Jawel, als je goed begrijpend leest. Een tientje per maand is 120 euro per jaar, toch? Terwijl user Fehavo al 20 euro voor 9 maanden aangeboden kreeg, dat is 180 euro korting en dus 60 euro meer. Misschien dat hij een ander pakket had, dat weet ik niet.
Tel je knopen, 120 of 180 euro korting is veel meer dan de mensen die wel klagen maar niet bellen. Je kunt ook gewoon blij zijn met 120 of 180 euro die de meeste klanten niet krijgen.
User Fehavo gaat nu weg omdat hij geen 50% korting krijgt maar dat is alleen voor nieuwe klanten, niet voor verlengers. Nieuwe klanten zijn meer waard, ik heb het al vaker uitgelegd maar blijf niet aan de gang, zoek in dit topic op m'n username en het wordt u uitgelegd. Of niet natuurlijk.
Waarom ziggo met 6, 7 of 9 maanden 50% korting worstelt is me ook een raadsel, gooien ze soms met dobbelstenen? Ergens in hun systeem zit een fout, of anders maakt het verschil of de klant toegang heeft op glasvezel op hetzelfde adres ofzo.
Hoe dan ook, Ziggo is een grote speler met meer dan 4 miljoen klanten in NL, dan is het vreemd om fouten in hun systemen van het bedrijf te verhalen op de klanten. Dan ben je geen grote speler maar een kleine kruidenier.