There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Het kan altijd waardelozer, zoals Tim Cook die een vlag zwaait.vhal schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:30:
Martin Garrix zwaait de vlag net zoals hij plaatjes draait....waardeloos dus
Maar wat een reactie van een evenaring van het record van Vettel....moah...ja...leuk...
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Minimaal zijn 1steQuad schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:32:
Hoevaak is ALO nu p2 dit seizoen?
Dat cloudseeding werkt prima zolang niemand het vliegtuig ziet boven de NoordzeeStefanVerkerk schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:32:
[...]
Zo veel leuker dan een Zandvoort race in de blakende zon. Heerlijk die regen! Elk jaar vanaf nu met regen?
2e keer dacht ik. De rest P3.Quad schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:32:
Hoevaak is ALO nu p2 dit seizoen?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nee hoor, Monaco en Canada waren ook al P2: Wikipedia: 2023 Formula One World Championship
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
7 of 9, was iets uit de tijd van dat de Indycar onderdeel was o.i.d. beetje vaag verhaal.
[ Voor 9% gewijzigd door Illegal_Alien op 27-08-2023 17:37 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Toch ergens wrang, twee Nederlanders die behoorlijk populair zijn maar samen minder belasting betalen dan jij en ik.
XXXVI
Die zijn er nooit. Ook niet in Monaco bijvoorbeeld.HollowGamer schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:36:
Hopelijk houd de Koning geen toespraak..
"When you grow up your heart dies"
De koning met zichzelf?StefanVerkerk schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:36:
Ah, de koning én Willem Alexander staan te kletsen
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Die ene kan ik mij voorstellen maar die andere? Je bent vrij om naar Monaco te verhuizen maar dan moet je ook wel aan de nodige voorwaarden voldoen.ephymerous schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:37:
[...]
Toch ergens wrang, twee Nederlanders die behoorlijk populair zijn maar samen minder belasting betalen dan jij en ik.
Afdragen aan de Nederlandse belastingdienst hoort daar niet bijsjaool schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:38:
[...]
Die ene kan ik mij voorstellen maar die andere? Je bent vrij om naar Monaco te verhuizen maar dan moet je ook wel aan de nodige voorwaarden voldoen.
XXXVI
En toch brengen ze meer op voor de Nederlandse economieephymerous schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:37:
[...]
Om het realistisch te maken moet je af en toe een emmer water over z'n lego gooien...caspervc schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:33:
Mijn zoontje (7) ondertussen. Waar komt de inspiratie vandaan?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Is dat met 9 euro administratiekosten?jan390 schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:37:
Perez kreeg zijn straf omdat hij, nadat hij de muur raakte voor de pits, met 0.8kmph te hard over de lijn kwam
Oei, moet ik 'm nou echt uitleggen?
Lioness, best leuk tot nu toesjaool schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:40:
Paramount+ reclame in de cool down room. What's that?
De NOS schakelde ook altijd weg bij de corona, als de interviews kwamen na de toespraak.. om vervolgens hetzelfde te herhalen wat er net was gezegd.HKLM_ schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:38:
NOS gaat toch wel de uitreiking uitzenden toch?
Het voordeel is dat er nog even geen Eredivisie is, maar idd weet je het bij de NOS nooit.
Wat denk je dat al die blauwe blokjes zijn.hoevenpe schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:39:
[...]
Om het realistisch te maken moet je af en toe een emmer water over z'n lego gooien...

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Helaas altijd wel zo'n beetje de kortste die je kun luisteren. Als je het al kunt verstaan.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Maar dan nu de podcast met Max. Daar komen we tegenwoordig toch vooral voor.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Emma Heesters?StefanVerkerk schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:42:
Wie staat daar te zingen?
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Iemand van het orkest/koor van André Rieu volgens mij.StefanVerkerk schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:42:
Wie staat daar te zingen?
Okay, fout dus.
