• Novax
  • Registratie: November 2023
  • Niet online
De variabele rente op de spaarrekening van Nordax bij Raisin is van 1.8% naar 1.82% gestegen (1.83% effectief). Op zich niet een hele verbetering maar wel de eerste stijging sinds de start van de dalingen vanaf 3.29% op 19 januari 2024.

• Cpt.Chaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:14
Ik heb net een rekening bij garantibank geopend voor 2,8% rente een half jaar. Ik kan alleen geen app vinden waar ik op kan inloggen, heeft garantibank een app voor NL?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Cpt.Chaos schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 08:39:
Ik heb net een rekening bij garantibank geopend voor 2,8% rente een half jaar. Ik kan alleen geen app vinden waar ik op kan inloggen, heeft garantibank een app voor NL?
Nog niet maar die zit er wel aan te komen.

• AE69
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-12 23:00
rechtsherstel schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 17:23:
Banca Progetto is verdwenen bij Raisin.
Waarom?

• Novax
  • Niet online
Schijnt tijdelijk te zijn.

• Frankenstein
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 05-12 06:34
Harbo schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 17:42:
Iemand deze gezien / geprobeerd?

https://www.quirion.de/ak...liate&utm_campaign=zins25

3% t/m 28.02.2026

Hieronder lees ik geen uitzonderingen voor mensen uit Nederland.

Teilnahmebedingungen
Die Teilnahme an der Aktion: „2 % Bonuszins + regulärer Quirin
Privatbank Zinssatz aufs Tagesgeld – nur für Neukund:innen“
ist im Aktionszeitraum vom 27.10.2025 bis einschließlich zum
23.11.2025 möglich und erfolgt ausschließlich nach diesen Bedingungen.
Teilnahmeberechtigt sind alle Neukund:innen, die:
• natürliche Personen sind,
• das 18. Lebensjahr vollendet haben
• keiner Steuerpflicht in den USA unterliegen,
• über ein Referenzkonto im SEPA-Raum verfügen,

• über den Aktionslink zur Registrierungsstrecke auf das quirion-Internetportal gelangt sind und darüber ein Zinskonto
eröffnen.
Als Neukund:in gilt, wer noch nicht bei der quirion AG als Kund:in
registriert ist oder war.
Weitere Voraussetzung für die Teilnahme ist die Eröffnung eines
Zinskontos. Der Maximalanlagebetrag für diese Aktion beträgt
100.000€. Im Aktionszeitraum muss die Legitimation für die
Kontoeröffnung erfolgreich abgeschlossen sein.
Geen 3%. 2% gegarandeerd plus de variabele basisrente.

• Harbo
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
@Frankenstein Volgens mij is het anders om : 1 % nominaal + 2 % ECB variabel (bonus voor 3 maanden). Maar goed, het punt is hier: er is een variabele component in dit product.

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Novax schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 09:49:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/b_srpi8Eo3UAAAAC/the-office-everybody-stay-calm.gif

Raisin wil natuurlijk ook geen bankrun triggeren bij Progetto :+.

Meer serieus: het komt natuurlijk wel vaker voor dat een bank tijdelijk niet beschikbaar is en het hoeft dus niks te betekenen. Anderzijds is ook gewoon bekend dat Progetto in de problemen zit door dat witwassen van mafia geld en er 4? andere Italiaanse banken bezig zijn met een "reddingsplan". Dus het kan ook zijn dat er wel echt iets speelt daarmee waardoor ze al dan niet tijdelijk niet beschikbaar zijn.

Zelf maak ik me er in ieder geval geen zorgen om. Het DGS is er, en uiteindelijk is er toch niks wat ik kan doen. Kan wel vragen naar toestemming om de deposito's vervroegd open te breken maar kleine kans dat dat geaccepteerd wordt, en dan is de rente ook 0%.

• DjoeC
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-12 15:31
[...]

Bron?

• Juan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-12 19:03
Wel jammer, want je kreeg altijd meer dan het gesteld % over een heel jaar.. vanwege hun berekeningsmethode. En ze zijn/waren altijd supersnel. Ook hadden ze altijd een van de hoogste rente, maar snap ik wel als Al Capone betaald... ;-)

Hert laatste depo was eind juli afgelopen..

Vertrouwen is goed, controle nog beter

• Novax
  • Niet online
www.rankia.com/foros/depo...ge=2956#respuesta_7049084

Iemand die Raisin erover gebeld heeft. Geen zekerheid natuurlijk vandaar ook "schijnt".

• Harbo
  • Niet online
Zojuist email van Easisave. Ze verhogen de rentes vanaf 31 Oktober 2025Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jf1cCA-YdxUeGyblLUop1R6Zu7A=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/IMEerx73mtUFgD39sDZsrONB.jpg?f=user_large

• rechtsherstel
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 22:59
[...]

Ze zijn weer terug.

• cejean
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-12 12:53
Dat kom vaker voor bij Raisin.

• GroteVoet459
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-12 19:35
Harbo schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 10:58:
Zojuist email van Easisave. Ze verhogen de rentes vanaf 31 Oktober 2025[Afbeelding]
Verhogen? Voor de 3/6/9 maands deposito's wel.
Maar de rente voor de vrij opneembare is nu 1,80% - dan is 1,50% toch echt een verlaging.

• FreshM
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-12 21:54
Bij Klarna lijken de instant payments voorbij te zijn (via de Klarna-app). Ik heb vandaag geld overgemaakt naar mijn ASN-rekening, maar dat is er nog niet. In de Karna-app staat 'Het kan 1-3 dagen duren voordat de transactie aankomt'.

• Juan
Laten we hopen een storing. Net getest met 1ct. Komt inderdaad niet gelijk aan. Mijn ervaring is wel een paar uur, geen 3 dagen

• Juan
Net gechat met de support, maar die gast begrijpt de vraag gewoon niet.

En blijft volhouden dat de verwekingstijd 1-3 dagen is.

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:56

sanook

_/-\o_

Juan schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 20:49:
Net gechat met de support, maar die gast begrijpt de vraag gewoon niet.

En blijft volhouden dat de verwekingstijd 1-3 dagen is.
Hou je ons op de hoogte?

• Juan
Ja pappa

Hierbij je update.
Als je een bv Revolut hebt, voeg deze kaart als VISA optie toe in Klarna, dan komt het nog wel instant aan, en dat kan je dan weer instant naar de Rabobank overboeken.

Omweg, maar het werkt wel.
De VISA optie van Rabobank werkt niet.. Dan komt het geld terug.
Dus je kan geen geld storten op je Rabobank rekening via de VISA debetcard.
Ook de ICS creditcard accepteert geen inkomende betalingen, komt allemaal terug.

Als het later deze week niet werkt, ga ik weer terug naar Ayvens.. is maar 0,1% minder maar wel Instant heen en terug..

[ Voor 97% gewijzigd door Juan op 29-10-2025 22:15 ]

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Juan schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 20:58:
Ja pappa

Hierbij je update.
Als je een bv Revolut hebt, voeg deze kaart als VISA optie toe in Klarna, dan komt het nog wel instant aan, en dat kan je dan weer instant naar de Rabobank overboeken.

Omweg, maar het werkt wel.
De VISA optie van Rabobank werkt niet.. Dan komt het geld terug.
Dus je kan geen geld storten op je Rabobank rekening via de VISA debetcard.
Ook de ICS creditcard accepteert geen inkomende betalingen, komt allemaal terug.

Als het later deze week niet werkt, ga ik weer terug naar Ayvens.. is maar 0,1% minder maar wel Instant heen en terug..
ga je wel weer compensatie vragen?

• RobertMe
  • Nu online
Zitten daar geen kosten aan verbonden? Volgens mij doet Revolut wel iets met kosten bij betalingen die binnen komen op? Of uitgaan naar? Een debit/credit card (dus op basis van kaartnummer etc en niet op basis van IBAN).
En daarnaast heeft Revo meen ik sowieso iets in de voorwaarden staan dat je de rekening niet alleen maar / niet primair mag gebruiken als doorgeefluik (dus geld ontvangen op basis van de kaart en overmaken met SEPA of andersom mag niet).

• Juan
Geen kosten, en tot nu toe gaat dat zonder problemen

• FreshM
Dat is precies mijn idee ook. IP is mij best wat waard. Ik vond dat IP-schuifje bij Klarna al een slechte voorbode, want waarom zou iemand nou geen IP willen?

Opvallend dat Klarna geen aankondiging over wijzigingen t.a.v. IP heeft verstuurd. Even kijken of dit beleid permanent is, dan is ook Klarna prima voor deposito's, maar minder interessant voor vrij opneembaar sparen. Ik zeg daar bij: 'Voor mij is dat zo'.

[ Voor 6% gewijzigd door FreshM op 29-10-2025 23:11 ]

• Juan
Qurion iis geopend.. ff wat tests uitvoeren iz overboekingen.
Net geprobeerd 1ct , bedrag zou gelijk ontvangen worden, echter komt terug, Rabobank zegt dat het IBAN niet klopt. na nieuwe poging wel gelukt, tenminste Rabo geeft aan dat het bedrag om 5:34 ontvangen zou zijn. Echter zie k dit niet bij Quirion...

Wellicht dat e.e.a. nog niet actief is?

Zit ondertussen nog te wachten om UmweltBank.. is ook 3% maar dan maar 3 maanden.

Klarna maar via Revolut leeggetrokken, IP nog steeds verdwenen.
Als Umwelt en Quirion IP heen en weer hebben, Is Klarna en Ayens niet meer nodig (voorlopig)

En er staat toch echt 3%Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2FVSr2VsdnsWrv30R8GnWJoqr2U=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Ojm5u6dgXC5BWzFEhmkj4cN5.png?f=user_large

Een deel zou variabel zijn, maar wanneer zou dat dan evt. wijzigen? per maand/per dag.. of hoe de wind staat?

• TweakerMarco
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:21
FreshM schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 18:42:
Bij Klarna lijken de instant payments voorbij te zijn (via de Klarna-app). Ik heb vandaag geld overgemaakt naar mijn ASN-rekening, maar dat is er nog niet. In de Karna-app staat 'Het kan 1-3 dagen duren voordat de transactie aankomt'.
Hier werkt instant payment nog steeds, test gedaan met bunq.

• Juan
Jij ziet het schuifje nog wel dan?

• Harbo
  • Niet online
@Juan Heb jij tijdens de Qurion aanvraag vinkje bij de vraag over opvragen van de informatie m.b.t. Kirchensteuren aangezet?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mT3Em1HLGEgirPNkHDzClx_JsI8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4XQwDNJe43jTF6xuhcGchh8r.jpg?f=fotoalbum_large
Over de variabele rente : Tijdens de opening had jij een aantal pdf's gehaad. In een van deze staat dat ze 1% (basis variabel) kunnen wijzigen en voor 2% heb je garantie tot 28.02.2026.

Edit : Ik beantwoord deze vraag zelf. Jij kan niet omheen. Echter geeft geen enkel effect omdat ik niet in Duitsland belastingplichitg ben. Ze hebben dit ook per email bevestigd.

[ Voor 48% gewijzigd door Harbo op 30-10-2025 14:24 ]

• Juan
Durf ik niet te zeggen. Heb ze iig gemaild over waar die betaling gebleven is

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:24
Juan schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 09:03:
Durf ik niet te zeggen. Heb ze iig gemaild over waar die betaling gebleven is
Indien je het over die test transactie hebt van 1 cent.
Besef je wel dat die het bedrag van die transactie kleiner is dan de kosten (inclusief jouw mailtjes) die je veroorzaakt ?

• Juan
Wel handig dat het geld echt aankomt, voor ik bv 10k ga overboeken. Dus idd gaat over die 1ct, of 10k, het moet gewoon aankomen toch? Zeker als de Rabo aangeeft dat het aangekomen is via IP

• W1ck1e
Juan schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 09:33:
Wel handig dat het geld echt aankomt, voor ik bv 10k ga overboeken. Dus idd gaat over die 1ct, of 10k, het moet gewoon aankomen toch? Zeker als de Rabo aangeeft dat het aangekomen is via IP
Dat ben ik met je eens. Maar bij zo'n minimale (en ook nog de eerste) overschrijving zou ik toch wel wat schaamte voelen als ik zo snel contact zou opnemen met de bank. Ik zou trouwens eerder de Rabobank niet geloven.

• Juan
Normaal klopt die info van de Rabo welAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aCeiCRxbJil5cK31g6TGvS4eofU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m8TPYh4YXnNdTL0cTuuUTILa.jpg?f=fotoalbum_large

En liever 1ct kwijt dan 10k

[ Voor 3% gewijzigd door Juan op 30-10-2025 09:43 ]

• sanook

sanook

_/-\o_

Juan schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 09:42:
Normaal klopt die info van de Rabo wel[Afbeelding]

Denk je nou echt dat je je geld kwijt bent?

• Juan
Wat ik denk is dat er wel steeds flauwe opmerkingen geplaatst worden

[ Voor 8% gewijzigd door Juan op 30-10-2025 10:47 ]

• Harbo
  • Niet online
Even ophouden over 1 ct ?

• jeroenkb
  • Niet online
Juan schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 09:42:
Normaal klopt die info van de Rabo wel[Afbeelding]

Geld is nooit kwijt bij bancair verkeer. NOOIT. Kan gewoon niet door de manier waarop systemen zijn ingericht.
Het kan ergens langer op een tussenrekening staan, maar het kan niet verdwijnen. onmogelijk

Dus stop met stressen en overmatig posten

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 03-12 10:49
Juan schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 10:46:
Wat ik denk is dat er wel steeds flauwe opmerkingen geplaatst worden
Stop dan gewoon eens met die nonsens van je. Ik vind dit een zeer zinvol topic maar irriteer me mateloos aan die onzin die jij hier post. Kan je geen apart topic maken, De "Juan" bankperikelen, oid?

Excusez moi dat ik zo direct ben maar... pffff.

• DjoeC
jeroenkb schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 12:46:
[...]

Geld is nooit kwijt bij bancair verkeer. NOOIT. Kan gewoon niet door de manier waarop systemen zijn ingericht.
Het kan ergens langer op een tussenrekening staan, maar het kan niet verdwijnen. onmogelijk

Dus stop met stressen en overmatig posten
Hmm, uche, uche..... Kweet dat zo nog niet, volgens mij valt dit in de rij "famous last words". Door de jaren heen heb ik al zo'n beetje alles langs zien komen dat niet kan en ja, ik ben zelf ook ooit vele, vele manuren op zoek geweest naar een cent die bestond of ontbrak terwijl dat niet mogelijk was. 2 correcte software versies die het via verschillende methoden met elkaar eens moesten zijn maar dat niet waren en dan heb je als financieele toko een werkelijk probleem - maar goed, ik vind "nooit" dus te stellig....

• jeroenkb
  • Niet online
DjoeC schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 15:19:
[...]

Hmm, uche, uche..... Kweet dat zo nog niet, volgens mij valt dit in de rij "famous last words". Door de jaren heen heb ik al zo'n beetje alles langs zien komen dat niet kan en ja, ik ben zelf ook ooit vele, vele manuren op zoek geweest naar een cent die bestond of ontbrak terwijl dat niet mogelijk was. 2 correcte software versies die het via verschillende methoden met elkaar eens moesten zijn maar dat niet waren en dan heb je als financieele toko een werkelijk probleem - maar goed, ik vind "nooit" dus te stellig....
Ik neem aan dat je die cent uiteindelijk gevonden hebt?

En dat systemen bij hoge uitzondering eens niet aansluiten betekent niet dat er dan uiteindelijk een briefje naar de rekeninghouders gaat: sorry we zijn je geld kwijt.

Het is het in ieder geval geen reden om dit topic te spammen met posts over een vertraagde overboeking.

Dus ik durf nog steeds wel nooit te zeggen ;)

• DjoeC
jeroenkb schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 15:26:
[...]
Ik neem aan dat je die cent uiteindelijk gevonden hebt?
Neen. Daar is een alternatieve route voor gekozen..... En je hebt gelijk ik stop ook met spammen over die cent ;)

• Juan
Brief Umweltbank binnen, is dus laksigheid van Consors.. het kan dus gewoon binnen een paar dagen.
Zal eens kijken of daar de overboeking wel aankomt.

Update:
Test overboeking gedaan, en dat komt gelijk aan..
Die Quirion die wacht ik ff of daar nog reactie op komt.

[ Voor 28% gewijzigd door Juan op 30-10-2025 16:29 ]

• Elandenmelk
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 04-12 18:09
De Welkomstactie is verhoogd naar 3% voor 3 maanden (EDIT: termijn was eerst zes toch?). Wellicht interessant voor degene die nog niet langs dit loket zijn gegaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w29r4WmUCNSXy0rsMQdP1gioqEc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hGVJ7wxqlDEek2Qcb7kHwHQD.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 60% gewijzigd door Elandenmelk op 31-10-2025 08:21 ]

• FreshM
Juan schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 07:41:
Jij ziet het schuifje nog wel dan?
Geen schuifje meer. Vreemd genoeg wel de (onveranderbare) tekst 'Directe overschrijving'.
Ik heb deze week twee keer geld teruggeboekt naar mijn ASN-rekening. In beide gevallen werd de transactie de volgende dag rond 9.20 uur uitgevoerd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1XHM-4RzNt4SSCv9X-KNrubMBKg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0Y5JsIov7b2GMl2NrYlczP3b.jpg?f=fotoalbum_large

• Hendriks1
  • Laatst online: 08:17
Ik weet niet zeker of het hier al gemeld is, maar Yapi kredi uitgaand, bij mij dus van Yapi naar Abn Amro, is nu ook buiten(!) kantooruren instant payments, toch handig.

S6 en fijne dag,
Mvg Hendriks

• Hubanl
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 06-12 06:28
Bigbank

Op 31 oktober 2025 vieren we in Nederland de Wereldspaardag – een dag die de waarde van bewust sparen benadrukt. Al meer dan een eeuw lang staat deze dag symbool voor financiële verantwoordelijkheid en het opbouwen van spaargeld – vandaag de dag relevanter dan ooit.

Om deze gelegenheid te vieren, bieden wij u een aantrekkelijk aanbod voor een termijndeposito met vaste looptijd:

2,30% rente bij looptijden van 3 tot 5 maanden
2,50% rente bij looptijd van 6 tot 12 maanden

Onze aanbieding is per direct geldig en loopt tot 25 november 2025. Grijp deze kans om uw spaargeld verstandig en met een gegarandeerd rendement te sparen – of het nu gaat om uw volgende vakantie, pensioenplanning of als financiële buffer.

[ Voor 19% gewijzigd door Hubanl op 31-10-2025 13:34 ]

• DjoeC
Hubanl schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 13:21:
Bigbank

Op 31 oktober 2025 vieren we in Nederland de Wereldspaardag – een dag die de waarde van bewust sparen benadrukt. Al meer dan een eeuw lang staat deze dag symbool voor financiële verantwoordelijkheid en het opbouwen van spaargeld – vandaag de dag relevanter dan ooit.

Om deze gelegenheid te vieren, bieden wij u een aantrekkelijk aanbod voor een termijndeposito met vaste looptijd:

2,30% rente bij looptijden van 3 tot 5 maanden
2,50% rente bij looptijd van 6 tot 12 maanden
Geen verkeerde rente, maar geldt dit alleen bij een "vandaag" storting of geldt dit aanbod nog een extra paar dagen? Geld gaan schuiven op een vrijdagmiddag is niet altijd "optimaal".....
Daarnaast "een paar dagen" om te identificeren als nieuwe klant.

• sanook

sanook

_/-\o_

DjoeC schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 13:26:
[...]

Geen verkeerde rente, maar geldt dit alleen bij een "vandaag" storting of geldt dit aanbod nog een extra paar dagen? Geld gaan schuiven op een vrijdagmiddag is niet altijd "optimaal".....
Daarnaast "een paar dagen" om te identificeren als nieuwe klant.
Tot 25 november zou dat zijn dus voldoende tijd om de rekening te openen..

• antidote
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:20
Hendriks1 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 11:16:
Ik weet niet zeker of het hier al gemeld is, maar Yapi kredi uitgaand, bij mij dus van Yapi naar Abn Amro, is nu ook buiten(!) kantooruren instant payments, toch handig.

S6 en fijne dag,
Mvg Hendriks
Dat is bij mijn tegenrekening niet het geval, uitgaand naar ASN is ook binnen kantooruren geen instant payment.

Enerzijds jammer: extra opties voor spaarrekeningen met IP zijn welkom. Anderzijds vind ik de app en website van Yapi Kredi niet uitnodigen tot regelmatig gebruik.

• Harbo
  • Niet online
"File" bij het openen van Quirion rekening :

"vielen Dank für Ihre Nachricht und Ihre Frage.

Unsere Bonuszins-Aktion verläuft leider zu erfolgreich, sodass es momentan einen Stau bei der Eröffnung der Konten gibt.

Ich bitte Sie deshalb noch um etwas Geduld. Vielen Dank."

Ik wacht al 2 dagen.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:58
Cpt.Chaos schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 08:39:
Ik ga hetzelfde doen, lijkt op dit moment de beste rente voor minimaal een half jaar waarbij het geld vrij opneembaar is. Zit momenteel bij Santander, die zal ik nog aanhouden voor een klein bedrag.

Volgens mij zijn de ervaringen bij garantibank positief in dit topic? Als ik het goed begrijp wordt de rente op jaarbasis uitgekeerd op de eerste dag van het jaar, 1 januari dus. Kun je wanneer de actie rente voorbij is het volledige bedrag eraf halen en krijg je dan nog wel gewoon de rente uitgekeerd over de periode dat de rente 2.8% was? Neem aan van wel maar benieuwd hoe de ervaringen hier zijn.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• W1ck1e
Gynnad schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 14:40:
[...]

Ik ga hetzelfde doen, lijkt op dit moment de beste rente voor minimaal een half jaar waarbij het geld vrij opneembaar is. Zit momenteel bij Santander, die zal ik nog aanhouden voor een klein bedrag.

Volgens mij zijn de ervaringen bij garantibank positief in dit topic? Als ik het goed begrijp wordt de rente op jaarbasis uitgekeerd op de eerste dag van het jaar, 1 januari dus. Kun je wanneer de actie rente voorbij is het volledige bedrag eraf halen en krijg je dan nog wel gewoon de rente uitgekeerd over de periode dat de rente 2.8% was? Neem aan van wel maar benieuwd hoe de ervaringen hier zijn.
Garantibank is goed. 1 januari 2026 krijg je de rente die is opgebouwd in 2025. 1 januari 2027 (of eerder indien en wanneer je de rekening opheft) krijg je de rente die is opgebouwd in 2026.

@Cpt.Chaos Volgens mij hebben ze onlangs een app in gebruik genomen. Ik heb daar geen ervaring mee.

[ Voor 5% gewijzigd door W1ck1e op 31-10-2025 14:47 ]

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:58
W1ck1e schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 14:46:
[...]

Garantibank is goed. 1 januari 2026 krijg je de rente die is opgebouwd in 2025. 1 januari 2027 (of eerder indien en wanneer je de rekening opheft) krijg je de rente die is opgebouwd in 2026.
Dus wanneer ik de rekening per 1 mei stop zou zetten krijg je direct de rente en hoef je niet te wachten tot 1 januari? Dat is wel goed om te weten, dan 'vergeet' je de lege spaarrekening ook niet.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-12 13:45
Volgens mij zijn de ervaringen bij garantibank positief in dit topic?
Mijn ervaringen zijn beperkt, maar ik heb er dit jaar een rekening geopend vanwege de actierente en tot nu toe werkt dat prima. Volgens mij zit je er goed voor 6 maanden en lukt het sommigen om de actierente daarna verlengd te krijgen.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• W1ck1e
Gynnad schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 15:08:

Dus wanneer ik de rekening per 1 mei stop zou zetten krijg je direct de rente en hoef je niet te wachten tot 1 januari? Dat is wel goed om te weten, dan 'vergeet' je de lege spaarrekening ook niet.
vandaar "indien en wanneer".

• dutchgio
  • Niet online
Gynnad schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 15:08:
[...]

Ja en dan kun je op termijn ook weer gebruik maken van de nieuwe klanten actie.

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Hier verloopt een deposito op Raisin (3,4% Banca Progetto) binnen een paar weken en eind november is de actierente van Advanzia (2,43%) voorbij (wellicht nog een verlengaanbod?). Op Raisin zie ik nou niet echt iets heel interessants ofzo of ik zou een gedeelte voor 3/5 jaar moeten vastzetten in Zweden voor 2,9%/3%.

Dus zit hier ook maar Garantibank te kijken voor een half jaar tegen 2,8%..

• Coffeeroam
  • Registratie: Februari 2018
  • Nu online
[...]

Wel één keer verlenging actierente gehad, maar niet een tweede keer.
Opzeggen gaat niet zo vlot. Daar moet ik het resultaat nog van zien.

• Jerra
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 00:02

Jerra

Beunhaas in wording

Over Klarna IP gesproken, ik zie naar ASN nog wel de optie staan in de app tot IP transactie.

• Juan
Let op!

Voor mensen met de volgende combinatie:
Rabo / Umwelt.

Ze blokkeren je rekening na een grote overboeking.
Een ander forumlid en ik zaten hiermee.

Bel 0887271170 (Rabo Alarmlin) , en ligt alles toe, en met 30 minuten is het weer gedeblokkeerd
Dit kan ook met Quirion gebeuren, werd mij verteld, dus wees voorbereid!

[ Voor 7% gewijzigd door Juan op 01-11-2025 10:32 ]

• W1ck1e
Juan schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 10:30:
Let op!

Voor mensen met de volgende combinatie:
Rabo / Umwelt.

Ze blokkeren je rekening na een grote overboeking.
Een ander forumlid en ik zaten hiermee.

Bel 0887271170 (Rabo Alarmlin) , en licht alles toe, en met 30 minuten is het weer gedeblokkeerd
Dit kan ook met Quirion gebeuren, werd mij verteld, dus wees voorbereid!
Was het een opname van of een storting op de spaarrekening ?

• Novax
  • Niet online
Banca Progetto heeft de rentes op de 3 maanden en 6 maanden deposito's verhoogd naar 2,35% en 2,50% (2,40% en 2,55% effectief) en zijn daarmee weer de hoogste zonder bronbelasting op Raisin voor die termijnen.

Opvallende is dat bij andere banken op Raisin de rentes van de langere termijn deposito's iets stijgen, bij Banca Progetto voornamelijk de kortere termijn deposito's.

• Juan
W1ck1e schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 10:37:
[...]

Was het een opname van of een storting op de spaarrekening ?
Naar de spaarrekening storten, geen opname, dus van Rabo naar Umwelt

• Juan
Jerra schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 23:33:
Over Klarna IP gesproken, ik zie naar ASN nog wel de optie staan in de app tot IP transactie.
Had deze leeg getrokken, maar de rente moet vanmiddag gestort worden, zal eens kijken of het schuifje terug is, of dat je "directe overschrijving" kan aantikken en kan overboeken, anders maar weer via de Revolut methode.

Raar dat ze dit nu zo ineens doen, je mag wettelijk gezien geen kosten vragen voor IP, dus dat kan de reden niet zijn, en je bent het verplicht aan te bieden (de hoofdrekening is gewoon een betaalrekening, dus verplicht)

• Nougat
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 00:26
Ik heb al een tijdje dat de Garantibank app op m'n Samsung S24 Ultra niet meer werkt. Het is gekomen nadat Garantibank een aantal dagen volgens mij uit de lucht was wegens onderhoud. Meer mensen last van?

Heb de app al een keer opnieuw opgestart... cache geleegd..

• DjoeC
Novax schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 10:40:
Banca Progetto heeft de rentes op de 3 maanden en 6 maanden deposito's verhoogd naar 2,35% en 2,50% (2,40% en 2,55% effectief) en zijn daarmee weer de hoogste zonder bronbelasting op Raisin voor die termijnen.

Opvallende is dat bij andere banken op Raisin de rentes van de langere termijn deposito's iets stijgen, bij Banca Progetto voornamelijk de kortere termijn deposito's.
Da's positief, dan hoef ik met de komende aflopende deposito's bij BP niet meer te schuiven!

• RobertMe
  • Nu online
Juan schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 11:09:
Raar dat ze dit nu zo ineens doen, je mag wettelijk gezien geen kosten vragen voor IP, dus dat kan de reden niet zijn, en je bent het verplicht aan te bieden (de hoofdrekening is gewoon een betaalrekening, dus verplicht)
Hoe kom je daar bij? Het is een betaalrekening als je vanaf elke willekeurige IBAN geld kunt ontvangen en geld kunt overmaken. En voor beiden hanteert Klarna toch echt restricties. Namelijk dat inkomend moet zijn van een rekening op dezelfde naam, en uitgaand naar een rekening waar ooit geld van is ontvangen.

Dat Klarna een betaaldienst is waardoor je bij (web)shops kunt kiezen om te betalen met Klarna maakt het nog geen betaalrekening. Want dat betalen verloopt helemaal niet via SEPA / een IBAN / ... hetzelfde dus als dat alle andere manieren van betalen (zoals met een betaalkaart (/"pinnen"), of online betalingen met iDeal of een debit/creditcard) niet ineens instant hoeven te zijn / niet hoeven te voldoen aan alle wetgeving die op SEPA van toepassing is.

• Juan
Toch wel apart, heb vaker geld over gemaakt van een andere rekening en kwam gewoon aan

• Eix
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-12 20:27

Eix

Nougat schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 11:22:
Ik de Garantibank app op m'n Samsung S24 Ultra niet meer werkt. Het is gekomen nadat Garantibank een aantal dagen volgens mij uit de lucht was wegens onderhoud. Meer mensen last van?

Heb de app al een keer opnieuw opgestart... cache geleegd..
Bij mijn weten heeft Garantibank geen app voor Nederlandse spaarders. Of dat moet onlangs dan veranderd zijn.

• W1ck1e
Eix schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 12:11:
[...]

Bij mijn weten heeft Garantibank geen app voor Nederlandse spaarders. Of dat moet onlangs dan veranderd zijn.
Inderdaad, rond 1 oktober hebben we mail ontvangen over een app.

• Nougat
Eix schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 12:11:
[...]

De app staat er bij mij al maanden op en heeft altijd gewerkt... totdat...

• DjoeC
W1ck1e schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 12:15:
[...]

Inderdaad, rond 1 oktober hebben we mail ontvangen over een app.
Ik kan me geen mail herinneren terwijl ik toch al sinds augustus supporter ben van die club. Nou hoef ik die app ook niet persee.....

[ Voor 7% gewijzigd door DjoeC op 01-11-2025 12:28 ]

• W1ck1e
DjoeC schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 12:28:
[...]

Ik kan me geen mail herinneren terwijl ik toch al sinds augustus supporter ben van die club. Nou hoef ik die app ook niet persee.....
De mail ontvangen op 1 oktober:
Geachte relatie,

Achter de schermen zijn wij voor u altijd hard aan het werk. Met veel enthousiasme en trots kunnen wij u mededelen dat Garanti BBVA International de omgeving particulier internetbankieren compleet gaat vernieuwen.

Wat is er nieuw?
Dankzij uw waardevolle feedback en wensen hebben wij het internetbankieren nieuw vorm gegeven. Met het oog op de klantervaring hebben wij gekeken hoe wij de online omgeving inzichtelijker konden maken voor u. Het resultaat mag er zijn: duidelijker, overzichtelijker en uitgebreider. Nog steeds zo veilig en vertrouwd. Onze zakelijke klanten werken er al mee. Binnenkort u ook!

Een belangrijke mijlpaal bereikt en wij zijn nog niet klaar
Met de nieuwe omgeving internetbankieren sorteren wij alvast voor op de komst van de app. Ook hierbij hebben wij goed geluisterd naar u. Zo kunt u binnenkort via onze app op uw mobiel of tablet uw bankzaken beheren. U ontvangt uiteraard bericht wanneer het zover is.

Weekend van 11 en 12 oktober
De omzetting naar de nieuwe omgeving staat gepland in het weekend van 11 en 12 oktober 2025. In dit weekend is het internetbankieren tijdelijk niet beschikbaar.

Vanaf maandag 13 oktober om 09:00 uur is onze vernieuwde internetbankieren voor u beschikbaar.

Continue verbetering
Wij zijn voortdurend bezig om onze producten en diensten te vernieuwen. Graag gaan wij de uitdaging aan en overtreffen steeds onszelf. Mist u toch nog een functionaliteit? Of heeft u een leuk idee? Laat het ons weten!

Heeft u vragen? Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag. U kunt ons op werkdagen tussen 9.00-17.00 uur bereiken via het telefoonnummer 020 553 99 99. Of per e-mail via info@garantibank.nl.

Met vriendelijke groet,
Garanti BBVA International
De app is slechts aangekondigd. Ik heb nog geen bericht gelezen dat hij beschikbaar is. Ik heb wel gevraagd aan de bank of de app straks nodig is om te bankieren. Volgens het antwoord is dat NIET het geval.

• Juan
De app van iPhone werkt niet. Je kan alleen een numeriek klantnr invoeren. Mijne bestaat uit alphanumeriek. Heeft iemand een naar juiste iPhone versie?

• W1ck1e
Als ik mij niet vergis is deze app niet voor particuliere spaarders in Nederland bedoeld.

• Nougat
W1ck1e schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 12:47:
[...]

Als ik mij niet vergis is deze app niet voor particuliere spaarders in Nederland bedoeld.
Zou kunnen, maar het gekke is dat het wel gewerkt heeft totdat de werkzaamheden bij Garantibank plaats vonden.
Ik ga i.i.g. m'n vrouw de opdracht :-) geven om een 2e rekening te openen ivm de 6 maanden 2,8%

Heb de oude app verwijdert en deze erop gezet en deze is inderdaad niet voor Nederlandse spaarders.... maar die ik erop had staan was wel voor de Nederlandse spaarders, hij was immers in het Nederlands... maar helaas kan ik deze niet meer vinden in de Playstore.

[ Voor 24% gewijzigd door Nougat op 01-11-2025 13:11 ]

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:57
Advanzia is weer 2,73%?
https://www.advanziakonto.com/
Volgens de voorwaarden actieperiode t/m 30 november.

[ Voor 29% gewijzigd door Trishul op 01-11-2025 13:20 ]

• W1ck1e
Trishul schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 13:18:
Advanzia is weer 2,73%?
https://www.advanziakonto.com/
Volgens de voorwaarden actieperiode t/m 30 november.
Laat het verlengaanbod maar komen.

edit: op zaterdag nog wat rente opgenomen (was ik even vergeten) over de eerste dagen van oktober. Melding dat het enige tijd zou kosten voordat de transactie zichtbaar zou worden in de de webomgeving. Klopt, is 1 dag later nog niet zichtbaar. Is misschien ook nog niet eens onderweg. Kan natuurlijk door het weekend komen.

edit2: helemaal in orde: pas uitgevoerd op maandag (dus eerder nog niet onderweg). daarover ook een mail ontvangen.

conclusie : advanzia rust uit in het weekend (in ieder geval bij opnames)

[ Voor 51% gewijzigd door W1ck1e op 03-11-2025 11:31 ]

• dutchgio
  • Niet online
Nougat schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 12:57:
[...]

Zou kunnen, maar het gekke is dat het wel gewerkt heeft totdat de werkzaamheden bij Garantibank plaats vonden.
Ik ga i.i.g. m'n vrouw de opdracht :-) geven om een 2e rekening te openen ivm de 6 maanden 2,8%

Heb de oude app verwijdert en deze erop gezet en deze is inderdaad niet voor Nederlandse spaarders.... maar die ik erop had staan was wel voor de Nederlandse spaarders, hij was immers in het Nederlands... maar helaas kan ik deze niet meer vinden in de Playstore.
Je kon eerder via de site een web-app installeren maar dat werkt nu waarschijnlijk niet meer door de nieuwe online omgeving. Het is dus nog afwachten op de daadwerkelijke app waar ze mee bezig zijn.

• Nuutje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 05-12 19:50
Bij Klarna is het feest van IP bij mij ook over. Ivm de lagere rente ben ik dus klaar hier. Ik had nog een account bij Ayvens waar maandelijks wat geld heen gaat voor een kind maar dat geld (vandaag van ING naar Ayvens) is ook niet aangekomen terwijl dat normaal instant is beide kanten op, als ik het me goed herinner.

• Juan
Er lijkt wel een issue met IP te zijn.

Als ik nu iets naar Ayvens wil boeken staat er "de volgende werkdag" echter als ik de boeking gewoon doe, is het toch gelijk aangekomen bij Ayvens.. hetzelfde was voor Umwelt bank, er stond de volgende dag, maar werd toch gelijk uitgevoerd.

• Nuutje
Juan schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 13:52:
Er lijkt wel een issue met IP te zijn.

Als ik nu iets naar Ayvens wil boeken staat er "de volgende werkdag" echter als ik de boeking gewoon doe, is het toch gelijk aangekomen bij Ayvens.. hetzelfde was voor Umwelt bank, er stond de volgende dag, maar werd toch gelijk uitgevoerd.
Klopt inderdaad. Zojuist een test gedaan die is al binnen. Terwijl de periodiek ingeplande opdracht nog ergens hangt. Zal wel maandag binnenkomen

• sanook

sanook

_/-\o_

Bericht ontvangen van Raisin betreffende Morrow Bank, deze verhuist van Noorwegen naar Zweden.
Mij is niet duidelijk wat je moet doen als je op dit moment meer dan 90k bij ze hebt staan....
Geachte klant,

Namens Morrow Bank informeren we u dat de bank per 2 januari 2026 haar vergunning zal verplaatsen van Noorwegen naar Zweden. Dit gebeurt via een fusie met haar Zweedse dochteronderneming Morrow Bank AB.

Wat betekent dit voor u?

Uw rekening blijft ongewijzigd en behoudt dezelfde functionaliteit. Wel veranderen enkele voorwaarden als gevolg van de verhuizing:

Na de fusie wordt uw spaargeld bij Morrow Bank beschermd door het Zweedse depositogarantiestelsel, beheerd door de Zweedse Generale Thesaurie (Riksgälden). Het beschermingslimiet bedraagt 1.050.000 Zweedse kronen (SEK) per rekeninghouder per bank en wordt vanaf 1 januari 2026 verhoogd naar SEK 1.150.000. Terugbetaling vindt plaats in euro, via een girale betaling (overboeking) naar uw Raisin-rekening, en gebeurt binnen 7 werkdagen. Lees hier meer over het Zweedse depositogarantiestelsel >
Het maximale tegoed dat u bij Morrow Bank kunt aanhouden wordt verlaagd van € 100.000 naar € 90.000. Indien u onder de € 90.000 bij de bank aanhoudt, kunt u bijstorten tot het nieuwe maximale tegoed van € 90.000. Indien u € 90.000 of meer bij de bank aanhoudt, kunt u niet meer geld bijstorten. Opnemen en renteboekingen verlopen zoals gebruikelijk.
De vergunninghoudende entiteit wordt Morrow Bank AB in Zweden, onder toezicht van de Zweedse financiële autoriteit (Finansinspektionen).
Voor de buitengerechtelijke behandeling van klachten kunt u zich voortaan wenden tot de Zweedse nationale raad voor consumentengeschillen (Allmänna Reklamationsnämnden), in plaats van de Noorse geschillencommissie.
Morrow Bank rapporteert voortaan gegevens over uw rekening (zoals saldo en rente) via de Zweedse Belastingdienst (Skatteverket) aan de Nederlandse Belastingdienst, conform de internationale Common Reporting Standard (CRS).
U vindt de bijgewerkte voorwaarden bijgevoegd bij dit bericht. Indien u geen bezwaar maakt voor de ingangsdatum van 2 januari 2026, stemt u in met de gewijzigde voorwaarden.

Met vriendelijke groet,

Uw Raisin team

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:42

Reinier

\o/

Dan hoef je niks te doen, je kunt alleen niet meer bijstorten. Staat dat er niet gewoon?

• sanook

sanook

_/-\o_

Reinier schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 15:22:
Dan hoef je niks te doen, je kunt alleen niet meer bijstorten. Staat dat er niet gewoon?
Ja zo lees ik het ook, maar hoe zit het dan met het DGS? Dat zou nu tot SEK1.115.000 zijn. Betekent dat dat je tot EUR100.000 gedekt bent/blijft? Dat is mij niet duidelijk. Of voor de zekerheid maar alles boven 90k weg gaan halen?
Deze vraag overigens ook aan Raisin gesteld, zal het antwoord hier posten.

[ Voor 15% gewijzigd door sanook op 01-11-2025 15:39 ]

• RobertMe
  • Nu online
sanook schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 15:32:
[...]

Ja zo lees ik het ook, maar hoe zit het dan met het DGS? Dat zou nu tot SEK1.115.000 zijn. Betekent dat dat je tot EUR100.000 gedekt bent/blijft? Dat is mij niet duidelijk. Of voor de zekerheid maar alles boven 90k weg gaan halen?
Dat laatste, voor de zekerheid alles erboven weg halen. Wat er gebeurd is dat het Zweedse DGS bij uitkering (als dat aan de orde zou komen) een Euro => SEK conversie, vervolgens de max toepassen (1,15M SEK dus), en dan weer een SEK => Euro conversie. Je bent daarbij dus afhankelijk van de wisselkoers van dat moment hoeveel de maximale vergoeding is. Note: er wordt op dezelfde dag / op hetzelfde moment "gewisseld", waardoor Euro => SEK => Euro geen verlies / wisselkoers risico geeft, behalve als de SEK waarde dus dus boven de 1,15M SEK komt. "Kanttekening" is wel dat als blijkbaar de vergoeding op 1 januari wordt aangepast dat het Zweede DGS recentelijk ook de boel weer "geijkt" heeft aan de 100K in euro. Dus die 90K max die Raisin hanteert zal "hopelijk" al ("iets", zijnde 10K) onder de maximale vergoeding zitten. En dus ook wat extra "bescherming" geven dat je niet "zomaar" er overheen gaat. Waarbij ook in het verleden Raisin al eens het maximaal aan te houden bedrag bij Zweedse banken heeft verlaagd op basis van koersontwikkeling (als in: de op dat moment geldende 1,05M SEK leverde bv nog maar 90K euro op, waarna Raisin het maximaal aan te houden tegoed heeft verlaagd naar bv 80K euro).

In het kort is de daadwerkelijke vergoeding vanaf 1-1 dus (blijkbaar) 1,15M SEK, dat staat gewoon hard vast. Waarna het semi aan jouw is om er op te letten dat je niet meer euro's er op zet dan (omgerekend) 1,15M SEK. De maximum van 90K euro van Raisin is niet meer dan een "hulpmiddel". Mocht de wisselkoers dus ineens hard omlaag gaan (waardoor bv 90K euro ineens 1,5M SEK is) dan is dat "risico" zeg maar voor jou en zal Raisin niet ineens het verschil gaan bijlappen als het DGS bv maar 50K euro uitkeert.

• Novax
  • Niet online
sanook schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 15:32:
[...]

Deze vraag overigens ook aan Raisin gesteld, zal het antwoord hier posten.
SEK1.115.000 is op dit moment 105.321,51 Euro dus dan ben je gedekt. Die € 90.000 zal zijn om een marge te hebben.

• Jerra
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 00:02

Jerra

Beunhaas in wording

Nuutje schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 14:33:
[...]

Klopt inderdaad. Zojuist een test gedaan die is al binnen. Terwijl de periodiek ingeplande opdracht nog ergens hangt. Zal wel maandag binnenkomen
Tjah, periodiek wordt nooit uitgevoerd als Instant Payment dus dat zal nu ook niet ineens wel het geval zijn

• Nuutje
Jerra schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 17:10:
[...]

Tjah, periodiek wordt nooit uitgevoerd als Instant Payment dus dat zal nu ook niet ineens wel het geval zijn
Dit is me echt nooit opgevallen. Thnx

• Juan
@Jerra Zeker wel. Als jij maandelijks bv 50 EUR inpland, vanaf Rabobank op een zaterdag doet naar Ayvens. Word de opdracht op dat moment gewoon via IP aangeboden

[ Voor 10% gewijzigd door Juan op 02-11-2025 00:31 ]

• fissa
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 06-12 08:15
Coffeeroam schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 15:08:
[...]

Laat je even weten of dat lukt? - ik heb op dezelfde vraag nog geen antwoord van Garanti.
E-mail ontvangen dat ik met terugwerkende kracht toch 2,8% krijg. Had dezelfde dag ook een e-mail gestuurd en toen dat te lang duurde gebeld. Misschien hebben ze de “overgangsperiode” toch iets uitgebreid van 1 week naar 2 weken! :)

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:03
Nog meer mensen die hun rekeningen niet meer zien bij raisin ? Ik kan alleen nog maar nieuwe rekeningen/depositios zien.

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:03
-fixed-

• Coffeeroam
  • Nu online
fissa schreef op zondag 2 november 2025 @ 09:44:
[...]

E-mail ontvangen dat ik met terugwerkende kracht toch 2,8% krijg. Had dezelfde dag ook een e-mail gestuurd en toen dat te lang duurde gebeld. Misschien hebben ze de “overgangsperiode” toch iets uitgebreid van 1 week naar 2 weken! :)
Ik niet: "Helaas komt u niet in aanmerking voor de nieuwe actierente."

• Coffeeroam
  • Nu online
W1ck1e schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 13:32:
[...]

Laat het verlengaanbod maar komen.
Hier geen verlengaanbod Advanzia. Blijft nog 2.4%.

• groxgrox
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:55
Hier helaas ook:

Bedankt voor uw bericht.

Helaas komt u niet in aanmerking voor de nieuwe actierente. Wel blijft u gebruik maken van de actie rente van 2,55%.

Heb ze ook nog even gebeld vrijdag maar ook daar konden ze niets doen. Ook een verlenging na 6mnd zat er volgens de medewerker niet in....

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

• dutchgio
  • Niet online
Hier was het ook niet gelukt helaas.

• Wally2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:03
Hoelang geleden hebben diegenen die een afwijzing hebben gehad, de rekening met actie rente van 2,55 geopend? Oftewel waar wordt door Garantibank de grens gelegd?
Pagina: 1 ... 167 ... 172 Laatste

Let op:
We hebben het hier over spaar- en depositorekeningen, voor alternatieven (beleggen e.d.) zijn er alternatieve topics. Tevens is het bespreken van de moraliteit en het politieke karakter van rendementsheffingen off-topic.

Twijfels over DGS of VRH: daarvoor kan je in het DGS topic of het VRH topic terecht.

Trade Republic heeft zijn eigen topic.

We willen hier geen persoonlijke updates zien, dat is eigenlijk niet interessant voor de meerderheid en maakt het topic lastig te lezen.

Referral vragen of aanbieden? Niet hier! Zien we dat, dan wordt je post zonder pardon verwijderd en krijg je direct een ban. Dat geldt in de breedste zin van het woord, dus ook hinten naar is niet de bedoeling