Ik zie het nu idd staan, was het niet 3,4% voor 28 februari? Ben ik dus al te laat voor de 3,4%?
Ik heb vorig week advanzia weer aangevraagd (al 2x eerder klant geweest) en op 19 februari een mail gekregen met mijn nieuwe account nummer en iban nummer.
Helaas kon ik niet inloggen, dus ik dacht ik wacht ff een paar dagen, maar het lukt nog steeds niet. Er lijkt iets vreemds aan de hand.
https://mein.advanziakonto.com/
Inloggen met nieuwe account nummer lukt niet, dus ik kies voor "No credentials yet?". Ik krijg dan een SMS en daarna staat er Username'1300088888888' (mijn oude account nummer, die al opgezegd is) already exists. Bij wachtwoord opnieuw opvragen, geeft die aan dat er een email is gestuurd. Helaas ontvang ik niks. Ook niet als ik rechtstreeks naar "Forgot password?" ga.
Ik raak dus niet ingelogd, maar heb per mail wel al een nieuwe account nummer en iban nr..
Het lijkt erop dat mijn oude account niet goed is verwijderd, aangezien ik mijn oude account nr krijg te zien. Terwijl ik wel een bevestiging heb van opzegging.
Iemand een enig idee?