[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 27-08-2023 17:43 ]
Volgende week nog een keer maar dan met een Italiaan die ons volkslied zingt? Ook leuk!Zingo schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:42:
He, we hebben een keer een live versie, nice! Afwisseling!
Haha, ipv die gekke cabrio in in Texas die roze Flodder sloepmax schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:42:
Ik wacht eigenlijk op Huub Stapel in een rood lederen jasje en met vetkuif die een bekertje komt overhandigen.
Vaak bu'j te bang!
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Ik vind dit echt de qoute van de daghoevenpe schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:39:
[...]
Om het realistisch te maken moet je af en toe een emmer water over z'n lego gooien...
27 Aug 2023, 17:39:11, Lap 72
Ik ben voor! We moeten iets doen om het af te wisselen heStefanVerkerk schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:42:
[...]
Volgende week nog een keer maar dan met een Italiaan die ons volkslied zingt? Ook leuk!
Ik krijg het idee dat die ze allemaal aan het afspelen is.ImprezaBrabo schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:43:
Konden ze Andre Rieu niet nog een keer optrommelen? Stuk beter volkslied met die man.
AFBLIJVEN
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
Ik zou het doen!
Vaak bu'j te bang!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik vind hem wel wat hebben. Stijlvol klassiek.Illegal_Alien schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:44:
Damn die beker is GROOT.
"Hoe groot had u 'm gewild?"Illegal_Alien schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:44:
Damn die beker is GROOT.
"Ja"
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ondertussen zie je Alonso kijken naar de beker van Max op een manier van: “mooie beker, zou zonde zijn als daar wat mee gebeurt”
Een hele rij microsoft certificeringen.
Net groot genoeg voor een gekookt struisvogel-eitjeIllegal_Alien schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:44:
Damn die beker is GROOT.
Maar kan ie ook kapot?sjaool schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:45:
[...]
Ik vind hem wel wat hebben. Stijlvol klassiek.
En wie smeet Max zijn bokalen kapot? Die Heineken bokaal blinkt ook niet echt uit in een mooi ontwerp.
[ Voor 54% gewijzigd door Joosie200 op 27-08-2023 17:46 ]
Harry potter and the goblet of fire bij sky hehe
Aap van Frankrijk wint dat met gemak.gambieter schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:45:
Zijn dat de lelijkste bekers ooit?
Ik zou je eens verdiepen in de beker van de GP Frankrijkgambieter schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:45:
Zijn dat de lelijkste bekers ooit?
Ik zou het doen!
Waar is Norris als we hem nodig hebben!
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Maar dat zijn geen bekers…rammes schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:46:
[...]
Ik zou je eens verdiepen in de beker van de GP Frankrijk
Of de bekers van NL van voorgaande jaren, volgens mij het eerste jaar die groene gerecyclede bekers, die zijn ook niet de mooiste...rammes schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:46:
[...]
Ik zou je eens verdiepen in de beker van de GP Frankrijk
RBR heeft er ook al een paar gesloopt hoorD-dark schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:46:
[...]
Lando is niet aanwezig dus moet veilig zijn
Mwah, toch al een jaar of 2 dat Moët en Chandon niet meer geschonken/gespoten wordt.Joosie200 schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:45:
Staat Max nu op een Ferrari podium plek 1?
En wie smeet Max zijn bokalen kapot? Die Heineken bokaal blinkt ook niet echt uit in een mooi ontwerp.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Ze wisten dat onzen Koning nogal vaak op beeld zou verschijnen.
Alle bekers van de afgelopen jaren zijn gebaseerd op de originele beker.Transportman schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:47:
[...]
Of de bekers van NL van voorgaande jaren, volgens mij het eerste jaar die groene gerecyclede bekers, die zijn ook niet de mooiste...
Magnussen is nog under investigation, dus misschien dat ze daarom even niks laten zien?sambalbaj schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:49:
geen standen meer bij F1tv?
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |