Heb even de replay van Sargeant gemist, iemand?
Toch vind ik het een stuk minder cringe dan "onze" voorbeelden, zoals Mark Rutte.Silent Thunder schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:32:
Die Steiner heeft een tenenkrommend Engels accent
Moet altijd een beetje gniffelen als ik Steiner hoor, prachige vent ook.
LAW nog voor STR.
Wat was er metSTR gebeurt dan.
Wat was er metSTR gebeurt dan.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Even extra langzaam door de arena.
"When you grow up your heart dies"
Raakte de kerb, stuiterde door, zei op de radio dat er "iets van af viel".Pyr0_ schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:36:
Heb even de replay van Sargeant gemist, iemand?
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Dus als ik je goed begrijp.computerjunky schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:34:
[...]
Dat is hij al niet. Hij is gewoon matig op zijn best. Helaas is er niemand consistent genoeg om hem te vervangen.
Max is goed
Perez is matig
De rest == slecht?
6 bochten en alweer 1.2 seconden voor Perez...
Mooie herstart.
ALO is ook lekker aan het jagen.
SAI ook weer.
Op naar 16:04 voor de volgende bui.
ALO is ook lekker aan het jagen.
SAI ook weer.
Op naar 16:04 voor de volgende bui.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
ALO doet het toch goed vandaag?Napo schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:37:
[...]
Dus als ik je goed begrijp.
Max is goed
Perez is matig
De rest == slecht?
P2 tot p19 lijkt nog spannend te worden....plizz schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:38:
Podium plek P2 en P3 kan nog spannend worden.
Ik denk dat HAM een podium uit zn hoofd kan zettenstekkiekiller schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:38:
[...]
P2 tot p19 lijkt nog spannend te worden....
Dit seizoen samengevat.stekkiekiller schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:38:
[...]
P2 tot p19 lijkt nog spannend te worden....
DRS ENABLED
27 Aug 2023, 15:39:14, Lap 24
27 Aug 2023, 15:39:14, Lap 24
Suck my balls zei Magnussen tegen Albon
Ik ben bang dat PER zn tweede plek moet gaan afstaan zodadelijk
Track position? (Perez lag verder naar achter en liep minder risico)Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:34:
[...]
Dus waarom ging Max niet als eerste naar inters?
Aan ALO? Daar kan ik mee levenSilent Thunder schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:40:

Volgens mij red hij het wel. Hij blijft redelijk bij Max en heeft voldoende afstand naar Alonso, so far nog.Silent Thunder schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:40:
TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 20 (MAG) AND 23 (ALB) NOTED - MOVING UNDER BRAKING
27 Aug 2023, 15:40:21, Lap 24
Tja, ze hebben een echte boomer commentator bij de NOS, Hans van Loozenoord.nadroJ schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:40:
Zegt de NOS nou, koploper op deze piste
rewind... ja
De rest is minder, evengoed of beter als Perez alleen in een slechtere auto. Dat weet je pas wanneer je ze 2 jaar in die red bull geeft. Perez verdient wat mij betreft zijn stoeltje niet meer. Net als dat ik vind dat stroll niets meer inde F1 te zoeken heeft. Slechts presterende rijder wat mij betreft.Napo schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:37:
[...]
Dus als ik je goed begrijp.
Max is goed
Perez is matig
De rest == slecht?
Ik heb overigens én geen replay gezien én geen UI van die inhaalactie van Max op Gas, dus dat zit wel snor.
Sowieso schrijf je zo!
BLACK AND WHITE FLAG FOR CAR 20 (MAG) - MOVING UNDER BRAKING
27 Aug 2023, 15:41:15, Lap 25
27 Aug 2023, 15:41:15, Lap 25
Jij zit altijd klaar met je clipboard heStefanVerkerk schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:41:
TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 20 (MAG) AND 23 (ALB) NOTED - MOVING UNDER BRAKING
Och, als dat het ergste is:nadroJ schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:40:
Zegt de NOS nou, koploper op deze piste
rewind... ja
Arena
Baan
Baan voor wielrenners
Begrensde ruimte
Circuit
baan of omsloten ruimte voor sportbeoefening
[ Voor 12% gewijzigd door CodeCaster op 27-08-2023 15:42 ]
Hans van Loozenoord (1952) is een Nederlands sportjournalist. Van Loozenoord is sinds 1997 werkzaam voor NOS Studio Sport. Naast commentator van motor- en autosport is hij ook werkzaam als auteur van naslagwerken over de wegracesportsjaool schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:41:
[...]
Tja, ze hebben een echte boomer commentator bij de NOS, Hans van Loozenoord.
bijzonder dan........
