Ik vind het allemaal heel bijzonder wat er nu gaande is, in mijn kennissen kring wordt er volop over gediscussieerd maar niemand weet wat te doen. Feit is dat de energie leveranciers heel veel gaan verdienen aan deze nagenoeg gratis zonnepark en ik snap wel dat gebruik netwerk geld kost maar dit wordt echt een flinke melkkoe en alle winst gaat naar het buitenland, chapeau regering om alles te verkopen aan buitenlandse investeerders maar goed.
Je wordt dus bijna verplicht om je verbruik op te slaan want alles wat je lever is nagenoeg weggegeven.
De manier waarop je dit door de neus wordt geduwd staat me toch erg tegen en zo zie je maar dat je de regering niet kunt vertrouwen, wat je vandaag mag is morgen weer afgepakt, echt gewoon diefstal zo zie ik het.
Het is net als met die olie crisis uiteindelijk maken ze gigantische winsten door deze hoge prijs en dit gaat allemaal naar die stropdas.
Ik moest dit ff kwijt en diegene die lult van we wisten dan de saldering ging stoppen.. snap ik maar niemand hield er rekening mee dat de teruglever boete instant zou blijven.
Maar schijnbaar maak alleen ik me druk en de rest vind het prima gezien ons stemgedrag.
Eerlijk is dat je gewoon een dynamische prijs voor jou teruglevering krijg en niet die 2 cent.
[
Voor 4% gewijzigd door
merlin1201 op 16-05-2026 18:29
]