• Allard Pruim
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:23
Ollie_NL schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 12:10:
Ik heb een Ziggo 1.1Gbps abonnement en mijn PC verbonden met een netwerkkabel, speedtest geeft maximale snelheid. (I5-10600K/32GB/RTX4070S/NV2 SSD, alleen MS Defender)

Het enige waar ik last van heb is tijdens Youtube afspelen (vooral shorts) via Chrome dat de video af en toe hangt en paar seconden later weer verder gaat, dit gebeurd ~1x per kwartier, herkent iemand dit?

Zou dit DNS gerelateerd kunnen zijn of is het toch Chrome/geheugen of iets anders?
Dat probleem komt mij redelijk bekend voor. Ik heb geen vastlopende browser maar hangende video's op YouTube heb ik ook al maanden last van maar het lijkt minder erg geworden te zijn. Het valt mij wel op dat het altijd video's zijn die op 1080p of 1440p staan. Ik gebruik zelf Cloudflare als DNS maar ik heb reeds verschillende DNS servers gebruikt en daarmee lost het probleem niet op.

[ Voor 4% gewijzigd door Allard Pruim op 29-07-2026 15:31 ]

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17:08
Blij dat ik niet de enige ben, probleem ligt idd bij youtube. Hardware en internetsnelheid zijn niet het probleem en ook met andere dns blijft het probleem.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Krijgen jullie niet de melding van YT dat het laden iets langer duurt omdat er een adblocker actief is? Dat is namelijk een erg bekend probleem, maar volgens mij is dat alleen bij het beginnen, niet midden in de video.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Allard Pruim
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:23
Raven schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 17:33:
Krijgen jullie niet de melding van YT dat het laden iets langer duurt omdat er een adblocker actief is? Dat is namelijk een erg bekend probleem, maar volgens mij is dat alleen bij het beginnen, niet midden in de video.
Ja soms ook, maar ook het bufferen midden in de video komt bij mij erg vaak voor. Zowel bij shorts als gewone video's.

• DI97
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 20:28
Kunnen de mensen met een 1000/100 abonnement bevestigen wat de gemiddelde ping is tijdens gamen? Met name Call of Duty en FIFA? Met glasvezel 200/200 heb ik een ping van tussen de 8-15 ms.

• Noekoee
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20:15
DI97 schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 18:38:
Kunnen de mensen met een 1000/100 abonnement bevestigen wat de gemiddelde ping is tijdens gamen? Met name Call of Duty en FIFA? Met glasvezel 200/200 heb ik een ping van tussen de 8-15 ms.
Meeste games tussen 13-en 15

Met Warzone bijna altijd 14.

Draad naar zolder, laatste 5 meter via wifi.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XqXgmlyFKs6BArcVf2vyWWMbvmY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/DEf3CoVYQTml721OdIGDHLiW.png?f=user_large

[ Voor 18% gewijzigd door Noekoee op 29-07-2026 18:54 ]

Pagina: 1 ... 94 95 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ziggo ervaringen met betrekking tot coax, andere onderwerpen horen thuis in:
- Glasvezel: [Ziggo Glasvezel] Ervaringen & Discussie
- Overstappen, prijsvergelijking en aanbiedingen: [Ziggo] Prijzen, overstappen en aanbiedingen