• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
xileS schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 09:41:
[...]

Jawel, en er is mij dus niet direct een melding opgevallen. Ik zag de melding pas later, maar ik sluit niet uit dat het wellicht wel direct binnen was. Ik ben op vakantie en ben niet heletijd alle meldingen checken. En soms staat telefoon in een bespaarstand, waardoor meldingen ook eventueel een vertraging kan oplopen wellicht.
In de app van ASN kan ik het tijdstip van de transactie zien. De app van ING heb & gebruik ik niet.

• Sander12
  • Registratie: Augustus 2023
  • Nu online
Over IP bij Raisin.

Overschrijvingen van Raisin naar ING en ASN is niet IP.

Overschrijvingen binnen Raisin zijn niet IP. Maar bij sommige banken wel snel, binnen 5 minuten (getest bij Distingo, Avarda, Nordax)

IKB Industriebank hebben ze als partnerbank weggehaald omdat die teveel aanvragen kregen voor nieuwe rekeningen (volgens de KS medewerker die ik zojuist sprak).

Een overschrijving van de Raisin omgeving naar een bestaande IKB rekening is nu al een dag 'pending'. Dus waarschijnlijk een overwerkte Duitse klerk.
Pagina: 1 ... 208 209 Laatste

Let op:
[norml]We hebben het hier over spaar- en depositorekeningen, voor alternatieven (beleggen e.d.) zijn er alternatieve topics. Tevens is het bespreken van de moraliteit en het politieke karakter van rendementsheffingen off-topic.

Politieke achtergrond kan hier: Het Nederlandse belastingstelsel

Twijfels over DGS of VRH: daarvoor kan je in het DGS topic of Vermogensrendementheffing 2.0 deel 2 terecht.

Trade Republic heeft zijn eigen topic, net als Advanzia Het Grote Advanzia Topic

We willen hier geen persoonlijke updates zien ( a la 'ik ook', 'bevestiging gehad'), dat is eigenlijk niet interessant voor de meerderheid en maakt het topic lastig te lezen.

Referral vragen of aanbieden? Niet hier! Zien we dat, dan wordt je post zonder pardon verwijderd en krijg je direct een ban. Dat geldt in de breedste zin van het woord, dus ook hinten naar is niet de bedoeling