L23 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:34:
[...]
En dan de huidige Switch in de verkoop?
System Transfer is inderdaad aan te raden, maar ik blijf de Switch OLED gebruiken. Dus ik log gewoon in op de Switch 2 en speel daar nieuwe games op. Ben alleen erg benieuwd hoe het met Play Activity Hours gaat gezien die tot nu toe alleen overgezet kunnen worden met een system transfer. Het wordt ook wel eens tijd dat de speeluren online worden bijgehouden en dat het niet uitmaakt op welk systeem je de game speelt. Lokaal bijhouden is niet handig met meerdere Switch systemen in huis.
Inderdaad in de verkoop. Het is (al eerder gezegd denk ik) de TotK versie. Dus die zal vast nog wel wat opleveren, met de hoes en de pro-controller erbij, daarbij heb ik de doos er ook nog voor en het dock is ongebruikt. Geheugenkaart haal ik er wel uit. Die kan in die van mijn dochter.
Jammer alleen dat ik wel 2 docks op het meubel moet hebben staan. Maar goed, overleven we denk ik wel.
Mijn vrouw had het over het weghalen van de Wii omdat de WiiU in de kast staat, dan kan daar wat spul wat op het meubel staat in. De docks moeten wel bovenop staan, dat gaat niet in de kast zelf.
Daarbij hou ik wel een set joycons (Zelda SS varianten) zodat ik nog backwards wat Switch 1 spellen kan spelen. Daarnaast zal vast één van de andere switches behouden blijven voor Labo, maar goed, ook dat heeft op lange termijn niet echt prio denk ik. Wii ringfit zal ook prima werken met de oudere joycons op de 2.
Moet alleen een laad oplossing verzinnen voor de NES controllers, want die zitten als oortjes op de Switch 1. Maar wellicht zo'n oplaad houder voor de 1 (die hebben we) modificeren om ze daar mee op te laden. Kwam niet echt iets tegen eigenlijk.
[
Voor 18% gewijzigd door
Arunia op 04-06-2025 14:43
]