Kan bijna blindelings de handelingen uitvoeren. Niet automatisch.Tk55 schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:42:
[...]
Jij zit altijd klaar met je clipboard heKijk je überhaupt de race? Of heb je alles geautomatiseerd?
Rondetijden voor ronde 25
1 | VER | 1:15.664 |
2 | PER | 1:16.175 |
3 | ALO | 1:16.054 |
4 | GAS | 1:16.377 |
5 | SAI | 1:16.317 |
6 | ALB | 1:16.228 |
7 | ZHO | 1:17.751 |
8 | OCO | 1:16.735 |
9 | MAG | 1:17.349 |
10 | TSU | 1:17.214 |
ALO P3 WDC HYPE!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
LEC Probleem? Verliest plots veel.
LEC..... gaat niet echt lekker.
Wat een geweldige actie van Piastri
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 22 (TSU) AND 31 (OCO) NOTED - FORCING ANOTHER DRIVER OFF THE TRACK
27 Aug 2023, 15:43:02, Lap 27
27 Aug 2023, 15:43:02, Lap 27
Onstaat een drs trein achter hem zo langzamerhandDarkSide schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:43:
LEC..... gaat niet echt lekker.
ALO rustig binnen DRS aan het rijden.
Zou hij ergens een poging kunnen doen, nu DRS enabled is
Zou hij ergens een poging kunnen doen, nu DRS enabled is
De bandjes van Max zijn rustig opgewarmd, het gas gaat er op.
Dan mis ik compleet je eerdere punt. Je stelt dat de rest niet consistent genoeg is, iets wat mij een redelijk essentieel onderdeel lijkt. Het is nogal makkelijk om niets te kunnen zeggen over andere coureurs omdat ze niet 2 jaar in een bepaalde auto rijden. De meeste coureur zullen nooit 2 jaar in een RBR auto rijden.computerjunky schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:41:
[...]
De rest is minder, evengoed of beter als Perez alleen in een slechtere auto. Dat weet je pas wanneer je ze 2 jaar in die red bull geeft. Perez verdient wat mij betreft zijn stoeltje niet meer. Net als dat ik vind dat stroll niets meer inde F1 te zoeken heeft. Slechts presterende rijder wat mij betreft.
Perez is bij lange na niet zo slecht als je het doet overkomen.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Misschien valt er nog wat regen vanaf 16:05.
Verder kan het vanaf 16:45 wel eens een uur gaan regenen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
We zitten nog niet op de helft, kleine oponthoud en we halen de regen van 16:45DaniëlWW2 schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:45:
Halen we 16:45 überhaupt? Als er verder niks gebeurt qua (V)SC of rode vlag?DaniëlWW2 schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:45:
BLACK AND WHITE FLAG FOR CAR 22 (TSU) - FORCING ANOTHER DRIVER OFF THE TRACK
27 Aug 2023, 15:45:41, Lap 29
27 Aug 2023, 15:45:41, Lap 29
ALO een foutje gemaakt? Hij verliest opeens behoorlijk wat op PER. Of PER is harder gaan trappen.
Wij gaan het zien hoe chaotisch het wordt.DaniëlWW2 schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:45:
VER FL
Rondetijden voor ronde 28
Rondetijden voor ronde 28
1 | VER | 1:15.499 |
2 | PER | 1:15.777 |
3 | ALO | 1:16.373 |
4 | GAS | 1:15.901 |
5 | SAI | 1:16.144 |
6 | ALB | 1:16.452 |
7 | OCO | 1:16.641 |
8 | ZHO | 1:17.136 |
9 | TSU | 1:16.652 |
12 | MAG | 1:18.175 |
ca 53 min nog dus het gaat erom spannen (aantal rondes x langzaamste op de baan)Tk55 schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:46:
[...]
Halen we 16:45 überhaupt? Als er verder niks gebeurt qua (V)SC of rode vlag?
Zo he, als de regen die hier nu in Almere valt daar zou vallen word de race stilgelegd. Holy.... Riviertje door de straat.
Max: darker clouds are coming in.
[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 27-08-2023 15:49 ]
Ik wilde het niet zeggen, maar het gaat echt goed los hiercomputerjunky schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:48:
Zo he, als de regen die hier nu in Almere valt daar zou vallen word de race stilgelegd. Holy.... Riviertje door de straat.
Sowieso schrijf je zo!
Ik bedacht me net dat het publiek waarschijnlijk Alonso boven Perez zouden prefereren.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
klopt maar de buien komen vanaf zee gelukkig dus die niet meer voor nunadroJ schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:49:
[...]
