• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:56

duderuud

Sliden is koel

Geen matches
DON PAPA schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 16:23:
[...]

Had je ook nog gevraagd wat het aanbod voor 1 jaar was geweest?
Want vaak ben je met een één jarig abonnement toch net iets voordeliger uit bij Odido
Nee, niet gevraagd. Wel bijzonder want de 1-jarige deals zijn eigenlijk altijd duurder per maand dan de 2-jarige...

Motor-Forum.nl

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Geen matches
Ik wil morgen mijn Zaram module gaan gebruiken icm een eigen router ipv de Zyxel module. Prima de bima, router staat op zolder dus recent een single-mode fibertje getrokken met SC/APC beneden en SC/UPC. Om even te kijken of alles goed is gegaan de kabel even in de Zaram module geprikt maar mijn Mikrotik router meldt dat er nog geen link is, ook ziet hij nog geen Rx vermogen.

Klopt dit? Ik begrijp dat Odido de SFP-module moet whitelisten obv serienummer, maar ik had eigenlijk wel al verwacht licht op de verbinding te zien. (ik heb de glasvezel niet echt mishandeld overigens dus ik verwacht wel dat hij het doet, ik ga vaker met glas om).

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:58
Geen matches
Boudewijn schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 23:53:
Ik wil morgen mijn Zaram module gaan gebruiken icm een eigen router ipv de Zyxel module. Prima de bima, router staat op zolder dus recent een single-mode fibertje getrokken met SC/APC beneden en SC/UPC. Om even te kijken of alles goed is gegaan de kabel even in de Zaram module geprikt maar mijn Mikrotik router meldt dat er nog geen link is, ook ziet hij nog geen Rx vermogen.

Klopt dit? Ik begrijp dat Odido de SFP-module moet whitelisten obv serienummer, maar ik had eigenlijk wel al verwacht licht op de verbinding te zien. (ik heb de glasvezel niet echt mishandeld overigens dus ik verwacht wel dat hij het doet, ik ga vaker met glas om).
Inderdaad je pon-id/serienummer laten registreren bij Odido. Zie hier

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:19

DON PAPA

Tweaker-fan

Geen matches
duderuud schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 23:39:
[...]
Nee, niet gevraagd. Wel bijzonder want de 1-jarige deals zijn eigenlijk altijd duurder per maand dan de 2-jarige...
Bij Odido is de korting periode alleen minder lang bij een één jarig contract, maar de hoogte vaak hetzelfde.

Lees mijn vorige posting maar is, dan snap je waarom je in mijn ogen beter voor één jaar kan kiezen. En nog een groot voordeel, mocht je wel weg willen (om wat voorreden dan ook) dan ben je sneller contract vrij. En als je op het juiste moment weer moet verlengen, dan kan je soms ook de inflatie correctie mislopen ;)

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Geen matches
qwasd schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 23:58:
[...]

Inderdaad je pon-id/serienummer laten registreren bij Odido. Zie hier
Dat heb ik gelezen maar is niet mijn vraag. Mijn vraag is: klopt het dat ik voor de registratie nog geen licht waarneem? Daar maak ik me wat zorgen over.
Pagina: 1 ... 137 138 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Glasvezel, andere onderwerpen horen in:
- xDSL: [Odido xDSL] Ervaringen & Discussie
- Mobiel: [Odido Mobiel] Ervaringen & Discussie
- 5G voor thuis: [Odido Klik&Klaar - 5G vast internet] Ervaringen & Discussie

FAQ:
- Alle vragen omtrent de monteurs
- Alle vragen omtrent korting en verlengen