Waarom denk je dat? Als ik op de Ziggo website een nieuw abonnement configureer krijg je gewoon Ziggo Go als je ook televisie neemt.RobertMe schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 13:32:
Klopt het dat met de recente abonnementen aanpassingen de Ziggo Go optie vervallen is?
Hij bedoelt neem ik aan de optie met enkel internet + Ziggo Go.jongetje schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 15:44:
[...]
Waarom denk je dat? Als ik op de Ziggo website een nieuw abonnement configureer krijg je gewoon Ziggo Go als je ook televisie neemt.
Wat @outlandos aangeeft. Internet Only + Ziggo Go. Naast de "50+" zenders op DVB-C heb je dan voor ik meen €7 ook toegang tot Ziggo Go incl 7 dagen replay (en RTL in 1080pjongetje schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 15:44:
[...]
Waarom denk je dat? Als ik op de Ziggo website een nieuw abonnement configureer krijg je gewoon Ziggo Go als je ook televisie neemt.
Kun je wel TV Start afnemen, maar de toegevoegde waarde daarvoor is hier gewoon 0,0. En dan betaal je wel ongeveer het dubbele. (En dat is dan nog voor die €2,50 opslag voor ESPN, die je niet krijgt bij Ziggo Go, noch de zender noch de prijsopslag).
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ziggo ervaringen met betrekking tot coax, andere onderwerpen horen thuis in:
- Glasvezel: [Ziggo Glasvezel] Ervaringen & Discussie
- Overstappen, prijsvergelijking en aanbiedingen: [Ziggo] Prijzen, overstappen en aanbiedingen
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ziggo ervaringen met betrekking tot coax, andere onderwerpen horen thuis in:
- Glasvezel: [Ziggo Glasvezel] Ervaringen & Discussie
- Overstappen, prijsvergelijking en aanbiedingen: [Ziggo] Prijzen, overstappen en aanbiedingen