Ik wilde het niet zeggen, maar het gaat echt goed los hier
Mission control zou dat toch ook moeten zien?
yes maar ik bedoelde meer dat ie ook daar nog tijd voor heeft en FL rijd bijna iedere rondeSilent Thunder schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:49:
[...]
Norris is on fire!🔥
[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 27-08-2023 15:51 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Lol, de camera die focust op buien boven Flevoland.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Vandaar GP's response ' undestood thank you' - die heeft tien weermannen en een dopler naast zich staan dus heeft Max echt niet nodig; ik schoot iig in de lachSilent Thunder schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:49:
[...]
at your service
Ze lieten de radar even zien en je zag Almere inderdaad goed in beeld. Fijn dat de FOM dat even voor jou doet!computerjunky schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:48:
haha ja, daar heb je de zojuist besproken bui boven AlmereMaarten_E schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:50:
Sowieso schrijf je zo!
Die was wel ff facepalmMaarten_E schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:50:
DUGG
Haha door die regenradar kon ik mooi zien dat ik flinke regen kan verwachten in de next few rounds
ALO lijkt iig voor p3 te gaan.
safe tijden aan het rijden. NIet banden op te rijden in de jacht naar PER.
mogeiijk hoopt ie op wat regen. Want dat ging ook goed
safe tijden aan het rijden. NIet banden op te rijden in de jacht naar PER.
mogeiijk hoopt ie op wat regen. Want dat ging ook goed
Over 45 minuten fikse bui als ik het goed zie. Dan zijn ze nog net niet gefinisht.
HAM rijdt in de punten. Toch leuk voor die jongen:P
Tja, die camera kon waarschijnlijk net de hoek niet pakken waar Zandvoort te zien was.
Degene achter de pc klikte een ander scherm weg en toen zag je ook Zandvoort liggen, maar het zag er gek uit.
That guyDido schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:52:
HAM rijdt in de punten. Toch leuk voor die jongen:P
Nieuwe FL voor Verstappen
Rondetijden voor ronde 33
Rondetijden voor ronde 33
1 | VER | 1:15.342 |
2 | PER | 1:15.615 |
3 | ALO | 1:15.842 |
4 | GAS | 1:15.972 |
5 | SAI | 1:16.231 |
6 | ALB | 1:16.336 |
7 | OCO | 1:16.223 |
8 | TSU | 1:16.414 |
9 | NOR | 1:16.373 |
10 | HAM | 1:16.473 |
Don't jinx it!shoombak schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:52:
Tijd voor een klapper.
Maar het begint nu weer saai te worden inderdaad. Tijd voor regen.
GAS is toch goed bezig he, toch knap voor een AT
Dat was toch dat jochie dat nu vooraan rijdt?
En Ablon houdt die softs al gewoon weer 34 rondes in leven
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Wanneer zijn ze op S gegaan?
Hoeveel ronden kunnen die nog mee.
Blijkbaar lezen ze mee hierStefanVerkerk schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:51:
[...]
Ze lieten de radar even zien en je zag Almere inderdaad goed in beeld. Fijn dat de FOM dat even voor jou doet!
Max is al gevraagd om een front wing update voor de volgende stint. Dus kans dat er zo gepit gaat worden.DarkSide schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:53:
Wanneer zijn ze op S gegaan?
AT? Alpine bedoel je? of mis ik een grap?Silent Thunder schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:53:
Sowieso schrijf je zo!
Logan Sargeant overdenkt zijn zonden.
Jij zult het wel grappig bedoelenSilent Thunder schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:53:
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Ik zal stroll even appenshoombak schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:52:
Tijd voor een klapper.
Kan iemand mij uitleggen waarom die springerige gasten een podium krijgen (letterlijk)?
Snap dat de mensen entertainment nodig hebben, maar toch niet tijdens de race? Ik heb er een hekel aan als mensen zich opdringen.
Snap dat de mensen entertainment nodig hebben, maar toch niet tijdens de race? Ik heb er een hekel aan als mensen zich opdringen.
Op een klapstoel van de actionMaarten_E schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:54:
DUGG
Zo'n crash geeft een flinke deuk in je vertrouwen.Maarten_E schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:54:
Denk dat de komende bui niet voldoende is voor inters. Daarna wordt het spannend of ze de finish halen voor de volgende douche.
Zou war zijn, de laatste paar rondjes een dikke bui... Rusland any1? Norris krijgt alvast paniekaanvallen.
Zou war zijn, de laatste paar rondjes een dikke bui... Rusland any1? Norris krijgt alvast paniekaanvallen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |