Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-05 15:11
Ik volg dit topic met veel interesse en dan vooral de huidige ziggo-abonnees die hun abonnement opzeggen en een nieuw abonnement afsluiten.

Ik begrijp dat je dan ook een nieuwe router krijgt? Of kan ik gewoon mijn huidige router blijven gebruiken? Vooral omdat deze nu in bridge-modus staat en ik bang ben dat ik alles weer opnieuw moet instellen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fevaho
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 29-04 16:27
sjors123 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 16:59:
Ik volg dit topic met veel interesse en dan vooral de huidige ziggo-abonnees die hun abonnement opzeggen en een nieuw abonnement afsluiten.

Ik begrijp dat je dan ook een nieuwe router krijgt? Of kan ik gewoon mijn huidige router blijven gebruiken? Vooral omdat deze nu in bridge-modus staat en ik bang ben dat ik alles weer opnieuw moet instellen.
als deze in bridge modus staat, hoef je toch juist weinig in te stellen. Eenmalig verzoek naar Ziggo of het nieuwe modem weer in bridge modus kan en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:48

Bluebe

Roar

djmartyn schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:07:
[...]

Ik heb het nieuwe eerste aangevraagd voor 20 dec en dag later het oude opgezegd per 23. Zit ook een weekend tussen.
Even check, er is wel een maand opzegtermijn toch? Dus in mijn geval loopt mijn contract 8 december af. Als ik nu opzeg dan is dat op zijn vroegst 22 december (vandaag 22 nov en dan 1 maand verder)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-05 23:27
Bluebe schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 17:13:
[...]

Even check, er is wel een maand opzegtermijn toch? Dus in mijn geval loopt mijn contract 8 december af. Als ik nu opzeg dan is dat op zijn vroegst 22 december (vandaag 22 nov en dan 1 maand verder)?
Yes, klopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 16:58
gertraaf schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:10:
[...]

Werkt dit echt? En hebben jullie dan alleen de naam veranderd? Met zelfde IBAN?
Andere naam, ander IBAN. En ook ander telefoonnummer en emailadres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:25
runner83 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 16:22:
Met hierbij de informatie van het eerder genoemde postcode |:( |:( terwijl ik zeker weet dat ik deze had aangepast met bestellen. Contact gehad met Ziggo en zal een nieuwe zending gepland worden hopelijk gaat de andere retour. 8)7
Maar zeiden ze niks over een wijziging in het contract? Dan zit je goed, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RF1000
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21:57
Heb je met een overlap van 2 abonnementen niet het probleem dat deze beide uit 1 coax komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
hk12nl schreef op donderdag 21 november 2024 @ 19:56:
Voor de ‘overstappers’; zeggen jullie telefonisch op of via het online formulier?
Online gedaan, wel direct een bevestiging gekregen alleen daar staat geen einddatum in genoemd (behalve dat je opzegtermijn 1 maand is, dus op zich staat het er wel indirect). Binnen 10 dagen krijg je een e-mail met 'details over je opzegging'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric BBF
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Ziggo is nu zelf naar 9 maanden 50% gegaan bij een jaar abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:18
Eric BBF schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 11:31:
Online? Staat nog steeds 6 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04:20
dutchnltweaker schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 11:39:
[...]

Online? Staat nog steeds 6 maanden.
9 inderdaad op mijn postcode - was gisteren 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspertd
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 30-04 05:35
Bij mij ook naar 9..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-05 15:21
Bij ons maar 6 maanden, dat is toch gek? Of is dat bepaalde postcode gebieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevaho
ZiSE schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 11:48:
[...]

wat is dan "ongeveer" jouw postcode ? dan kunnen we de truc met "verkeerde" postcode nogmaals proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevaho
RF1000 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 17:34:
Heb je met een overlap van 2 abonnementen niet het probleem dat deze beide uit 1 coax komen?
daar ben ik ook wel benieuwd naar ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
fevaho schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 12:47:
[...]

wat is dan "ongeveer" jouw postcode ? dan kunnen we de truc met "verkeerde" postcode nogmaals proberen ;)
Ondertussen weer op 7 (standaard 6 maar als je aangeeft dat je Vodafone hebt dan 7). Ik zat vanmorgen op m'n iPad waar ik de 9 maanden kreeg maar krijg het daar ook niet meer te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:18
ZiSE schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 11:48:
[...]

Gecheckt hier nog steeds 6 maanden, apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevaho
ZiSE schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 13:09:
[...]

Ondertussen weer op 7 (standaard 6 maar als je aangeeft dat je Vodafone hebt dan 7). Ik zat vanmorgen op m'n iPad waar ik de 9 maanden kreeg maar krijg het daar ook niet meer te zien.
bijzonder, op mobiele devices staat er inderdaad 7 maanden 50% korting. Via een pc komt er 6 maanden 50% korting bij een 1 jaar contract..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fevaho
Zojuist gebeld door de klantenservice, naar aanleiding van mijn online opzegging. Ging niet zo soepel, eerst een verkeerd klantnummer voor zich, daarna een verkeerd pakket met wat ik zou hebben. Enfin de max korting was 9 maanden 20 euro. Op zich een verbetering met eerdere mails/posts, maar toch een stuk minder dan 6 (of 7 of 9) maanden 50% (nog even los van cashbacks etc).. Daarom toch maar de opzegging bevestigd ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspertd
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 30-04 05:35
En nu weer naar 6... ze zijn behoorlijk aan het a/b testen daar...

----
Edit: ik zie het nu al... je moet eerst de 'bekende postcode invullen', aanbod laten zien, en dan je postcode wijzigen naar je eigen adres, dan zie je het aanbod van 9 maanden.

[ Voor 30% gewijzigd door jaspertd op 23-11-2024 16:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• runner83
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-02 13:14
grun93 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 17:33:
[...]

Maar zeiden ze niks over een wijziging in het contract? Dan zit je goed, lijkt me.
Nee hier werd niks overgezegd dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:38
Als ik gebruik maak van cashbackxl, dan kom ik op https://www.ziggo.nl/?utm...liate&zxuserid=324801&utm etc...

Dat is natuurlijk om de link te kunnen maken. Alleen op die pagina zit niet de directe pagina om iets te bestellen. Hiervoor moet ik dan eerst naar Producten > Paketten > internet +TV. en dat is dan gewoon ziggo.nl/tv-internet. Gaat het dan goed met de registratie van cashbackxl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
SuperCrisz schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 18:52:
Als ik gebruik maak van cashbackxl, dan kom ik op https://www.ziggo.nl/?utm...liate&zxuserid=324801&utm etc...

Dat is natuurlijk om de link te kunnen maken. Alleen op die pagina zit niet de directe pagina om iets te bestellen. Hiervoor moet ik dan eerst naar Producten > Paketten > internet +TV. en dat is dan gewoon ziggo.nl/tv-internet. Gaat het dan goed met de registratie van cashbackxl?
Ging bij mij goed gisteren op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
ZiSE schreef op zondag 24 november 2024 @ 11:07:
[...]

Ging bij mij goed gisteren op die manier.
Ja bij mij ook! Heb gisteren ook telefoontje gehad om m'n oude contract definitief op te zeggen. Had vorig jaar ook gratis Disney+. Contract wordt per 22 dec opgezegd.. gek genoeg kan ik niet meer bij Disney+...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:11
Voor wie de gratis Disney+ heeft gekozen en zich afvraagt waarom deze niet geactiveerd kan worden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vACORF_vWNy0k2bl5V64u-cimMQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1EDDlMmYIdXKYxPOiJi7JSlW.jpg?f=fotoalbum_large

Er is een storing dus @SuperCrisz

[ Voor 4% gewijzigd door JohanNL op 24-11-2024 16:06 ]

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Un93m59
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:45
Weet iemand of Ziggo ook iets doet voor bestaande klanten? Heb de laatste paginas gescrolld maar zag hier helaas niks over en de website ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
Un93m59 schreef op zondag 24 november 2024 @ 16:27:
Weet iemand of Ziggo ook iets doet voor bestaande klanten? Heb de laatste paginas gescrolld maar zag hier helaas niks over en de website ook niet
Ja tientje korting per maand, veel meer ga je niet krijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grun93
SuperCrisz schreef op zondag 24 november 2024 @ 16:33:
Ja tientje korting per maand, veel meer ga je niet krijgen.
Jawel, als je goed begrijpend leest. Een tientje per maand is 120 euro per jaar, toch? Terwijl user Fehavo al 20 euro voor 9 maanden aangeboden kreeg, dat is 180 euro korting en dus 60 euro meer. Misschien dat hij een ander pakket had, dat weet ik niet.

Tel je knopen, 120 of 180 euro korting is veel meer dan de mensen die wel klagen maar niet bellen. Je kunt ook gewoon blij zijn met 120 of 180 euro die de meeste klanten niet krijgen.

User Fehavo gaat nu weg omdat hij geen 50% korting krijgt maar dat is alleen voor nieuwe klanten, niet voor verlengers. Nieuwe klanten zijn meer waard, ik heb het al vaker uitgelegd maar blijf niet aan de gang, zoek in dit topic op m'n username en het wordt u uitgelegd. Of niet natuurlijk.

Waarom ziggo met 6, 7 of 9 maanden 50% korting worstelt is me ook een raadsel, gooien ze soms met dobbelstenen? Ergens in hun systeem zit een fout, of anders maakt het verschil of de klant toegang heeft op glasvezel op hetzelfde adres ofzo.
Hoe dan ook, Ziggo is een grote speler met meer dan 4 miljoen klanten in NL, dan is het vreemd om fouten in hun systemen van het bedrijf te verhalen op de klanten. Dan ben je geen grote speler maar een kleine kruidenier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SuperCrisz
grun93 schreef op zondag 24 november 2024 @ 17:27:
[...]

Jawel, als je goed begrijpend leest. Een tientje per maand is 120 euro per jaar, toch? Terwijl user Fehavo al 20 euro voor 9 maanden aangeboden kreeg, dat is 180 euro korting en dus 60 euro meer. Misschien dat hij een ander pakket had, dat weet ik niet.

Tel je knopen, 120 of 180 euro korting is veel meer dan de mensen die wel klagen maar niet bellen. Je kunt ook gewoon blij zijn met 120 of 180 euro die de meeste klanten niet krijgen.

User Fehavo gaat nu weg omdat hij geen 50% korting krijgt maar dat is alleen voor nieuwe klanten, niet voor verlengers. Nieuwe klanten zijn meer waard, ik heb het al vaker uitgelegd maar blijf niet aan de gang, zoek in dit topic op m'n username en het wordt u uitgelegd. Of niet natuurlijk.

Waarom ziggo met 6, 7 of 9 maanden 50% korting worstelt is me ook een raadsel, gooien ze soms met dobbelstenen? Ergens in hun systeem zit een fout, of anders maakt het verschil of de klant toegang heeft op glasvezel op hetzelfde adres ofzo.
Hoe dan ook, Ziggo is een grote speler met meer dan 4 miljoen klanten in NL, dan is het vreemd om fouten in hun systemen van het bedrijf te verhalen op de klanten. Dan ben je geen grote speler maar een kleine kruidenier.
toon volledige bericht
120 euro... 180 euro... Uiteindelijk veel minder dan een nieuwe klant. Is hun goed recht. Ondertussen tel ik idd m'n knopen ☺️. Voor tweede jaar op rij als "nieuwe" klant aangemeld: 357 euro korting (9 mnd 50%) en gratis Disney+. Mij zal je niet horen klagen 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
SuperCrisz schreef op zondag 24 november 2024 @ 17:59:
120 euro... 180 euro... Uiteindelijk veel minder dan een nieuwe klant. Is hun goed recht. Ondertussen tel ik idd m'n knopen ☺️. Voor tweede jaar op rij als "nieuwe" klant aangemeld: 357 euro korting (9 mnd 50%) en gratis Disney+. Mij zal je niet horen klagen 😉
90 minuten eerder schreef je heel iets anders... toen was het 'veel meer dan een tientje ga je niet krijgen'. Dat is nogal een verschil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperCrisz
grun93 schreef op zondag 24 november 2024 @ 18:17:
[...]

90 minuten eerder schreef je heel iets anders... toen was het 'veel meer dan een tientje ga je niet krijgen'. Dat is nogal een verschil.
Haha ja, dat is als je als bestaande klant gaat bellen met Ziggo. De methode van mij gaat over de IBAN-methode (op een andere IBAN een contract aanvragen)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:59

St@m

@ Your Service

SuperCrisz schreef op zondag 24 november 2024 @ 18:51:
[...]

Haha ja, dat is als je als bestaande klant gaat bellen met Ziggo. De methode van mij gaat over de IBAN-methode (op een andere IBAN een contract aanvragen)
Ik snap echt niet dat bestaande Ziggo klanten nauwelijks interesse hebben in de 'nieuwe' klant methode. Ik vertel het aan mn vrienden, ouders, schoonouders.. maar een dikke 300 korting op hun abbo en nog gratis een dienst erbij.. nee hoor... Geen interesse :p hier ook, het is helemaal voorgekauwd hoe je moet handelen en dan toch alleen maar bellen en blij zijn met een tientje.

Nouja, zelf weten.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
St@m schreef op zondag 24 november 2024 @ 18:58:
[...]

Ik snap echt niet dat bestaande Ziggo klanten nauwelijks interesse hebben in de 'nieuwe' klant methode. Ik vertel het aan mn vrienden, ouders, schoonouders.. maar een dikke 300 korting op hun abbo en nog gratis een dienst erbij.. nee hoor... Geen interesse :p hier ook, het is helemaal voorgekauwd hoe je moet handelen en dan toch alleen maar bellen en blij zijn met een tientje.

Nouja, zelf weten.
Precies!! Nu voor 2e jaar op rij, ja.. ok.. je moet ff de modem omwisselen. Maar voor die ruim 350 euro korting heb ik het er graag voor over!

En ja, Ziggo is niets verplicht richting bestaande klanten, maar ik ben ook geen dief van m'n eigen portemonnee. Heb inmiddels een alias aangemaakt zodat ik steeds een ander emailadres heb: Ziggo1@eigendomein.nl. volgend jaar ziggo2@eigendomein.nl.

Ben benieuwd of er een moment gaat komen dat Ziggo er een stokje steekt en maatregelen neemt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanNL
SuperCrisz schreef op zondag 24 november 2024 @ 19:04:
[...]

Precies!! Nu voor 2e jaar op rij, ja.. ok.. je moet ff de modem omwisselen. Maar voor die ruim 350 euro korting heb ik het er graag voor over!

En ja, Ziggo is niets verplicht richting bestaande klanten, maar ik ben ook geen dief van m'n eigen portemonnee. Heb inmiddels een alias aangemaakt zodat ik steeds een ander emailadres heb: Ziggo1@eigendomein.nl. volgend jaar ziggo2@eigendomein.nl.

Ben benieuwd of er een moment gaat komen dat Ziggo er een stokje steekt en maatregelen neemt.
In principe zouden ze dat alsnog kunnen doen door de korting achteraf niet toe te kennen, ergens in de voorwaarden staat waarschijnlijk dat dit trucje '' niet mag en enkel voor echt nieuwe klanten is ''.
Maar dan stap je over naar de concurrentie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
St@m schreef op zondag 24 november 2024 @ 18:58:
[...]

Nouja, zelf weten.
Wees blij, als teveel mensen dit gaan doen gaan ze hier wel een stokje voor steken. Nu omdat het beheersbaar blijft en mogelijk lastig te controleren wordt het geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nougat
  • Laatst online: 00:24
JohanNL schreef op zondag 24 november 2024 @ 19:08:
[...]

In principe zouden ze dat alsnog kunnen doen door de korting achteraf niet toe te kennen, ergens in de voorwaarden staat waarschijnlijk dat dit trucje '' niet mag en enkel voor echt nieuwe klanten is ''.
Maar dan stap je over naar de concurrentie.
Het abonnement komt nu op mn vrouw haar naam en rekeningnummer, dus is zij de echt nieuwe klant 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohanNL
Nougat schreef op zondag 24 november 2024 @ 20:27:
[...]

Het abonnement komt nu op mn vrouw haar naam en rekeningnummer, dus is zij de echt nieuwe klant 😉
Verander nieuwe klant naar nieuw huishouden... ;)

Maar ik denk dat ze er niets mee gaan doen, want ze weten ook wel dat als een klant/huishouden zover wil gaan, dat die dan ook wel bereid is over te stappen naar de concurrent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nougat
  • Laatst online: 00:24
JohanNL schreef op zondag 24 november 2024 @ 20:36:
[...]

Verander nieuwe klant naar nieuw huishouden... ;)

Maar ik denk dat ze er niets mee gaan doen, want ze weten ook wel dat als een klant/huishouden zover wil gaan, dat die dan ook wel bereid is over te stappen naar de concurrent.
Plus, het kan natuurlijk ook zijn dat je uit elkaar gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
Uiteindelijk valt het niet te controleren. Misschien verhuis ik als meneer Janssen wel per midden december en is de ‘nieuwe’ klant de nieuwe bewoner…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwandoerie
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22-01 12:38
Un93m59 schreef op zondag 24 november 2024 @ 16:27:
SuperCrisz schreef op zondag 24 november 2024 @ 16:33:
[...]

Ja tientje korting per maand, veel meer ga je niet krijgen
Hier zonder al te veel moeite 12x 35 euro korting gekregen als bestaande klant (Internet Lite en TV Complete Next), bij verlengen voor 2 jaar.
Ik vond het wel prima zo, over het algemeen tevreden over Ziggo, al was het met de nieuwe-klanten-korting van Odido wel verleidelijk om nu wel eens wel over te gaan stappen.

Maar met dit aanbod scheelt het me toch weer het overstap- of nieuwe Ziggo abo onder andere naam gedoe, en omgerekend 24x 17,50 korting voor de komende twee jaar, hoef ik me er volgend jaar ook niet druk over te maken. Veel meer korting ga je als bestaande klant denk ik toch niet krijgen.

Al was ik eigenlijk principieel tegen een 2-jaar contract, maar het is ze hiermee toch gelukt :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jewie
Ieder zijn eigen keuze natuurlijk, maar op het moment dat aanbieders in gaan zetten op een twee-jarig contract (ook een Odido bijvoorbeeld) dan kun je aanvoelen dat er een bepaalde marktwerking wordt verwacht. Voor mij is dat een teken om dan juist zo'n contract te vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 07-05 16:35

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Precies, ik ben ook wel allergisch voor het stukje 'vastleggen'. Dat heeft vaak een reden, dat een leverancier daar op aanstuurt.

Ik heb net mijn huidige contract opgezegd om later deze week een nieuw contract weer af te sluiten (met andere IBAN).

Door de bomen is het bos intussen niet meer zichtbaar, maar mocht iemand behulpzaam willen zijn dan ben ik heel benieuwd naar de huidige meest gunstige methode van Ziggo afsluiten (dus aansluiten).

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eusl
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 02:02
Family Guy schreef op maandag 25 november 2024 @ 11:50:
Precies, ik ben ook wel allergisch voor het stukje 'vastleggen'. Dat heeft vaak een reden, dat een leverancier daar op aanstuurt.

Ik heb net mijn huidige contract opgezegd om later deze week een nieuw contract weer af te sluiten (met andere IBAN).

Door de bomen is het bos intussen niet meer zichtbaar, maar mocht iemand behulpzaam willen zijn dan ben ik heel benieuwd naar de huidige meest gunstige methode van Ziggo afsluiten (dus aansluiten).
Volgens mij is het meest gunstige een zakelijke abonnement bij Ziggo, als dit voor je mogelijk is:
12 maanden contract met 12 maanden 50% korting (prijzen excl btw, maar erg dicht in de buurt van de particulier prijzen)

Daarna is het een particuliere 1 jaar abonnement met 6, 7 of 9 maanden 50% korting afhankelijk van welke postcode je invoert in het begin van het proces (niet aan het eind), op welke apparaat je de website opent of welke richting de wind staat 8)7

Mocht je een grote aankoop bij Bol.com gepland hebben is de 500 euro coupon bij Bol.com mogelijk interessant in plaats van de X maanden korting voor particulieren

[ Voor 7% gewijzigd door eusl op 25-11-2024 11:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jewie
eusl schreef op maandag 25 november 2024 @ 11:54:
[...]

Volgens mij is het meest gunstige een zakelijke abonnement bij Ziggo, als dit voor je mogelijk is:
12 maanden contract met 12 maanden 50% korting (prijzen excl btw, maar erg dicht in de buurt van de particulier prijzen)

Daarna is het een particuliere 1 jaar abonnement met 6, 7 of 9 maanden 50% korting afhankelijk van welke postcode je invoert in het begin van het proces (niet aan het eind), op welke apparaat je de website opent of welke richting de wind staat 8)7

Mocht je een grote aankoop bij Bol.com gepland hebben is de 500 euro coupon bij Bol.com mogelijk interessant in plaats van de X maanden korting voor particulieren
Vergeet bij zowel zakelijk als particulier niet de cashback van CashbackXL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnivore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-05 08:58
Kwandoerie schreef op zondag 24 november 2024 @ 23:43:
[...]

[...]

Hier zonder al te veel moeite 12x 35 euro korting gekregen als bestaande klant (Internet Lite en TV Complete Next), bij verlengen voor 2 jaar.
Ik vond het wel prima zo, over het algemeen tevreden over Ziggo, al was het met de nieuwe-klanten-korting van Odido wel verleidelijk om nu wel eens wel over te gaan stappen.

Maar met dit aanbod scheelt het me toch weer het overstap- of nieuwe Ziggo abo onder andere naam gedoe, en omgerekend 24x 17,50 korting voor de komende twee jaar, hoef ik me er volgend jaar ook niet druk over te maken. Veel meer korting ga je als bestaande klant denk ik toch niet krijgen.

Al was ik eigenlijk principieel tegen een 2-jaar contract, maar het is ze hiermee toch gelukt :P
Hier ook voor 2 jaar verlengd voor hetzelfde abo met 12 maanden 35 euro korting. Ook ik verleng altijd met 1 jaar, maar de geboden korting bij 1 jaar was met 9 maanden € 10 erg laag. En het gedoe van overstappen heb ik nu simpelweg geen zin in, terwijl de 1 jaar lagere kosten nu goed uitkomen. Vervolgens 1 jaar vast zonder verdere korting en natuurlijk weer de jaarlijkse inflatiecorrectie, maar soit...

Ook Vodafone Red tegelijk verlengd met 1 jaar voor 19,50, ik wist nog 1 euro extra korting los te peuteren bovenop de BF aanbieding. Over beide diensten ben ik verder tevreden dus wel prima zo.

Externe cashback aanbieders vind ik strontvervelend, daar ga ik na 1 keer proberen nooit meer gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
Omnivore schreef op maandag 25 november 2024 @ 12:30:
[...]

Hier ook voor 2 jaar verlengd voor hetzelfde abo met 12 maanden 35 euro korting. Ook ik verleng altijd met 1 jaar, maar de geboden korting bij 1 jaar was met 9 maanden € 10 erg laag. En het gedoe van overstappen heb ik nu simpelweg geen zin in, terwijl de 1 jaar lagere kosten nu goed uitkomen. Vervolgens 1 jaar vast zonder verdere korting en natuurlijk weer de jaarlijkse inflatiecorrectie, maar soit...

Ook Vodafone Red tegelijk verlengd met 1 jaar voor 19,50, ik wist nog 1 euro extra korting los te peuteren bovenop de BF aanbieding. Over beide diensten ben ik verder tevreden dus wel prima zo.

Externe cashback aanbieders vind ik strontvervelend, daar ga ik na 1 keer proberen nooit meer gebruik van maken.
En nieuw 1jaar contract met ander IBAN waarbij je 9 mnd 50% korting krijgt overwogen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jewie
Leuk om te zien hoe 'Tweakers' al vanuit het gemak denken - als ik dit dan nog eens afspiegel naar vrienden en familie om mij heen dan snap ik wel waarom een bedrijf als Ziggo weinig vrees hoeft te hebben. Vaak hoor ik om mij heen dat een abonnement op ESPN al voldoende is om een verlenging aan te gaan, iets wat in de maanden November en December overigens voor iedereen gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-05 16:11

oscarwashere

"Very nice"

Omnivore schreef op maandag 25 november 2024 @ 12:30:
[...]

Hoe heb je een verlenging met 12m €35 korting voor mekaar gekregen?
Als ik vraag om een verlengaanbod krijg ik alleen 9m €10 korting, ongeacht de samenstelling van het pakket.

Mijn abonnement loopt begin januari af, dus ik heb nu nog een paar dagen om op tijd op te kunnen zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MallePietje
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 07-05 16:04
Jewie schreef op maandag 25 november 2024 @ 12:38:
Leuk om te zien hoe 'Tweakers' al vanuit het gemak denken - als ik dit dan nog eens afspiegel naar vrienden en familie om mij heen dan snap ik wel waarom een bedrijf als Ziggo weinig vrees hoeft te hebben. Vaak hoor ik om mij heen dat een abonnement op ESPN al voldoende is om een verlenging aan te gaan, iets wat in de maanden November en December overigens voor iedereen gratis is.
Ja, ik denk dat veel mensen denken dat het lastig is om over te stappen. Daar profiteert Ziggo nu nog van, maar als ze vaste klanten blijven uitpersen, dan leren mensen vast snel dat een kabeltje in een ander kastje pluggen best simpel is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Omnivore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-05 08:58
MallePietje schreef op maandag 25 november 2024 @ 13:28:
[...]

Ja, ik denk dat veel mensen denken dat het lastig is om over te stappen. Daar profiteert Ziggo nu nog van, maar als ze vaste klanten blijven uitpersen, dan leren mensen vast snel dat een kabeltje in een ander kastje pluggen best simpel is.
Het is ook simpel, eerder stapte ik voor TV, internet en mobiel regelmatig over. Maar soms hebben mensen al genoeg aan hun hoofd om zich niet over alles druk te willen maken. Het gaat niet alleen over de knaken he...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:54
Ik zit ook niet te wachten om over te stappen naar KPN. Ben nu al een paar jaar aan het twijfelen, maar waarom zou ik? Ik ben tevreden over Ziggo, het werkt goed en altijd en meer snelheid heb ik niet nodig..
Ik heb toch wat twijfels over het TV gedeelte bij KPN.

Jammer dat ze dit jaar geen goed verlengaanbod hebben, maar anders had ik zo verlengd.
Nu afgesloten en opnieuw aangesloten op de naam van mijn vrouw met 7 maanden 50% en Sky Showtime en ESPN.

Volgend jaar zie ik wel weer. Maar als ik op 1 of andere manier weer zo'n actie kan uithalen blijf ik gewoon bij Ziggo.

[ Voor 4% gewijzigd door M@cer op 25-11-2024 14:13 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Omnivore schreef op maandag 25 november 2024 @ 14:03:
Het is ook simpel, eerder stapte ik voor TV, internet en mobiel regelmatig over.
Ik ook, en dan het liefst voor alle drie tegelijk vanwege het combivoordeel (korting op het mobiele abo plus dubbele data, en een extra zenderpakket bij de isp). Maar langzaam is er toch een verschuiving in het aanbod aan het ontstaan, in die zin dat ieder jaar overstappen steeds moeilijker wordt.

Vroeger was het makkelijk, dan kon je ieder jaar overstappen in mei of juni, als de jaarlijkse prijsaanpassing (lees: verhoging) bekend gemaakt werd, zelfs bij een lopend contract. Tja, als zij eenzijdig het contract willen openbreken, dan hoeft de klant er zich ook niet meer aan te houden.
Die route is afgesneden doordat de providers de algemene voorwaarden veranderden. Daar staat nu een bepaling in dat inflatiecorrectie en/of btw aanpassing geen reden meer is om het contract op te kunnen zeggen.

Tegenwoordig kun je merken dat ze de klanten langer aan zich willen binden met tweejarige contracten, dat is meestal al standaard aangevinkt.
Binnenkort mag Ziggo zich ook weer in mijn klandizie verheugen en daar hoort in mijn geval dan een mobiel abonnement voor sim-only bij. Standaard is Vodafone de vaste keuze maar HollandsNieuwe is ook mogelijk. om in aanmerking te komen voor combivoordeel. Die laatste is aanmerkelijk goedkoper maar ik merkte dat lang niet alle vergelijkingssites eenjarige HN contracten aanbieden, alleen nog tweejarige.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-05 09:27
Had even gebeld met Ziggo maar schijnbaar hebben ze een storing bij de afdeling opzeggingen dus konden ze niks doen op dit moment. 8)7

Tsja het is simpel, ik krijg korting met een verlenging of zeg de boel maar op en ik ga wel naar ODIDO. Qua prijs zijn ze gewoon heel interessant. Heb glasvezel in huis dus dikke prima.

Even ander modem inprikken en klaar. Ik heb niet zo'n moeilijk thuisnetwerk, het moet gewoon werken en voor een prima prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:29
rolandos582 schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:55:
Had even gebeld met Ziggo maar schijnbaar hebben ze een storing bij de afdeling opzeggingen dus konden ze niks doen op dit moment. 8)7

Tsja het is simpel, ik krijg korting met een verlenging of zeg de boel maar op en ik ga wel naar ODIDO. Qua prijs zijn ze gewoon heel interessant. Heb glasvezel in huis dus dikke prima.

Even ander modem inprikken en klaar. Ik heb niet zo'n moeilijk thuisnetwerk, het moet gewoon werken en voor een prima prijs.
Dat is hier ook de overweging nu. Overigens schijn je in het Odido modem een iprange te kunnen kiezen. Oftewel hier komt het ook goed :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appiesan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-04 13:41
Wat mij nog steeds niet duidelijk is hoe lang je zonder aansluiting zit als je voor de andere IBAN oplossing gaat.
Uren, dagen, week?
Neem aan dat eind datum en nieuwe begin datum niet hetzelfde kunnen zijn, alhoewel...
Wat als iemand in de ochtend verhuisd op de dag dat zijn abbo stopt en jij die middag die woning betrekt, dan moet dat toch ook mogelijk zijn? >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jewie
Appiesan schreef op maandag 25 november 2024 @ 22:05:
Wat mij nog steeds niet duidelijk is hoe lang je zonder aansluiting zit als je voor de andere IBAN oplossing gaat.
Uren, dagen, week?
Neem aan dat eind datum en nieuwe begin datum niet hetzelfde kunnen zijn, alhoewel...
Wat als iemand in de ochtend verhuisd op de dag dat zijn abbo stopt en jij die middag die woning betrekt, dan moet dat toch ook mogelijk zijn? >:)
Hier zat ik een 30min zonder verbinding. Ergens in de ochtend vloog deze eruit, toen de nieuwe modem aangesloten en deze was na een 30min volledig online en opnieuw ingesteld.

Mijn truc was om het nieuwe abonnement 2 dagen voor de einddatum van het oude te laten ingaan zodat je het installatiepakket op tijd in huis hebt. Vervolgens hanteert Ziggo de aansluitdatun van het nieuwe modem, dus administratief gaat dit zonder verlies.

[ Voor 16% gewijzigd door Jewie op 25-11-2024 22:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Appiesan schreef op maandag 25 november 2024 @ 22:05:
Uren, dagen, week?
Je krijgt inderdaad 2 weken de tijd na je ontvangstdatum en vanaf online begint je contract pas te lopen.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kdonkey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-05 19:17
Ik heb zojuist ook contact gehad met Ziggo zakelijk, hierbij benoemd dat ik voornemens ben om op te zeggen. De aanbieding die ik hierbij kreeg was een 8 maanden voor 50% + ESPN jaar abbo + 5 euro korting voor de rest van de maanden. Denk een prima deal zonder dat ik ook maar iets hebben hoeven te wisselen. Uiteraard met 1 jaar abonnement.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Kdonkey schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 08:30:
Ik heb zojuist ook contact gehad met Ziggo zakelijk, hierbij benoemd dat ik voornemens ben om op te zeggen. De aanbieding die ik hierbij kreeg was een 8 maanden voor 50% + ESPN jaar abbo + 5 euro korting voor de rest van de maanden. Denk een prima deal zonder dat ik ook maar iets hebben hoeven te wisselen. Uiteraard met 1 jaar abonnement.
Ik dacht even huh maar Ziggo Zakelijk.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kdonkey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-05 19:17
Family Guy schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 09:05:
[...]

Ik dacht even huh maar Ziggo Zakelijk.
Klopt Zakelijk, vrouw heeft een klein bedrijfje en was voorheen meer snelheid voor de zelfde prijs. En zie nog steeds niet het voordeel om naar consument abbonement te switchen. Merk ook dat de zakelijke Helpdesk echt een stuk behulpzamer en sneller is als er een keer iets niet functioneert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolandos582
Vrij weinig mogelijk, uiteindelijk 30min met ze aan de telefoon. 1 jarig was 9 maand een 10tje korting. 2 jarig was eerst 12 maand 20 euro per maand korting. Later werd dit 12 maanden voor €27 en daarna €62 voor Internet Start & TV start. Wat voor mij het meest interessant is.

Achja, ODIDO it is.
Dan betaal ik :
- Mobiel €12,50 per maand voor 20GB data en 120bel/sms minuten
- Internet/tv 1e 8 maand €25 en daarna €47,50 per maand voor 400Mbit/s en TV pakket met 1 jarig contract.

Tsja, dat soort prijzen kan je gewoon niet tegen concurren. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
rolandos582 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 10:30:
Vrij weinig mogelijk, uiteindelijk 30min met ze aan de telefoon. 1 jarig was 9 maand een 10tje korting. 2 jarig was eerst 12 maand 20 euro per maand korting. Later werd dit 12 maanden voor €27 en daarna €62 voor Internet Start & TV start. Wat voor mij het meest interessant is.

Achja, ODIDO it is.
Dan betaal ik :
- Mobiel €12,50 per maand voor 20GB data en 120bel/sms minuten
- Internet/tv 1e 8 maand €25 en daarna €47,50 per maand voor 400Mbit/s en TV pakket met 1 jarig contract.

Tsja, dat soort prijzen kan je gewoon niet tegen concurren. O-)
Nee zelfs met de IBAN methode van Ziggo gaat dat niet lukken (tenzij je de gratis Zender zoals Disneyplus als waarde mee gaat rekenen).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rolandos582
SuperCrisz schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 11:39:
[...]

Nee zelfs met de IBAN methode van Ziggo gaat dat niet lukken (tenzij je de gratis Zender zoals Disneyplus als waarde mee gaat rekenen).
Maarja precies, die zenders zijn mij het alemaal niet waard. Heb ook nog €45 cashback via CashBackXL meegepakt.

https://www.cashbackxl.nl/webshops/odido-thuis
Mobiel lijkt die nog niet gepakt te hebben https://www.cashbackxl.nl/webshops/odido-mobiel

Voor internet/tv betaal ik dan :
8x 25 + 4x47,50 = 200+190 - 45 euro cashback = 345 : 12 = 28,75 per maand omgerekend. Tsja kijk, dat zijn nou prima prijzen voor een abo. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
rolandos582 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 11:48:
[...]

Maarja precies, die zenders zijn mij het alemaal niet waard. Heb ook nog €45 cashback via CashBackXL meegepakt.

https://www.cashbackxl.nl/webshops/odido-thuis
Mobiel lijkt die nog niet gepakt te hebben https://www.cashbackxl.nl/webshops/odido-mobiel

Voor internet/tv betaal ik dan :
8x 25 + 4x47,50 = 200+190 - 45 euro cashback = 345 : 12 = 28,75 per maand omgerekend. Tsja kijk, dat zijn nou prima prijzen voor een abo. O-)
Dit is ook weer postcode afhankelijk blijkbaar?
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/02DRH5nR/screenshot-404.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:57

Licko

ZVDK

Wolly schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 11:58:
[...]

[Afbeelding]
Bel je ook mobiel via Odido of Ben? Want dan krijg je € 5,- korting op de maandelijkse kosten.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolandos582
Wolly schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 11:58:
[...]

[Afbeelding]
Ik heb geen mediabox nodig, kan wel via die tv app. Net zo makkelijk. En inderdaad je krijgt €5 korting op je abo als je BEN/ODIDO mobiel hebt. ODIDO mobiel is goedkoper dan Vodafone en ook korting op je vaste diensten tov alleen mobiel zoals bij VF/Ziggo is ook een mooie winst. Zo heb je na de korting ook een prima prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Verdere discussie over aanbiedingen bij andere providers dan Ziggo mag in [Black Friday] Algemeen (GSM) Providers (2024) worden gevoerd. Dan houden we het hier centraal over Ziggo.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronzz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:51
Volgens mij heb ik iets bijzonders gedaan.
Dmv een link van de vorige BF deal (2023) kwam ik in de shop van Ziggo terecht waar mijn huidige abonnement stond (incl. 12 maand ESPN en Ziggo Sport gratis)

Deze kon ik verlengen.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/mXFPMq9/Ziggo-aanbieding.png

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SuperCrisz
Ronzz schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 13:39:
Dmv een link van de vorige BF deal (2023) kwam ik in de shop van Ziggo terecht waar mijn huidige abonnement stond (incl. 12 maand ESPN en Ziggo Sport gratis)

Deze kon ik verlengen.

[Afbeelding]
Geen idee of voor bestaande klanten standaard is dat je 12 mnd ESPN+Ziggo sport krijgt. Die 10 euro is in ieder geval niet bijzonder. Had je de IBAN methode gebruikt, had je 393,75 korting gehad (incl cashback) ipv 120. En ook met de zenders gratis bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-05 15:56
kan 11 pagina's lezen maar is de postcode truc nou de goedkoopste, Postcode 5044 DS huisnummer 1?
Krijg dan 9 maanden 50% korting op een 1 jaar abbo. Alleen ESPN krijg je dan niet gratis erbij. Maar wel Sport compleet of Disney+ en nog 2 andere ofzo. Misschien een idee om de beste tips even in de 1e post te plaatsen? CashbackXL of een andere aanbieder voor meer korting boeit me niet zoveel zolang ik die 9 maanden maar kan krijgen + wat extra eventueel.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:48

Bluebe

Roar

Rohit schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 14:58:
kan 11 pagina's lezen maar is de postcode truc nou de goedkoopste, Postcode 5044 DS huisnummer 1?
Krijg dan 9 maanden 50% korting op een 1 jaar abbo. Alleen ESPN krijg je dan niet gratis erbij. Maar wel Sport compleet of Disney+ en nog 2 andere ofzo. Misschien een idee om de beste tips even in de 1e post te plaatsen? CashbackXL of een andere aanbieder voor meer korting boeit me niet zoveel zolang ik die 9 maanden maar kan krijgen + wat extra eventueel.
Als je Sport Compleet neemt, dan zit daar ESPN Compleet in. Daarom is de optie ESPN Compleet denk ik uitgezet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-05 14:02
Ronzz schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 13:39:

Deze kon ik verlengen.

[Afbeelding]
Dit is verre van bijzonder. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Bluebe schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 15:09:
[...]

Als je Sport Compleet neemt, dan zit daar ESPN Compleet in. Daarom is de optie ESPN Compleet denk ik uitgezet.
Ah kijk dan heb ik daar net overheen gekeken. Dacht ESPN niet erbij te zien bij de icoontjes van wat er nou in het complete pakket zat! Thanks!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• grun93
Rohit schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 14:58:
CashbackXL of een andere aanbieder voor meer korting boeit me niet zoveel zolang ik die 9 maanden maar kan krijgen + wat extra eventueel.
Ziggo Elite + TV Compleet levert je anders wel 85 euro cashback op, dat laat je toch niet liggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperCrisz
grun93 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 16:51:
[...]

Ziggo Elite + TV Compleet levert je anders wel 85 euro cashback op, dat laat je toch niet liggen?
Idd... is gewoon 2,5 maand korting zo ongeveer :-)
Ik heb trouwens 90 euro cashback (Internet Elite en TV Complete)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tlBnKT3GNJCwtVAeFdiFn4KhTns=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uScX4ohN5LoABEqEo3fkp4Oj.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
grun93 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 16:51:
[...]

Nee nee, maar als bepaalde partijen moeilijk gaan doen daardoor dan gewoon alleen de 9 maanden. Maar dan ga ik t zeker via cashbackxl doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-05 16:19
Ik heb nu 2x gebeld naar de klantenservice in de afgelopen weken om te verlengen met een deal. Doe ik elk jaar, en vorig jaar nog 9 maanden 50% bij een 1-jarig contract. Dat was een erg goeie deal.

Paar weken geleden zat ik zogenaamd in een pilot waarbij ze niet meer dan 9 maanden 10,- korting mochten geven (bij 1 jaar ook weer). Vandaag nog steeds niks meer mogelijk dan deze aanbieding 😑.

Voor het eerst in meer dan 15 jaar Ziggo klant overweeg ik weg te gaan bij Ziggo. Wil alleen vrijdag, de echte Back Friday datum, nog een poging doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
M@cer schreef op maandag 25 november 2024 @ 14:12:
Ik zit ook niet te wachten om over te stappen naar KPN. Ben nu al een paar jaar aan het twijfelen, maar waarom zou ik? Ik ben tevreden over Ziggo, het werkt goed en altijd en meer snelheid heb ik niet nodig..
Ik heb toch wat twijfels over het TV gedeelte bij KPN.

Jammer dat ze dit jaar geen goed verlengaanbod hebben, maar anders had ik zo verlengd.
Nu afgesloten en opnieuw aangesloten op de naam van mijn vrouw met 7 maanden 50% en Sky Showtime en ESPN.

Volgend jaar zie ik wel weer. Maar als ik op 1 of andere manier weer zo'n actie kan uithalen blijf ik gewoon bij Ziggo.
Twijfel erg over deze "workaround". Wil geen gezeik dat ze het truucje straks herkennen en de boel om die reden gaan afsluiten, of met naheffingen komen. Tot nu toe nog niet gebeurd volgens mij, maar je weet niet wat ze gaan doen als ze maar klanten blijven verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
bsmpower schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 19:11:
Twijfel erg over deze "workaround". Wil geen gezeik dat ze het truucje straks herkennen en de boel om die reden gaan afsluiten, of met naheffingen komen. Tot nu toe nog niet gebeurd volgens mij, maar je weet niet wat ze gaan doen als ze maar klanten blijven verliezen.
Door dit trucje verliezen ze geen klanten, toch? Geld wel en daar gaan ze vast iets op vinden in de toekomst.
Afsluiten of met naheffingen komen lijkt me sterk, dan geven ze toe dat ze hun systemen niet op orde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
grun93 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 19:24:
[...]

Door dit trucje verliezen ze geen klanten, toch? Geld wel en daar gaan ze vast iets op vinden in de toekomst.
Afsluiten of met naheffingen komen lijkt me sterk, dan geven ze toe dat ze hun systemen niet op orde hebben.
Ik bedoel als ze klanten blijven verliezen gaan ze vast op zoek naar manieren om meer geld te verdienen / te besparen. Mogelijk gaan ze dan controleren op adressen die dit truucje uitvoeren en aanpakken. Ik weet het niet, slechts een risico die ik zie. Beetje in de trant van account sharing bij Netflix wat lang door de vingers is gezien en nu is aangepakt en wordt geblokkeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
bsmpower schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 19:29:
[...]

Ik bedoel als ze klanten blijven verliezen gaan ze vast op zoek naar manieren om meer geld te verdienen / te besparen. Mogelijk gaan ze dan controleren op adressen die dit truucje uitvoeren en aanpakken. Ik weet het niet, slechts een risico die ik zie. Beetje in de trant van account sharing bij Netflix wat lang door de vingers is gezien en nu is aangepakt en wordt geblokkeerd.
Je ziet spoken, er is niets tegen de regels als je op een andere naam aanvraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Wolly schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 19:48:
[...]

Je ziet spoken, er is niets tegen de regels als je op een andere naam aanvraagt.
Ja misschien. Wat moet er allemaal anders? Naam, rekeningnummer, ... ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:59

St@m

@ Your Service

bsmpower schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 20:02:
[...]

Ja misschien. Wat moet er allemaal anders? Naam, rekeningnummer, ... ?
De enige check is op IBAN.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:54
Ze hebben miljoenen klanten, dan gaat ze echt niet die paar mensen die een workaround hebben gevonden pesten.

Uiteindelijk blijf ik klant, ik had ook naar KPN kunnen gaan, dan verdienen ze helemaal niets.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oculus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:15
St@m schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 20:11:
[...]

Alleen het nummer of de naam die geregistreerd is op IBAN?

Gr Remko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
Oculus schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 20:50:
[...]

Alleen het nummer of de naam die geregistreerd is op IBAN?

Gr Remko
Die naam weten ze niet. Er is geen controle betaling oid als je een abo afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Laatst online: 01:49

CyBeRSPiN

sinds 2001

St@m schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 20:11:
[...]

Hoop dat je gelijk hebt. Na 10+ jaar ook maar eens de “overstap” maken als “nieuwe klant” met alleen mn bankrekening anders.
Helaas de cashback vergeten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
CyBeRSPiN schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 22:16:
[...]

Hoop dat je gelijk hebt. Na 10+ jaar ook maar eens de “overstap” maken als “nieuwe klant” met alleen mn bankrekening anders.
Helaas de cashback vergeten :/
Annuleer je bestelling en dien hem opnieuw in, met de cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Laatst online: 01:49

CyBeRSPiN

sinds 2001

Jewie schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 22:23:
[...]

Annuleer je bestelling en dien hem opnieuw in, met de cashback.
Dat lijkt alleen telefonisch of per post te kunnen. Zou ik mezelf dan in de voet schieten en in administratieve ellende terechtkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
CyBeRSPiN schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 22:27:
[...]

Dat lijkt alleen telefonisch of per post te kunnen. Zou ik mezelf dan in de voet schieten en in administratieve ellende terechtkomen?
Altijd een vraag bij Ziggo. Vorig jaar hebben ze mijn order drie moeten verwerken omdat er niets van klopte. Gelukkig waren de medewerkers alert om te zien dat de vorige collega het verkeerd had gedaan haha. Dat was toen wel een aanvraag via meervoordeel en denk dat daar nu een stuk handmatig werk in zit wat foutgevoel is.

[ Voor 11% gewijzigd door Jewie op 26-11-2024 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:47
Op maandag een black friday deal aangevraagd (andere rekening+naam). Huidige abonnement loopt nog, kan ik pas later oopzeggen. Ingangsdatum ingesteld als datum waarop ik huidige tegen de tijd kan stopzettten.

Netjes bevestiging ontvangen, en na 1-2 dagen zou ik een ordernummer krijgen.
Echter die orderbevestiging heb ik nog steeds niet.

Via ziggo zelf aangevraagd, niet via breedbandwinkel.

Wat te doen nu? gewoon druk, en dus even wachten? of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Als ik nu opzeg, heb ik dan een opzeg termijn van een maand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperCrisz
Rohit schreef op woensdag 27 november 2024 @ 12:18:
Als ik nu opzeg, heb ik dan een opzeg termijn van een maand?
als je jaar (of tweejaar) contract is verlopen, heb je een maand opzegtermijn inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
oke 27 december is het opgezegd, moet ik hem nou erna of ervoor laten ingaan? en switchen op de 27e? Kan hem laten ingaan op de 24e of anders pas de 31....

[ Voor 21% gewijzigd door Rohit op 27-11-2024 13:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SuperCrisz
Rohit schreef op woensdag 27 november 2024 @ 13:33:
oke 27 december is het opgezegd, moet ik hem nou erna of ervoor laten ingaan? en switchen op de 27e? Kan hem laten ingaan op de 24e of anders pas de 31....
Ok, je hebt dus vandaag opgezegd, en de opzegging gaat op 27 december in. En dan met een andere IBAN aangevraagd? Let op: pas wanneer de opzegging echt bevestigd is, dan pas nieuwe aanvragen. Je wordt gebeld met een 030 nummer om je nog een voorstel te doen. Pas na dit telefoontje krijg je een definitieve bevestiging, en dan kan je de nieuwe aanvragen. Die kan je laten ingaan op de 24e dat is geen probleem. Ik heb het ook 2 dagen eerder in laten gaan het nieuwe contract

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jewie
Rohit schreef op woensdag 27 november 2024 @ 13:33:
De bevestiging welke ik heb ontvangen geef nogmaals duideljk aan dat je twee weken hebt om de boel aan te sluiten en dat de aansluitdatum (lees: wanneer je het modem aanzet) de daadwerkelijke ingangsdatum wordt. Met andere woorden, laat het pakket gewoon de week voor kerst arriveren en dan sluit je het op de 27e gewoon aan als 'smorgens de huidige verbinding wegvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
SuperCrisz schreef op woensdag 27 november 2024 @ 13:50:
[...]

Ok, je hebt dus vandaag opgezegd, en de opzegging gaat op 27 december in. En dan met een andere IBAN aangevraagd? Let op: pas wanneer de opzegging echt bevestigd is, dan pas nieuwe aanvragen. Je wordt gebeld met een 030 nummer om je nog een voorstel te doen. Pas na dit telefoontje krijg je een definitieve bevestiging, en dan kan je de nieuwe aanvragen. Die kan je laten ingaan op de 24e dat is geen probleem. Ik heb het ook 2 dagen eerder in laten gaan het nieuwe contract
Wat jammer dat je stopt met het Ziggo abonnement, maar fijn dat je klant bij ons was. Per 27 december 2024 zeggen we je abonnement op, zoals je ons vroeg.
In deze mail staat alle belangrijke informatie over deze opzegging.

Twijfel je nog? Bel gratis naar 0800 – 02 50 229 voor advies en een mooi aanbod.

Dit zeggen we voor je op:

Dienst
Einddatum

Extra TV-pakket naar keuze: SkyShowtime
27 december 2024

Ziggo Go
27 december 2024

Veilig online pakket: Safe Online XL
27 december 2024

Internet Max en TV Complete Next Mini (zonder bellen)

lijkt me bevestigd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jewie
Yes, all good!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Kan het opzeggen ook 3,5 maanden voor de einddatum en dan op een andere naam alvast aanvragen voor dan?

[ Voor 6% gewijzigd door darkdesign op 27-11-2024 14:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
darkdesign schreef op woensdag 27 november 2024 @ 14:20:
Kan het opzeggen ook 3,5 maanden voor de einddatum en dan op een andere naam alvast aanvragen voor dan?
Opzeggen kan te allen tijde en dus ook 11 maanden voor einddatum contract.. niets houd je tegen om hem na 1 jaar uitdienen contract te peren.

Nieuw contract aangaan kan met overstapservice tot maximaal 90 dagen vantevoren. Zonder overstap service kan voor de start datum maximaal een halfjaar in de toekomst worden gekozen.

Succes!
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Inhoudelijke en technische discussie over Ziggo mag in [Ziggo] Ervaringen & Discussie - Deel 11 worden gevoerd.
• Namen van medewerkers zijn niet van belang in de discussie(s) en mogen dus achterwege blijven.
• Linken naar aanbiedingen zien we het liefst met een directe link zonder (mogelijke) referral. Links die via pepper.com lopen, hebben meestal ook een referral.