Even een vraagje aan mede-Ziggo gebruikers. Wat voor latency test resultaten krijgen jullie naar Amerikaanse servers (US east, US east 2, North Central, South Central) via https://www.azurespeed.com?
Ik merk dat de latency tijdens het (bedraad) gamen afgelopen maanden fors is verslechterd en ook meer fluctureert (US east was een halfjaar geleden nog rond de 90ms, nu fluctureert het tussen de 110 en 160ms maar ook naar Amsterdam is dit rond de 22ms i.p.v. 8-10ms met het Technicolor modem).
Na de overstap van het Technicolor modem naar het Sagecom modem is dit nog veel meer verslechterd. Het AOP is tegelijkertijd vernieuwd, ook een nieuwe splitter (Braun). De versterker (voor tv en internet) is niet vernieuwd aangezien die volgens de monteur niet van Ziggo zelf was maar ik heb geen idee of dit voor problemen zou moeten zorgen.
Signaalwaarden waren volgens de monteur in orde?:fill(white):strip_exif()/f/image/otoeT4FjiNSf5HFw4chqvpbL.png?f=user_large)
/f/image/9qcGfaZBv6DCtKNpZDvfXFoc.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/eW65Dw2xNQo3ivWbzjM0QuY8.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/uEAHmBMyBKC9jrTZzOuHPJPs.png?f=fotoalbum_large)
Ik merk dat de latency tijdens het (bedraad) gamen afgelopen maanden fors is verslechterd en ook meer fluctureert (US east was een halfjaar geleden nog rond de 90ms, nu fluctureert het tussen de 110 en 160ms maar ook naar Amsterdam is dit rond de 22ms i.p.v. 8-10ms met het Technicolor modem).
Na de overstap van het Technicolor modem naar het Sagecom modem is dit nog veel meer verslechterd. Het AOP is tegelijkertijd vernieuwd, ook een nieuwe splitter (Braun). De versterker (voor tv en internet) is niet vernieuwd aangezien die volgens de monteur niet van Ziggo zelf was maar ik heb geen idee of dit voor problemen zou moeten zorgen.
Signaalwaarden waren volgens de monteur in orde?
:fill(white):strip_exif()/f/image/otoeT4FjiNSf5HFw4chqvpbL.png?f=user_large)
/f/image/9qcGfaZBv6DCtKNpZDvfXFoc.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/eW65Dw2xNQo3ivWbzjM0QuY8.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/uEAHmBMyBKC9jrTZzOuHPJPs.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/H4ceZi5a1H2ks3EkhyI4nB1s.png?f=user_large)
[ Voor 46% gewijzigd door Neehoor op 14-06-2024 16:30 ]