Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:08
Het is maar goed dat ik een verzamelaar ben en mijn Switches allemaal nog bewaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:16

Vagax

Hehe

Cyrax0508 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 13:28:
[...]

Het is maar goed dat ik een verzamelaar ben en mijn Switches allemaal nog bewaar.
Wat heeft dat te maken met de updates?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cyrax0508
Vagax schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 13:29:
[...]

Wat heeft dat te maken met de updates?
Dat ik op mijn Switch 1 zonder updates mijn fysieke versie van Super Mario 3D All Stars kan spelen zonder dat ik afhankelijk ben van updates om überhaupt het spel op te kunnen starten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:24
L23 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:10:
[...]
Ook opvallend bij Super Mario 3D All-Stars: "The software update is required to play on Nintendo Switch 2."
Misschien dat de emulatoren die de games gebruiken een update nodig hebben om goed te werken op de Switch 2?

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cyrax0508 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 13:28:
[...]

Nou ja, als verzamelaar van fysieke games irriteer ik me als games die compleet op cartridge staan weer een update krijgen :p

Maar goed, we gaan het zien of ik interesse heb om alle Switch 1 games op de Switch 2 te spelen. Vooralsnog heb ik de Switch 2 daar niet voor gekocht en bewaar ik de Switch Lite en OLED.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Raem schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 13:31:
[...]

Misschien dat de emulatoren die de games gebruiken een update nodig hebben om goed te werken op de Switch 2?
Ik zou denken dat het systeem zelf ook geupdate zou kunnen worden inplaats van alle games apart. Maar het zijn inderdaad updates om compatibiliteit problemen op te lossen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:37
Arunia schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 13:21:
@MrGizMo ik geef je een duimpje omhoog, maar eigenlijk ben ik gewoon jaloers natuurlijk. :+
Have fun! Ik hoop morgen te kunnen gaan spelen, maar er is niemand thuis, dus kan is aanwezig dat het omzetten naar een postpunt niet goed gaat en ik hem dus pas vrijdagavond in handen ga hebben.
Nee, gaat helemaal goed komen morgen ;) Dan heb jij hem ook

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:58
Als verzamelaar wil ik mijn games kunnen blijven spelen. Mijn consoles gaan niet weg.

Ik vind het daarom jammer dat er soms updates noodzakelijk zijn, maar hoop dat de games zonder update gewoon functioneren. Dat ze dan niet gebruik maken van bijv volledige resolutie of hogere framerate op een nieuwere console vind ik geen probleem. En als ze toch niet op de opvolger functioneren heb ik dus nog de originele console.

Ik ga wel binnekort eens aan de slag om overal de accu eruit te halen. Wil niet hebben dat er straks bommetjes in huis liggen.

[ Voor 13% gewijzigd door RollieBollie op 04-06-2025 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16:57
Cyrax0508 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 13:31:
[...]

Dat ik op mijn Switch 1 zonder updates mijn fysieke versie van Super Mario 3D All Stars kan spelen zonder dat ik afhankelijk ben van updates om überhaupt het spel op te kunnen starten.
Ik vind het wel tof dat ze het spel nog ondersteunen, terwijl het al best wel even niet meer te koop is.
Wel rijst wel of Switch twee deze games native draait, of dat hier een soort emulatie wordt toegepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:57
Ff een domme vraag, mijn laatste nintendo console was de eerste versie van de Wii…:
Zijn ALLE switch 1 games nu compatibel met de switch 2? Kan ik voor mijn kids nog een zooitje games via MP scoren dus coor de switch 2?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Emmavdv schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 13:36:
[...]

Ik vind het wel tof dat ze het spel nog ondersteunen, terwijl het al best wel even niet meer te koop is.
Wel rijst wel of Switch twee deze games native draait, of dat hier een soort emulatie wordt toegepast.
Alle 3 de games draaien via een emulator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18:39

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Werkt een Switch 2 editie cartridge (TOTK bijv.) ook op de Switch 1?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
L23 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 13:31:
[...]

Nou ja, als verzamelaar van fysieke games irriteer ik me als games die compleet op cartridge staan weer een update krijgen :p

Maar goed, we gaan het zien of ik interesse heb om alle Switch 1 games op de Switch 2 te spelen. Vooralsnog heb ik de Switch 2 daar niet voor gekocht en bewaar ik de Switch Lite en OLED.
Ik irriteer me daar ook aan, maar zolang ik de game zonder enige update gewoon kan spelen vind ik het niet enorm erg. Ik zal het echt niet merken dat ik bepaalde fixes niet heb :+

Ik denk dat ik weinig interesse heb om SW1 games op de SW2 te spelen zonder dat er echt enorme verbeteringen of extra's zullen zijn zoals in BotW of TotK. Van die twee games heb ik de fysieke versie gekocht. Verder game ik niet zoveel dus ik kan me niet voorstellen dat ik Luigi's Mansion 3 nogmaals op de SW2 zou gaan spelen omdat het net iets mooier is dan op de SW1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
PhrancK schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 13:38:
Ff een domme vraag, mijn laatste nintendo console was de eerste versie van de Wii…:
Zijn ALLE switch 1 games nu compatibel met de switch 2? Kan ik voor mijn kids nog een zooitje games via MP scoren dus coor de switch 2?
Nagenoeg alles

https://www.nintendo.com/...r-guide/compatible-games/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RollieBollie schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 13:36:
Als verzamelaar wil ik mijn games kunnen blijven spelen. Mijn consoles gaan niet weg.

Ik vind het daarom jammer dat er soms updates noodzakelijk zijn, maar hoop dat de games zonder update gewoon functioneren. Dat ze dan niet gebruik maken van bijv volledige resolutie of hogere framerate op een nieuwere console vind ik geen probleem. En als ze toch niet op de opvolger functioneren heb ik dus nog de originele console.

Ik ga wel binnekort eens aan de slag om overal de accu eruit te halen. Wil niet hebben dat er straks bommetjes in huis liggen.
Dat hoop ik ook inderdaad, maar Super Mario 3D All-Stars valt dus al af. En ik blijf sceptisch over backwards compatibility tot dat ik alle ervaringen vanaf morgen zie van gebruikers.

Ik blijf de Switch 1 nog gebruiken, maar anders inderdaad een goed idee om de accu eruit te halen. Vooral bij controllers die vrij snel vanzel leeglopen omdat ze niet uitgezet kunnen worden. Bij het Switch systeem zit je echter ook met de koelpasta opnieuw aanbrengen bij accu vervangen begrijp ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:58
L23 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 13:41:
[...]

Dat hoop ik ook inderdaad, maar Super Mario 3D All-Stars valt dus al af. En ik blijf sceptisch over backwards compatibility tot dat ik alle ervaringen vanaf morgen zie van gebruikers.

Ik blijf ee Switch 1 nog gebruiken, maar anders inderdaad een goed idee om de accu eruit te halen. Vooral bij controllers die vrij snel vanzel leeglopen omdat ze niet uitgezet kunnen worden. Bij het Switch systeem zit je echter ook met de koelpasta opnieuw aanbrengen bij accu vervangen begrijp ik.
Hmm, daar had ik nog niet eens naar gekeken hoe het precies moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RollieBollie schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 13:44:
[...]

Hmm, daar had ik nog niet eens naar gekeken hoe het precies moet.
Bij de Game Boy Advance haal ik er 2 penlites uit :p

Zelf alleen ervaring met de Joy-cons vanwege drift. Daar zou ik enkel het stekkertje loskoppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Militia Pilot schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 13:39:
Werkt een Switch 2 editie cartridge (TOTK bijv.) ook op de Switch 1?
Nee, de cartridge past niet in de Switch 1.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

https://www.techradar.com...o-be-purchased-separately

Hij komt op een Switch 2 cartridge

Overigens kan je zien of een Switch cartridge werkt op Switch 1, Switch 2 of alle twee door de serienummer te bekijken

https://www.thegamer.com/...wnload-physical-releases/

LB - The cartridge will work on Nintendo Switch 2 consoles only.
LP - Game Key cartridges in which a digital download is required
LN - The cartridge will work on both Nintendo Switch 1 and 2.

[ Voor 37% gewijzigd door Vagax op 04-06-2025 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:28

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Even wat ik gevonden had op GameSpot: Nintendo bevestigde dat de gamecards voor de Switch 2 dezelfde grootte en vorm zullen hebben als de gamecards voor de Switch 1, zij het met een paar opvallende verschillen. Het meest opvallende is dat de kaarten nu rood zijn in plaats van zwart. Ze bieden ook een "veel snellere leessnelheid".

Dus een goede reden dat in dit geval de Switch 2 editie cartridge niet op de 1 werkt, kan de leessnelheid zijn, maar formaat zou hetzelfde zijn.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En die past en werkt gewoon in een Switch 1 als het gaat om Switch 2 Edition games. Uiteraard zonder de upgrade pack Switch 2 features.

Dat is wat ik er van begrepen heb, maar Nintendo geeft dit nergens duidelijk aan. Morgen verwacht ik een bevestiging als iedereen het in huis heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
[...]

Ik blijf ee Switch 1 nog gebruiken, maar anders inderdaad een goed idee om de accu eruit te halen. Vooral bij controllers die vrij snel vanzel leeglopen omdat ze niet uitgezet kunnen worden. Bij het Switch systeem zit je echter ook met de koelpasta opnieuw aanbrengen bij accu vervangen begrijp ik.
Ik heb laad mijn consoles die een accu hebben 1x per half jaar op en de consoles waar geen accu in zit, daar zitten geen batterijen in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
L23 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 13:53:
[...]

En die past en werkt gewoon in een Switch 1 als het gaat om Switch 2 Edition games. Uiteraard zonder de upgrade pack Switch 2 features.

Dat is wat ik er van begrepen heb, maar Nintendo geeft dit nergens duidelijk aan. Morgen verwacht ik een bevestiging als iedereen het in huis heeft.
De ontwikkelaar van Rune Factory heeft dit al wel bevestigd.
The Nintendo Switch 2 Edition is a red 64GB game card that includes, in full, the Nintendo Switch game and the Upgrade Pack.

There’s no need to download the full game: simply insert the card into either a Nintendo Switch or Nintendo Switch 2 console, and the correct version will launch automatically.
https://marvelousgames.co...ma-nintendo-switch-2-faq/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

L23 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 13:53:
[...]

Dat zou goed verwarrend zijn als dat zo is. Op de product pagina van de twee Zelda Switch 2 Editions staat overal dat het alleen voor de Switch 2 compatible.

Krijg er gelijk Wii U vibes van, die was ook verwarrend over details voor de release :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyrax0508 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 13:53:
[...]

Ik heb laad mijn consoles die een accu hebben 1x per half jaar op en de consoles waar geen accu in zit, daar zitten geen batterijen in.
De Nintendo controllers lopen extra snel leeg door de “zoek mij” functie. Dus in 1 a 2 maanden? Dat is in ieder geval mijn conclusie. N64 NSO controller heeft hier twee jaar later nog steeds geen lege accu, maar ook nog nooit verbonden met een Nintendo Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vagax schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 13:56:
[...]

Dat zou goed verwarrend zijn als dat zo is. Op de product pagina van de twee Zelda Switch 2 Editions staat overal dat het alleen voor de Switch 2 compatible.

Krijg er gelijk Wii U vibes van, die was ook verwarrend over details voor de release :)
Het is inderdaad verwarrend. Op het doosje staat dat Switch 1 game en de upgradepack inbegrepen zijn.

Gewoon wachten tot morgen, dan weten we het zeker :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
[...]

volgens mij hebben de accu's van goede kwaliteit (dus vermoed ook die van Nintendo) een PCB die ervoor zorgt als de batterij een kritiek laag niveau haalt hij zichzelf geheel uitschakelt waardoor er dus geen probleem zou moeten ontstaan.

Veel chinezen alternatieven hebben deze pcb en dus bescherming niet wat dus voor problemen kan zorgen omdat die batterijen zichzelf helemaal tot 0% ontladen en dan dus niet meer werken of bol gaan staan.

P.s. dit is wat ik heb gelezen en begrepen ik hoor het dan ook graag als ik er naast zit natuurlijk?
L23 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 13:58:
[...]

Het is inderdaad verwarrend. Op het doosje staat dat Switch 1 game en de upgradepack inbegrepen zijn.

Gewoon wachten tot morgen, dan weten we het zeker :p
Klopt dit dacht ik dus ook er staat letterlijk op dat de card de switch 1 game bevat EN het upgrade pakket dus lijkt me dat als je hem in je switch 1 doet hij gewoon de switch 1 game ZONDER upgrade pakket installeert?

[ Voor 53% gewijzigd door copywizard op 04-06-2025 14:06 ]

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Vagax schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 13:56:
[...]

Het is zeker verwarrend. Op de productpagina van Tears of the Kingdom staat inderdaad: "Werkt alleen op de Switch 2". Klik je door over Switch 2 edities in het algemeen staat er weer "De functies en content van Nintendo Switch 2 Edition-games kunnen alleen op de Nintendo Switch 2 worden gespeeld." Wat ook logisch is.
Nog even afwachten, maar ik verwacht dat het gewoon moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
copywizard schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:01:
[...]

Klopt dit dacht ik dus ook er staat lettgerlijk op dat de card de switch 1 game bevat EN het upgrade pakket dus lijkt me dat als je hem in je switch 1 doet hij gewoon de switch 1 game ZONDER upgrade pakket installeert?
Het probleem is dat het op een heleboel verschillende manieren te interpreteren is.
Dat verwacht ik inderdaad, maar er is geen sprake van installeren. Switch 1 en 2 spelen fysieke games vanaf de cartridge.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Raem schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:04:
[...]

Het is zeker verwarrend. Op de productpagina van Tears of the Kingdom staat inderdaad: "Werkt alleen op de Switch 2". Klik je door over Switch 2 edities in het algemeen staat er weer "De functies en content van Nintendo Switch 2 Edition-games kunnen alleen op de Nintendo Switch 2 worden gespeeld." Wat ook logisch is.
Nog even afwachten, maar ik verwacht dat het gewoon moet werken.
Klopt, dat zie ik als een indirecte bevestiging :p Waarom Nintendo bij de Switch 2 lancering zo onduidelijk blijft begrijp ik niet. Toch een soort arrogantie na het succes van de Switch 1 heb ik het gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16:57
Is er toevallig iemand die zijn bestelling al binnen heeft en ook de pro-controller had besteld? Ik ben nog steeds benieuwd of het d-pad issue nu is opgelost waarbij je alle 4 de richtingen tegelijk kon indrukken. Mocht dat zo zijn kan ik er nog snel één bestellen voor hij binnen komt morgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:19
Zodra het spul binnen is, niet vergeten alles over te zetten en vooral niet vergeten dat Animal Crossings met de speciale app over gezet moet worden. Nou ja, in ieder geval die transfer volledig uitvoeren. :+ Dat was toen van de gewone Switch naar de oled ook een dingetje. Gelukkig nog niet leeg gegooid toen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arunia schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:19:
Zodra het spul binnen is, niet vergeten alles over te zetten en vooral niet vergeten dat Animal Crossings met de speciale app over gezet moet worden. Nou ja, in ieder geval die transfer volledig uitvoeren. :+ Dat was toen van de gewone Switch naar de oled ook een dingetje. Gelukkig nog niet leeg gegooid toen. :+
En dan de huidige Switch in de verkoop?

System Transfer is inderdaad aan te raden, maar ik blijf de Switch OLED gebruiken. Dus ik log gewoon in op de Switch 2 en speel daar nieuwe games op. Ben alleen erg benieuwd hoe het met Play Activity Hours gaat gezien die tot nu toe alleen overgezet kunnen worden met een system transfer. Het wordt ook wel eens tijd dat de speeluren online worden bijgehouden en dat het niet uitmaakt op welk systeem je de game speelt. Lokaal bijhouden is niet handig met meerdere Switch systemen in huis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
L23 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:34:
[...]

En dan de huidige Switch in de verkoop?

System Transfer is inderdaad aan te raden, maar ik blijf de Switch OLED gebruiken. Dus ik log gewoon in op de Switch 2 en speel daar nieuwe games op. Ben alleen erg benieuwd hoe het met Play Activity Hours gaat gezien die tot nu toe alleen overgezet kunnen worden met een system transfer. Het wordt ook wel eens tijd dat de speeluren online worden bijgehouden en dat het niet uitmaakt op welk systeem je de game speelt. Lokaal bijhouden is niet handig met meerdere Switch systemen in huis.
Inderdaad in de verkoop. Het is (al eerder gezegd denk ik) de TotK versie. Dus die zal vast nog wel wat opleveren, met de hoes en de pro-controller erbij, daarbij heb ik de doos er ook nog voor en het dock is ongebruikt. Geheugenkaart haal ik er wel uit. Die kan in die van mijn dochter.
Jammer alleen dat ik wel 2 docks op het meubel moet hebben staan. Maar goed, overleven we denk ik wel.
Mijn vrouw had het over het weghalen van de Wii omdat de WiiU in de kast staat, dan kan daar wat spul wat op het meubel staat in. De docks moeten wel bovenop staan, dat gaat niet in de kast zelf.

Daarbij hou ik wel een set joycons (Zelda SS varianten) zodat ik nog backwards wat Switch 1 spellen kan spelen. Daarnaast zal vast één van de andere switches behouden blijven voor Labo, maar goed, ook dat heeft op lange termijn niet echt prio denk ik. Wii ringfit zal ook prima werken met de oudere joycons op de 2.
Moet alleen een laad oplossing verzinnen voor de NES controllers, want die zitten als oortjes op de Switch 1. Maar wellicht zo'n oplaad houder voor de 1 (die hebben we) modificeren om ze daar mee op te laden. Kwam niet echt iets tegen eigenlijk.

[ Voor 18% gewijzigd door Arunia op 04-06-2025 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Arunia schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:19:
Dat hoefde nu toch niet meer ?
Ik had gelezen dat je hem gewoon zo kon overzetten en dat de data van de 1 verdween.
Maar geen speciale app meer.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arunia schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:40:
[...]

