Ik ook.Rockel83 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 00:33:
[...]
Maar aan klantenservice lijkt het totaal te ontbreken.
Je zult er maar een deel van je vermogen neerzetten wat vervolgens om de een of andere reden automatisch geblokkeerd wordt . Succes met de k*t chatbot daar dan.
Kreeg het nog geeneens voor elkaar om een mens te spreken te krijgen. En die chatbot snapte er kennelijk helemaal niets van. Alsof je tegen een muur aan het praten was. Gewoon Nederlands blijven communiceren lijkt men er ook lastig te vinden. Nu kan ik aardig uit de weg met Engels. Maar zie niet in waarom ik Engels moet l*llen bij een in Nederland gevestigde bank.
Zelf vond ik het maar helemaal niets. Ben nog nooit eerder zo snel bij een bank vertrokken.
Bij mij hadden ze rentebetaling zonder mededeling stopgezet omdat zij in februari om salarisstrook(voor een spaarrekening?) gevraagd zouden hebben, wat ik pas in juni zag, spaarrekening log ik alleen in als ik geld nodig heb of begin januari t.bv. belastingaangifte. Dus ruim 3 maanden geen rente ontvangen(meer dan € 400).
Ik heb heel veel berichten moeten sturen, die chatbot snapte niets en lulde alleen engels. Na heel veel berichten en dreiging met geschillencommissie etc, hebben zij in heel veel stappen(steeds paar weken tot maand) uiteindelijk grootste deel wel betaald, al mis ik volgens mij nog paar weken, maar was moe....
Dus rekening ook maar leeggehaald. Eerlijk gezegd ook omdat concurentie steeg tot 3% en Bung lang op 2,01% bleef hangen(toen! later is wel verhoogd naar 2,46)
Internet KPN 37/27Mbps; Modem Experia v8; Router Fritz!box 7260; Telefoon Siemens C470IP; VSP in: NL>budgetphone.nl, PL>plfon.pl ; VSP uit: cosmovoip.com; Zon 10x365Wp zuidoost; Omvormer Trannergy