135 euro op jaarbasis.... Sorry en het klinkt decadent maar daar ga ik gewoon geen gedoe voor op de hals halen. Bovendien zoals ik eerder aanhaalde; dan dump ik dus ook weer perfect werkende hardware op de vuilnisbelt.ikweethetbeter schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 15:51:
[...]
Voor een simpele modemwissel?
[...]
Zo te zien heb je het goed voor elkaar! Dus heb je je zaakjes waarschijnlijk goed provider-onafhankelijk opgezet, nietwaar?
[...]
Waar haal je dat vandaan? En sinds wanneer is zoiets een probleem?
[...]
Oei, jouw hele leven lijkt een grote uitdaging, een fragiel evenwicht dat met een zuchtje wind vervalt in één grote ellende! Sterkte met alles!
[...]
Dat is jouw goed recht!
Maar als je je Ziggo modem in bridge mode hebt staan, en je router v]kan VLAN's aan op de WAN poort, dan is een wissel naar Odido niet zo moeilijk.
[...]
Prima! En inderdaad, het werkt, en al jaren goed, en dat is ook wat waard.
Ik ben ook nog niet overgestapt, weet ook niet of ik het wel ga doen, maar misschien maak ik er wel een principezaak van, om zelf ook te doen wat ik anderen soms adviseer, en zit ik na een mooie BF deal bij Odido.
Maar je hebt blijkbaar het bericht niet gelezen waar de betreffende tweaker omwille van die 135 euro ging overstappen want die noemde daar ook dat ie vanwege ziggo=> odido ook weg ging bij vodafone met telefonie.
Ik heb zelf toen mijn zoon over ging van Simpel naar Hollands nieuwe enorm veel gezeik gehad bij Simpel omdat ze bleven incasseren. Nu zit alles bij Hollands nieuwe en daar ben ik ook zeer over te spreken, zeker qua abonnementsmodel vooral met kinderen. Nooit bijbetalen, bundel op=bundel op. Maar dat is hier offtopic.
Ik ben wellicht wat van de oudere garde, maar ik ben tevreden met wat ik heb en ik ben niet persé bezig om het aller- allerlaagste te betalen. Als de dienstverlening goed is, de prijs acceptabel, dan ga ik voor pak um beet een tientje in de maand niet overstappen hoor. En ik vond 9x 20 euro korting wél okee.
@Jef61 Maak je geen zorgen, telefonie is de deur al uit, domeinen heb ik al meer dan 20 jaar zag ik toevallig en alles draait op een eigen intern netwerk. Maar het is een kwestie van willen en kunnen
Ik kwam ooit van XS4ALL, dat ging inderdaad daarom ook vrij makkelijk. Maar daar had ik geen TV van, geen combibundel met mobiele telefonie. (Met gratis ziggo sport wat ze hier in huis bijzonder graag kijken en heel veel extra mobiele data)
[ Voor 8% gewijzigd door Mistraller op 19-10-2024 16:39 ]
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.