Na veel gelezen te hebben over ziggo en kpn ben ik toch benieuwd of er nog recente ervaringen zijn van de kwaliteit van kpn tv.
Wij zitten eigenlijk al jaren bij ziggo, zelfs nog in de Casema tijd.
Inmiddels alweer ruim 2.5 jaar geleden hebben we ook meegedaan met de actie van glasdraad en hebben voor 250€ de aansluiting in huis laten maken.
We wachten eigenlijk nu al bijna 1.5 jaar op kpn wat elke keer uitgesteld wordt, nu dan zouden we eind september kunnen gaan afsluiten.
Er zijn zat andere beschikbaar zoals fiber stipte snlr trined enz enz, maar ik lees daar vaak over dat hun tv via canal+ matig is.
Als ik overstap zou kpn de meest logische zijn, echter begin ik de laatste steeds meer te twijfelen of ik het wel moet doen.
De reden is dat er toch wel vaak thuisgewerkt wordt waarbij er met teams en dergelijke vergaderd wordt, de upload snelheid van ziggo merk je hierin wel.
De tv kwaliteit is nu eigenlijk perfect via de oude next die nog aan de coax hangt, om die reden ook nog geen next mini genomen eigenlijk.
We kijken ook Videoland Netflix (via de app op de Sony oled tv) het meeste nemen we op en kijken dan terug zonder reclame.
Als je opneemt doet de coax dan nog iets, Of kijken we dan al een soort tv via het internet in mindere kwaliteit dan live via coax?
We zijn wel echte tv liefhebbers en kijken graag serie,s films en dergelijke, audio/video is ook een hobby dus vandaar ook de Sony oled icm een mooie Marantz/Dali home cinema set.
Ben toch wel een soort van bang om straks te balen van de beeldkwaliteit bij kpn, wellicht zijn er hier meer ervaringsdeskundigen.
We hebben overigens nu het snelste internet abbo in de oude vorm dus niet de snelste snelheid van nu, daarbij tv Max dus met alle zenders.
Ik kon het wel omzetten naar het nieuwe elite abonnement maar dan ook weer voor 1 of 2 jaar.
Echter nog niet gedaan aangezien ik nog keuze vrijheid wil hebben.
Betaal nu 103€ en als ik nu een na abonnement zou afsluiten is het sneller en 92,50 voor precies hetzelfde, als ik besluit te blijven ga ik maar weer eens bellen dat levert vaak toch voordeel op.
Bedankt alvast voor de hulp.
[
Voor 13% gewijzigd door
Lawrence op 15-09-2024 01:57
]