Inderdaad in de verkoop. Het is (al eerder gezegd denk ik) de TotK versie. Dus die zal vast nog wel wat opleveren, met de hoes en de pro-controller erbij, daarbij heb ik de doos er ook nog voor en het dock is ongebruikt. Geheugenkaart haal ik er wel uit. Die kan in die van mijn dochter.
Jammer alleen dat ik wel 2 docks op het meubel moet hebben staan. Maar goed, overleven we denk ik wel.
Mijn vrouw had het over het weghalen van de Wii omdat de WiiU in de kast staat, dan kan daar wat spul wat op het meubel staat in. De docks moeten wel bovenop staan, dat gaat niet in de kast zelf.
Qua docks naast de tv denk ik nog wel te overzien. Momenteel alleen de Xbox One S onder de tv staan en de Switch OLED naast de tv. Zet ik de Switch 2 voor of achter de Switch OLED dan neemt dat niet perse veel meer ruimte in. Al was 1 dock voor beide consoles wel makkelijk geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Day 1 patch moet schijnbaar ook al live zijn. NZ release is net ook geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chucky666 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:43:
[...]

Ik had gelezen dat je hem gewoon zo kon overzetten en dat de data van de 1 verdween.
Het maakt sowieso niet uit, is maar net wat je belangrijk vind. Sommige mensen geven niks om het bijhouden van de speeluren. Echter als je dat wel belangrijk vind dan doe je een System transfer. System transfer kan ook online tegenwoordig. Dus dan zou je eerder je Switch kunnen verkopen voordat de Switch 2 binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:01
Vind het wel gek dat er helemaal geen update is voor Super Smash Ultimate? Toch wel 1 van de populairste switch games ooit. Hopelijk komt daar nog iets voor.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:38
Stylze schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:48:
Vind het wel gek dat er helemaal geen update is voor Super Smash Ultimate? Toch wel 1 van de populairste switch games ooit. Hopelijk komt daar nog iets voor.
Ja dat vind ik dus ook jammer, had ook wel een update verwacht. Misschien wordt de komende maanden een nieuwe Super Smash aangekondigd. Een mens mag hopen. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aesop
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 29-06 19:56
Verwachte bezorgtijd: 5 juni 23.59 uur.

Zou het ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Poulske schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:59:
[...]

Ja dat vind ik dus ook jammer, had ook wel een update verwacht. Misschien wordt de komende maanden een nieuwe Super Smash aangekondigd. Een mens mag hopen. :D
Ja dat zou mooi zijn maar dat duurt sowieso nog wel even dan, in de tussentijd een kleine upgrade zou toch wel moeten kunnen:)

Playstation 5

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:18

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Vagax schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 13:51:
[...]

https://www.techradar.com...o-be-purchased-separately

Hij komt op een Switch 2 cartridge

Overigens kan je zien of een Switch cartridge werkt op Switch 1, Switch 2 of alle twee door de serienummer te bekijken

https://www.thegamer.com/...wnload-physical-releases/

LB - The cartridge will work on Nintendo Switch 2 consoles only.
LP - Game Key cartridges in which a digital download is required
LN - The cartridge will work on both Nintendo Switch 1 and 2.
Oh dat is jammer maar had ik ergens wel verwacht! Mooi verdien model zo voor Nintendo.. :o

Ook niet heel duurzaam en milieuvriendelijk overna gedacht door Nintendo!

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 04-06-2025 15:23 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
chucky666 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:43:
[...]

Ik twijfel om eerlijk te zijn, maar zal het wel testen na het overzetten. Voor mij gaat het volledig om overzettten, dus als hij dat zelf doet, dan is dat wel prima. Kan ook zijn dat ik hem toen alleen save data had gedaan en dat daardoor het eiland niet is meegekomen. Geen idee meer eigenlijk.
L23 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:44:
[...]

Qua docks naast de tv denk ik nog wel te overzien. Momenteel alleen de Xbox One S onder de tv staan en de Switch OLED naast de tv. Zet ik de Switch 2 voor of achter de Switch OLED dan neemt dat niet perse veel meer ruimte in. Al was 1 dock voor beide consoles wel makkelijk geweest.
Dat is zo. Bij ons staat in de kast eronder: Ps3, Wii, WiiU, Nvidia Shield, Versterker, Ps5 en XSX. :+
Het dock staat erop met 2 front speakers en een center en schaam me om te zeggen, heel veel frutsels en meukjes. :D
Maar dock voor de andere zou wellicht kunnen. Misschien toch de Wii daar weghalen en een transfer doen naar WiiU virtual Wii gebeuren. Die kan ik ook nog wel softmodden. Scheelt weer 2x switch in losse hoes op de kast en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Veel plezier iedereen de komende dagen.
Zag Pokemon draaien op de Switch 2, en gaat toch wel kriebelen.

Had zelf gedacht aan oktober bij de nieuwe Pokemon :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:06:
[...]

Oh dat is jammer maar had ik ergens wel verwacht! Mooi verdien model zo voor Nintendo.. :o
Ik snap deze comment niet. Het is toch heel eenvoudig?

Een switch 2 exclusive werkt op een Switch 2. Een Nintendo Switch 2 editie werkt op beide consoles. En een game key card is enkel gemaakt voor Switch 2, dus eigenlijk hetzelfde als een exclusive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
JackAvery schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:24:
[...]

Ik snap deze comment niet. Het is toch heel eenvoudig?

Een switch 2 exclusive werkt op een Switch 2. Een Nintendo Switch 2 editie werkt op beide consoles. En een game key card is enkel gemaakt voor Switch 2, dus eigenlijk hetzelfde als een exclusive.
Ik had gehoopt dat het wel zou werken aangezien het Nintendo Switch 1 spel + upgrade naar de Nintendo Switch 2 op de cartridge zou staan als je de berichten mag geloven, vandaar mijn reactie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:28:
[...]

Ik had gehoopt dat het wel zou werken aangezien het Nintendo Switch 1 spel + upgrade naar de Nintendo Switch 2 op de cartridge zou staan als je de berichten mag geloven, vandaar mijn reactie :D
Maar dat is ook zo? Tenzij morgen nog blijkt dat Marvelous hierover fout was.

[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 04-06-2025 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
JackAvery schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:30:
[...]

Maar dat is ook zo? Tenzij morgen nog blijkt dat Marvelous hierover fout was.
Ja en daarom is het jammer dat je niet de Switch 2 cartridge kan kopen en gebruiken in de Switch 1. Mileu technisch en alvast vooruit denkend was dit wel handiger geweest :o..

Ik ga ooit de Switch 2 nog kopen, wat nu betekend twee keer Pokémon Legends Z-A aanschaffen of digitaal upgraden. Daarom ben ik er z'n voorstander voor :o

[ Voor 17% gewijzigd door G_Dragon op 04-06-2025 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:33:
[...]

Ja en daarom is het jammer dat je niet de Switch 2 cartridge kan kopen en gebruiken in de Switch 1. Mileu technisch en alvast vooruit denkend was dit wel handiger geweest :o..
Sorry ik zal niet duidelijk geweest zijn. Ik zeg dat het wel kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
JackAvery schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:34:
[...]

Sorry ik zal niet duidelijk geweest zijn. Ik zeg dat het wel kan.
Huh wacht lees ik dan compleet verkeerd? _O-
Oh my g.. wat dom! :X
Laten we dit snel vergeten en doorgaan >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:36:
[...]

Alleszins gewoon even morgen afwachten en dan weten we het zeker :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
Iemand trouwens een idee hoe het precies zit met Nintendo Online Uitbreidingspakket?

Heb een EU account waar ik een online abbo op heb zitten, die wil ik upgraden naar Uitbreidingspakket. Maar ik heb de meeste games op mijn US account staan (oa BoTW, MK8)

Kon normaal gewoon MK8 online spelen op mijn EU account, maar nu dat de Switch2 update voor BoTW in Uitbreidingspakket zit vraag ik me af of dat ook werkt?

Hopelijk een beetje duidelijk uitgelegd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19-06 20:26
benieuwd of de Eshop nou eens wat vlotter werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
rbfotoeu schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:49:
benieuwd of de Eshop nou eens wat vlotter werkt
Ja dat was al confirmed dat het nu gewoon smooth moet zijn. Denk dat er inmiddels ook wel beeldmateriaal van is.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
Stylze schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:51:
[...]

Ja dat was al confirmed dat het nu gewoon smooth moet zijn. Denk dat er inmiddels ook wel beeldmateriaal van is.
Ja zit nu ff een live te bekijken van wat gasten die de Switch aan het instellen zijn ...misschien gaan ze zo nog de eShop in.

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Met dank aan FNAC in Frankrijk heb ik hem!! Werd een half uurtje geleden bezorgd. Big surprise, want de verzendstatus stond vanochtend op "Pakket moet nog worden overgedragen aan vervoerder". _/-\o_

Bij aanzetten werd eerst een systeemupdate gedownload. Mario Kart wordt nu gedownload.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yIRGdMExoSD1D4M-dDmRdz_YVYo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Qalj7xGVMt9tEOPOKZ7IF6L1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7PYxhreYz1ST8VSmcI0lc5iTZeg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MOJRdDuCtR2wvmcOXZhXD3aF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
@G_Dragon Is dat een ja? Of ook geen idee? :P

:? 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door MrGizMo op 04-06-2025 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
BamSlam_ schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:53:
Met dank aan FNAC in Frankrijk heb ik hem!! Werd een half uurtje geleden bezorgd. Big surprise, want de verzendstatus stond vanochtend op "Pakket moet nog worden overgedragen aan vervoerder". _/-\o_

Bij aanzetten werd eerst een systeemupdate gedownload. Mario Kart wordt nu gedownload.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
is de wifi snelheid beter dan de Switch 1 ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 08:03

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:50

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Oef dat zijn 17 lange minuten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 08:03
rbfotoeu schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:58:
[...]

dat ziet er idd een stuk beter uit :-)

Betere ;)

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maDDog83
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16:04
Weet iemand of bij het overzetten van alle data van Switch 1 naar Switch 2 ook de data van de SD kaart word meegenomen? Of is dat iig. een optie dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
rbfotoeu schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:57:
[...]

is de wifi snelheid beter dan de Switch 1 ?
Heb nooit gemeten wat de Switch 1 haalt, maar met de Switch 2 haal ik tussen de 100 en 200mbit/sec op mijn 1Gbit-glasvezel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z08Ej3s4LeV6LnjdGC14ZSeJ2gI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WkzX33hgdD8fy97qxk7dvPDj.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:56

spartacusNLD

This is Sparta!!

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
BamSlam_ schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:06:
[...]

Heb nooit gemeten wat de Switch 1 haalt, maar met de Switch 2 haal ik tussen de 1000 en 200mbit/sec op mijn 1Gbit-glasvezel.

[Afbeelding]
Das volgens mij redelijk netjes....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:36:
[...]

Sowieso raar dat je uit die hele discussie van eerder vandaag alleen reageert op Vagax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberw00d
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:42
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe Fortnite erop draait en uitziet … ga het morgen mee maken . Of zijn er al “echte” beelden van ?

Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
OK, MKW is gedownload en geïnstalleerd. Maar ik zal nog even gedult moeten hebben tot morgen voordat ik kan spelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/USFH0LSuJ0N3n97JmJMqCQ7dwlI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DIkUG0JeIpI1PJeTZyxiFXeM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19:59
BamSlam_ schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:09:
OK, MKW is gedownload en geïnstalleerd. Maar ik zal nog even gedult moeten hebben tot morgen voordat ik kan spelen.

[Afbeelding]
Locatie naar NZL veranderen al geprobeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:56

spartacusNLD

This is Sparta!!

Als ik dit aanschaf: https://www.nintendo.com/...No-Man-s-Sky-2169216.html krijg ik morgen een gratis switch 2 upgrade? :o

20 euro? Voor 9 jaar aan DLC :9

[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 04-06-2025 16:11 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MrGizMo schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:43:
Iemand trouwens een idee hoe het precies zit met Nintendo Online Uitbreidingspakket?

Heb een EU account waar ik een online abbo op heb zitten, die wil ik upgraden naar Uitbreidingspakket. Maar ik heb de meeste games op mijn US account staan (oa BoTW, MK8)

Kon normaal gewoon MK8 online spelen op mijn EU account, maar nu dat de Switch2 update voor BoTW in Uitbreidingspakket zit vraag ik me af of dat ook werkt?

Hopelijk een beetje duidelijk uitgelegd :+
Ik verwacht dat het gewoon moet werken. Dus met je EU account BOTW opstarten en dan kan je ook gebruik maken van de upgradepack. Dat BOTW is gekocht in de Amerikaanse eShop maakt niks uit zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pufster
  • Registratie: Februari 2018
  • Nu online
Verzendbevestiging gekregen van Coolblue.
Bundel besteld op 18 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
L23 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:08:
[...]

Sowieso raar dat je uit die hele discussie van eerder vandaag alleen reageert op Vagax :P
Heb nog niet teruggelezen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
L23 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:12:
[...]

Ik verwacht dat het gewoon moet werken. Dus met je EU account BOTW opstarten en dan kan je ook gebruik maken van de upgradepack. Dat BOTW is gekocht in de Amerikaanse eShop maakt niks uit zou ik zeggen.
Ga ik dat straks toch eens proberen. Evt nog een extra jaar erop stacken ivm upgrade kan misschien ook wel handig zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:10

[Afbeelding]

[Afbeelding]
wauw gaaf. Kun je wel al games spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nederlandhc
  • Laatst online: 16:52
Morgen komt ie hier hopelijk ook binnen.
Momenteel nog bezig met Ori and the blind forest op mn S/V switch, eigenlijk wil ik deze toch uitspelen voor ik begin aan de Switch 2.

Ik zit nu ergens rond de 75% dus dat word een latertje vannacht denk ik :')

Daarna morgen op de 2 denk ik MKW uitproberen uiteraard en daarna Scarlet of Violet erin proppen en mezelf compleet verliezen.

Of Arceus, of misschien opnieuw kijken naar SW/SH of BOTW/TOTK die ik beide nog niet heb gespeeld....
Anderen die hier tegenaan lopen? 8)7
(Wat hebben we het toch eigenlijk ook goed he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
schumi1986 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:10:
[...]

Locatie naar NZL veranderen al geprobeerd?
Helaas, dat werkt niet. Zelfde melding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
GranCanaria schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:16:
[...]

wauw gaaf. Kun je wel al games spelen?
Helaas.. het is wachten tot morgenochtend. Maar in ieder geval is Mario Kart al gedownload en geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
BamSlam_ schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:23:
[...]

Helaas.. het is wachten tot morgenochtend. Maar in ieder geval is Mario Kart al gedownload en geïnstalleerd.
Switch 2 games zijn toch wel gewoon te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niwla
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:09

Niwla

dat dus....

Omdat er nu nog amper gebruikers zijn? O-)

Mario Kart downloaden zal nu nog wel lekker lopen maar morgen een eeuwigheid duren ben ik bang....

niets moet......behalve adem halen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Niwla schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:27:
[...]

Omdat er nu nog amper gebruikers zijn? O-)

Mario Kart downloaden zal nu nog wel lekker lopen maar morgen een eeuwigheid duren ben ik bang....
We zullen zien hoe schaalbaar de AWS backbone is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:24:
[...]

Ik zag gisteren op Reddit iemand die de Cyberpunk 2077 cartridge uitprobeerde op de Switch 1, dan krijg je dus een melding dat het geen Switch 2 software kan draaien. Doet me een beetje denken aan de melding die je kreeg als je een Game Boy Color game in een gewone Game Boy stopt. Game Boy Color cartridge behuizing past ook fysiek niet, maar als je het dus wel voor elkaar kreeg dus ook een melding.

https://www.reddit.com/r/..._i_tried_out_on_switch_1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nederlandhc schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:18:
Morgen komt ie hier hopelijk ook binnen.
Momenteel nog bezig met Ori and the blind forest op mn S/V switch, eigenlijk wil ik deze toch uitspelen voor ik begin aan de Switch 2.

Ik zit nu ergens rond de 75% dus dat word een latertje vannacht denk ik :')

Daarna morgen op de 2 denk ik MKW uitproberen uiteraard en daarna Scarlet of Violet erin proppen en mezelf compleet verliezen.

Of Arceus, of misschien opnieuw kijken naar SW/SH of BOTW/TOTK die ik beide nog niet heb gespeeld....
Anderen die hier tegenaan lopen? 8)7
(Wat hebben we het toch eigenlijk ook goed he)
Wanneer dan het vervolg Will of the Wisps? Toffe games. De Ori games zouden ook wel een mooie update mogen krijgen voor de Switch 2 met HDR support. Beide games draaien verder prima op de Switch 1 al merkte ik bij Will of the Wisps dat de game wel een stuk zwaarder is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 09:50
L23 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:37:
[...]

Ik zag gisteren op Reddit iemand die de Cyberpunk 2077 cartridge uitprobeerde op de Switch 1, dan krijg je dus een melding dat het geen Switch 2 software kan draaien. Doet me een beetje denken aan de melding die je kreeg als je een Game Boy Color game in een gewone Game Boy stopt. Game Boy Color cartridge behuizing past ook fysiek niet, maar als je het dus wel voor elkaar kreeg dus ook een melding.

https://www.reddit.com/r/..._i_tried_out_on_switch_1/
Kwestie van GBC games in een Game Boy Pocket stoppen en dan aanzetten - die had dat schuifje niet die de OG GB gebruikte om je cartridge te vergrendelen terwijl het ding aan stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Net bericht vanuit Coolblue dat er morgen een pakket geleverd gaat worden 🥳

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:06
Thalaron schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 17:47:
Net bericht vanuit Coolblue dat er morgen een pakket geleverd gaat worden 🥳
We hebben daarvoor een apart topic: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 10:31
Het is me ,ondanks alle info over de switch, nog niet duidelijk of je de joycons los kunt opladen. Zou ook fijn zijn als je ze kan opladen als ze in die grip/houder zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
BamSlam_ schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:06:
[...]

Heb nooit gemeten wat de Switch 1 haalt, maar met de Switch 2 haal ik tussen de 100 en 200mbit/sec op mijn 1Gbit-glasvezel.

[Afbeelding]
Inmiddels is de downloadsnelheid teruggelopen naar 50mbit/sec..(ben een stapel games aan het installeren).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yYk5605dOZtu8xT_rDWF9Sq_B1w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QHalqZHNjGNsZzjWPyN30CSE.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/baShYVgeU4SPeCMf_XaP95nfujw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yDdi9Lugzj9U4xAmpBvFmgFM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ronaldtb
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Jimijames75 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 18:12:
Het is me ,ondanks alle info over de switch, nog niet duidelijk of je de joycons los kunt opladen. Zou ook fijn zijn als je ze kan opladen als ze in die grip/houder zitten.
Volgens mij alleen als je de Charging Grip hebt (extra accessoire), niet met de meegeleverde houder
https://www.bol.com/nl/nl...2-zwart/9300000229103105/
Pagina: 1 ... 68 ... 124 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4