand wordt na 1 jaar 50% korting het gehele jaar.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:15
dutchnltweaker schreef op woensdag 27 november 2024 @ 21:34:
Hier hebben we Ziggo, (plus vodafone etc).

De Deals die ze nu hebben zijn niet echt super, dus wat is wijsheid om te doen? Nu internet en TV elite dat na het een jarig contract 95 per maand wordt na 1 jaar 50% korting het gehele jaar.
De "IBAN methode" hanteren.
  1. contract opzeggen
  2. als je online hebt opgezegd, wachten tot je gebeld wordt, dan krijg je een voorstel voor 10 euro korting. Bevestigen dat je echt wil opzeggen en naar een andere provider gaat
  3. zodra je bevestiging van de opzegging hebt in je mail, kan je nieuw contract aanvragen, ik zou een paar dagen voor je contract afloopt in laten gaan
  4. nieuw Ziggo contract aanvragen via cashbackxl.nl, gebruik maken van postcode 5044 DS voor 9 mnd 50 korting + 90 euro cashback (wat toch 2 tot 3 mnd korting als waarde heeft)
  5. verder in het formulier je eigen postcode invoeren, anders gaat het niet goed ;)
  6. andere IBAN gebruiken en liefst ook ander mailadres en naam (van je partner)
@Yorinn idee om dit in de topicstart toe te voegen ipv die vorige tip die niet meer werkt? worden regelmatig vragen gesteld over de beste deal.

[ Voor 6% gewijzigd door SuperCrisz op 27-11-2024 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
SuperCrisz schreef op woensdag 27 november 2024 @ 21:46:
[...]

1. contract opzeggen
  2. als je online hebt opgezegd, wachten tot je gebeld wordt, dan krijg je een voorstel voor 10 euro korting. Bevestigen dat je echt wil opzeggen en naar een andere provider gaat
  3. zodra je bevestiging van de opzegging hebt in je mail, kan je nieuw contract aanvragen, ik zou een paar dagen voor je contract afloopt in laten gaan
  4. nieuw Ziggo contract aanvragen via cashbackxl.nl, gebruik maken van postcode 5044 DS voor 9 mnd 50 korting + 90 euro cashback (wat toch 2 tot 3 mnd korting als waarde heeft)
  5. verder in het formulier je eigen postcode invoeren, anders gaat het niet goed ;)
@Yorinn idee om dit in de topicstart toe te voegen ipv die vorige tip die niet meer werkt? worden regelmatig vragen gesteld over de beste deal.
Die postcode eerder al getest, maar zie maar 6 maanden korting max.
Maar is dit niet veel meer gedoe? 2 jaar geleden wel eens gedaan, toen is dit 2 keer afgewezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
dutchnltweaker schreef op woensdag 27 november 2024 @ 21:53:
[...]

Die postcode eerder al getest, maar zie maar 6 maanden korting max.
Maar is dit niet veel meer gedoe? 2 jaar geleden wel eens gedaan, toen is dit 2 keer afgewezen..
probeer een private browser sessie, de cookies zitten je in de weg denk ik
En tot nu toe heb ik een bevestiging dat binnenkort pakket wordt geleverd, dus ik zou niet weten waarom het afgewezen zou kunnen worden op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 16:01
Wat lees ik een hoop berichten over een opzegformulier? Bel gewoon op naar Ziggo en zeg telefonisch op dan heb je de bevestiging meteen in de mailbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
SuperCrisz schreef op woensdag 27 november 2024 @ 22:02:
[...]

probeer een private browser sessie, de cookies zitten je in de weg denk ik
En tot nu toe heb ik een bevestiging dat binnenkort pakket wordt geleverd, dus ik zou niet weten waarom het afgewezen zou kunnen worden op dit moment.
Al geprobeerd op edge en firefox inprivate, maar krijg max 6 voor 1 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
dutchnltweaker schreef op woensdag 27 november 2024 @ 22:32:
[...]

Al geprobeerd op edge en firefox inprivate, maar krijg max 6 voor 1 jaar.
heel vaag, ik krijg 9 mnd:
(update: en nee.. dit is niet mijn adres, kreeg een IM van iemand die me er op wees dat ik mijn adres deel.. maar dit is puur om de 9 mnd te krijgen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3VvKeLKc45ryEXbBJTPDUeOipRE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r9aDPjKIQZXuIJkcPSmyjsGy.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UYFZG35yDdbLYPuCi8HHZq48inA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TPWChi2arcqQaspHfGd2300K.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door SuperCrisz op 27-11-2024 23:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Vreemd, nu opeens wel soortvan gelukt. Ik had een glitch van 6 maanden en daarna opeens 9 maanden. Ga toch kijken wat interessant is, ziggo of odido.

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18:36

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Rohit schreef op woensdag 27 november 2024 @ 12:18:
Als ik nu opzeg, heb ik dan een opzeg termijn van een maand?
Ja

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

SuperCrisz schreef op woensdag 27 november 2024 @ 21:46:
[...]

1. contract opzeggen
Thanks, gelukt _/-\o_

Had gisteren opgezegd, werd gebeld, slecht aanbod. Bevestiging opzegging per 27-12-2024.

Nu de leverdatum van nieuwe abo op 31-12-2024 moeten zetten. 25 t/m 30 dec was niet beschikbaar als leverdatum vanwege kerst :) . Maar overleven we dan wel met 5G.

• SuperCrisz
Nss schreef op donderdag 28 november 2024 @ 08:49:
[...]

Thanks, gelukt _/-\o_

Had gisteren opgezegd, werd gebeld, slecht aanbod. Bevestiging opzegging per 27-12-2024.

Nu de leverdatum van nieuwe abo op 31-12-2024 moeten zetten. 25 t/m 30 dec was niet beschikbaar als leverdatum vanwege kerst :) . Maar overleven we dan wel met 5G.
Klasse! Met cashback?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pythoon1977
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 09-09 22:49
[...]

Thanks, gelukt _/-\o_

Je kan ook de leverdatum vervroegen naar 20 december ofzo. Dan heb je het installatiepakket alsvast in huis en heb je 14 dagen om het aan te sluiten. Pas bij activatie gaat het abonnement in. Dan hoef je niks te overbruggen met 5G.
De leverdatum aanpassen kan eenvoudig na het aanmaken van een account, dus het hoeft niet via de klantenservice.

Ik vond het trouwens wel verrassend dat ik helemaal geen aanbod kreeg.
Vorige week gebeld om op te zeggen. De medewerker vraagt naar de reden. Na aangegeven te hebben dat mijn huidig contract stopt en ik de reguliere prijs te hoog vond en nu een overstap naar glasvezel met korting overwoog, werd de beeindiging direct in orde gemaakt. Dus niet eens een tientje voor 9 maanden aangeboden gekregen...

[ Voor 21% gewijzigd door Pythoon1977 op 28-11-2024 09:06 ]

• Nss

Nss

The Dude Abides

Yes! :*) Ook bevestigd, al zit er nog max 2 mnd goedkeuring wachtttijd. Firefox gebruikt, vanwege uBlock plug-in Chrome.
Pythoon1977 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 09:01:
[...]

Je kan ook de leverdatum vervroegen naar 20 december ofzo. Dan heb je het installatiepakket alsvast in huis en heb je 14 dagen om het aan te sluiten. Pas bij activatie gaat het abonnement in. Dan hoef je niks te overbruggen met 5G.
De leverdatum aanpassen kan eenvoudig na het aanmaken van een account, dus het hoeft niet via de klantenservice.
Is overlap met oude abo dan geen probleem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperCrisz
Nss schreef op donderdag 28 november 2024 @ 09:20:
[...]

Yes! :*) Ook bevestigd, al zit er nog max 2 mnd goedkeuring wachtttijd. Firefox gebruikt, vanwege uBlock plug-in Chrome.
Neuh, kijken ze echt niet naar. Vorig jaar ook 2 dagen overlap gehad, zonder problemen afgerond

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pythoon1977
Niet bij mij. Keurig de bevestiging na een paar seconden in mijn mailbox gehad.

Sterker nog. Ik had een foutje gemaakt bij de selectie van mijn extra zender pakket en gewoon de klantenservice gebeld om het aan te laten passen. En ondanks dat ze vragen naar je adres werd er niks opgemerkt. De medewerkster vond het vreemd dat er een hogere kortingsperiode was dan dat zij kon geven (9 vs 7 maanden), maar dat werd afgedaan als een extra online actie.
Dus ik zou me er niet zo druk over maken.

• darkdesign
  • Niet online
Kun je na aanvragen via een andere naam en Iban later wel je rekeningnummer terug wijzigen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nougat
darkdesign schreef op donderdag 28 november 2024 @ 11:32:
Kun je na aanvragen via een andere naam en Iban later wel je rekeningnummer terug wijzigen?
Sowieso als je abonnement loopt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nss

Nss

The Dude Abides

Thanks @Pythoon1977 & @SuperCrisz !!
Heb account aangemaakt en leverdatum aangepast. Kon nu opeens wel 27-12-2024 kiezen (of anders 24-12), dus die maar gekozen!

• darkdesign
  • Niet online
Ik sta inmiddels bijna 2u in de wacht bij Ziggo om de opzegging die ik online heb gedaan te bevestigen. Vreemd dat het online formulier niet afdoende is en je dan zo extreem lang in de wacht staat.

• Nougat
darkdesign schreef op donderdag 28 november 2024 @ 12:24:
Ik sta inmiddels bijna 2u in de wacht bij Ziggo om de opzegging die ik online heb gedaan te bevestigen. Vreemd dat het online formulier niet afdoende is en je dan zo extreem lang in de wacht staat.
Dat moet het wel zijn, aangezien er in de mail ook staat dat je binnen 10 dagen een mail ontvangt met details over je opzegging.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Nougat schreef op donderdag 28 november 2024 @ 12:31:
[...]

Dat moet het wel zijn, aangezien er in de mail ook staat dat je binnen 10 dagen een mail ontvangt met details over je opzegging.
Heb inmiddels een medewerker gesproken. Bevestiging is binnen. Nieuw contract op mijn vrouw haar naam aangevraagd. Ik zie dat de vorige keer de eerste factuur een maand na ingangsdatum werd verstuurd, dus kan ik het voor die incasso waarschijnlijk al weer terug wijzigen.

Heb nu 9 maanden voor de helft, met Disney+ erbij. Icm hollandsnieuwe gratis ziggo sport compleet dus dat loopt lekker door.

Ik las ergens iets over dat er misschien nog een jaarcontract komt met 12 maanden 50% korting, maar was bang dat het truukje met de postcode misschien niet meer zou werken morgen. Nog 85 euro cashback meegepakt, ik ben tevreden.

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Via een formulier? Of bellen ze je terug zelfs als je telefonisch opzegd?

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:15
darkdesign schreef op donderdag 28 november 2024 @ 13:40:
[...]

Heb inmiddels een medewerker gesproken. Bevestiging is binnen. Nieuw contract op mijn vrouw haar naam aangevraagd. Ik zie dat de vorige keer de eerste factuur een maand na ingangsdatum werd verstuurd, dus kan ik het voor die incasso waarschijnlijk al weer terug wijzigen.

Heb nu 9 maanden voor de helft, met Disney+ erbij. Icm hollandsnieuwe gratis ziggo sport compleet dus dat loopt lekker door.

Ik las ergens iets over dat er misschien nog een jaarcontract komt met 12 maanden 50% korting, maar was bang dat het truukje met de postcode misschien niet meer zou werken morgen. Nog 85 euro cashback meegepakt, ik ben tevreden.
Waarom zou dat trucje niet meer werken? Ik verwacht niet dat ze die er deze actieperiode nog uitkrijgen..

©2004

• gertraaf
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-09 12:51
Via cashbackxl site naar ziggo site, alles gedaan, maar bleef daarna bij de ziggo site. Hoe werkt dat met die cashback nu dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
De kans dat er nu nog een 12mnd/50% komt lijkt mij uiterst klein omdat iedereen dan zijn nieuw afgesloten abo annuleert.

Je kan immers tot 14 dagen nadat je een werkende verbinding hebt annuleren.

• bazzi21
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-11-2024
darkdesign schreef op donderdag 28 november 2024 @ 13:40:
[...]

Waar heb je deze vandaan? Is dit voor 1 jaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperCrisz
gertraaf schreef op donderdag 28 november 2024 @ 19:50:
Via cashbackxl site naar ziggo site, alles gedaan, maar bleef daarna bij de ziggo site. Hoe werkt dat met die cashback nu dan?
Als het goed is komt vanzelf het cashback bedrag zichtbaar.. althans.. als je order hebt geplaatst en tijdens bestellen niet ergens anders heen ben gegaan op het wereldwijde web

• Nss

Nss

The Dude Abides

Olaf van der Spek schreef op donderdag 28 november 2024 @ 13:52:
[...]

Via een formulier? Of bellen ze je terug zelfs als je telefonisch opzegd?
Ja via website opgezegd: https://www.ziggo.nl/opzeggen/formulier. Kreeg ontvangstbevestiging dat er binnen 10 dagen gebeld zou worden.
Werd binnen 2 uur gebeld, na dat gesprek de bevestiging van de opzegdatum precies 1 maand later (27 dec).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
bazzi21 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 20:28:
[...]

Waar heb je deze vandaan? Is dit voor 1 jaar?
Klopt, is voor een jaar. Een stuk terug in dit topic staat hoe dat in zijn werk gaat.

SuperCrisz in "[Black Friday] Ziggo Internet & TV (2024)"

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03:07
gertraaf schreef op donderdag 28 november 2024 @ 19:50:
Je zou vrij snel daarna, laten we zeggen binnen een uur of hooguit twee, een email van cashbackxl horen te krijgen waarin staat dat de cashback bevestigd is en wat het bedrag wordt.
Tenminste, zo ging dat bij mij. Daarna is het minimaal twee maanden wachten tot het bedrag aan je tegoed bij cashbackxl is toegevoegd en kun je een aanvraag doen om het uit te keren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lifestyle71
  • Laatst online: 03-09 18:58

Lifestyle71

De Jos

Hoe doen jullie dat met het mailadres bij ziggo ? Als je een nieuw abbo krijgt, vervallen dan de oude adressen, of blijven die dan gewoon benaderbaar ? In het verleden heb ik wel eens een verkeerd mailadres in mijn account gedelete, maar dat was toen niet meer gelijk terug te krijgen.

Van alle zagen die we zagen zagen, zagen we geen zagen zagen zoals we onze zagen zagen zagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:17
Nou zojuist ook aangevraagd met de eerder genoemde "truuk" Ben benieuwd of de aanvraag er helemaal goed doorkomt. Heb al wel vast Odido opgezegd, dus hoop het wel haha.

Vind het wel vreemd keuze dat er een verschil zit in postcodes qua aanbieding en duur van de korting.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ruben279
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 20:02
Lifestyle71 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 07:30:
Hoe doen jullie dat met het mailadres bij ziggo ? Als je een nieuw abbo krijgt, vervallen dan de oude adressen, of blijven die dan gewoon benaderbaar ? In het verleden heb ik wel eens een verkeerd mailadres in mijn account gedelete, maar dat was toen niet meer gelijk terug te krijgen.
Na het opzeggen van je Ziggo abonnement heb je nog 6 maanden toegang tot je mailbox.

Maar, tip om sowieso geen mailbox bij je provider te gebruiken, en dat lekker bij een Outlook, Gmail o.i.d te laten. Dan hoef je daar bij het switchen van provider niet weer bij na te denken, en is het sowieso ook geen drempel meer om over te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 19:47

Bluebe

Roar

Woensdag gebeld voor opzegging, maar hij vroeg me of ik vandaag terug kon bellen want dan kon hij een veel betere aanbieding doen. Vandaag gebeld maar ook op black friday zelf geen verandering. Maximaal 6 maanden €10,- korting voor 1 jaar of 12 maanden €10,- korting voor 2 jaar, en dat gaan we natuurlijk niet doen.

Ik kreeg een hele aardige dame aan de lijn, nog even gevraagd wat de strategie hier achter is. Ze willen meer pushen naar 2 jarige contracten, want andere providers doen dat ook. Maar waarom de "aanbiedingen" dan zo erg karig waren ook voor 2 jarige contracten waarbij je ook na 1 jaar een inflatie correctie krijgt daar kon zij zo ook niet op antwoorden.

De opzegging doorgezet en dan zo maar een nieuwe abbo beginnen op een andere IBAN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:16
Ik krijg het vandaag niet voor elkaar om 9 maanden 50% korting 1 jaar te krijgen via de ziggo site. Verschillende mobiele browsers en postcodes geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:17
Ziggo afdeling opzeggen gaf aan dat ze geen acties hebben voor bestaande klanten. Beste was ze konden doen is 6 maanden 50% korting geven als ik het meest dure pakket zou nemen. SmartWifi pod 6 krijgen bestanden klanten ook niet.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:00

MazeWing

The plot thickens...

Lisadr schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 10:55:
Ziggo afdeling opzeggen gaf aan dat ze geen acties hebben voor bestaande klanten. Beste was ze konden doen is 6 maanden 50% korting geven als ik het meest dure pakket zou nemen. SmartWifi pod 6 krijgen bestanden klanten ook niet.
Je zou toch echt verwachten dat Ziggo alles in het werk zou stellen om bestaande klanten juist te behouden. Er gaan meer klanten weg dan er klanten bijkomen en wat doet ziggo: de middelvinger naar de bestaande klant.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
MazeWing schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:22:
[...]

Je zou toch echt verwachten dat Ziggo alles in het werk zou stellen om bestaande klanten juist te behouden. Er gaan meer klanten weg dan er klanten bijkomen en wat doet ziggo: de middelvinger naar de bestaande klant.
Zou je verwachten. Ik ben langer klant dan dat Ziggo bestaat. Toen was het @home. Klantenservice medewerker gaf aan dat hun niet interesseert. Hoe lang je klant bent heeft geen effect op acties. Zijn woorden waren “Mij interesseert het niet hoe lang je klant bent, je bent al klant”.

Klantenservice medewerker gaf ook aan dat ik het niet hoef te proberen om mij aan te melden als nieuwe klant met een nieuwe naam en IBAN. Dat trucje werkt niet omdat klanten nu gekoppeld zijn aan een adres en niet aan een naam of IBAN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nougat
Lisadr schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:33:
[...]
Klantenservice medewerker gaf ook aan dat ik het niet hoef te proberen om mij aan te melden als nieuwe klant met een nieuwe naam en IBAN. Dat trucje werkt niet omdat klanten nu gekoppeld zijn aan een adres en niet aan een naam of IBAN.
Dat is leuk voor stellen die uit elkaar gaan.... moeten zij op een een of andere manier dan bewijs aanleveren? Volgens mij is dat dan erg lastig...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

[...]

Zou je verwachten. Ik ben langer klant dan dat Ziggo bestaat. Toen was het @home. Klantenservice medewerker gaf aan dat hun niet interesseert. Hoe lang je klant bent heeft geen effect op acties. Zijn woorden waren “Mij interesseert het niet hoe lang je klant bent, je bent al klant”.

Leuke en vooral klantvriendelijke reactie van de "klanten"service...

Zoals @Nougat al aangeeft lijkt het me zeer onwaarschijnlijk, aangezien mensen die uit elkaar gaan of zelfs gaan verhuizen dan moeite zouden hebben met de aanmelding.

Wat is het verschil tussen andere naam+IBAN op adres X of nieuwe bewoners (met ook een andere naam + IBAN) op adres X? Niets!

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Nougat schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:34:
[...]

Dat is leuk voor stellen die uit elkaar gaan.... moeten zij op een een of andere manier dan bewijs aanleveren? Volgens mij is dat dan erg lastig...
Ziggo ziet een adres als klant en niet een persoon. Heb je al Ziggo op een adres, dan ben je een bestaande klant. Ga je uit elkaar en blijft er 1 van de 2 op hetzelfde adres wonen, dan is dat nog steeds een klant. Maar nu een klant met een ander rekeningnummer.

Denk dat ze alleen vandaag streng zijn i.v.m. de black friday actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
Lisadr schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:43:
[...]

Ziggo ziet een adres als klant en niet een persoon. Heb je al Ziggo op een adres, dan ben je een bestaande klant. Ga je uit elkaar en blijft er 1 van de 2 op hetzelfde adres wonen, dan is dat nog steeds een klant. Maar nu een klant met een ander rekeningnummer.

Ik denk dat ze onzin praten zoals goede verkopers doen. Je bent al binnen, waarom zou een verkoper moeite doen. Heb jij ooit gehad dat een krant of weekblad jou belde om je een korting te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Wolly schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:49:
[...]

Ik denk dat ze onzin praten zoals goede verkopers doen. Je bent al binnen, waarom zou een verkoper moeite doen. Heb jij ooit gehad dat een krant of weekblad jou belde om je een korting te geven?
Ben klant bij verschillende partijen die mij proactief informeren over acties voor bestaande klanten. Ook zijn er partijen die hun bestaande klanten een lagere prijs geven dan nieuwe klanten om loyaliteit te belonen.
Het hangt sterk af van hoe de beloning intern is geregeld en hoe belangrijk ze klanten vinden. Is de bonus gekoppeld aan nieuwe klanten (Vodafone en Ziggo sales) of aan retentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijs93
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19:53
[...]

Dit kan niet kloppen. Dat zou betekenen dat je niet van deze actie gebruik kan maken als je een huis koopt waarbij de vorige bewoners een Ziggo abonnement hadden. Het is waarschijnlijk gewoon een ontmoedigingsbeleid dat ze dit zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 22:02
De mail dat je een aanvraag voor opzegging hebt ingediend is niet voldoende om al het nieuwe abonnement aan te vragen op een andere naam/iban?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:43
[...]

Ziggo levert op een adres. De klant is een persoon met een IBAN waar ze geld van af kunnen schrijven.

Vanochtend gebeld en ook niet verder gekomen dan het welbekende tientje.
Maar het opzeggen was 5 minuten later geregeld, zonder nog een poging om mij te behouden.
En nog een 10 minuten later was ik weer klant, met fikse korting :+
Daarvoor wil ik wel even het modem en de Next Mini vervangen en de oude opsturen :P

[ Voor 22% gewijzigd door Nnoitra op 29-11-2024 12:34 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jewie
[...]

Hoe gaan ze dit dan controleren? Gaan ze bij het Kadaster opvragen of er recent wisseling van woning-eigenaar heeft plaatsgevonden? :D

Het is gewoon simpel: als jij je abonnement opzegt verdwijnt klant '1152215' uit het systeem, als jij 5 minuten later op datzelfde adres een nieuwe contract afsluit wordt volledig automatisch klant '1852125' aangemaakt. Daar komt naderhand geen menselijke controle meer aan te pas.

[ Voor 22% gewijzigd door Jewie op 29-11-2024 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerry1982
  • Laatst online: 27-08 09:42
MichaelTweak schreef op woensdag 27 november 2024 @ 16:07:
Mag ik jou heel erg bedanken _/-\o_

23x Trina 340Wp | 7820Wp | Plat dak ZO-NW opstelling | SMA Sunny Tripower 6.0 3AV40 - Hé wat gebeurt er op de financiële markten daar moet ik ook bij zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volstrektus
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-05 13:59
Gerry1982 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 12:41:
[...]

Mag ik jou heel erg bedanken _/-\o_
Hoe is de ervaring met breedbandwinkel? Beter dan via cashback sites ed bestellen? Ontving je snel de bevestiging voor cashback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerry1982
  • Laatst online: 27-08 09:42
Volstrektus schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 12:45:
[...]

Hoe is de ervaring met breedbandwinkel? Beter dan via cashback sites ed bestellen? Ontving je snel de bevestiging voor cashback?
Nee ik heb Ziggo gebeld en uiteindelijk dus verlengt met 1 jaar.

23x Trina 340Wp | 7820Wp | Plat dak ZO-NW opstelling | SMA Sunny Tripower 6.0 3AV40 - Hé wat gebeurt er op de financiële markten daar moet ik ook bij zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:26
Gerry1982 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 12:46:
[...]

Nee ik heb Ziggo gebeld en uiteindelijk dus verlengt met 1 jaar.
Ik heb ook zakelijk, zal zo eens bellen, zoals elk jaar.

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volstrektus
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-05 13:59
[...]

[...]

Wat is de beste route hiervoor? Ik heb geen verstand wat Ublock is :) Is het handig als ik mijn firefox even schoonveeg qua geschiedenis en dan via Cashback XL naar breedbandwinkel ga voor de kortingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
matthijs93 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 12:04:
[...]

Dit kan niet kloppen. Dat zou betekenen dat je niet van deze actie gebruik kan maken als je een huis koopt waarbij de vorige bewoners een Ziggo abonnement hadden. Het is waarschijnlijk gewoon een ontmoedigingsbeleid dat ze dit zeggen.
Als iemand een huis koopt dat is het een andere:
Naam
Emailadres
IBAN Nr
Telefoon nummer

Ze kunnen automatisch controleren of 1 van de 4 bovenste punten overeenkomt. Bij JA afwijzen en bij NEE is het een nieuwe klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss

Nss

The Dude Abides

Volstrektus schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:03:
[...]

Wat is de beste route hiervoor? Ik heb geen verstand wat Ublock is :) Is het handig als ik mijn firefox even schoonveeg qua geschiedenis en dan via Cashback XL naar breedbandwinkel ga voor de kortingen?
uBlock is een soort adblocker, die tracking sites blokkeert. Dus vrij specifiek voor mijn geval.

Het gaat er o.a. om dat third-party tracking cookies niet geblokkeerd worden. Op de site van Cashback XL staat ook een check of dat goed staat. En vanuit Cashback XL ga je direct naar Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
Lisadr schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:09:
[...]

Naam
Emailadres
IBAN Nr
Telefoon nummer

Ze kunnen automatisch controleren of 1 van de 4 bovenste punten overeenkomt. Bij JA afwijzen en bij NEE is het een nieuwe klant.
Voor al die velden kan je een andere inhoud gebruiken terwijl je dezelfde persoon blijft.
Je mag zelfs een naam verzinnen.
Het is volstrekt legaal om je naam bij een bestelling anders dan op je paspoort te schrijven. Het enige is dat je het dan ingewikkeld maakt als je achteraf wilt bewijzen dat die bestelling van jou was, aangezien dat dan niet meer met je paspoort kan. Menigeen (ikzelf ook) bestelt online met variaties op arnoud+bolcom@example.com of abonneert zich als "Arnoud Cosmopolitan Engelfriet" op diverse tijdschriften. Zie je gelijk waar anderen je gegevens vandaan kopen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:43
Lisadr schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:09:
[...]

Naam
Emailadres
IBAN Nr
Telefoon nummer

Je kunt wel blijven proberen om je gelijk te halen, maar de praktijk wijst al jaren uit dat ze bij Ziggo anders werken dan jij denkt of wil dat ze werken.
De controle is op IBAN.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Niet online
Mijn huidig jaarabonnement stopt op een zaterdag. Bij het bestellen van een nieuw abonnement kan ik niet kiezen voor ingangsdatum op een zondag of maandag. Ik vind het risicovol om opzegdatum en startdatum op dezelfde dag te doen, dus neig om dan maar de dinsdag als startdatum te nemen en hopen dat Ziggo wellicht op de vrijdag van tevoren de spullen levert (ik lees dat ze 1 á 2 werkdagen hanteren voor de ingansgdatum). Echter, vorig jaar kreeg ik het installatiepakket dus 0 werkdagen van tevoren.... (op de dag zelf, en einde middag).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jewie
draakhoofd schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:45:
Mijn huidig jaarabonnement stopt op een zaterdag. Bij het bestellen van een nieuw abonnement kan ik niet kiezen voor ingangsdatum op een zondag of maandag. Ik vind het risicovol om opzegdatum en startdatum op dezelfde dag te doen, dus neig om dan maar de dinsdag als startdatum te nemen en hopen dat Ziggo wellicht op de vrijdag van tevoren de spullen levert (ik lees dat ze 1 á 2 werkdagen hanteren voor de ingansgdatum). Echter, vorig jaar kreeg ik het installatiepakket dus 0 werkdagen van tevoren.... (op de dag zelf, en einde middag).
Zie: Pythoon1977 in "[Black Friday] Ziggo Internet & TV (2024)"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Precies, super handig. Ik heb ook mijn abonnement opgezegd per 29-12 zojuist en de nieuwe (onder ander IBAN+mail) gaat per 24-12 geleverd worden. Maar omdat je dus 2 weken de tijd krijgt om het aan te sluiten kan je dit mooi zelf regelen zodat het goed overlapt.

Thanks voor alle nuttige info in dit topic (y)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
Je kan je jaarabo en ook iets later opzeggen als dat gunstiger is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Niet online
Dat is ideaal, wist helemaal niet dat die optie bestond. Dan laat ik de ingangsdatum staan op dinsdag (3 dagen nadat huidig abonnement afloopt) maar ik kan voor die tijd in Mijn Ziggo kiezen dat de leverdatum van het installatiepakket eerder plaatsvindt dan de gevraagde ingangsdatum? Vervolgens wacht ik tot het signaal eruit floept van het oude abo en dan sluit ik de nieuwe kastjes aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schil1
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-01 14:18
Ik heb zojuist opgezegd via het online formulier en een bevestiging gehad pet mail maar moet ik dan die 10 dgn wachten dat op de mail met details van mijn opzegging?
Of kan ik nu gelijk via cashbackxl site een nieuwe abbo afsluiten met andere iban nr ? voor ingang 30-12 en leverdatum net na kerst ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:15
Ik heb altijd eerst een nieuw abbo afgesloten en daarna pas opgezegd. Dus ik zou mij daar niet teveel zorgen om maken.

