GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
"When you grow up your heart dies"
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Nee, TSU kwam zelf naar buiten en knalde z'n vleugel er afStefanVerkerk schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:30:
FIA STEWARDS: 5 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 22 (TSU) - CAUSING A COLLISION
27 Aug 2023, 16:29:14, Lap 63
Moet dat niet voor Russell zijn?
Gaan we finishen onder de (virtual) safety car?
[ Voor 89% gewijzigd door CodeCaster op 27-08-2023 16:31 ]
Unpopular opinion maar ik ben geen fan van dit soort races. Ja het is spectaculair maar teveel een tombola
DUGG
Bijna perfecte call, ongelofelijkJoosie200 schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:31:
Full wets voor Max met een VSC. Goede call
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
SC
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 27-08-2023 16:31 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
⏩ PVOutput☀️
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
[ Voor 4% gewijzigd door dreester op 27-08-2023 16:32 ]
Nee, rood neemt uitslag van voorgaande ronde.MC_Sparkles schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:32:
Perez genaaid door rode vlag met posities nu
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wat gebeurt er met de plaats van PER?
Ronde ervoor? P3 dan?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Misschien positie vorig ronde zeggen ze op Sky.Bazziek schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:32:
Perez flink genaaid zo
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Rode vlag is niet de regen, maar die Alfa die in Tarzan in de muur staatcomputerjunky schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:32:
Wat een gezeik met die rode vlaggen voor regen dit jaar. Ik kan me nig races herinneren met veel meer regen en toen werd er gewoon gereden...
Flickr PSN ID= cheironnl
Toen waren er andere regenbandencomputerjunky schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:32:
Wat een gezeik met die rode vlaggen voor regen dit jaar. Ik kan me nig races herinneren met veel meer regen en toen werd er gewoon gereden...
Die Full wets zijn waardeloos, als die eronder gaan is het meestal over.
Als ze wel herstarten heeft ie pech.
Kunnen ze dat niet met een SC oplossen?MC_Sparkles schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:33:
[...]
Rode vlag is niet de regen, maar die Alfa die in Tarzan in de muur staat
Komt onder andere door dit ongeluk:computerjunky schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:32:
Wikipedia: Jules Bianchi
En in Spa is het ook al een aantal keer dodelijk afgelopen bij de andere raceklasses.
Dus ik snap het wel.
Bovendien stond de auto van Zhou hier gevaarlijk.
cheiron schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:33:
Blegh...maar, zoals mijn 5-jarige zegt:"goed dat ze stoppen, anders worden ze verkouden".
⏩ PVOutput☀️
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Gp reageerde vrij bot (niet naar Max gericht) dat het komt omdat de meeste teams door de waardeloze full wets, die banden niet willen nemen. Dus moet de race nu gestaakt worden vanwege de veiligheid.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Misschien goed om uit te leggen aan die vijfjarige dat je niet verkouden van de kou of regen wordt.cheiron schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:33:
Blegh...maar, zoals mijn 5-jarige zegt:"goed dat ze stoppen, anders worden ze verkouden".
Bij een eventuele straf heeft hij altijd pechDido schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:33:
Als ze niet herstarten heeft PER mazzel, dan gaan ze naar de posities van 1 ronde voor de RF.
Als ze wel herstarten heeft ie pech.
Schaf ze dan gewoon af.. scheelt ook kostentweakduke schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:33:
[...]
Toen waren er andere regenbanden
Typisch Nederlands buien weer is je onbekend?shoombak schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:34:
Bizar, 10 km verderop is het gewoon zonnig
erutangiS
Mogelijk, maar snap de call wel, als er achter de SC 1 door schiet en en staat een kraan of een Marshall... Dat risico willen ze niet lopen.
Kan, maar dan eindig je de race onder SC
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik denk dat het ook komt vanwege de tecpro barrier die kapot is. Dat is een langdurige fix.DaniëlWW2 schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:34:
Dus moet de race nu gestaakt worden vanwege de veiligheid.
Volgens mij is er geen 1 race geweest waar er op wet gereden werd. Kortom rijd voor meer banden leveranciers en competitie op dat vlak en stoppen met dit gezever. Echt de hele race word om zeep geholpen door rode vlaggen, sc en vsc. Dat moet tot een minimum beperkt worden voor echt racen.tweakduke schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:33:
[...]
Toen waren er andere regenbanden
27 Aug 2023, 16:34:45, Lap 65
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Als er al af gaan onder rood, dan is dit de enige juiste beslissingcomputerjunky schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:32:
Ik zou het doen!rammes schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:35:
Einde race?
DUGG
Mooi leermomentje om uit te leggen dat je van koud weer en regen niet verkouden wordt.cheiron schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:33:
De maximum race time is 3 uur, daar zitten we nog lang niet op.sambalbaj schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:36:
hoe zitten we met de maximale racetijd?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |