Wiskunde is de taal van de natuur.
Geen idee, waar loop je tegenaan ?Hans Denhaag schreef op vrijdag 2 oktober 2026 @ 16:21:
Meer mensen problemen met YAPI KREDI ?
Mijn account is geblokkeerd.
You made me look. Mijn account werkt nog.
Heb je een mailtje over het hoofd gezien, bijvoorbeeld over (opnieuw) identificeren ?
Niks gezien. Maandag maar weer eens proberen, de helpdesk heeft 20 minuten wachttijd.W1ck1e schreef op vrijdag 2 oktober 2026 @ 16:30:
[...]
You made me look. Mijn account werkt nog.
Heb je een mailtje over het hoofd gezien, bijvoorbeeld over (opnieuw) identificeren ?
Dan vermoed ik dat je niet de enige bent.Hans Denhaag schreef op vrijdag 2 oktober 2026 @ 16:34:
[...]
Niks gezien. Maandag maar weer eens proberen, de helpdesk heeft 20 minuten wachttijd.
Hier geen probleem..Hans Denhaag schreef op vrijdag 2 oktober 2026 @ 16:21:
Meer mensen problemen met YAPI KREDI ?
Merci bcp!Divine Chlorine schreef op vrijdag 2 oktober 2026 @ 11:28:
[...]
Ik heb geen rekening meer bij Bfor, maar ik heb nog wel een account en de app. Ik kan zonder problemen inloggen (face-id, ios) en hoef geen ID, adres, etc. op te geven. Mijn gegevens zijn bij het openen van een rekening via de app in 2025 al gecontroleerd en in orde bevonden. In de app kan ik gewoon voor die aanbieding van 3.1% rente kiezen voor 12 maanden en moet daar dan minimaal 10 euro op zetten om de rekening te openen. Ook kan je in ios de app nog steeds op de Duitse taal zetten, wat het lezen/begrijpen voor mij een stuk makkelijker maakt.
Maar zoals GroteVoet459 ook al aangaf, de Franse taal is voor mij wel een dingetje. Als je namelijk contact met Bfor opneemt/moet opnemen om iets te regelen dan gaat dat bijna altijd in het Frans en dat is voor mij de belangrijkste reden om geen rekening meer te openen bij Bfor. In 2025 toen ze de actie van 4 % hadden, heb ik met veel moeite de overschrijving van het totale bedrag op het einde van de periode kunnen regelen via de “helpdesk” in mijn beste Frans. Ook het opzeggen van de rekening duurde een eeuwigheid (ongeveer 6 maanden). Dus hoewel het als inwoner van Nederland nog wel lijkt te kunnen als je al een account hebt, voor mijn geen Bfor meer.
Ik zie dat ik ook in aanmerking kom voor de actierente. Of het feest ook doorgaat als je de aanvraag doet is een vraag. We wachten rustig af of Bfor nog een flinke stap omhoog maakt!
@GroteVoet459 lees je mee?
Top weer dat Rabobank rentewijzigingen aankondigt. Gaat het om doelsparen, of vrij opneembaar?Snake_Eye schreef op vrijdag 2 oktober 2026 @ 15:08:
Heb vernomen dat de Rabobank rente vanaf 14-10-2026 omhoog gaat. 5-10-2026 wordt er een overzicht gegeven hoeveel dat zal zijn.
Weet niet of het al benoemd is
Advanzia 3,92 voor nieuwe klanten voor de eerste 3 maanden.
Ik neem aan dat wanneer je je partner een rekening laat openen dit als nieuwe klant wordt gezien? Zijn er net als bij Raisin verwijslinks bij Advanzia? In mijn gare portaal van Advanzia niets kunnen vinden :)
https://www.advanziakonto.com/?lang=EN
Advanzia 3,92 voor nieuwe klanten voor de eerste 3 maanden.
Ik neem aan dat wanneer je je partner een rekening laat openen dit als nieuwe klant wordt gezien? Zijn er net als bij Raisin verwijslinks bij Advanzia? In mijn gare portaal van Advanzia niets kunnen vinden :)
Ja.hoihoi66 schreef op vrijdag 2 oktober 2026 @ 17:47:
Ik neem aan dat wanneer je je partner een rekening laat openen dit als nieuwe klant wordt gezien?
Nee.hoihoi66 schreef op vrijdag 2 oktober 2026 @ 17:47:
Zijn er net als bij Raisin verwijslinks bij Advanzia? In mijn gare portaal van Advanzia niets kunnen vinden :)
Misschien voor de passieve spaarders een aardigheidje
Ja, het geldt breed voor alle spaarvormen.Frankenstein schreef op vrijdag 2 oktober 2026 @ 17:13:
[...]
Top weer dat Rabobank rentewijzigingen aankondigt. Gaat het om doelsparen, of vrij opneembaar?
De Postident app is moeilijker bereikbaar gemaakt.
Voor degenen die geen gebruik (willen) maken van de Google Play Store voor apps is het van belang dat apps elders beschikbaar zijn. Het lijkt er op dat Postident om de een of andere (niet zo goed doordachte) reden dat moeilijker maakt door verwijderverzoeken te sturen naar alternatieve download sites. Versie 32 doet het niet meer, een nieuwere versie is nodig.
Voor degenen die geen gebruik (willen) maken van de Google Play Store voor apps is het van belang dat apps elders beschikbaar zijn. Het lijkt er op dat Postident om de een of andere (niet zo goed doordachte) reden dat moeilijker maakt door verwijderverzoeken te sturen naar alternatieve download sites. Versie 32 doet het niet meer, een nieuwere versie is nodig.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Als een app gebruikt wordt in het proces om de identiteit van een individu vast te stellen met o.a. selfies en tonen van idcard lijkt het mij wel van belang dat die app niet in eventueele aangepaste vorm wordt aangeboden op alternatieve locaties. Maar dat ben ik, of nietmrmrmr schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 00:58:
De Postident app is moeilijker bereikbaar gemaakt.
Dat is niet het punt, het is in geen een alternatieve store te vinden, niet in de goede en niet in de slechte. In feite drijft de uitgever (en Google) naar de minder goede.W1ck1e schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 08:53:
[...]
Als een app gebruikt wordt in het proces om de identiteit van een individu vast te stellen met o.a. selfies en tonen van idcard lijkt het mij wel van belang dat die app niet in eventueele aangepaste vorm wordt aangeboden op alternatieve locaties. Maar dat ben ik, of niet
offtopic:
Als het echt zo belangrijk is om bestanden te kunnen verifieren zouden beter controleerbare certificaten worden gebruikt en niet self-signed met oneindige geldigheid. Zo belangrijk is veiligheid dus niet bij zowel Google als de uitgever. Iets met supplychain attack. Het voert te ver om in dit topic hierover te discussiëren.
Als het echt zo belangrijk is om bestanden te kunnen verifieren zouden beter controleerbare certificaten worden gebruikt en niet self-signed met oneindige geldigheid. Zo belangrijk is veiligheid dus niet bij zowel Google als de uitgever. Iets met supplychain attack. Het voert te ver om in dit topic hierover te discussiëren.
Leuk artikel over AI-agents: Banken vrezen AI-agents: straks ontdekt je computer hoeveel rente je bank je níét betaalt. Banken vrezen AI-agents: straks ontdekt je computer hoeveel rente je bank je níét betaalt
@rechtsherstel
W1ck1e schreef op maandag 28 september 2026 @ 08:25:
[...]
Als ik het uitvoeren van transacties uitbesteed aan AI deel ik waarschijnlijk mijn aanlog gegevens. Ik ken nog geen bank die dat toestaat in de voorwaarden.
...
[ Voor 25% gewijzigd door W1ck1e op 04-10-2026 11:14 ]
De Nederlandse versie van het bericht dat ik een week geleden hier al geplaatst hadrechtsherstel schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 11:05:
Leuk artikel over AI-agents: Banken vrezen AI-agents: straks ontdekt je computer hoeveel rente je bank je níét betaalt. Banken vrezen AI-agents: straks ontdekt je computer hoeveel rente je bank je níét betaalt
Inderdaad, "Banken krijgen hun eigen medicijn" is weliswaar Nederlands maar is overduidelijk een letterlijke vertaling van "Banks get a taste of their own medicine". De vergelijkbare Nederlands uitdrukking is volgens mij "Krijgt een koekje van eigen deeg"DjoeC schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 13:33:
[...]
De Nederlandse versie van het bericht dat ik een week geleden hier al geplaatst had
[ Voor 10% gewijzigd door W1ck1e op 04-10-2026 13:46 ]
Balen zeg! Ik ben wel benieuwd hoe dit afloopt en of het maandag lukt. Laat je hier nog even weten wat de oorzaak was als je de helpdesk hebt gesproken?Hans Denhaag schreef op vrijdag 2 oktober 2026 @ 16:34:
[...]
Niks gezien. Maandag maar weer eens proberen, de helpdesk heeft 20 minuten wachttijd.
Plagiaat!DjoeC schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 13:33:
[...]
De Nederlandse versie van het bericht dat ik een week geleden hier al geplaatst had
Let op:
We hebben het hier over spaar- en depositorekeningen, voor alternatieven (beleggen e.d.) zijn er alternatieve topics. Tevens is het bespreken van de moraliteit en het politieke karakter van rendementsheffingen off-topic.
Politieke achtergrond kan hier: Het Nederlandse belastingstelsel
Twijfels over DGS of VRH: daarvoor kan je in het DGS topic of Vermogensrendementheffing 2.0 deel 2 terecht.
Trade Republic heeft zijn eigen topic, net als Advanzia Het Grote Advanzia Topic
We willen hier geen persoonlijke updates zien ( a la 'ik ook', 'bevestiging gehad'), dat is eigenlijk niet interessant voor de meerderheid en maakt het topic lastig te lezen.
Referral vragen of aanbieden? Niet hier! Zien we dat, dan wordt je post zonder pardon verwijderd en krijg je direct een ban. Dat geldt in de breedste zin van het woord, dus ook hinten naar is niet de bedoeling
We hebben het hier over spaar- en depositorekeningen, voor alternatieven (beleggen e.d.) zijn er alternatieve topics. Tevens is het bespreken van de moraliteit en het politieke karakter van rendementsheffingen off-topic.
Politieke achtergrond kan hier: Het Nederlandse belastingstelsel
Twijfels over DGS of VRH: daarvoor kan je in het DGS topic of Vermogensrendementheffing 2.0 deel 2 terecht.
Trade Republic heeft zijn eigen topic, net als Advanzia Het Grote Advanzia Topic
We willen hier geen persoonlijke updates zien ( a la 'ik ook', 'bevestiging gehad'), dat is eigenlijk niet interessant voor de meerderheid en maakt het topic lastig te lezen.
Referral vragen of aanbieden? Niet hier! Zien we dat, dan wordt je post zonder pardon verwijderd en krijg je direct een ban. Dat geldt in de breedste zin van het woord, dus ook hinten naar is niet de bedoeling