PolarBear schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 11:44:
https://nos.nl/artikel/25...-geluidsoverlast-schiphol
Tja, geluidoverlast is natuurlijk vervelend maar ik heb wel het idee dat het een vrij kleine vocale groep is die de hele tijd protesteert. Ik woon zelf in Amsterdam onder de aanvliegroute (zeker met bepaalde stormen komen de vliegtuigen gierend over vliegen, zeker niet rustig) maar heb er geen last van. Then again, het stoppen van bijvoorbeeld nachtvluchten lijkt mij prima er zijn plenty luchthavens die dat doen.
Ben benieuwd hoe de toekomst er uit ziet.
Ja vaak zijn het ook steeds de zelfde soort mensen.
Als je hele dagen thuis zit zal je ga je dus sneller irriteren aan dingen dan dat je alleen maar savonds thuis ben.
Ik woon onder de aanvliegroute van Rotterdam airport.
Maar ja je hoort ze wel,maar ik heb meer last van de tram die een paar kaar per uur langs rijd en ook laat op de avond, dan dat ik last heb van die vliegtuigen.
Maar goed , ik als luchtvaart liefhebber heb makkelijk praten.
Want van mij mogen ze wel vaker over komen , zeker in de zomer , vanaf me balkon vliegtuigen zien overvliegen.
En daarbij mijn boven buren maken denk ik nog meer herrie dan Schiphol en Rotterdam airport bij elkaar.
En wat zeg je .... mijn gehoor is ook niet meer wat het geweest is , dus je hoort steeds minder geluid.
Ik krijg het altijd van mijn bezoek te horen dat de boven buren te veel overlast geven.
Zelf heb ik daar gelukkig door mijn gehoor niet zo veel last van.
Maar goed , wat de een hinder vind , vind de andere weer niet.
Ik heb meer last van krijsende kinderen in de winkels, en die moeders die niet corrigeren, dan dat er eens in de tijd een vliegtuigje over komt.
PS: ik zeg altijd maar je kunt vliegtuigen beter horen aankomen dan dat ze geen geluid meer maken.
Dan heb je een groter probleem als je ze wel ziet maar niet hoort.
[
Voor 4% gewijzigd door
ravw op 20-03-2024 12:10
]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB