Ik heb het gevoel dat we de helft missen.sjaool schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:09:
Ligt het aan mij of hebben we vandaag heel weinig of geen helicopter shots vanwege het weer?
Wel genoeg helikopter views hoor, ook net van de wolken.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik heb het gevoel dat we de helft missen.sjaool schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:09:
Ligt het aan mij of hebben we vandaag heel weinig of geen helicopter shots vanwege het weer?
Rondetijden voor ronde 47
1 | VER | 1:15.575 |
2 | ALO | 1:15.841 |
3 | PER | 1:14.318 |
4 | SAI | 1:15.597 |
5 | TSU | 1:16.690 |
6 | GAS | 1:39.375 |
7 | RUS | 1:16.492 |
8 | ALB | 1:15.019 |
9 | OCO | 1:15.534 |
10 | HUL | 1:17.034 |
Het Britse commentaar van SKY is gewoon heel fijn om na te luisteren. Ook leuke feitjes tussendoor
[ Voor 31% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-08-2023 17:10 ]
Dan vallen ze mij waarschijnlijk niet op.HollowGamer schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:10:
[...]
Ik heb het gevoel dat we de helft missen.
Wel genoeg helikopter views hoor, ook net van de wolken.
"When you grow up your heart dies"
Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
[ Voor 66% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-08-2023 17:11 ]
[ Voor 10% gewijzigd door ImprezaBrabo op 27-08-2023 16:12 ]
sjaool schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:09:
Ik zou het doen!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
How do you save a random generator ?
Is dit NPO of ViaPlay?
[ Voor 48% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-08-2023 17:12 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wat ging daar nou mis? Band niet goed erop ofzo?G_Dragon schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:12:
Ohohoh wat zonde die Alonso!
F1TV pro
I have no special talent. I am only passionately curious.
linksvoor moeilijk losSilent Thunder schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:13:
[...]
Wat ging daar nou mis? Band niet goed erop ofzo?
Sowieso schrijf je zo!
kut radarStefanVerkerk schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:12:
[...]
https://globe.adsbexchange.com/?icao=485644
Andere radar wel ;-)
[Afbeelding]
Ik zou het doen!
[ Voor 4% gewijzigd door caspervc op 27-08-2023 16:14 ]
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
⏩ PVOutput☀️
Ze schijnen wel niet zo neutraal te zijn..Silent Thunder schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:10:
[...]
Het Britse commentaar van SKY is gewoon heel fijn om na te luisteren. Ook leuke feitjes tussendoor
Niet goed eraf wat ik zag.Silent Thunder schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:13:
[...]
Wat ging daar nou mis? Band niet goed erop ofzo?
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
NPO. Ik ga echt niet betalen voor Viaplay.
Ik heb ze nog niks over Hamilton horen zeggen vandaag... niet gek ook trouwens.HollowGamer schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:14:
[...]
Ze schijnen wel niet zo neutraal te zijn..
En GAS ookcaspervc schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:13:
Alo al snel voorbij TSU
Rondetijden voor ronde 50
1 | VER | 1:32.004 |
2 | PER | 1:14.714 |
3 | SAI | 1:15.393 |
4 | ALO | 1:14.153 |
5 | GAS | 1:15.878 |
6 | TSU | 1:17.095 |
7 | RUS | 1:15.617 |
8 | ALB | 1:15.024 |
9 | OCO | 1:14.842 |
10 | NOR | 1:14.390 |
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 3% gewijzigd door Wok op 27-08-2023 16:15 ]
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Nee, gelukkig is de NPO wel gratis.computerjunky schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:14:
[...]
NPO. Ik ga echt niet betalen voor Viaplay.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Dat zegt men ja, maar ik vind dat heel erg meevallen. Ze hebben het er niet of nauwelijks over hoe zielig RUS of HAM zijn ? Ik vind het juist wel redelijk onafhankelijk en professioneel klinken de laatste tijdHollowGamer schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:14:
[...]
Ze schijnen wel niet zo neutraal te zijn..
[ Voor 12% gewijzigd door Silent Thunder op 27-08-2023 16:16 ]
Je kunt toch ook naar de audio feed van F1 live zelf luisteren. Die met David Coulthard… die zijn altijd heel neutraal vind ik.computerjunky schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:11:
[...]
Ze zijn veel te druk bezig met slap ouwehoeren. Ze horen zichzelf graag praten volgens mij.
Ik kijk normaal gesproken replay van Sky en erger me redelijk aan de commentatoren maar dit is echt een factor 5 irritanter. Sky is gewoon biased maar dit is gewoon incompetentie.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ja, hij is doorgereden tijdens de pitstop van Max. Een effectieve strategieExocet schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:13:
Perez heeft veel tijd goed gemaakt
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Je mag toch wel hopen dat ze bijhouden welke rijders ngo een tijdstraf open hebben staan bij een potentiele pitstop? Als je dat niet eens bijhoudt, wat hou je dan wel bij? Als commentator zie je wanneer een rijder naar binenn gaat, dan heb je genoeg tijd om daar naar te kijken en dan heb je geen correctie nodig.tweakduke schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:14:
[...]
Als dat over de NOS was, ze verbeterden elkaar netjes. Voor mensen die 1 keer in het jaar een F1 race verslaan doen ze het meer dan prima.
Tikt wel TSU beetje aan.Zingo schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:16:
Russel is Tsunoda ook voorbij!
Ben niks anders gewend van ze.StefanVerkerk schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:16:
LOL @ SkyF1 / F1TV: "Nice smooth move" - terwijl de voorvleugel van de ander er af gereden wordt
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik heb het gevoel dat Tsunoda onderstuur heeft in Russel eigenlijk, maar ik heb geen onboard view gezien.DarkSide schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:17:
[...]
Tikt wel TSU beetje aan.
Hoop dat TSU er niet te veel last van heeft.
Dank voor de afbeelding, anders had ik het niet gelooft.
Heb het ook niet goed gezien.Zingo schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:18:
[...]
Ik heb het gevoel dat Tsunoda onderstuur heeft in Russel eigenlijk, maar ik heb geen onboard view gezien.
Daar zit geen scheldwoord bij, gaat het wel goed met Yuki?
ALO voor mijImprezaBrabo schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:18:
DotD wordt nog lastig. Max rijdt ijzersterk en zijn thuisrace (al is dat eigenlijk Spa), Alonso, Gasly, Albon, Tsunoda ook allemaal goed.
Dat is nou mensenwerk en die maken fouten. Ik heb nog geen commentator gehoord die het perfect doet. Zowel bij Viaplay, Ziggo, NOS als F1tvpro en Olav Mol.Napo schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:16:
[...]
Je mag toch wel hopen dat ze bijhouden welke rijders ngo een tijdstraf open hebben staan bij een potentiele pitstop? Als je dat niet eens bijhoudt, wat hou je dan wel bij? Als commentator zie je wanneer een rijder naar binenn gaat, dan heb je genoeg tijd om daar naar te kijken en dan heb je geen correctie nodig.
Een stoptijd van 3.1 seconde als prima bestempelen bij - ik dacht - Mercedes is ook zoiets. dat is bijna een seconde trager dan Verstappen zojuist.
Het is de lat laag leggen als een correctie voor basale zaken prima is.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Precies, we mogen weer.ImprezaBrabo schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:18:
DotD wordt nog lastig. Max rijdt ijzersterk en zijn thuisrace (al is dat eigenlijk Spa), Alonso, Gasly, Albon, Tsunoda ook allemaal goed.
⏩ PVOutput☀️
Alonso! Die heeft er echt een goede race opzitten.sjaool schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:20:
[...]
Precies, we mogen weer.
http://www.f1.com/vote
Volgens Sky DE had Seargant ook een topweekend, op 2 momentjes nasambalbaj schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:20:
LEC heeft een topweekend gehad, bij de NOS
Whatever.
10 seconden penalty oaHollowGamer schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:20:
Waarom is LAW zo ver teruggevallen?
Toch knap, volgens mij doet hij het nu al beter dan LAT.
De verhuizing naar Italië begint zijn vruchten af te werpenChocoball schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:18:
[...]
Daar zit geen schelwoord bij, gaat het wel goed met Yuki?
at your service
Deze keer voor Alonso gekozen. Die heeft uiteindelijk posities gewonnen ten opzichte van de start die hem op het podium brengt. En overleeft die slechte pitstop.sjaool schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:20:
[...]
Precies, we mogen weer.
http://www.f1.com/vote
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq