Als de benchmark niet langer Snollebollekes met "naar links...naar rechts" wordt ben ik voorD-Ed schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 12:27:
[...]
Volgens velen is dit dé benchmark dus ik kijk uit naar de komende jaren hoe ieder circuit de best practises van LV gaat kopiëren
Oei VER moet oppassen voor RUS in turn 1
Cultuurbarbaar!Chocoball schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 13:29:
[...]
Als de benchmark niet langer Snollebollekes met "naar links...naar rechts" wordt ben ik voor
*man schud vuist boos richting wolken*
Nja die Mercedes is wel goed in te halen op dat 10km lange rechte stuk.asdfqwerty schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 13:34:
Oei VER moet oppassen voor RUS in turn 1
Ik bedoel meer dat george niet verstappen van de baan tiktTinusXIII schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 13:43:
[...]
Nja die Mercedes is wel goed in te halen op dat 10km lange rechte stuk.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
De FOM was ook weer eens wat beeldmateriaal vergeten.
edit: Hij is volgens mij ook helemaal klaar mee en zegt gewoon wat hij vind.
[YouTube: Max Verstappen calls for rule change | Post Quali Interviews Las Vegas GP 2023]

Context that F1 didn't show you: Esteban overtook Max before Max overtook him, ruining both their laps.
— MultiViewer (@f1multiviewer) 18 november 2023
📸: @F1 via f1mediafan#F1 #LasVegasGPpic.twitter.com/E5nv7ni1eY
edit: Hij is volgens mij ook helemaal klaar mee en zegt gewoon wat hij vind.
[YouTube: Max Verstappen calls for rule change | Post Quali Interviews Las Vegas GP 2023]
[ Voor 46% gewijzigd door DaniëlWW2 op 18-11-2023 13:57 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Max was on fire tijdens de press conferentie na de kwalificatie. Nog eens vermelden dat Las Vegas GP niet zijn ding is, de track zelf vind hij dan wel weer oke-ish. Hij vind vooral dat de focus op de race moet zijn, hoe de teams/coureurs werken en niet alle zaken eromheen in Las Vegas. Voor feesten kan hij net zo goed naar Ibiza gaanDaniëlWW2 schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 13:53:
De FOM was ook weer eens wat beeldmateriaal vergeten.![]()
[Twitter]
edit: Hij is volgens mij ook helemaal klaar mee en zegt gewoon wat hij vind.![]()
Wie zijn velen, heb die memo niet gehadD-Ed schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 12:27:
[...]
Volgens velen is dit dé benchmark dus ik kijk uit naar de komende jaren hoe ieder circuit de best practises van LV gaat kopiëren
Mja ik snap ook niet helemaal waarom ze dat niet eens toonden toen Verstappen geïnterviewd werd en ze al die beelden lieten zien. Laat dan de hele context zien.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 13:53:
[Twitter]
edit: Hij is volgens mij ook helemaal klaar mee en zegt gewoon wat hij vind.![]()
Nee natuurlijk niet, dan kun je lekker polariseren. Max is slecht, arme Ocon. D2S moet ook een leuk seizoen hebben volgend jaar, zoveel is er verder niet gebeurd op de baan.Martinspire schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 14:34:
[...]
Mja ik snap ook niet helemaal waarom ze dat niet eens toonden toen Verstappen geïnterviewd werd en ze al die beelden lieten zien. Laat dan de hele context zien.
Kijk uit naar de race! Deze keer niet met chips.
[ Voor 86% gewijzigd door kraanwagen op 18-11-2023 17:25 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Er is best een dikke kans dat volgend jaar wel echt heel tof gaat worden. Wellicht maken ze er nog een paar plekken voor overtakes in oid. Vermoed ook wel dat de organisatie heet eea leert deze week
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
- DaniëlWW2
- Niet online
Is er al een overgebleven bandenoverzicht?G_Dragon schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 14:49:
Het gaat denk ik twee stopper worden morgen
[Afbeelding]
Want ik heb wat moeite te geloven dat de harde banden hier nu de voorkeur genieten...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
G_Dragon schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 14:49:
Het gaat denk ik twee stopper worden morgen
[Afbeelding]
Voordeel van deze race is dat ik lekker om 08.30-9.00 wakker kan worden, de tv op de slaapkamer opzet en de F1 TV Pro: "Start vanaf het begin" kan aanklikken .
Kan ik mooi de eerste rode vlag doorspoelen en hoef ik niet te balen dat mijn wekker te vroeg stond
Kan ik mooi de eerste rode vlag doorspoelen en hoef ik niet te balen dat mijn wekker te vroeg stond
Ik denk niet dat er een rode vlag gaat komen eigenlijk. SC misschien wel.
Nouja, waar gaan ze een auto naartoe verhuizen die de muur in vliegt?Jasphur schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 15:18:
Ik denk niet dat er een rode vlag gaat komen eigenlijk. SC misschien wel.
Vooral dat moment met Ocon, wat een dwaas... Ben wel benieuwd naar context vanuit hem, bezien of hij ergens "vast" kwam te zitten of dat het op een seconde over de finish lukte om nog een rondje te starten, maar dit sloeg natuurlijk nergens op.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 13:53:
[Twitter]
Mooi dat Max de Ferrari coureurs steunt. Ik ben het helemaal met hem eens met wat hij daarover zegt.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Via het afvoerputje.PWM schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 15:19:
[...]
Nouja, waar gaan ze een auto naartoe verhuizen die de muur in vliegt?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Ik zag redelijk wat service roads ook langs de rechte stukken.PWM schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 15:19:
[...]
Nouja, waar gaan ze een auto naartoe verhuizen die de muur in vliegt?
Ik denk eigenlijk dat ik het toch "live" ga kijken. Voor mij hoort dat bij de sfeer en bovendien heb ik elke race sinds 2016 live op tv gezien. Die traditie ga ik niet doorbreken, zeker niet voor Las Vegas. ;-)PWM schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 15:16:
Voordeel van deze race is dat ik lekker om 08.30-9.00 wakker kan worden, de tv op de slaapkamer opzet en de F1 TV Pro: "Start vanaf het begin" kan aanklikken .
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Consequent als ik dat doet tijdens een nog draaiend event begint op op het live moment, om vervolgens te gaan bufferen en dan pas naar het begin te gaan.PWM schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 15:16:
en de F1 TV Pro: "Start vanaf het begin" kan aanklikken .
- DaniëlWW2
- Niet online
Volgens mij had Ocon niet veel tijd meer.Arjan90 schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 15:26:
[...]
Vooral dat moment met Ocon, wat een dwaas... Ben wel benieuwd naar context vanuit hem, bezien of hij ergens "vast" kwam te zitten of dat het op een seconde over de finish lukte om nog een rondje te starten, maar dit sloeg natuurlijk nergens op.
Mooi dat Max de Ferrari coureurs steunt. Ik ben het helemaal met hem eens met wat hij daarover zegt.
Ik denk eerder dat Ocon zag dat er auto's voor hem stonden, hij die allemaal inhaalde en toen zag dat Verstappen zijn ronde al wou inzetten. Komt hij er even snel voorbij voor de vrije lucht. Verstappen zijn snelle ronde was meteen klaar. Maar het is op nog een manier eigenlijk asociaal. Iedereen weet echt wel dat Verstappen in een heel wat snellere auto zit. Hij is zo weg als hij aanzet. Als je op het laatste moment ervoor gaat, dan zit die vlak achter je en kan die je zo inhalen tijdens je snelle ronde. Precies wat gebeurde omdat Verstappen het niet pikte dat zijn snelle ronde gesaboteerd werd.
Het is toch al iets dat het verschil in kunde laat zien op dit niveau. Verstappen en RBR zitten meestal erg goed als het om hun ronden gaat. Ze zorgen er wel voor dat er een gat is. Andere coureurs en teams hebben daar veel meer moeite mee en dan krijg je die sector 3 puinzooi waar ze elkaar gaan hinderen, proberen in te halen, elkaars rondes verpesten om zelf te kunnen beginnen.
En dan zie je de FIA ook weer falen met hun verboden op langzaam rijden of stoppen rond de pitstraat. Daar kan je een gat laten vallen, maar dat mag niet. Dus gaan we door het te doen in sector 3 waar veel teams en coureurs het blijkbaar niet kunnen. Dit speelt immers al jaren.
Groot gelijk, lekker biertje erbij, wat kaas en worst en genieten maar!Spotmatic schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 15:33:
[...]
Ik denk eigenlijk dat ik het toch "live" ga kijken. Voor mij hoort dat bij de sfeer en bovendien heb ik elke race sinds 2016 live op tv gezien. Die traditie ga ik niet doorbreken, zeker niet voor Las Vegas. ;-)
De dwaas deed gewoon dom. In bocht 14 ontstond wat van een file, ocon reed achteraan in dat rijtje, werd gewaarschuwd aan het begin van de strip dat het druk zou zijn, kachelt keihard door, ziet 4 auto's geparkeerd staan, haalt er 2 in, knalt bijna achterop 2 anderen, verstappen begint zijn ronde, zhou is next, maar Ocon denkt fuck it, ik ga ook, rijdt naast zhou en vlak achter Ver, haalt hem in op de run naar de start en wordt terecht terug gepakt.Arjan90 schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 15:26:
[...]
Vooral dat moment met Ocon, wat een dwaas... Ben wel benieuwd naar context vanuit hem, bezien of hij ergens "vast" kwam te zitten of dat het op een seconde over de finish lukte om nog een rondje te starten, maar dit sloeg natuurlijk nergens op.
Ver achter Ocon reden nog Bottas en Stroll, die hun ronde begonnen met 30 a 40 sec op de klok, dus er was nog enorm veel tijd. Probleem was de Temp van de banden, door de file was hij wscl bang teveel temp te verliezen, maar ja ga dan slingeren tussen 13 en 14 ofzo...
erutangiS
Haha, misschien doe ik dat ook nog wel. Het is zondagochtend, dus moet kunnen.Shinji schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 15:35:
[...]
Groot gelijk, lekker biertje erbij, wat kaas en worst en genieten maar!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
AM betekent voor het middaguurShinji schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 15:35:
Groot gelijk, lekker biertje erbij, wat kaas en worst en genieten maar!
[ Voor 6% gewijzigd door hardware-lover op 18-11-2023 15:49 ]
Testing, one, two ...
O o o Max, wat ben je toch een (h)eerlijke gast!
En dan:
Helaas wel premium.
Rant gaat nog (veel) verder in het artikel.
Ook na een paar dagen racen door de straten van Las Vegas blijkt de mening van Max Verstappen niet veranderd. Na de kwalificatiesessie is de wereldkampioen glashelder over het evenement, de deceptie van de eerste dag en de manier waarop er is omgesprongen met de gedupeerde fans. ,,Als ik hen was, zou ik de hele tent afbreken.
En dan:
Max Verstappen zou een beetje nerveus zijn geweest. Volgens Steve Hill tenminste, de promotor van de stad Las Vegas die op die wijze reageerde op de woorden van de kritische Red Bull-coureur voorafgaand aan het eerste evenement in het gokparadijs.
,,Dan kent die man mij heel goed”, reageert Verstappen na de kwalificatie in de nacht van vrijdag op zaterdag. ,,Laat hem het lekker uitzoeken. Die mensen leven in hun eigen wereld, joh. Daar heb je helemaal niks aan. Voor mij kwam het wel even goed uit dat er in de eerste training wat misging. Veel succes ermee.”
https://www.telegraaf.nl/...leven-in-hun-eigen-wereld

Helaas wel premium.
Het gekloot voor die bocht was gewoon te zien op F1TV?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 13:53:
[Twitter]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Hij *knip* inderdaad niet bang!SuBBaSS schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 15:58:
O o o Max, wat ben je toch een (h)eerlijke gast!
[...]
![]()
En dan:
[...]
![]()
![]()
Helaas wel premium.
[ Voor 6% gewijzigd door tweakduke op 19-11-2023 12:00 . Reden: Goed bedoeld, maar paywall omzeilen is niet toegestaan ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Het is altijd wel ergens vier uur, maar nee hoor, ik kijk gewoon hier vanuit NL.hardware-lover schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 15:48:
[...]
AM betekent voor het middaguur(of zit je daar ergens?
)
Wolf en de overige aandeelhouders.Arjantje72 schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 14:22:
[...]
Wie zijn velen, heb die memo niet gehad
[quote]PWM schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 15:16:
Ik overweeg ook om eerst lekker uit te slapen. Kijk echter normaal F1TV met commentaar van olav Mol. Heeft iemand enig idee hoe laat de "Uitzending gemist" van Grand Prix Radio online worden gezet?
Ik overweeg ook om eerst lekker uit te slapen. Kijk echter normaal F1TV met commentaar van olav Mol. Heeft iemand enig idee hoe laat de "Uitzending gemist" van Grand Prix Radio online worden gezet?
Dacht altijd dat het after midnight en pre midnight was. Maar het is latijn ante meridiem voor halverwege de dag en post meridiem, er na.hardware-lover schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 15:48:
[...]
AM betekent voor het middaguur(of zit je daar ergens?
)
YouTube: After Midnight
Heh, geen AM dus maar gewoon after midnight. Kweenie maar geniet hier meer van dan ja ja ja s nachts na 2en (kan ook leuk zijn
een treffende spreuk
After Midnight, Pefore Midnight, zo onthoud ik het 😅
At Morning, Past Morning is taalkundig wat correcterexponential schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 18:38:
Nee, pefore is gewoon het beste.
een treffende spreuk
Gebruik dan gewoon de echte termen.exponential schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 18:38:
Ante en Post Meridiem.
PSN
Ik noem ze gewoon Aston Martin, gekke bijnamen verzinnen jullie.
Omg, ik heb de aankondiging van Bottas zn blote billen poster voor 2024 helemaal gemist dit weekend
PafternoonPWM schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 18:42:
[...]
At Morning, Past Morning is taalkundig wat correcter
- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -
Just feeling like ElvisToke_gt schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 19:51:
Nieuwe pakkies. Of gaat Checo naar Ferrari
[Afbeelding]
Nu mis ik gelijk de RB16B witte liveryToke_gt schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 19:51:
[Afbeelding]
Snap wel dat Verstappen zich net een clown voelt in die outfitToke_gt schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 19:51:
[Afbeelding]
Op Reddit zijn ze unaniem positief over Max z'n uitspraken dit weekend. Leuk om te lezen.
https://www.reddit.com/r/formula1/s/m5a854u9If
En
https://www.reddit.com/r/formula1/s/NsaoNbAo7H
https://www.reddit.com/r/formula1/s/m5a854u9If
En
https://www.reddit.com/r/formula1/s/NsaoNbAo7H
[ Voor 17% gewijzigd door Boeryepes op 18-11-2023 21:01 ]
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
Morgen geen Verstappen podcast. Er is geen cooldownroom
:strip_exif()/f/image/YikLWQKgerwF9S2IDn7snMdF.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 77% gewijzigd door rammes op 18-11-2023 21:12 ]
Ik zou het doen!
En liberty media wordt aangeklaagd vanwege het verwijderen van de fans gisteren
Het bellagio zal prima functioneren als cooldown room gok ik.rammes schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 21:10:
[Afbeelding]
PSN
Welcome in the US of A, was te verwachten in lawsuit capital of the world.RocketKoen schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 21:27:
Ik geef ze een reële kans dat ze er wel wat geld uit weten te slaan.
[ Voor 9% gewijzigd door Bushie op 18-11-2023 21:32 ]
Wanneer je denkt dat deze poppenkast niet nog erger kan, weten ze me toch weer te verbazen. Wat is er mis met interviews in de pit straat zoals bij IEDERE andere race?rammes schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 21:10:
[Afbeelding]
Mooi, ik hoop dat ze dik winnen en een enorme berg aan schadevergoeding krijgen.RocketKoen schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 21:27:
Wat een poppenkastrammes schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 21:10:
[Afbeelding]
Ten eerste: Ik heb alleen kwalificatie highlights samenvatting gekeken.
Maar wat voelt het leeg! Je ziet weinig van Vegas, er lijken nergens tribunes te zijn. Enige keer dat je de Strip ziet is vanuit de helikopter… Verder lijkt de track een soort lege snelweg met een hek van vijf meter ernaast
Maar wat voelt het leeg! Je ziet weinig van Vegas, er lijken nergens tribunes te zijn. Enige keer dat je de Strip ziet is vanuit de helikopter… Verder lijkt de track een soort lege snelweg met een hek van vijf meter ernaast

Er zou genoeg publiek moeten zijn, anders waren er ook geen 35.000 mensen voor de class action lawsuit over het verwijderen van de tribune in FP2Tk55 schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 21:57:
PSN
Maar als je op de strip loopt 's avonds, voelt het ook niet echt speciaal. Alleen de shots vanuit de lucht zijn super bekend en vet. Vanaf ooghoogte, gebeurt er niet zoveel.Tk55 schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 21:57:
De strip is echt overrated. Er zijn hotels met waanzinnige interieurs, er is genoeg te zien. Maar de strip an sich, nah.
Luchtbeelden prachtig maar de beelden van circuit zelf voelt bijna als een gevangenis met overal die hekken. Soms 3 rijen dik. Heel erg sfeerloos.
[ Voor 6% gewijzigd door Sethro op 18-11-2023 22:11 ]
Vegas voelt inderdaad sfeerloos. Ik heb het gevoel dat ik naar een oude NFS Underground game aan het kijken ben. Een kunstmatige leegte met een aantal anonieme coureurs, want je kijkt immers tegen de helm aan.
Jammer dat ze er niet voor hebben gekozen om een sessie, en dan bij voorkeur de kwalificatie en/of race, te starten bij daglicht of schemering. Dan zou ik namelijk nog een perspectief hebben naar wat ik zit te kijken. Nu zie ik vooral in duisternis gehulde gedaantes, wat dan de hotels moeten zijn. Daardoor heb ik ook zowat geen context wat er is of hoe groot alles is. De enige context die ik nu heb is de Sphere en dat rechte stuk waar maar geen eind aan lijkt te komen.
Nee. Ik ben geen fan.
Jammer dat ze er niet voor hebben gekozen om een sessie, en dan bij voorkeur de kwalificatie en/of race, te starten bij daglicht of schemering. Dan zou ik namelijk nog een perspectief hebben naar wat ik zit te kijken. Nu zie ik vooral in duisternis gehulde gedaantes, wat dan de hotels moeten zijn. Daardoor heb ik ook zowat geen context wat er is of hoe groot alles is. De enige context die ik nu heb is de Sphere en dat rechte stuk waar maar geen eind aan lijkt te komen.
Nee. Ik ben geen fan.
De luchtbeelden lijken nog het meest op een oversized mislukte RGB PC, voor beelden van de race hebben ze weinig nut.Sethro schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 22:10:
Luchtbeelden prachtig maar de beelden van circuit zelf voelt bijna als een gevangenis met overal die hekken. Soms 3 rijen dik. Heel erg sfeerloos.
Bassie en AdriaanToke_gt schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 19:51:
[Afbeelding]
PSN
Ik had ook liever een sessie ergens bij daglicht gezien. Of schemering. Inderdaad, ik kon er niet echt de vinger op leggen, maar het gebrek aan een goed verlichte overview ontneemt veel van de perceptie van hoe groot de track is, en hoe alles zich onderling verhoudt.alex3305 schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 22:16:
Vegas voelt inderdaad sfeerloos. Ik heb het gevoel dat ik naar een oude NFS Underground game aan het kijken ben. Een kunstmatige leegte met een aantal anonieme coureurs, want je kijkt immers tegen de helm aan.
Nee. Ik ben geen fan.
Nu is het gewoon een soort verlicht etalageraam waar F1's door zoeven.
Centjes hebben om het te verplaatsen.Hatsjoe schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 21:45:
[...]
Wanneer je denkt dat deze poppenkast niet nog erger kan, weten ze me toch weer te verbazen. Wat is er mis met interviews in de pit straat zoals bij IEDERE andere race?
Volgens mij is tot dusver niemand fanalex3305 schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 22:16:
Nee. Ik ben geen fan.
Tjah, zou moeten betekenen dat we volgend jaar toch een paar races bewust niet moeten kijken... Vallen de kijkcijfers terug zal de sponsoring ook terugvallen etc.... Alleen dan gaat de FIA/FOM (ik weet echt niet meer wie nou wat bepaald en betaald) het voelen.
Maja een F1 fan wil elke race zien....
Als het klassement volgend jaar dichter op elkaar zit bij zo’n race, dan kijkt sowieso elke fan 😉.stijn1309 schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 23:43:
Tjah, zou moeten betekenen dat we volgend jaar toch een paar races bewust niet moeten kijken... Vallen de kijkcijfers terug zal de sponsoring ook terugvallen etc.... Alleen dan gaat de FIA/FOM (ik weet echt niet meer wie nou wat bepaald en betaald) het voelen.
Ik ben benieuwd of williams wat gaat doen. Pur op snelheid kan dat leuk worden.
Zeer Amerikaans, veel show, nog meer hype, matige inhoud, enorm prijskaartje.
Had iemand iets anders verwacht van Las Vegas?
Ik negeer de show en maak me niet te druk over zo'n putdeksel of lege tribunes. Fraai is het niet maar uiteindelijk zijn het randzaken. Het had ook niet door kunnen gaan door een regenbui of een zandstorm en er zijn genoeg andere races waar wel meer mis is rond de baan (zoals mensenrechten).
De show is wat ze daar goed doen en die is prima. Ik heb een stukje van de openingsceremonie gezien en die was behoorlijk indrukwekkend. Tja, het is niet waar ik F1 voor kijk maar over de baan kunnen we pas echt iets zeggen na de race. Even zo voor cool down room en andere "tradities", daar kijk ik niet voor en ik zal er dus niet wakker van liggen als ze eens wat anders proberen. Een mooie show organiseren is de specialiteit van Las Vegas dus laat ze maar lekker los gaan op alle ceremonies.
Had iemand iets anders verwacht van Las Vegas?
Ik negeer de show en maak me niet te druk over zo'n putdeksel of lege tribunes. Fraai is het niet maar uiteindelijk zijn het randzaken. Het had ook niet door kunnen gaan door een regenbui of een zandstorm en er zijn genoeg andere races waar wel meer mis is rond de baan (zoals mensenrechten).
De show is wat ze daar goed doen en die is prima. Ik heb een stukje van de openingsceremonie gezien en die was behoorlijk indrukwekkend. Tja, het is niet waar ik F1 voor kijk maar over de baan kunnen we pas echt iets zeggen na de race. Even zo voor cool down room en andere "tradities", daar kijk ik niet voor en ik zal er dus niet wakker van liggen als ze eens wat anders proberen. Een mooie show organiseren is de specialiteit van Las Vegas dus laat ze maar lekker los gaan op alle ceremonies.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Blijkbaar was er een deel 2Toke_gt schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 19:51:
[Afbeelding]

Zo bijzonder is de strip ook niet , de hotels waar ook de clubs enzo zijn , daar vindt alles plaats. De strip is gewoon een stukje weg in LV.Tk55 schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 21:57:
Ben er een paar keer geweest:).
Vind het wel dubbel wat Max zegt, enerzijds snap ik dat hij die show niet fijn vindt, aan de andere kant krijgt hij zo'n dik salaris juist door de show en commercie..
[ Voor 15% gewijzigd door Sport_Life op 19-11-2023 00:54 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Pun intended?YakuzA schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 21:28:
[...]
Het bellagio zal prima functioneren als cooldown room gok ik.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Precies dit. Mensen van het ene casino naar het andere met overal 'deplorables' die non-strip zaken onder de aandacht proberen te brengen met 'visitekaartjes' en bedelaars. Dit alles naast een hele brede drukke weg waar te grote autos rijden waar je op de een of andere manier aan de andere kant moet raken.PWM schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 22:08:
[...]
Maar als je op de strip loopt 's avonds, voelt het ook niet echt speciaal. Alleen de shots vanuit de lucht zijn super bekend en vet. Vanaf ooghoogte, gebeurt er niet zoveel.
De strip is echt overrated. Er zijn hotels met waanzinnige interieurs, er is genoeg te zien. Maar de strip an sich, nah.
Ik ben 2x in Vegas geweest en vindt het geweldig maar dat is op geen enkele manier te relateren aan F1 wat ik ook leuk vindt.
In elke Europese stad had men van de Strip een mooie promenade gemaakt.
[ Voor 4% gewijzigd door Rukapul op 19-11-2023 01:12 ]
Je hebt hosting licenties, sponsoren en uitzendrechten verkeerd geschrevenSport_Life schreef op zondag 19 november 2023 @ 00:51:
[...]
Vind het wel dubbel wat Max zegt, enerzijds snap ik dat hij die show niet fijn vindt, aan de andere kant krijgt hij zo'n dik salaris juist door de show en commercie..
Maar een coureur verdient niet zozeer aan de show en commercie volgens mij. Die opbrengsten gaan vooral naar de host, die dat nodig heeft om er zelf een slaatje uit te slaan omdat licenties en alle randzaken zo ongelofelijk duur zijn. Het is niet voor niets dat er meerdere circuits zijn geweest in het verleden die zijn gestopt met F1 omdat het financieel nogal desastreus zou zijn.
Lol, Volgens mij zal Max het mooier vinden als hij nog steeds met z’n pa in de auto terug zit van een race en dat een aantal van z’n grote helden hem een applausje geven op de terugweg dan deze shitshowSport_Life schreef op zondag 19 november 2023 @ 00:51:
[...]

Die luxe is ‘part of the job’ voor hem, niet het doel op zich..
Wat hebben die er toch veel zin in. Het enthousiasme stráááált er af.Chocoball schreef op zondag 19 november 2023 @ 00:38:
[...]
Blijkbaar was er een deel 2
[Afbeelding]
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Weet ik niet zo. Als Max dan weer een keer een foutje maakt wordt hij achtergelaten bij een benzinepompD-Ed schreef op zondag 19 november 2023 @ 01:22:
[...]
Lol, Volgens mij zal Max het mooier vinden als hij nog steeds met z’n pa in de auto terug zit van een race en dat een aantal van z’n grote helden hem een applausje geven op de terugweg dan deze shitshow![]()
Die luxe is ‘part of the job’ voor hem, niet het doel op zich..
Max in Time magazine
Hoeveel klapbanden denken jullie? Ik denk minimaal 1.
Wat zet je in?Harry Nak schreef op zondag 19 november 2023 @ 03:46:
Geen een, klapbanden komen sinds Baku niet meer voor. Leeglopende banden wel.Harry Nak schreef op zondag 19 november 2023 @ 03:46:
Sargeant zou een goede eerste kunnen zijn aangezien die nogal moeite hadden met bocht 5.
Goedemorgen trouwens.
F1TV Live heeft er zin in, ze zijn vroeger begonnen met de voorbeschouwing dan dat aan stond gegeven in de app.
"When you grow up your heart dies"
Pfff goedemorgen !
Ik houd normaal wel van ochtend races, maar het zou mij heel goed uitkomen als het vandaag een uurtje later gaat beginnen.
Wat ben nog gaar…
De koffieapparaat gaat overuren maken
Ik ben toch wel erg benieuwd hoe de race gaat zijn.
Ik houd normaal wel van ochtend races, maar het zou mij heel goed uitkomen als het vandaag een uurtje later gaat beginnen.
Wat ben nog gaar…
De koffieapparaat gaat overuren maken
Ik ben toch wel erg benieuwd hoe de race gaat zijn.

Goedemorgen Viva Las Vegas, doet me denken aan vroeger zo vroeg uit bed.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
LIVE: Las Vegas Grand Prix Build-Up and Drivers Parade
[ Voor 47% gewijzigd door Rivanov op 19-11-2023 06:29 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ben ik werkelijk de enige persoon die standaard iedere dag om 5:30 opstaat? Ongeacht of het een werkdag of weekend is?
Ben gewoon veel meer een ochtendmens dan avondmens.
[ Voor 17% gewijzigd door Rivanov op 19-11-2023 06:30 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wat ligt er op het asfalt? behalve wit poeder?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Nope hier ookRivanov schreef op zondag 19 november 2023 @ 06:30:
Ben ik werkelijk de enige persoon die standaard iedere dag om 5:30 opstaat? Ongeacht of het een werkdag of weekend is?Ben gewoon veel meer een ochtendmens dan avondmens.
Ja idd, verbaasde mij ook.sjaool schreef op zondag 19 november 2023 @ 06:02:
F1TV Live heeft er zin in, ze zijn vroeger begonnen met de voorbeschouwing dan dat aan stond gegeven in de app.
Goedemorgen allemaal. Tijd voor koffie
Blijkbaar lag een oliespoor van p2 tot p16 🤨Pierre schreef op zondag 19 november 2023 @ 06:30:
Wat ligt er op het asfalt? behalve wit poeder?
Ik val juist in slaap bij races die pas om 21:00 of 22:00 's avonds beginnen.

Haal de finish dan niet.
[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 19-11-2023 06:32 ]
Ferrari fan vanmiddag? De baan was open buiten de F1 activiteiten voor gewone verkeer toch?breew schreef op zondag 19 november 2023 @ 06:31:
[...]
Blijkbaar lag een oliespoor van p2 tot p16 🤨
Edit: https://www.gpblog.com/nl...startplek-verstappen.html
[ Voor 18% gewijzigd door Treveo op 19-11-2023 06:34 ]
Zijn er Celebs gezien op de Strip.
Zojuist in de voorbeschouwing van F1TV hadden ze het over een auto (klassieker) van de driver's parade die olie lekte...Treveo schreef op zondag 19 november 2023 @ 06:32:
[...]
Ferrari fan vanmiddag? De baan was open buiten de F1 activiteiten voor gewone verkeer toch?
Edit: https://www.gpblog.com/nl...startplek-verstappen.html
Zo. Ik zit er klaar voor.
Ramsay gespot op grit.Pierre schreef op zondag 19 november 2023 @ 06:35:
Die heeft ook zijn haar niet gedaan roept mijn vriendin
Goedemorgen raceliefhebbers.
Fijne race allemaal
Fijne race allemaal
In ieder geval een stuk of 20 die ik ken en Gorden Ramsey inderdaad. Is Buxton ondertussen een celeb?Pierre schreef op zondag 19 november 2023 @ 06:35:
Patrick Dempsey struint ook ergens rond. Kylie Minoque zal er ook wel weer zijn aangezien die nogal vriendjes is met Daniel. Maar zo te zien lopen er nog veel meer rond. Nu dus Lindsey Vonn op F1TV Live.
Uiteraard is Martijn er ook weer.. resident Heineken draaiert.
Buxton is toch dat Duracell konijn?Jasphur schreef op zondag 19 november 2023 @ 06:43:
[...]
In ieder geval een stuk of 20 die ik ken en Gorden Ramsey inderdaad. Is Buxton ondertussen een celeb?
Hebben we net ook Paris Hilton gezien btw?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |