mxmemx schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 13:38:
Ik zit in dubio,
Ik ga hoe dan ook een switch 2 kopen, maar ik twijfel nu of ik de switch 1 aanhoud voor bijv mijn vriendin of dat ik hem verkoop. Of dat ik hem unpatch.
Gevoelsmatig gaat de switch 2 sowieso mn switch 1 overnemen, want waarom zou ik op oudere hardware gaan spelen met nieuwere hardware beschikbaar?
Maar aan de andere kant, is mijn unpatched 3dsxl wel een heel stukkie zwakker dan een nintendo switch kan zijn.
Wat doen jullie met je " oude" hardware?
Ik denk dat dit een hele persoonlijke vraag is, en heel erg persoon zal verschillen.
Ik doe het gewoon weg, niks bewaren ben ik sowieso niet van. straks hele zolder en alles vol staan met troep(Wil niet zeggen oude console troep is

).
Maar speel je nu nog graag oude spellen, van bijv de 3ds of de snes of de playstation 2 ik zeg maar iets.
Ik niet op zich eens een enkele keer Pokemon, maar die kan ik ook wel op de pc dan een keer spelen(Die 1ne keer per jaar ofzo).
Voor de snes het zelfde ik heb toen die mini gekocht, ik dacht oh gaaf eens oude Mario etc spelen. uiteindelijk is het gewoon meer een extra versiering op de tv meubel(Dan dat ik hem gebruik).
Ik heb een 3ds nog in de kast liggen, echter ligt die daar al 1,5 jaar ofzo weer zeker niks te doen.
Dus ja de vraag is echt heel erg wat doe je zelf nog graag, en dus ook met regelmaat(Paar keer per jaar/maand).