• Coffeeroam
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 17:08
Seafarer schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 16:50:
[...]

Waar vind ik dat op hun webside?
Hier https://www.nibc.be/nl/spaarproducten/
Zo te zien kun je niet met een Nederlands adres een NIBC rekening bij de Belgische tak openen.

• Seafarer
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18:36

Seafarer

XXX

Coffeeroam schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 17:08:
[...]

Hier https://www.nibc.be/nl/spaarproducten/
Zo te zien kun je niet met een Nederlands adres een NIBC rekening bij de Belgische tak openen.
Ik zie het. Wij Hollanders worden volledig buiten gesloten. ;) Alleeee verder zoeken.
Of gewoon wachten tot September? Ik zie overal kleine verhogingen in de rente komen.

Een CV-Ketel is een vlamkoeler en een radiator is een waterkoeler. :) Debiet is vermogen en niet de temperatuur.

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:53
Andere rentes per land is niet zo heel gek.

Staat me nog bij dat ING in Duitsland een nieuwe klanten actie had met 4% rente. Terwijl ze in NL nooit boven de 2% zijn gekomen?
Pagina: 1 ... 209 210 Laatste

Let op:
[norml]We hebben het hier over spaar- en depositorekeningen, voor alternatieven (beleggen e.d.) zijn er alternatieve topics. Tevens is het bespreken van de moraliteit en het politieke karakter van rendementsheffingen off-topic.

Politieke achtergrond kan hier: Het Nederlandse belastingstelsel

Twijfels over DGS of VRH: daarvoor kan je in het DGS topic of Vermogensrendementheffing 2.0 deel 2 terecht.

Trade Republic heeft zijn eigen topic, net als Advanzia Het Grote Advanzia Topic

We willen hier geen persoonlijke updates zien ( a la 'ik ook', 'bevestiging gehad'), dat is eigenlijk niet interessant voor de meerderheid en maakt het topic lastig te lezen.

Referral vragen of aanbieden? Niet hier! Zien we dat, dan wordt je post zonder pardon verwijderd en krijg je direct een ban. Dat geldt in de breedste zin van het woord, dus ook hinten naar is niet de bedoeling