MatsuMatsu85 schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 20:12:
Ja is ook alles-in-1 bij Ziggo. En ik heb alleen het standaard pakket bij Ziggo zonder Xtra zenders anders is het nog veel duurder. Ik kijk alleen Discovery... Dat bied Odido ook wel aan... Dus het prijsverschil is echt 30 euro. Waarom denk je dat er zoveel mensen weg gaan bij Ziggo? Omdat de prijs kwaliteit zo goed is
[...]
Als je alleen Discovery kijkt kun je volgens mij bij Ziggo af met internet only. Krijg je nog steeds 30+ zenders waarvan volgens mij alleen RTL + Talpa (SBS, NET 5, Veronica) in SD (540 that is). Dus lijkt mij dat Discovery in HD is (Discovery als zender ontvang je in ieder geval wel, HD via DVB-C weet ik niet zeker). En als je niet via DVB-C wilt kijken en "gegarandeerd HD" kun je ook "KabelTV" er bij nemen. Dan krijg je ook toegang tot Ziggo Go. En daarop zijn "alle" zenders in HD als je kijkt via Ziggo Go TV (dus Apple TV of Android TV).
Edit:
"kabelTV" kost overigens een paar euro, 6,50? 7,00? 7,50? die regionen. Stuk goedkoper dan TV Start.
V.w.b. jouw aanvulling. Als je weg wilt wil je weg, can't argue with that

Als het echt puur een "glas is gordkoper" is kan bovenstaande mogelijk nog een interessante berekening zijn. Odido internet + TV vs Ziggo alleen internet en "gratis" wat TV zenders erbij waaronder ogenschijnlijk "de enige zender die je kijkt".
[
Voor 21% gewijzigd door
RobertMe op 31-07-2024 20:37
]