Edit: en ik heb ook altijd de zelfde dag gekozen voor het starten van mijn nieuwe abbo. Ook nog geen problemen gehad.

[ Voor 33% gewijzigd door hk12nl op 29-11-2024 14:19 ]

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pythoon1977
Schil1 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:13:
Ik heb zojuist opgezegd via het online formulier en een bevestiging gehad pet mail maar moet ik dan die 10 dgn wachten dat op de mail met details van mijn opzegging?
Of kan ik nu gelijk via cashbackxl site een nieuwe abbo afsluiten met andere iban nr ? voor ingang 30-12 en leverdatum net na kerst ?
Waarom niet even bellen voor de opzegging? Dan is het is 10 minuten geregeld.
Al lees ik dat mensen die online opzeggen in een paar uur tijd gebeld worden. Echter als je niet hoopt op een fantasitsch verlengvoorstel, gewoon effe bellen.

Dan kan je idd een abonnement aanvragen (met CashbackXL). Daarvoor hoef je niet eerst 30-12 in te vullen, maar kan je meteen de gewenste datum (na Kerst) invullen. Als het pakket dan binnenkomt, kan je wachten met installeren totdat het oude abonnement afgelopen is (en dat moet dus binnen 14 dagen na de levering zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Laatst online: 17:26
6 maanden 50% korting, eerste aanbod was 4 maanden 50%. > Ziggo Zakelijk
Zelfde persoon aan de lijn als vorig jaar :)

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Pythoon1977 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:19:
Dan kan je idd een abonnement aanvragen (met CashbackXL).
Wordt het oude abo niet automatisch opgezegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nougat
Ik ga volgend jaar ook over op zakelijk (betere aanbiedingen)... Eerst een jaar op mn vrouw haar naam :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:56
Ik zie dat een zakelijke aanvraag je 5eu korting per maand kunt krijgen als je de looptijd op 36 maanden zet.

Dat is toch eigenlijk een wassenneus, want zodra ze de prijs verhogen agv inflatie of een andere reden ben je vrij om op te stappen toch?

Dus gewoon op 36 maanden zet en 5eu korting per maand pakken voor zolang het duurt?

EDIT: na wat Googlen tot dezelfde conclusie gekomen als een aantal Tweakers hieronder. Inflatie is vaak geregeld in het contract (niet gecheckt voor Ziggo) en regels voor zakelijk kunnen ook anders zijn.
Ik heb dus maar een jaar contract genomen.

CashbackXL heeft de aankoop al bevestigd, maar de bevestigingsmail van Ziggo zelf zit ik al 1,5 uur op te wachten.

[ Voor 35% gewijzigd door B-Real op 29-11-2024 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 19:47

Bluebe

Roar

Hier ook vandaag opgezegd, contract stond op naam van mijn partner. Zojuist nieuwe bestelling gedaan op mijn naam en gaat volgens mij prima, gewoon via cashbackxl naar ziggo. €85,- cashback en 7 maanden 50% korting prima deal voor een jaar + jaar gratis Sport/ESPN compleet. Ik heb een Ubiquiti netwerk dus eigenlijk alleen even modem omprikken en op bridge modus zetten en het tv kastje omprikken, dat is de moeite ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertraaf
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-09 12:51
Bluebe schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:46:
Hier ook vandaag opgezegd, contract stond op naam van mijn partner. Zojuist nieuwe bestelling gedaan op mijn naam en gaat volgens mij prima, gewoon via cashbackxl naar ziggo. €85,- cashback en 7 maanden 50% korting prima deal voor een jaar + jaar gratis Sport/ESPN compleet. Ik heb een Ubiquiti netwerk dus eigenlijk alleen even modem omprikken en op bridge modus zetten en het tv kastje omprikken, dat is de moeite ook niet.
Ook 1 van de redenen dat ik bij Ziggo blijf. Bij KPN moet je toch wel wat meer doen icm met Ubiquiti...

Ben alleen wel benieuwd of je nog een smardcard krijg bij die mini next. Of dat ik tegen die periode gewoon even moet bellen en vragen of dat kan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik logde net in in Mijn Ziggo account om te kijken wanneer mijn abonnement zou aflopen en zag op de contract pagina de volgende tekst:
Korting op je abonnement

We zijn blij met jou, daarom komen we graag met je in contact voor een mooie korting. Bel ons even, wij regelen het voor je!

