Wij hebben nu bijna 2 maanden geleden ons via de website van Odido aangemeld voor glasvezel. De kabel lag al naar de gevel, moest nog naar binnen worden getrokken. Hiervoor kwam binnen 2 weken iemand van Gideon oid langs om dit te doen. Aardige gozer, was best vlot klaar. Heeft de FTU en de NT opgehangen (is een enkel apparaatje bij mij, lijkt het) met alvast een ethernet kabeltje erin geprikt.
Er was alleen storing, dus hij kon het signaal niet controleren. Hij ging dit doorgeven en we zouden er wat van horen.
Na een week maar eens Odido gebeld, volgens mij wisten die van niets en ze gingen het doorzetten. Dit nog 2 keer herhaald, maar het ligt bij KPN oid, vond het maar een vaag verhaal.
Ik heb nog aangegeven zelf het wel aan te kunnen sluiten, mocht niet, geen garantie. Ok dan.
Vandaag was ik het zat, wat is de kans dat alles gewoon werkt en ze aan het prutsen zijn met de administratie? Net het modem eraan gehangen, LAN kabels van het oude Ziggo modem overgezet. Desktopje er direct aangehangen en de wizard van het nieuwe modem doorlopen. En ik post dit berichtje nu door mijn nieuwe glasvezel heen
Beetje gek allemaal, hoop niet dat dit tekenend gaat zijn voor hoe nu verder. Maandag maar weer even bellen.