Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snoekds20
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:01
Hier werkt Raisin gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:55

sanook

_/-\o_

Hier ook ok, ik zie zelfs dat ik er 100 euro bonus bij heb vanwege de deposito ladder actie. Was ik alweer vergeten...
Account van mijn vrouw ook gewoon ok.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coffeeroam
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 17:12
DHB Solidextra rekening, vanaf 20 oktober met een bodemrente van minimaal 2.10% en daarboven meebewegend met de Euribor. Dat is een betere garantierente dan voorheen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Coffeeroam
ING: deze had ik nog niet opgemerkt.
Gewoon €25 ophalen als je regelmatige inkomsten op betaalrekening hebt.
https://www.ing.nl/partic...ning-bij-genoeg-inkomsten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook

sanook

_/-\o_

Coffeeroam schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 16:55:
DHB Solidextra rekening, vanaf 20 oktober met een bodemrente van minimaal 2.10% en daarboven meebewegend met de Euribor. Dat is een betere garantierente dan voorheen.
Gaat om deposito van 2, 3, 4 of 5 jaar: https://www.dhbbank.nl/sp...lidextra-depositorekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook

sanook

_/-\o_

Coffeeroam schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 17:19:
Dat is wel heel makkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:21
Coffeeroam schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 17:19:
" Je komt in aanmerking voor deelname aan de Actie als je tijdens de Actieperiode door ons geselecteerd bent en een bericht over deze Actie hebt gekregen in de Mobiel Bankieren App en/of Mijn ING"

Ik heb geen bericht gehad, jullie wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:48
jan390 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 17:28:
[...]

" Je komt in aanmerking voor deelname aan de Actie als je tijdens de Actieperiode door ons geselecteerd bent en een bericht over deze Actie hebt gekregen in de Mobiel Bankieren App en/of Mijn ING"

Dat niet, maar kan me gewoon aanmelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoeC
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 23:29
Dank voor het melden van de ING actie, ik was m (nog) niet tegengekomen maar kan me zo aanmelden en zie een bevestiging.... We gaan t meemaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TvanW
  • Registratie: Augustus 2017
  • Niet online
In de voorwaarden staat dat je alleen kan deelnnemen als je een bericht van de ING hebt ontvangen.
Heb me wel aangemeld, we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook

sanook

_/-\o_

DjoeC schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 17:42:
Dank voor het melden van de ING actie, ik was m (nog) niet tegengekomen maar kan me zo aanmelden en zie een bevestiging.... We gaan t meemaken ;)
waar zie/krijg jij die bevestiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TvanW
  • Registratie: Augustus 2017
  • Niet online
sanook schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 19:03:
[...]

Melding op je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander12
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 23:19
Uitsluitingen
10. Klanten die deze Actie niet aangeboden hebben
gekregen in hun ING Bankieren app en/of Mijn ING
zijn uitgesloten van de Actie. Zij kunnen zich niet
aanmelden voor de Actie.
11. Bij een redelijk vermoeden van onrechtmatige
beïnvloeding, misbruik of fraude kan ING je
uitsluiten van deelname aan de Actie. Je komt dan
niet meer in aanmerking voor de € 25 cadeau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoeC
sanook schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 19:03:
[...]

Aanmelding via ING website binnen mijn omgeving. Krijg ik t niet dan zegt dat weer iets meer over hoe ING opereert.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffeeroam
Sander12 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 20:53:
Uitsluitingen
10. Klanten die deze Actie niet aangeboden hebben
gekregen in hun ING Bankieren app en/of Mijn ING
zijn uitgesloten van de Actie. Zij kunnen zich niet
aanmelden voor de Actie.
11. Bij een redelijk vermoeden van onrechtmatige
beïnvloeding, misbruik of fraude kan ING je
uitsluiten van deelname aan de Actie. Je komt dan
niet meer in aanmerking voor de € 25 cadeau.

Ik heb de mededeling misschien gemist, maar in ieder geval kreeg ik hem aangeboden binnen mijn ING omgeving. Immers, hij stond daar en werd geaccepteerd, dus kreeg ik hem aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:51
jan390 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 17:28:
[...]

Ik heb geen bericht ontvangen. Want geen inkomsten op/via ING (wel regelmatig geld van spaarrekeningen) ?
Dat bericht kan je ontvangen via "Mobiel Bankieren App en/of Mijn ING", maar een van de voorwaarden is dat je de app gebruikt. Verstuur dan ook alleen daar het bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
even over Garantibank
ik moest nog een 06 nummer doorgeven (formulier gedownload, geprint, ingevuld, foto gemaakt met tablet, verstuurd met mail. reactie, met vraag om ook nog via berichtencentrum het nummer nog een keer door te geven, gemist (bleek in een telefoongesprek). Een dag later bij aanloggen door bank gevraagd om het nummer te bevestigen (wordt gecontroleerd met een sms-je). En is nu geregeld. TAN code is NIET nodig bij aanloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffeeroam
W1ck1e schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 10:27:
even over Garantibank
ik moest nog een 06 nummer doorgeven (formulier gedownload, geprint, ingevuld, foto gemaakt met tablet, verstuurd met mail. reactie, met vraag om ook nog via berichtencentrum het nummer nog een keer door te geven, gemist (bleek in een telefoongesprek). Een dag later bij aanloggen door bank gevraagd om het nummer te bevestigen (wordt gecontroleerd met een sms-je). En is nu geregeld. TAN code is NIET nodig bij aanloggen.
TAN code is nodig om iets over te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ck1e
Coffeeroam schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 15:27:
[...]

TAN code is nodig om iets over te maken.
Dat begrijp ik, ik het vind het wel fijn dat als ik alleen wil aanloggen dan geen tancode nodig heb.
Ik heb namelijk een 06 telefoon alleen voor de tancodes. Zonder abonnement, kan ik gratis gebeld en gesms't worden. Die telefoon gaat alleen aan bij bankieren en dergelijke.

edit: ook geen prepaid. Dat was het wel in eerste instantie, maar saldo laten uitkeren en om laten zetten naar een gratis 06 nummer zonder kosten (geen idee wat een belletje door mij zou kosten).

[ Voor 18% gewijzigd door W1ck1e op 18-10-2025 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoeC
W1ck1e schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 15:39:
[...]

Dat begrijp ik, ik het vind het wel fijn dat als ik alleen wil aanloggen dan geen tancode nodig heb.
Ik heb namelijk een 06 telefoon alleen voor de tancodes. Zonder abonnement, kan ik gratis gebeld en gesms't worden. Die telefoon gaat alleen aan bij bankieren en dergelijke.
Je bent niet de enige ;) Ik heb ook een 06 (youfone, prepaid 7,50, eis: minimaal 1 uitgaande SMS/gesprek per 6 maanden dus ik kan >15 jaar vooruit) voorallerlei SMS/TAN, 2FA achtige factoren. Bellen (gebeld kunnen worden staat uit).

Zeker voor banken, maar ook voor verzekeraars, DigiD, wat dan ook een prima oplossing! O ja, ook geen watsap oid op die 06 installeren.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rechtsherstel
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 22:59
DjoeC schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 15:57:
[...]

Je bent niet de enige ;) Ik heb ook een 06 (youfone, prepaid 7,50, eis: minimaal 1 uitgaande SMS/gesprek per 6 maanden dus ik kan >15 jaar vooruit) voorallerlei SMS/TAN, 2FA achtige factoren. Bellen (gebeld kunnen worden staat uit).

Zeker voor banken, maar ook voor verzekeraars, DigiD, wat dan ook een prima oplossing! O ja, ook geen watsap oid op die 06 installeren.....
En als je dan 1 keer per 6 maanden via SMS je beltegoed opvraagt gaat er helemaal niets van je beltegoed af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoeC
rechtsherstel schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 16:15:
[...]
En als je dan 1 keer per 6 maanden via SMS je beltegoed opvraagt gaat er helemaal niets van je beltegoed af.
offtopic:
Oeps, Youfone = Simyo en daar kan het niet via de telefoon (wordt al 13 jaar om gevraagd).....
En nu weer OT..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:49
even een vraagje over Advanzia. Ik heb een rekening een paar dagen geleden opgezegd en wil nu weer een nieuwe openen. Dat is geen probleem totdat ik bij de portal wil inloggen en je een usernaam moet aanvragen. Advanzia kiest dan automatisch je naam en zegt dat de usernaam al bestaat. Logisch...dat was van de gesloten rekening. Ik kom hier niet verder. Ik mag niet zelf een usernaam kiezen en zit nu in een loophole... . Bij opnieuw aanvragen blijft de portal continu dezelfde usernaam aanmaken en kom ik niet verder. Hoe hebben jullie dit opgelost toen jullie een nieuwe rekening opende nadat jullie oude gesloten was? Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook

sanook

_/-\o_

Justie schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:49:
even een vraagje over Advanzia. Ik heb een rekening een paar dagen geleden opgezegd en wil nu weer een nieuwe openen. Dat is geen probleem totdat ik bij de portal wil inloggen en je een usernaam moet aanvragen. Advanzia kiest dan automatisch je naam en zegt dat de usernaam al bestaat. Logisch...dat was van de gesloten rekening. Ik kom hier niet verder. Ik mag niet zelf een usernaam kiezen en zit nu in een loophole... . Bij opnieuw aanvragen blijft de portal continu dezelfde usernaam aanmaken en kom ik niet verder. Hoe hebben jullie dit opgelost toen jullie een nieuwe rekening opende nadat jullie oude gesloten was? Bij voorbaat dank!
Berichtje sturen naar Advanzia, dan lossen ze dat op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:52
Dat is wel heel raar.. volgensmij heb ik altijd zelf mijn username kunnen kiezen, ook de laatste keer.

Vertrouwen is goed, controle nog beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:07
Bekend probleem, ook al twee keer gehad. Een mailtje lost dat op, krijg je een nieuwe ‘registreer nu’-mail na een aantal dagen.
Pagina: 1 ... 164 165 Laatste

Let op:
We hebben het hier over spaar- en depositorekeningen, voor alternatieven (beleggen e.d.) zijn er alternatieve topics. Tevens is het bespreken van de moraliteit en het politieke karakter van rendementsheffingen off-topic.

Twijfels over DGS of VRH: daarvoor kan je in het DGS topic of het VRH topic terecht.

Trade Republic heeft zijn eigen topic.

We willen hier geen persoonlijke updates zien, dat is eigenlijk niet interessant voor de meerderheid en maakt het topic lastig te lezen.

Referral vragen of aanbieden? Niet hier! Zien we dat, dan wordt je post zonder pardon verwijderd en krijg je direct een ban. Dat geldt in de breedste zin van het woord, dus ook hinten naar is niet de bedoeling