Bel ons: 088 1212845
In plaats van opzeggingen heb ik dat nummer gebeld. Na 25 minuten in de wacht te hebben gestaan kreeg ik een vriendelijke medewerker aan de lijn. Aangegeven dat ik een aanbieding van Odido had gekregen, maar dat ik die tekst zag staan in mijn account en eens wilde weten wat ze konden aanbieden. Ik kreeg toen twee opties voor verlengen:

1) Een jaar verlengen: 9 maanden 10 euro korting + ESPN Compleet gratis
2) Twee jaar verlengen: 12 maanden 35 euro korting + ESPN Compleet gratis

De medewerker vond het zelf niet echt mooie aanbiedingen en was wat verontschuldigend. Ik ben uiteindelijk voor de eerste gegaan. De medewerker gaf wel aan dat hij zag dat ik op een andere manier binnen was gekomen en dat ze op dit moment een 'hot-line' hebben i.v.m. black friday. Via dit nummer hoef je ook geen keuzemenu door. Wellicht kan iemand hier zijn voordeel mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arj1o1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 23:39
B-Real schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:39:
Ik zie dat een zakelijke aanvraag je 5eu korting per maand kunt krijgen als je de looptijd op 36 maanden zet.

Dat is toch eigenlijk een wassenneus, want zodra ze de prijs verhogen agv inflatie of een andere reden ben je vrij om op te stappen toch?

Dus gewoon op 36 maanden zet en 5eu korting per maand pakken voor zolang het duurt?
Geldt dat ook voor een zakelijk abonnement? Je rechten zijn daar mogelijk wat anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
arj1o1 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 15:41:
[...]

Geldt dat ook voor een zakelijk abonnement? Je rechten zijn daar mogelijk wat anders
Niet mogelijk. Je rechten zijn anders bij een zakelijk abo, consumentenrecht geldt dan niet.

Inflatiecorrectie is overigens geregeld in je contractvoorwaarden, niet in enig recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Klopt het trouwens dat Ziggo geen wachtmuziek heeft? Mijn telefoon zei dat ik 'in de wacht' ben gezet en hoor nu verder niets meer. :X

Dat klopte dus. Ik zat alleen bij de verkeerde afdeling.

[ Voor 20% gewijzigd door Yorinn op 29-11-2024 15:57 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
VanRoyal schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 15:29:
Ik ben uiteindelijk voor de eerste gegaan.
Waarom? Het Odido aanbod is toch veel beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nougat
Olaf van der Spek schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:09:
[...]

Waarom? Het Odido aanbod is toch veel beter?
Alleen het beeldkwaliteit niet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Nougat schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:10:
[...]

Alleen het beeldkwaliteit niet :-)
Wat is het verschil? Bitrate / codec?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Hier is het gelukt om te verlengen met een jaarcontract.

Mijn abonnement kostte €78 per maand, maar gaat nu eerst 9 maanden naar €64 om daarna naar €74 te gaan.

Met als kleine noot dat hier momenteel nog geen glasvezel ligt en dit pas in het 2e kwartaal 2025 wordt aangelegd.

[ Voor 25% gewijzigd door Yorinn op 29-11-2024 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nougat
Olaf van der Spek schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:14:
[...]

Wat is het verschil? Bitrate / codec?
bitrate schijnt lager te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Zojuist voor mijn overbuurman een verlenging (2 jaar) eruit weten te krijgen met het eerste jaar €20 korting. Indien het een verlenging van 1 jaar was dan betrof de korting €10 per maand.

Had het heel eerlijk gezegd erger verwacht en voor hem was dit voldoende om een hele rompslomp qua overstappen achterwege te laten.

[ Voor 13% gewijzigd door MazeWing op 29-11-2024 16:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
MazeWing schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:29:
Zojuist voor mijn overbuurman een verlenging (2 jaar) eruit weten te krijgen met het eerste jaar €20 korting. Indien het een verlenging van 1 jaar was dan betrof de korting €10 per maand.

Had het heel eerlijk gezegd erger verwacht en voor hem was dit voldoende om een hele rompslomp qua overstappen achterwege te laten.
Dus je hebt nu €240 korting bedongen voor 24 maanden, je kon ook kiezen voor €120 korting voor 10 maanden. Effectief dus 10 euro korting per maand onafhankelijk van de looptijd.

Waarom kies je dan voor twee jaar? Denk je dat je over een jaar een slechtere korting krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Yorinn schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:16:
Hier is het gelukt om te verlengen met een jaarcontract.

Mijn abonnement kostte €78 per maand, maar gaat nu eerst 9 maanden naar €64 om daarna naar €74 te gaan.

Met als kleine noot dat hier momenteel nog geen glasvezel ligt en dit pas in het 2e kwartaal 2025 wordt aangelegd.
Oh en blijkbaar hebben ze er ook 2 tv-pakketten voor een jaar bijgedaan. Op het contract staat namelijk ook Film1 en TV Zenders Plus erbij als cadeau.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Inhoudelijke en technische discussie over Ziggo mag in [Ziggo] Ervaringen & Discussie - Deel 11 worden gevoerd.
• Namen van medewerkers zijn niet van belang in de discussie(s) en mogen dus achterwege blijven.
• Linken naar aanbiedingen zien we het liefst met een directe link zonder (mogelijke) referral. Links die via pepper.com lopen, hebben meestal ook een referral.