Bij ons ook. Ik meen wel dat dat alleen in oud-UPC gebied is waar ze de techniek niet los van elkaar kunnen aanbieden. Sterker nog, zelfs als je alles op zegt hou je TV Dvb-c omdat ze anders een mannetje naar de wijkkast moeten sturen om een individueel adres af te sluiten en die moeite meestal niet nemen.
@el flaco
Kijk via coax als je kunt. En anders overstappen op een andere aanbieder...
Kijk via coax als je kunt. En anders overstappen op een andere aanbieder...
De monteur rijdt niet speciaal om een klant af te sluiten. Ze sluiten je wel af als een monteur in de buurt is voor een ander incident. Het kan weken zijn. Maar ook jaren actief blijven. Het hangt er helemaal vanaf of er een reden is voor de monteur om in de beurt te zijn. Woon je op het platteland waar zelden een monteur komt. Meevallertje.DNN!S schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 06:10:
[...]
Bij ons ook. Ik meen wel dat dat alleen in oud-UPC gebied is waar ze de techniek niet los van elkaar kunnen aanbieden. Sterker nog, zelfs als je alles op zegt hou je TV Dvb-c omdat ze anders een mannetje naar de wijkkast moeten sturen om een individueel adres af te sluiten en die moeite meestal niet nemen.
Dat dus (geldt ook gewoon voor f-ziggo gebied, niet alleen f-upc). Soms is er in een EV jaren geen onderhoud en soms meerdere keren per jaar
Ik heb geen coax in de woning alleen glasvezel zowel glasvezel van ziggo als van kpn twee aparte aansluitpunten zijn het verder heel tevreden over ziggo is heel stabiel en haal met wifi ruim 600 zowel up als down (accespoint dat wel)ikweethetbeter schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 10:19:
@el flaco
Kijk via coax als je kunt. En anders overstappen op een andere aanbieder...
Is er geen coax converter in je meterkast (sommige glasaanbieders bieden die mogelijkheid)? Dan heb je idd geen mogelijkheid om DVB-C te gebruiken. En van de IPTV aanbieders is KPN (één van) de snelste, sneller dan Ziggo. En als je 4K kijkt, dan duurt het mogelijk nog langer voordat de eerste pixel op het scherm komt, omdat de hardware net voldoet om dat signaal aan te kunnen maar niet veel over heeft.el flaco schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 12:42:
Ik heb geen coax in de woning alleen glasvezel zowel glasvezel van ziggo als van kpn
Mijn moeder (75) zit bij ziggo en werd gebeld over een verleng aanbieding maar dan met overstap van mobiel naar Vodafone (ze zit bij Ben). We hebben afgesproken dat als ze een aanbod kreeg ze mij even in de loop neemt. Dus ze vroeg de man in kwestie, nou klinkt interessant stuur maar een offerte door per mail zodat ik het even met mijn zoon kan bekijken. Toen dook het duiveltje op: Nee mevrouw dit aanbod is alleen per telefoon beschikbaar kan ik niet doorsturen naar de mail en u bent toch de baas, niet uw zoon.
Dus toen heeft ze de verbinding verbroken en ziggo teruggebeld voor een klacht.
Al met al treurige business daar als je wel een "fantastisch" aanbod aanbiedt dat "stukken goedkoper" is, maar met even meekijken op de ziggo website terwijl mijn moeder uitlegde wat er aangeboden werd ze duidelijk achteruit in alles ging en ook haar bast bellen kwijt zou raken. En na de actieperiode totaal uitgekleed zou worden.
Maffia toestanden.
Dus toen heeft ze de verbinding verbroken en ziggo teruggebeld voor een klacht.
Al met al treurige business daar als je wel een "fantastisch" aanbod aanbiedt dat "stukken goedkoper" is, maar met even meekijken op de ziggo website terwijl mijn moeder uitlegde wat er aangeboden werd ze duidelijk achteruit in alles ging en ook haar bast bellen kwijt zou raken. En na de actieperiode totaal uitgekleed zou worden.
Maffia toestanden.
Hollands Nieuwe combi is soms nog wel interessant, maar dit is wel "Wilt U OVERSTAPPEN" hijgerij inderdaad.Barrycade schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 21:06:
Mijn moeder (75) zit bij ziggo en werd gebeld over een verleng aanbieding maar dan met overstap van mobiel naar Vodafone (ze zit bij Ben). We hebben afgesproken dat als ze een aanbod kreeg ze mij even in de loop neemt. Dus ze vroeg de man in kwestie, nou klinkt interessant stuur maar een offerte door per mail zodat ik het even met mijn zoon kan bekijken. Toen dook het duiveltje op: Nee mevrouw dit aanbod is alleen per telefoon beschikbaar kan ik niet doorsturen naar de mail en u bent toch de baas, niet uw zoon.
Dus toen heeft ze de verbinding verbroken en ziggo teruggebeld voor een klacht.
Al met al treurige business daar als je wel een "fantastisch" aanbod aanbiedt dat "stukken goedkoper" is, maar met even meekijken op de ziggo website terwijl mijn moeder uitlegde wat er aangeboden werd ze duidelijk achteruit in alles ging en ook haar bast bellen kwijt zou raken. En na de actieperiode totaal uitgekleed zou worden.
Maffia toestanden.
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Voor oude mensen lekker op een laag internetpakketje zitten + tv pakket naar wens en eventueel vast bellen. Qua mobiel lekker hollands nieuwe een bundel die passend is. Als je die dingen nu afsluit krijg je bij beiden tot tien euro korting, maar eerst even kijken of oude ziggo pakket niet sowieso goedkoper is. Dat verkopen aan de deur/telefoon moet snel verboden worden
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ziggo ervaringen met betrekking tot coax, andere onderwerpen horen thuis in:
- Glasvezel: [Ziggo Glasvezel] Ervaringen & Discussie
- Overstappen, prijsvergelijking en aanbiedingen: [Ziggo] Prijzen, overstappen en aanbiedingen
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ziggo ervaringen met betrekking tot coax, andere onderwerpen horen thuis in:
- Glasvezel: [Ziggo Glasvezel] Ervaringen & Discussie
- Overstappen, prijsvergelijking en aanbiedingen: [Ziggo] Prijzen, overstappen en aanbiedingen