Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:22

Maximus

There is no substitute

Sir_Lion schreef op zondag 26 januari 2025 @ 14:33:
[...]

Ik vermoed een release in juni, omdat de laatste Experience Event op 1 juni is in Seoul. Het lijkt mij niet dat ze het dan maanden later pas lanceren.
Dat zou top zijn! Meneer is in Augustus jarig, maar dan doen we dat wel wat eerder ;) Je moet tenslotte ook testen.

Nog tips waar je het beste de pre-order kunt plaatsen? Geen zin om ala de Xbox Series X drie maanden te wachten na release dat PostNL hem levert.

[ Voor 15% gewijzigd door Maximus op 26-01-2025 17:32 ]

PhD i.o.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
Maximus schreef op zondag 26 januari 2025 @ 17:31:
[...]

Dat zou top zijn! Meneer is in Augustus jarig, maar dan doen we dat wel wat eerder ;) Je moet tenslotte ook testen.

Nog tips waar je het beste de pre-order kunt plaatsen? Geen zin om ala de Xbox Series X drie maanden te wachten na release dat PostNL hem levert.
Als er een Intertoys winkel bij je in de buurt zit dan zou je dat straks daar kunnen doen.Qua fysieke winkels heb je dan nog de MM & Nedgame.

Webshops: Bol & Coolbleu.

Amazon zou ik niet doen.Dan weet je nooit wanneer je hem precies krijgt.

Zelf vind ik het fijn als ik m'n nieuwe console hier in het dorp kan ophalen.

Na 2 April weten we meer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
JackAvery schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 11:18:
Over games en Microsoft gesproken... Phil Spencer is in een interview voor een podcast (timestamped link) alvast enthousiast over Switch 2:

[...]

Welke third-party titels denken of hopen jullie dat we gaan te zien krijgen in de lanceerperiode?
Valt me op dat ze bij Xbox altijd wel positief zijn over wat Nintendo doet.

Denk dat we veel bestaande titels gaan zien.

Capcom:Zij hebben nu de kans om bv Resident Evil 4 remake & Village naar de Switch2 te brengen.Devil May cry 5 zou ook goed passen op de Switch2.

Bandai-Namco:Tales of Arise[2021]

Square-Enix: willen maar al te graag 100% multiplatform gaan.Verwacht de komende jaren veel bestaande FF titels.

Puur persoonlijk hoop ik dat Nintendo zelf minstens twee titels heeft tijdens die periode.Metroid Prime 4 & Mario kart zou top zijn.

Third-party doe ik dan in de maanden die volgen.

[ Voor 7% gewijzigd door jori040 op 26-01-2025 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12:58
Maximus schreef op zondag 26 januari 2025 @ 17:31:
[...]

Je kunt je inschrijven voor de Nintendo Experience Event in Amsterdam dat van 9 t/m 11 mei is. Daarvoor heb je wel een Nintendo account nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:22

Maximus

There is no substitute

Sir_Lion schreef op zondag 26 januari 2025 @ 19:25:
[...]

Je kunt je inschrijven voor de Nintendo Experience Event in Amsterdam dat van 9 t/m 11 mei is. Daarvoor heb je wel een Nintendo account nodig.
Goede tip, bedoelde vooral dat we hem voor zijn verjaardag kopen want ik kan niet wachten ;)

PhD i.o.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:06
heb de switch 2 ook gereserveerd bij mijn lokale gameshop, werkt al 25 jaar als een bom bij dezelfde shop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-07 18:18
Sir_Lion schreef op zondag 26 januari 2025 @ 19:25:
[...]

Niet meer. Inschrijftijd is volgens mij alweer voorbij.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Zeror schreef op zondag 26 januari 2025 @ 20:42:
[...]

Niet meer. Inschrijftijd is volgens mij alweer voorbij.
Nog precies 3 uur mogelijk. Morgen is de loting.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Raem schreef op zondag 26 januari 2025 @ 20:59:
[...]

Nog precies 3 uur mogelijk. Morgen is de loting.
Is dat morgen al? Ik ben benieuwd!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sikkwittet
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07:51
Gynnad schreef op zondag 26 januari 2025 @ 09:19:
[...]

Ook al houden we deze prijzen aan, dan waren de games voor die tijd toch echt ontzettend duur. Nooit bij stil gestaan dat ze zo duur waren destijds.
Ik wel. Mijn ouders vonden games stom en er kwam no way jose een console of een gameboy in huis. Dus games waren echt onbereikbaar voor mij als kind. De hoge prijs maakte dan ook dat ik als kind besefte dit is niet voor mij weg gelegd. Dit is in de snes tijd. Kna me nog herinneren dat ik het "opgaf" om ooit thuis te kunnen gamen en niet bij vriendjes.

Tot opeens de gamecube op tv reclame maakte dar het nu maar 100 euro was voor die console.

50 piek ik en 50 piek van me broertje "lenen". Paar oude games uit de budgetbak en bam...wij waren nu ook achter de 4:3 tv te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:03
Helaas... Ik ben niet uitgeloot. :(
Binnenkort maar aanmelden voor de wachtlijst.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 14-07 23:09

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Zijn er gelukkigen die uitgeloot zijn?

Shit happens yk

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• WenJam
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 22-06 21:05
t.w.e.a.k.e.r schreef op maandag 27 januari 2025 @ 17:35:
Zijn er gelukkigen die uitgeloot zijn?
Yay!!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lg7MK9PZIcOUtXaiYh557kHoTd4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mZlvwn5pA2Oz4pcaNuzcUyJD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Deel je een verslagje?

Shit happens yk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Shoot. Helemaal vergeten. Op zich niet erg, maar ik had graag heen gewild. Nu moet ik het doen met de hands-on video's van de tech bro's.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
krijg je een mail? nog niks gehad

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WenJam
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 22-06 21:05
Zal ik doen!
Ja die heb ik rond kwart voor 6 gehad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Mog schreef op maandag 27 januari 2025 @ 17:51:
Shoot. Helemaal vergeten. Op zich niet erg, maar ik had graag heen gewild. Nu moet ik het doen met de hands-on video's van de tech bro's.
Zou er ook graag naartoe willen maar die nerds die in je nek hijgen zou ik iets minder graag hebben :)

Shit happens yk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Kunt het hier al zien, voor je mail krijgt:

https://experience.nintendo.com/#/my-tickets-passes

Voor mij helaas geen geluk dit keer. Veel plezier allen die wel zijn geselecteerd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Ik heb een kaartje! :) Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

nowherebound123 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 17:57:
Kunt het hier al zien, voor je mail krijgt:

https://experience.nintendo.com/#/my-tickets-passes

Voor mij helaas geen geluk dit keer. Veel plezier allen die wel zijn geselecteerd.
Tot de nintendo switch 3 ;)

Shit happens yk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Helaas, ook niet geselecteerd. Dus dan maar een reminder instellen om in te schrijven voor de wachtlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11:23
Helaas, ik ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Ik ben helaas ook niet geselecteerd :(

Voor wie wel mag gaan en hier z'n verslag of video deelt, wordt beloond met een verwijzing ernaar in de topicstart :Y

[ Voor 61% gewijzigd door Zeror op 27-01-2025 18:25 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:56
Hier ook niet.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-07 11:37
Het het idee dat de plekken zeer beperkt waren. Ik en 3 andere vrienden hebben ook geen ticket kunnen krijgen.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-07 10:03

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Joepie!!! Kaartje voor zaterdagochtend!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cheeks
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-06 00:02
Kaartje voor de vrijdag gekregen. Beetje op gegokt dat dit minst populaire dag zou zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14-07 13:52
cheeks schreef op maandag 27 januari 2025 @ 18:40:
Kaartje voor de vrijdag gekregen. Beetje op gegokt dat dit minst populaire dag zou zijn.
Ik dacht hetzelfde maar helaas haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
cheeks schreef op maandag 27 januari 2025 @ 18:40:
Ik denk dat dit juist de meest populaire dag is. Het is de eerste dag. En wie wil er nou nu als eerste aan de slag? Daarnaast is vrijdag een werkdag voor een hoop journalisten, vloggers enzo en die zullen er ook wel heen gestuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Ook uitgeloot helaas.
Weet niet zeker of ik de waitlist probeer, ik heb vervoer en overnachtingen niet geregeld (wachtte op een bevestiging), en elke dag dat ik dat later doe hoe groter de kans dat dat lastiger / duurder wordt.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-07 09:37
Hier helaas ook niet

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
helaas ook niet geselecteerd! :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nyokki
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-07 20:46
Yes, geselecteerd voor zaterdag ochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BomBer_BeN
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
nee helaas niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Ik vermoed dat het aantal plekken wel heel gelimiteerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-07 10:03

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Taets is natuurlijk een grote locatie, capaciteit voor 10.000+ mensen, denk dat het meer gelimiteerd is naar hoeveel switch 2 (demo displays) ze daar nou neer kunnen zetten?

En de interesse zal ook wel heel groot zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Bizzarro op 28-01-2025 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Om nog even terug te komen op die Microsoft games die naar de Switch 2 komen. Leaker eXtas1s beweerd dat de volgorde games komen (note: geen idee hoe betrouwbaar ie is..).

- Halo The Master Chief Collection
- MS Flight Simulator 2024
- Diablo IV
- Fallout 4
- Starfield
- Call of Duty

Verder noemt ie ook nog Tekken 8 en Elden Ring.

Bron: https://www.xgn.nl/nieuws...en-allemaal-naar-switch-2

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Zeror NateThe Hate gaf alvast aan dat hij voor verschillende van deze projecten geen aanwijzing had dat ze in actieve ontwikkeling zijn. Maar dat wil niet zeggen dat het niet mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik ben trouwens ook wel benieuwd of Rockstar/TakeTwo GTA V, straks ook GTA VI, en Red Dead Redemption 2 naar de Nintendo Switch 2 gaat uitbrengen.

Zou Sony nog iets naar Switch 2 brengen? Ik bedoel, we hebben LEGO Horizons ook gehad.

[ Voor 32% gewijzigd door Zeror op 28-01-2025 12:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Zeror schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 12:30:
Zou Sony nog iets naar Switch 2 brengen? Ik bedoel, we hebben LEGO Horizons ook gehad.
Ik denk dat dit eerder een wens (of eis) van Lego is geweest dan dat Sony dit perse wilde. Ik verwacht eerlijk gezegd geen andere games van Sony op de Switch 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Vraag me af of gta 6 überhaupt op de ps5 zal draaien ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
sderooij schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 14:33:
Switch 2 bedoel je denk ik? Want de game is al aangekondigd voor de PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-07 14:05

SD5k

>4&X

sderooij schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 14:33:
Dat lijkt me wel, daar zit de grootste afzetmarkt voor Rockstar momenteel, de PC versie komt later pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 12:30:
Ik ben trouwens ook wel benieuwd of Rockstar/TakeTwo GTA V, straks ook GTA VI, en Red Dead Redemption 2 naar de Nintendo Switch 2 gaat uitbrengen.
Eerst maar even zien hoe GTA VI straks draait op de PS5, Xbox Series X en de Xbox Series S (ja ook de Series S), maar het lijkt mij niet onmogelijk om het uit te brengen op Switch 2 hardware. Of het makkelijk gaat zijn is een ander verhaal. Maar GTA V of GTA VI vind ik allebei net zo onwaarschijnlijk, anders hadden we GTA V (een game dat al uitkwam op de PS3/Xbox 360) al eerder gezien op de Nintendo Switch.
Beetje het gevoel dat ze bij GTA V alleen afwegen of het qua online gamen genoeg geld in het laatje brengt en daar het Nintendo platform niet geschikt voor vinden. Mogelijk minder relevant bij Red Dead Redemption 2 en wellicht gaat een Switch 2 release samen met een PS5 en Xbox Series X/S remaster.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JordiGeelhoed
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10-07 22:40
Oh had nirt verwacht dat zoveel mensen geen kaartje zouden krijgen, hier wel eentje ontvangen voor de zondagmiddag! Nog even kijken of ik mijn zondag ga opofferen door heen en weer te rijden voor een uurtje Switch 2 plezier. Misschien m'n vrouw overtuigen naar het HEM ernaast te gaan :) Anders zal ik 'm uiterlijk paar weken van tevoren annuleren voor de wachtrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 10:24
JordiGeelhoed schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 20:31:
Oh had nirt verwacht dat zoveel mensen geen kaartje zouden krijgen, hier wel eentje ontvangen voor de zondagmiddag! Nog even kijken of ik mijn zondag ga opofferen door heen en weer te rijden voor een uurtje Switch 2 plezier. Misschien m'n vrouw overtuigen naar het HEM ernaast te gaan :) Anders zal ik 'm uiterlijk paar weken van tevoren annuleren voor de wachtrij
Volgens mij had ik gelezen dat je ergens in dat blok naar binnen mag en vervolgens 4 uur binnen kan blijven, dus dat kun je nog meenemen in je overweging.

Hier overigens ook geen tickets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheeks
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-06 00:02
evil_lemon schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 21:57:
[...]

Volgens mij had ik gelezen dat je ergens in dat blok naar binnen mag en vervolgens 4 uur binnen kan blijven, dus dat kun je nog meenemen in je overweging.

Hier overigens ook geen tickets...
Dacht ook dat er 4 uur ergens stond. Ik was van plan om de rest van de dag Amsterdam een beetje te verkennen om de reis een beetje goed te praten (valt nog mee voor mij met 2 X 1 uur)

Weet iemand hoe het precies zit met de parkeergelegenheid? Op de site van Taets staat "1000 plaatsen" maar ik zie alleen een parkeerplaats van Het Hem. Tellen ze die van de Hornbach ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ela11
  • Laatst online: 13-07 11:54
Beste mensen, De inschrijvingen voor de wachtlijst zijn geopend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Ela11 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 17:06:
Beste mensen, De inschrijvingen voor de wachtlijst zijn geopend!
Thanks! Was het bijna vergeten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 14-07 22:08
Sta ook in de wachtlijst ingeschreven.

Weten we al eigenlijk iets over een mogelijke prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Ik heb mij gelijk om 4u ingeschreven, dus ik denk dat ik best wel kans maak als er afmeldingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
Sir_Lion schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 18:58:
Ik heb mij gelijk om 4u ingeschreven, dus ik denk dat ik best wel kans maak als er afmeldingen zijn.
Oh lol ik ook rond die tijd, maar wist niet dat het toen pas geopend was, dacht dat ik veel te laat zou zijn lol

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Sir_Lion
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-PBY0GRyY6LOLT33YcTuVwo00b8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/b7xlinYn6NUQRQoIrJ69LVjI.png?f=user_large

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik ben ook van de partij kreeg ik vanochtend te horen 11 mei 10:00 - 11:00 en heb me ook in de wachtrij ingeschreven precies om 16:00 gisteren. me is very happy!

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 10:37

KoensSocialL

Mezelf.

Amai. Ineens weer heel wat tickets vrij dan. Dan hebben er toch verschillende geannuleerd uiteindelijk. Ik had er origineel ook geen & heb me maar meteen om 16 uur gisteren op die wachtlijst gezet. Maar is altijd gokken of je nog kaartjes kan krijgen. Want ik had geen idee of ik 5de of misschien zelfs 100ste stond op de lijst. Als er al kaarten vrij kwamen dacht ik dat dat voor april pas was. Maar deze morgen al mail zoals een aantal onder jullie & ik kan nu met mijn +1 zaterdag rond 12 uur gaan. Dus heel tevreden! :)B

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
KoensSocialL schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 09:29:
Amai. Ineens weer heel wat tickets vrij dan. Dan hebben er toch verschillende geannuleerd uiteindelijk. Ik had er origineel ook geen & heb me maar meteen om 16 uur gisteren op die wachtlijst gezet. Maar is altijd gokken of je nog kaartjes kan krijgen. Want ik had geen idee of ik 5de of misschien zelfs 100ste stond op de lijst. Als er al kaarten vrij kwamen dacht ik dat dat voor april pas was. Maar deze morgen al mail zoals een aantal onder jullie & ik kan nu met mijn +1 zaterdag rond 12 uur gaan. Dus heel tevreden! :)B
Als alternatief kan het zijn dat ze beperkter hebben verloot dan beschikbaar is, en op deze manier wat meer opvullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 10:37

KoensSocialL

Mezelf.

Sir_Lion schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 09:48:
[...]

Als alternatief kan het zijn dat ze beperkter hebben verloot dan beschikbaar is, en op deze manier wat meer opvullen?
Ik begin ook zoiets te denken. Want we hebben hier nu weet van 3 mensen die nu al na een dag tickets hebben. Ik zou afmeldingen eerder verwachten rond april/mei. Nu, is alleen maar goed nieuws voor ons!

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:04
Misschien mensen die op alle dagen ingeschreven hebben en, nu ze ingeloot zijn, de andere dagen afmelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Seal64 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 10:53:
Misschien mensen die op alle dagen ingeschreven hebben en, nu ze ingeloot zijn, de andere dagen afmelden?
Kan niet. Je kon je maar voor 1 tijdslot opgeven om ingeloot te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Sir_Lion schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 10:55:
[...]

Kan niet. Je kon je maar voor 1 tijdslot opgeven om ingeloot te worden.
klopt maar vermoed dat wordt bedoeld voor de wachtrij want daar kon je je voor alle dagen en tijden aanmelden dit heb ik ook gedaan om mijn kansen te vergroten.
Seal64 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 10:53:
Dit is niet nodig zodra je een tijdslot accepteert uit de wachtrij kan je je niet meer aanmelden voor de andere wachtrijen dus vermoed dat dit automagisch zal gaan.

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
Ik zit in dubio,

Ik ga hoe dan ook een switch 2 kopen, maar ik twijfel nu of ik de switch 1 aanhoud voor bijv mijn vriendin of dat ik hem verkoop. Of dat ik hem unpatch.
Gevoelsmatig gaat de switch 2 sowieso mn switch 1 overnemen, want waarom zou ik op oudere hardware gaan spelen met nieuwere hardware beschikbaar?
Maar aan de andere kant, is mijn unpatched 3dsxl wel een heel stukkie zwakker dan een nintendo switch kan zijn.
Wat doen jullie met je " oude" hardware?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
mxmemx schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 13:38:
Ik zit in dubio,

Ik ga hoe dan ook een switch 2 kopen, maar ik twijfel nu of ik de switch 1 aanhoud voor bijv mijn vriendin of dat ik hem verkoop. Of dat ik hem unpatch.
Gevoelsmatig gaat de switch 2 sowieso mn switch 1 overnemen, want waarom zou ik op oudere hardware gaan spelen met nieuwere hardware beschikbaar?
Maar aan de andere kant, is mijn unpatched 3dsxl wel een heel stukkie zwakker dan een nintendo switch kan zijn.
Ik hou al mijn oude hardware. Vergeet niet dat je voor sommige spellen geen cloud save hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
Sir_Lion schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 13:57:
[...]

Ik hou al mijn oude hardware. Vergeet niet dat je voor sommige spellen geen cloud save hebt.
Hmm maar hoevaak ga je nog terug naar je oude hardware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mxmemx schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 14:07:
[...]

Ik pak nog regelmatig mijn Game Boy Advance. Het is mij bij de Switch 2 in ieder geval nog niet duidelijk hoe goed backwards compatibility gaat werken. Mogelijk is het de ideale vervanger van de Switch 1. Of het kleinere formaat spreekt me toch nog aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
mxmemx schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 14:07:
[...]

Met enige regelmaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sir_Lion schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 13:57:
[...]

Vergeet niet dat je voor sommige spellen geen cloud save hebt.
Dat klopt, maar dat betekent niet dat de save data van deze games niet over te zetten zijn naar de Switch 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
Ik pak vaak mn 3ds XL voor games die ik op de SD heb staan gebundeld op de 3DS XL.
Maar daardoor speel ik al mijn oudere consoles niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mxmemx schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 14:13:
[...]

Ik pak vaak mn 3ds XL voor games die ik op de SD heb staan gebundeld op de 3DS XL.
Maar daardoor speel ik al mijn oudere consoles niet meer.
Laten we hier niet teveel ingaan op het unpatched gezien de huisregels. Maar ik heb bijvoorbeeld gelezen dat Nintendo DS games er beter uitzien op de Nintendo DS dan op de Nintendo 3DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
L23 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 14:16:
[...]

Laten we hier niet teveel ingaan op het unpatched gezien de huisregels. Maar ik heb bijvoorbeeld gelezen dat Nintendo DS games er beter uitzien op de Nintendo DS dan op de Nintendo 3DS.
Poeh echt geen idee eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mxmemx schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 14:19:
[...]

Poeh echt geen idee eigenlijk.
Geen idee? Begrijp je antwoord niet helemaal. Het is je niet opgevallen of speel je geen DS geen op de 3DS? Ik begrijp dat de 3DS een hogere resolutie scherm heeft en dat DS games niet ideaal schalen op een 3DS scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mxmemx
L23 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 14:23:
[...]

Geen idee? Begrijp je antwoord niet helemaal. Het is je niet opgevallen of speel je geen DS geen op de 3DS? Ik begrijp dat de 3DS een hogere resolutie scherm heeft en dat DS games niet ideaal schalen op een 3DS scherm.
Ik heb geen verschil gemerkt, dus als het er al is is het minimaal, laat ik het zo stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Als ik zeker weet dat de Joy-cons van de Switch 2 net zo goed bij Skyward SwordHD werken als die van de Switch 1 pas dan verkoop ik m'n Oled.Een optie om deze game met controller te spelen is er voor mij niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:05
L23 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 14:23:
[...]

Je kunt DS-gamea ook zonder scaling draaien, als je je daar aan ergert. Krijg je wel zwarte randen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:44
Ik houd mijn oude hardware en oude games. Het gebeurd zelden dat ik iets wegdoe.

De games wil ik ooit nog een keer spelen. En tsja, dan heb je de hardware ook nodig. Nou zijn er natuurlijk mogelijkheden om bepaalde catridges/discs op een opvolger te spelen, maar dit is niet vaak het geval.

Aangezien we nu het over een Switch 2 hebben welke backwardscompatible is kan je misschien je Switch 1 als je die niet meer wilt beter zo snel mogelijk wegdoen aangezien die in prijs zal dalen zodra de 2 er is.

En dan dus de vraag of ik dit ga doen? Ik heb een release Switch, Zelda OLED en Zelda Lite. De Zelda's gaan niet weg en tsja de release Switch is dus 8 jaar oud. Zal dus weinig opleveren. En ik weet dat er mogelijk een hack voor is, maar tsja. Als dat zo is doe ik dat zelf misschien wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RollieBollie schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 15:53:
Ik houd mijn oude hardware en oude games. Het gebeurd zelden dat ik iets wegdoe.

De games wil ik ooit nog een keer spelen. En tsja, dan heb je de hardware ook nodig. Nou zijn er natuurlijk mogelijkheden om bepaalde catridges/discs op een opvolger te spelen, maar dit is niet vaak het geval.

Aangezien we nu het over een Switch 2 hebben welke backwardscompatible is kan je misschien je Switch 1 als je die niet meer wilt beter zo snel mogelijk wegdoen aangezien die in prijs zal dalen zodra de 2 er is.

En dan dus de vraag of ik dit ga doen? Ik heb een release Switch, Zelda OLED en Zelda Lite. De Zelda's gaan niet weg en tsja de release Switch is dus 8 jaar oud. Zal dus weinig opleveren. En ik weet dat er mogelijk een hack voor is, maar tsja. Als dat zo is doe ik dat zelf misschien wel een keer.
Maar dat vind ik dus lastig gezien we behalve dat het backwards compatible is verder niks weten. Werkt het echter uitstekend dan verwacht ik dat de Switch aardig in waarde daalt en blijft. Een Xbox One of PS4 is ook niet meer zo interessant omdat alles gespeeld kan worden op de opvolger.

Toch vraag ik me af of er alleen maar voordelen zullen zijn aan Switch 1 games spelen op de Switch 2. Mogelijk zijn er ook nadelen. Ben benieuwd of een cartridge nog steeds plug and play is bijvoorbeeld. Ik denk dat het vanuit gemak uiteindelijk populairder is om Switch 1 games op de Switch 2 te spelen.

Ik ben in ieder geval van plan mijn Switch OLED en Switch Lite te houden, anders had ik afgelopen jaar geen Switch Lite meer gekocht. Maar ben benieuwd hoe vaak ik ze nog naast elkaar blijf gebruiken als de Switch 2 uit is. Het uitwisselen van save data en dingen zoals hoofdsysteem van je Nintendo account maakt wat mij betreft meerdere Switch consoles in huis hebben onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Klopt. Er is nog weinig bekend qua backwards compatible. De cartridges zijn in ieder geval te gebruiken. IR sensor zit er volgens mij niet op. En bijv accesoires kunnen een probleem geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RollieBollie schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 16:33:
Klopt. Er is nog weinig bekend qua backwards compatible. De cartridges zijn in ieder geval te gebruiken. IR sensor zit er volgens mij niet op. En bijv accesoires kunnen een probleem geven.
Qua cartridge ben ik benieuwd of je gewoon de game er in kan stoppen en kan afspelen of dat het bijvoorbeeld eerst geïnstalleerd moet worden zoals een Xbox 360 game op een Xbox One/Series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
mxmemx schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 13:38:
Ik zit in dubio,

Ik denk dat dit een hele persoonlijke vraag is, en heel erg persoon zal verschillen.
Ik doe het gewoon weg, niks bewaren ben ik sowieso niet van. straks hele zolder en alles vol staan met troep(Wil niet zeggen oude console troep is :) ).

Maar speel je nu nog graag oude spellen, van bijv de 3ds of de snes of de playstation 2 ik zeg maar iets.
Ik niet op zich eens een enkele keer Pokemon, maar die kan ik ook wel op de pc dan een keer spelen(Die 1ne keer per jaar ofzo).
Voor de snes het zelfde ik heb toen die mini gekocht, ik dacht oh gaaf eens oude Mario etc spelen. uiteindelijk is het gewoon meer een extra versiering op de tv meubel(Dan dat ik hem gebruik).
Ik heb een 3ds nog in de kast liggen, echter ligt die daar al 1,5 jaar ofzo weer zeker niks te doen.
Dus ja de vraag is echt heel erg wat doe je zelf nog graag, en dus ook met regelmaat(Paar keer per jaar/maand).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Carlos0_0 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 17:45:
[...]

Voor de snes het zelfde ik heb toen die mini gekocht, ik dacht oh gaaf eens oude Mario etc spelen. uiteindelijk is het gewoon meer een extra versiering op de tv meubel(Dan dat ik hem gebruik).
Toen ik de SNES mini kocht had ik geen idee dat ik een jaar later een Switch ging kopen. Kocht uberhaupt al jaren geen Nintendo hardware. Geen spijt van de mini, maar uiteindelijk weinig gebruikt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
L23 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 17:52:
[...]

Toen ik de SNES mini kocht had ik geen idee dat ik een jaar later een Switch ging kopen. Kocht uberhaupt al jaren geen Nintendo hardware. Geen spijt van de mini, maar uiteindelijk weinig gebruikt :p
Heb jij bv de Wii & WiiU nooit in bezit/gekocht gehad dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Mario Kart 9:Het lijkt er zo op het 1e gezicht op dat dit een launch titel gaat worden maar er bestaat natuurlijk ook een grote kans dat wat we zagen niet meer dan een tech-demo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Star Fox: Hier moeten ze ook weer wat mee gaan doen graag.Een open-wereld achtige game met space-combat zie ik wel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jori040 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 18:21:
[...]

Heb jij bv de Wii & WiiU nooit in bezit/gekocht gehad dan ?
Nee. Begonnen bij de Game Boy Color met Pokemon Red, daarna op release dag de Game Boy Advance. Qua consoles destijds getwijfeld tussen een Gamecube of een Xbox voor Need For Speed Hot Pursuit 2. Het werd de Xbox en later de Xbox 360. Vervolgens nog een fase gehad dat ik niet echt met gamen bezig was, hierdoor nog aardig wat games uit dat tijdperk zoals de Bioshock Collection voor het eerst op de Switch ervaren. Vanwege Mario Kart nog wel een keer zitten kijken naar een Wii U, maar het trok me toen net niet over de streep. De Switch deed dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
L23 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:01:
[...]

Nee. Begonnen bij de Game Boy Color met Pokemon Red, daarna op release dag de Game Boy Advance. Qua consoles destijds getwijfeld tussen een Gamecube of een Xbox voor Need For Speed Hot Pursuit 2. Het werd de Xbox en later de Xbox 360. Vervolgens nog een fase gehad dat ik niet echt met gamen bezig was, hierdoor nog aardig wat games uit dat tijdperk zoals de Bioshock Collection voor het eerst op de Switch ervaren. Vanwege Mario Kart nog wel een keer zitten kijken naar een Wii U, maar het trok me toen net niet over de streep. De Switch deed dat wel.
Oke.
Tja de beste WiiU games zijn nu ook op de Switch te spelen dus die console heeft voor mij nu ook weinig waarde.
Windwaker zou ik wel nog graag op de Switch 1 of 2 zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Nintendo fans denken de grootte van de nieuwe Switch 2-game cases te hebben ontdekt: https://nl.ign.com/ninten...e-cases-te-hebben-ontdekt

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jori040 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 20:19:
Nintendo fans denken de grootte van de nieuwe Switch 2-game cases te hebben ontdekt: https://nl.ign.com/ninten...e-cases-te-hebben-ontdekt
In het artikel staat dat de doosjes groter zijn dan bij de Switch, maar nog steeds veel kleiner dan die van Xbox en Playstation. Maar als ik de afmetingen opzoek dan zijn de Switch 2 doosjes als de informatie klopt langer, maar minder breed dan die van Xbox en Playstation. Andere verhouding, maar dus een meer vergelijkbaar formaat. Ik vraag me af waarom ze dat zouden doen.
Je neemt meer ruimte in de winkelschappen in en daardoor val je wellicht beter op. Maar we zien hier steeds minder winkels die fysieke games verkopen en bij een online webshop voegt een groter doosje niks toe.
Een ander voordeel van een groter doosje is dat er meer ruimte is voor een handleiding/map, maar veruit de meeste games hebben tegenwoordig geen papieren handleiding meer...
Een ander formaat maakt het duidelijker dat de games voor een nieuwe console generatie zijn, niet voor de huidige Switch.

Bij bovenstaande bron kwam ik deze concept art tegen in het NintendoLife artikel. (Valt me op dat alle concept arts die ik hier deel van dezelfde persoon zijn.)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nKFqPqqBz3PUlm3n5wWpAIufHj4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RuTaNyS1DpWTeatZYdC6ip61.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ben benieuwd hoe verzamelaars er tegen aan kijken. Wellicht staan Switch 1 en 2 doosjes nu niet mooi naast elkaar :P Het zou mij persoonlijk niet zoveel uitmaken al zou ik groter wel een bijzondere keuze vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Zelf vind ik de 3DS een fijn formaat.Ik zie het nut van groter ook niet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RollieBollie
Lijkt me niet logisch dat de doosjes groter worden. Er is dan meer plastic nodig. En met de hoeveelheden die Nintendo nodig heeft voor de cases zal dat veel kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Grotere Switch, grotere cases. Lijkt mij wel logisch en goed om het verschil duidelijk te maken in de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
RollieBollie schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 20:56:
Lijkt me niet logisch dat de doosjes groter worden. Er is dan meer plastic nodig. En met de hoeveelheden die Nintendo nodig heeft voor de cases zal dat veel kosten.
Berekenen ze gewoon weer door in de prijs ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-07 23:39
Carlos0_0 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 23:57:
[...]

Berekenen ze gewoon weer door in de prijs ;)
Plastic kan ook een stuk dunner, dus dan is het qua materiaal net zoveel :+ .

Dat deden ze ook met goedkopere DVD doosjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Bintzak schreef op zondag 2 februari 2025 @ 01:59:
[...]

Plastic kan ook een stuk dunner, dus dan is het qua materiaal net zoveel :+ .

Dat deden ze ook met goedkopere DVD doosjes
En die gingen al kapot als je ernaar keek >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Enige reden die ik kan bedenken waarom ze voor een ander formaat kunnen gaan is dat de consument duidelijk moet zien dat het om nieuwe Nintendo software gaat.Je zou dan ook kleiner kunnen gaan.

3DS/PSVita formaat graag. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door jori040 op 02-02-2025 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
jori040 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:30:
Enige reden die ik kan bedenken waarom ze voor een ander formaat kunnen gaan is dat de consument duidelijk moet zien dat het om nieuwe Nintendo software gaat.Je zou dan ook kleiner kunnen gaan.

3DS/PSVita formaat graag. ;)
Maar dan passen de Switch 1 cartridges er niet goed in, want die zouden in hetzelfde slot gaan.

Dan kun je eerder kijken naar de methode die ze hebben toegepast bij de DS > 3DS, met dat hoekje erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sir_Lion schreef op zondag 2 februari 2025 @ 10:04:
[...]

Maar dan passen de Switch 1 cartridges er niet goed in, want die zouden in hetzelfde slot gaan.

Dan kun je eerder kijken naar de methode die ze hebben toegepast bij de DS > 3DS, met dat hoekje erbij.
Het gaat over de game doosjes, niet de cartridges zelf. Wel benieuwd of ze qua cartridge iets gaan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
L23 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:44:
[...]

Het gaat over de game doosjes, niet de cartridges zelf. Wel benieuwd of ze qua cartridge iets gaan veranderen.
Ik verwacht een beetje hetzelfde als de DS/3DS. Een kleine aanpassing zodat de Switch cartridge wel in de Switch 2 past, maar niet andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raem schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:46:
[...]

Ik verwacht een beetje hetzelfde als de DS/3DS. Een kleine aanpassing zodat de Switch cartridge wel in de Switch 2 past, maar niet andersom.
Ja ben benieuwd. Dat soort aanpassingen deden ze al sinds de Game Boy Color. Maar het is niet alsof het apparaat ontploft als je het wel voor elkaar krijgt :P Vraag me af of een aanpassing perse nodig is. Misschien zien we ook wel fysieke games die geoptimaliseerd zijn voor de Switch 2, maar ook met de huidige Switch werken (forwards compatible).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:04
L23 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:59:
[...]

Ja ben benieuwd. Dat soort aanpassingen deden ze al sinds de Game Boy Color. Maar het is niet alsof het apparaat ontploft als je het wel voor elkaar krijgt :P Vraag me af of een aanpassing perse nodig is. Misschien zien we ook wel fysieke games die geoptimaliseerd zijn voor de Switch 2, maar ook met de huidige Switch werken (forwards compatible).
Dat had je met Game Boy Color cartridges ook al - die pasten niet in de originele GB omdat OG GB carts een hoekje misten waar dan de aan/uit knop in viel (daarmee werd ook gelijk de cart vergrendeld zodat je die er niet uit kon trekken als het ding aan stond.

Alleen had de GB Pocket dat palletje niet om de cart te vergrendelen en daar kon je dus ook Color carts in duwen, maar die geven dan een melding dat die cart niet werkt in dat apparaat.

Uiteraard alleen met GBC carts. Er waren ook dual mode carts die op beide systemen werkten.
Pagina: 1 ... 21 ... 106 Laatste

Let op:
Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4